Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.732
Reaction score
4.424
Re: Απάντηση: Re: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Μα και εσύ που πας και κάθεσαι..., πήγαινε λίγο ποιο πέρα.. ! :137:

Η ντράμς δεν είναι για το σαλόνι !
Στο σαλόνι κανένα ακορντεόν αμα γουστάρεις...

Εσύ και ο bro,θα κουφαθείτε με τέτοιες στάθμες..... :138:.....600βάττ !!!!
...............
"Σιγά ρε...., εγώ 1200" θα σου πει ο .....χάη....


:112: - Άσε που θα πρέπει να μην έχεις καθόλου γείτονες... :)

Ήταν μακριά οι γείτονες.Στη γειτονία του σΚαφάτου κανιβαλίζαμε:142:
 

Μηνύματα
501
Reaction score
2
Απάντηση: Re: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Συνολικά, κατά τη γνώμη μου, μια απογοητευτική εικόνα ηχείου και εργαστηριακή αλλά πρωτίστως ακουστική.

Χρήσιμο είναι να πω εδώ πως το ηχείο αυτό είναι από τα ΠΡΩΤΑ, αν όχι το πρώτο, που προτείνεται για αγορά σε σχετικές ερωτήσεις και μέσα στη σελίδα μας.
Εμενα παντως αυτο που μου κανει εντυπωση,ειναι το γεγονος οτι ενω προτεινεται απο πολλους,μετραει τοσο ασχημα και ακουγεται ασχημα.Πως ειμαστε σιγουροι για την ορθη ακουστικη μετρηση???μηπως εκει που τοποθετεις συνηθως τα ηχεια αυτα δεν ειχαν την σωστη αποκριση,υπαρχουν πολλα μηπως μεχρι να καταληξουμε εαν κατι δεν μετραει σωστα,η,δεν το μετραμε σωστα,οπως και το εαν ακουγεται κατι λαθος ,η,εμας δεν μας αρεσει.Δεν εννοω πως δεν ξερεις τι μετρας και τι ακους ,(καμια σχεση),απλα ερωτηματα βαζω...........Γνωμη μου καλα κανεις και δεν λες πιο ειναι,αλλα οντως θελει ψαξιμα το πραμα.Αυτοι που τα προτεινουν,τα εχουν γιατι τοτε μαλλον ειναι θεμα γουστου,εαν ομως δεν τα εχουν και τα προτεινουν το πραμα αλλαζει.........................Γενικα παντως κανεις δεν αποφασιζει χωρις να ακουσει......
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Eγώ πιστεύω ότι μπορούμε να προσεγγίσουμε το live σε ένα ποσοστό 80% αλλά οι ενισχυτές και τα ηχεία (η ο συνδυασμός αν προτιμάτε) που το καταφέρνουν αυτό (στο κατάλληλο χώρο, με την κατάλληλη ηχογράφηση) είναι κυριολεκτικά μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού και πανάκριβοι.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.732
Reaction score
4.424
Kαι για να επανέλθουμε στο ερώτημα του Πέτρου(ώπα,Πέτρο χρόνια πολλά σου είπα?Αν όχι πολύχρονος έστω και καθυστερημένα),φυσικά και πολλές φορες ψωνίζουμε με το μάτι ή με την φήμη.Κακώς βέβαια αλλά ο εγκέφαλος παίζει πολλά περίεργα παιχνίδια (πχ αυθυποβολή) και κακά τα ψέματα λίγοι θα παραδεχτούμε το λάθος ή την εξαπάτηση μας.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.914
Reaction score
22.941
Απάντηση: Re: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Απλές και κατανοητές αλήθειες.:615:
Πάνω από 13 χρόνια στη φιλαρμονική του Δήμου,ποτέ δεν μπόρεσα να ακούσω αυτή τη "φυσικότητα" των πνευστών απο ηχεία.
Συμπέρασμα.
Από ένα σεβαστό ποσό και πάνω τα χρήματα που δίνει κάποιος είναι δυσανάλογα πολλά σε σχέση με το κέρδος που έχει σε ήχο.
Έχεις δίκιο, αλλά η κυριώτερη αιτία αυτού του γεγονότος είναι το χέρι πάνω στην κονσόλα. Ο ηχολήπτης και ο παραγωγός επεμβαίνουν στο σήμα για να φτιασιδώσουν την ηχογράφηση, να την κάνουν περισσότερο εντυπωσιακή, πιο ελκυστική. Τα τεχνικά μέσα που έχουμε σήμερα έχουν ανώτερες δυνατότητες από αυτές που νομίζουμε, και σχεδόν πάντα είναι "φιμωμένα". Αν θέλεις παράδειγμα...
 


