Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.599
Reaction score
11.578
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Όπως σωστά εντοπίστηκε (και μάλιστα από μέλος που δεν ήταν παρόν στο συγκριτικό), ο προβολέας "X" είναι ο JVC HD750 και ο "Υ" είναι ο Optoma HD82.
Το πρόβλημα των ασαφών γραμμών αλλά και του ringing (περιγράμματος) που εμφανίζεται στον Optoma, οφείλεται όπως προείπαμε στο επιπλέον φίλτρο όξυνσης PureDetail που -κακώς- έχει προεπιλεγμένο. Δυστυχώς ενώ εντοπίσαμε το πρόβλημα, δε μπορέσαμε να βρούμε εγκαίρως και την αιτία του. Ο Ανδρέας ίσως μπορεί να μας δώσει πληροφορίες, για το αν το πρόβλημα εξαλείφθηκε πλήρως μετά την απενεργοποίηση του φίλτρου.

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ακόμα: υπάρχουν άλλα χαρακτηριστικά που μπορείτε να εντοπίσετε στο πάτερν και κατά τη γνώμη σας αποτελούν ισχυρά ή ασθενή σημεία κάθε συγκρινόμενου μοντέλου;

(Κάποια μηνύματα που αφορούσαν το θέμα των φίλτρων Sharpness σε θεωρητική βάση κι όχι ειδικά τα συγκρινόμενα μοντέλα, μεταφέρθηκαν σε νέο θέμα. Προτρέπω να συνεχιστεί εκεί το πολύ ενδιαφέρον ζήτημα και παρακαλώ η συζήτηση για τα άλλα χαρακτηριστικά να μείνει καθαρά στη βάση σύγκρισης μεταξύ των δύο μοντέλων.)
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Ο Ανδρέας ίσως μπορεί να μας δώσει πληροφορίες, για το αν το πρόβλημα εξαλείφθηκε πλήρως μετά την απενεργοποίηση του φίλτρου.
Δημητρη μου, εχω ηδη απαντησει στο μηνυμα #165
Δυστυχως την Δευτερα το πρωι ηρθαν απο την αντιπροσωπο εταιρεια
και παρελαβαν τον HD82 και ετσι δεν μπορεσα να προχωρησω
σε αναλυτικοτερες επισημανσεις...
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.599
Reaction score
11.578
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Ναι το έχω δει, απλά αναρωτιόμουν αν το έλεγξες και με το ίδιο πάτερν που χρησιμοποιήσαμε στο συγκριτικό, για ακριβέστερη εκτίμηση.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Ναι το έχω δει, απλά αναρωτιόμουν αν το έλεγξες και με το ίδιο πάτερν που χρησιμοποιήσαμε στο συγκριτικό, για ακριβέστερη εκτίμηση.
Οχι,δυστυχως.
Εβαλα μια ταινια στα γρηγορα και ανοιξα και τον JVC απο διπλα
με σκοπο να βαλω πατερν αργοτερα αλλα...ατυχησα...:122:
 

NIX

Μηνύματα
1.390
Reaction score
0
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Το πρόβλημα των ασαφών γραμμών αλλά και του ringing (περιγράμματος) που εμφανίζεται στον Optoma, οφείλεται όπως προείπαμε στο επιπλέον φίλτρο όξυνσης PureDetail που -κακώς- έχει προεπιλεγμένο.
Δημητρη,δεν μπορεις να γνωριζεις εαν το εχει προεπιλεγμενο.

Τα παιδια μπηκαν στο μενου και ενεργοποιησαν το puremotion.
Μπορει τοτε να ενεργοποιειτε ή να ενεργοποιηθηκε απο καποιον αλλο κατα λαθος.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.599
Reaction score
11.578
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Δημητρη,δεν μπορεις να γνωριζεις εαν το εχει προεπιλεγμενο.

Τα παιδια μπηκαν στο μενου και ενεργοποιησαν το puremotion.
Μπορει τοτε να ενεργοποιειτε ή να ενεργοποιηθηκε απο καποιον αλλο κατα λαθος.
Ναι έχεις δίκιο, δεν είναι απόλυτα βέβαιο. Υπέθεσα ότι συμβαίνει αυτό, αφού κανένα από τα παιδιά που έκαναν το calibration δεν το ενεργοποίησε -αλλά υπάρχει βέβαια το ενδεχόμενο λάθος χειρισμού.
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Ναι έχεις δίκιο, δεν είναι απόλυτα βέβαιο. Υπέθεσα ότι συμβαίνει αυτό, αφού κανένα από τα παιδιά που έκαναν το calibration δεν το ενεργοποίησε -αλλά υπάρχει βέβαια το ενδεχόμενο λάθος χειρισμού.

Αυτό για το οποίο είμαστε κατακριτέοι, εννοώ εγώ, ο Βάγγος και ο Σκαφάτος, είναι το γεγονός ότι παρόλο που εντοπίσαμε πολύ γρήγορα και νωρίς το πρόβλημα της υπερβολικής οξύτητας στον Optoma, δεν ψαχτήκαμε περαιτέρω για να δούμε τι φταίει και να το διορθώσουμε.

Αρκεστήκαμε απλώς στο να βεβαιωθούμε ότι το ρυθμιστικό της οξύτητας (sharpness) ήταν στο κατώτατο σημείο του... :121:

Πιστεύω, ότι τουλάχιστον προσωπικά, το πρόβλημα με τα levels του VPL80 με το HTPC που θα σας αναπτύξω αργότερα αναλυτικά με αποδιοργάνωσε, και που παρουσιάστηκε μερικές ώρες μόλις πριν το συγκριτικό, όταν δεν υπήρχε πλέον χρόνος αλλά και κουράγιο, για να ξαναρυθμιστούν φτου κι από την αρχή με το HTPC, τόσο ο HD750 όσο και ο VPL80.

Προσπαθούμε κάθε φορά να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, αλλά λες και μας έχουν κάνει βουντού, κάθε φορά θα τύχει να παρουσιαστούν προβλήματα που να ανατρέπουν σχεδόν ολόκληρο τον προγραμματισμό... :141:
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Κάποια προβλήματα που μπορεί να σε τρελλάνουν...

