Featured Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
10.112
Reaction score
21.190
Ξεκίνα με αυτό ακριβώς που έγραψες, για το κεντρικό ηχείο.
Υπάρχουν καμιά 20-αρια μελέτες, που λένε ακριβώς τα αντίθετα....

Κι όπως σου πρότεινα, κι όχι μόνο εγώ, αγόρασε επειγόντως το βιβλίο του Τουλ, και κάτσε διάβασέ το με ευλάβεια, όλο, ξανά και ξανά μέχρι να γίνει κτήμα σου. Βεβαίως μετά την πρώτη ανάγνωση θα σοκαριστείς... Στη δεύτερη θα καταλάβεις και στην τρίτη θα το μάθεις.

Δεν δέχομαι ούτε για πλάκα αντίθετες "προσωπικές" "απόψεις" κι "εμπειρίες" από τα δεδομένα στο audio. Διαβάζοντας τον Τουλ, θα μάθεις ποια είναι αυτά τα "δεδομένα", και εν συνεχεία μπορεί να υπάρξει εμβάθυνση σε κάθε τομέα ξεχωριστά.
Πάλι...΄΄μισά΄΄ του τα λές.
Από την τέταρτη και άνω,θα θέσει υποψηφιότητα ένταξης στην αξιοζήλευτη λίγκα των...DF & kkaram,επίπεδο που συνεπάγεται την ευχέρεια εποικοδομητικής συμβολής σε οποιοδήποτε νήμα με παράθεση σχετικών προς εκείνο χωρίων από το εν λόγω σύγγραμμα... :lolsign:

Είναι όπως με τις ζώνες και τα νταν στις πολεμικές τέχνες...
 

Μηνύματα
411
Reaction score
828
Ξεκίνα με αυτό ακριβώς που έγραψες, για το κεντρικό ηχείο.
Υπάρχουν καμιά 20-αρια μελέτες, που λένε ακριβώς τα αντίθετα....

Κι όπως σου πρότεινα, κι όχι μόνο εγώ, αγόρασε επειγόντως το βιβλίο του Τουλ, και κάτσε διάβασέ το με ευλάβεια, όλο, ξανά και ξανά μέχρι να γίνει κτήμα σου. Βεβαίως μετά την πρώτη ανάγνωση θα σοκαριστείς... Στη δεύτερη θα καταλάβεις και στην τρίτη θα το μάθεις.

Δεν δέχομαι ούτε για πλάκα αντίθετες "προσωπικές" "απόψεις" κι "εμπειρίες" από τα δεδομένα στο audio. Διαβάζοντας τον Τουλ, θα μάθεις ποια είναι αυτά τα "δεδομένα", και εν συνεχεία μπορεί να υπάρξει εμβάθυνση σε κάθε τομέα ξεχωριστά.

Γραφικότητες διαβάζω παντού, πχ στα ριβιους στο ΤAS, που σε κάθε θέμα τους, όπου εμπλέκουν τεχνικά θέματα, τα κάνουν σαλάτα, λάθη αλλεπάλληλα, έχω κατ'επαναληψιν σημειώσει σωρείες λαθών, κι όμως, ούτε αυτοί οι ίδιοι δε τα ξέρουν τα λάθη τους, ούτε όλοι τους οι αναγνώστες. Ε, συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια, χωρίς διάβασμα δε γίνεται.
Φιλε μου,δεν πιστευω να συγκρινεις το TAS με το AES...

Εξηγησε μου κατι:εχεις αμφιβολλια για αυτο ακριβως που εγραψα για το ξαπλωτο d'apollito?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
43.397
Όχι, δεν έχω καμία αμφιβολία.

Κάνεις σωρεία αλλεπάλληλων λαθών σε αυτά που λες, και στο τέλος τα υποστηρίζεις με εμπειρίες ακρόασης, τυπική διαδικασία.

Μπες και στα θρεντ εδώ στο φόρουμ, θα βρεις πολύ υλικό, πολλά pdf που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης ή διαφορετικών "απόψεων".

Και για μια ακόμα φορά, Τουλ. Δεν έχει νόημα να συζητάμε αν έχεις τέτοια κενά.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
10.112
Reaction score
21.190
Φιλε μου,δεν πιστευω να συγκρινεις το TAS με το AES...