G60

Μηνύματα
245
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Έχεις δίκιο, αλλά η κυριώτερη αιτία αυτού του γεγονότος είναι το χέρι πάνω στην κονσόλα. Ο ηχολήπτης και ο παραγωγός επεμβαίνουν στο σήμα για να φτιασιδώσουν την ηχογράφηση, να την κάνουν περισσότερο εντυπωσιακή, πιο ελκυστική. Τα τεχνικά μέσα που έχουμε σήμερα έχουν ανώτερες δυνατότητες από αυτές που νομίζουμε, και σχεδόν πάντα είναι "φιμωμένα". Αν θέλεις παράδειγμα...
Ενδιαφέρον αυτό αλλά πολύ παράλογο νομίζω με τέτοια μέσα να επεμβαίνουμε στην ηχογράφηση προς το....χειρότερο.
Προς τι όλο αυτό?
Εχω βυνίλιο του 74 το οποίο είναι άψογο σε ηχογράφηση,το δε ίδιο remaster cd είναι τραγικά άθλιο.

Σαφώς και θέλω παράδειγμα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.189
Reaction score
143.741
Απάντηση: Re: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Έχω κάνει 12 χρόνια πιανο (στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΩΔΕΙΟ), έχω τελειώσει Θεωρία και Αρμονία μουσικής και ο λόγος που το αναφέρω είναι διότι έχω επαφή με το πως ακούγονται τα όργανα live.

Ε λοιπόν αυτό το πράγμα που μου βγάζουν τα KLIPSCH δεν μου αρέσει - τελεία και παύλα. Αυτό δεν σημαίνει ότι για κάποιους άλλους δεν είναι καλά ηχεία και δικαίωμά τους να τα αγοράζουν αν τους αρέσουν. Αν τους δίνουν και την ψευδαίσθηση live μουσικής ακόμα καλύτερα αλλά κατά τη γνώμη μου για ψευδαίσθηση πρόκειται με όλα τα ηχεία.

Υπάρχουν και άλλα ηχεία που δεν μου αρέσουν όπως και αυτά που μου αρέσουν περισσότερο στην τιμή τους και τα αγόρασα. Και πάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι ακούω αυτό που άκουγα στο ωδείο live (η σε συναυλία, ή σε οπερα) και πλέον πιστεύω ακράδαντα (μιας και έστω ένα πιάνο το έχω) ότι live από ηχείο δεν υφίσταται! Αν πιάσουμε και το μεγαλείο μιας live συμφωνικής ορχήστρας εκεί κλάφτα Χαράλαμπε γιατί μόνο με χάπι μπορει να με πείσει ηχείο ότι είμαι εκεί και αυτός είναι και ο λόγος που με χαλάει το άκουσμα κλασσικής μουσικής από ηχεία. Αν έχεις ακούσει τον Καβάκο να παίζει live ή ακόμα και από δύο ορόφους πιο κάτω τότε καταλαβαίνεις γιατί μιλάμε. Να πω για ντραμς? Είχα κάποτε γείτονα που έπαιζε και ακόμα και από απέναντι το πραγματικό όργανο είναι αλλιώς ενώ όταν πήγαινες δίπλα.....


Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι στο γεγονός ότι από κάποιο σημείο και μετά ο καθένας ακούει ότι θέλει και μιας και μιλάμε για διασκέδαση ότι μας αρέσει για να περνάμε καλά. Εδώ το ίδιο όργανο ζωντανά και αλλάζει χαρακτήρα από χώρο σε χώρο δεν θα κάνει το κάθε ηχείο τερτίπια?

Συμφωνώ 100% με τις διαπιστώσεις σου στη σύγκριση live μουσικής με ηχοσύστημα.

Φυσικά η μεγάλη συμφωνική ορχήστρα είναι ίσως ό,τι δυσκολότερο στην αναπαραγωγή. Και είναι επίσης ένας λόγος που δεν ακούω κλασσική μουσική...