Για να μη σας πω τι συνέβη σήμερα, όταν εγώ, ο Σωτήρης (Jargon) κι ο Σκαφάτος παίζαμε σήμερα με το HTPC στη PSA, με αναμμένους σε παράλληλη θέαση τους JVC HD750 και Sony VPL80.

Εντελώς ξαφνικά και χωρίς να πειραχτεί απολύτως τίποτε στον προβολέα, αλλά ούτε και στο HTPC, ο HD750 άρχισε ξαφνικά να εμφανίζει κάτι τεχνουργήματα στην οθόνη, σαν μικρές οριζόντιες γραμμές πολύ λεπτές, πάχους ενός πίξελ που αναβόσβηναν κατά το δοκούν! :111:

Αρχίσαμε να ψαχνόμαστε τι διάολο συμβαίνει! Ο Sony VPL80 στη διπλανή οθόνη εξακολουθούσε να παίζει τζάμι, μόνο ο JVC παρουσίαζε το πρόβλημα! Κάνουμε επανεκκίνηση στο HTPC, τίποτε, το πρόβλημα παρέμενε μόνο στον JVC! Σβήνουμε τον VPL80 και κάνουμε επανεκκίνηση στο HTPC, για να τον δει και να κλειδώσει μόνο με αυτόν, τίποτε, το πρόβλημα παρέμενε! :141:

Σβήνουμε τον AV ενισχυτή και τον ξανανάβουμε, γιατί το σήμα περνάει μέσα από αυτόν, τίποτε, το πρόβλημα συνέχιζε! Να σας πω σε αυτό το σημείο, ότι το πρόβλημα παρουσιάστηκε ξαφνικά και από το πουθενά, ενώ για αρκετή ώρα οι δύο προβολείς έπαιζαν ταινίες και πατερνάκια χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα!

Ελέγχουμε το info του HD750, όλα μια χαρά, ο προβολέας αναγνώριζε ότι δεχόταν κανονικά σήμα 1080p/24Hz από το HTPC.

Σε αυτό το σημείο άρχιζα πλέον να με ζώνουν τα φίδια, μια και άρχισα να υποψιάζομαι ότι φταίει το HTPC! Ανάβουμε λοιπόν το Blu-ray player Pioneer της PSA. Όταν εμφανίζεται το λογότυπο της Pioneer στον HD750, το πρόβλημα με τα artifacts είχε πλέον εξαφανιστεί!

Προσέξτε όμως, το αρχικό λογότυπο της Pioneer είναι σε σήμα 1080i/60Hz! Μόλις το player ολοκλήρωσε το μπουτάρισμά του και κλείδωσε με τον HD750 σε 1080p/24Hz, τα artifacts έκαναν ξανά την εμφάνισή τους και μάλιστα σε πολύ χειρότερο βαθμό από ότι με το HTPC! :111:

Με το Pioneer τα arifacts ήταν πολύ περισσότερα σε αριθμό και μάλιστα αναβόσβηναν σε πράσινο χρώμα, ενώ τουλάχιστον με το HTPC ήταν μαύρα!

Επιβεβαιώσαμε δηλαδή ταυτόχρονα δύο πράγματα: πρώτον ότι το πρόβλημα βρίσκεται προφανώς στο τελευταίο δίμετρο καλώδιο HDMI που συνδεόταν στον JVC, αλλά το κυριότερο πόσο καλύτερο αλλά και ισχυρότερο ήταν το σήμα που παρείχε η κάρτα γραφικών του HTPC στον JVC, από αυτό που παρείχε το Pioneer... :126:
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Πάνο, μην μου θυμίζεις πρόβλημα με 2μετρο HDMI καλώδιο... εχω φάει τα σωθικά μου με ενα καλώδιο που με τίποτε δεν κλείδωνε στα 1080p και πάνω απο 30Hz... Μόνο στο PAL στα 25Hz... Κουλό???

Αλλαγή καλωδίου και όλα καλά... τελικά τα HDMI σημάινει (Hesemesa Diaolemeno Mamakismeno Interface!)
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
81.532
Reaction score
105.852
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Πάνο, μην μου θυμίζεις πρόβλημα με 2μετρο HDMI καλώδιο... εχω φάει τα σωθικά μου με ενα καλώδιο που με τίποτε δεν κλείδωνε στα 1080p και πάνω απο 30Hz... Μόνο στο PAL στα 25Hz... Κουλό???

Αλλαγή καλωδίου και όλα καλά... τελικά τα HDMI σημάινει (Hesemesa Diaolemeno Mamakismeno Interface!)
:604: :604: :604:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.637
Reaction score
142.559
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

αυτό το πρόβλημα είναι κλασσικό πρόβλημα καλωδίου HDMI. Σε κάποιο βύσμα δηλαδή, κάποια επαφή άρχισε να λέει το ποίημα. Δυστυχώς τα καλώδια αυτά δεν είναι ανθεκτικά σε καταπονήσεις τέτοιων δοκιμών, αυτά φτιάχτηκαν για να συνδέσεις 2 μηχανήματα και τέλος, όχι πολλά βάλε βγάλε κι ούτε να κρέμεται το καλώδιο από το βύσμα, μόνο και μόνο το βάρος του καλωδίου αργά ή γρήγορα θα καταστρέψει τις επαφές στο βύσμα.
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: JVC HD750. Οι πρώτες εντυπώσεις…

Έχω «κατηγορηθεί» ότι αρκετές φορές γίνομαι υπεραναλυτικός και άρα κουραστικός. Θα προσπαθήσω αυτή τη φορά να συμπυκνώσω όσο είναι δυνατόν τις εντυπώσεις μου από την ναυαρχίδα της JVC, τον HD-750…



Η σχέση του HD750 με τα πατερνάκια αναφοράς…
Όλοι γνωρίζετε την… θα έλεγα «ιδιαίτερη σχέση» που έχω αναπτύξει με τα πατερνάκια αναφοράς. Καλώς ή κακώς, σωστό ή λάθος, έχω πείσει πλέον τον εαυτό μου, έχω μπει στη διαδικασία της αυθυποβολής θα έλεγα, ότι ένας βιντεοπροβολέας για να θεωρηθεί ότι αποδίδει πιστή εικόνα πρέπει να προβάλλει με όσο το δυνατόν καλύτερο, άρα πιστότερο τρόπο τα πατερνάκια αναφοράς. Ξεκινώντας από αυτή την παραδοχή, πολύ δύσκολα θα έβαζα στο σαλόνι μου έναν βιντεοπροβολέα που βλέπει πατερνάκια αναφοράς και… βγάζει σπυράκια!

