Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.057
Reaction score
48.746
Τον τελευταίο καιρό κλίνω στην άποψη ότι μια φεράρι στις λάσπες τη πατάει ακόμα και ένα panda 4x4. Πόσο μάλλον ένα lada niva.
Πόσο μάλλον όταν η Ferrari δυσκολεύεται να βγάλει κάτω από 100 Hz.
Δεν είναι Φεράρι. Ούτε καν λαντα.
Κάρο είναι. Με ένα ταμπελακι "Φερράρι" από πίσω.
 




Μηνύματα
992
Reaction score
1.696
Για άκου λίγο αυτό να μου πεις πώς σκάει η μπότα στην αρχή (αλλά και κατά τη διάρκεια)

Θα μου το θυμησεις ξανα σε λιγο καιρο που θα στησω τα ηχεια.

Αλλα αν βασιζεσαι στο πως ακους τη μουσικη σου απο το πως βαραει η μποτα,δεν εχεις υψηλες απαιτησεις...
 


Μηνύματα
8.084
Reaction score
3.931
Θα μου το θυμησεις ξανα σε λιγο καιρο που θα στησω τα ηχεια.

Αλλα αν βασιζεσαι στο πως ακους τη μουσικη σου απο το πως βαραει η μποτα,δεν εχεις υψηλες απαιτησεις...
Τουλάχιστον έχω φτάσει στο σημείο να την ακούω! (τη μπότα!!) :laugh: :laugh: :roflmao:
 

haris1308

Грязный Харис * * Πάρτε μπιεντάμπλιγιου!!!
Μηνύματα
12.299
Reaction score
19.662
Αλλα αν βασιζεσαι στο πως ακους τη μουσικη σου απο το πως βαραει η μποτα,δεν εχεις υψηλες απαιτησεις...
Και πού να βασιστεί ρε μανούλα μου?
Στο πώς σουλατσάρουν τα καμπανάκια ? :tongue:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.057
Reaction score
48.746
Πιο "υψηλή απαίτηση" από το να βγει μποτιά από ηχοσύστημα, με όλο το φάσμα, με ατάκα και ρεαλιστική στάθμη, δε ξέρω.

Αν βρείτε κάτι πιο απαιτητικό, ελάτε να μου το πείτε.

ΥΓ. 134 ντεσιμπέλ βαράει η μπότα. Άντε γεια.

ΥΓ. 2. Καμπανάκια και φωνουλες, βγάζουν όλες οι χαϊεντοαηδίες. Με κάτι κενά "Νά" με το συμπάθειο εκεί κάτω που βρίσκεται η μπότα. Σα χαλαζμενα ραδιόφωνα του παπου, σα Τίβολι, κι αυτό βγάζει καμπανάκια.
Μποτιες και κιθάρες μπάσο να δω να βγαίνουν με όλη την ενέργεια που έχουν, να σου κουνάνε τα σπλάχνα, εκεί είναι το θέμα με τα απαραίτητα κιλοβάτ, όχι στα πικοβάτ στα καμπανάκια...
 

haris1308

Грязный Харис * * Πάρτε μπιεντάμπλιγιου!!!
Μηνύματα
12.299
Reaction score
19.662
Πιο "υψηλή απαίτηση" από το να βγει μποτιά από ηχοσύστημα, με όλο το φάσμα, με ατάκα και ρεαλιστική στάθμη, δε ξέρω.

Αν βρείτε κάτι πιο απαιτητικό, ελάτε να μου το πείτε.

ΥΓ. 134 ντεσιμπέλ βαράει η μπότα. Άντε γεια.
Άσε μας ρε αφτιά με τις μπότες σου...
Εμεις θέλουμε τα συστήματα μας να βγάζουν την τσιγαριλομπερμπονίλα ενός τζαζ καταγωγίου της Νέας Ορλεάνης... :tongue:
 

Μηνύματα
2.093
Reaction score
3.462
Θα μου το θυμησεις ξανα σε λιγο καιρο που θα στησω τα ηχεια.

Αλλα αν βασιζεσαι στο πως ακους τη μουσικη σου απο το πως βαραει η μποτα,δεν εχεις υψηλες απαιτησεις...
Μεσαίες, υψηλές, έχουν όλα τα συστήματα. Μπάσα, όχι όλα.
 

