Ανείπωτη τραγωδία σε πάρκινγκ, στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.047
Reaction score
60.019
Το ανέφερα γιατί έτσι μου το είπε ("εμείς από τα βόρεια προάστια")κι από εκεί είναι και ανησυχεί για την κόρη του.
Επειδή γίνεται πολύ λόγος για το "ταξικό" του πράγματος, υπάρχουν πολλές κοινωνικές μελέτες που δείχνουν ότι οι πλούσιοι είναι αγενείς σαν άνθρωποι και ότι οδηγούν επικίνδυνα. Κάποια παραδείγματα:
http://www.cnbc.com/2015/04/15/wealthier-drivers-get-more-tickets-but-dont-pay.html
http://grist.org/living/rich-people-are-worse-drivers-than-the-rest-of-us/
http://www.nbcnews.com/id/44084236/...h-are-different-not-good-way-studies-suggest/
Και δεν είναι "κομμουνισταί" αυτοί που τα βγάζουν.
Τα αποτελέσματα ανάλογων ερευνών είναι δικαιολογημένα.Η επίτευξη οικονομικής άνεσης και η γνωστοποίηση της τελευταίας αίρει σε σημαντικό βαθμό την ανάγκη για υιοθέτηση ΄΄καλόβολων΄΄ στερεότυπων συμπεριφορών εν είδει διαπιστευτηρίων ως προς την αποδοχή από το κοινωνικό σύνολο.

Γι αυτό και οι κρυφές πτυχές οποιουδήποτε χαρακτήρα μπορούν να εκδηλωθούν ευχερέστερα όταν το άτομο αποκτά πολλά χρήματα ή/και εξουσία πάνω σε συνανθρώπους του...:sneaky:
Να μην ξεχνιόμαστε :
- Ένα αυτοκίνητο από μόνο του (είτε FERRARI είτε YUGO) δεν σκοτώνει, από τον οδηγό μέσα σκοτώνει. Πλούσιος ή φτωχός, αριστερός ή δεξιός, χριστιανός ή μωαμεθανός κοκ.
- Ένα όπλο από μόνο του (είτε πιστόλι είτε πολυβόλο) δεν σκοτώνει, όταν το χρησιμοποιήσει ο κάτοχος σκοτώνει. Πλούσιος ή φτωχός, αριστερός ή δεξιός, χριστιανός ή μωαμεθανός κοκ.
Δεν είναι θέμα μέσου, είναι θέμα χειρισμού του μέσου.
Άπαξ κι ένα άτομο κατέχει και φέρει μαζί του μέσον που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ακραίους τρόπους, γεννιέται αυτομάτως και η προοπτική της ακραίας χρήσης από μέρους του.Μια τέτοια πιθανότητα -όσο απειροελάχιστη και να είναι αναλόγως χαρακτήρα ή περιστάσεων- δεν προκύπτει μονάχα από μελέτες συμπεριφοράς,αλλά υπαγορεύεται και από το Νόμο Πιθανοτήτων του Murphy.
Αλήθεια γιατί παράγουμε όπλα;για το κυνήγι;είμαστε κυνηγοί για επιβίωση;Στο ίδιο μήκος, γιατί παράγονται γρήγορα οχήματα ενώ τα όρια ταχύτητας κάνουν απαγορευτική την γρήγορη οδήγηση;!Γιατί πουλάνε εξατμίσεις σέμπρινκ για παπάκια και αγκραποβιτς για μηχανές όταν τα όρια θορύβου τις κάνουν απαγορευτικές;Ναι καλά κατάλαβες δεν ενδιαφέρει η ζωή αλλά μόνο το κέρδος και πάνω σε αυτό ειν δομημένος ο δυτικός πολιτισμός και κάνει πάρτι ο θάνατος.Δε φακτ οφ λαιφ που λεει και μια ψυχή εδω μέσα:)
Πρώτον,δεν πρόκειται για τη στενή έννοια υλικού κέρδους,κάτι το οποίο είναι θεμιτό.
Αφορά στη διαρκή και ολοένα μεγαλύτερη διέγερση του κέντρου ανταμοιβής είτε με υλικά,είτε με άϋλα μέσα.Υπό αυτήν την Αρχή λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος κι έχει επίσης παγιωθεί η αποδοχή της στη συλλογική συνείδηση.