Ευτυχώς, ο HD750 δεν ανήκει σε αυτήν τη κατηγορία προβολέων, το εντελώς αντίθετο θα έλεγα. Στις αρκετές ώρες που ασχολήθηκα μαζί του, ο προβολέας μου θύμισε έντονα τον Sharp 21000 που ερωτεύτηκα παράφορα πριν ενάμιση χρόνο και τελικά απέκτησα! Όση ώρα ασχολιόμουν μαζί του, ο προβολέας ήταν σαν να μου μιλούσε και να μου έλεγε: «Άιντε αγόρι μου αργείς, βάλε το επόμενο πατερνάκι για να το ξεσκίσω»!

Ο HD-750 είναι ο πρώτος προβολέας από την οικογένεια DILA της JVC, ο οποίος κατά την ταπεινή μου άποψη, δημιουργεί μια… σχεδόν ερωτική σχέση με τα πατερνάκια αναφοράς. Σε πλήρη αντίθεση με τον HD1 που ήταν σχεδόν τραγικός στα πατερνάκια αναφοράς και τον Pioneer Kuro (δυστυχώς δεν έχω δει ποτέ έναν HD100) που ήταν μεν αρκετά καλύτερος, αλλά δεν έπιανε εντυπωσιακά επίπεδα απόδοσης στα πατερνάκια, ο HD750 απλά θα σας πετάξει τα μάτια έξω στα περισσότερα πατερνάκια αναφοράς! Αρκεί να μην του βάλετε πατερνάκια που είναι αποκαλυπτικά του προσλαμβανόμενου ANSI contrast, είναι τα μοναδικά που μισεί! Αλλά είπαμε, δεν είναι ποτέ δυνατόν να τα έχουμε όλα σε αυτή τη ζωή… :203:



Η σχέση του HD750 με τα HTPC…
Μετά τα πατερνάκια αναφοράς, ο δεύτερος μεγάλος έρωτας του HD750! Με το HTPC της PSA ταίριαξε απλά όπως ο κόλος με το βρακί. Μπροστά στα μάτια μου και πριν ακόμα ρυθμιστεί, ο HD750 ανέβασε σχεδόν κάθετα την απόδοσή του σε δύο τουλάχιστον τομείς της εικόνας, δηλαδή στο χρώμα και στην αποδιδόμενη οξύτητα, απλά μόλις τροφοδοτήθηκε από το HTPC της PSA! Και αναφέρομαι πάντα σε σχέση με την απόδοση του προβολέα με πηγή το Blu-ray player της Pioneer στη PSA.


Αναλυτικότητα σήματος, αποπλέκτης, οξύτητα
Δεν θα αναφερθώ σε τίποτε άλλο, παρά στο πατερνάκι της αναλυτικότητας σήματος, ελέγχου της οξύτητας, ποιότητας του αποπλέκτη κτλ., του AVSforum. Την πρώτη φορά που πρόβαλλα το συγκεκριμένο πατερνάκι με player το Pioneer στον HD750 και προσέξτε το αυτό, το player έδινε σήμα 1080i στον προβολέα, άρα έβλεπα ταυτόχρονα την ποιότητα του αποπλέκτη του προβολέα, απλά κόντεψα να χάσω το σαγόνι μου! Δυσκολευόμουν πολύ να πιστέψω αυτό που έβλεπα! Το πατερνάκι μπροστά στα μάτια μου πεντακάθαρο, τρισδιάστατο, είχε τέτοιο pop που σχεδόν ξεπεταγόταν από την οθόνη!

Μόλις συνήλθα από την αρχική έκπληξη, άρχισα να εξετάζω προσεκτικά το πατερνάκι από πολύ κοντινή απόσταση, προσπαθώντας να εντοπίσω τα τυχόν ελαττώματα. Δυσκολευόμουν πραγματικά να πιστέψω ότι ένας τρίτσιπος προβολέας μπορούσε να πιάσει τέτοια επίπεδα απόδοσης στο συγκεκριμένο πατερνάκι! Το μοναδικό ελάττωμα που μπορούσα να εντοπίσω, ήταν το ότι τα ασπρόμαυρα πίξελς στις δύο σκακιέρες θύμιζαν περισσότερο τελείες παρά τετράγωνα, λόγω της ελαφρά αυξημένης οξύτητας που είχε στην εικόνα του ο HD750.

Πέρα όμως από τις δύο σκακιέρες, το πατερνάκι στις διαγώνιες ακμές, από τις λεπτότερες σε πάχος μέχρι και τις παχύτερες, ήταν απλά άψογο. Δεν θα μπορούσα να αποδώσω κανέναν άλλο χαρακτηρισμό στον αποπλέκτη του προβολέα, πέραν από αυτόν του κορυφαίου χωρίς να τον αδικήσω. Χωρίς ίχνος υπερβολής στα λεγόμενά μου, ο HD750 απέδιδε ορατά καλύτερα τις διαγώνιες ακμές από το δικό μου setup, δηλαδή του HTPC στον Sharp 21000, και αυτό ήταν ένα στοιχείο που ειλικρινά δεν περίμενα. Το μοναδικό τεστ που μου απομένει να κάνω για να τον χαρακτηρίσω απολύτως κορυφαίο, είναι να τον συγκρίνω με αυτόν του Marantz VP11S2, που θεωρείται σαν ο πιθανά καλύτερος αποπλέκτης του πλανήτη αυτή τη στιγμή, τουλάχιστον σε προβολείς με τιμή μέχρι 15.000 ευρώ.

