Αυτοματο VS μηχανικο.

Μηνύματα
199
Reaction score
0
Εγώ δεν κατάλαβα ποτέ, για ποιο λόγο όλη η Ευρώπη οδηγεί μηχανικά κιβώτια, ενώ οι αμερικανοί και οι Κύπριοι, και δεν ξέρω ποιοι άλλοι, προτιμούν τα αυτόματα. Βλέπω κάτι σπορ διθέσια και αυτόματο κιβώτιο και αρρωσταίνω. Βέβαια, ίσως να έχω κάποια κεκτημένη ταχύτητα από το παρελθόν. Κάποιοι θιασώτες του αυτόματου με τους οποίους συζήτησα το θέμα, μου είπαν αυτολεξί, "ξέρεις τί θα πει να σου σβήσει στην ανηφόρα";

=QUOTE]

To 80 - 90 % ton aytokiniton stin Kypro einai aytomata...Ena poli megalo pososto ayton einai eisagomena apo Japan i UK opou ki ekei kiriarxei to automatic! Nomizo pos i sintriptiki pleiopsifia agorazei aytomato giati den antexei na odigei manual stis megales poleis, opou to kikloforiako provlima einai terastio...
To proto mou aytokinito itan manual, ayto pou exo tora einai aytomato kai mporo na po pos i odigisi pleon einai pio eyxaristi

Ara akoma mia psifos yper toy automatic...
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Εεεμ κάτι τέτοια διαβάζω και...

Ναι...ναι....είναι απαραίτητο το κιβώτιο της Ferrari στο....Παγκράτι!!!

Γιατί όπως μπαίνεις στη φουρκέτα του Λέντζου ερχόμενος από την Ευτυχίδου με την εξωφρενική ταχύτητα των 10-15 χλμ είναι απαραίτητα τα ακαριαία κατεβάσματα ωστέ να μην μπεις στην βιτρίνα των Macdonalds....:happy_8: :cool_11: )(


Όταν διαβάζεις κάτι τέτοια......να κρατάς και μικρό καλάθι.
Πολύ μικρό καλάθι.... :happy_6:


Α...μην ξεχάσω.....και paddles στο τιμονι....γιατι σε τέτοιες οριακές καταστάσεις...που να προλάβει το χέρι να κατέβει στον μοχλό.... wall_1
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Ναι...ναι....είναι απαραίτητο το κιβώτιο της Ferrari στο....Παγκράτι!!!

Γιατί όπως μπαίνεις στη φουρκέτα του Λέντζου ερχόμενος από την Ευτυχίδου με την εξωφρενική ταχύτητα των 10-15 χλμ είναι απαραίτητα τα ακαριαία κατεβάσματα ωστέ να μην μπεις στην βιτρίνα των Macdonalds....:happy_8: :cool_11: )(


Όταν διαβάζεις κάτι τέτοια......να κρατάς και μικρό καλάθι.
Πολύ μικρό καλάθι.... :happy_6:


Α...μην ξεχάσω.....και paddles στο τιμονι....γιατι σε τέτοιες οριακές καταστάσεις...που να προλάβει το χέρι να κατέβει στον μοχλό.... wall_1
:cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11:
Με επνιξες πρωινιατικα !!!
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Μάλλον η σωστή ερώτηση είναι ακριβό ή φθηνό αυτόματο Τέρη...
Γιατί άμα οδηγήσεις ένα Triptronic ή DSG, με σειριακές αλλαγές ταχυτήτων, μάλλον θα αλλάξεις γνώμη στα θέματα "κρέμασμα" και "κατανάλωση" ;-)
Σωστός, Στέφανε.