Ταυτόχρονα όμως, ένα βιολί μπορεί να παίξει από ηχείο πολύ κοντά στο πραγματικό, κι ας είναι του Καβάκου ή οποιουδήποτε άλλου.

Όπως κι ένα σετ ντραμς.

Αλλά χρειάζεται να δεις πρώτα τεχνικά το θέμα, (όσον αφορά μέγιστη στάθμη που χρειάζεται να βγάζει ΑΝΕΤΑ το ηχείο, ενίσχυση - οδήγηση, και το σημαντικότερο ΧΩΡΟΣ) και μετά να δεις τι σου "αρέσει", αν έχεις τέτοια περιθώρια...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.914
Reaction score
22.941
Απάντηση: Re: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Ενδιαφέρον αυτό αλλά πολύ παράλογο νομίζω με τέτοια μέσα να επεμβαίνουμε στην ηχογράφηση προς το....χειρότερο.
Από καθαρά τεχνοκρατικής πλευράς, είναι όντως χειρότερο, αλλά αυτό στο μυαλό του παραγωγού έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Προηγείται να κάνει την ηχογράφηση ελκυστική, για να πουλήσει, ειδικά αν πρόκειται για λίγα όργανα, που χωρίς αντήχηση δεν "γεμίζουν" το δωμάτιο και τον ξερό χώρο του αυτοκινήτου, ούτε και το αχόρταγο μυαλό του μέσου καταναλωτή. Ως ένα σημείο, αυτή η τακτική έρχεται να αναπληρώσει το κενό που ενδεχομένως θα δημιουργήσει το ξερό άκουσμα μιας στούντιο ηχογράφησης, καθώς δεν έχουν όλοι οι καταναλωτές δωμάτιο αναλόγων διαστάσεων, ώστε να προσδίδει στην ηχογράφηση μια κάποια αντήχηση, την ψευδαίσθηση της τρισδιάστατης ανάπλασης των οργάνων.
 

G60

Μηνύματα
245
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Συμφωνώ 100% με τις διαπιστώσεις σου στη σύγκριση live μουσικής με ηχοσύστημα.

Φυσικά η μεγάλη συμφωνική ορχήστρα είναι ίσως ό,τι δυσκολότερο στην αναπαραγωγή. Και είναι επίσης ένας λόγος που δεν ακούω κλασσική μουσική...

Ταυτόχρονα όμως, ένα βιολί μπορεί να παίξει από ηχείο πολύ κοντά στο πραγματικό, κι ας είναι του Καβάκου ή οποιουδήποτε άλλου.

Όπως κι ένα σετ ντραμς.

Αλλά χρειάζεται να δεις πρώτα τεχνικά το θέμα, (όσον αφορά μέγιστη στάθμη που χρειάζεται να βγάζει ΑΝΕΤΑ το ηχείο, ενίσχυση - οδήγηση, και το σημαντικότερο ΧΩΡΟΣ) και μετά να δεις τι σου "αρέσει", αν έχεις τέτοια περιθώρια...
Ακριβώς,γι αυτό και σε εκθέσεις οι χαιεντάδες αυτοηδονίζονται με jazz,ένα πιάνο(κι αυτό χαλαρά),φωνή (κοίτα να δεις στις μεσαίες πως g@m@w!!) μπασάκι και ντράμς με το φτερό.

Μόλις καρφώσεις ένα ορχηστρικό κομμάτι σε κοιτάνε όλοι σαν εξωγήινο.
Ερώτηση.
-Τι έγινε ρε παιδιά,γιατί μπερδεύει το ηχείο?
Απάντηση.
-Αρες μάρες κουκουνάρες....
 

G60

Μηνύματα
245
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Από καθαρά τεχνοκρατικής πλευράς, είναι όντως χειρότερο, αλλά αυτό στο μυαλό του παραγωγού έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Προηγείται να κάνει την ηχογράφηση ελκυστική, για να πουλήσει, ειδικά αν πρόκειται για λίγα όργανα, που χωρίς αντήχηση δεν "γεμίζουν" το δωμάτιο και τον ξερό χώρο του αυτοκινήτου, ούτε και το αχόρταγο μυαλό του μέσου καταναλωτή. Ως ένα σημείο, αυτή η τακτική έρχεται να αναπληρώσει το κενό που ενδεχομένως θα δημιουργήσει το ξερό άκουσμα μιας στούντιο ηχογράφησης, καθώς δεν έχουν όλοι οι καταναλωτές δωμάτιο αναλόγων διαστάσεων, ώστε να προσδίδει στην ηχογράφηση μια κάποια αντήχηση, την ψευδαίσθηση της τρισδιάστατης ανάπλασης των οργάνων.
Μάλιστα.
Υπάρχει κάποια θεραπεία γι αυτό πέραν των EQ ή απλά συμβιβαζόμαστε?
 

