Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Τα Ελληνικα πανελ δεν εχουν καμια προδιαγραφη ή μετρηση. Επισης που τοποθετουνται, πως και γιατι, δεν αναφερεται. Βλεπω την μπασοπαγιδα τους http://acousticsolutions.gr/?page_id=2094 και αναρωτιεμαι, με 12 εκατοστα βαθος, σε τι μπασα επεμβαινει;

Η περιπτωση των Αγγλων ειναι ενδιαφερουσα, εχουν κανει καποιες μετρησεις http://www.gikacoustics.com/product/evolution-polyfusor-diffusor-absorber-bass-trap/ Η πρωτη μετρηση (που δεν ειναι εγκεκριμενη απο το συνδεσμο μηχανικων ηχου της χωρας, οπως αναφερουν) δειχνει οτι ουσιαστικη απορροφηση κανουν απο τους 1000 κυκλους και επειτα. Τωρα, μετα απο αυτο το διαγραμμα αναρωτιεται καποιος, πως κανει διαχυση κατι που απορροφα; Επισης δειχνει το ατοπο της απορροφησης. Αν υποθεσουμε οτι κανει δουλεια στην περιοχη των χαμηλων (ειπαμε οτι απο τους 300 κυκλους και κατω δεν κανουν αλλα ας πουμε οτι κανουν δουλεια) βλεπουμε οτι κουρευει ολες τις συχνοτητες αδιακριτως. Δηλαδη, εχει καποιος προβλημα σε 2-3-10 περιοχες του φασματος, θα βαλει μια μπασοπαγιδα και θα του κουρεψει/αλλοιωσει τα παντα (και μαλιστα εκει που δεν εχει προβλημα).
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.785
Reaction score
11.020
Διαφωνω αλλα οπως θα ελεγε και ο Κωστας, ας μη χανουμε το δασος. Μπορει καποιος να μου εγγυηθει οτι με τις επεμβασεις που θα κανει σε ενα χωρο αυτος θα εχει rt60 με μικρες διακυμανσεις, αποκριση συχνοτητας με αποκλισεις 3db σε smoothing 1/6 οκταβας και ανακλασεις κατω απο 20 db; Ας χρησιμοποιησει και πλαστικες σακουλες για να το πετυχει, δε με νοιαζει.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
Ολοι οι τυποι εχουν καποιο συγκεκριμενο σημειο που πετυχαινουν τη μεγιστη βελτιωση, συνηθως και αυτη ειναι στις αποσβεσεις κυριως πολυ βασικο φυσικα και οχι τοσο στην αποκριση συχνοτητων ειδικα οταν μιλαμε για πολυ χαμηλες συχνοτητες , και φυσικα παντα ειναι καλο να βελτιωνονται οσο περισσοτερες συχνοτητες γινεται, στα σοβαρα προβληματα πεφτει ηλεκτρονικο ψαλιδι για να δουμε το φως το αληθινο και στην αποκριση...
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.785
Reaction score
11.020
Τα Ελληνικα πανελ δεν εχουν καμια προδιαγραφη ή μετρηση. Επισης που τοποθετουνται, πως και γιατι, δεν αναφερεται. Βλεπω την μπασοπαγιδα τους http://acousticsolutions.gr/?page_id=2094 και αναρωτιεμαι, με 12 εκατοστα βαθος, σε τι μπασα επεμβαινει;
Με κατάλληλη απόσταση από τοίχο μπορεί και μέχρι 100Hz.