Μηνύματα
992
Reaction score
1.696
Δηλαδη για να καταλαβω-υπαρχει εδω μεσα καποιος που να θεωρει οτι η σωστη αναπαραγωγη των ακροχαμηλων συχνοτητων ειναι πιο σημαντικη απο τη σωστη αναπαραγωγη των μεσαιων;Τις συχνοτητες δηλαδη που ειναι προσαρμοσμενο το αυτι να ανταποκρινεται στο περιβαλλον και στα ερεθισματα;
Μεσαίες, υψηλές, έχουν όλα τα συστήματα. Μπάσα, όχι όλα.
Δεν το εθεσα ετσι.Μιλαω για την απολυτη διαφανεια και αρμονικη συμπεριφορα αυτων-ιδιως των μεσαιων και ακομα πιο συγκεκριμενα στο συχνοτικο φασμα της ανθρωπινης φωνης!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.057
Reaction score
48.746
Δηλαδη για να καταλαβω-υπαρχει εδω μεσα καποιος που να θεωρει οτι η σωστη αναπαραγωγη των ακροχαμηλων συχνοτητων ειναι πιο σημαντικη απο τη σωστη αναπαραγωγη των μεσαιων;Τις συχνοτητες δηλαδη που ειναι προσαρμοσμενο το αυτι να ανταποκρινεται στο περιβαλλον και στα ερεθισματα;

Δεν το εθεσα ετσι.Μιλαω για την απολυτη διαφανεια και αρμονικη συμπεριφορα αυτων-ιδιως των μεσαιων και ακομα πιο συγκεκριμενα στο συχνοτικο φασμα της ανθρωπινης φωνης!
Για να καταλάβεις τι λέμε, πρέπει να κατανοήσεις πως είναι αδύνατη η ορθή αναπαραγωγή των μεσαίων χωρίς το σωστό υπόβαθρο από τα μπάσα.

Είναι αλληλένδετα, κι επηρεάζει το ένα το άλλο, δεν υφίσταται το ένα όταν απουσιάζει το άλλο.

Το σφάλμα είναι αυτό ακριβώς που λες, να τα κοιτάζεις μεμονωμένα. Εκεί την πατάς.
 

Μηνύματα
2.093
Reaction score
3.462
Δηλαδη για να καταλαβω-υπαρχει εδω μεσα καποιος που να θεωρει οτι η σωστη αναπαραγωγη των ακροχαμηλων συχνοτητων ειναι πιο σημαντικη απο τη σωστη αναπαραγωγη των μεσαιων;Τις συχνοτητες δηλαδη που ειναι προσαρμοσμενο το αυτι να ανταποκρινεται στο περιβαλλον και στα ερεθισματα;
Υπάρχει μεγάφωνο που μηχανικά δεν μπορεί να υποστηρίξει την ορθή αναπαραγωγή των μεσαίων; Και αν ναι, σε ποια κατηγορία τιμής;


Δεν το εθεσα ετσι.Μιλαω για την απολυτη διαφανεια και αρμονικη συμπεριφορα αυτων-ιδιως των μεσαιων και ακομα πιο συγκεκριμενα στο συχνοτικο φασμα της ανθρωπινης φωνης!
Αν το σύστημα χώρου και ηχείων μετράει σωστά, τότε δεν θα αποδίδει σωστά και το φάσμα της ανθρώπινης φωνής;
 

Μηνύματα
992
Reaction score
1.696
Για να καταλάβεις τι λέμε, πρέπει να κατανοήσεις πως είναι αδύνατη η ορθή αναπαραγωγή των μεσαίων χωρίς το σωστό υπόβαθρο από τα μπάσα.

Είναι αλληλένδετα, κι επηρεάζει το ένα το άλλο, δεν υφίσταται το ένα όταν απουσιάζει το άλλο.

Το σφάλμα είναι αυτό ακριβώς που λες, να τα κοιτάζεις μεμονωμένα. Εκεί την πατάς.
Τωρα μιλας σωστα.Χρειαζονται ολες οι συχνοτητες.Αλλα οχι να μου λετε μερικοι οτι εχοντας σωστο μπασσο θα παιξει σωστα και η φωνη η το κυμβαλο με ενα συστημα του 1000κου επειδη εχει σαμπ!
Υπάρχει μεγάφωνο που μηχανικά δεν μπορεί να υποστηρίξει την ορθή αναπαραγωγή των μεσαίων; Και αν ναι, σε ποια κατηγορία τιμής;




Αν το σύστημα χώρου και ηχείων μετράει σωστά, τότε δεν θα αποδίδει σωστά και το φάσμα της ανθρώπινης φωνής;
Υπαρχουν απειρα και εχουν να κανουν με την κατασκευη τους.