Μηνύματα
1.651
Reaction score
28
Πριν λίγες μέρες πέρασε από το σπίτι μου ένας φίλος κουβαλώντας ένα ζεύγος ηχείων για ακρόαση.

Τα ηχεία αυτά είναι πασίγνωστα και τα είχα ακούσει πολλές φορές στο παρελθόν σε εκθέσεις αλλά ποτέ στο χώρο μου.

Οι εντυπώσεις που είχα αποκομίσει δεν ήταν οι καλύτερες αλλά δεν είχα βιαστεί να σχηματίσω γνώμη καθότι μου ήταν άγνωστες οι συνθήκες ακρόασης καθώς και τα συνοδά τους.

Όπως καταλαβαίνεται περίμενα με ανυπομονησία την άφιξη τους για να διαπιστώσω αν δικαιολογούν το όνομα και τη φήμη τους.

Τοποθετήθηκαν στο δεύτερο σύστημα μου, το οποίο βέβαια γνωρίζω πάρα πολύ καλά, καθώς σε αυτό γίνονται, αρχικά, όλες μου οι ακουστικές δοκιμές καθώς και το τελικό τιουνάρισμα των ηχείων μου.
εδω φιλοι μου ερχεται και δικαιωνεται η αποψη μου την οποια διατυπωνω και σε αλλο thread που εχω ξεκινησει ,οτι ενα σχετικα γυμνασμενο αυτι κατα το μεγαλυτερο ποσοστο επαληθευει το οτι ενα καλο ηχειο η συστημα σε γενικες γραμμες ειναι αδυνατον να μην δειξει εστω και λιγο τηυν ποιοτητα του ,εστω σε εκθεσεις εστω και κακοστημενο θα μπορεσει να δειξει καποια στοιχεια ποιοτητας και οτι μαλλον η αρχικη εντυπωση γενικοτερα ειναι το ημισυ του παντος.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.732
Reaction score
4.424
εδω φιλοι μου ερχεται και δικαιωνεται η αποψη μου την οποια διατυπωνω και σε αλλο thread που εχω ξεκινησει ,οτι ενα σχετικα γυμνασμενο αυτι κατα το μεγαλυτερο ποσοστο επαληθευει το οτι ενα καλο ηχειο η συστημα σε γενικες γραμμες ειναι αδυνατον να μην δειξει εστω και λιγο τηυν ποιοτητα του ,εστω σε εκθεσεις εστω και κακοστημενο θα μπορεσει να δειξει καποια στοιχεια ποιοτητας και οτι μαλλον η αρχικη εντυπωση γενικοτερα ειναι το ημισυ του παντος.
Kακώς η αρχική εντύπωση είναι το ήμισυ.Εγώ προσφάτως άλλαξα γνώμη για 2 διαφορετικές μάρκες/είδη ηχείων.Σε κάθε έκθεση που τα είχα ακούσει με έπιαναν τα γέλια.Όμως όταν τα άκουσα σωστά οδηγημένα κατάπια την γλώσσα μου.Άρα η δική μου άποψη ακυρώνει την δική σας. :126:
Βέβαια ποιός απ τους 2 έχει δίκιο?Κανείς?Και οι 2?:121:
 

Μηνύματα
238
Reaction score
19
Re: Απάντηση: Re: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Μάλιστα.
Υπάρχει κάποια θεραπεία γι αυτό πέραν των EQ ή απλά συμβιβαζόμαστε?
Δεν μπορείς να διορθώσεις τα πάντα με EQ. Δεν είναι μόνο ότι πειράζουν τις συχνότητες. Κόβουν και τα δυνατά περάσματα της μουσικής για να μπορούν να τα βγάλουν πέρα τα "φτηνά" στερεοφωνικά και τις περισσότερες φορές ανεβάζουν και την ένταση της ηχογράφησης παράλληλα, για να γίνει ποιό εντυπωσιακό το CD, με αποτέλεσμα πολλά κομμάτια να κλιπάρουν. Ειδικά δε, αν είναι και CD με μουσική POP, τότε άστα να πάνε...