Η περιπτωση των Αγγλων ειναι ενδιαφερουσα, εχουν κανει καποιες μετρησεις http://www.gikacoustics.com/product/evolution-polyfusor-diffusor-absorber-bass-trap/ Η πρωτη μετρηση (που δεν ειναι εγκεκριμενη απο το συνδεσμο μηχανικων ηχου της χωρας, οπως αναφερουν) δειχνει οτι ουσιαστικη απορροφηση κανουν απο τους 1000 κυκλους και επειτα. Τωρα, μετα απο αυτο το διαγραμμα αναρωτιεται καποιος, πως κανει διαχυση κατι που απορροφα; Επισης δειχνει το ατοπο της απορροφησης. Αν υποθεσουμε οτι κανει δουλεια στην περιοχη των χαμηλων (ειπαμε οτι απο τους 300 κυκλους και κατω δεν κανουν αλλα ας πουμε οτι κανουν δουλεια) βλεπουμε οτι κουρευει ολες τις συχνοτητες αδιακριτως. Δηλαδη, εχει καποιος προβλημα σε 2-3-10 περιοχες του φασματος, θα βαλει μια μπασοπαγιδα και θα του κουρεψει/αλλοιωσει τα παντα (και μαλιστα εκει που δεν εχει προβλημα).
Να ξεκαθαρίσουμε ότι τα polys δεν κάνουν διάχυση αλλά σκέδαση, δηλ. αλλαγή της κατεύθυνσης σε μία άλλη κατεύθυνση και όχι διάχυση σε πολλές κατευθύνσεις. Αυτό το επιτυγχάνουν για ένα σχετικά μεγάλο εύρος συχνοτήτων, συνήθως από μεσαίες συχνότητες και πάνω. Ταυτόχρονα απορροφούν ενέργεια σε χαμηλότερες συχνότητες, αναλόγως βάθους, υλικού κατασκευής, ύπαρξη διαφράγματος, κλπ.

Το 'όλες αδιακρίτως' που αναφέρεις δεν είναι απαραίτητα κακό πράγμα. Γενικά καλό είναι να είναι ευρεία η περιοχή λειτουργίας οποιουδήποτε υλικού. Κούρεμα σε db οι μπασοπαγίδες κάνουν μόνο σε σημεία που υπάρχουν peaks στη απόκριση. Σε σημεία που υπάρχουν dips αυξάνουν τα db. Επίσης κουρεύουν χρόνο αντήχησης.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Με κατάλληλη απόσταση από τοίχο μπορεί και μέχρι 100Hz.



Να ξεκαθαρίσουμε ότι τα polys δεν κάνουν διάχυση αλλά σκέδαση, δηλ. αλλαγή της κατεύθυνσης σε μία άλλη κατεύθυνση και όχι διάχυση σε πολλές κατευθύνσεις. Αυτό το επιτυγχάνουν για ένα σχετικά μεγάλο εύρος συχνοτήτων, συνήθως από μεσαίες συχνότητες και πάνω. Ταυτόχρονα απορροφούν ενέργεια σε χαμηλότερες συχνότητες, αναλόγως βάθους, υλικού κατασκευής, ύπαρξη διαφράγματος, κλπ.

Το 'όλες αδιακρίτως' που αναφέρεις δεν είναι απαραίτητα κακό πράγμα. Γενικά καλό είναι να είναι ευρεία η περιοχή λειτουργίας οποιουδήποτε υλικού. Κούρεμα σε db οι μπασοπαγίδες κάνουν μόνο σε σημεία που υπάρχουν peaks στη απόκριση. Σε σημεία που υπάρχουν dips αυξάνουν τα db. Επίσης κουρεύουν χρόνο αντήχησης.

Το 100 Hz εχει μετρηθει καπου απο καποιον; Ας υποθεσουμε καλοπροαιρετα οτι το κανει (που δεν το κανει). Παρακατω στο ακουστικο φασμα, που η ενεργεια ειναι πολλαπλα μεγαλυτερη, τι γινεται;

Σε ποια κατευθυνση σκεδαζουν τα Πολυφιουσορ; Και γιατι ειναι καλο ενα ακουστικο κυμα να αλλαζει κατευθυνση; Αν το κανει αυτο τι θα συμβει;

Το "ολες αδιακριτως" ειναι πολυ κακο. Νομιζω οτι το καταλαβαινει καποιος ευκολα οτι αν εχει προβλημα σε καποια σημεια, αλλαζοντας τα παντα, θα εχει προβλημα παντου.
 

Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
Το "ολες αδιακριτως" ειναι πολυ κακο. Νομιζω οτι το καταλαβαινει καποιος ευκολα οτι αν εχει προβλημα σε καποια σημεια, αλλαζοντας τα παντα, θα εχει προβλημα παντου.
μην επιμενεις και εγω ετσι νομιζα στην αρχη να πω την αληθεια στην πραγματικοτητα ομως εχεις παντου θεματα και θες βελτιωση ,η αποκριση συχνοτητας δε λεει τιποτε απο μονη της..
οπως ειπα στο χρονο αντηχησης εκει βλεπεις τη μεγαλη διαφορα .. οπου εχεις μεγαλυτερη ενεργεια ειναι λογικο να ριχνεις πολλαπλα το χρονο αντηχησης ... που ειναι αυτη η ενεργεια? οπου εχεις κυμματικη συμβολη ητε συμφασικη ητε οχι οποτε κορυφες και βυθισεις αντιστοιχως .... υπαρχουν βεβαια και παγιδες με συγκεκριμενο στοχο και παλι εαν εχεις σοβαρο θεμα πολυ χαμηλα δε νομιζω να σου φτασει χωρος να κατοικισεις και εσυ μεσα και παλι να μην το εχεις λυσει (γιαυτο λεω broadband bass traps και eq)
παμε και στη διαχυση τωρα..
ενας γυμνος τοιχος θα μοιρασει τις συχνοτητες ακανονιστα σε σχεση με ενα ο οποιος θα εχει εφαρμοστει διαχυση η σκεδαση (παλι και εδω ισχυει το βαθος) ...
Τα poly προσπαθουν να συνδιασουν και την εκμεταλευση χαμηλοτερων συχνοτητων μιας και δεν εχουμε τον απειρο χωρο βεβαια το οτι δεν διαχεουν οπως ενας ας πουμε qrd διαχυτης ειναι λογικο να εχουν και διαφορετικο ακουστικο αποτελεσμα, οποτε θεωρω οτι γενικοτερα ενας συνδιασμος πολλων διαφορετικων τεχνολογιων καλο ειναι να χρησιμοποιειται για να φτασεις στο οσο το δυνατον επιθυμητο αποτελεσμα, για τις πολυ χαμηλες πεφτει και eq και τελιωνεις...
Να πω τελος οτι για να δουλεψει ο διαχυτης θελει αναλογως του βαθους του και την αναλογη αποσταση απο τον ακροατη και μπαινουν στα σημεια πρωτης ανακλασης.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655

Το να ριξεις το χρονο αντηχησης δεν σημαινει οτι καθαρισες τις χαμηλες συχνοτητες. Αν ο χωρος ειναι εντελως χαλια, βαζοντας του απορροφηση ειτε σε μεγαλο φασμα ειτε σε περιορισμενο, το αποτελεσμα δεν διορθωνεται κουρευοντας τα παντα.

Ποια η διαφορα της διαχυσης και της σκεδασης;

Πως εκμεταλλευεται τις χαμηλοτερες συχνοτητες το Πολυφιουσορ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.028
Reaction score
124.482
Το να ριξεις το χρονο αντηχησης δεν σημαινει οτι καθαρισες τις χαμηλες συχνοτητες
Κι όμως.
Αυτό ακριβώς σημαίνει. ;)

Ποια η διαφορα της διαχυσης και της σκεδασης;
Η σκέδαση είναι είδος ή μέσο διάχυσης.
Στη διάχυση (diffusion) ένα προσπιπτων κύμα ανακατευθυνεται προς όλες τις κατευθύνσεις. Στη σκέδαση (scattering) αλλάζει κατεύθυνση. Πολλαπλές σκεδασεις (multiple scattering) είναι πλήρης διάχυση. Δες και βίκι:

Multiple scattering is highly analogous to diffusion, and the terms multiple scattering and diffusion are interchangeable in many contexts.