Δεύτερον,φυσικά και δεν αφορά αποκλειστικώς στο δυτικό πολιτισμό...Ανάλογα φαινόμενα ισχύουν σε αλλότρια πολιτισμικά πλαίσια,όπου η ανταμοιβή και ικανοποίηση ενός ατόμου μπορεί να προσμετράται με θρησκευτικούς,φιλοσοφικούς,ιδεολογικούς κτλ συντελεστές.
Πρόκειται περί παρενθέσεως σκόπιμης σχετικής με ιδέες που διατυπώθηκαν στις παρυφές του κεντρικού θέματος.Δεν πρόκειται ν'αναφερθώ στο τελευταίο,αφού κρίνω την παρατεταμένη αναψηλάφησή του περισσότερο τοξική παρά...ταξική.
Ακόμα και σ'ένα χώρο αφιερωμένο στα οπτικοακουστικά μέσα,σελίδα με τη σελίδα μεταφέρεται νοητά ένας καλοπροαίρετος αναγνώστης σε αίθουσα λαικού δικαστηρίου.Θα...σέβεστε.:D
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.079
Reaction score
53.799
Η ωμή πραγματικότητα..

- μπράβο που ανέβασες τέτοιο video , τα οποία θα έπρεπε να προβάλλονται σε σχολεία , νυχτερινά μαγαζιά , σχολές οδηγών , στην tv κλπ . . . ακόμα και εδώ , κάνει την δουλειά του

- χαιρετισμούς
 

ika

News
Μηνύματα
19.356
Reaction score
17.165
Οι νόμοι επιτρέπουν ή απαγορεύουν ανθρώπινες ενέργειες, καταργούνται ή αναπροσαρμόζονται ανάλογα τις καταστάσεις και τις κοινωνίες. Σαφώς και υπάρχει μια φιλοσοφική απόσταση μεταξύ του τι επιτρέπεται, του τι διατίθεται προς χρήση και του τι γίνεται. Τα 130χλμ/ώρα πχ είναι το μέγιστο απαγορευτικό όριο ταχύτητας για τον μέσο οδηγό με ένα μέσο αυτοκίνητο, το ίδιο όριο για 1000cc και για 5000cc, αλλά όπως και να το κάνουμε αλλιώς θα προσπεράσει ή θα φρενάρει το 5λιτρο και αλλιώς το χιλιάρι. Αλλά τι όριο λέμε, αν με 130χαω κρατάει 10 μέτρα απόσταση από τον μπροστινό, αν τα λάστιχα είναι καμμένα, αν έχει το κινητό στο ένα χέρι και το μπεγλέρι στο άλλο. Και για να μην ξεφεύγουμε από το site μας, τι να κάνεις ένα ενισχυτή 2Χ500WRMS σε ένα δωμάτιο 4Χ4, αλλά μπορεί να σταθεί νόμος που απαγορεύει την κατασκευή του ενισχυτή αυτού? Για την οπλοκατοχή ίσως είναι πιο ξεκάθαρο το θέμα, όπλο παίρνεις στην καλύτερη περίπτωση για να πυροβολήσεις αμυνόμενος, δεν το παίρνεις για αποθήκευση. Και στη περίπτωση αυτή, βλέπουμε τι γίνεται α) στις ΗΠΑ πχ, που επιτρέπεται η οπλοκατοχή και πως δεν απαγορεύεται ή β) στις άλλες χώρες που απαγορεύεται, πχ Ελλαδιστάν, τι επίσης συμβαίνει και βρίσκεις ότι θέλεις. Το κουζινομάχαιρο είναι εργαλείο για να κόβεις το κρέας, αλλά γίνεται και φονικό όπλο αν το θέλει κάποιος.
 





rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.890
Reaction score
103.169

Δικαιοσύνη ταξική


...
Το σημαντικό στο δυστύχημα είναι η εικόνα και το έκανε πραγματικό, κάτι που δεν μπορεί να κάνει ο γραπτός λόγος και η επιβεβαίωση της διαίρεσης της Ελλάδας. Ώρες μετά το δυστύχημα τα social media είχαν ταμπουρωθεί πολιτικά. Με τη μία πλευρά να φτάνει στο σημείο να προσπαθεί να δικαιολογήσει το δικαίωμα κάποιου να οδηγεί με 200 χιλιόμετρα και με την άλλη να εύχεται στον πατέρα του οδηγού της Porsche αιώνιο πόνο, επειδή είναι καπιταλιστής και καταπιέζει τους εργαζόμενους στα καταστήματά του. Οι περισσότεροι φυσικά έγερναν κάπου, αλλά όχι τόσο πολύ. Η αρχική μου εντύπωση ήταν ότι το μίσος που διακρινόταν μετά το δυστύχημα οφειλόταν στην όραση του τούνελ των social media. Στην οποία 10 μηνύματα στο περιορισμένο εμβαδόν της οθόνης του υπολογιστή μοιάζουν σαν την κοινή γνώμη. Η εντύπωση διατηρήθηκε μέχρι να διαβάσω τις δηλώσεις του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Κυκλάδων Νίκου Μανιού και της «βουλεύτριας» ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων Μερόπης Τζούφη. Και να καταλάβω ότι το ταξικό μίσος των social media μπορεί να μην έχει τέλος αλλά σίγουρα μπορείς να δεις που είναι η αρχή.

