Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

1.Μπορείς να εξηγήσεις τι εννοείς με τους εκπεμπόμενους ρύπους;
2.Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο δεκαπενταετίας ρυπαίνει περισσότερο από ένα κακοσυντηρημένο πενταετίας;
3.Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι και τα δύο διανύουν ετησίως τα ίδια χλμ.
4.Πως γνωρίζεις τον τρόπο οδήγησης του καθε ενός;
5.Γιατί δεν έγινε λόγος για πετρελαιοκίνηση;


Ξέρεις γιατί; Γιατί θέλουν να τα πάρουν από όλες τις πάντες!
Κατ' αρχάς πρέπει να διευκρινίσω ότι το post μου γράφτηκε πριν βγει το τελικό σχέδιο που είδαμε χθες και αγγίζει τα όρια της γελοιότητας, όταν νομίζαμε ότι το μοναδικό κριτήριο θα είναι οι εκπεμπόμενοι ρύποι, οπότε η σχετική φορολόγηση θα γινόταν ανά κλάση ρύπων CO2 (π.χ. κάτω από 100 / 100-120 / 121-150 / 151-200 / πάνω από 200).

Για τις ερωτήσεις που θέτεις, κατ' αρχάς θα σε παραπέμψω στο post μου που ανέφερα ότι "το τέλειο και απόλυτα δίκαιο σύστημα φορολόγησης δεν υπάρχει και ούτε πρόκειται να υπάρξει στο μέλλον".
Απαντώντας συγκεκριμένα στις ερωτήσεις σου θα σου πω:
1. Το μόνο κριτήριο που είναι εύκολο να εφαρμοστεί είναι οι εκπεμπόμενοι ρύποι που συνοδεύουν επίσημα κάθε νέο αυτοκίνητο από το 2002 και μετά.
2. Κατά τεκμήριο ένα αυτοκίνητο 15ετίας θα ρυπαίνει περισσότερο από ένα 5ετίας. Σαφώς και θα υπάρχει η περίπτωση που αναφέρεις, αλλά τι να κάνουμε; Να πληρώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας κατόπιν μηχανολογικού ελέγχου;
3. Σίγουρα δε θα διανύουν τα ίδια Km ετησίως, αλλά όποιος κυκλοφορεί περισσότερο, φορολογείται και περισσότερο, μέσω των ενσωματωμένων στην τιμή της βενζίνης έμμεσων φόρων.
4. Η απάντηση είναι η ίδια με την παραπάνω, όποιος οδηγεί πιο οικονομικά θα καταναλώσει λιγότερο, οπότε θα πληρώσει λιγότερη βενζίνη (και άρα φόρους).
5. Συμφέροντα και μόνο. Καμία σχέση με οποιαδήποτε περιβαλλοντική ανησυχία.

Παρόλ' αυτά μου έδωσες μια ιδέα για ένα πιο δίκαιο σύστημα φορολόγησης:
Ένα μικρό ετήσιο τέλος κυκλοφορίας (π.χ. 10-20-30 Ευρώ) και η ενσωμάτωση του υπολοίπου στην τιμή της βενζίνης (με τη σχετική αύξηση του φόρου). Αν το κράτος ήταν μια ιδιωτική επιχείρηση που λειτουργούσε με σωστά οικονομοτεχνικά κριτήρια, θα υπολόγιζε τις οικονομικές απώλειες από τη μείωση των τελών κυκλοφορίας και θα αύξανε την φορολόγηση ανά λιτρο βενζίνης και πετρελαίου, με βάση τη συνολική ετήσια κατανάλωση, ώστε να εξασφαλίσει τα απαιτούμενα έσοδα.
Κατ' αυτό τον τρόπο και επειδή η κατανάλωση είναι άμεσα συνδεδεμένη και με τους εκπεμπόμενους ρύπους, θα είχε ένα πολύ σωστό τρόπο φορολόγησης, με το οποίο θα αντιμετωπιζόταν σωστά σχεδόν όλα τα παραπάνω ερωτήματά σου.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Κατ' αρχάς πρέπει να διευκρινίσω ότι το post μου γράφτηκε πριν βγει το τελικό σχέδιο που είδαμε χθες και αγγίζει τα όρια της γελοιότητας, όταν νομίζαμε ότι το μοναδικό κριτήριο θα είναι οι εκπεμπόμενοι ρύποι, οπότε η σχετική φορολόγηση θα γινόταν ανά κλάση ρύπων CO2 (π.χ. κάτω από 100 / 100-120 / 121-150 / 151-200 / πάνω από 200).

