- Μηνύματα
- 37.863
- Reaction score
- 77.462
Πεστε και εσείς κάτι 666 .....
κάτι..Πεστε και εσείς κάτι 666 .....
Διαβάστε και τα επόμενα posts κι ελπίζω να καταλάβετε. Δεν έχει νόημα να επαναλαμβάνουμε τα ήδη λεχθέντα.Διαβάζω το ποστ αυτό και νομίζω ότι δεν καταλαβαίνω...Τι εννοείται όταν λέτε ότι ο ενισχυτής δεν λειτουργεί σε κανονική κατσσταση ...επειδή θερμαίνετε?Και ποια είναι η ιδανική κατασταση για έναν ενισχυτη .Δηλαδή οποίος έχει ενισχυτη που θερμαίνεται απλά την πατησε!!!!
Λόλα να ένα μήλο.Κατά την εγκατάσταση ενός δικάναλου συστήματος με συμβατικά ηχεία εντός τυχαίου χώρου χρειάζομαι λ.χ. τα εξής:
- Τιμή ισχύος για την επίτευξη συγκεκριμένης ανώτατης στάθμης με γραμμική οδήγηση από το ενισχυτικό στάδιο μέχρι αυτή τη στάθμη και σε απαιτητικό πρόγραμμα,καθώς και γραμμική διαχείριση αυτής της ισχύος από τις μονάδες του ηχείου.
- Απόκριση με κατώτατο όριο την πληρότητα της δεύτερης οκτάβας εφόσον δεν θα υπήρχαν υποβαθύφωνα και το σχετικό κροσάρισμα με απόκριση από την πρώτη οκτάβα εφόσον υπάρχουν.
- Τοποθέτηση ηχείων σε συνάρτηση προς συγκεκριμένες διαστάσεις που θα έχει ο χώρος ακρόασης.Συμμετρική διαρρύθμιση των πλευρικών τοιχωματικών ορίων,αλλά άνισες αποστάσεις από το όμορο προς καθένα εκ των ηχείων πλευρικό τοίχωμα.
- Ρύθμιση κλίσεων σε συνάρτηση προς τις πολικές αποκρίσεις.
- Σχετική ομοιομορφία στους χρόνους αντήχησης ανά οκτάβα (το μόνο αμέσως σχετιζόμενο με μετρητικό εξοπλισμό,αλλά εξεταζόμενο χονδρικά μελετώντας τη διαρρύθμιση στις επιφάνειες του χώρου).
- Θέση ακρόασης κείμενη στο εγγύς προς μέσο πεδίο με ανάλογες διαστάσεις στερεοφωνικού τριγώνου και διαλεγμένη αρχιτεκτονική ηχείου όπου θα ισχύει εγγύτητα ακουστικών κέντρων για τους επιμέρους δρόμους και ομαλή βηματική απόκριση με ενοποίηση των αντίστοιχων ακουστικών πεδίων σε μικρές σχετικά αποστάσεις.Απαραίτητο οι πρώτες ανακλαστικές συνιστώσες που καταφτάνουν στη θέση ακρόασης να έχουν χρονοκαθυστέρηση ανώτερη των 6 χιλιοστών δευτερολέπτου ως προς την άμεση ηχητική συνοιστώσα.
Εφόσον τηρούνται,δεν έχει υπάρξει περίπτωση που να μη μου άρεσε το αποτέλεσμα,ιδίως κατά τη σύσταση της στερεοφωνικής σκηνής,τη ρυθμική αγωγή και τις δυναμικές αντιθέσεις.Οι δε χροιές αναλόγως στάθμης τείνουν να έρχονται στη θέση που τους αναλογεί.
Τα προηγουμενα να υποθεσω.Διαβάστε και τα επόμενα posts
Εννοούσα τα επόμενα από αυτό που παρέθεσε.Τα προηγουμενα να υποθεσω.
Σωστός! Συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω κατά μια περίπτωσηΉλπιζα να κάνει κάποιος μια τέτοια παρατήρηση για να φανεί η διαφορά με την οποία θ(ε)ωρούμε ανάλογα ζητήματα.
Διότι η φύση μας είναι τέτοια ώστε ό,τι μας αρέσει σε δεδομένη περίσταση τείνει να έχει εφήμερη διάρκεια.Και απόδειξη αυτού η σωρεία μεταχειρισμένων συσκευών που βγαίνουν με ελάχιστη χρήση ΄΄στο κλαρί΄΄.
Ξεκινώντας λοιπόν με ό,τι θα είχαμε αντικειμενικώς ανάγκη,υπάρχει το περιθώριο όλα τα υπόλοιπα να έλθουν σταδιακά στη θέση τους κατά την καθημερινή συμβίωση.
Πού είναι το μεγάλο πρόβλημα; Και μισή και μία ώρα. Μιλάμε για σοβαρή ακρόαση βέβαια. Όχι "βάλε κάτι να παίζει στο στέρεο όση ώρα τρώμε!".Τι δηλαδή θα κάτσεις ακίνητος σε ένα σημειο πάνω από μιση ωρα !
Συμφωνώ κι επαυξάνω.Πού είναι το μεγάλο πρόβλημα; Και μισή και μία ώρα. Μιλάμε για σοβαρή ακρόαση βέβαια. Όχι "βάλε κάτι να παίζει στο στέρεο όση ώρα τρώμε!".
Προλαβαἰνεις να το ξαναγρἀψεις μπας και καταλἀβει κανεἰς ?παει παει ζιλιεςζιλιες φορές σε ίδια μαρκα 2000 μοντελο και ας κανω recap
Άμα έχει τα λεφτά.Ο καθένας παίρνει αυτό που θέλει.....!