Από δω.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
Το να ριξεις το χρονο αντηχησης δεν σημαινει οτι καθαρισες τις χαμηλες συχνοτητες. Αν ο χωρος ειναι εντελως χαλια, βαζοντας του απορροφηση ειτε σε μεγαλο φασμα ειτε σε περιορισμενο, το αποτελεσμα δεν διορθωνεται κουρευοντας τα παντα.

Ποια η διαφορα της διαχυσης και της σκεδασης;

Πως εκμεταλλευεται τις χαμηλοτερες συχνοτητες το Πολυφιουσορ;
Εκει εσυ το βιολι σου :D απαντας νομοτελιακα εχοντας αποριες νηπιου :o ..οτι πεις.. ειμαι σιγουρος οτι τιποτε δεν καταλαβες ελπιζω οσοι διαβαζουν κατι να εχουν κρατησει...
 


Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Εκει εσυ το βιολι σου :D απαντας νομοτελιακα εχοντας αποριες νηπιου :o ..οτι πεις.. ειμαι σιγουρος οτι τιποτε δεν καταλαβες ελπιζω οσοι διαβαζουν κατι να εχουν κρατησει...
Επειδη γνωριζω λιγη φυσικη, ρωτω. Δεν καταπινω αμασητο οτι μου προσφερουν. Εχεις εμπεριστατωμενες απαντησεις για νηπια;
 

Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
Καλημερα, δικιο εχεις αλλα τα εχω γραψει οσο ποιο απλα μπορω κανε τον κοπο να ξαναδεις τα βιντεακια του τυπου που ανεβασα εχει κιαλλα πολλα ο ιδιος για ολες τις αποριες σου , απλα τα λεει ..
τωρα θα με κυνηγησει ο Δημητρης αλλα δε μπορω εδω το εχω στην ακρη των χειλιων μου, θα το πω~γραψω...
τα R1 τα καταπιες αμασητα ομως :o... αν οχι εξηγησε μου το παρακαλω εμπεριστατωμενα .
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Καλημερα, δικιο εχεις αλλα τα εχω γραψει οσο ποιο απλα μπορω κανε τον κοπο να ξαναδεις τα βιντεακια του τυπου που ανεβασα εχει κιαλλα πολλα ο ιδιος για ολες τις αποριες σου , απλα τα λεει ..
τωρα θα με κυνηγησει ο Δημητρης αλλα δε μπορω εδω το εχω στην ακρη των χειλιων μου, θα το πω~γραψω...
τα R1 τα καταπιες αμασητα ομως :o... αν οχι εξηγησε μου το παρακαλω εμπεριστατωμενα .
Τα R1 τα έχω σπίτι μου, μου δόθηκαν δωρεάν, δεν τα πλήρωσα. Γνωρίζω πολύ καλά την κατάσταση στο σπίτι μου πριν και μετά. Θεωρώ ότι το κόστος τους είναι γελοίο και ευχαρίστως θα τα πλήρωνα στη διπλάσια τιμή. Άρα δεν κατάπια τίποτα. Τα δοκίμασα, δουλεύουν εξαιρετικά, τα έχω ακούσει και αλλού. Έχω μιλήσει αρκετά με τον κατασκευαστή, έχω καταλάβει πως λειτουργεί και γιατί δεν λειτουργεί η απόσβεση.

Τώρα, όσον αφορά "μπασοπαγίδες", σφουγγάρια, πιατάκια, πανελάκια κτλ, επέτρεψε μου να είμαι αρνητικός για τον απλό λόγο ότι δεν καθαρίζουν τίποτα στις χαμηλές συχνότητες, όπου και απαντώνται τα μεγάλα προβλήματα στον ήχο. Και χαλάνε πολύ περισσότερα πράγματα απ όσα υποτίθεται ότι φτιάχνουν. Γι αυτό πρέπει να αντιμετωπίζονται κριτικά, όπως κάθε προϊόν άλλωστε. Άρα όταν έρχεται ένα προϊόν που υπόσχεται μια πρωτοποριακή λύση, πχ "σκέδαση" θα ήθελα να μάθω περισσότερα.

