Διενίσχυση με Crown XLS

Μηνύματα
27.266
Reaction score
25.269
Eχμμ, τα έχεις λίγο μπερδεμένα στο μυαλό σου νομίζω. Ούτε πιο μπροστά υπάρχει αλλά ούτε και πιο πίσω όσον αφορά στις υλοποιήσεις , λυχνίας ,τρανζίστορ , mosfet που είναι τρανζίστορ ή Τάξης Α που μπορεί να υλοποιηθεί με όλα τα προαναφερόμενα.
Δεν υπάρχει αυτό που γράφεις για πιο μπροστά το Mosfet κλπ.
Πέραν τούτου το βίντεο βοηθά όσους έχουν μία στοιχειώδη γνώση των συγκεκριμένων θεμάτων να κατανοήσει πως γίνονται οι μίξεις τα post productions τα remaster και όλα αυτά τα σπουδαία που κάνουν οι στουντιάδες για να ακούγεται καλύτερα η μουσική που μας αρέσει.
 

Μηνύματα
3.667
Reaction score
5.504
Eχμμ, τα έχεις λίγο μπερδεμένα στο μυαλό σου νομίζω. Ούτε πιο μπροστά υπάρχει αλλά ούτε και πιο πίσω όσον αφορά στις υλοποιήσεις , λυχνίας ,τρανζίστορ , mosfet που είναι τρανζίστορ ή Τάξης Α που μπορεί να υλοποιηθεί με όλα τα προαναφερόμενα.
Δεν υπάρχει αυτό που γράφεις για πιο μπροστά το Mosfet κλπ.
Πέραν τούτου το βίντεο βοηθά όσους έχουν μία στοιχειώδη γνώση των συγκεκριμένων θεμάτων να κατανοήσει πως γίνονται οι μίξεις τα post productions τα remaster και όλα αυτά τα σπουδαία που κάνουν οι στουντιάδες για να ακούγεται καλύτερα η μουσική που μας αρέσει.
Εμενα που δεν εχω καμια ιδιαιτερη γνωση παντως το βιντεακι μου φανηκε πληρως κατατοπιστικο
 

Μηνύματα
27.266
Reaction score
25.269
Οσον δε αφορά στα σφιχτά μπάσα , είναι όσο χρειάζεται σφιχτά ,εφόσον ο ενισχυτής έχει ικανό συντελεστή απόσβεσης και ικανό τροφοδοτικό . Τα υπόλοιπα είναι απλά κόλπα μάρκετινγκ.
Φυσικά αυτό ισχύει μόνο για υλοποιήσεις τρανζίστορ , μιας και οι λάμπες και το damping factor σε μεγάλο βαθμό απλώς δεν νοούνται.
 

Μηνύματα
954
Reaction score
518
α οκ μπορει να κανω και λαθος...αλλα ετσι εχω καταλαβει τουλαχιστον...οτι η λαμπα για παραδειγμα παει τις φωνες πιο πισω δεν ειναι τοσο αναλυτικο κτλ. Σε αρκετα συστηματα hifi το εχω διαπιστωσει αυτο.

Τωρα οσο αφορα τα remaster....εδω διαφωνω καθετα. Το remaster δεν σημαινει οτι ειναι και καλυτερο.

παντως ακομα και στο βιντεο δοκιμασε να βαλεις ακουστικα. στην αρχη που εχει την μποτα και αλλαζει απο τον εναν κομπρεσορα στον αλλον καταλαβεις οτι στην ταξη α τα χαμηλα σφιξουν κ δεν εχουν πλαδαροτητα.
 

