Αυτοματο VS μηχανικο.

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
the peugeot 107 car is a semi automatic its not a full automatic it does not have a torque converter its really a clutchless manual, the only problem is it will roll back on hills hehe unless you cover the brake !!!

Αυτο το βρηκα στο ιντερνετ.
Οποτε το δικο μου δεν εχει torque = ροπη? ρεμπριζ? κατι τετοιο δεν ειναι αν καταλαβα καλα..

Σαν το δικο μου εχουν βγει πολλα καινουρια αυτοκινητα αυτοματα και λενε οτι ειναι η νεα γεννια του αυτοματου. Για αυτο τα λενε και ημιαυτοματα.

Εγω νομιζα οτι με το ημιαυτοματο εννοουσαν οτι εχει και σειριακη επιλογη.

Και τι κερδιζουν που δεν βαζουν torque converter?
Σιγουρα αυτο θα παιζει ΜΟΝΟ στα μικρα αυτοκινητα... :sad:

Τα παλια αυτοματα δεν ηταν ετσι ...
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Re: Απάντηση: Re: Αυτοματο VS μηχανικο.

Κώστα μου,δυστυχώς για σένα,δεν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με DSG.
Εκεί θα έβλεπες ότι αλλάζει ταχύτητες πολύ πιο γρήγορα από εσένα.

DSG,άρα αυτόματο κι εγώ.

Διαφορα τιμης ?
 



Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Preve εννοω οτι εχω ακουσει..
Και εγω δεν ξερω τι εννοω :happy_9: )(

Εχω ακουσει οτι τα καινουρια αμαξια ειναι ημιαυτοματα. Δεν ειναι οπως τα παλια αυτοματα.
Η μονη επαφη που ειχα με προηγουμενης γεννιας αυτοματο ηταν με ενα fiat punto του 01' και η μονη διαφορα που ειχε με το δικο μου ηταν οτι στις ανηφορες οταν σταματαγες κραταγε ρεμπριζ το αμαξι και δεν χρειαζοταν να πατησεις φρενο ενω στο δικο μου σε περνει η κατηφορα πισω ...
(μιλαω για μικρες ανηφορες. Το πολυ 20-30 μυρες οχι για τιποτα βουνα ετσι?)

Για αυτο ρωταω εχει αλλαξει κατι η ειναι θεμα κυβικων?

Πιθανότατα να είναι θέμα κυβικών.

Αυτό που εννοείς δεν λέγεται ρεπριζ.
Στο Smart το λένε brake assist. Κρατάει 2 δευτ. το φρένο προτού ελευθερωθεί για να μην φύγεις πίσω.
Σε μεγαλύτερο αυτόματο (Πχ Peugeot 307 1600) βαστάει ο κινητήρας να μην φύγεις πίσω. Ειναι μάλλον θέμα ροπής.
 



Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Και τι κερδιζουν που δεν βαζουν torque converter?
Σιγουρα αυτο θα παιζει ΜΟΝΟ στα μικρα αυτοκινητα... :sad:

Ακριβώς.

Ένας μικρός κινητήρας (σε κυβισμό) δεν έχει την ροπή στρέψης (torque) που μπορεί να κρατήσει...ή να κινήσει το βάρος ενός αυτοκινήτου στο ρελαντί, χωρίς να σβήσει.
Σε έναν μεγαλύτερο χωρίς να πατάς γκάζι, βάζεις ταχύτητα, συμπλέκεις και έφυγες.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Πιθανότατα να είναι θέμα κυβικών.

Αυτό που εννοείς δεν λέγεται ρεπριζ.
Στο Smart το λένε brake assist. Κρατάει 2 δευτ. το φρένο προτού ελευθερωθεί για να μην φύγεις πίσω.
Σε μεγαλύτερο αυτόματο (Πχ Peugeot 307 1600) βαστάει ο κινητήρας να μην φύγεις πίσω. Ειναι μάλλον θέμα ροπής.
Οπως το λες πρεπει να ειναι.
Μετα απο 2-3 δευτερολεπτα με τραβαει πισω.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Αυτοματο VS μηχανικο.

Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αυτόματο και πιστεύω ότι μετά από 25 χρόνια αλλαγές ταχυτήτων (πόσες αλλαγές έχω κάνει άραγε?:cool_11:) θα δυσκολευόμουν αλλά και δεν θα το εμπιστευόμουν εύκολα - προφανώς αδικαιολόγητα, βέβαια. Άμα μάθεις ότι ελέγχεις εσύ κάτι, δυσκολεύεσαι να το αφήσεις!

