Ενεργά Ηχεία

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.355
Reaction score
125.312
Συνοψίζοντας λοιπόν, ο λόγος άμεσου προς έμμεσο ήχο έχει να κάνει με τη χωροταξία και με το στερεοφωνικό τρίγωνο..
Όχι μόνο.

Και με την απόσταση ακρόασης (όσο πιο μικρή, τόσο λιγότερη έμμεση, τόσο καλύτερος ο λόγος άμεσης έμμεσης).
Είμαι βέβαιος πως ο μπουτχιας χρησιμοποιεί μικρή απόσταση ακρόασης, αυτό που λέμε νιαρφιλντ, για να έχει πολύ υψηλό λόγο άμεσης προς έμμεση. Αλλά μεις τα λέμε, μεις τα ακούμε. Κι ο ιωαννννης τα ηχεία στα 9μ. αν μπορούσε, στα 10 θα τα έβαζε, να έχει βάθος πανάθεμά τον... :lol:

Επηρεάζεται και από την ισοστάθμιση.
Αν έχεις ένα στάσιμο στους 50, μπορείς να μειώσεις επιλεκτικά τη στάθμη αυτής της συχνότητας, μειώνοντας σε μη ενοχλητικά επίπεδα το πρόβλημα της έμμεσης, άρα αλλάζοντας το λόγο άμεσης έμμεσης στην πράξη.

Επηρεάζεται και από τα υλικά διάχυσης και απορρόφησης στο χώρο.

Επηρεάζεται και από την απόσταση της θέσης ακρόασης από τοιχωματικό όριο. Όσο πιο κοντά σε τοίχο, τόσο πιο έντονη η έμμεση.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Επομένως bhutia..
Συνοψίζοντας λοιπόν, ο λόγος άμεσου προς έμμεσο ήχο έχει να κάνει με τη χωροταξία και με το στερεοφωνικό τρίγωνο..
Ο συγκεκριμένος λόγος δεν επηρεάζεται από τη χρήση δικαναλου σεταπ ή πολυκαναλου...
Επίσης ο συγκεκριμένος λόγος δεν επηρεάζεται από τη χρήση ή μη dsp...
Τέλος, η χρήση του λογισμικού που αναφέρεσαι βελτιστοποιεί την ακρόαση λόγω της χρονικής και της συχνοτικης ισοστάθμισης τόσο σε φροντισμενους όσο και σε αφροντιστους χώρους, σωστά???
Μπορεί να βελτιώσει την ακρόαση όμως και σε χώρους με...τσουβαλομπασοπαγιδες ή σε τέτοιες κατασκευές δεν υπάρχει σωτηρία????
Ιδού η απορία....
Υ.Σ.αν κάτι από τα ανωτέρω που αναφέρω δεν είναι σωστό παρακαλώ να με διορθώσεις!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Ο λόγος έμμεσου προς άμεσο ήχο για δεδομένη σταθερή απόσταση ακρόασης βελτιώνεται όσο αυξάνονται οι πηγές άμεσου ήχου που παρέχουν πληροφορία όπως είχε εκείνη καταγραφεί σε δεδομένο master αντί από την ανακλαστική πληροφορία σε δεδομένο χώρο.

Η αναφορά σε ποιότητα μπασοπαγίδων δεν συναρτάται με την εργασία που έχω περιγράψει.Στη συγκεκριμένη μάλιστα περίπτωση η εξομάλυνση απόκρισης στις πρώτες οκτάβες έχει στηριχθεί σε sub,γεωμετρία και σχολαστική επιλογή ακόμα και για το ύψος ακρόασης.Έχει δε αναφερθεί η διάσταση στο ισόπλευρο στερεοφωνικό τρίγωνο στα 167 εκατοστά μέτρου.

Η απουσία πάντως συντονιζόμενης επιπλοποιίας θα συναρτάται.
Όχι μόνο.
Και με την απόσταση ακρόασης (όσο πιο μικρή, τόσο λιγότερη έμμεση, τόσο καλύτερος ο λόγος άμεσης έμμεσης).

Επηρεάζεται και από την ισοστάθμιση.
Αν έχεις ένα στάσιμο στους 50, μπορείς να μειώσεις επιλεκτικά τη στάθμη αυτής της συχνότητας, μειώνοντας σε μη ενοχλητικά επίπεδα το πρόβλημα της έμμεσης, άρα αλλάζοντας το λόγο άμεσης έμμεσης στην πράξη.