Μηνύματα
27.266
Reaction score
25.269
S;orry , που στο χαλάω , αλλά η τάξη Α είναι μία μπούρδα ολκής , που θα λέγανε και κάποιοι άλλοι από εδώ μέσα.
Αυτό που κάνει η τάξη Α το κάνουν οι περισσότεροι ενισχυτές ΑΒ , απλά το κάνουν σε πιο μικρό βαθμό. Δεν είναι κάτι φοβερό να δουλεύεις ρελαντί ένα τρανζίστορ αντί για το 0,25 Α στα 4Α ή ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΆΝΩ. Δεν κερδίζεις κάτι έτσι. Απλά καίς πιο πολύ ρεύμα. Χοντρικά όλα αυτά.
Αυτό κάνει η τάξη Α , έχει πολωμένα τα τρανζίστορς ισχύος σε φουλ ρεύμα. Δλδ ένας κινητήρας που έχει ρελαντί στις 6500 στροφές. Τα υπόλοιπα νομίζω είναι ευκόλως εννοούμενα.
 
Last edited:

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Βάθος σκηνής, μπρος / πίσω, αργό / γρήγορο. Για όποιον ενδιαφέρεται ας ακούσει πως αντιμετωπίζει αυτές τις έννοιες ένα ηχολήπτης / παραγωγός:

Respect στον μάστορα.

Θα σταθώ στα παρακάτω

1. Γνωρίζει πάρα πολύ καλά τα μηχανήματα που έχει και δεν εχει κανένα κομπλεξ να χρησιμοποίησει - συνδυάσει το οτιδήποτε (λάμπες, τρανζίστορ κτλ) προκειμένου να πετύχει το αποτέλεσμα που εκείνος θέλει. Γνώση και Άποψη δηλαδή.

2. Ξεκαθαρίζει αυτό που έχουμε πει πολλές φορές ότι τα ηχεία που χρησιμοποιούν τα στούντιο είναι εργαλεία που βοηθάνε τον ηχολήπτη να κάνει την δουλειά του, χωρίς απαραίτητα να σημαίνει οτι είναι καλά ηχεία. Π.χ τα NS10 ήταν απο τα ποιο επιτυχημένα στουντιο μόνιτορ, παρόλα αυτά ήταν κακά ηχεία όπως λέει και ο ίδιος και σίγουρα δεν ειναι τα μόνα (λέω εγώ).

3. Λέει ότι τα μόνιτορ που χρησιμοποιεί τώρα είναι τα ποιο "Ξεκούραστα". Θα περιμενα να πει τα ποιο ουδέτερα, ή τα ποιο αναλυτικά.
 


Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Βάθος σκηνής, μπρος / πίσω, αργό / γρήγορο. Για όποιον ενδιαφέρεται ας ακούσει πως αντιμετωπίζει αυτές τις έννοιες ένα ηχολήπτης / παραγωγός:

Βίντεο ντροπής..... πρέπει να διαγραφεί από εδώ μέσα.....
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.042
Πλακα εχουν ολα αυτα. Πολυ μαγειρεμα.

Παντως το βαθος σκηνης που μας αρεσει ειναι πολυ συχνα ψευτικο και οφειλεται στις αντηχησεις του χωρου και στην, συνηθως, απομακρυσμενη αποσταση των ηχειων απο τον μπροστα τοιχο, κατι που συνηθιζεται στο hifi. Για σωστη αναφορα, μονο ακουστικα η στουντιο με σωστο isd termination.

Αντιστοιχα ψευτικα μεγαλο ευρος σκηνης δινει το μικρο toe in (ή αρνητικο toe in κατα ear) των ηχειων. Αυτο δηλ.που υποτιθεται οτι εχουν και τα δικα μου ηχεια και τη σπαει στον ear.:fuckyou:
 
Last edited:

Μηνύματα
954
Reaction score
518
το toe in δεν δινει μεγαλη σκηνη...καλη εστιαση δινει και νομιζω παει αναλογα το ηχειο και τον χωρο.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.042
Σωστα. Σκηνη μεγαλυτερη του κανονικου δημιουργειται οταν τα ηχεια κοιτουν πισω απο τον ακροατη.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.042
https://www.dynaudio.com/dynaudio-a...your-studio-monitors-ask-the-expert-interview

Η εννοια toe in δεν χρησιμοποιειται σχεδον καθολου στον επαγγελματικο χωρο, γι αυτο και δεν ειναι αυστηρα ορισμενη και μπερδευομαστε. Εκει ισχυουν τα γνωστα, ισοπλευρο τριγωνο, αυστηρα με τα ηχεια να κοιτουν ακριβως τον ακροατη.
 

