ΑΠΟΡΙΕΣ.......

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Πέρα απ' την πλάκα και για να μην οδηγηθεί ο μικρός αθώος Μιχάλης στην αυτοκτονία :p δεν νομίζω να τρέχει κάτι με τον συγκεκριμένο ενισχυτή. Εάν το πρόβλημα που περιγράφει είναι πρόβλημα συσκευών, κάτι άλλο υποψιάζομαι. Τα ηχεία με τα πήλινα :p μεγάφωνα που έχει, αν θυμάμαι καλά από όσα διάβασα, έχουν κροσόβερ εν σειρά. Τέτοια κροσόβερ δεν πολυχρησιμοποιούνται πια και, από όσα λίγα μπορώ να κρίνω από την τοπολογία τους, το damping factor πρέπει να πάσχει διότι το κάθε μεγάφωνο βλέπει το άλλο μεγάφωνο συν το φίλτρο του ως αντίσταση εξόδου. Εκτός αν έχω καταλάβει λάθος.
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2


:lol: :lol:

παιδια δεν μιλησα για το συστημα μου γενικα μιλαω.....!!!!!! :lol:

τα μονα στοιχεια που υπαρχουν μου φαινεται για το crossover της kharma ειναι "confidential information" μη χεσω.....
ξερει κανεις τιποτα αλλο???Rdoherty το ηχειο μου εχει 2 μεγαφωνα και το ενα ειναι πηλινο....... :lol:
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Και εγω γενικα μιλησα γιατι δεν καταλαβα οτι εννοουσε το δικο του ενισχυτη .
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
g.kar said:
Luxman, έχει απ' όλα ο γρυπαετός του Μιχάλη. Μετά τη Μύκονο παρατηρήθηκαν αυτά τα περίεργα φαινόμενα. Πριν γνωρίσει τις Ισπανίδες, όλα τα όργανα ήταν στη σωστή τους θέση.
Οχι gkar ,μετα τη Μυκονο ολα τα οργανα ηταν στη σωστη θεση :lol:
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
mixalis kanakakis said:
παιδια δεν μιλησα για το συστημα μου γενικα μιλαω.....!!!!!! :lol:
Οπωσδήποτε.

mixalis kanakakis said:
τα μονα στοιχεια που υπαρχουν μου φαινεται για το crossover της kharma ειναι "confidential information" μη χεσω.....
"... the CE-2.0's crossover network that really demands attention. Charles van Oosterum, designer/founder of OLS, has used a "subtractive," or series, crossover that differs from the parallel networks that are almost universal today. OLS maintain that the transfer function of their network ensures "one part being the exact opposite of the others"—that is, each driver's output is the exact output complement of the rest of the system. They also say that, unlike high-order parallel networks, a series design is capable of "an ideal step function which sums to unity." [The much-hyped DiAural crossover topology is also a variant of a a series crossover.—Ed.]

In parallel networks, each driver is fitted with an R/C/L filter that restricts its response to a defined frequency passband, and the amplifier drives each driver/filter unit in parallel with the others. Because they are in parallel, each unit has the full signal applied to it, and because each filter sees the low output impedance of the amp directly, operates fairly independently of the others. In series networks, each driver is fitted with an R/C/L filter that shunts out-of-passband energy around it, and all of the driver/filter units are connected in series across the amplifier's output terminals. Because the filters are in series, the signal seen by each unit must pass through each of the other filters.

Series networks are thus more difficult to design: modifying one driver/filter in a series system significantly influences the effective performance of the others, changing the signal and the load it sees. The goal of both approaches is, of course, that the filtered acoustic outputs of all the individual drivers should sum perfectly, on- and off-axis, and in both the frequency and time domains. As Buddy Holly said, "That'll be the day..."

