to "flat" or not to "flat"?

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Όχι, δίκιο έχεις. Εγώ το πήρα ανάποδα. :cool_4:
:cool_4:

Αυτό που πρέπει να καταλάβει ο Μιχάλης, είναι ότι το αυτί μας, έχει roll of χαμηλά. Ακούει (μετράει) ακριβώς ανάποδα από την καμπύλη που παρέθεσες. Έτσι θα καταλάβει γιατί ένα flat target response είναι λάθος.

...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
(Έτσι ίσως καταλάβουν κάποιοι κάποτε, γιατί είναι χρήσιμο ένα sub που μπορεί ναι βγάλει εξαιρετικά υψηλές εντάσεις. Αλλά αυτό αφορά ΚΑΙ σε άλλη συζήτηση, πιο σύνθετη).

...
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Φτιάχνω "περίεργη" καμπύλη ώστε η αρχικές μετρήσεις να είναι "FLAT"....

Οπως ξερεις, τα παντα εξαρτωνται απο το μικροφωνο σου και την γεννητρια ροζ θορυβου.
Ειναι το μικροφωνο φλατ 20-20Κ ?
Πως το ξερεις ?
Το εχεις καλυμπραρει ποτε ?
Το εχεις συγκρινει με καποιο μικροφωνο αναφορας ?

Εχεις τσεκαρει τι φασμα σου δινει η γεννητρια ροζ θορυβου ? (στην εξοδο του ενισχυτη)
Εχεις χρησιμοποιησει ποτε αλλη γεννητρια ?
Εχεις δοκιμασει με Λευκο θορυβο ?

Ενα τιπ. Εαν ο ροζ θορυβος δεν ειναι ιδανικος, (φλατ 20-20Κ) δοκιμασε να συνδεσεις δυο οποιεσδηποτε διοδους ανορθωσεως μεταξυ τους ανοδο με καθοδο. Το συστημα συνδεσε το παραλληλα στην εξοδο της γεννητριας ροζ θορυβου σου. Δες τι θα συμβει.
Η εξοδος θα κλιπαρει συμμετρικα σε πλατος 0.7 Volt ptp, και θα παραχθουν θεωρητικα απειρες αρμονικες.

Με λιγα λογια αυτες οι μετρησεις για να ειναι αξιοπιστες χρειαζονται επαγγελματικα οργανα. Σιγουρα ενα καλο Audio Spectrum Analyzer.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Οπως ξερεις, τα παντα εξαρτωνται απο το μικροφωνο σου και την γεννητρια ροζ θορυβου.
Ειναι το μικροφωνο φλατ 20-20Κ ?
Πως το ξερεις ?
Το εχεις καλυμπραρει ποτε ?
Το εχεις συγκρινει με καποιο μικροφωνο αναφορας ?

Εχεις τσεκαρει τι φασμα σου δινει η γεννητρια ροζ θορυβου ? (στην εξοδο του ενισχυτη)
Εχεις χρησιμοποιησει ποτε αλλη γεννητρια ?
Εχεις δοκιμασει με Λευκο θορυβο ?

Ενα τιπ. Εαν ο ροζ θορυβος δεν ειναι ιδανικος, (φλατ 20-20Κ) δοκιμασε να συνδεσεις δυο οποιεσδηποτε διοδους ανορθωσεως μεταξυ τους ανοδο με καθοδο, και καθοδο με ανοδο.
Το συστημα συνδεσε το παραλληλα στην εξοδο της γεννητριας ροζ θορυβου σου. Δες τι θα συμβει.
Η εξοδος θα κλιπαρει συμμετρικα σε πλατος 0.7 Volt ptp, και θα παραχθουν θεωρητικα απειρες αρμονικες.

Με λιγα λογια αυτες οι μετρησεις για να ειναι αξιοπιστες χρειαζονται επαγγελματικα οργανα. Σιγουρα ενα καλο Audio Spectrum Analyzer.