Μηνύματα
952
Reaction score
1.129
S;orry , που στο χαλάω , αλλά η τάξη Α είναι μία μπούρδα ολκής , που θα λέγανε και κάποιοι άλλοι από εδώ μέσα.
Αυτό που κάνει η τάξη Α το κάνουν οι περισσότεροι ενισχυτές ΑΒ , απλά το κάνουν σε πιο μικρό βαθμό. Δεν είναι κάτι φοβερό να δουλεύεις ρελαντί ένα τρανζίστορ αντί για το 0,25 Α στα 4Α ή ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΆΝΩ. Δεν κερδίζεις κάτι έτσι. Απλά καίς πιο πολύ ρεύμα. Χοντρικά όλα αυτά.
Αυτό κάνει η τάξη Α , έχει πολωμένα τα τρανζίστορς ισχύος σε φουλ ρεύμα. Δλδ ένας κινητήρας που έχει ρελαντί στις 6500 στροφές. Τα υπόλοιπα νομίζω είναι ευκόλως εννοούμενα.
Καλά δεν την λές (την τάξη Α) και μπούρδα ολκής .
Σωστά τα περί πόλωσης και κατανάλωσης αλλά η ενίσχυση αφορά το σύνολο του σήματος και όχι μέρος του όπως στην τάξη ΑΒ .
 

Μηνύματα
27.266
Reaction score
25.269
Ναι παρόλα ταύτα τα περί ενίσχυσης του συνόλου του σήματος, λες και υπήρχε περίπτωση να αφορούσε σε μέρος του, δεν αλλάζει τίποτα. Απλώς τρέχεις τις βαθμίδες ενίσχυσης τσιτωμένες. Θερμοκρασίες κάργα ρεύματα ηρεμίας στο θεό και η ΔΕΗ συναίτερος . Δεν κερδίζεις κάτι. Τα τρανζίστορς είναι τόσο γρήγορα και πλέον τόσο γραμμικά που δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.579
Η εννοια toe in δεν χρησιμοποιειται σχεδον καθολου στον επαγγελματικο χωρο, γι αυτο και δεν ειναι αυστηρα ορισμενη και μπερδευομαστε.
Ναι, είναι εφεύρεση χαϊεντική..:D

Εκει ισχυουν τα γνωστα, ισοπλευρο τριγωνο, αυστηρα με τα ηχεια να κοιτουν ακριβως τον ακροατη.
Τα νορμάλ, τα φυσιολογικά, τα προβλεπόμενα.

Όλα τα υπόλοιπα, είναι .. λάθος. 8-)
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
και μετά "πασχίζουν" (πέραν του χώρου) κάποιοι με Crown ενισχυτικά και με ηχεία αντίστοιχα..... να παίξουν "σωστά".....
 


Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
"In a professional audio world continually seduced by the next big thing, where plug-ins can provide a near instantaneous GAS (Gear Acquisition Syndrome) fix, where products live or die thanks to their quantity of bells and whistles, and where the number of contemporary nearfield monitors that could apparently do the job of an NS10 is almost beyond count..."


Θα νόμιζε κανείς ότι ο επαγγελματικός χώρος θα ήταν πιο .... μετρημενος.
 

Μηνύματα
27.266
Reaction score
25.269
Μετρημένος είναι. Υπάρχουν άπειρα μόνιτορς , και όμως αυτοί εκεί ! προτιμόυν το NS 10.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.612
Μηνύματα
2.867.977
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top