- Μηνύματα
- 30.532
- Reaction score
- 50
Απάντηση: Αυτοματο VS μηχανικο.
Είναι δεδομένο πως τα υγρού τύπου αντέχουν περισσότερο.
Όπως είναι δεδομένο πως τα όρια αντοχής προς τα πάνω μπορούν να είναι μεγαλύτερα (τόσο ως αντοχή υλικών όσο και εξαιτίας χρήσης).
Δεν μπορώ να σου απαντήσω για την αντοχή του C635.
Θα δείξει, αν και δεν νομίζω πως θα υπάρξει προβληματισμός στο θέμα. Σίγουρα θα υπάρχουν αστοχίες (όπως σε όλα τα αντίστοιχα σασμάν αλλά και όπως σε κάθε βιομηχανικό προϊόν) αλλά εντός λογικών ορίων.
Πάντως είναι άδικη η σύγκριση ανάμεσα στο wet της VAG με το Dry της FTP. Κατασκευαστικά το wet έχει πλεονέκτημα αλλά πρέπει να σκεφτούμε πως τοποθετείται και σε αρκετά (ή πολύ) ακριβότερα οχήματα. Είναι όμως μεγάλη επιτυχία της FIAT να καταφέρει αντοχή ισοδύναμη με ένα wet.
Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα. Το υγρού τύπου DSG της VAG έχει αποδείξει στην πράξη (και επί μακρόν) ότι αντέχει και ροπές 450Nm. Το ξηρού τύπου του Gruppo Fiat θα αντέχει παραπάνω από 350;
Κατά τ' άλλα μπράβο στο Gruppo Fiat που προχωράει στην παραγωγή κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Καιρός να μας αδειάζει σιγά σιγά τη γωνία το πιο αναχρονιστικό κομμάτι των σύγχρονων αυτοκινήτων: το χειροκίνητο κιβώτιο...
Είναι δεδομένο πως τα υγρού τύπου αντέχουν περισσότερο.
Όπως είναι δεδομένο πως τα όρια αντοχής προς τα πάνω μπορούν να είναι μεγαλύτερα (τόσο ως αντοχή υλικών όσο και εξαιτίας χρήσης).
Δεν μπορώ να σου απαντήσω για την αντοχή του C635.
Θα δείξει, αν και δεν νομίζω πως θα υπάρξει προβληματισμός στο θέμα. Σίγουρα θα υπάρχουν αστοχίες (όπως σε όλα τα αντίστοιχα σασμάν αλλά και όπως σε κάθε βιομηχανικό προϊόν) αλλά εντός λογικών ορίων.
Πάντως είναι άδικη η σύγκριση ανάμεσα στο wet της VAG με το Dry της FTP. Κατασκευαστικά το wet έχει πλεονέκτημα αλλά πρέπει να σκεφτούμε πως τοποθετείται και σε αρκετά (ή πολύ) ακριβότερα οχήματα. Είναι όμως μεγάλη επιτυχία της FIAT να καταφέρει αντοχή ισοδύναμη με ένα wet.