Εξηγησε μου κατι:εχεις αμφιβολλια για αυτο ακριβως που εγραψα για το ξαπλωτο d'apollito?
Γι αμιγώς μουσικές εφαρμογές,το κεντρικό ηχείο δεν χρειάζεται καν να ήταν...οριζοντιωμένο.
Και αυτό το στοιχείο έχει τονιστεί κατά καιρούς με ανάλογες προτροπές στο παρόν forum.
Η αρχή ξαπλώματος επικρατεί αυτομάτως στο νου δεδομένου χρήστη ελέω...οικιακού κινηματογράφου - και αυτό ακόμα επειδή αρκετοί σνομπάρουν την προοπτική...ηχοπερατής οθόνης.
 

Μηνύματα
411
Reaction score
828
Όχι, δεν έχω καμία αμφιβολία.

Κάνεις σωρεία αλλεπάλληλων λαθών σε αυτά που λες, και στο τέλος τα υποστηρίζεις με εμπειρίες ακρόασης, τυπική διαδικασία.

Μπες και στα θρεντ εδώ στο φόρουμ, θα βρεις πολύ υλικό, πολλά pdf που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης ή διαφορετικών "απόψεων".

Και για μια ακόμα φορά, Τουλ. Δεν έχει νόημα να συζητάμε αν έχεις τέτοια κενά.
Εχω την εντυπωση οτι δε μου απαντας λογω ελλειψεως...εμπειριων ακροασεως!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
43.397
Στο θέμα του ηχείου, υπάρχουν πολλές εκδοχές, και κάθε εκδοχή έχει τη χρήση της, αναλόγως κοστολογίου στόχου.

Στο χαμηλότερο επίπεδο κόστους, είναι ενδιαφέρουσα ιδέα το πλήρους φάσματος μονόδρομο με ένα ολιγοβαττο ενισχυτάκι (παίζει και γλομπους για αντικειμενικούς λόγους) , και με λίγο παραπάνω κόστος, βάζεις κι ένα τουίτερ, το οποίο όμως δε πρέπει να πηγαίνει πολύ ψηλά, διότι το ηχείο δε πηγαίνει πολύ χαμηλά, κι αυτά είναι αποδεδειγμένα (μελέτες) συνδεδεμένα μεταξύ τους με συγκεκριμένο λόγο.

Στην αντίπερα όχθη του κοστολογίου, είναι ας πούμε ένα ηχείο 5 δρόμων, με ξεχωριστές ενισχυτικές μονάδες για κάθε δρόμο, με σοβαρό ενεργό κρος (σε ψηφιακό επίπεδο), με σοβαρό dsp για διόρθωση σε όλους τους άξονες, κλπ κλπ κλπ.

Το δεύτερο, δε γίνεται σε κοστολογιο του πρώτου. Δατς λάιφ.
Post automatically merged:

Εχω την εντυπωση οτι δε μου απαντας λογω ελλειψεως...εμπειριων ακροασεως!
Χαχαχαχαχαχαχα, εντάξει.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο "σφάλμα σου", αλλά τυπική άποψη χαιεντικου επιπέδου (τι στέρεο έχεις κλπ). :lol:

Για 2 λόγους:

Πρώτον διότι (τυχαίως) οι προσωπικές μου "εμπειρίες ακρόασης" είναι τραγικά πελώριες, δε πάει το μυαλό σου καν, και

Δεύτερον διότι θα είχα το ίδιο ακριβώς δίκιο σε αυτά που λέω, ακόμα και χωρίς καμία απολύτως εμπειρία ακρόασης ποτέ μα ποτέ στη ζωή μου. ;)

Βεβαίως αρχίζω να υποψιάζομαι ότι τρολάρεις.. :gotcha:
 
Last edited:

Μηνύματα
411
Reaction score
828
Στο θέμα του ηχείου, υπάρχουν πολλές εκδοχές, και κάθε εκδοχή έχει τη χρήση της, αναλόγως κοστολογίου στόχου.

Στο χαμηλότερο επίπεδο κόστους, είναι ενδιαφέρουσα ιδέα το πλήρους φάσματος μονόδρομο με ένα ολιγοβαττο ενισχυτάκι (παίζει και γλομπους για αντικειμενικούς λόγους) , και με λίγο παραπάνω κόστος, βάζεις κι ένα τουίτερ, το οποίο όμως δε πρέπει να πηγαίνει πολύ ψηλά, διότι το ηχείο δε πηγαίνει πολύ χαμηλά, κι αυτά είναι αποδεδειγμένα (μελέτες) συνδεδεμένα μεταξύ τους με συγκεκριμένο λόγο.

Στην αντίπερα όχθη του κοστολογίου, είναι ας πούμε ένα ηχείο 5 δρόμων, με ξεχωριστές ενισχυτικές μονάδες για κάθε δρόμο, με σοβαρό ενεργό κρος (σε ψηφιακό επίπεδο), με σοβαρό dsp για διόρθωση σε όλους τους άξονες, κλπ κλπ κλπ.