Μια ψήφο στο χαμαλοκιβώτιο, παρακαλώ!
Μαρία... off road το αυτόματο είναι άλλο πράμα.:dancing:
Εδώ έχουμε και κάτι που είναι σίγουρα υπέρ του αυτόματου ΚΑΙ από θέμα οικονομίας. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάψεις συμπλέκτη όσο δύσκολες και εάν είναι οι συνθήκες στις οποίες κινείσαι.:crazy_3: :crazy_3: :crazy_3:
Πάντως εάν ο λόγος είναι για τα παλιά καλά αυτόματα, τότε από μακριά και αγαπημένοι. Είναι αργά, τεμπέλικα και κατά τη γνώμη μου επικίνδυνα. Για τα καινούργια ούτε λόγος να γίνεται, μακράν καλύτερα από οποιοδήποτε μηχανικό.
Και εάν ο λόγος έρθει σε θέμα σπορ οδήγησης κτλ... ε... τι να πω το νέο Lancer EVO έχει αυτόματο κιβώτιο (κάτι σαν αυτό της VW), να μη ξεχάσω και τα πορσικά και άλλα ευγενή μηχανήματα...
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Χμμμμμ.....να και κάτι κακό με τα αυτόματα συστήματα.

Με το Smart που έχει και ESP κόλλησα το καλοκαίρι σε ελάχιστη άμμο.
Με ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο με μηχανικό κιβώτιο και χωρίς ηλ. υποβοηθήσεις θα είχα βγει στο πι και φι!

Βέβαια υπεύθυνο για την άβολη κατάσταση ήταν το ESP και όχι το ημιαυτόματο κιβώτιο.
(Από την άλλη το ESP μάλλον με έχει σώσει με το συγκεκριμένο αυτ/το)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.994
Reaction score
23.130
Σωκράτη δεν έχω την εμπειρία του DGS, οπότε δεν παίρνω και όρκο. Ίσως σε είκοσι χρόνια όλα τα κιβώτια να είναι αυτόματα. (Όπως και οι λάμπες των σπιτιών μας θα είναι led).
 

Μηνύματα
91
Reaction score
0
Μηχανικό ασυζητητί πλην μόνο σειριακών επιπέδου Ferrari 430 F1 με paddles στο τιμόνι και πλήρη έλεγχο απο τη μεριά του οδηγού!!

Μια φορά οδήγησα το νεο Grand Vitara 2.0 ενός φίλου, με το πατροπαραδοτο αυτοματο 4 σχέσεων, και μόνο επειδή δεν ήθελα να τον στενοχωρήσω για το νέο του αμάξι δεν του είπα πόσο άθλιο μου φάνηκε....κατεβάσματα που γινόταν ΠΟΛΥΥΥ αργότερα από τη στιγμή που τα ήθελες, προσπεράσεις που έπρεπε να τις προσχεδιάσεις 4-5 δευτερόλεπτα νωρίτερα, τραγικά χειρότερες επιδόσεις, κατανάλωση στα ύψη.... :(
 

Irene_K

Τάγμας
Μηνύματα
1.538
Reaction score
0
Απάντηση: Αυτοματο VS μηχανικο.

Οδηγούσα αυτοκίνητο με μηχανικό κιβώτιο απο τα 18 μου μέχρι τα 32 μου. Εδώ και 9 μήνες που αγόρασα το smart με το σειριακό κιβώτιο βρήκα την υγειά μου. Δεν το αλλάζω με τίποτα.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.994
Reaction score
23.130
Μηχανικό ασυζητητί πλην μόνο σειριακών επιπέδου Ferrari 430 F1 με paddles στο τιμόνι και πλήρη έλεγχο απο τη μεριά του οδηγού!!