Για τις ερωτήσεις που θέτεις, κατ' αρχάς θα σε παραπέμψω στο post μου που ανέφερα ότι "το τέλειο και απόλυτα δίκαιο σύστημα φορολόγησης δεν υπάρχει και ούτε πρόκειται να υπάρξει στο μέλλον".
Απαντώντας συγκεκριμένα στις ερωτήσεις σου θα σου πω:
1. Το μόνο κριτήριο που είναι εύκολο να εφαρμοστεί είναι οι εκπεμπόμενοι ρύποι που συνοδεύουν επίσημα κάθε νέο αυτοκίνητο από το 2002 και μετά.
2. Κατά τεκμήριο ένα αυτοκίνητο 15ετίας θα ρυπαίνει περισσότερο από ένα 5ετίας. Σαφώς και θα υπάρχει η περίπτωση που αναφέρεις, αλλά τι να κάνουμε; Να πληρώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας κατόπιν μηχανολογικού ελέγχου;
3. Σίγουρα δε θα διανύουν τα ίδια Km ετησίως, αλλά όποιος κυκλοφορεί περισσότερο, φορολογείται και περισσότερο, μέσω των ενσωματωμένων στην τιμή της βενζίνης έμμεσων φόρων.
4. Η απάντηση είναι η ίδια με την παραπάνω, όποιος οδηγεί πιο οικονομικά θα καταναλώσει λιγότερο και θα πληρώσει λιγότερη βενζίνη (και άρα φόρους).
5. Συμφέροντα και μόνο. Καμία σχέση με οποιαδήποτε περιβαλλοντική ανησυχία.
Στην απάντηση 2 έχω να σου πω πως κατά τεκμήριο αυτό δεν ισχύει. Επειδή είμαι σε αυτή την περίπτωση αλλά και στην 3 απάντηση έχω να πω ότι η δική μου περίπτωση είναι ίδια με αρκετών άλλων.
Αν είναι δυνατόν το κράτος να κάνει (όπως αποδυκνείεται) διακρίσεις ανάμεσα στους πολίτες του. Δυστυχώς για μια ακόμα φορά αδικία.
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Στην απάντηση 2 έχω να σου πω πως κατά τεκμήριο αυτό δεν ισχύει. Επειδή είμαι σε αυτή την περίπτωση αλλά και στην 3 απάντηση έχω να πω ότι η δική μου περίπτωση είναι ίδια με αρκετών άλλων.
Αν είναι δυνατόν το κράτος να κάνει (όπως αποδυκνείεται) διακρίσεις ανάμεσα στους πολίτες του. Δυστυχώς για μια ακόμα φορά αδικία.
Δηλαδή θεωρείς ότι π.χ. ένα μικρομεσαίο 1400άρι 15ετίας δεν καταναλώνει περισσότερο από ένα αντίστοιχο 5ετίας, εφόσον είναι και τα δύο εξίσου καλά συντηρημένα;
Δυσκολεύομαι να καταλάβω (χωρίς καμία δόση ειρωνείας) την απάντησή σου.

Χωρίς παρεξήγηση ελπίζω.
 

Μηνύματα
509
Reaction score
2
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Θέλει να πει π.χ.
Εγώ έχω ένα Astra του '99. Αν δεν με απατάει η μνήμη μου πληρεί προδιαγραφές Euro-2 και κυκλοφορούσε στην ίδια ακριβώς μορφή μέχρι και το 2000. (άρα γιατί να πληρώνω εγώ +50€, τέσπα).
Επίσης έχω βάλει καινούργιο καταλύτη. Πρέπει να πληρώνω τα ίδια με αυτόν που είναι ακόμα με τον εργοστασιακό καταλύτη?
Έλεγα να του κάνω και μια συντήρηση για να μη καίει λαδάκι, αλλά το κόστος είναι όσο θα μου φάει το κράτος σε χαράτσι για τα επόμενα 7-8 χρόνια που θέλω να κρατήσω το αμάξι. Να τα σκάσω και για συντήρηση και για χαράτσι ή να το αφήσω?