OLS posits that, because the "energy is divided without possibility of mismatching" in a series network, "tolerances in components are thus of negligible importance." This is debatable. I grant that the total signal must pass through and be totally dissipated in the chain of series elements. But, more than with parallel networks, the performance of all the components will change with the variation in value of any component.
"


Με άλλα λόγια αν ζεσταθεί π.χ. το ένα μεγάφωνο, επηρεάζονται και τα υπόλοιπα. :?
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
σιγουρα επηρεαζονται ολα μαζι αλλα ταυτοχρονως επιτυγχανει την ελαχιστοποιηση τως φιλτρων που χρησιμοποιει και την ομοιογενεια του αποτελεσματος.....
βεβαια το ηχειο που αναφερεις εχει 3 μεγαφωνα οποτε θα υπαρχουν πιστευω σημαντικες διαφορες.......... :wink:
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
RDoherty said:
.... ούτε η B&W, ούτε η Vandersteen, ούτε η KEF, ούτε η Tannoy, ούτε η Spendor στελεχώνονται από τρελλούς αλλά αντίθετα από σοβαρούς μηχανικούς ...
Δηλαδή, Μιχάλη, διαφωνούμε. Εσύ ισχυρίζεσαι ότι όλοι αυτοί είναι τρελλοί. 8)
 


Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Τα παράλληλα crossovers έχουν κυριαρχίσει. Δέχονται και διπλοκαλωδίωση, κάτι που ο κόσμος ζητάει σήμερα (!!!???) . Tα σειριακά crossovers 1ης τάξης είναι πιο δύσκολα στο σχεδιασμό τους και στην επιλογή (ματσάρισμα) των μεγαφώνων τους και αυτό δεν συμφέρει οικονομικά μία μαζική παραγωγή.
Τα σειριακά crossovers δουλεύονται μόνο με μονοικαλωδίωση, και αυτό δεν αρέσει τελευταία στον κόσμο.
Μερικοί "τρελοί" μηχανικοί έφυγαν από τις μεγάλες εταιρείες και άνοιξαν τις δικές τους εταιρείες.

Υ.Γ To πρόβλημα που αναφέρεις τελικά ποιος το έχει Μιχάλη ?
 


Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
mixalis kanakakis said:
δεν το εχω προσεξει αυτο που με ρωτας g.kar.......μαλλον σε λιγες ηχοογραφησεις........
εγω παντως ακουω παντα με A/C....δεν παλευεται αλλιως........
1. ... σε λίγες ηχογραφήσεις .... , γενικώς ή στο σύστημά σου ?

2. Τα Kharma σου τι τύπο crossover έχουν ? (σιγά το μεγάλο μυστικό !!!)

3. Δέχονται διπλοκαλωδίωση ?


Πάντως ακόμα και σειριακά crossovers να έχουν θα είναι διορθωμένα με επιπλέον υλικά για την διόρθωση της σύνθετης αντίστασης (Zobel networks).
Οπως και να έχει το πράγμα, τα ηχεία σου όταν τα άκουσα έπαιζαν πολύ καλά.
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
g.kar said:
mixalis kanakakis said:
δεν το εχω προσεξει αυτο που με ρωτας g.kar.......μαλλον σε λιγες ηχοογραφησεις........
εγω παντως ακουω παντα με A/C....δεν παλευεται αλλιως........
1. ... σε λίγες ηχογραφήσεις .... , γενικώς ή στο σύστημά σου ?

2. Τα Kharma σου τι τύπο crossover έχουν ? (σιγά το μεγάλο μυστικό !!!)

3. Δέχονται διπλοκαλωδίωση ?