Από που να αρχίσεις τις διορθώσεις και που να τελειώσεις. Άσε που κάθε CD είναι ηχογραφημένο διαφορετικά. Oπότε τι θα κάνεις? Κάθε φορά θα πειράζεις συχνότητες στα EQ? Σχεδόν αδύνατο θα έλεγα.

Και μη νομίζεις ότι το Βυνίλιο ήταν καλύτερο. Άσε. Τα χάλια τους είχαν και αυτοί μπορεί και χειρότερα. Διότι στα CD, μπορεί ο ηχολήπτης να μην πειράξει τις συχνότητες. Στους δίσκους όμως, δεν γίνεται. Πρέπει να τις πειράξει όπωσδήποτε για να εξαφανίσει το θόρυβο που έβγαζαν τα αναλογικά μηχανίματα και μετά ο προενισχυτής πικαπ του εκάστοτε ενισχυτή αναλάμβανε να τις επαναφέρει και ποιός ξέρει τι έκανε ο κάθε ένας (ηχολήπτης και προενισχυτής βεβαίως βεβαίως). Απλά έχει γίνει της μόδας τώρα και αν δεν ακούς βυνίλιο δεν είσαι Χαϊεντάς.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.914
Reaction score
22.941
Απάντηση: Re: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Μάλιστα.
Υπάρχει κάποια θεραπεία γι αυτό πέραν των EQ ή απλά συμβιβαζόμαστε?
To έχει γράψει και παλιότερα ο Θέμης, αλλά δε θυμαμαι πού. Όποιος φτιάξει κάτι που να αφαιρεί αποτελεσματικά το reverb, θα βγάλει πολλά λεφτά.
 

Μηνύματα
3.385
Reaction score
10
Εγω δεν θα μπω σε λεπτομερειες, απλα θα απαντησω στην ερωτηση του Πετρου :
Δυστυχως ο πιο πολυς κοσμος ακουει με τα ματια.
Η μαρκα, η εξωτερικη εμφανιση, η τιμη, ειναι οι 3 κυριοτεροι παραγοντες επιλογης ηχειου.

Η μαρκα : εδω εχουμε 2 επιλογες, τις πολυ γνωστες μαρκες που πουλανε με το ονομα μεσα απο το κουτι και τις αλλες τις τελειως αγνωστες που τις επιλεγουν μερικοι για να...... διαφερουν.

Η εξωτερικη εμφανιση : διαβαστε σε πολλα τοπικ στο φορουμ μας και δειτε ανθρωπους να επιλεγουν το ηχειο που τους αρεσει στην οψη. Εδω παιζει ρολο και το μεγεθος της παντοφλας.....μη και δε ταιριαζει με το σαλονι της κυριας.....τι θα πει ο κοσμος....

Η τιμη : Εδω να εχουμε να λεμε........

Και τελος τα αυτιααααα.....
Πεστε μου ποσους ξερετε που πηγαν σ ενα μαγαζι και ειπαν :
1. διαθετω τοσα, βαλε μου 2-3 ηχεια στη τιμη αυτη να ακουσω, χωρις να μου πεις πια ειναι και μετα βλεπουμε.
2. θελω να ακουσω το α και το β ηχειο, βαλτα να παιξουν, γυριζω απο κει να μη βλεπω.

Ποσοι ρε παιδια ???????
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Eυχαριστώ πολύ φίλε gstriftos!

Άραγε ο JargonGR, προς τον οποίο αρχικά απευθύνθηκα, συμφωνεί;

:121:

Βρε συ φυσικά και συμφωνώ και αυτός ήταν και ο λόγος που το έγραψα.

Αλλά θα συμφωνήσω και με τον EAR ότι σε ένα μεγάλο σχετικά χώρο και με κάποιο μεγάλο δυνατό ηχείο ένα όργαν solo ακούγεται εντυπωσιακά.