Γι αυτό θα ήθελα να επανέλθω με τις (νηπιακές) ερωτήσεις (τις κάνω και πιο συγκεκριμένες):

Το να ριξεις το χρονο αντηχησης σημαινει οτι καθαρισες με τις χαμηλες συχνοτητες;

Κουρεύοντας τα παντα σε μια κυματομορφή (ηχητικό κύμα) τι παίρνεις;

Ποια η διαφορα της διαχυσης και της σκεδασης στον ήχο;

Πως εκμεταλλευεται τις χαμηλοτερες συχνοτητες το Πολυφιουσορ;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.785
Reaction score
11.020
Ένα ευχάριστο διάλειμμα για να διαβάσουμε για το νέο σύστημα του Bob Katz:

Dynaudio Evidence M5P (replacing Revel Ultima Gem 2s)
JL Audio Fathom F112
AcousticImagery NCore 500
Acourate Room Correction

Εκθειάζει τη χρονικά απόκριση των Dynaudio, επιδεικνύει το σούπερ τέλειο step response του δωματίου του (διορθωμένο, κόκκινη καμπύλη)...



...καθώς και τη (διορθωμένη) απόκριση συχνότητας των δύο ηχείων (κόκκινο-μπλέ) στη θέση ακρόασης (1db διαβάθμιση στον Υ άξονα, μάλλον 1/12 smoothing - δε φαίνεται καλά).



Surprise: Flat μέχρι 1ΚHz και 10db εξασθένιση πάνω από 1ΚΗz!
Ίσως αυτό εξηγεί γιατί χρειαζόμαστε και εμείς παρόμοια διορθωσούλα όταν ακούμε τις μουσικές του (και άλλων μηχανικών).

Read more:
http://www.innerfidelity.com/conten...12-throwing-down-gauntlet#UOKEXSLdQzzsL6gE.97
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Όπως επιβεβαιώθηκε στην πράξη -γι άλλη μια φορά- η κατάλληλη συγκυρία σε μια συζήτηση μπορεί να προκύψει αργά ή γρήγορα,αλλά όχι απαραιτήτως όποτε θα επιθυμούσαμε οι ίδιοι...;)
..και μια άλλη ερώτηση :
Αφού ένα ανοιχτό παράθυρο στο δωμάτιο μπορεί να θεωρηθεί σαν εξαιρετικό absorber (ο ήχος φεύγει απ’ το παράθυρο και δεν ανακλάται να επιστρέψει όπως στους τοίχους, ταβάνι και τους ‘’υποτιθέμενους’’ τύπου Ricofon absorbers ) τότε αν ζούμε σε κάποιο εξοχικό ή αν η περιοχή μας δεν έχει εξωτερικούς θορύβους ή οι γείτονες μας ανέχονται .....μήπως τότε θα ήταν καλύτερα να έχουμε μόνιμα ένα παράθυρο ανοιχτό και να γλιτώναμε και τα έξοδα; .....
Καληνύχτα αύριο θα δω την απάντηση
Απάντηση:Όχι απαραιτήτως.
Καταρχάς,ακόμα και το πλέον ήσυχο περιβάλλον -έστω και με ανυπαρξία συνανθρώπων γειτόνων-προσθέτει μη αμελητέο θόρυβο υποβάθρου -και με απρόβλεπτη φασματική κατανομή ενέργειας - για δεδομένο χώρο ακρόασης,λ.χ. φύσημα αέρα με θορυβώδη ροή από ανοίγματα,θρόϊσμα φύλλων,κυκλοφορία δρόμου,δραστηριότητα άλλων έμβιων όντων κατά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου στην ύπαιθρο,κτλ.

