D
Deleted member 23222
Guest
Κρίμα που δεν θα βγει με μακρύ σασί...
Θα είχε ενδιαφέρον πιότερο.
ΥΓ.Πλιζ ντιζριγκάρντ δι αμπόουβ
Θα είχε ενδιαφέρον πιότερο.
ΥΓ.Πλιζ ντιζριγκάρντ δι αμπόουβ
Last edited by a moderator:
Με DTC on βελτιώνεται πολύ, αισθάνεσαι rotation.ακόμα και με λίγα γκάζια (μου) "κακο-φαίνεται" η εμπροσθοκίνηση...
Καλοτάξιδο!!Έγινε και η παραλαβή....
View attachment 147736 View attachment 147737 View attachment 147740
Καθόλου κολακευτική η μπροστινή φωτό
Και ο παλιός με τον καινούργιο: View attachment 147738
Στρώσιμο από αύριο, αλλά στα λίγα χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι, ακόμα και με λίγα γκάζια (μου) "κακο-φαίνεται" η εμπροσθοκίνηση... Τουλάχιστον μέσα είναι γλύκα.
Αν αρχίσω τα DSC off μέσα στην πόλη, ο κύριος πολιτσάϊ θα με στείλει σε κανέναΜε DTC on βελτιώνεται πολύ, αισθάνεσαι rotation.
Με DSC off είναι πιο tricky τα πράγματα.
Τα σφιχτά και γρήγορα είναι απολαυστικά με κάθε ρύθμιση οπότε αδιαφορείς για τη μετάδοση.
Ωραία!!!Ευχαριστώ παιδιά, στρώσιμο κανονικό στην Autobahn μέχρι Τσεχία αύριο... Για να δούμε.
Καλούς δρόμους!Ευχαριστώ παιδιά, στρώσιμο κανονικό στην Autobahn μέχρι Τσεχία αύριο...
Η "adaptive" (δεν είναι adaptive, είναι 2 θέσεων απόσβεσης) ανάρτηση λειτουργεί υποδειγματικά στην Ελλάδα. Λογική χωρίς καθόλου πλεύσεις στο Mid (Comfort), σφικτή στο Sport.Ανάρτηση γενικά αρκετά καλύτερη στους καλούς δρόμους εδώ. Φαντάζομαι στους άριστους ελληνικούς δρόμους θα είναι ακόμα πιο αισθητή η διαφορά.
Το σανζμάν θα μπορούσε να είναι λίγο ταχύτερο στα κατεβάσματα (σε σχέση με το ρυθμισμένο διαφορετικά για τις γρήγορες BMW ZF, όχι με την ήπια ρύθμιση των 116i-120i) αλλά όταν το βάλεις στην Sport λειτουργία αριστερά (ανεξάρτητη απο το Sport του κινητήρα) είναι πολύ επιθετικό. Το ίδιο ισχύει αντίστοιχα και σε manual λειτουργία.- Διάβασα πολλούς να καταριούνται το γιαπωνέζικο Aisin αυτόματο κιβώτιο, σε σχέση με τον "θεό" ZF της F20 αλλά δε μπορώ να πω ότι είναι χειρότερο. Διαφορετικό σίγουρα. (Σε Comfort όμως κοιμάται.)
Μπα, σου ρίχνει 1χλμ....Ποιά είναι η ένδειξη κοντέρ στον κόφτη τελικής κορίτσια; 262, όσο του JM!
Καλά νωρίς είναι ακόμα, αλλά έκανα μια σπίτι-γραφείο-μπουζούκια-σπίτι (που λέει και ο Δόγκανος) με να το πατάω , 18l/100km κατανάλωση. Κάνω με comfort και προσοχή, 15l/100km. Βέβαια σε προκαλεί το γκάζι του, οπότε η επιλογή είναι μονόδρομος... Τουλάχιστον στο sport ο "κόφτης"/έτερον ήμισυ δεν παραπονιέται, οπότε είμαστε οκΓενικά είμαι πανευτυχής με το στήσιμο, τις επιδόσεις και τη ροπή, αν και καίει ασύλληπτα πολλή βενζίνη με τη δική μου χρήση.
Δες το Bimmercode Jason.
1000 συγνωμη αλλα δεν θα το κρατησω μεσα μου... αυτο εκει τερμα αριστερα τι ειναι ?!!!! οκ, τα υπολοιπα τα δεχομαι, αλλα αυτο εκει μου εκατσε στραβα τελειως.. maxi mini on steroids.. κακομουτσουνο (ή ιδεα μου) ?! λιγο τα μη-στρόγκυλα φαναρια λιγο η μασκα
Μπα, τα ίδια σχεδόν.Το JCW ίσως είναι ακόμα πιο παιχνιδιάρικο, είναι και ελαφρύτερο ή μου φαίνεται;
Και μόνο γι' αυτό αξίζει, είναι το πρώτο που έκανα. Παραμένει η δυνατότητα στο Green/Eco (που ποτέ δεν έχω βάλει ούτε πρόκειται), όπως και η ενεργοποίηση με το κουμπί.απενεργοποίηση μόνιμη του start/stop
Άλλο το 7.4.4 και άλλο το 2.0.Ω ρε μάγκα, καίει άντερα αυτό!
Με 18 λίτρα βγάζω 300 χιλιόμετρα κι έχει ακόμα 3 λίτρα ρέστα...
Εντάξει, χωρίς γκάζια και με 130 άντε 140 στο κοντέρ.
ΥΓ. Ντίζελ...