Επηρεάζεται και από τα υλικά διάχυσης και απορρόφησης στο χώρο.

Επηρεάζεται και από την απόσταση της θέσης ακρόασης από τοιχωματικό όριο. Όσο πιο κοντά σε τοίχο, τόσο πιο έντονη η έμμεση.
Δεν θα μεταβάλλεται ο ίδιος λόγος (ο χώρος θα εξακολουθεί να κουδουνίζει στην προβληματική συχνότητα),αλλά ο βαθμός στον οποίο θ'αποβαίνει ενοχλητικός αυτός ο λόγος.Κάτι σαν την περίπτωση του Λέανδρου ένα πράμα. :sneaky:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.355
Reaction score
125.312
Ο συγκεκριμένος λόγος δεν επηρεάζεται από τη χρήση δικαναλου σεταπ ή πολυκαναλου...
Όχι λέμε.
Επηρεάζεται.
Όσο περισσότερες οι κύριες πηγές, τόσο αυξάνεται ο λόγος άμεσης προς έμμεση.

Σταμάτα ρε λέανδρε τα ίδια λάθη, αρκετά. Δεν περνάνε. Κόβονται.


ΥΓ. Μαζί με τον μπουτχια στο γράφουμε το ίδιο πράγμα, ταυτόχρονα. Μόλις το είδα ότι απάντησε...

Σταμάτα την πιπίλα.
Δεν είναι έτσι όπως τα λες.
Κάνεις λάθος.
Δεν συμφωνούμε πουθενά.
Λες άλλα αντ'αλλων.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.841
Reaction score
77.416
Ο λόγος έμμεσου προς άμεσο ήχο για δεδομένη σταθερή απόσταση ακρόασης βελτιώνεται όσο αυξάνονται οι πηγές άμεσου ήχου που παρέχουν πληροφορία όπως είχε εκείνη καταγραφεί σε δεδομένο master αντί από την ανακλαστική πληροφορία σε δεδομένο χώρο.
αυτό είπαμε δεν έγινε αποδεκτό σε προηγούμενα ποστς καλέ μου Μπούντα
Neeeeeext.... :laugh:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
αυτό είπαμε δεν έγινε αποδεκτό σε προηγούμενα ποστς καλέ μου Μπούντα
Neeeeeext.... :laugh:
Δεν ιδρώνει το ους των...δεδομένων για το πόσο αποδεκτά θα γίνονταν ή όχι μολαταύτα...
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.841
Reaction score
77.416
Δεν ιδρώνει το ους των...δεδομένων για το πόσο αποδεκτά θα γίνονταν ή όχι μολαταύτα...

σίγουρα..... αλλά η περίπτωσή μας έχει να κάνει με την αναλογία αποδοχής-κατανόησης και το πόσο αχμάκης είναι αυτός που τα επεξεργάζεται :biggrin:
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Ο λόγος έμμεσου προς άμεσο ήχο για δεδομένη σταθερή απόσταση ακρόασης βελτιώνεται όσο αυξάνονται οι πηγές άμεσου ήχου που παρέχουν πληροφορία όπως είχε εκείνη καταγραφεί σε δεδομένο master αντί από την ανακλαστική πληροφορία σε δεδομένο χώρο.
bhutia...
εγώ δεν ανέφερα τίποτα για τη πληροφορία που κάποιος λαμβάνει ηχητικά από που έχει καταγραφείι..
το ερώτημα μου ήταν άλλο:

αν για λόγους ευκολίας πούμε το λόγο έμμεσου προς άμεσο ήχο ως ψ,

κι αν επίσης κάνουμε και τη παραδοχή ότι στο προς ακρόαση χώρο έχουμε 7 ηχεία..

θα έχουμε αντίστοιχα ψ1 ψ2 ψ3...ψ7 τα οποία μεταξύ τους μπορεί να πλησιάζουν ως τιμές αλλά δε θα είναι ίδια μιας και θα βρίσκονται σημειακά σε διαφορετικά σημεία του χώρου...

αν τώρα έχοντας ήδη τις 2 παραπάνω παραδοχές εξετάσουμε οποιοδήποτε ζευγάρι ηχείων, πχ το 2, και το 5 ηχείο, ή και τα 7 μαζί,
α)οι τιμές των ψ2 και ψ5 θα αλλάζουν ή θα παραμένουν ίδιες στις 2 περιπτώσεις ??

