Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.218
Reaction score
78.821
Πιστεύεις ότι υπάρχει λόγος για εξωτερική κάρτα ήχου;
Τελευταίο :offtopic:
Αν ακούς από υπολογιστη, δεν υπαρχει κανενας λογος

Είχες σχεδόν 1 δευτερόλεπτο χρόνο αντηχησης, και πήγες στο μισό, μεγάλο άλμα.
Και ομως, ηταν ακομα χειροτερα: αν προσεξεις το περσινό spectrogram (που ειναι και ο ενδεδειγμενος τροπος απεικονισης κατω απο τα 100Hz, και οχι το απλο RT, συμφωνα με το manual του REW), οι κορυφες ειναι off the chart!!!!! και φτανουν το 1.4 :roflmao::roflmao::roflmao:.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.785
Reaction score
11.020
Μια που το'φερε η κουβέντα, και τα εφερε τα GIK Broadband Bass Traps του hamurabi και η μεταφορική, να δειξουμε ενα προχειρο πριν-μετα απο παρεμβασεις ενος χρονου....(δεν τα εχω βαλει ακομα στις τελικές τους θεσεις...
Αφου γινει η τελική τοποθετηση όλων (Μάριεεεεεεεε!!!!!!!!:headbang:), θα μπουν οι τελικες μετρησεις στο θρεντ μου.

Ολα λοιπον χωρις Dirac:

Δεκέμβριος 2015

View attachment 67118
View attachment 67121





Δεκέμβριος 2016

View attachment 67120 View attachment 67119


Κατι κανουμε, που να μπει και ο συνηχητής.....(Μάριεεεεεεεεε :smg:)
Ευγε dimifoot μου. Πολυ καλο αποτελεσμα!

Για πες μας τι άλλο έχεις βάλει εκτός από τα GIK και έχεις πάρει αυτή τη σημαντική βελτίωση στις χαμηλές συχνότητες;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.218
Reaction score
78.821
Ευγε dimifoot μου. Πολυ καλο αποτελεσμα!

Για πες μας τι άλλο έχεις βάλει εκτός από τα GIK και έχεις πάρει αυτή τη σημαντική βελτίωση στις χαμηλές συχνότητες;
Thanks

Θα είμαι πιο περιγραφικός σύντομα στο δικό μου θρεντ....δεν εχω τελειώσει τις παρεμβάσεις.

Μάριεεεεεεεεεεεεεεεεε :focus:
 



stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
870
Reaction score
1.203
εγώ πάντως κατέληξα στον βελτιωτή / θεραπευτή του χώρου μου: https://www.mail.com/int/entertainm...ert-halls-to-shape-so.html#.1258-stage-set6-5
Σημείωσα τα παρακάτω:

At times sounding like a Zen monk when he talks about the art of sound, Toyota says crafting acoustics requires a thorough knowledge of building materials, close collaboration with architects, comprehension of musicians' needs, computerized simulations, use of scale models of the halls and analysis of reverberating sound.


The thickness of a wall, its shape, material and curves, the fixtures hanging from the ceiling, and the musicians themselves all affect acoustics. In the old-style shoebox design of concert halls, where the audience sits in rows facing the stage, the sound is easier to control. The vineyard format is trickier.

"In music, you're taking sounds and putting them together to create beauty and a feeling. When you do a building, you're taking inert materials and putting them together to create beauty and a feeling," said Gehry, who admires Japanese culture, including gagaku music and architecture, and, especially, Toyota.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.218
Reaction score
78.821
Έχουμε γραψει τις τελευταίες εβδομάδες πολλα για το RT60, το dynamic range-dynamic headroom, τα απαιτούμενα watt...

Αυτο που κακώς ξεχνάμε να αναφερθούμε, ειναι το background noise του δωματίου ακροασης.

Σαφώς και αλλάζει και η απόλαυση αλλα και οι απαιτήσεις σε ισχύ οταν το δωμάτιο εχει πολυ θόρυβο λόγω πχ ενός γειτονικού πολυσύχναστου δρόμου ή ενός θορυβωδους ψυγείου σε λειτουργία, σε συγκριση με ενα πολυ ήσυχο δωμάτιο.
Στο θορυβώδες δωμάτιο, αναγκαστικά θα χρειαστούμε να δυναμώσουμε την ένταση για να ακούσουμε τις pianissimo νότες, και ακόμα περισσότερο αν θελουμε να ακούσουμε την πληροφορία χωρου της ηχογράφησης. Και αυτο θα εχει ως αποτέλεσμα να χρειαζόμαστε όλο και περισσότερη ισχύ για να αποδωθούν οι κορυφές.

