Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.028
Reaction score
32.991
Ανακοινώθηκαν οι τιμές στην Αμερική για το νέο Nissan Leaf. Και αυτές είναι για τη μεγάλη μπαταρία την 75kWh. Αναμένεται η τιμή με την 52kWh.

LEAF S+ : 31.485 $
LEAF SV+ : 35.725 $
LEAF PLATINUM+ : 40.485 $

Στις παραπάνω τιμές έχουν προστεθεί οι υπόλοιπες χρεώσεις από το site Drive.


😍 🥳
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.028
Reaction score
32.991
Το 2027 η ΧΙΑΟΜΙ ξεκινά τη διάθεση των ΥU7 & SU7 στην Ευρώπη. Bloomberg.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.028
Reaction score
32.991
Τιμές Zeekr.

Zeekr X 49kWh 39.000€
Zeekr X 69kWh 45.000€

Zeekr 7X RWD 75kWh 55.000€
Zeekr 7X RWD 100KWh 60.000€
Zeekr 7X Privilege AWD 100kWh 66.500€

Zeekr 001 RWD 100kWh 61.000€
Zeekr 001 Performance AWD 100kWh 66.000€
Zeekr 001 Privilege AWD 100kWh 71.000€
 
Last edited:




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.474
Reaction score
144.351

Μηνύματα
942
Reaction score
867
View attachment 375635

View attachment 375637

View attachment 375636


ElectroLada?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.028
Reaction score
32.991
EV Clinic.
Škoda Enyaq with 165,000 km suffered oil leakage from the e-motor differential at the driveshaft seal, which led to the remaining oil burning off in the gearbox and damaging the bearings. The e-motor is produced by Siemens Valeo (same supplier as in the Mercedes EQS), and this is one of the first samples we have seen.

The Enyaq was regularly serviced, but it is unclear whether the bearing failed first, creating an air gap at the seal that caused the oil to leak out, or if the oil leak occurred first and then damaged the bearing. Considering we have previously repaired a Tesla LDU (286 kW) that had run completely without oil for 160,000 km (because a Tesla technician forgot to refill it), it is likely that the bearing may have failed first.

What is concerning is that the monopoly practice of mandatory scheduled servicing to maintain warranty is completely misguided. Tesla, for example, has no mandatory services and not even a service booklet. Meanwhile, traditional OEMs force customers to spend around €800 every 20,000 km on service visits, where they replace brake fluid and coolant unnecessarily, adding avoidable CO₂ footprint and environmental waste—just to keep customers returning. Yet, the most critical item—oil replacement in the e-motor differential—is missing from every EU manufacturer’s maintenance schedule. It is absurd that, due to one liter of oil, manufacturers can charge up to €10,000 for drivetrain damage once the vehicle is out of warranty.

Even worse, VAG (VW Group) once again designs e-motors with bearing dimensions that are commercially unavailable—produced only for this transmission type. This unsustainable design approach, seen repeatedly in EU manufacturing, reduces repairability to zero and effectively forces scrapping of “rare earth material” components just because of six bearings intentionally made unavailable, even from the bearing manufacturer.

Since these e-motors are both expensive and widespread across the VAG lineup, we expect to see more inquiries for remanufacturing.

Catalog: 1EA907121C, 1EA901153P, Valeo Siemens
Failure: Milling / buzzing noise
OEM Price: €5,300 + tax
EVC: €2,500 + tax
1000003066.jpg
1000003064.jpg
1000003061.jpg
1000003058.jpg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.028
Reaction score
32.991
Από το διαχειριστή της ομάδας ηλεκτροκίνησης στο FB.

"Το ηλεκτρικό πρωτότυπο Mercedes AMG GT XX διένυσε σχεδόν 5.5 χιλιάδες χιλιόμετρα σε μία ημέρα, κάτι που δίνει μέση ωριαία ταχύτητα σχεδόν 230 km/h μαζί με τις στάσεις φόρτισης. Ναι σωστά διαβάσατε, πήγαινε με 300 km/h και σταματούσαν για φόρτιση με μέση ισχύ 850 kW.

1000003071.jpg


Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι δεν τερμάτισε στις 24 ώρες, αλλά συνέχισε μέχρι να καλύψει σε απόσταση "την περίμετρο της γης". 40 χιλιάδες χιλιόμετρα σε επτάμιση μέρες. Μια μέση ωριαία ταχύτητα στα 220 km/h μαζί με τις φορτίσεις.

Φαντάζεστε τι ξύλο έφαγε το κινητήριο σύστημα (μοτέρ, μπαταρία, ινβέρτερ) καθώς και το σύστημα ψύξης, όλες αυτές τις ημέρες αδιάκοπα. Ζόρι έφαγαν και οι οδηγοί, μια ομάδα 17 ατόμων που άλλαζαν βάρδιες ανά 2 ώρες περίπου.

Αυτά τα ωραία! Και είμαστε ακόμα στην αρχή. Αν διαβάζαμε την ίδια ιστορία 5-6 χρόνια πριν, μάλλον θα το θεωρούσαμε επιστημονική φαντασία."


 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.158
Reaction score
9.130
Αυτά τα ωραία! Και είμαστε ακόμα στην αρχή. Αν διαβάζαμε την ίδια ιστορία 5-6 χρόνια πριν, μάλλον θα το θεωρούσαμε επιστημονική φαντασία
Σιγά τα καλσόν.

Θα μας έκανε εντύπωση δηλαδή (πόσο μάλλον να το θεωρούσαμε επιστημονική φαντασία) αν πριν 5-6 χρόνια ένα Model S έκανε κάτι αντίστοιχο;

Σιγά το κατόρθωμα να γυρίζει ένα αυτοκίνητο γύρω γύρω σε μια πίστα, να σταματάει για ανεφοδιασμό και μετά να ξεκινάει ξανά.

ΟΚ, ναι, καταπόνηση από τη συνεχόμενη λειτουργία (μόνο όσον αφορά κάποια συστήματα, γιατί άλλα όπως τα μοτέρ "ξεκουράζονται" κατά τη φόρτιση) αλλά αυτό έλειπε μετά από 130 χρόνια που φτιάχνουμε αυτοκίνητα να ήταν δύσκολο να φτιάξουμε ένα που να λειτουργεί μερικές μέρες χωρίς διακοπή.

Ούτε το "μα είναι ηλεκτρικό" είναι επιχείρημα. Ένα air condition έχουν για την ψύξη. Στο σπίτι μας που δουλεύουν 4 μήνες συνεχόμενα το καλοκαίρι τα air condition το θεωρεί κανείς επιστημονική φαντασία; Κατά τα άλλα τι να χαλάσει και γιατί;
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.956
Μηνύματα
3.035.745
Members
38.523
Νεότερο μέλος
Klipschlascala_pro1988
Top