Αγοράζοντας ηχεία

A

AKARL

Guest
Μα για να εκπλαγεί ή απλώς να...πληγεί ο υποφαινόμενος,θα όφειλε ο περιβόητος τρόπος να είναι εξ ορισμού αναπάντεχος,αλλά υπό δικά του δεδομένα αναπάντεχου.Και πάνω απ'όλα,θα όφειλες να είσαι κατασταλαγμένος πάνω στον...τρόπο - ορίστε,σου έδωσα και βοήθεια.:tongue:
:whistling:...
 



Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
3.344
Reaction score
7.593
Ας υποθέσουμε ότι τόσο τα μονομπλόκ όσο και ο τετρακάναλος τελικός είναι υλοποιημένα με το ίδιο μοντέλο νκορ της χυπέξ.
[DOUBLEPOST=1544868285][/DOUBLEPOST]
Έστω ότι κάπχοιος αδιόρθωτος επιμένει να έχει δίδρομα παθητικά ηχεία τα οποία οδηγεί επαρκώς με κατάλληλο τελικό ενισχυτή.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
3.344
Reaction score
7.593
Ναι καλά λες.
Τώρα διάβασα τον Αστρολόγο, βιάστηκα και διάβασα πρώτα το υποθετικό σενάριο που έθεσε ο Ακαρλ.

:headbang::headbang::headbang:
 

Dimifoot

Грези c Xeдpум
Editor
Μηνύματα
14.354
Reaction score
31.782
Αν έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου, γράψτο. Μηχανήματα, αποστάσεις, τα σχετικά. Και κόστος. Αν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα, το συζητάμε.
Οι θεωρητικές ερωτήσεις θα πάρουν εξ ορισμού την ίδια απάντηση: πάρε ενεργά. Γίνε πιο συγκεκριμένος.
 



A

AKARL

Guest
Ναι καλά λες.
Τώρα διάβασα τον Αστρολόγο, βιάστηκα και διάβασα πρώτα το υποθετικό σενάριο που έθεσε ο Ακαρλ.

:headbang::headbang::headbang:
Αγαπητέ Υπεραστικέ, προτού πας σε μάγισσες και χαρτορίχτρες σε λέω να Λόλα ένα μήλο που τα εξηγεί όλα... :D

Αν έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου, γράψτο. Μηχανήματα, αποστάσεις, τα σχετικά. Και κόστος. Αν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα, το συζητάμε.
Προσωπικά ίσως και να έχω κάτι κατά νου που, όμως, δεν έχει συγκεκριμενοποιηθεί απολύτως ακόμα. Το κόστος των μηχανημάτων, κατά παγία θέση μου, πρέπει να είναι το χαμηλότερο δυνατό για την επίτευξη συγκεκριμένου στόχου. Σε κάθε περίπτωση, το όποιο εγχείρημα για να μην εμπεριέχει τη διευθέτηση ζεύγους κατάλληλων ενεργών ηχείων θα πρέπει να είναι ουσιαστικά χαμηλότερου κόστους για σχετικά συγκρίσιμο ακουστικό αποτέλεσμα (δεδομένου ότι δεν δύναμαι να επιδοθώ σε υψηλοπιστοτικό πρωταθλητιζμό μετά χαμηλοπιστωτικού προϋπολογιζμού - αν με πχιάgνεις). ;)

Οι θεωρητικές ερωτήσεις θα πάρουν εξ ορισμού την ίδια απάντηση: πάρε ενεργά. Γίνε πιο συγκεκριμένος.
Να κι άλλος ένας γιατρός που συστήνει ενεργά ηχεία δια πάσαν νόσον. :rolleyes: :D

Να ρωτήξω, μρε γιατρουδάρες, και ήντα συστήνετε δγια τη μπάσαν μ@λ@κί@ν; (πείτε μου ενεργά πgλήηηηηηηηηηζζζζζζζ) :roflmao::roflmao::roflmao:
 