Το οτι μετραει σωστα ενα ηχειο συχνοτικα,δε σημαινει οτι θα αποδωσει πιστα την ηχογραφξση.Μπαινουν και αλεες σημαντικες μετρησεις στο παιχνιδι.

Και φανταζομαι θα διαβασες για περιπτωσεις ανεπιτυχους ισοσταθμισης,που μετρουσαν καλα και ακουγοταν σκ@τ@!!!
 

Μηνύματα
2.093
Reaction score
3.462
Τωρα μιλας σωστα.Χρειαζονται ολες οι συχνοτητες.Αλλα οχι να μου λετε μερικοι οτι εχοντας σωστο μπασσο θα παιξει σωστα και η φωνη η το κυμβαλο με ενα συστημα του 1000κου επειδη εχει σαμπ!
Ναι, αλλά στη μια περίπτωση διαχειρίζεσαι κάτι υπαρκτό και στην άλλη προσπαθείς να επιτύχεις κάτι που το σύστημα για τον ένα ή τον άλλο λόγο δεν μπορεί να σου δώσει. Μπορείς να μειώσεις το υπαρκτό, δεν μπορείς να αυξήσεις το ανύπαρκτο.

Υπαρχουν απειρα και εχουν να κανουν με την κατασκευη τους.

Το οτι μετραει σωστα ενα ηχειο συχνοτικα,δε σημαινει οτι θα αποδωσει πιστα την ηχογραφξση.Μπαινουν και αλεες σημαντικες μετρησεις στο παιχνιδι.

Και φανταζομαι θα διαβασες για περιπτωσεις ανεπιτυχους ισοσταθμισης,που μετρουσαν καλα και ακουγοταν σκ@τ@!!!
Αναφέρθηκα στο μεγάφωνο αρχικά, προφανώς είναι και θέμα σχεδίασης του συνόλου του ηχείου. Απο'κει και πέρα, το εάν ένα σύστημα παίζει σωστά, θα το κρίνω απο τις μετρήσεις του και συγκρινόμενο με ένα άλλο σύστημα που έχει όσο το δυνατόν πιο κοντινές μετρήσεις. Το τί είναι ευχάριστο, δεν σημαίνει πάντα ότι είναι και το σωστό. Αν μας απασχολεί να παίζει σωστά το σύστημά μας, βέβαια.
Προφανώς αν κάτσω να κάνω τώρα ισοστάθμιση, ακόμα και τρινόβ να έχω, σκατά θα το κάνω.
Αυτό που λέω είναι ότι απο τη στιγμή που το σύστημα μπορεί συχνοτικά να αποδώσει σωστά, είναι θέμα μικρορύθμισης το τί τελικά θα ακούσεις. Αν θα είναι ευφωνικό στις μεσαίες, στα πρίμα, οτιδήποτε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.057
Reaction score
48.746
Αλλα οχι να μου λετε μερικοι οτι εχοντας σωστο μπασσο θα παιξει σωστα και η φωνη η το κυμβαλο με ενα συστημα του 1000κου επειδη εχει σαμπ!
Γιατί;

Είναι λίγα τα λεφτά και δε σου γεμίζει το μάτι;

Το αυτί όμως, να ξέρεις, το γεμίζει κανονικά.
 

Μηνύματα
992
Reaction score
1.696
Το αυτί όμως, να ξέρεις, το γεμίζει κανονικά.
Δε διαφωνω.Το εχω ζησει γιατι ειχα ενα σαμπ συνδεδεμενο για πολλα χρονια.


Η διαφορα ομως που ακουσα αλλαζοντας dac,ηταν κατα πολυ μεγαλυτερη και απολαυστικοτερη απο την προσθεση του σαμπ.Τοτε καταλαβα οτι ο ηχος μου ηταν ο κλασσικος ψηφιακος...Και σκεψου το SACD μου θεωρουνταν πολυ καλο για τα λεφτα του.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
151.996
Μηνύματα
2.279.660
Members
34.568
Νεότερο μέλος
EugeneKar
Top