Η εκπληκτική απόδοση του HD750 στο συγκεκριμένο πατερνάκι της αναλυτικότητας σήματος του AVSforum, συνεχίστηκε και στην έκδοση mp4 και με πηγή το HTPC της PSA, αποδεικνύοντας ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο. Βλέποντας το πατερνάκι με πηγή το HTPC και σήμα 1080p/24Ηz και συγκρίνοντάς το με το ίδιο πατερνάκι με πηγή το Blu-ray player σε σύνδεση 1080i, όπου πλέον αναλάμβανε δουλειά ο αποπλέκτης του προβολέα, μου ήταν αδύνατον να διακρίνω κάποια ορατή διαφορά, επιβεβαιώνοντας με τον πιο γλαφυρό τρόπο το κορυφαίο επίπεδο στο οποίο κινείται ο αποπλέκτης του HD750. Ο HD750 λοιπόν, θα λατρέψει στη κυριολεξία τον δορυφορικό δέκτη υψηλής ευκρίνειας που τυχόν διαθέτετε, και που θα τον τροφοδοτήσει με σήμα 1080i στα 50 ή 60 Hz!


Below black και above white πληροφορία
Κανένα πρόβλημα εδώ, με πηγή το HTPC της PSA και ορισμό 16-235 στα levels, ο HD750 παίζει το πλήρες φάσμα των digital, δηλαδή 0-255. Αν πάλι ορίσετε 0-255 στα levels στην κάρτα γραφικών του HTPC, τότε ο HD750 παίζει 18-235, κλιπάροντας λανθασμένα και το digital 17. Με πηγή το HTPC δηλαδή, ο HD750 συμπεριφέρεται ακριβώς το αντίθετο από το σωστό, αλλά δεν μπορεί φυσικά να κατηγορηθεί για αυτό, ως γνωστόν κάθε HTPC συμπεριφέρεται και διαφορετικά ανάλογα με το στήσιμό του στα levels, την κάρτα γραφικών που φοράει κτλ.


Σύγκλιση
Όταν ο HD750 βγήκε από τη κούτα του και τοποθετήθηκε στη κάτω βάση της PSA, έλαμψε σαν ένα πραγματικό αστέρι, όσον αφορά τη σύγκλιση των τριών χρωμάτων επί της οθόνης. Αναμφισβήτητα, μακράν ο καλύτερος τρίτσιπος προβολέας που έχω δει ποτέ στον τομέα της σύγκλισης. Οι οριζόντιες και κάθετες λευκές γραμμές στο μαύρο φόντο αποδίδονταν με τρόπο απλά εξαιρετικό, τόσο εντυπωσιακό που πραγματικά δυσκολευόμουν να πιστέψω στα μάτια μου. :111:

Όπως όλοι γνωρίζουμε όμως, το θέμα της σύγκλισης στους τρίτσιπους προβολείς θυμίζει πραγματικό λαχείο, μια και διαφέρει δραματικά από κομμάτι σε κομμάτι. Εύχομαι ολόψυχα η JVC να έχει πετύχει υψηλά στάνταρ ποιότητας στις γραμμές παραγωγής του HD750, έτσι ώστε αυτή η εξαιρετική σύγκλιση που παρατηρήσαμε στον HD750 της PSA, να διατηρείται σε μεγάλο βαθμό και στα υπόλοιπα κομμάτια της παραγωγής…


Φόκους
Κι εδώ ο HD750 δυστυχώς μετέβαλλε ελαφρά τη συμπεριφορά του προς το χειρότερο, μόλις αναποδογύρισε για να τοποθετηθεί στην βάση της οροφής της PSA. Όσο ήταν τοποθετημένος στη κάτω βάση της PSA και καθισμένος κανονικά στα ποδαράκια του, απέδιδε πολύ καλό φόκους σε ολόκληρο το πάνελ, θολώνοντας μόνο πολύ ελαφρά στα άκρα.

Όταν όμως τοποθετήθηκε στην πάνω βάση, το φόκους χειροτέρεψε ελαφρά σε ολόκληρο το πάνελ. Τα άκρα πλέον θόλωναν περισσότερο, ενώ και η κεντρική περιοχή του πάνελ δεν ήταν τόσο κρυστάλλινη, όσο ήταν με τον προβολέα τοποθετημένο στη κάτω βάση. Αν ήμουν ο ιδιοκτήτης του, δεν θα το συζητούσα καθόλου, θα τον τοποθετούσα στο σαλόνι μου όπως ακριβώς έχω τοποθετήσει και τον Sharp 21000, δηλαδή σε χαμηλό ράφι, καθισμένο στα ποδαράκια του κανονικά, με τον φακό του να σημαδεύει το κέντρο της οθόνης.

Κανένας συμβιβασμός δεν θα ήταν δεκτός από εμένα στην εγκατάσταση του προβολέα, προκειμένου να πάρω τα «μέγιστα» όσον αφορά το φόκους που μπορεί να μου αποδώσει. Και αφήστε τις συζύγους να φωνάζουν και να χτυπιούνται όσο θέλουν, περί της «αισθητικής» του σαλονιού!!! Αν τα οικονομικά σας το επιτρέπουν, δεν έχετε παρά να φωνάξετε τον Σάκη Καρατόλιο, και με 2.000 ευρώ επιπλέον περίπου, να κατασκευάσετε ένα ηλεκτρικό lift, το οποίο να κατεβάζει τον HD750 στο επιθυμητό ύψος. Είπαμε, τα μεταξωτά βρακιά θέλουν… και μεταξωτούς κόλους!!! :126:


Χρωματική ομοιομορφία του πάνελ
Και εδώ ο HD750 τα πήγε πολύ καλά. Μοναδική έντονα ορατή παρασπονδία, μια κάθετη λεπτή πρασινομπλεδίζουσα λωρίδα πάχους περίπου 10-15 εκατοστών στη δεξιά και πάνω μεριά της οθόνης. Σε κάποια πατερνάκια ή στα ασπρόμαυρα πλάνα του Kill Bill vol. 2, δυστυχώς έκανε ορατή την παρουσία της, αλλά γενικά σε γενική θέαση σε ταινίες δεν θα έλεγα ότι αποτελεί σοβαρό πρόβλημα σε καμία περίπτωση.