Αρχίζει στις δηλώσεις του Μανιού «Ότι υπάρχουν γρήγορα αυτοκίνητα είναι ένας ταξικός παραλογισμός, διότι απευθύνεται σ' έναν πολύ πλούσιο, εγώ δεν μπορώ να αγοράσω τέτοιο αυτοκίνητο. Ο άλλος το παίρνει εύκολα. Αυτή η ευκολία δημιουργεί μια κατάσταση στον ίδιο ότι "δεν βαριέσαι, όλα είναι δικά μου"». Που συνδυάζουν τους νεκρούς των τροχαίων με τον πλούτο, όταν τα φτιαγμένα rallye 106 της εργατιάς της Δυτικής Οχθης έχουν στείλει στο νεκροταφείο περισσότερους από το Αλβανικό.

Και καταλήγουν στην «ανάλυση» της Τζούφη. «Η πρώτη ανάγνωση είναι αυτή: ότι είναι ένα πολύ πλούσιο παιδί με πολύ ακριβό αυτοκίνητο, να μη βλέπει όριο στο δρόμο και να θεωρεί ότι όλα αυτά του ανήκουν. Αυτό του έδωσε τη δυνατότητα να έχει αυτή την έπαρση και να συμπεριφέρεται μ' αυτό τον τρόπο. Να μην είναι οριοθετημένος. Έτσι έγινε πρόξενος αυτού του ατυχήματος». Με μία επιστήμονα και δη γιατρό να διακρίνει σε έναν άνθρωπο που ποτέ δεν γνώρισε έπαρση λόγω του ότι ο πατέρας του ήταν πλούσιος.

Το πρωτόγνωρο για δυτική κοινωνία είναι ότι ο Μανιός και η Τζούφη αποδίδουν δικαιοσύνη σαν δικαστές σε δικαστήριο της Κίνας του Μάο. Δικάζουν και καταδικάζουν τον οδηγό της Porsche χωρίς να χρειάζονται άλλο στοιχείο εκτός του ότι ο κατηγορούμενος ήταν γιος μανδαρίνου....
 

Μηνύματα
804
Reaction score
181
Να συμπληρώσω τους αξιότιμους συνομιλητές που έθιξαν την ανάγκη μαθημάτων κυκλ. αγωγής στα σχολεία:
Και καμιά σχολική εκδρομούλα σε κανά νοσοκομείο ή κέντρο αποκατάστασης "δυαλυμένων" 'η "καθηλωμένων" δεν θα έβλαπτε...
Να δούνε τα πιτσιρικιά (και αρκετοί "μεγάλοι" θα έπρεπε...) την αλήθεια κατάματα...
 