Εάν πάλι υποθέσουμε -χάριν επιχειρηματολογίας- ότι διαθέτουμε ένα εγκατεστημένο κτίσμα για ακρόαση σε...νεκροταφείο με καιρικές συνθήκες ευνοϊκές,τότε ποια θα ήταν η επίδραση του ανοικτού παραθύρου άνευ έτερης ακουστικής φροντίδας;

Η αφαίμαξη ηχητικής ενέργειας από το χώρο ακρόασης δεν θα περιοριζόταν υποχρεωτικώς στις προβληματικές ζώνες αλλά και σε έτερες όπου δεν θα ήταν επιθυμητό κάτι τέτοιο.Εάν μολαταύτα με κάποιον θαυμαστό τρόπο επιτυγχανόταν αντιληπτή εκ του ακροατή απώλεια κυρίως σε προβληματική ζώνη-λ.χ. κατώτατες οκτάβες- ποια θα ήταν καλή θέση για την τοποθεσία του ανοικτού παραθύρου;

Προτιμότερο θα ήταν να μην κείτεται επί της πλευρικής τοιχοποιίας,επειδή θα επιθυμούσαμε συμμετρία στις πλευρικές ανακλάσεις κι εξισορρόπηση στις αποκρίσεις για καθένα εκ των ηχείων.Άρα οι δυνατές επιλογές θα ήταν είτε όπισθεν των ηχείων είτε πίσω από τη θέση ακρόασης.Η πρώτη επιλογή θα υπερτερούσε,αφού είναι επιθυμητή μικρότερη έκθεση του ακροατή σε άμεσο θόρυβο από το εξωτερικό περιβάλλον.
Επειδη γνωριζω λιγη φυσικη, ρωτω. Δεν καταπινω αμασητο οτι μου προσφερουν...εμπεριστατωμενες απαντησεις για νηπια;
Ο ίδιος πάντως διαθέτω εμπεριστατωμένες...ερωτήσεις,όπως η παρακάτω που έμεινε αναπάντητη:
Bhutia said:
Φέροντας ως ενδεικτικό παράδειγμα τις διαστάσεις από τον προαναφερθέντα χώρο,ποια είναι -κατά τη γνώμη σας- η κατώτατη τιμή συχνότητας που δύναται να διαδοθεί απρόσκοπτα και ποια η κατώτατη που θα μπορούσε να γίνει αντιληπτή από τον ακροατή εντός αυτού;
...έχω καταλάβει πως λειτουργεί και γιατί δεν λειτουργεί η απόσβεση.
Γι αυτό θα ήθελα να επανέλθω με τις (νηπιακές) ερωτήσεις (τις κάνω και πιο συγκεκριμένες):
Το να ριξεις το χρονο αντηχησης σημαινει οτι καθαρισες με τις χαμηλες συχνοτητες;
Κουρεύοντας τα παντα σε μια κυματομορφή (ηχητικό κύμα) τι παίρνεις;
Ποια η διαφορα της διαχυσης και της σκεδασης στον ήχο;
Η τιμή στο χρόνο αντήχησης παρουσιάζει διακύμανση ανά τις οκτάβες του ακουστού φάσματος.Συχνά για λόγους απλοποίησης μπορεί να δηλώνεται μια μέση τιμή για δεδομένο χώρο ενδιαφέροντος-λ.χ. λυρική αίθουσα,χώρο συνεδρίων,καθεδρικό ναό κτλ.
Όσο οξύμωρο και να φαινόταν σε κάποιον,εφόσον π.χ. ένας χώρος είχε -ελέω διαστάσεων- εγγενώς γραμμική απόκριση κατά τις δύο κατώτατες οκτάβες αλλά αντιληπτές αποκλίσεις προς τα άνω στις ανώτερες,μειώνοντας το χρόνο αντήχησης στις δεύτερες θα βελτιωνόταν όχι μόνο η αντίληψη των πρώτων αλλά και των ζωνών που θα κείτονταν ακόμα υψηλότερα από τις προβληματικές.