Μια φορά οδήγησα το νεο Grand Vitara 2.0 ενός φίλου, με το πατροπαραδοτο αυτοματο 4 σχέσεων, και μόνο επειδή δεν ήθελα να τον στενοχωρήσω για το νέο του αμάξι δεν του είπα πόσο άθλιο μου φάνηκε....κατεβάσματα που γινόταν ΠΟΛΥΥΥ αργότερα από τη στιγμή που τα ήθελες, προσπεράσεις που έπρεπε να τις προσχεδιάσεις 4-5 δευτερόλεπτα νωρίτερα, τραγικά χειρότερες επιδόσεις, κατανάλωση στα ύψη.... :(
Εεεμ κάτι τέτοια διαβάζω και...
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Μεγάλη κουβέντα...
Κατ'αρχήν δεν είναι όλα τα αυτόματα κιβώτια ίδια. Υπάρχουν πλήρως αυτόματα, μηχανικά χωρίς συμπλέκτη, CVT (ουσιαστικά με άπειρες ταχύτητες), αυτόματα με διπλό συμπλέκτη (που προ-επιλέγει την επόμενη ταχύτητα που νομίζει ότι θα βάλεις) κλπ.
Προσωπικά, έχω οδηγήσει πολλά από τα παραπάνω. Κάθε του χρόνου και καλύτερα, καθώς η εξέλιξη στις συγκεκριμένες τεχνολογίες είναι για καλό. Τα παλιά αυτόματα ήταν πραγματικά πρωτόγονα.
Εφόσον φτάσαμε στο να αλλάζει το κιβώτιο ταχύτητα γρηγορότερα μόνο του, παρά με το σύστημα συμπλέκτη-λεβιέ, εγώ είμαι μέσα. Αρκεί να δίνω εγώ τις εντολές! Δεν με ενδιαφέρει αν έχει paddles πίσω από το τιμόνι. Αυτά είναι μαρκετίστικα τρικς για τους αδαείς που νομίζουν ότι είναι πιλότοι F1. Αν το είχα για πίστες, ναι, θα με ενδιέφερε, ίσως έχει σημασία. Στον δρόμο, στην πόλη και στον επαρχιακό δρόμο, και το σειριακό λεβιεδάκι μου κάνει. Οι οδηγοί WRC γιατί έχουν λεβιέ δηλαδή; Καλύτερος είμαι;
 


Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Απάντηση: Αυτοματο VS μηχανικο.

Κώστα,η εκτίμησή μου για το group VW είναι πολύ χαμηλή.
Όμως,αυτό το αναθεματισμένο DSG είναι άλλο πράγμα.
Για τον φίλο meletov που ρώτησε,νομίζω ότι τα παραπάνω χρήματα για το golf gti π.χ. είναι 3.000€.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
To DSG δεν είναι τεχνολογία που εξέλιξε η VW, αλλά η BorgWarner, μια μεγάλη αμερικανική εταιρεία. Απ'ότι φαίνεται έληξε η αποκλειστική περίοδος συμβολαίου με την VW, γιατί άρχισε να το πουλάει και αλλού.
Για παράδειγμα, το νέο Nissan GT-R φοράει τέτοιο κιβώτιο. Θα το δούμε και σε άλλα.
Υπάρχουν φήμες ότι η BMW θα το φορέσει σύντομα στις M.
Και η Porsche για παράδειγμα κατέθεσε πατέντες πέρισυ για ένα δικό της κιβώτιο που κάνει τα ίδια πράγματα.
Προσωπικά, καλώς νά'ρθει!
 

Μηνύματα
38
Reaction score
1
Νομίζω ότι όλα έχουν να κάνουν με το που κινείται το αυτοκίνητο και τι οδηγός είναι o κάτοχος.

Για τα DSG κτλ δεν το συζητώ, αν κάποιος έχει τα λεφτά δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνει.

Για τα CVT δεν ξέρω αλλά επειδή είχα CVT σκούτερ και μηχανικό σε μοτοσικλέτα μετά τα πρώτα χλμ. που το συνηθίζεις λες ότι κάποιος πρέπει να είναι πολύ - πολύ σπορ για να προτιμήσει το μηχανικό. Και που μπορεί να οδηγεί γρήγορα έτσι όπως είναι οι κυκλοφοριακές συνθήκες στην πόλη στο βουνό και στην εθνική…..

Τα κλασικά 4ρια είναι πίσω αλλά και πάλι ένα αυτόματο diahatsu cuore στην πόλη δεν συγκρίνεται με διακόσια EVO στο 0-20-0 ή στο 0-45-0.

Μικρότερος μπορεί να θυσίαζα την ευκολία για το 0,5 % των περιπτώσεων που θα χρειαζόμουνα πραγματικά ένα μηχανικό. Τώρα περιμένω πότε επιτέλους θα αλλάξω αυτοκίνητο να πάω στο αυτόματο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.006
Μηνύματα
3.037.770
Members
38.525
Νεότερο μέλος
seos
Top