On/off contrast
Μια πονεμένη ιστορία εδώ. Δυστυχώς έχω αξιόπιστες μετρήσεις μόνο από την πρώτη μέρα, στην οποία ο HD750 ήταν τοποθετημένος στη κάτω βάση της PSA και με πηγή το Pioneer. Με ρυθμισμένο λοιπόν απλά τον προβολέα να παίζει 16-235 στο mode natural, στο οποίο έρχεται ο προβολέας όταν βγαίνει από τη κούτα του, ο HD750 μου έδωσε ένα on/off contrast περίπου στο 20.000:1 με την σταθερή ίριδα εντελώς κλειστή. Με εντελώς ανοιχτή ίριδα μου έδινε ένα on/off contrast γύρω στο 10.500:1, ενώ με την ίριδα στη μέση μου έδινε ένα νούμερο γύρω στο 12.000:1. Αυτά τα νούμερα είναι πολύ χαμηλότερα από αντίστοιχα που έχει καταγράψει ο προβολέας σε reviews στο εξωτερικό. Δεν έχω αυτή τη στιγμή καμία λογική εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό, πέρα από τις διαφορές που μπορεί να παρουσιάζονται από κομμάτι σε κομμάτι.

Το γεγονός είναι ότι η υψηλότερη ένδειξη on/off contrast που κατάφερα να πάρω από τον HD750, είναι ένα νούμερο στο 24.000:1 με ελαφρύ κλέψιμο όμως στο φωτόμετρο. Τι σημαίνει ο όρος ελαφρύ κλέψιμο;! Ότι αντί να μετρήσω τη φωτεινότητα του μαύρου με τον αισθητήρα του φωτόμετρου να βρίσκεται στο κέντρο της φωτισμένης περιοχής, απέχοντας δηλαδή κάποια απόσταση από το άνω και κάτω όριο όπως κάνω πάντα, έβαλα τον αισθητήρα σε τέτοιο ύψος, ώστε το κάτω μέρος του να εφάπτεται με το κάτω όριο της φωτισμένης περιοχής που μου οριοθετούσε το πατερνάκι 0 IRE.

Σε γενικές γραμμές πάντως, το μαύρο του HD750 είναι εξαιρετικό, με την ίριδα στη μέση πρακτικά ισοφαρίζει το μαύρο του VPL80, ενώ με την ίριδα εντελώς κλειστή παρέχει ένα με δύο κλικ καλύτερο μαύρο από αυτό του VPL80, αλλά η αποδιδόμενη φωτεινότητα όμως πέφτει πολύ. Η αλήθεια είναι πάντως, ότι περίμενα κι εγώ κάτι καλύτερο στον τομέα του μαύρου, σημάδι ότι ίσως η τεχνολογία DILA κοντεύει να χτυπήσει «ταβάνι» σε αυτόν τον τομέα.

Στα δύο παρακάτω σχήματα μπορείτε να αντιληφθείτε με ποιον ακριβώς τρόπο τοποθέτησης του αισθητήρα του φωτόμετρου, ο HD750 απέδωσε 20.000:1 on/off contrast στη πρώτη περίπτωση, ενώ απέδωσε 24.000:1 στη δεύτερη περίπτωση. Ο λευκός κύκλος αντιπροσωπεύει τον αισθητήρα του φωτόμετρου και το πώς αυτός περίπου οριοθετείται μέσα στη φωτισμένη περιοχή από το πατερνάκι 0 IRE του μαύρου.


Σχήμα πρώτο: συνηθισμένη τοποθέτηση του αισθητήρα του φωτόμετρου κατά τη φωτομέτρηση του μαύρου...






Σχήμα δεύτερο: τοποθέτηση του αισθητήρα στο κάτω μέρος της φωτισμένης περιοχής, θέση στην οποία ο HD750 απέδωσε 24.000:1 on/off contrast...






ANSI contrast
Η μακράν μεγαλύτερη και σοβαρότερη «αχίλλειος πτέρνα» του HD750. Ο προβολέας στα πατερνάκια που αποδίδουν το προσλαμβανόμενο ANSI contrast, κατεβάζει κυριολεκτικά τα βρακάκια του, αποκαλύπτοντας την αδυναμία του σε όλο της το μεγαλείο. Το φαινόμενο του φωτοστέφανου κάνει έντονη την παρουσία του, με το φως από τις λευκές περιοχές στα πατερνάκια να «ξεχύνεται» στις μαύρες, ξεθωριάζοντάς τες και μειώνοντας δραματικά τον λόγο αντίθεσης. Δυστυχώς, δεν υπάρχει κανένας τρόπος θεραπείας, ούτε κανένα είδος «μαγικής ρύθμισης» που μπορείτε να κάνετε για να διορθώσετε το φαινόμενο του φωτοστέφανου.


Δυστυχώς, δεν μπόρεσα (δεν πρόλαβα) να πάρω μέτρηση του ANSI contrast στον HD750. Πάντως όλες οι οπτικές εντυπώσεις μέχρι στιγμής, δείχνουν ότι το ANSI contrast του HD750 κινείται σε πολύ μέτρια έως χαμηλά επίπεδα, φαίνεται να υπολείπεται μερικά κλικ από το ANSI contrast του Sony VPL80, όπως άλλωστε υπολειπόταν και ο Pioneer Kuro σε σχέση με τον Sony VPL80.


Οποιεσδήποτε συγκρίσεις του HD750 με κορυφαίους μονότσιπους DLP προβολείς, όπως οι Marantz VP11S2, Sharp 21000 ή έστω και ο Optoma HD82 που μετρήθηκε πολύ χαμηλότερα σε ANSI contrast από τους Marantz και Sharp, θα είναι τουλάχιστον καταστροφικές για τον JVC που δυστυχώς θα συντριβεί ανελέητα. Π.χ., σε απευθείας αντιπαράθεση στα πατερνάκια του ANSI contrast, ο Optoma HD82 ισοπέδωνε με εξαιρετική άνεση τον HD750.


Πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη, ο HD750 πρέπει απαραίτητα να βοηθηθεί από τον χρήστη ή τον επαγγελματία calibrator κατά τη ρύθμιση του gamma, έτσι ώστε να «αμβλυνθούν» κάπως οι αρνητικές συνέπειες του μειωμένου ANSI contrast στα φωτεινά του πλάνα. Ποιος είναι αυτός ο τρόπος; Να επιλεγεί σαφώς σκοτεινότερο gamma από την αναφορά, δηλαδή στο μετρήσιμο 2,4 ή ακόμα και στο 2,5 για τα κρίσιμα φωτεινά IRE, δηλαδή από τα 60 και πάνω. Ευτυχώς, ο HD750 σας παρέχει όλα εκείνα τα απαραίτητα όπλα ρύθμισης, για να κάνετε ότι γουστάρετε με το gamma του, όπως θα δούμε αμέσως παρακάτω…



Gamma
Όπως σας είχα γράψει και νωρίτερα στα σχεδιαγράμματα του HD750, ο προβολέας έρχεται εξοπλισμένος σαν αστακός στις ρυθμίσεις του gamma. Μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε καμπύλη διόρθωσης του gamma γουστάρετε δηλαδή 2,2 – 2,3 – 2,4 – 2,5 κτλ. Κατά τη ρύθμιση του προβολέα, ο αισθητήρας του Βάγγου μας έδινε ότι το επιλεγμένο 2,3 gamma απέδιδε 2,2 μετρήσιμο, το επιλεγμένο 2,4 gamma μας έδινε 2,3 μετρήσιμο κτλ.

Φοβερό όπλο όμως αποτελεί και η μικρομετρική ρύθμιση του gamma, κατά την οποία μπορείτε να επιλέξετε και να επέμβετε επιλεκτικά σε συγκεκριμένα σημεία της καμπύλης ανά 5 IRE μέχρι τα 40, και ανά 10 IRE από τα 40 IRE και πάνω.

Κατά τη δική μας ρύθμιση του gamma στον HD750, επιλέξαμε gamma 2,4 από τα μενού του προβολέα, το οποίο μας έδινε έναν μέσο όρο του gamma περίπου στο 2,3 μετρήσιμο. Ταυτόχρονα όμως, όπως μπορείτε να δείτε από το σχεδιάγραμμα, στα κρίσιμα 60 IRE και πάνω το gamma είναι ακόμα σκοτεινότερο στο 2,4 ή και στο 2,5. Επαναλαμβάνω ότι κατά την ταπεινή μου άποψη, αυτό είναι απαραίτητο να συμβεί, για να μην παρουσιάζεται «επίπεδη» και ελάχιστα τρισδιάστατη η εικόνα του HD750 στα φωτεινά πλάνα.



Χρώμα
Η μεγαλύτερη και σοβαρότερη βελτίωση του HD750 στα δικά μου μάτια τουλάχιστον. Εδώ τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ. Από τα αστεία, εντελώς κουκουρούκου και φωσφορίζοντα χρώματα του HD1, και με ένα μικρό σχετικά ποσοστό βελτίωσης στον HD100, περάσαμε ξαφνικά στα πολύ ζεστά, πειστικά και ρεαλιστικά χρώματα του HD750, που κυριολεκτικά «απογειώθηκαν» μετά την αναλυτική ρύθμισή τους με τον αισθητήρα του Βάγγου και πηγή το HTPC της PSA! Εδώ μιλάμε όχι απλώς για βελτίωση στην χρωματική απόδοση, αλλά για ένα τεράστιο άλμα βελτίωσης, από αυτά που έκανε ο Hulk στην ομώνυμη ταινία!!!

Παιδευτήκαμε σχεδόν τρεις ολόκληρες ώρες με τον Βάγγο στη βελτίωση του χρωματικού τριγώνου του HD750 μέσα από το πλήρες και αναλυτικό CMS που διαθέτει. Η κορυφή του πράσινου όπως είδατε, δεν μας έκανε τελικά το χατήρι, αρνούμενη πεισματικά να κάτσει επάνω στην αναφορά. Αντίθετα, οι κορυφές του μπλε και του πράσινου έκατσαν ακριβώς επάνω στην αναφορά.

Ένα μικρό θέμα υπήρχε επίσης με την φωτεινότητα του κόκκινου χρώματος. Σύμφωνα με τα χρωματικά φιλτράκια από τα δισκάκια αναφοράς, το κόκκινο χρώμα υπολειπόταν ελαφρά σε φωτεινότητα. Δεχτήκαμε αυτόν το μικρό συμβιβασμό, για να μας κάτσει ακριβώς το κόκκινο χρώμα στην αναφορά, σύμφωνα πάντα με τον αισθητήρα του Βάγγου.

Στο συγκριτικό τεστ ανάμεσα στους τρεις προβολείς, ο HD750 έλαμψε κυριολεκτικά χρωματικά, σαν ένα πραγματικό αστέρι. Στα δικά μου μάτια τουλάχιστον, απέδιδε τα πιο φυσικά και πειστικά χρώματα, με ελαφρύ προβάδισμα από τον VPL80 και με ακόμα μεγαλύτερο από τον Optoma HD82, που δυστυχώς δεν παρέχει καθόλου «όπλα» για τη χρωματική του ρύθμιση.



Κίνηση
Η δεύτερη «αχίλλειος πτέρνα» του HD750 μετά το ANSI contrast. Η φράση όμως «αχίλλειος πτέρνα», στη συγκεκριμένη περίπτωση σηκώνει αρκετό νερό. Ο HD750 παρουσιάζει εξαιρετική ομαλότητα στην ροή των καρέ με υλικό film, και προδίδεται μόνο δυστυχώς από το πολύ έντονο και ορατό σε ενοχλητικό βαθμό motion judder. Τα οριζόντια και διαγώνια παναρίσματα της κάμερας, είναι αρκετά ενοχλητικά και ίσως και ελαφρά κουραστικά θα έλεγα.