Το Tiptronic και το DSG δεν έχουν σχέση με τα κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής. Το μεν πρώτο είναι σαν ένα κλασικό χειροκίνητο, μόνο που κάνει τη σύμπλεξη / αποσύμπλεξη αυτόματα βάσει συγκεκριμένου software και με δεδομένα από αισθητήρες. Το δε δεύτερο (κι αυτό κατά βάση δομημένο ως κλασικό χειροκίνητο) περιλαμβάνει 2 διαφορετικούς δίσκους, που του δίνουν τη δυνατότητα να έχει "έτοιμη" ανά πάσα στιγμή την επόμενη ταχύτητα (εξ ου και οι γρήγοροι χρόνοι αλλαγών - 8ms, στα χαρτιά).

Σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις δε, τα τύπου DSG (περιμένετε λίγο, θα βγάλουν κι άλλες εταιρείες, όχι μόνο η VW - που δεν είναι δικό της αλλά της Borg-Wagner αλλά λέμε τώρα :prof:) έχουν την ίδια κατανάλωση με χειροκίνητο σε "ημιαυτόματη" λειτουργία (όταν αλλάζει ο οδηγός ταχύτητες) και χαμηλότερη σε πλήρως αυτόματη λειτουργία.

Οπως και να'χει, αυτόματο all the way πλέον. :cool_4:

ΥΓ: Α, και, για να μην το ξεχάσω, πλέον το DSG δεν είναι απαραίτητα ακριβότερο από ένα κλασικό αυτόματο. Παίζει όμως ρόλο το τι σήμα θα έχει επάνω (και έχω πολύ συγκεκριμένα παραδείγματα στο νου μου). )(
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Σωστός ο Ολύμπιος, κι ας μην διαβάζει προηγούμενα posts...:lol: :happy_4:


To DSG δεν είναι τεχνολογία που εξέλιξε η VW, αλλά η BorgWarner, μια μεγάλη αμερικανική εταιρεία. Απ'ότι φαίνεται έληξε η αποκλειστική περίοδος συμβολαίου με την VW, γιατί άρχισε να το πουλάει και αλλού.
Για παράδειγμα, το νέο Nissan GT-R φοράει τέτοιο κιβώτιο. Θα το δούμε και σε άλλα.
Υπάρχουν φήμες ότι η BMW θα το φορέσει σύντομα στις M.
Και η Porsche για παράδειγμα κατέθεσε πατέντες πέρισυ για ένα δικό της κιβώτιο που κάνει τα ίδια πράγματα.
Προσωπικά, καλώς νά'ρθει!
 

Μηνύματα
231
Reaction score
1
+1 για το αυτόματο.
Το είχα στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο, ενα renault laguna και το επέλεξα και στο opel vectra που έχω τώρα.
Φιλικά
Γιάννης
 


Μηνύματα
28
Reaction score
0
Ενας ψηφος επιπλεον για το αυτοματο.
Στο παλιο μου αυτοκινητο (toyota yaris verso) ειχα χειροκινητο και στο καινουργιο(vw touran) εχω DSG με paddles στο τιμονι και εχω βρει την υγεια μου,παρεμπιπτόντως δεν νομιζω οτι τα paddles ειναι μονο για την F1 ειναι πολυ βολικα οταν θελεις να κανεις μονος σου τις αλαγες στις ταχυτητες.
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Το επομενο οικογενειακο αυτοκινητο για μενα θα ειναι diesel και αυτοματο.
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Αυτοματο VS μηχανικο.