Το δεύτερο, δε γίνεται σε κοστολογιο του πρώτου. Δατς λάιφ.
Αυτη την απαντηση τη δεχομαι!Αλλα σε καμια περιπτωση η κριση μου δε με κανει "αγραμματο" αναπαραγωγης μουσικης,επειδη δεν εχω διαβασει ολοκληρο το βιβλιο του κυριου...Σου θυμιζω οτι η εμεπιρια και οι γνωσεις μου ξεκινουν απο το 1992.

Υπαρχει ρε παιδια καποιος εχων καλο δικαναλο συστημα που ακουσε ενα αντιστοιχο πολυκαναλο και να μας μεταφερει αληθως τη διαφορα;Τα πλεονεκτηματα που διαβαζω εδω μεσα;;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
10.112
Reaction score
21.190
Εχω την εντυπωση οτι δε μου απαντας λογω ελλειψεως...εμπειριων ακροασεως!
Εδώ ο μπαγάσας έχει στο παλμαρέ των ακροαματικών εμπειριών μέχρι και...Rehdeko - σε ευνοϊκό εννοείται για εκείνα setup.

Απλώς μετά τα...GetHard (Geithein) τον περασμένο Μάϊο στην έκθεση του Μονάχου και ακολούθως το Atmos setup με τα PMC,τα απανωτά πολιτισμικό σοκ τον έχουν ταράξει συθέμελα ακόμα και στα καθημερινά γραπτά του.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
43.397
η εμεπιρια και οι γνωσεις μου ξεκινουν απο το 1992.
Το 92 είχα δώσει τα τεταρτα hi end ηχεία μου και ήδη είχα πάρει μαγκνεπαν σειράς 3.
Τότε είχα counterpoint τελικό, μετά πήρα ear, νομίζω 1-2 χρόνια πιο μετά, τους μονομπλοκ τους 100-ρηδες. Ή αυτούς θα έπαιρνα, ή quicksilver, εκεί είχα κατασταλάξει.
Με προενισχυτή Conrad Johnson έπαιζα, πικάπ το systemdeck.
Transport & dac το πακέτο της meridian, το αρθρωτό.
Musical fidelity ραδιόφωνο, και κασετόφωνο βέβαια, ένα τέρας νομίζω Aiwa. Δεν έμεινε πολύ αυτό, γι'αυτό δε το θυμάμαι καλά..

Τότε είχα ήδη φτιάξει 2 καράβια ηχεία, ανάμεσα στα οποία και πιστό αντίγραφο του spendor s100.
Είχα φτιάξει και ηχεία για ανοιχτή ντίσκο, όπως και για κλειστά μαγαζιά κλαμπ μπαρ κλπ.. έπαιζε πολύ σελεστιον, πάιονιρ σκληρόκωνα, μπλακ γουίντοου, κόρνες και χοάνες, Μάτριξ καμπίνες, χαμός. Τα είχα ήδη κάνει όλα αυτά τότε, και με τα έσοδα τροδοφοδοτούσα το Χάι Εντ.

Τότε τα καλώδια ηχείων μου, κόστιζαν λίγο πάνω από μισό εκατομμύριο δραχμές, που ήταν 4 καλοί μισθοί, τόση ήταν και η αξία των ηχείων, όση των καλωδίων. Ακριβώς.

Τότε είχα δώσει τόσα λεφτά, όντας ακόμα φοιτητής, όσα δεν φαντάζεται κανείς εδώ μέσα. Κανείς όμως.

Παλιές καλές εποχές... Στον ένα φίλο μου άκουγα σωστά στημένα κλιψχορν, στον άλλο αποτζι, στον άλλο προακ και στον άλλο set με 845 και στον άλλο με 211, και πάει λέγοντας, τους ήξερα όλους... Άπειρο το Χάι Εντ στη συμπρωτεύουσα... Τότε είχα ακούσει και τα ρεντεκο. Τότε ήταν...
Θυμάμαι σε ποιανού το σπίτι τα άκουσα, με τι καλώδια, με τι ενισχυτή, όλα. Έχω ακόμα το τηλέφωνο του φίλου αυτού...

Τότε είχα πλούσιο μαλλί..


ΥΓ. Σε σχέση με τότε, τώρα έχω ένα πολύ φτηνό ηχοσύστημα. Τραγικά φτηνό.