Σε παράλληλη θέαση με τον VPL80 με το Motion flow στο low, ο HD750 παραδίδεται αμαχητί θα έλεγα, σηκώνει τα χέρια ψηλά. Πιστεύω ότι ένα βελτιωτικό της κίνησης, αντίστοιχο του επιπέδου και της απόδοσης του VPL80, θα είναι το επόμενο «αξεσουάρ» στον επόμενο JVC που θα παρουσιαστεί…



Γενικές εκτιμήσεις
Ο HD750 είναι χωρίς αμφιβολία στα δικά μου μάτια ένας εξαιρετικός προβολέας, απολύτως κορυφαίος με τα σημερινά κριτήρια μέχρι την τιμή των 15.000 ευρώ. Σαν overall απόδοση εικόνας, ο HD750 ανεβαίνει με άνεση στο σταντ των τριών καλύτερων προβολέων που έχω δει μέχρι στιγμής. Σε ποια θέση θα τον κατατάξετε, δηλαδή στην πρώτη, δεύτερη ή τρίτη, είναι καθαρά θέμα γούστου και βαρύτητας που θα δώσετε στις διαφορετικές παραμέτρους της εικόνας.

Ο HD750 είναι ο πρώτος από την οικογένεια DILA με πραγματικά εντυπωσιακή απόδοση στα πατερνάκια αναφοράς, είναι ένας προβολέας που θα ερωτευτεί παράφορα ο πιουρίστας της εικόνας και οποιοσδήποτε αναζητεί απεγνωσμένα τη δική του κινηματογραφική νιρβάνα στην εικόνα αναφοράς. Ούτε καν υποψιαζόμουν όταν τον έβγαζα από τη κούτα του, τον φωτογράφιζα και τον ανάβαμε για πρώτη φορά, ότι θα έπιανε τέτοια εξαιρετικά επίπεδα απόδοσης.

Κυρίες και κύριοι, δεν μπορώ παρά να βγάλω το καπέλο στη JVC, για τη κατασκευή αυτού του εξαιρετικού προβολέα… :615:
 

Μηνύματα
2.791
Reaction score
1
Re: Απάντηση: JVC HD750. Οι πρώτες εντυπώσεις…

...Θα προσπαθήσω αυτή τη φορά να συμπυκνώσω όσο είναι δυνατόν τις εντυπώσεις μου...
Ευτυχώς, Παναγιώτη μου, γιατί θα είχαμε υλικό μέχρι το Πάσχα... :143:


P.S. Εξαιρετικός όπως πάντα!
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.599
Reaction score
11.578
Απάντηση: JVC HD750. Οι πρώτες εντυπώσεις…

Αυτά που τόσο γλαφυρά περιέγραψε ο Παναγιώτης, είναι τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της απόδοσης του HD750, που ανέφερα σχετικά με το πάτερν αναλυτικότητας:



Σύγκλιση
Όταν ο HD750 βγήκε από τη κούτα του και τοποθετήθηκε στη κάτω βάση της PSA, έλαμψε σαν ένα πραγματικό αστέρι, όσον αφορά τη σύγκλιση των τριών χρωμάτων επί της οθόνης.
...
Φόκους

Κι εδώ ο HD750 δυστυχώς μετέβαλλε ελαφρά τη συμπεριφορά του προς το χειρότερο, μόλις αναποδογύρισε για να τοποθετηθεί στην βάση της οροφής της PSA. Όσο ήταν τοποθετημένος στη κάτω βάση της PSA και καθισμένος κανονικά στα ποδαράκια του, απέδιδε πολύ καλό φόκους σε ολόκληρο το πάνελ, θολώνοντας μόνο πολύ ελαφρά στα άκρα.
Όταν όμως τοποθετήθηκε στην πάνω βάση, το φόκους χειροτέρεψε ελαφρά σε ολόκληρο το πάνελ. Τα άκρα πλέον θόλωναν περισσότερο, ενώ και η κεντρική περιοχή του πάνελ δεν ήταν τόσο κρυστάλλινη, όσο ήταν με τον προβολέα τοποθετημένο στη κάτω βάση.
Συμπληρωματικά -αλλά όχι άσχετα νομίζω- στο ελαφρό φλουτάρισμα της εικόνας, θα ήθελα ν' αναφέρω και μια μικρή χρωματική απόκλιση που είχε, όπως τον είδαμε αναρτημένο από την οροφή. Ήταν βέβαια πολύ μικρότερη από αυτό που περιμένουμε συνήθως από ένα τρίτσιπο προβολέα κι έπρεπε να πας αρκετά κοντά για να τη διακρίνεις, αλλά υπήρχε.
Τώρα αν ήταν απόκλιση των πάνελ, chromatic aberration του κυρίως φακού ή του lens-shift, δεν μπορώ να το πω με σιγουριά, γιατί δεν τον είδα τοποθετημένο και κάτω. Είναι γεγονός πάντως ότι έχω δει σημαντικές διακυμάνσεις του φαινομένου ανάλογα με τη θέση του lens-shift σε τρίτσιπο προβολέα -και με την μεσαία θέση να μην είναι απαραίτητα η καλύτερη.