Μεγάλη κουβέντα...
Κατ'αρχήν δεν είναι όλα τα αυτόματα κιβώτια ίδια. Υπάρχουν πλήρως αυτόματα, μηχανικά χωρίς συμπλέκτη, CVT (ουσιαστικά με άπειρες ταχύτητες), αυτόματα με διπλό συμπλέκτη (που προ-επιλέγει την επόμενη ταχύτητα που νομίζει ότι θα βάλεις) κλπ.
Προσωπικά, έχω οδηγήσει πολλά από τα παραπάνω. Κάθε του χρόνου και καλύτερα, καθώς η εξέλιξη στις συγκεκριμένες τεχνολογίες είναι για καλό. Τα παλιά αυτόματα ήταν πραγματικά πρωτόγονα.
Εφόσον φτάσαμε στο να αλλάζει το κιβώτιο ταχύτητα γρηγορότερα μόνο του, παρά με το σύστημα συμπλέκτη-λεβιέ, εγώ είμαι μέσα. Αρκεί να δίνω εγώ τις εντολές! Δεν με ενδιαφέρει αν έχει paddles πίσω από το τιμόνι. Αυτά είναι μαρκετίστικα τρικς για τους αδαείς που νομίζουν ότι είναι πιλότοι F1. Αν το είχα για πίστες, ναι, θα με ενδιέφερε, ίσως έχει σημασία. Στον δρόμο, στην πόλη και στον επαρχιακό δρόμο, και το σειριακό λεβιεδάκι μου κάνει. Οι οδηγοί WRC γιατί έχουν λεβιέ δηλαδή; Καλύτερος είμαι;

+1000
Δεν θα μπορούσα να μην συμφωνήσω!!!


Αλλά εγώ στο 2 ημερών όχημά μου επέλεξα.......σειριακό!!! :cool_4: :happy_4:
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
....γιατι Dad? :smoking:
Eιχες προβλημα με την Alfa ? :cool_11:
Eλπιζω να πηρες DSG !!!:cool_4:

Θα ηθελα να προστεθει αλλη μια ψηφος στο αυτοματο
- μιας και ειμαι χρηστης DSG απο τον Ιουνιο -
και να δηλωσω οτι περαν των επιδοσεων ,
η χρηση αυτοματου για μετακινησεις μεσα την πολη ειναι "αλλο πραγμα".
Η οδηγηση γινεται τελειως ξεκουραστα χωρις να ενοχλει το σταματα-ξεκινα.
Πολλες φορες αν ξερω οτι θα βρω κινηση ,
αφηνω το "μικρο" της γυναικας μου που εχει συμπλεκτη
και παιρνω το Golf με το αυτοματο κιβωτιο.
Για επιδοσεις δεν γνωριζω και πολλα.
Παντως το DSG αλλαζει τις ταχυτητες "σφαιρα"!!!
 

Μηνύματα
5.072
Reaction score
0
....γιατι Dad? :smoking:
Eιχες προβλημα με την Alfa ? :cool_11:
Eλπιζω να πηρες DSG !!!:cool_4:

Θα ηθελα να προστεθει αλλη μια ψηφος στο αυτοματο
- μιας και ειμαι χρηστης DSG απο τον Ιουνιο -
και να δηλωσω οτι περαν των επιδοσεων ,
η χρηση αυτοματου για μετακινησεις μεσα την πολη ειναι "αλλο πραγμα".
Η οδηγηση γινεται τελειως ξεκουραστα χωρις να ενοχλει το σταματα-ξεκινα.
Πολλες φορες αν ξερω οτι θα βρω κινηση ,
αφηνω το "μικρο" της γυναικας μου που εχει συμπλεκτη
και παιρνω το Golf με το αυτοματο κιβωτιο.
Για επιδοσεις δεν γνωριζω και πολλα.
Παντως το DSG αλλαζει τις ταχυτητες "σφαιρα"!!!

κι από επιδόσεις είναι αξιοπρεπές..
να σε πάρει ΑΙΜΑ μου ... τσάμπα το TSI... τσάμπα!!!!!!! :happy_8:
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Παντως το DSG αλλαζει τις ταχυτητες "σφαιρα"!!!

Μέχρι τώρα, πιο σφαίρα δε γίνεται, σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.