Για παράδειγμα τα δικά μου τα Β&W 800D με ένα Εlectrocompaniet NEMO (Class A 600W+ /8ohm - 1200W 4ohm) το καθένα τα 110db στα 4 μέτρα τα σηκώνει από κει και πέρα και ενώ τα ηχεία μπορουν να πάνε και παραπάνω (από μετρήσεις άλλων) εγώ δεν τα έχω καταφέρει γιατί πέφτει κλιπάρισμα και το μεγαλύτερο peak που έχω δει στο spl είναι 116db στιγμιαία (αν δεν κάνει λάθος κι αυτή η βλακεία των 100 Ευρώ). Ισως με πιο δυνατό ενισχυτή ή με δύο ΝΕΜΟ σε κάθε ηχείο να γίνεται. Σίγουρα με αυτόν τον Titan της Musical Fidelity.

Αλλά τα 110db είναι απαράδεκτα δυνατά (για μένα) μέσα σε ένα σαλόνι και θα συμφωνήσω και με τον gstriftos ότι θα βουίζουν τα αυτιά σου πολύ σύντομα.

Όσον αφορά τις ηχογραφήσεις από τη μεγάλη ποικιλία υλικού που κατέχω αλλά και διάφορα CD που ριπάρω αυτό που συμβαίνει είναι πραγματικά "ΜΠΟΡΝΤΕΛΟ".

Σύμφωνα πάντα με αυτά που διαβάζω κι εγώ, ο κάθε ηχολήπτης σήμερα έχει να αντιμετωπίσει τον κάθε παπάρα μαρκετίστα που του υπαγορεύει ότι η εμπορικότητα των παραγωγών τους απαιτεί να ακούγονται σωστά στο αυτοκίνητο και στα χιλια δυο mp3 players της συμφοράς που κυκλοφορούν.

Τι να κάνει λοιπόν ο χριστιανός πλακώνει εκεί και τσιτώνει/συμπιέζει τις συχνότητες που δεν μπορεί να παιξει το ακουστικό και το ηχείο της πλάκας που έχει το 95% του κόσμου και βουαλά ------> "The Loudness War" και βάλε εσύ λάμπες, μάμπες, καλώδια και ότι κολοκύθι θες για να ακούς κρύσταλινο ήχο.

Καλώς η κακώς αν δεν έχεις ακούσει τον τραγουδιστή live μόνο εικασίες ως προς την πιστή αναπαραγωγή της φωνής του μπορείς να κάνεις. Βάλε τις επεμβάσεις στη παραγωγή, βάλε τις διαφορές (τεράστιες) από χώρο σε χώρο και βγάλε συμπέρασμα. Εδώ από όργανο σε όργανο άλλης μάρκας και παίζουν διαφορές, βάλε το κούρδισμα, το πως παίζει ο ερμηνευτής, τι κάνει ο μαέστρος, και πάει αλυσίδα.

Είμαι σίγουρος ότι αν κάποιος μπορούσε να βρεθεί στη τότε εποχή που έγραφε ο Μοτσαρτ και να ακούσει στις τότε αίθουσες live με τους αυθεντικούς ερμηνευτές, το άκουσμα θα ήταν διαφορετικό απ'ότι π.χ. στο Μέγαρο Μουσικής.

Λοιπόν, τι ψάχνουμε τότε? Γιατί ό ταδε κατσκευαστής τονίζει τους Χ κύκλους και γιατί ο άλλος όχι? Ο κόσμος είναι άσχετος και έχει μάθει να ακούει ότι του σερβίρουν χωρίς να νιώθει αυτά που θέλει να του μεταφέρει η μουσική.

Προσωπικά πιστεύω ότι βρισκόμαστε σε περίοδο μουσικής παρακμής, στείρων συνθετών και και fast food παραγωγών. Δυστυχώς οι λίγοι που προσπαθούν να δημιουργήσουν ποιότικά έργα είναι πολλές φορές καταδικασμένοι στην "ΑΠΩΛΗΣΙΑ" και την αφάνια την ώρα που τα "Golden Boys" (βλέπε εμπορικοί τραγουδιστές) των στούντιος κυκλοφορούν με λιμουζίνες και κότερα παρέα με τα αφεντικά.


Αυτό που προτείνω είναι να δεχόμαστε τη μουσική ως διασκέδαση και με equalizer τη φαντασία μας και τα συναισθήματά μας να παραβλέπουμε τις όποιες ατέλειες έχει το συστημά μας ώστε πάνω απ'όλα να ικανοποιούμαστε.