Μηνύματα
21.449
Reaction score
17.811
IMG_1657.PNG

[DOUBLEPOST=1488383059][/DOUBLEPOST]Συλλυπητήρια σε όλους τους συγγενεις των θυμάτων του τραγικού δυστύχηματος.:(
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.128
Reaction score
2.767
Η διαφορά του πλούσιου με του φτωχού είν πως ο πρώτος έχει την οικονομική δυνατότητα να ξεκαυλώνει σε πίστες ελεγχόμενα όπως και να εκπαιδευτεί στο να ελέγχει το γρήγορο όχημα του σε αντίθεση με τον φτωχό κάγκουρα που και αυτός σκοτώνει στο δρόμο αλλά η άθλια οικονομική του κατάσταση -που σε αυτή συμβάλει ο πατέρας του πρώτου γκουχ-για να απολαύσει κοινωνική αποδοχή κάποιου "κλαμπ" ή για να ρίξει γκόμενα ή να αναριχηθεί κοινωνικά (ναι εκει φτάνει το απαίδευτο μυαλό του,βλέπεις ο εργάτης δεν του μένει χρόνος χρήμα και ανάκαρα για εκπαίδευση ή απόλαυση) φτιάχνει το σαπάκι το σάξο και τρέχει στους δρόμους μιας πόλης.Και οι δύο για τους δικούς τους λόγους έχουν γραμμένους τους ανθρώπους γύρο τους σκοτώνοντας τους ,ο πλούσιος γιατι μαθαίνει να μη σέβεται και ο φτωχός για να γίνει σεβαστός (sic) στην μαριγούλα και στον πορτιέρη του σκυλάδικου τα κάνει όλα πόπα lol.
το διπλωμα πως το πηρε ο φτωχος?
στις διαβασεις οι φτωχοι σταματουν να περασεις? η σε γραφουν εκει που δεν εχει μελανι?
ο κολλητος μου στα 22 του οταν τον πατησε αυτοκινητο μεθυσμενου που καβαλησε πεζοδρομιο 5 το πρωι στη Κηφησιας ενω πηγαινε στο στρατοπεδο του τι εισοδημα να δηλωνε αραγε?
ο Αλβανος που με καρφωσε καθετα στη Μιχαλακοπουλου οδηγωντας την ωραια του τη mercede και εσπασα το καρπο ενω οδηγουσα μηχανακι σε ποια κατηγορια να ανηκει ? με καρφωσε 11 το πρωι καθημερινη πατησε γκαζι και εφυγε , να ειναι καλα ο ταξιτζης που με σηκωσε
να συνεχισω? καμια 50αρια γραμμες μπορω να τις γραψω για ολα τα κοινωνικοοικονομικα στρωματα

σορρυ που θα μιλησω ετσι , παιρνω θαρρος γιατι μας θεωρω μια παρεα, αλλα μη με τρελαινεις , σκεψου λιγο-πολυ πιο ωριμα

πρωτη φορα που θα δωσω επιθετα και δεν θελω
 




Μηνύματα
64
Reaction score
36
το διπλωμα πως το πηρε ο φτωχος?
στις διαβασεις οι φτωχοι σταματουν να περασεις? η σε γραφουν εκει που δεν εχει μελανι?
ο κολλητος μου στα 22 του οταν τον πατησε αυτοκινητο μεθυσμενου που καβαλησε πεζοδρομιο 5 το πρωι στη Κηφησιας ενω πηγαινε στο στρατοπεδο του τι εισοδημα να δηλωνε αραγε?
ο Αλβανος που με καρφωσε καθετα στη Μιχαλακοπουλου οδηγωντας την ωραια του τη mercede και εσπασα το καρπο ενω οδηγουσα μηχανακι σε ποια κατηγορια να ανηκει ? με καρφωσε 11 το πρωι καθημερινη πατησε γκαζι και εφυγε , να ειναι καλα ο ταξιτζης που με σηκωσε
να συνεχισω? καμια 50αρια γραμμες μπορω να τις γραψω για ολα τα κοινωνικοοικονομικα στρωματα

σορρυ που θα μιλησω ετσι , παιρνω θαρρος γιατι μας θεωρω μια παρεα, αλλα μη με τρελαινεις , σκεψου λιγο-πολυ πιο ωριμα

πρωτη φορα που θα δωσω επιθετα και δεν θελω
Eπίθετα δεν χρειάζονται αλλά δεν έγραψα πως οι φτωχοί δεν σκοτώνουν ,αλλά μπορώ να γράψω χίλιους λόγους στο γιατί γίνονται επικίνδυνοι και αυτοί στον δρόμο.

Ο νεαρός δολοφόνος πάντως είχε την δυνατότητα και καλό αμάξι να έχει και μαθήματα επίκινδυνης οδήγησης να κάνει και να πηγαίνει σε οποιαδήποτε πίστα στο κόσμο να ξεκαυλώνει .Δεντο έκανε.

Ο φτωχός δεν έχει καμία απο τις παραπάνω δυνατότητες και έχει για αμάξι σακαράκες όπου μονο που γυρνάς την μίζα μυρίζει θάνατο ή μετά απο 12 ώρες εργασίας να το παρει ο ύπνος στο τιμόνι και πολλά άλλα που μια χαρά προσδιορίζουν το ταξικό πρόσημο.

Όσο για το δίπλωμα δεν λέει τπτ και σε κανέναν,ένα χαρτί ειν και όπως λέει και ο Ιαβέρης που σε κάνει παρκαδόρο.