ΥΓ 2. Στο βιογραφικό μου ως χαϊεντας, παίρνω 10 με τόνο. Μουτζα κανονική...
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
10.112
Reaction score
21.190
Το 92 είχα δώσει τα τεταρτα hi end ηχεία μου και ήδη είχα πάρει μαγκνεπαν σειράς 3.
Τότε είχα counterpoint τελικό, μετά πήρα ear, νομίζω 1-2 χρόνια πιο μετά.
Με προενισχυτή Conrad Johnson έπαιζα, πικάπ το systemdeck.

Τότε είχα ήδη φτιάξει 2 καράβια ηχεία, ανάμεσα στα οποία και πιστό αντίγραφο του spendor s100.

Τότε τα καλώδια ηχείων μου, κόστιζαν λίγο πάνω από μισό εκατομμύριο δραχμές, που ήταν 4 καλοί μισθοί.

Παλιές καλές εποχές...

Τότε είχα πλούσιο μαλλί..
Ευτυχώς περασμένες,αλλά...ποτέ ξεχασμένες.;)
...

Υπαρχει ρε παιδια καποιος εχων καλο δικαναλο συστημα που ακουσε ενα αντιστοιχο πολυκαναλο και να μας μεταφερει αληθως τη διαφορα;Τα πλεονεκτηματα που διαβαζω εδω μεσα;;
Έχω αναφερθεί σχετικά,αλλά δεν σκοπεύω να γινόμουν περαιτέρω επεξηγηματικός σε καθεμία αίτηση.
Αφενός μεν ο ακολουθούμενος τρόπος ζωής βολεύει τον υποφαινόμενο στη διατήρηση δικαναλικών setup,αφετέρου δε ως ολιγαρκής κι εγκλιματιζόμενος στα θετικά στοιχεία των ημέτερων,κάθε επανειλημμένη αναφορά στις ακροαματικές αρετές του πολυκαναλικού υπό καλόν επεξεργαστή σε στυλ Ear ,jio,TERMATOGAZI κ.α. θα ισοδυναμούσε με ΄΄ξύσιμο΄΄ στην γκλίτσα...της σπατάλης - για τα δεδομένα ενός ατόμου που έχει διαφορετικούς τόπους κατοικίας.;)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
43.397
Ευτυχώς περασμένες,αλλά...ποτέ ξεχασμένες.;)
Δε ξεχνάω τα λάθη μου, τα τονίζω κιόλας.

Έχω κρατημένο ημερολόγιο Χάι Εντ, το οποίο ξεκίνησα (άκουσον άκουσον) το 85, τι αγόραζα πότε και πόσο, και πότε το έδινα και πόσο το έδινα. Συμπλήρωνα και το τελευταίο καλώδιο, κώνους στήριξης, τα πάντα.

Τα έχω όλα αναλυτικά, σελίδες επί σελίδων...
 

wizzy

Music is our friend!
Μηνύματα
7.409
Reaction score
7.844
Υπαρχει ρε παιδια καποιος εχων καλο δικαναλο συστημα που ακουσε ενα αντιστοιχο πολυκαναλο και να μας μεταφερει αληθως τη διαφορα;Τα πλεονεκτηματα που διαβαζω εδω μεσα;;
Ναι. Διάβασε το post μου στο thread για το σύστημα του @stathis.
 

Μηνύματα
411
Reaction score
828
Το 92 είχα δώσει τα τεταρτα hi end ηχεία μου και ήδη είχα πάρει μαγκνεπαν σειράς 3.
Τότε είχα counterpoint τελικό, μετά πήρα ear, νομίζω 1-2 χρόνια πιο μετά.
Με προενισχυτή Conrad Johnson έπαιζα, πικάπ το systemdeck.

Τότε είχα ήδη φτιάξει 2 καράβια ηχεία, ανάμεσα στα οποία και πιστό αντίγραφο του spendor s100.

Τότε τα καλώδια ηχείων μου, κόστιζαν λίγο πάνω από μισό εκατομμύριο δραχμές, που ήταν 4 καλοί μισθοί.

Παλιές καλές εποχές...

Τότε είχα πλούσιο μαλλί..
Ναι. Διάβασε το post μου στο thread για το σύστημα του @stathis.
Μπορεις να μου δωσεις link?
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
43.397
Απλώς μετά τα...GetHard (Geithein) τον περασμένο Μάϊο στην έκθεση του Μονάχου και ακολούθως το Atmos setup με τα PMC,τα απανωτά πολιτισμικό σοκ τον έχουν ταράξει συθέμελα ακόμα και στα καθημερινά γραπτά του.
Και είναι λογικό.

10' σε καθένα από αυτά τα πολυκαναλα σεταπ, σβήνουν δεκαετίες ακρόασης...