Μήπως να πάρω ένα καινούργιο 1300άρι να μπαίνω και δακτύλιο κάθε μέρα?
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορί

Δηλαδή θεωρείς ότι π.χ. ένα μικρομεσαίο 1400άρι 15ετίας δεν καταναλώνει περισσότερο από ένα αντίστοιχο 5ετίας, εφόσον είναι και τα δύο εξίσου καλά συντηρημένα;
Δυσκολεύομαι να καταλάβω (χωρίς καμία δόση ειρωνείας) την απάντησή σου.

Χωρίς παρεξήγηση ελπίζω.
Όχι καμία παρεξήγηση. Εννοούσα το "κατά τεκμήριο" δηλαδή πως γνωρίζεις ποιο είναι σωστά συντηρημένο, έχει άλλάξει καταλύτη, κλπ.
Εγώ έχω αλλάξει τρεις φορές καταλύτη (ρυθμιζόμενο τριοδικό), κάνω σχεδόν 5 χιλ χλμ./χρόνο με ελάχιστη κατανάλωση λόγω πολύ ελαφρού ποδιού.
Ξέρεις πόσοι έχουν τέτοια αυτοκίνητα για τέτοια χρήση; Εδώ συνίσταται η αδικία και η διάκριση.
Για να μη μιλήσω για τις τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων σε συγκεκριμένες στροφές κινητήρα κλπ.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Ενδιαφέρουσα άποψη... Δηλαδή κατά τη γνώμη σου τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι έμμεσος φόρος;
Η διαφορά είναι χαώδης...
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Η διαφορά είναι χαώδης...
Πάντως δεν είναι κακό ούτε σε μειώνει (το αντίθετο μάλιστα) να παραδέχεσαι κάποιο λάθος σου.
Γιατί εσύ είχες γράψει : "Δε μιλάμε για φορολογία αλλά για τέλη κυκλοφορίας, τελείως διαφορετικό θέμα".
Ενώ η πραγματικότητα είναι ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι έμμεσος φόρος.

Τέλος πάντων, δεν υπάρχει και λόγος να το συζητάμε παραπέρα...
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Δεν κάνω λάθος, ψάξε και θα μάθεις τη διαφορά.
Από την άλλη ο καθένας ζει τη δική του πραγματικότητα...
 

Μηνύματα
452
Reaction score
0
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

.... Να πληρώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας κατόπιν μηχανολογικού ελέγχου;....
Ακριβώς! Είναι η μόνη πραγματικά ορθή και δίκαιη λύση. Φορολόγηση επί πραγματικής βάσης και όχι υποθετικής-πλασματικής.

Να σας θυμίσω εδώ, ότι μετά τα δύο πρώτα χρόνια κυκλοφορίας ενός καινούργιου αυτοκινήτου, όλος ο στόλος είναι υπόχρεως έκδοσης ετήσιας κάρτας καυσαερίων. Αυτή, λοιπόν, η υποχρέωση, αντί να είναι, κατ' ουσίαν, ανενεργή και γελοία, όπως είναι σήμερα, ας γίνει Η υποχρέωση για κάθε κάτοχο αυτοκινήτου, αφού βάσει αυτής θα φορολογείται το όχημα.
Είναι άραγε πολύ δύσκολο το hard copy που βγάζει το μηχάνημα μετά τον έλεγχο να προωθείται online σε κάποια data base του υπουργείου; Όχι, είναι αστεία απλό. Ούτε υποδομή σε κομπιούτερ χρειάζεται εκ μέρους του συνεργείου, ούτε γνώσεις, ούτε τίποτα. Απλά και μόνο dedicated modems και γραμμές, όπως αυτές των πιστωτικών καρτών και λύθηκε το πρόβλημα. Κατόπιν, θα σου χορηγεί ο εκδόσας την κάρτα και κάποιο αυτοκόλλητο σήμα, το οποίο θα υποδεικνύει εύκολα και γρήγορα σε ποιες περιοχές δικαιούται να κυκλοφορεί το όχημα. Απλά, καθόλου γραφειοκρατικά και, κυρίως, δίκαια.