Πάντως ακόμα και σειριακά crossovers να έχουν θα είναι διορθωμένα με επιπλέον υλικά για την δόρθωση της σύνθετης αντίστασης.
Οπως και να έχει το πράγμα, τα ηχεία σου όταν τα άκουσα έπαιζαν πολύ καλά.
πολλες φορες μου δινεται η εντυπωση στιγμιαια οτι συμβαινει το παραπανω σε ΟΛΑ τα συστηματα που εχω ακουσει.......
οχι ακριβως απωλεια θεσης αλλα ΣΑΝ τρεμοπαιξιμο της ηχητικης εικονας στο σημειο του εκαστοτε οργανου η φωνης..........
για το crossover του 3.2 λεει "confidential information" το manual......
οχι δεν δεχονται διπλοκαλωδιωση......
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Κάπου διάβασα ότι είναι 2ης τάξης σειριακό αλλά και με αρκετά πρόσθετα εξαρτήματα.
Το τρεμοπαίξιμο που αναφέρεις πρέπει να το ακούσουμε μαζί για να καταλάβω τι εννοείς.
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Μιχαλη αυτο το φαινομενο το παρατηρεις (σε οποιο συστημα το παρατηρεις) σε υψηλες σταθμες η γενικοτερα σε κρεσσεντο ;
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
μαλλον σε υψηλες σταθμες και δυσκολα περασματα..............
maybe im just a perfectionist........ :lol:
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
g.kar said:
Κάπου διάβασα ότι είναι 2ης τάξης σειριακό αλλά και με αρκετά πρόσθετα εξαρτήματα.
Κάνα Zobelάκι θα είναι, και καμμιά αντίσταση ισοστάθμισης (πάει το DF κατά διαόλου).

mixalis kanakakis said:
μαλλον σε υψηλες σταθμες..........
RDoherty said:
Με άλλα λόγια αν ζεσταθεί π.χ. το ένα μεγάφωνο, επηρεάζονται και τα υπόλοιπα. :?
Τάαααα 'λεγε ο Νοστράδαμος 8)
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
θελω vα ακουσω ενα συστημα πανω απο 105 db που να μην μπερδευει τα οργανα σε δυσκολα περασματα....
δεν το εχω ακουσει ακομα δυστυχως...........
εγω θα τα "εριχνα" στο xωρο ακροασης και στη διαμορφωση του.......
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Για να παίξουν σωστά τα σειριακά , θέλουν τα ζομπελάκια τους.
Ενα πλεονέκτημα (!!!???) των σειριακών φίλτρων είναι ότι έχουν λιγότερα εξαρτήματα στην συμβατική πορεία του σήματος. Τα 1ης τάξης δεν έχουν κανένα παθητικό υλικό εν σειρά.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα στα σειριακά crossovers είναι η back EMF που δημιουργείται από το ίδιο το "μοτερ" του μεγαφώνου. Αυτός είναι ο μεγαλύτερος βραχνάς του σχεδιαστή.
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
mixalis kanakakis said:
θελω vα ακουσω ενα συστημα πανω απο 105 db που να μην μπερδευει τα οργανα σε δυσκολα περασματα....
δεν το εχω ακουσει ακομα δυστυχως...........
εγω θα τα "εριχνα" στο xωρο ακροασης και στη διαμορφωση του.......
Αυτό είναι όμως ένα άλλο θέμα . Αν μιλούσες από την αρχή για τόσο υψηλές στάθμες τότε οι απαντήσεις μας θα ήταν διαφορετικές. Σε υψηλές στάθμες πολλά προβλήματα μπορεί να παρουσιαστούν. Αλλάζει η ίδια η απόκριση του ηχείου και αυξάνονται τα αρνητικά φαινόμενα που δημιουργούνται από τα στάσιμα κύματα ή άλλα προβλήματα του χώρου π.χ. ασυμμετρία, ακυρώσεις κ.λ.π
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Μπα, εγώ νομίζω ότι έδωσε ένα κάρο λεφτά για τα πήλινα και ψώνισε από σβέρκο :p Every cloud has a silver lining though. Στην ανάγκη μπορεί να βγάλει τα γούφερ και να τα κάνει ένα ωραιότατο, ντιζαϊνάτο σετ σαλατιέρες :lol:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.956
Μηνύματα
3.035.534
Members
38.522
Νεότερο μέλος
Stearsa
Top