Last edited by a moderator:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
3.344
Reaction score
7.593
Αγαπητέ Υπεραστικέ, προτού πας σε μάγισσες και χαρτορίχτρες σε λέω να Λόλα ένα μήλο που τα εξηγεί όλα... :D
Πωωω ρε φίλε !!
Να κόψετε τις πολλές γυναικοπαρέες για να καταλαβαινόμαστε :roflmao::roflmao::roflmao:

Άρα ακόμα δεν πούλησες τον Κράουν για να πάρεις ενεργά.
Και ρωτάς...
Να πάρω στέρεο νκορ ή να τα σπάσω σε μονομπλόκ;
Αντί να ρωτήσεις μας γράφεις μυθιστόρημα. :D

Πάρε ενεργά.
Ε μα !!
 


haris1308

Грязный Харис * * Πάρτε μπιεντάμπλιγιου!!!
Μηνύματα
12.417
Reaction score
19.971
Τι έγινε μρε Α-carlito;
Ενγκαταλειπσαμε την ιδέα του πολυκαναλου σεταπιου με ενεργά;
 





Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
10.703
Reaction score
24.690
Όχι. Πάρε ενεργά Redheko.

Τι εννοείς δεν υπάρχουν;;;;;
Ποιος είπε ότι...δεν υπάρχουν;
Το πάλαι ποτέ RΚ115 οδηγούμενο από οιονδήποτε τελικό και κατά προτίμηση μονομπλόκ με κοντά...DNM μονόκλωνα καλώδια.:p

Και από καινούριες υλοποιήσεις,Tocaro 40e παρομοίως
http://www.tocaro.de/en.html
(ΣΣ: Παρατηρούμε ότι η γερμανικοί κλώνοι δεν φιλοτιμούνται καν να δημοσιεύσουν...απόκριση συχνότητας στις προδιαγραφές)

Συνεπώς λέω να προτιμήσουμε το εγχώριο Rois Calypso που είναι και καλύτερα υλοποιημένο...
http://avmentor.gr/reviews/rois_acoustics_kalypso_passive_1.htm
Οφείλω δε να προειδοποιήσω όσους δεν είχαν γνωρίσει ποτέ τους Rehdeko....Η ακροαματική τους εμπειρία έμενε αξέχαστη για πολλούς και διαφόρους λόγους...Άπαξ όμως και δεδομένος χρήστης εγκλιματιζόταν στον ήχο τους,θα έμενε μετά ο ίδιος...αξέχαστος για πολλούς και διαφόρους λόγους.:sneaky:
Ο M F AKARL όμως δεν έχει τέτοια ανάγκη,καθότι έχει ήδη μείνει...αξέχαστος.;)
https://www.avsite.gr/forum/threads/Υποκειμενικές-vs-Αντικειμενικές-κρίσεις-Νο-3124.84158/page-3
Προσοχή στο τελικό μήνυμα της ανωτέρω σελίδας,ανοίγονται τα λινκ που είχε καταθέσει ο αξιότιμος toulou όταν ΄΄ζωγράφιζε΄΄ γι άλλη μια φορά εκτός θέματος σε ρηξικέλευθο νήμα.
 

A

AKARL

Guest
Ποιος είπε ότι...δεν υπάρχουν;
Το πάλαι ποτέ RΚ115 οδηγούμενο από οιονδήποτε τελικό και κατά προτίμηση μονομπλόκ με κοντά...DNM μονόκλωνα καλώδια.:p

Και από καινούριες υλοποιήσεις,Tocaro 40e παρομοίως
http://www.tocaro.de/en.html
(ΣΣ: Παρατηρούμε ότι η γερμανικοί κλώνοι δεν φιλοτιμούνται καν να δημοσιεύσουν...απόκριση συχνότητας στις προδιαγραφές)