...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.567
Reaction score
126.327
"Με λιγα λογια αυτες οι μετρησεις για να ειναι αξιοπιστες χρειαζονται επαγγελματικα οργανα"

Λες αυτά που χρησιμοποιώ να μην είναι επαγγελματικά όργανα? Ή μήπως είναι αναξιόπιστα? Για να δούμε:

Μιχάλη το μηχάνημα που χρησιμοποιώ για RΤΑ, μετρήσεις και ισοστάθμιση χώρου είναι το BEHRINGER ULTRACURVE PRO DEQ2496 (Ultra High-Precision Digital 24-Bit/96 kHz EQ/RTA Mastering Processor):

http://www.behringer.com/DEQ2496/index.cfm?lang=eng

και φυσικά το σεταρισμένο του μικρόφωνο (από το οποίο είμαι ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ) BEHRINGER MEASUREMENT CONDENSER MICROPHONE ECM8000 (Omnidirectional Measurement Condenser Microphone):

http://www.behringer.com/ECM8000/index.cfm?lang=eng

Η χρήση που κάνω με αυτό (DEQ2496) είναι digital in - digital out, πάντα σε AES/EBU pro 24/96 με αναβαθμισμένο ρολόι (ακριβείας) εξ αρχής.

Το εν λόγω μηχάνημα έχει ενσωματωμένη γεννήτρια ροζ θορύβου, η οποία νομίζω πως είναι αξιόπιστη, αλλά δε τη χρησιμοποιώ ΚΑΘΟΛΟΥ.
Ο λόγος που δε τη χρησιμοποιώ είναι διότι η όποια διόρθωση γίνει με αυτή δε συμπεριλαμβάνει τα μηχανήματα (πες και τα καλώδια) ΠΡΙΝ από το DEQ2496. Και είναι μπόλικα τα άτιμα....

Αυτό που χρησιμοποιώ σα πηγή ροζ θορύβου είναι ένα CD με pink noise, το οποίο έφτιαξα με το Cool Edit Pro, διάρκειας 1 ώρας, σε στάθμη -3db. Η ανάλυση του εν λόγω wav δίνει ακριβώς ίδια στάθμη σε όλες τις επιμέρους συχνότητες. Απλά και ΣΙΓΟΥΡΑ πράγματα. Άσε που με αυτόν τον τρόπο στην διόρθωση συμπεριλαμβάνονται όλα τα μηχανήματα.

Η σύγκριση της απόκρισης ηχείων-χώρου με το pink noise CD μου σε σχέση με την pink noise γεννήτρια του DEQ2496 δίνει σχεδόν ενταλώς όμοια αποτελέσματα, οι ελάχιστες μικροδιαφορές είναι αμελητέου εύρους (της τάξης των +-0,2db) και εν πάσει περιπτώσει δεν αλλάζουν τα ουσιαστικά συμπεράσματα στο φάσμα.

Οι ενισχυτές που χρησιμοποιώ δεν έχουν απόκλιση στο φάσμα 20Hz-20KHz, μετρημένα επίσης και με πολύ καλύτερο εξοπλισμό (ψηφιακό παλμογράφο, σειριακές αυτοματοποιημένες μετρήσεις επί μέρους συχνοτήτων και καταγραφή σε PC, μετρήσεις ροζ θορύβου και ανάλυση σε PC). Εκεί βέβαια οι μετρήσεις έγιναν με dummy load, κιλοβατική αντίσταση 4,6 και 8ωμ. Ίσως (αν και μεταξύ μας δεν το πιστεύω...) σε σύνθετη αντίσταση (ηχείου) να έχει ελαφρώς διαφορετική συμπεριφορά, αλλά από την άλλη το ηχείο μου, έτσι όπως το χρησιμοποιώ δεν έχει κανένα περίεργο κρος (χεχεχε, δεν έχει καθόλου κρος - σημείωσε όμως ότι και με το "μαμά" κρος του αδερφού μου ίδια πράγματα είδα, πράγμα που ισχυροποιεί ακόμα περισσότερο την εμπιστοσύνη μου στο ενισχυτικό) και τα μεγάφωνά του πιστεύω πως λόγω κατασκευής έχουν σταθερή, σχεδόν απλή ωμική αντίσταση. Σχεδόν, οκ? Μη το πάρεις κατά γράμμα... Συγκριτικά βέβαια με τυπικά μεγάφωνα, καμιά σχέση. Απουσιάζει το πηνείο φωνής, τι να λέμε... ποιά είναι η επαγωγικότητα του ribbon?:crazy_1:

Το συμπέρασμα είναι πως αναλογική ροζ γεννήτρια δεν χρησιμοποιείται, η πηγή (transport) παίζει CD γεμάτο με (pc generated) pink noise, η μεταφορά του σήματος γίνεται σε όλες τις μηχανές (συμπεριλαμβανομένου του DEQ2496) σε AES/EBU 3 (pro) 24/96, ενώ η τελική αναλογική μετατροπή γίνεται μετά το ψηφιακό κρος (2 τεμάχια, ένα για κάθε ηχείο), μετά τη διόρθωση φάσης, και ΑΜΕΣΩΣ πριν την είσοδο των τελικών ενισχυτών (αναλογική καλωδίωση της τάξης των 10cm) οι οποίοι ενισχυτές είναι κολλημένοι πίσω από τα ηχεία (καλωδίωση ηχείων ~12cm, επαφές-μπόρνες ηχείων οι υπερβαρέως τύπου ηλεκτρολογικές legrand (συσφικτικές) υπεράνω κριτικής θα έλεγα...τα goertz τα συνθλίβουν!).

τιπ: στο ψηφιακό κρος αν βάλω τιμές φίλτρων τις "μαμά" τιμές του παθητικού κρος, το ηχείο στο 1m μετρά εντελώς "flat". Ταυτόχρονα, στο Νίκο, η πρώτη (χωρίς διόρθωση) μέτρηση στο ηχείο, με τα παθητικά φίλτρα + αντίσταση 1ωμ στο ribbon έδειξε επίσης εντελώς "flat" απόκριση από τους 100Hz και πάνω. Προφανώς τα ενισχυτικά δε μασάνε με τα (δήθεν- χεχεχε) δύσκολα αυτά ηχεία, (...) και η πηγή (taskam transport, Begringer διάφορα, τελικά στάδια από Behringer Ultra Drive pro) είναι αν μη τι άλλο, εντός προδιαγραφών! Λες τελικά να μην είναι απλά επαγγελματικά όργανα και να είναι Hi-End μηχανήματα και να μη το ξέρουμε?:crazy_1:
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
1) Αυτα δεν ειναι επαγγελματικα οργανα.

2) Δηλαδη αν ερθεις σπιτι μου και κανεις ακριβως την ιδια μετρηση θα ακουμε το ιδιο? Συγγνωμη απλα θελω να το καταλαβω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.567
Reaction score
126.327
Κάτσε να δω αν κατάλαβα καλά την ερώτηση:
"Έστω ότι φτιάχνουμε μία flat απόκριση (...) από άποψη dB σε κοινό σύστημα αλλά για δύο διαφορετικά ζευγάρια ηχεία. Θα ακούγονται το ίδιο;"

Το πέτυχα; :crazy_1:
Το πέτυχες διάνα!

Αυτό είναι ένα στοίχημα που θέλω κάποτε να το αποδείξω!
Το έλεγα και στον Βασίλη Τσαντουλή όταν ήμουν Αθήνα, να οργανωθεί ένα τέτοιο συγκριτικό. Πιστεύω θα καταρρίψει πολλούς μύθους!

Είμαι βέβαιος πως η διαφορετικότητα, η "ηχητική σφραγίδα", "ταυτότητα" ή όπως αλλιώς θες πες το, διαφορετικών ηχείων εξανεμίζεται όταν αυτά ισοσταθμιστούν με όμοιο target responce.

Μόνη προϋπόθεση η τήρηση των προβλεπόμενων, πχ δυνατότητα των μεγαφώνων για αναπαραγωγή όλου του ακουστού φάσματος και σε ίδια (υψηλή) στάθμη. Φυσικά ελαττωματικές υλοποιήσεις που βασίζονται είτε σε λάθος υλοποιημένα κρος είτε σε κακής ποιότητας μεγάφωνα, δεν έχουν ελπίδα ποτέ, ό,τι και να κάνεις, να παίξουν "σωστά".