Θα μπορούσε, δηλαδή, κάλλιστα να θεσπιστεί μια βάση ετήσιας φορολόγησης, ανάλογα το μέγεθος του αυτοκινήτου και το μάξιμουμ των ρύπων που αυτό επιτρέπεται να παράγει -αναλόγως μεγέθους, βάρους κλπ. Όποιο όχημα θα ξεπερνούσε το όριο της κατηγορίας του, τσουπ, επιβολή πρόσθετου τέλους ρύπανσης, ανάλογα πόσο ξεφεύγει.

Τέλος, σε ότι αφορά τον δακτύλιο, ή τους δακτυλίους, όπως κι αν αυτοί θεσπιστούν, θα έπρεπε να υπάρχουν δύο επιλογές για τα περισσότερο ρυπογόνα. α) Τέλη που θα επιτρέπουν την κυκλοφορία υπό προϋποθέσεις, και β) τέλη που δεν θα επιτρέπουν την είσοδο στον δακτύλιο ποτέ, χαμηλότερα φυσικά, συνοδευόμενα από ανάλογο σήμα. Ανήκω στην κατηγορία των μη χρησιμοποιούντων τον δακτύλιο σχεδόν ποτέ.

(Ας μην ξεχνάμε ότι όταν κάποια στιγμή γίνει το πλείστον των αυτοκινήτων "οικολογικό", τότε το "τυράκι" της απεριόριστης πρόσβασης στο δακτύλιο θα "σαπίσει", λόγω ασφυκτικής κυκλοφοριακής συμφόρησης και πάλι. Χαρές και πανηγύρια από τους κρατικούς αρπάκουλες γι' άλλη μια φορά. Νέες ευκαιρίες αρπαγής μέσω συστήματος διοδίων, αλα London congestion charge!....)

Αλλά, δυστυχώς, η πιο πάνω λύση έχει ένα "major flaw" -μείζων ελάττωμα- όπως θα σκεπτόταν στην γλώσσα του ο κάθε αμερικανοβρετανός ή ακόμα και ευρωπαίος υπουργός περιβάλλοντος, και φυσικά όλοι οι εγχώριοι οσφυοκάμπτες (σκυμμένοι) λάτρεις τους και μιμητές τους.
Δηλαδή δεν εξαναγκάζει απαραίτητα όλο τον στόλο των αυτοκινήτων σε αντικατάσταση, με συνθήκες σχεδόν πανικού. Ας το καταλάβουμε. Αυτή είναι, κυρίως, η σκέψη των ιθυνόντων (διεθνώς) και τίποτα άλλο.

Δεν λέω, και δεν πιστεύω, ασφαλώς, ότι τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να αντικαθίστανται σε εύλογα χρονικά διαστήματα. Ούτε λέω ότι οι τεχνολογίες που θα εφαρμοστούν δεν θα έχουν μοκροχρόνια ευεργετικές συνέπειες για το περιβάλλον. Προς Θεού.
Απλά νομίζω, αφορμής δοθείσης από τα μαύρα χάλια που πράγματι έχει η ατμόσφαιρα, κάποια think tanks τρίβουν τα χέρια τους με τις νέες ευκαιρίες κολοσσιαίων κερδών που διαγράφονται. Και τα θέλουν εδώ και τώρα.