Συνεπώς λέω να προτιμήσουμε το εγχώριο Rois Calypso που είναι και καλύτερα υλοποιημένο...
http://avmentor.gr/reviews/rois_acoustics_kalypso_passive_1.htm
Οφείλω δε να προειδοποιήσω όσους δεν είχαν γνωρίσει ποτέ τους Rehdeko....Η ακροαματική τους εμπειρία έμενε αξέχαστη για πολλούς και διαφόρους λόγους...Άπαξ όμως και δεδομένος χρήστης εγκλιματιζόταν στον ήχο τους,θα έμενε μετά ο ίδιος...αξέχαστος για πολλούς και διαφόρους λόγους.:sneaky:
Ο M F AKARL όμως δεν έχει τέτοια ανάγκη,καθότι έχει ήδη μείνει...αξέχαστος.;)
https://www.avsite.gr/forum/threads/Υποκειμενικές-vs-Αντικειμενικές-κρίσεις-Νο-3124.84158/page-3
Προσοχή στο τελικό μήνυμα της ανωτέρω σελίδας,ανοίγονται τα λινκ που είχε καταθέσει ο αξιότιμος toulou όταν ΄΄ζωγράφιζε΄΄ γι άλλη μια φορά εκτός θέματος σε ρηξικέλευθο νήμα.


:headbang: :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: :headbang:

 

Μηνύματα
1.939
Reaction score
304
Εξαιρετικά δύσκολο, περίπλοκο και προκλητικό θέμα... Οι βασικές αρχές επιλογής, σχεδίασης, αξιολόγησης, κτλ που αφορούν στα ηχεία, θα πρέπει να εναρμονίζονται με τις εκάστοτε προτεραιότητες στους ακόλουθους τομείς:


- Το είδος της συγκεκριμένης εφαρμογής, την οποία προορίζεται να εξυπηρετήσει το ηχείο, πχ για αναπαραγωγή μουσικής ή ομιλίας, για οικιακή χρήση (μουσική stereo, οικιακός κινηματογράφος, ...), για επαγγελματική χρήση σε στάδια, αμφιθέατρα, κινηματογράφους, studios, κτλ.


- Το απαιτούμενο επίπεδο ακουστικής πίεσης (Sound Pressure Level) στις θέσεις ακρόασης (μέση τιμή και κορυφής). Η απαίτηση ακρόασης σε υψηλή ένταση προϋποθέτει μεγάλο δυναμικό εύρος λειτουργίας (dynamic response), ενώ επηρεάζει σημαντικά και την απαιτούμενη ισχύ / ρεύμα εξόδου των ενισχυτών οδήγησης. Επίσης, καθοριστικό ρόλο παίζουν η απόσταση ακρόασης, το πλήθος των ηχείων, καθώς και η διαμόρφωση/διάταξη του χώρου.


- Το απαιτούμενο φασματικό εύρος (bandwidth), πχ για μουσική ή ομιλία, για οικιακή χρήση (Hi-Fi), για επαγγελματική χρήση live, σε μεγάλο ή μικρό χώρο, κτλ. Το στενό φασματικό εύρος σε εφαρμογές που απαιτούν μεγάλο φασματικό εύρος, προφανώς επηρεάζει δυσμενώς την τονική ισορροπία.


- Η γραμμικότητα της απόκρισης συχνότητας, η οποία θα πρέπει να είναι επίπεδη και ομαλή. Αποκλίσεις από τη γραμμικότητα επηρεάζουν δυσμενώς μεταξύ των άλλων και την τονική ισορροπία (χρωματισμοί).


- Η χαμηλή παραμόρφωση (αρμονική και ενδοδιαμόρφωσης), σε επίπεδο μη ακουστότητας από το ανθρώπινο σύστημα ακοής. Οι παραμορφώσεις μπερδεύουν, θολώνουν τον ήχο και κουράζουν. Προέρχονται κυρίως από τη μη γραμμικότητα των κινητήρων και αναρτήσεων των μεγαφώνων, αλλά και των φίλτρων crossover σε ακραίες συνθήκες λειτουργίας (υψηλές εντάσεις).