Το Magnepan πχ έχει γνώριμο ήχο τυπικά, αναγνωρίσημο από έμπειρους ακροατές. Το (ισοσταθμισμένο - συμπληρωμένο χαμηλά με sub) Magnepan όμως δεν έχει. Χάνεται εντελώς η γνωστή του ηχητική "ταυτότητα" και δυσκολεύεσαι πολύ να πιστέψεις ότι ακούς αυτό το ηχείο.

Το στοίχημα που θα ήθελα να βάλω είναι να ισοσταθμιστούν με ίδιο target responce 2-3 εντελώς διαφορετικά ηχεία (ικανών-υψηλών όμως προδιαγραφών), πχ ένα μεγάλο B&W, ένα Wilson κι ένα οποιασδήποτε άλλης μάρκας, και να δούμε αν πάνελ ακροατών μπορεί να καταλάβει ποιό ηχείο παίζει!

Πιστεύω πως όλα θα ακούγονται ακριβώς όμοια!

Επαναλαμβάνω, μόνη προϋπόθεση (σχεδόν) όμοια απόκριση συχνότητας και max spl στάθμης. Η συνολική ποιότητα -υψηλές προδιαγραφές- δεδομένη, αλλά δεν εξασφαλίζει ούτε απόκριση, ούτε max spl, δυστυχώς ή ευτυχώς...
Είναι επίπονη διαδικασία αλλά κάποτε θα πρέπει να γίνει, θα πέσει πολύ γέλιο....

Έχουμε ξεφύγει λίγο από το αρχικό θέμα, ας επανέλθουμε.
Ο thanasis k. έχει καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα, άντε, γίναμε 3!

Κώστα οι καμπύλες ακουστότητας δεν εξηγούν το φαινόμενο που αναφέρω.
Έτσι κι αλλιώς, δεν είναι "σωστό" να ισοσταθμιστεί με τις καμπύλες Fletcher-Munson το σύστημα ώστε το αυτί να ακούει τις διαφορετικές συχνότητες σε ίδια στάθμη, θα είναι αφύσικο. Κάθε μουσικό όργανο το αντιλαμβανόμαστε με αυτόν τον φυσικό τρόπο λόγω κατασκευής του οργάνου ακοής μας. Το ηχοσύστημα οφείλει να αναπαράγει αυτούσιο το φυσικό όργανο, κι όχι σεταρισμένο για τα αυτιά μας....

Θεωρώ πως με τις καμπύλες τελικής μέτρησης που προείπα το ηχοσύστημα-χώρος είναι "flat", πράγμα που αποδεικνύεται στην αρχή της μέτρησης. Φυσικά αυτό "κυνηγούσα" να επιτύχω, και συμφώνησε το αυτί μου στο τέλος. Προσπάθησα δηλαδή να επιτύχω την ενελώς "flat" άνοδο των επί μέρους συχνοτήτων στην αρχή της μέτρησης, όπου αυτές αθροίζονται μέχρι να φτάσουν το τελικό μέσο όρο. Όταν φτάνουν στον τελικό αυτό μέσο όρο στάθμης, δείχνουν την (σχεδόν περίεργη) απόκριση που ανέλυσα.

Η όλη ιστορία είναι ένα δικό μου "tip" σε όποιον χρήστη πάει για ισοστάθμιση χώρου, διότι η χρήση μιας flat απόκρισης ως target responce curve απλά δε παίζει (ΙΜΗΟ), ενώ ταυτόχρονα αυτή η καμπύλη (η flat) είναι το στάνταρ target responce σε μηχανές αυτού του είδους. Στάνταρ βέβαια είναι και η ύπαρξη επιλογής για manual target responce curve....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.567
Reaction score
126.327
1) Αυτα δεν ειναι επαγγελματικα οργανα.

