- Μηνύματα
- 77.598
- Reaction score
- 94.490
Απάντηση: Ανακλήσεις
Γιώργο με λένε! :138:Tι είχες Γιάννη, τί είχα πάντα!
Γιώργο με λένε! :138:Tι είχες Γιάννη, τί είχα πάντα!
Γιώργο με λένε! :138:
:114: :114:Φανταστειτε τι σκ...τα εχουμε φαει μεχρι σημερα......
http://support.sony-europe.com/tvhc/hotnews/hotnews.aspx?site=odw_el_GR&f=inspection_programmeSony BRAVIA LCD TV πρόγραμμα ελέγχου ασφάλειας και επανεξέτασης
Αγαπητή πελάτισσα/αγαπητέ πελάτη της Sony,
πρόσφατα ενημερωθήκαμε για κάποιο πρόβλημα που ενδεχομένως να επηρεάσει έναν πολύ περιορισμένο αριθμό μοντέλων τηλεοπτικών συσκευών BRAVIA LCD, που διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Ιούνιο του 2007.
Οι αριθμοί των μοντέλων είναι:
KDL-40D3400, KDL-40D3500, KDL-40D3550, KDL-40D3660
KDL-40V3000, KDL-40W3000, KDL-40X3000, KDL-40X3500
Την προσοχή μας στο θέμα επέστησαν αναφορές από την Ιαπωνία, πως ένας περιορισμένος αριθμός προϊόντων ενδεχομένως να περιέχει κάποιο ελαττωματικό εξάρτημα, το οποίο, σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορεί να υπερθερμανθεί και να αναφλεγεί εντός της τηλεοπτικής συσκευής, με πιθανότητα να οδηγήσει σε τήξη του άνω περιβλήματος της τηλεόρασης
Μέχρι σήμερα δεν έχουν αναφερθεί υλικές ζημιές ή τραυματισμοί.
Στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής της στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των πελατών της, η Sony αρχίζει ένα εθελοντικό πρόγραμμα δωρεάν ελέγχου και, αν είναι απαραίτητο, επισκευής των προϊόντων αυτών, για να διασφαλίσει πως αυτά ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις μας και τα υψηλά μας στάνταρντ όσον αφορά την ποιότητα και την ασφάλεια.
Αν είστε κάτοχοι κάποιου από τα προϊόντα που αναφέρθηκαν παραπάνω, σάς προσκαλούμε να επικοινωνήσετε με το πλησιέστερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου η BRAVIA σας να υποστεί έλεγχο.
Μόλις μας γνωστοποιήσετε το αίτημά σας, ένας αντιπρόσωπος του τμήματος εξυπηρέτησης της Sony θα σας επισκεφτεί και θα ελέγξει τη συσκευή σας. Αν η τηλεόρασή σας εμπεριέχει το εν λόγω εξάρτημα, ο αντιπρόσωπός μας θα το επισκευάσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.