Αυτά που λέει ο mmene έχουν μια βάση.
Απλά αισθάνομαι ότι δεν τα εχει περάσει σωστά.
Οι κατασκευαστές δίνουν το On/Off Contrast επειδή τους βολεύει στο marketing.
Για μένα προσωπικά θα μ' ενδιέφερε να μου δίνουν σε lux το πιό σκούρο μαύρο που μπορεί να αποδώσει ο προβολέας.
Να ξέρω ότι πχ ο Benq5000 έχει 0.2 Lux
o Sony VPL85 έχει 0.1 Lux
ο JVC 750 έχει 0.08
κλπ
Τώρα άμα κάνουμε συγκριτικό και δούμε πώς αυτές οι διαφορές φαίνονται στο μάτι και αποκτήσουμε μια εμπειρία θα είναι σχετικά έυκολο να αντιληφθούμε τι σημαίνει στη πραγματικότητα όταν ανακοινωθεί ένα νέος προβολέας με επίπεδο μαύρου 0.04 η 0.02 κλπ.
To on/off μπορεί να είναι παραπλανητικό αφού δεν λαμβάνει υπόψην το άνοιγμα της ιρίδας του ματιού μας.......
πχ. ο προβολέας μου, ένας Epson TW700, άσχετα με το ότι είναι ένα μέτριο μηχάνημα, κάποτε μου φαίνεται καλός, κάποτε μου έρχεται να τον ξεριζώσω από το ταβάνι.
Σε ταινία με πολλες συνεχόμενες σκοτεινές σκηνές και πέπλο βλέπω και το μαύρο του είναι πολύ μέτριο.
Από την άλλη σε βίντεο με πολύ φωτεινές σκηνές τις οποίες ακολουθούν σύντομεσ σκοτεινές σκηνές, μου φαίνεται ΟΚ. Ο λόγος είναι ότι από τις φωτεινές σκηνές η ίριδα του ματιού μένει σχετικά κλειστή και έτσι όταν έλθει η σκοτεινή σκηνή, το μάτι βλέπει λίγοτερο φως άρα πιο σκούρο μαύρο. Αν η σκοτεινή σκηνή παραμείνει για 1-2 λεπτά τότε το μάτι προσαρμόζεται και το μαύρο δεν είναι τόσο καλό πλέον, έστω και αν στο μεταξύ η ίριδα του προβολέα έχει κλείσει κάπως.
Απλά αισθάνομαι ότι δεν τα εχει περάσει σωστά.
Οι κατασκευαστές δίνουν το On/Off Contrast επειδή τους βολεύει στο marketing.
Για μένα προσωπικά θα μ' ενδιέφερε να μου δίνουν σε lux το πιό σκούρο μαύρο που μπορεί να αποδώσει ο προβολέας.
Να ξέρω ότι πχ ο Benq5000 έχει 0.2 Lux
o Sony VPL85 έχει 0.1 Lux
ο JVC 750 έχει 0.08
κλπ
Τώρα άμα κάνουμε συγκριτικό και δούμε πώς αυτές οι διαφορές φαίνονται στο μάτι και αποκτήσουμε μια εμπειρία θα είναι σχετικά έυκολο να αντιληφθούμε τι σημαίνει στη πραγματικότητα όταν ανακοινωθεί ένα νέος προβολέας με επίπεδο μαύρου 0.04 η 0.02 κλπ.
To on/off μπορεί να είναι παραπλανητικό αφού δεν λαμβάνει υπόψην το άνοιγμα της ιρίδας του ματιού μας.......
πχ. ο προβολέας μου, ένας Epson TW700, άσχετα με το ότι είναι ένα μέτριο μηχάνημα, κάποτε μου φαίνεται καλός, κάποτε μου έρχεται να τον ξεριζώσω από το ταβάνι.
Σε ταινία με πολλες συνεχόμενες σκοτεινές σκηνές και πέπλο βλέπω και το μαύρο του είναι πολύ μέτριο.
Από την άλλη σε βίντεο με πολύ φωτεινές σκηνές τις οποίες ακολουθούν σύντομεσ σκοτεινές σκηνές, μου φαίνεται ΟΚ. Ο λόγος είναι ότι από τις φωτεινές σκηνές η ίριδα του ματιού μένει σχετικά κλειστή και έτσι όταν έλθει η σκοτεινή σκηνή, το μάτι βλέπει λίγοτερο φως άρα πιο σκούρο μαύρο. Αν η σκοτεινή σκηνή παραμείνει για 1-2 λεπτά τότε το μάτι προσαρμόζεται και το μαύρο δεν είναι τόσο καλό πλέον, έστω και αν στο μεταξύ η ίριδα του προβολέα έχει κλείσει κάπως.