ANSI contrast
Η μακράν μεγαλύτερη και σοβαρότερη «αχίλλειος πτέρνα» του HD750. Ο προβολέας στα πατερνάκια που αποδίδουν το προσλαμβανόμενο ANSI contrast, κατεβάζει κυριολεκτικά τα βρακάκια του, αποκαλύπτοντας την αδυναμία του σε όλο της το μεγαλείο. Το φαινόμενο του φωτοστέφανου κάνει έντονη την παρουσία του, με το φως από τις λευκές περιοχές στα πατερνάκια να «ξεχύνεται» στις μαύρες, ξεθωριάζοντάς τες και μειώνοντας δραματικά τον λόγο αντίθεσης. Δυστυχώς, δεν υπάρχει κανένας τρόπος θεραπείας, ούτε κανένα είδος «μαγικής ρύθμισης» που μπορείτε να κάνετε για να διορθώσετε το φαινόμενο του φωτοστέφανου.
Δυστυχώς, δεν μπόρεσα (δεν πρόλαβα) να πάρω μέτρηση του ANSI contrast στον HD750. Πάντως όλες οι οπτικές εντυπώσεις μέχρι στιγμής, δείχνουν ότι το ANSI contrast του HD750 κινείται σε πολύ μέτρια έως χαμηλά επίπεδα, φαίνεται να υπολείπεται μερικά κλικ από το ANSI contrast του Sony VPL80, όπως άλλωστε υπολειπόταν και ο Pioneer Kuro σε σχέση με τον Sony VPL80.
Οποιεσδήποτε συγκρίσεις του HD750 με κορυφαίους μονότσιπους DLP προβολείς, όπως οι Marantz VP11S2, Sharp 21000 ή έστω και ο Optoma HD82 που μετρήθηκε πολύ χαμηλότερα σε ANSI contrast από τους Marantz και Sharp, θα είναι τουλάχιστον καταστροφικές για τον JVC που δυστυχώς θα συντριβεί ανελέητα. Π.χ., σε απευθείας αντιπαράθεση στα πατερνάκια του ANSI contrast, ο Optoma HD82 ισοπέδωνε με εξαιρετική άνεση τον HD750.
Παρότι η φωτογραφία είναι ελαφρά υπερεκτεθειμένη, είναι εμφανές το φαινόμενο του φωτοστέφανου, της διείσδυσης δηλαδή του λευκού φωτός που περιβάλει μια μαύρη επιφάνεια. Αυτό έχει δραματικές συνέπειες στο ANSI contrast και στην καθαρότητα των μεταβάσεων -και κατά συνέπεια στην ευκρίνεια.
Το χαμηλό ANSI ήταν πολύ εμφανές και κατά τη διάρκεια της προβολής υλικού βίντεο, ειδικά σε φωτεινές σκηνές με μεγάλη αντίθεση.
 

NIX

Μηνύματα
1.390
Reaction score
0
Απάντηση: JVC HD750. Οι πρώτες εντυπώσεις…

Below black και above white πληροφορία
Κανένα πρόβλημα εδώ, με πηγή το HTPC της PSA και ορισμό 16-235 στα levels, ο HD750 παίζει το πλήρες φάσμα των digital, δηλαδή 0-255. Αν πάλι ορίσετε 0-255 στα levels στην κάρτα γραφικών του HTPC, τότε ο HD750 παίζει 18-235, κλιπάροντας λανθασμένα και το digital 17. Με πηγή το HTPC δηλαδή, ο HD750 συμπεριφέρεται ακριβώς το αντίθετο από το σωστό, αλλά δεν μπορεί φυσικά να κατηγορηθεί για αυτό, ως γνωστόν κάθε HTPC συμπεριφέρεται και διαφορετικά ανάλογα με το στήσιμό του στα levels, την κάρτα γραφικών που φοράει κτλ.
Παναγιωτη ο JVC δεν κανει κατι τετοιο.Οποιο μέσο απεικόνισης εχω συνδεσει συμπεριφερεται ακριβως ετσι (π.χ. monitor,tv,pj).
Ειναι καθαρα θεμα της Nvidia.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Εξαιρετικο Παναγιωτη!
(και να σκεφτει κανεις πως ειναι μολις το...1/3:111:)

Σε αυτο το σημειο-αναποφευκτα- μου ερχεται ενα ερωτημα, ειλικρινεστατα
διχως την παραμικρη διαθεση αντιπαραθεσης με κανεναν.
Ειδαμε ολοι και διαπιστωσαμε ποσο καλος ειναι ο HD750.
Στο παρελθον ειχαμε κρινει τον HD1, τον Barco Cineversum, τον
HD100, τον Pioneer Kuro.
Eκει διαπιστωσαμε σοβαρα προβληματα αλλα με σαφεις τασεις βελτιωσης
καθως οι προβολεις ακολουθουσαν την...θεωρια της εξελιξης.
Αντιθετα, στο ιδιο διαστημα αλλα sites απο εξωτερικο και εσωτερικο,
"εξυμνησαν" τον π.χ. HD1 αρνουμενοι να δουν τον "τυπο των ηλων".
Κατι που σημερα ολοι βλεπουν και αναγνωριζουν.

Με αυτο δεν θελω να πω τιποτα του τυπου "το AVSite ειναι το
μονο αντικειμενικο" η τετοιες σαχλαμαρες.
Απλα ποσο καλυτερα θα ηταν τα πραγματα εαν τα βλεπαμε ολα
με λιγοτερο φανατισμο.
Σκεφτειτε το!:126:
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
81.532
Reaction score
105.852
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Έχω «κατηγορηθεί» ότι αρκετές φορές γίνομαι υπεραναλυτικός και άρα κουραστικός. Θα προσπαθήσω αυτή τη φορά να συμπυκνώσω όσο είναι δυνατόν τις εντυπώσεις μου
:604::604::604:

Κουράστηκα να σε διαβάζω, δεν κουράστηκες να τα γράψεις;

Είσαι φαινόμενο Παναγιώτη, μπράβο σου.:624:
 

Μηνύματα
6.785
Reaction score
152
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

σιγα μην γραφει....
εχει γραμματεα!!!:116::143:
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
81.532
Reaction score
105.852
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Με αυτο δεν θελω να πω τιποτα του τυπου "το AVSite ειναι το
μονο αντικειμενικο"
Εγώ το λέω!!!

Και γιατί το λέω:Δεν είχα δει ποτέ να παίζει ο HD1. Είχα διαβάσει πολλά όμως.

Περίμενα να δω τον 750 και να μου βγουν τα μάτια λόγω ότι είναι δύο μοντέλα μπροστά από τον HD1.

Τελικά μου έβγαλε τα μάτια ο sony.:126:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: JVC HD750. Οι πρώτες εντυπώσεις…

Παναγιωτη ο JVC δεν κανει κατι τετοιο.Οποιο μέσο απεικόνισης εχω συνδεσει συμπεριφερεται ακριβως ετσι (π.χ. monitor,tv,pj).
Ειναι καθαρα θεμα της Nvidia.[/quote]

:112::112:

Η καθε καρτα εχει και καποιες διαφορες....η κανω λαθος Νικο..:118:
Εαν ειναι ετσι,τοτε μαλλον ισχυει και διαφορα στο αποτελεσμα εικονας...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.405
Μηνύματα
3.010.700
Members
38.453
Νεότερο μέλος
Xatzisjim
Top