Καλώς ήρθαμε στην νέα εποχή που ανατέλλει. Όχι αυτήν του Υδροχόου. Όχι. Αλλά στην εποχή του ecogreedines (οικοαπληστίας) και του ecoexploitation (οικοεκμετάλλευσης).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΥΓ.: Όσο για μας τους πολίτες θα αναρωτιόμαστε αν το μόλις τεσσάρων ετών άριστο αυτοκίνητό μας, σε ένα χρόνο που θα γίνει πέντε, θα το παίρνει ο Αρχιμήδης-Νεονάκης τσάμπα, ή θα πρέπει να πληρώσουμε κι από πάνω!!!
 

cbk

Μηνύματα
1.013
Reaction score
5
Re: Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

ΥΓ.: Όσο για μας τους πολίτες θα αναρωτιόμαστε αν το μόλις τεσσάρων ετών άριστο αυτοκίνητό μας, σε ένα χρόνο που θα γίνει πέντε, θα το παίρνει ο Αρχιμήδης-Νεονάκης τσάμπα, ή θα πρέπει να πληρώσουμε κι από πάνω!!!
Δεν διάβασα όλα τα προηγούμενα posts, δεν ξέρω αν έχει νόημα...

Είμαστε ακόμη και θα είμαστε μάλλον για πολύ ακόμη "Ελλάδα"!
:101:
 

cbk

Μηνύματα
1.013
Reaction score
5
Re: Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Ενώ η πραγματικότητα είναι ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι έμμεσος φόρος.
Είναι έμμεσος και καθόλου δίκαιος όπως θα όφειλε!

(αν ήταν άμεσος θα σχετιζόταν "άμεσα" με το εισόδημα, κάτι που φυσικά δεν ισχύει!)
 

Μηνύματα
2.853
Reaction score
1.294
Κάθισα και διάβασα ΟΛΟ το tread !

Ξέρετε ποιος ΦΤΑΙΕΙ ????

ΕΓΩ ΕΣΥ ΕΜΕΙΣ

Που τους Ψηφίσαμε !

Και όσοι ψήφισαν το κυβερνών κόμμα καλό θα είναι να σκευτούν και να

ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ πρίν ρίξουν την ψήφο τους !

Βασικά εγώ έχω βρεί την λύση !

ΜΕ ΚΛΕΒΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ???

ΤΟ ΚΛΕΒΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ! ! ! !

Αυτά τα λέει κάποιος με Kadett D C20XE (Δίλιτρο πρώτης κυκλοφορίας 1983 )

ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ! ! !
 

Μηνύματα
509
Reaction score
2
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Eγώ πραγματικά εκνευρίστηκα τρελά με το θέμα όταν πέτυχα προχθές στο δρόμο ένα παλικάρι που είχε ένα Mini Cooper του '70. Το οποίο ήταν πραγματικά λες και βγήκε από το εργοστάσιο.
Τι να πεις σ'αυτό το παλικάρι? (και σε όσους συντηρούν κανά σκαραβαίο και κανά 2CV)

(προτείνω οι επόμενες εκλογές να είναι πάλι καλοκαίρι... γιατί θα κρυώσουμε στην παραλία χειμωνιάτικα)
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Ποιο καθεστώς φορολόγησης έχουν οι υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε.

Δημητρα Μανιφαβα - Καθημερινή

Οι εκπομπές CO2 αποτελούν τη βάση υπολογισμού για τα τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας σε 17 ήδη κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Σε αρκετές χώρες εξάλλου επιδοτείται η αγορά νέου αυτοκινήτου με χαμηλές εκπομπές CO2. Η κατάσταση σε κάθε χώρα έχει ως εξής:

- Αυστρία: Καθορισμός των τελών ταξινόμησης βάσει της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 και λειτουργία συστήματος bonus-malus. Τα τέλη καθορίζονται ως εξής: 2% της τιμής αγοράς επί της κατανάλωσης καυσίμου σε λίτρα μείον 3 λίτρα. Για οχήματα με εκπομπές CO2 κάτω από 120 γρ./χλμ. μπόνους έως 300 ευρώ και ποινή 25 ευρώ/γρ. για εκπομπές CO2 άνω των 180 γρ./χλμ.

- Βέλγιο: Εκπτωση 15% επί της τιμής αγοράς με μέγιστο όριο τα 4.540 ευρώ για εκπομπές CO2 κάτω των 105 γρ./χλμ.