- Η ανάλυση (διαφάνεια/λεπτομέρεια). Σχετίζεται με την ακρίβεια των μεταβατικών, την ελεγχόμενη απόκριση αυτών, χωρίς κωδωνισμούς (ringing) και συντονισμούς (resonances) των μεγαφώνων (κώνων ή μεμβρανών), των καμπίνων και των παθητικών κυρίως φίλτρων crossover. Όλα τα ηχεία, ανεξαρτήτως τεχνολογίας, αποτελούν με κάποιο τρόπο στο συγκεκριμένο τομέα σχεδιαστικούς συμβιβασμούς.


- Η πολική απόκριση ακτινοβολίας του ηχείου, ως προς τη συχνότητα. Ο παράγοντας αυτός, θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη κατά την αλληλεπίδραση της ακτινοβολούμενης ενέργειας με τον εκάστοτε περιβάλλοντα χώρο ακρόασης. Για παράδειγμα, η τυπικά αυξανόμενη κατευθυντικότητα ενός ηχείου προς το υψηλότερο φάσμα, σημαίνει ανομοιόμορφη απόκριση ισχύος και μία τάση για περιορισμένο γλυκό σημείο βέλτιστης ακρόασης (sweet spot). Στην περίπτωση αυτή, η πλευρική μετατόπιση του ακροατή έχει δυσμενή επίδραση στην τονική ισορροπία. Μεταξύ των άλλων, αυτό οδηγεί σε αισθητή απώλεια των υψηλών, η οποία αφ΄ενός κάνει των ήχο να ακούγεται περισσότερο μουντός (σκοτεινός), αφ΄ετέρου καταστρέφει χροιές και στερεοφωνική εικόνα. Ακόμη όμως και στη βέλτιστη θέση ακρόασης, δεν επιτυγχάνεται ομοιόμορφη χρονική και συχνοτική συνεισφορά εκ μέρους όλων των ανακλώμενων συνιστωσών από τις γύρω συνοριακές επιφάνειες (εκτός εάν έχει εφαρμοσθεί σημαντική εξασθένηση μέσω κατάλληλης ακουστικής διαμόρφωσης του χώρου). Αντίθετα, ένα ηχείο με ευρεία και ομοιόμορφη πολική απόκριση σε ολόκληρο το ακουστικό φάσμα, διευρύνει τη βέλτιστη περιοχή ακρόασης, αυξάνοντας την αλληλεπίδραση όλων των συχνοτήτων με τις συνοριακές επιφάνειες του χώρου, γεγονός το οποίο κάτω από την κατάλληλη σχέση μεταξύ άμεσου και ανακλώμενου ήχου που θα εξασφαλίζει τη διατήρηση της τονικής ισορροπίας χωρίς να καταστρέφει τις χροιές, ενδεχομένως επιτυγχάνει περισσότερο ρεαλισμό, αίσθηση σκηνικής παρουσίας (stage feeling), αίσθηση του χώρου της ηχογράφησης (ambience) και του όγκου (spaciousness), σε ευρύτερη περιοχή του χώρου ακρόασης.


- Η απόκριση φάσης και καθυστέρησης ομάδας. Η φασική και χρονική ολίσθηση των συνιστωσών συχνοτήτων μεταβάλλει χροιές, στερεοφωνική εικόνα, όγκο, κτλ, και γι’ αυτό θα πρέπει να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα, μη ακουστότητας από το ανθρώπινο σύστημα ακοής.


Πέραν των ανωτέρω υπάρχουν αρκετοί ακόμη σημαντικοί παράγοντες που θα πρέπει να λαμβάνονται κατάλληλα υπόψη κατά τη σχεδίαση των ηχείων, όπως πχ είναι η επίδραση της περίθλασης της καμπίνας.

...for some further reading: http://www.bookstars.gr/User/BookDetails.aspx?Id=TDT1W70U9K+c1nONZ/nHyA==&CId=G+vz49m56Do=
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
152.567
Μηνύματα
2.293.794
Members
34.691
Νεότερο μέλος
vasilis62
Top