Τί σημαίνει η φράση "κουρεύοντας τα πάντα σε μια κυματομορφή" ;

Η σκέδαση σημαίνει ανακατεύθυνση δεδομένου ηχητικού κύματος σε διάφορες από την αρχική τροχιές.Η δε διάχυση σημαίνει ομοιόμορφη ανακατεύθυνση.
http://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-9#post-1198360

Η γεωμετρική ανακατανομή των ηχητικών κυμάτων δεν είναι από μόνη της αρκετή.Οφείλει να επεκτείνεται και στο πεδίο του χρόνου.Οι διαστάσεις μιας Ελεύθερης Ανακλάσεων Ζώνης είναι πρωτίστως χρονικές...
http://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-10
 
Last edited:

Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
Kαταρχιν μην παρεξηγεις τον τροπο γραφης μου ...
Δε μπορεις να απορριπτεις εαν δεν τεκμηριωνεις το γιατι..
Δευτερον δεν εξηγησες πως δουλευει το r1 , πολυ ευχαριστως να δουμε και μετρηση του χωρου σου πριν και μετα , τα αυτια σου δεν αποτελουν κριτηριο ...
Τα μηκη κυματος ειναι φυσικα μεγεθη και δε μπορει να τα αγνοησει το r1 οποτε το βαθος και οι διαστασεις παντα μετρανε.
Ηelmholtz μονο θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν αποτελεσματικα σε πολυ εντονα προβληματα χωρις να δημιουργησουν αλλου εχοντας δηλ πολυ μικρο ευρος αρα και μεγαλο κερδος ,η διαφραγματικες που ειναι ενας συνδιασμος helm και μεμβρανης, οι κλασικες μεμβρανες εαν μικρυνεις το ευρος μπορει να δημιουργησουν αλλου θεματα λογω ακτινοβολιας.(ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν εχει μετρηθει ο χωρος σου ουτε φυσικα εχουν δοκιμαστει τυπου μεμβρανης,αλλα ας μη παμε σε εξιδικευμενα εστω πανελ frk...που τα θεωρω vfm)
Ομως προβληματα εχεις παντου και ξερεις ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο...θεωρωντας οτι τα r1 εκαναν δουλεια τοσο λογω της γεωμετρικης κατασκευης τους συνδιαζοντας διαχυση με απορροφηση η οποια επιτυγχανεται σε μεγεθος(q)και συχνοτητες (ευρος)οσο η αποσταση απο τοιχους και το φυσικο μεγεθος τους επιτρεπει (μαζα,διαστασεις) ,πολυ χαμηλες δεν ειναι ...βελτιωση εχεις ομως σε αρκετο ευρος..και ειναι καλο αυτο
Οταν εχεις να επιλεξεις σε ενα σημειο τι να τοποθετησεις, να λυσω 3db κατω μια συχνοτητα η 3db κατω απο 5 κορυφες και αλλες τοσες βυθισεις συν το κερδος σε μεγαλο ευρος του χρονου αντιχησης εσυ τι θα διαλεγες?
Ξερεις κατι... πολυ φοβαμαι οτι ο ξορκισμος σου περι broadband basstraps εχει γινει ο σταυρος σου (r1);)
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Kαταρχιν μην παρεξηγεις τον τροπο γραφης μου ...
Δε μπορεις να απορριπτεις εαν δεν τεκμηριωνεις το γιατι..
Δευτερον δεν εξηγησες πως δουλευει το r1 , πολυ ευχαριστως να δουμε και μετρηση του χωρου σου πριν και μετα , τα αυτια σου δεν αποτελουν κριτηριο ...
Τα μηκη κυματος ειναι φυσικα μεγεθη και δε μπορει να τα αγνοησει το r1 οποτε το βαθος και οι διαστασεις παντα μετρανε.
Ηelmholtz μονο θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν αποτελεσματικα σε πολυ εντονα προβληματα χωρις να δημιουργησουν αλλου εχοντας δηλ πολυ μικρο ευρος αρα και μεγαλο κερδος ,η διαφραγματικες που ειναι ενας συνδιασμος helm και μεμβρανης, οι κλασικες μεμβρανες εαν μικρυνεις το ευρος μπορει να δημιουργησουν αλλου θεματα λογω ακτινοβολιας.(ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν εχει μετρηθει ο χωρος σου ουτε φυσικα εχουν δοκιμαστει τυπου μεμβρανης,αλλα ας μη παμε σε εξιδικευμενα εστω πανελ frk...που τα θεωρω vfm)
Ομως προβληματα εχεις παντου και ξερεις ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο...θεωρωντας οτι τα r1 εκαναν δουλεια τοσο λογω της γεωμετρικης κατασκευης τους συνδιαζοντας διαχυση με απορροφηση η οποια επιτυγχανεται σε μεγεθος(q)και συχνοτητες (ευρος)οσο η αποσταση απο τοιχους και το φυσικο μεγεθος τους επιτρεπει (μαζα,διαστασεις) ,πολυ χαμηλες δεν ειναι ...βελτιωση εχεις ομως σε αρκετο ευρος..και ειναι καλο αυτο
Οταν εχεις να επιλεξεις σε ενα σημειο τι να τοποθετησεις, να λυσω 3db κατω μια συχνοτητα η 3db κατω απο 5 κορυφες και αλλες τοσες βυθισεις συν το κερδος σε μεγαλο ευρος του χρονου αντιχησης εσυ τι θα διαλεγες?
Ξερεις κατι... πολυ φοβαμαι οτι ο ξορκισμος σου περι broadband basstraps εχει γινει ο σταυρος σου (r1);)