- Κύπρος: Για οχήματα με εκπομπές CO2 κάτω των 120 γρ./χλμ. μείωση τελών ταξινόμησης κατά 30%, για οχήματα με εκπομπές CO2 άνω των 250 γρ./χλμ. αύξηση κατά 20%. Μείωση τελών κυκλοφορίας κατά 15% για οχήματα με ρύπους κάτω των 150 γρ./χλμ. Εκπτωση 683 ευρώ για την αγορά αυτοκινήτου με ρύπους κάτω των 120 γρ./χλμ.

- Δανία: Τα τέλη κυκλοφορίας καθορίζονται με βάση την κατανάλωση καυσίμου και κυμαίνονται από 69,54 ευρώ για κατανάλωση 20 χλμ./λίτρο έως 2.468.56 ευρώ για κατανάλωση 4,5 χλμ./λίτρο.

- Φινλανδία: Τα τέλη ταξινόμησης καθορίζονται βάσει των ρύπων, ενώ από το 2010 θα καθορίζονται έτσι και τα τέλη κυκλοφορίας. Θα κυμαίνονται από 20 - 605 ευρώ ετησίως.

- Γαλλία: Εκπτωση έως 5.000 ευρώ για αγορά νέου αυτοκινήτου με εκπομπές CO2 κάτω των 130 γρ./χλμ. Για αγορά νέου με ρύπους κάτω των 160 γρ./χλμ. και απόσυρση αυτοκινήτου μεγαλύτερου των 10 ετών και αγοράς επιπλέον έκπτωση 1.000 ευρώ. Για τα οχήματα με εκπομπές άνω των 250 γρ./χλμ. επιβάλλεται ετήσιος φόρος 160 ευρώ.

- Γερμανία: Από 1ης Ιουλίου 2009 τα τέλη κυκλοφορίας καθορίζονται με βάση τον κυβισμό και τις εκπομπές ρύπων και είναι 2 ευρώ για κάθε 100 κ.ε. και 2 ευρώ για κάθε γρ./χλμ. Τα αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 κάτω των 120 γρ./χλμ. εξαιρούνται του φόρου.

- Ιρλανδία: τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται από 104 ευρώ για αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 έως 120 γρ./χλμ. και φτάνουν τα 2.100 ευρώ για αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 πάνω από 225 γρ./χλμ.

- Ιταλία: Η αγορά αυτοκινήτου με εκπομπές CO2 κάτω των 140 γρ./χλμ. με απόσυρση οχήματος ηλικίας 9 ετών και άνω επιδοτείται με 1.500 ευρώ.

- Λουξεμβούργο: Τα τέλη κυκλοφορίας προκύπτουν από τον πολλαπλασιασμό των εκπομπών CO2 με το 0,6 και με επιπλέον 0,1 για κάθε 10γρ./χλμ. Η αγορά νέου Ι.Χ. με ρύπους κάτω των 120 γρ./χλμ. με παράλληλη απόσυρση οχήματος ηλικίας 10 ετών και άνω επιδοτείται με 2.500 ευρώ και με 1.500 ευρώ για εκπομπές από 120-150 γρ./χλμ.

- Μάλτα: Τα πρώτα 5 χρόνια κυκλοφορίας του οχήματος τα τέλη κυκλοφορίας καθορίζονται με βάση τις εκπομπές και ξεκινούν από 100 ευρώ για τα αυτοκίνητα με εκπομπές έως 100 γρ./χλμ. Στη συνέχεια, λαμβάνεται υπόψη και η ηλικία του αυτοκινήτου.

- Ολλανδία: Αυτοκίνητα με ρύπους έως 110 γρ./χλμ. απαλλάσσονται των τελών ταξινόμησης, ενώ για ρύπους άνω των CO2 γρ./χλμ. υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 125 ευρώ/γρ.

- Πορτογαλία: Τέλη ταξινόμησης βάσει της ισχύος του κινητήρα και των εκπομπών CO2. Η αγορά αυτοκινήτου με εκπομπές CO2 κάτω των 140 γρ./χλμ. με απόσυρση οχήματος ηλικίας άνω των 10 ετών επιδοτείται με 1.000 ευρώ.

- Ρουμανία: Τέλος ταξινόμησης βάσει ρύπων και κυβισμού.