Ως χόμπι, το αγαπάμε και θα συνεχίσουμε να δοκιμάζουμε διάφορες λύσεις πιστεύωντας κάθε φορά, ότι η όποια αλλαγή μας φέρνει πιο κοντά στη ζωντανή μουσική όπως την αντιλαμβάνεται ο καθένας ανάλογα με τις εμπειρίες του και τις γνώσεις του.
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
8
Φίλε JargonGR, μια που είσαι μουσικός, αν θέλεις πες μου: η ντραμς ειδικά, δεν μιλάω για άλλες μορφές ήχου, μήπως είναι ιδιαίτερα εύκολη στην πιστή αναπαραγωγή της από ηχεία;

:121:
Γιατι παντα αρχιζετε αναποδα;;;;

Για να αναπαραχθει ενα οργανο, υπαρχει η απαραιτητη αναγκη να ηχογραφηθει πρωτα.

Για ποια drum μιλας λοιπον;

1. Πως ειναι ηχογραφημενη; Ξερεις.
2. Τι μαρκα ειναι το σετ;
3. Τι διαμετρου ειναι το ταμπουρο και η μποτα; Τι παχος εχοει το ενα και ι το αλλο;
4. Ποιος παιζει;
5. Σε ποιο χωρο;
6. με τι μικροφωμα εχει ηχογραφηθει;

Τωρα μπορεις να δωσεις μια απντηση μονος σου, στο ποσο ευκολη μπορει να ειναι η drum. :126:
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συγκρίνουμε την ζωντανή μουσική με την ηχογραφημένη.

Όταν στην αλυσίδα της ηχογράφησης έχουμε με την σειρά: μετατροπή του ηχητικού σήματος σε ηλεκτρικό από διαφόρων τύπων μικρόφωνα, προενισχυτές, limiters, echo, expanders, κονσόλες, equalizers, ξεφαλτσάιζερς κλπ κλπ, για ποια αναπαραγωγή του ζωντανού ήχου μιλάμε;

Πόσοι από τους δήθεν "χαϊενδάδες" έχουν πάει σε ένα studio για να ακούσουν το τι συμβαίνει σε μία ηχογράφηση; Τι παίζει ο μουσικός, τι γράφει ο ηχολήπτης και πως αυτό περνάει στην τελική μίξη;

Το μόνο που είναι εφικτό να πλησιάσουμε ηχητικά είναι μόνο αυτό που άκουσε ο ηχολήπτης όταν έκανε το master. Όλα τα υπόλοιπα είναι παραφιλολογίες και μεταφυσικές...
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
8
Re: Απάντηση: Ακούμε με τα αυτιά ή με τα μάτια?

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συγκρίνουμε την ζωντανή μουσική με την ηχογραφημένη.

Όταν στην αλυσίδα της ηχογράφησης έχουμε με την σειρά: μετατροπή του ηχητικού σήματος σε ηλεκτρικό από διαφόρων τύπων μικρόφωνα, προενισχυτές, limiters, echo, expanders, κονσόλες, equalizers, ξεφαλτσάιζερς κλπ κλπ, για ποια αναπαραγωγή του ζωντανού ήχου μιλάμε;

Πόσοι από τους δήθεν "χαϊενδάδες" έχουν πάει σε ένα studio για να ακούσουν το τι συμβαίνει σε μία ηχογράφηση; Τι παίζει ο μουσικός, τι γράφει ο ηχολήπτης και πως αυτό περνάει στην τελική μίξη;

Το μόνο που είναι εφικτό να πλησιάσουμε ηχητικά είναι μόνο αυτό που άκουσε ο ηχολήπτης όταν έκανε το master. Όλα τα υπόλοιπα είναι παραφιλολογίες και μεταφυσικές...
Τα εχω πει Κε Μπλατσιε και σε αλλο thread, αλλα το δυστυχημα ειναι οτι ο γκουγκλης, ειναι πολυ καλα ενημερωμενος για διαφορες ηχητικες καταστασεις, οσον αφορα τη θεωρια φυσικα.

Στην πραξη ομως τα πραγματα διαφερουν κατα πολυ.

Καποτε τολμησα να πω οτι, οταν παρεμβαλετε ηλεκτρισμος σε οτιδοιποτε φυσικο, υπαρχει κε προοιμιου αλοιωση του ηχου και η απαντηση που πηρα, ηταν οτι αυτο συμβαινει μονο στα αναλογικα.

Τι να πει κανεις μετα απο αυτο;;;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.829
Μηνύματα
3.029.728
Members
38.503
Νεότερο μέλος
Panagiotis Pou
Top