2) Δηλαδη αν ερθεις σπιτι μου και κανεις ακριβως την ιδια μετρηση θα ακουμε το ιδιο? Συγγνωμη απλα θελω να το καταλαβω.
1. Άλλα λένε τα manual τους! Εγώ προσωπικά τα δέχομαι όσα αναφέρουν τα manual τους και τους χαρακτηρισμούς (proffesional - Ultra High-Precision - Mastering) που εκεί έχουν. Εσύ αν θες μπορείς να διαφωνείς με την εκτίμησή μου, feel free! Ξέρω και κάτι μάστορες που τα χρησιμοποιούν για τη χρήση αυτή (επαγγελματική). Ακόμα και για μετρήσεις (μηχανικοί ήχου). Έστω όμως, ας θεωρήσουμε ότι δεν είναι επαγγελαμτικά, ας πούμε (αυθαίρετα) ότι είναι Hi-End, δε με χαλάει....

2. Όχι αν κάνω την ίδια μέτρηση, αν κάνω ισοστάθμιση χώρου με χρήση κοινής target responce curve, κι αν έχεις υψηλών προδιαγραφών εξοπλισμό, ναί, είμαι πεπεισμένος πως θα ακούμε ακριβώς το ίδιο.

Εξήγησα τι εννοώ όταν λέω "υψηλών προδιαγραφών εξοπλισμός".
Συνοπτικά: Να τηρούνται τα προβλεπόμενα.:happy_9:
(δηλαδή ένα ρεντεκο δε μπορεί να παίξει "σωστά" ό,τι και να κάνεις. Μάταιο, άδικος κόπος, τζάμπα χρόνος και τα συναφή.... Τέτοιο εξοπλισμό παίρνεις αν γουστάρεις αυτό το περίεργο που βγάζει, οπότε μένεις σ'αυτό και είσαι -υποτίθεται- πλήρως ικανοποιημένος!)
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Κοιταξε Κωστα δεν θελω να αρχισουμε να τσακωνομαστε παλι. Επαγγελματικα ειναι αυτο που λεει η λεξη, χρησιμοποιουνται απο επαγγελματιες. Και εγω εχω μιλησει με ανθρωπους απο studio και χρησιμοποιησαν το χαρακτηρισμο "ανεκδοτο" για αυτα τα μηχανηματα. No offence im being completely honest. Εγω προσωπικη εμπειρια δεν εχω.

Ακουογραμμα εχει κανει? Υποθετω ναι. Γιατι αν εισαι τοσο ακριβεις πρεπει να λαβεις και αυτο υποψη. Γιατι αν εγω εχω πτωση μετα τα 10 khz 5 db και μου το κατεβασεις εσυ αλλα 5 χωρις να το λαβεις υποψη θα υπαρχει προβλημα.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
ο στοίχημα που θα ήθελα να βάλω είναι να ισοσταθμιστούν με ίδιο target responce 2-3 εντελώς διαφορετικά ηχεία (ικανών-υψηλών όμως προδιαγραφών), πχ ένα μεγάλο B&W, ένα Wilson κι ένα οποιασδήποτε άλλης μάρκας, και να δούμε αν πάνελ ακροατών μπορεί να καταλάβει ποιό ηχείο παίζει!
Sign me up! :happy_6:


Κώστα οι καμπύλες ακουστότητας δεν εξηγούν το φαινόμενο που αναφέρω.
Έτσι κι αλλιώς, δεν είναι "σωστό" να ισοσταθμιστεί με τις καμπύλες Fletcher-Munson το σύστημα ώστε το αυτί να ακούει τις διαφορετικές συχνότητες σε ίδια στάθμη, θα είναι αφύσικο. Κάθε μουσικό όργανο το αντιλαμβανόμαστε με αυτόν τον φυσικό τρόπο λόγω κατασκευής του οργάνου ακοής μας. Το ηχοσύστημα οφείλει να αναπαράγει αυτούσιο το φυσικό όργανο, κι όχι σεταρισμένο για τα αυτιά μας....
Σωστό κι αυτό. Αν βγάλεις (ενεργά) την Fletcher-Munson από τη μέση, η κιθάρα δεν θα ακούγεται σαν κιθάρα κ.ο.κ.... :cool_4:
 

Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Απάντηση: Re: to "flat" or not to "flat"?