- Ισπανία: Τα τέλη ταξινόμησης κυμαίνονται από 0% επί της τιμής για ρύπους κάτω των 120 γρ./χλμ. έως 14,75% για ρύπους άνω των 200 γρ./χλμ. Χορηγούνται άτοκα δάνεια για αγορά νέου Ι.Χ. με ρύπους κάτω των 140 γρ./χλμ. και απόσυρση οχήματος ηλικίας άνω των 10 ετών.

- Σουηδία: Τα τέλη κυκλοφορίας ξεκινούν από τα 32,66 ευρώ και για εκπομπές CO2 πάνω από 100 γρ./χλμ. τα τέλη αυξάνονται κατά 0,91 ευρώ για κάθε γραμμάριο πάνω από τα 100 γρ./χλμ. Επιδότηση 907,35 ευρώ για την αγορά λιγότερο ρυπογόνων αυτοκινήτων.

- Ηνωμένο Βασίλειο: Τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά για Ι.Χ. με ρύπους κάτω των 100 γρ./χλμ. και έως 466 ευρώ για ρύπους άνω των 255 γρ./χλμ.
 

Μηνύματα
17.875
Reaction score
25.772
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

βλεπει κανεις ημερομηνια κατασκευης ????
οχι γιατι ΑΝ βλεπει θελει γιατρο

μπαι δε γουει εχω την εντυπωση οτι για αυστρια ειναι 0.2% το ποσοστο, διαφορετικα τα τελη ειναι 4ψηφια
 

Μηνύματα
509
Reaction score
2
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

βλεπει κανεις ημερομηνια κατασκευης ????
οχι γιατι ΑΝ βλεπει θελει γιατρο
Το έτος κατασκευής καθορίζει άμεσα και τα καυσαέρια.
Δλδ, ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε το 85 π.χ. δεν υπάρχει περίπτωση να έχει πιστοποίηση από το εργοστάσιο ότι πληρεί προδιαγραφές Euro 4.

Συγκρικριμένα:
  • Euro 1 (1993)
  • Euro 2 (1996)
  • Euro 3 (2000)
  • Euro 4 (2005)
  • Euro 5 (2008/9)
  • Euro 6 (2014)
Δλδ χοντρικά αυτοκίνητο που αγοράστηκε 93-96 στην ΕΕ έπρεπε να πληρεί προδιαγραφές Euro 1. 96-2000 Euro 2 κ.ο.κ.

http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards
 

Μηνύματα
17.875
Reaction score
25.772
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

ναι
αλλα εχει πολυ σοβαρη πιθανοτητα να εχει εξισου χαμηλες εκπομπες CO2 (= καταναλωση) που αποτελει το κυριοτερο κριτηριο στην πλειοψηφεια των παραπανω
αν δεις προσεκτικα το bonus των euro4+ εφαρμοζεται σε ελαχιστες περιπτωσεις και οπου γινεται ειναι ανεξαρτητο της ημερομηνιας.
δηλαδη σε αντιθεση με τα ζωα τα δικα μας , δεν αδικεις αυτον που αγορασε euro4 to 2004 (αρκετες περιπτωσεις ) ουτε ευνοεις αυτον που πηρε euro3 to 2005.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Οι ημερομηνίες Euro είναι ημερομηνίες θέσπισης των κανονισμών και όχι των προδιαγραφών που πληροί ένας κινητήρας.

Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Εμένα για παράδειγμα πληροί προδιαγραφές Euro 1 πολύ πριν το '93.
 

Μηνύματα
392
Reaction score
4
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

σύμφωνα με αυτό
http://www.4troxoi.gr/default.php?art_id=10373&cat_id=3&pname=Article

εγω εχω μια αλφα ρομεο 147 του 2005. αρα ανηκω στην κατηγορία Α 1.358-1.928 κ.εκ.: 184 ευρώ

μια αλφα ρομεο 147 του 2004 με τον ίδιο κινητήρα ανήκει στην κατηγορία Β 1.358-1.928 κ.εκ.: 252 ευρώ

δεν είναι χαζό????
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.255
Μηνύματα
3.046.559
Members
38.543
Νεότερο μέλος
intergrale
Top