Ευτυχώς σε κάτι μας άκουσες κι εμάς... :cool_4:
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
κι από επιδόσεις είναι αξιοπρεπές..
να σε πάρει ΑΙΜΑ μου ... τσάμπα το TSI... τσάμπα!!!!!!! :happy_8:
Δεν ξερω αν τα παει καλα με το TSI αλλα με το DLL ΤΟ ΦΥΣΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!
Στα δαχτυλα το παιζει :cool_11:
 



Μηνύματα
28
Reaction score
0
Απάντηση: Αυτοματο VS μηχανικο.

εχω το cupra με μηχανικο σασμαν αλλα αν ειχα το χρημα να το αλλαξω θα επαιρνα s3 με dsg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Μηνύματα
369
Reaction score
44
Εδώ και 3 χρόνια οδηγώ DSG και είμαι πλήρως ευχαριστημένος (άσε που ησύχασε και το αριστερό μου γονατάκι από το πάτα ξεπάτα τον συμπλέκτη στα φανάρια και τα μπλοκαρίσματα)
 

Μηνύματα
25
Reaction score
0
Απάντηση: Αυτοματο VS μηχανικο.

Επειδή η οδήγηση είναι πλέον κατά 99.9% ανάγκη μετακίνησης και 0.1% διασκέδαση θα έλεγα ότι οποιοδήποτε αυτόματο κιβώτιο είναι πλέον πολύ καλύτερο από το πρώτη-ξεκίνα-δεύτερη-φρένο-στοπ-νεκρά. Τα πλέον σύγχρονα κιβώτια όπως το DSG είναι μια τεχνολογική απόλαυση. Εξαιρετικός έλεγχος κάτω από όλες τις συνθήκες, ανεβοκατεβάσματα κατά βούληση εφόσον το επιθυμείς, ακόμα και έλεγχος σε πολύ δύσκολες συνθήκες όπως πάγος στο δρόμο. Φθορές τύπου δίσκος-πλατώ μειώνονται στο ελάχιστο γιατί η διαχείριση γίνεται με διαφορετικό τρόπο κ όχι με το πόσο βαρύ η ελαφρύ είναι πόδι του οδηγού στο συμπλέκτη. Το κλασικό αυτόματο κιβώτιο που βασίζεται στη ροπή του αυτοκινήτου και συνήθως τοποθετείται σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού διαφέρει ΠΑΝΤΕΛΩΣ στην αίσθηση και στη συμπεριφορά στο δρόμο και δεν σου προσφέρει έλεγχο στην οδήγηση παρά κάποιες ελάχιστες παρεμβάσεις για συρόμενα φορτία (σκάφος/τροχόσπιτο) η μεγάλες κατηφόρες ώστε να κλειδώνει την ταχύτητα. Πριν λοιπόν προχωρήσεις σε αγορά, καλό θα είναι να ψάξεις και κυρίως να ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που αναζητάς σε αυτόματο. Δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο αν επιμείνεις. Στο ημιαυτόματο που σπάνια πλέον θα το βρείς απουσιάζει ο συμπλέκτης αλλά έχεις το λεβιέ των ταχυτήτων. Αφήνεις στιγμιαία το γκάζι και αλλάζεις ταχύτητα. Υπάρχουν και κάποια που είναι robotized αυτόματα δηλαδή έχουν αυτοματοποιημένο κιβώτιο. Αυτά θέλουν αρκετά πιο μεγάλη εξοικίωση (βλ Yaris). Ακόμα και η ίδια εταιρία χρησιμοποιεί κιβώτια διαφορετικής τεχνολογίας ανάλογα με το προφιλ & κυβισμό του αυτοκινήτου. Οι VW SEAT AUDI SKODA πχ έχουν και τα tiptronic και τα DSG. Αλλες έχουν τα CVT και τα κλασικά ροπής (Toyota-Honda). Μετά από πολλά χρόνια χρήσης διαφόρων, η δική μου γνώμη είναι ότι πως το καλύτερο σε αίσθηση και συμπεριφορά είναι το DSG. Μπορείς αν θες να μου στείλεις πμ
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.993
Μηνύματα
3.037.155
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top