Αντιγράφω απο http://www.acousticfrontiers.com/wp-content/uploads/2011/10/acoustic_measurement_standards.pdf. (Χρήσιμο για χομπίστες, ρίξτε μια ματιά, φαντάζομαι θα υπάρχουν και αντίστοιχα απο την aes-ebu για στούντιο)

Noise Control (indicated by Room Criterion – RC rating)

Standard: Noise criterion below RC30 for existing rooms or RC20 for purpose built rooms

High noise levels can cause auditory masking of low level details within recordings that reduce soundstage depth and timbral color by:

  • Obscuring the way in which sound decays within a recording venue. Each recording venue has a characteristic acoustic signature that can be lost if noise levels are too high. Listening to classical music, it might be difficult to differentiate a performance in the Disney Hall relative to the Carnegie Hall. Standards for concert halls and recording studios are typically RC15‐20 and one could argue that a reproduction environment should have an equal or lower noise floor than the recording venue if the acoustic signature of that venue is to be reproduced faithfully.

  • Obscuring the low level harmonics that give each musical instrument its characteristic timbre. One might find it difficult to differentiate a Bosendorfer from a Steinway piano. There is a direct relationship between the noise floor of a space and the ability to perceive the highest levels of audio micro‐detail.

    The noise in an existing space should not be above RC30. This eliminates most distractions that otherwise interferes with the listening experience. Typical residential spaces will have background noise levels in the RC35‐45 range. A rating as low as RC25 should be achievable within common ducted HVAC systems with remediation in areas of internal acoustical linings and acoustically rated grilles/diffusors (as just two examples of the types of changes required). It is important to factor other items like the audio equipment itself or comfort elements such as wine chillers that may contribute to the background noise level of the listening environment. For new dedicated room builds we suggest a target of RC20. Meeting RC20 will require paying attention to noise isolation and using specialized construction techniques.

    There are certainly benefits to a rating of RC15 and this paper is in no way discouraging the greater potential of room dynamics and “ultra‐black” noise floor. It is agreed for the purposes of this paper that the exponential increases to room construction costs make establishment of RC15 as a standard unrealistic.

    Τι ειναι το RC30?

    Αν θυμηθούμε τις καμπύλες ακουστοτητας, γίνεται προφανές πως 50db θόρυβος δωματιου θα ενοχλούν πολυ περισσότερο στα 3000Hz παρά στα 20Hz, όπου δεν θα τα ακούμε.

    Βρήκα λοιπον την καμπύλη με το RC και την παραθέτω




    IMG_0825.PNG
Ο στόχος μας σύμφωνα με τα ανωτέρω ειναι να είμαστε κάτω απο το RC30.

Δεν ειναι και πολυ εύκολο για δωμάτιο πόλης, αλλα η προσπάθεια αξίζει, και φέρνει σημαντικό αποτέλεσμα.

Μονωτικά στα κουφώματα, απομάκρυνση μετασχηματιστών και άλλων συσκευών που παράγουν θόρυβο, ήσυχοι υπολογιστές, room treatments.

Αυτα απο μένα, περιμενω και απο τους επαΐοντες...
(Φαντάζομαι κάπου θα εχει αναφερθεί το θέμα στο παρελθόν, ας το επαναφέρω)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.028
Reaction score
124.482
Πολύ σωστά ντιμιφουτίξ!

Το έχουμε συζητήσει κατ'επαναληψιν αυτό το θέμα, αλλά ως γνωστόν, φωνή βοωντος εν τη ερήμω..

Πιο εύκολα πείθεται κάποιος να γίνει οπαδός για τετρακαλωδιωση..
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.218
Reaction score
78.821
Μόλις μέτρησα.
Εντός προδιαγραφών :party: (κατω απο RC25, σύμφωνα με το διάγραμμα στο #147), αν τα εχω καταλαβει σωστά

silence 9pm.jpg
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.218
Reaction score
78.821
Ειχα παει Praktiker χτες...πέρασα στα κουφώματα αυτοκόλλητα...

Αλλα και συ σε ήσυχο μέρος είσαι, δεν γαβγίζει και ο σκύλος :)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.190
Μηνύματα
2.855.501
Members
37.876
Νεότερο μέλος
grgstrts33
Top