Το θέμα είν πως κανείς δεν θέλει να αλλάξει τίποτα ως προς την παιδεία φτωχοί και πλούσιοι για δικούς τους λόγους καθείς και μας μένουν τα ηλίθια πρόστιμα και οι κάσες .
 


D

Deleted member 23222

Guest
Όχι, δεν είναι έτσι.
Σε μία κοινωνία γεμάτη μόνο σκαραβαίους, κάποιοι θα θέλουν να πάνε με 90 και κάποιοι με 120.
Ομοίως σε μία κοινωνία μόνο με Πόρσε. Επειδή έχει Πόρσε, δε σημαίνει ότι θα πηγαίνει με 260..

Και ασχέτως τι τελική πιάνει το όχημα του καθενός, οι νόμοι στους δρόμους είναι κοινοί για όλους, δεν αλλάζουν τα όρια ταχύτητας αν έχεις πολλά κυβικά..

Οι δυνατότητες όμως του οχήματος, αυξάνουν την ασφάλεια μετακίνησης, και πολλές δυνατότητες δεν έχουν σχέση με την ιπποδύναμη, όπως η τετρακίνηση ή τα χιονολαστιχα το χειμώνα στο παγωμένο οδόστρωμα.

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα..
Οι δυνατότητες των οχημάτων αυξάνουν βοηθούσης της τεχνολογίας.
Πολλοί εξ ημών,στο τιμόνι μιας Πόρσε των...πολλών ίππων αλλά και σε άλλα ακόμα πιο ειδικά αυτοκίνητα,θα νοιώθουν ηλίθιοι...
Το you tube βρίθει από βλακείες ευτυχισμένων κατόχων,αλλά κι έχω προσωπική εμπειρία σε χώρα του εξωτερικού ,όπου παρκαδόρος αδυνατούσε ακόμα και να ξεκινήσει μια Ιταλίδα...

Φυσικά και όλα αυτά τα καλούδια που περιγράφεις,βοηθούν,αλλά ταυτόχρονα αυξάνουν τις προκλήσεις αναζήτησης νέων ορίων,αυτό θέλω να πω με πολύ απλά λόγια...στην ανθρώπινη φύση είναι.Η ενεργητική ασφάλεια,είναι λοιπόν μια υπαρκτή ,αλλά σχετική έννοια...
Δεν σκοτώθηκαν όλοι οι Ανατολικογερμανοί που οδηγούσαν αυτά τα γελοία τα Trabant...


Ακόμα και σε αυτοκίνητο με αυτόματο πιλότο,η οδήγηση δεν θα πάψει να είναι μια πολύ υπεύθυνη διαδικασία μετακίνησης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.143
Reaction score
145.279
Έχω αρχίσει να βαριέμαι με το θεματάκι.
Κρίμα για αυτούς που χάθηκαν.
Είναι σαφώς ξεχειλωμένο το θρεντ για το παιδί με την Πόρσε, αλλά από την άλλη ρε φίλε μιλάμε για πραγματικά σοβαρό πρόβλημα, ανθρώπους που χάνονται καθημερινά, ζωές...

Τι πιο σημαντικό;

Μακάρι όλος αυτός ο σαματάς να δώσει έστω και μία μικρή ώθηση να βελτιωθούμε όλοι μας στο δρόμο, γιατί στο να τα γράφουμε τα τι όρια ταχύτητας λέει ο νόμος και πότε αλλάζουμε λάστιχα, σωστοί και αλάνθαστοι σα παναγίες παρθένες είμαστε όλοι και οι πρώτοι, αλλά στο να τα τηρούμε όταν οδηγούμε κι όταν συντηρούμε το δικό μας όχημα, ε, εκεί αρχίζουμε τις εκπτώσεις και τις διαβολιές..
 


Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.648
Reaction score
78.995
χμ.. ασχετο, η υπηρεσια κτεο δεν ελεγχει τα λαστιχα ?!
Για πέλμα κυρίως.

Εδώ ήταν ειδική περίπτωση γιατί έβαλαν τα χειμερινά ή για τον κακό καιρό του Δεκ-Ιαν ή μήπως έχει χιόνι ο δρόμος του βουνού (δεν είχε).
Απο τους ελάχιστους που βάζουν χειμερινά στη νότια Ελλάδα, κανείς δεν ασχολείται με την παλαιότητα των λαστίχων αφού είναι για 2 μήνες το χρόνο.

Πιθανόν να μην το γνώριζε καν ο οδηγός.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.301
Μηνύματα
3.048.379
Members
38.539
Νεότερο μέλος
James.z.2007
Top