Δεν σε παρεξηγώ, τον τρόπο γραφής σου δεν καταλαβαίνω. Αν έχεις γνώσεις, μπορείς να απαντήσεις μία-μία ερώτηση με απλά λόγια. Ή να γράψεις με ολοκληρωμένες παραγράφους.

Το πρόβλημα του χώρου μου το έχω λύσει και ακούω μουσική. Αν κάποιος έχει καλυτερη λύση, φυσικά να την δούμε-ακούσουμε-αγοράσουμε. Αλλά όχι να λέμε για basstraps κατασκευές που δουλεύουν σε περιοχές που δεν είναι και πολύ......bass. Και δυστυχώς, είναι traps (κούρεμα-όλα!) για άλλες συχνότητες, για κακές αλλαγές στο πεδίο του χρόνου.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.785
Reaction score
11.020
...unless you put the trap between you and your speakers!

Πέρα από την πλάκα, αυτό που εννοεί ό φίλος kkaram και έχει δίκαιο είναι ότι πολλά bass traps, ειδικά τα φθηνά που αποτελούνται από σκέτο απορροφητικό υλικό, κουρεύουν χρόνο αντήχησης και σε μεσο-υψηλές συχνότητες. Αντίθετα τέτοιο θέμα με τα R1 δε φαίνεται να υπάρχει λόγω υλικού κατασκευής.
 
Last edited:

Y

Yiannis_B

Guest
.....

...καθώς και τη (διορθωμένη) απόκριση συχνότητας των δύο ηχείων (κόκκινο-μπλέ) στη θέση ακρόασης (1db διαβάθμιση στον Υ άξονα, μάλλον 1/12 smoothing - δε φαίνεται καλά).



Surprise: Flat μέχρι 1ΚHz και 10db εξασθένιση πάνω από 1ΚΗz!
Ίσως αυτό εξηγεί γιατί χρειαζόμαστε και εμείς παρόμοια διορθωσούλα όταν ακούμε τις μουσικές του (και άλλων μηχανικών).

Read more:
http://www.innerfidelity.com/conten...12-throwing-down-gauntlet#UOKEXSLdQzzsL6gE.97
Ρε συ, έτσι έχω φτιάξει την δικιά μου. (- περίπου), η καμπύλη παίρνει τον κατήφορο από τα 1,8 kHz για να τελειώσει στα -6db. Ησύχασε και το mid της ATC, ειδικά με τις σαβούρες που ακούω... :rolleyes:
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.190
Μηνύματα
2.855.500
Members
37.876
Νεότερο μέλος
grgstrts33
Top