Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!
Στην αναζήτησή μου λοιπόν αυτή, έψαξα τους όρους εγγύησης και για άλλες εταιρείες, πέραν της DENON (η έρευνα δεν σταματά ακόμα και τις αργίες...:107: ). Έχοντας σαν εναλλακτικές στην αγορά μου τις Yamaha και Pioneer, βρήκα στην ιστοσελίδα της τελευταίας ακριβώς αυτό που εξ' αρχής υποστήριζα τόσο εγώ όσο και κάποιοι άλλοι φίλοι του φόρουμ, με εξαίρεση φυσικά ...ενός (γνωστός και κολλημένος).
Στην ιστοσελίδα, λοιπόν, της Pioneer Ευρώπης και στα γνωστά FAQ υπάρχει σαφής διευκρίνιση για τους όρους εγγύησης για ένα προϊόν που έχει αγοραστεί σε άλλη χώρα από αυτήν στην οποία τελικά καταλήγει να χρησιμοποιείται (εννοείται πάντα για αγορά από το δίκτυο εξουσιοδοτημένων πωλητών):
"What is the warranty on my imported / exported product?
1. European warranty card
You’ll find this card in the box of your product. It has a complete list of countries in which the warranty is valid in.
Generally speaking, if you purchased a product in country "A" and you need to repair your product in country "B", then your warranty period will be at least one year.
2. International warranty card
This card comes with Pioneer products purchased in the Middle East, Asia, Oceania or Africa, and you have informed the seller that you want to export the product to your country.
This card also has a complete list of countries in which the warranty is valid, and where your product can be repaired."
Το κείμενο έχει αντιγραφεί από τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.pioneer.eu/uk/faq/99999/5250/index.html
Για αποφυγή παρεξήγησης, αυτό προφανώς ισχύει μόνο για τα προϊόντα της PIONEER.
Ήδη βρίσκομαι σε αναμονή απάντησης σε σχετική ερώτησή μου προς τις DENON και YAMAHA (παραρτήματα Ευρώπης) διότι δεν δινόταν αντίστοιχη διευκρίνιση στις ιστοσελίδες τους. Όταν έχω νεότερα, θα τα κοινοποιήσω στο φόρουμ.
ΥΓ: Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής, δεν βλέπω τον λόγο να μην συμβαίνει το ίδιο ακριβώς και με τις υπόλοιπες εταιρείες, αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις και η κάθε εταιρεία μπορεί να έχει διαφορετική πολιτική, γι' αυτό το λόγο ακριβώς κρατούσα εξ' αρχής μια "πισινή" και άνοιξα αυτό το νήμα συζήτησης. Απλά μου αρέσει να μιλάω με αποδείξεις και αδιάσειστα στοιχεία, και όχι με θεωρίες και υποθέσεις όπως κάποιος άλλος...
Στην αναζήτησή μου λοιπόν αυτή, έψαξα τους όρους εγγύησης και για άλλες εταιρείες, πέραν της DENON (η έρευνα δεν σταματά ακόμα και τις αργίες...:107: ). Έχοντας σαν εναλλακτικές στην αγορά μου τις Yamaha και Pioneer, βρήκα στην ιστοσελίδα της τελευταίας ακριβώς αυτό που εξ' αρχής υποστήριζα τόσο εγώ όσο και κάποιοι άλλοι φίλοι του φόρουμ, με εξαίρεση φυσικά ...ενός (γνωστός και κολλημένος).
Στην ιστοσελίδα, λοιπόν, της Pioneer Ευρώπης και στα γνωστά FAQ υπάρχει σαφής διευκρίνιση για τους όρους εγγύησης για ένα προϊόν που έχει αγοραστεί σε άλλη χώρα από αυτήν στην οποία τελικά καταλήγει να χρησιμοποιείται (εννοείται πάντα για αγορά από το δίκτυο εξουσιοδοτημένων πωλητών):
"What is the warranty on my imported / exported product?
1. European warranty card
You’ll find this card in the box of your product. It has a complete list of countries in which the warranty is valid in.
Generally speaking, if you purchased a product in country "A" and you need to repair your product in country "B", then your warranty period will be at least one year.
2. International warranty card
This card comes with Pioneer products purchased in the Middle East, Asia, Oceania or Africa, and you have informed the seller that you want to export the product to your country.
This card also has a complete list of countries in which the warranty is valid, and where your product can be repaired."
Το κείμενο έχει αντιγραφεί από τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.pioneer.eu/uk/faq/99999/5250/index.html
Για αποφυγή παρεξήγησης, αυτό προφανώς ισχύει μόνο για τα προϊόντα της PIONEER.
Ήδη βρίσκομαι σε αναμονή απάντησης σε σχετική ερώτησή μου προς τις DENON και YAMAHA (παραρτήματα Ευρώπης) διότι δεν δινόταν αντίστοιχη διευκρίνιση στις ιστοσελίδες τους. Όταν έχω νεότερα, θα τα κοινοποιήσω στο φόρουμ.
ΥΓ: Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής, δεν βλέπω τον λόγο να μην συμβαίνει το ίδιο ακριβώς και με τις υπόλοιπες εταιρείες, αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις και η κάθε εταιρεία μπορεί να έχει διαφορετική πολιτική, γι' αυτό το λόγο ακριβώς κρατούσα εξ' αρχής μια "πισινή" και άνοιξα αυτό το νήμα συζήτησης. Απλά μου αρέσει να μιλάω με αποδείξεις και αδιάσειστα στοιχεία, και όχι με θεωρίες και υποθέσεις όπως κάποιος άλλος...