Φακ εβριθινγκ... Εντελώς. Όλ οβερ.
 

Μηνύματα
411
Reaction score
828
Το 92 είχα δώσει τα τεταρτα hi end ηχεία μου και ήδη είχα πάρει μαγκνεπαν σειράς 3.
Τότε είχα counterpoint τελικό, μετά πήρα ear, νομίζω 1-2 χρόνια πιο μετά.
Με προενισχυτή Conrad Johnson έπαιζα, πικάπ το systemdeck.

Τότε είχα ήδη φτιάξει 2 καράβια ηχεία, ανάμεσα στα οποία και πιστό αντίγραφο του spendor s100.

Τότε τα καλώδια ηχείων μου, κόστιζαν λίγο πάνω από μισό εκατομμύριο δραχμές, που ήταν 4 καλοί μισθοί.

Παλιές καλές εποχές...

Τότε είχα πλούσιο μαλλί..
Το 92 είχα δώσει τα τεταρτα hi end ηχεία μου και ήδη είχα πάρει μαγκνεπαν σειράς 3.
Τότε είχα counterpoint τελικό, μετά πήρα ear, νομίζω 1-2 χρόνια πιο μετά, τους μονομπλοκ τους 100-ρηδες. Ή αυτούς θα έπαιρνα, ή quicksilver, εκεί είχα κατασταλάξει.
Με προενισχυτή Conrad Johnson έπαιζα, πικάπ το systemdeck.
Transport & dac το πακέτο της meridian, το αρθρωτό.
Musical fidelity ραδιόφωνο, και κασετόφωνο βέβαια, ένα τέρας νομίζω Aiwa. Δεν έμεινε πολύ αυτό, γι'αυτό δε το θυμάμαι καλά..

Τότε είχα ήδη φτιάξει 2 καράβια ηχεία, ανάμεσα στα οποία και πιστό αντίγραφο του spendor s100.
Είχα φτιάξει και ηχεία για ανοιχτή ντίσκο, όπως και για κλειστά μαγαζιά κλαμπ μπαρ κλπ.. έπαιζε πολύ σελεστιον, πάιονιρ σκληρόκωνα, μπλακ γουίντοου, κόρνες και χοάνες, Μάτριξ καμπίνες, χαμός. Τα είχα ήδη κάνει όλα αυτά τότε, και με τα έσοδα τροδοφοδοτούσα το Χάι Εντ.

Τότε τα καλώδια ηχείων μου, κόστιζαν λίγο πάνω από μισό εκατομμύριο δραχμές, που ήταν 4 καλοί μισθοί, τόση ήταν και η αξία των ηχείων, όση των καλωδίων. Ακριβώς.

Τότε είχα δώσει τόσα λεφτά, όντας ακόμα φοιτητής, όσα δεν φαντάζεται κανείς εδώ μέσα. Κανείς όμως.

Παλιές καλές εποχές... Στον ένα φίλο μου άκουγα σωστά στημένα κλιψχορν, στον άλλο αποτζι, στον άλλο προακ και στον άλλο set με 845 και στον άλλο με 211, και πάει λέγοντας, τους ήξερα όλους... Άπειρο το Χάι Εντ στη συμπρωτεύουσα...

Τότε είχα πλούσιο μαλλί..


ΥΓ. Σε σχέση με τότε, τώρα έχω ένα πολύ φτηνό ηχοσύστημα. Τραγικά φτηνό.

ΥΓ 2. Στο βιογραφικό μου ως χαϊεντας, παίρνω 10 με τόνο. Μουτζα κανονική...
Στον τομεα μηχανηματων,εχεις κατα πολυ μεγαλυτερη πειρα απο εμενα.

Η δικη μου εμπειρια βασιζεται στην πρακτικη...
Τι συμπεριφορα στην τοποθετηση εχει ενα ηχειο με βαση το baffle step του;
Τι αλλαζει ακουστικα οταν παιξουμε με cabinet diffraction?
Βοηθαει σε ενα μηχανημα η αυξηση χωρητικοτητας του φιλτρου η ο μεγαλυτερος μ/ς;
Ποσο φουμαρο ειναι η διπλοκαλωδιωση;

Και απειρα πολλα.

Ουτε τρολλαρω και ουτε θα προσπαθησω να δειξω ποιος το εχει πιο μεγαλο εδω μεσα!!!!Το γουφερ εννοω.

Απο Θεσσαλονικη εισαι δηλαδη;
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
150.884
Μηνύματα
2.251.714
Members
34.306
Νεότερο μέλος
George_Sotis
Top