...Επαγγελματικα ειναι αυτο που λεει η λεξη, χρησιμοποιουνται απο επαγγελματιες. Και εγω εχω μιλησει με ανθρωπους απο studio και χρησιμοποιησαν το χαρακτηρισμο "ανεκδοτο" για αυτα τα μηχανηματα...
Ε, λοιπόν, από προσωπική εμπειρία και χρήση σε επαγγελματικό επίπεδο, μπορώ να σΕ απαντήΞω πως:
1. Οι "φίλοι" σου, κατά πάσα πιθανότητα, τα έκριναν με βάση το όνομα και την τιμή. Όχι με τη χρήση.
2. Δεν είναι τα "καλύτερα" προϊόντα του κόσμου. Έχουν όμως ένα επίπεδο (στην πράξη) τόσο υψηλό, που αγγίζουν το άριστο.
3. Εν τέλει, είναι η ίδια ιστορία (επί της ουσίας) με το "καλώδιο ρεύματος τοστιέρας", έναντι του "super-dupper καλωδίου" των χιλιάδων ευρώ. Δια τούτο, νομίζω πως ό,τι κι αν γράψω, δε θα σε πείσω...


Υ.Γ. Ετοιμάζω "κάτι" για τα επαγγελματικά της Behringer. Δυστυχώς, είναι χρονοβόρο. Αλλά, κάποια στιγμή, θα..."ξεκινήσει"...
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Φιλε μου,

τα ατομα με τα οποια το εχω συζητησει εχουν τα καλυτερα και πιο παλια studio στην Ελλαδα συν ενα του εξωτερικου. Υποθετω οτι απλα εχετε διαφορετικη αποψη. Φυσικα και δεν τα εκριναν με βαση τη τιμη. Περιμενω να μου δειξεις εναν επαγγλεματια-studio-Eταιρια Mετρησεων-δεν ξερω τι αλλο που να χρησιμοποιουν behringer για να κανουν τη δουλεια τους,ειτε σε επιπεδο μετρησεων, ειτε σε επιπεδο MASTERING, ειτε για κονσολα κ.ο.κ

Την αποψη μου για τα καλωδια την εχω ξαναπει. Δεν ειμαι απο αυτους που προσπαθουν να πεισουν το κοσμο να δωσει ενα σωρο λεφτα στα καλωδια.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Κώστα οι καμπύλες ακουστότητας δεν εξηγούν το φαινόμενο που αναφέρω. Έτσι κι αλλιώς, δεν είναι "σωστό" να ισοσταθμιστεί με τις καμπύλες Fletcher-Munson το σύστημα ώστε το αυτί να ακούει τις διαφορετικές συχνότητες σε ίδια στάθμη, θα είναι αφύσικο. Κάθε μουσικό όργανο το αντιλαμβανόμαστε με αυτόν τον φυσικό τρόπο λόγω κατασκευής του οργάνου ακοής μας. Το ηχοσύστημα οφείλει να αναπαράγει αυτούσιο το φυσικό όργανο, κι όχι σεταρισμένο για τα αυτιά μας...
Αυτό είναι το θέμα, αλλά μας αποπροσανατόλισε ο Κώστας ο Φου με τις καμπύλες του. :happy_9:
Τελικά καλά έκανε όμως για να αποσαφηνιστούν τα βασικά...

Κοιταξε Κωστα δεν θελω να αρχισουμε να τσακωνομαστε παλι. Επαγγελματικα ειναι αυτο που λεει η λεξη, χρησιμοποιουνται απο επαγγελματιες. Και εγω εχω μιλησει με ανθρωπους απο studio και χρησιμοποιησαν το χαρακτηρισμο "ανεκδοτο" για αυτα τα μηχανηματα. No offence im being completely honest. Εγω προσωπικη εμπειρια δεν εχω.
Ρε Μιχάλη, μην αποπροσανατολίζεσαι, κάποιοι άλλοι επαγγελματίες τα χρησιμοποιούν τώρα, τι να κάνουμε. Δηλαδή το πρόβλημά σου είναι αν το μετρητικό είναι μάπα κα έχει απόκλιση από τις μετρήσεις ή η ουσία? Κατάλαβες κατ' αρχάς πως ακούς αν η καμπύλη είναι flat? Τώρα, την ίδια καμπύλη λέμε που έχει ως target response o Κώστας την προτείνουν κι άλλοι, όχι τυχαίοι όπως είδες αλλά πολύ ψαγμένοι μάστορες. Αυτό προσπαθούμε να αποκωδικοποιήσουμε. Όχι αν είναι καλά μετρητικά τα συγκεκριμένα. Πες ότι ήταν άλλα. Και ο wilson άλλο μετρητικό έχει αλλά την ίδια καμπύλη βάζει ως target response.
Και η απάντηση σε αυτά δεν είναι το ακουόγραμμα. :crazy_1:

...
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Οχι δεν ειναι το προβλημα μου απλα θετω ερωτηματα. Και φυσικα και εχει ΑΜΕΣΗ σχεση το ακουογραμμα.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Φιλε μου,
τα ατομα με τα οποια το εχω συζητησει εχουν τα καλυτερα και πιο παλια studio στην Ελλαδα συν ενα του εξωτερικου. Υποθετω οτι απλα εχετε διαφορετικη αποψη. Φυσικα και δεν τα εκριναν με βαση τη τιμη. Περιμενω να μου δειξεις εναν επαγγλεματια-studio-Eταιρια Mετρησεων-δεν ξερω τι αλλο που να χρησιμοποιουν behringer για να κανουν τη δουλεια τους,ειτε σε επιπεδο μετρησεων, ειτε σε επιπεδο MASTERING, ειτε για κονσολα κ.ο.κ
Γενικολογείς ασκόπως. Την ουσία σου την εξήγησα στο προηγούμενο μήνυμα αλλά αν είναι τόσο σημαντικό για σένα, κάνε το εξής: Πάρε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μετρητικό θέλεις και μέτρα στο σπίτι σου. Μετά βάλε και ένα behringer και δες τις διαφορές. ΟΚ?

Πάμε λίγο στην ουσία του θέματος?

...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Οχι δεν ειναι το προβλημα μου απλα θετω ερωτηματα. Και φυσικα και εχει ΑΜΕΣΗ σχεση το ακουογραμμα.
Ρε συ επιμένεις μόνο για να επιμένεις? Δηλαδή θα πας να πεις του wilson να βάλει άλλη καμπύλη και να κάνει πρώτα ακουόγραμμα? Συζητάμε σοβαρά τώρα?

...
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Δεν γενικολογω μια απαντηση εδωσα Νικο, εκτος αν δεν το προσεξες.

Επισης η ουσια ειναι οτι αν ξερεις το ακουογραμμα σου μπορει να καταληξεις καπου πολυ πιο σωστα.
 



Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Δεν γενικολογω μια απαντηση εδωσα Νικο, εκτος αν δεν το προσεξες. Επισης η ουσια ειναι οτι αν ξερεις το ακουογραμμα σου μπορει να καταληξεις καπου πολυ πιο σωστα.
Μα είναι δυνατόν να κολλάς έτσι?...
Αν αυτή ήταν η ουσία, ο κάθε κατασκευαστής ηχείων θα έφτιαχνε custom ηχεία που θα΄χείχαν απόκριση ανάλογα με τον ακροατή. Μα είναι δυνατόν να εννοείς ότι θα κάνεις ένα σύστημα με target response ανάλογο του ακουογράμματος? wall_1

Μιχάλη το μόνο που βλέπω είναι ότι αρνείσαι να μπεις στην ουσία του θέματος, αμφισβητώντας τα συμπεράσματα του Κώστα επειδή συζητάμε για μετρήσεις μέσω behringer που είναι φτηναδούρες κλπ. Μαζί παίρνει η μπάλα και τον wilson βέβαια που επαναλαμβάνω βγάζει τα ίδια συμπεράσματα ως προς το target response. Ξεκόλλα λίγο, πες ότι το θέμα το είχε ξεκινήσει ο wilson που δεν μετράει με behringer (...) και συζήτα επί της ουσίας. Εκτός κι αν ξέρεις πολλά παραπάνω από τον wilson.

Έλεος με αυτήν την μόνιμη άρνηση.

...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.767
Μηνύματα
2.875.175
Members
37.947
Νεότερο μέλος
ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
Top