Ηχητικά μπορεί στα 7 να υπάρχει μια αλληλοακύρωση όπως άλλωστε συμβαίνει και στο δικάναλο ,αλλά η ακύρωση αυτή δε θα αφορά μόνο την έμμεση ανάκλαση αλλά κατά το ισόποσο και την άμεση ή κάνω λάθος??
Δεν θα μεταβάλλεται ο ίδιος λόγος (ο χώρος θα εξακολουθεί να κουδουνίζει στην προβληματική συχνότητα),αλλά ο βαθμός στον οποίο θ'αποβαίνει ενοχλητικός αυτός ο λόγος.
ευχαριστώ και πάλι!
Επηρεάζεται και από την ισοστάθμιση.
Αν έχεις ένα στάσιμο στους 50, μπορείς να μειώσεις επιλεκτικά τη στάθμη αυτής της συχνότητας, μειώνοντας σε μη ενοχλητικά επίπεδα το πρόβλημα της έμμεσης, άρα αλλάζοντας το λόγο άμεσης έμμεσης στην πράξη.
αν όντως το κάνεις αυτό ντοκτορ,
δηλαδή επιλεκτικά μειώσεις τη στάθμη αυτής της συχνότητας, θα έχεις μειώσει στην ουσία την άμεση πληροφόρηση και κατά το ανάλογο ποσοστό και την έμμεση, γιατί για να έχει προκύψει έμμεση ανάκλαση, αρχικώς πρέπει να υπάρξει η άμεση!;)
Η μόνη περίπτωση κάποιος να ακούσει έμμεσους ήχους χωρίς να υπάρχει άμεσος ήχος...είναι να υποφέρει από εμβοές!
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.398
Είναι εξαιρετικά διασκεδαστικό να διαβάζω αυτο το νήμα: όλοι να κράζουν το δίδυμο της συμφοράς, και εγω να μην ξέρω γιατί :roflmao:

αχμάκης
Τι σημαίνει;
 


Μηνύματα
12.849
Reaction score
10.064
Οι κύριοι συντελεστές για την υποβάθμιση του ακροαματικού αποτελέσματος σε ανάλογες διαδικασίες είναι :

(...)

- Ισοσταθμιστικές παρεμβάσεις στο πεδίο της συχνότητας σε ζώνες μη ελάχιστης φάσης.
Διότι "ισοσταθμιστικές παρεμβάσεις στο πεδίο της συχνότητας σε ζώνες μη ελάχιστης φάσης" σημαίνει ότι προσπαθούμε με ισοστάθμιση να διορθώσουμε περιοχές ακύρωσης από το χώρο. Αυτό δεν γίνεται ποτέ. Όσο δυναμώνουμε την περιοχή μη ελάχιστης φάσης, τόσο ο χώρος ανταποδίδει και μας ακυρώνει.
 

Μηνύματα
948
Reaction score
2.991
bhutia...

......αν για λόγους ευκολίας πούμε το λόγο έμμεσου προς άμεσο ήχο ως ψ,

κι αν επίσης κάνουμε και τη παραδοχή ότι στο προς ακρόαση χώρο έχουμε 7 ηχεία..........

Λέανδρε… το concept είναι να δημιουργηθεί ένα απάγκιο γύρω απ΄ το sweet spot,
Στον υπόλοιπο χώρο δεν μας απασχολεί αν έχει "απαγορευτικό".


Δενκακό … :beach:

.
 

Attachments


Μηνύματα
14.981
Reaction score
20.647
η αμεση ακτινοβολια σε ενα ν-καναλο συστημα (ν>=2) οφειλει να ειναι χρονικα ισοσταθμισμενη.
οταν συμβαινει αυτο το αθροισμα της ισοδυναμει με αυτο που απλοικα μπορει καποιος να υπολογισει με αλγεβρικο τροπο η εμμεση ακτινοβολια του καθε ηχειου θα θελαμε και ειναι εφικτο να πετυχουμε με απλα μεσα χρονικα ανισορροπη , οποτε το πραγματικο αθροισμα της ειναι σημαντικα μικροτερο απο την απλη αλγεβρικη πραξη γιατι για καθε ηχητικη πηγη η μεν αμεση ειναι μια η δε εμμεση ειναι απειρες διαφορετικου ευρους και χρονισμου.

αυξανοντας τον αριθμο των πηγων στο χωρο με βασικη συνθηκη την χρονικη ισοσταθμιση της αμεσης ακτινοβολιας , το αθροισμα της εμμεσης ειναι ακομα πιο μικρο απο το "αναμενομενο"

αν λοιπον στο υποθετικο ψ=α/ε σε ν αριθμο πηγων το νεο ψ' ειναι (α1+α2+α3+α4+αν) / (ε1+ε2+ε3+ε4+εν)
με την απαραιτητη συνθηκη του χρονισμου, το νεο α' = ν*α , ομως το νεο ε' < ν*ε καθως οι εμμεσες ακτινοβολιες ειναι σε διαφορετικη φαση σε καθε συχνοτητα.
οποτε οχι το νεο ψ' δεν ειναι ιδιο με το ψ του ενος ηχειου (οπου για λογους ευκολιας υποθετουμε οτι ειναι ιδιο για ολες τις περιπτωσεις) αλλα μειωνεται σημαντικα οσο μεγαλωνει ο αριθμος των πηγων.
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
η αμεση ακτινοβολια σε ενα ν-καναλο συστημα (ν>=2) οφειλει να ειναι χρονικα ισοσταθμισμενη.
οταν συμβαινει αυτο το αθροισμα της ισοδυναμει με αυτο που απλοικα μπορει καποιος να υπολογισει με αλγεβρικο τροπο η εμμεση ακτινοβολια του καθε ηχειου θα θελαμε και ειναι εφικτο να πετυχουμε με απλα μεσα χρονικα ανισορροπη , οποτε το πραγματικο αθροισμα της ειναι σημαντικα μικροτερο απο την απλη αλγεβρικη πραξη γιατι για καθε ηχητικη πηγη η μεν αμεση ειναι μια η δε εμμεση ειναι απειρες διαφορετικου ευρους και χρονισμου.

αυξανοντας τον αριθμο των πηγων στο χωρο με βασικη συνθηκη την χρονικη ισοσταθμιση της αμεσης ακτινοβολιας , το αθροισμα της εμμεσης ειναι ακομα πιο μικρο απο το "αναμενομενο"

αν λοιπον στο υποθετικο ψ=α/ε σε ν αριθμο πηγων το νεο ψ' ειναι (α1+α2+α3+α4+αν) / (ε1+ε2+ε3+ε4+εν)
με την απαραιτητη συνθηκη του χρονισμου, το νεο α' = ν*α , ομως το νεο ε' < ν*ε καθως οι εμμεσες ακτινοβολιες ειναι σε διαφορετικη φαση σε καθε συχνοτητα.
οποτε οχι το νεο ψ' δεν ειναι ιδιο με το ψ του ενος ηχειου (οπου για λογους ευκολιας υποθετουμε οτι ειναι ιδιο για ολες τις περιπτωσεις) αλλα μειωνεται σημαντικα οσο μεγαλωνει ο αριθμος των πηγων.
αυτό που περιγράφεις είναι απόλυτα λογικό αν μας ενδιαφέρει η μέση τιμή του ψ ως απόλυτο νούμερο..
Ως εδώ συμφωνούμε θέλω να πιστεύω!..
Κατανοητό και ως ένα βαθμό το κομμάτι της χρονικής ισοστάθμισης, αυτή καθ'αυτή όμως η χρονική ισοστάθμιση, δεν επηρεάζει μόνο τις έμμεσες ακτινοβολίες μιας και κατά γενική παραδοχή θέλω να πιστεύω, για να δημιουργηθούν έμμεσες προϋποθέτουν άμεσες! το ότι θα έχουν διαφορά φάσης οι έμμεσες πχ του 3 σε σχέση με τα υπόλοιπα ηχεία. δηλαδή οι ε3, αντίστοιχα θα είναι και οι άμεσες α3 με διαφορά φάσης σε σχέση με τα υπόλοιπα και στην ίδια φάση με τα ε3.
η ουσία δεν αλλάζει, το κάθε ηχείο θα "βαράει" με το δικό του ψ, είτε εντός φάσης είτε εκτός φάσης.
Τώρα αν με κάποια βοηθήματα χώρου απσβέσουμε ή διαθλάσουμε τις έμμεσες είναι κάτι που όντως γίνεται αλλά...στη παρούσα φάση είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο!!
Δε ξέρω αν μπόρεσα να στο μεταφέρω με κατανοητό τρόπο. :smile:
 
Last edited:

P

PMC

Guest
Είναι εξαιρετικά διασκεδαστικό να διαβάζω αυτο το νήμα: όλοι να κράζουν το δίδυμο της συμφοράς, και εγω να μην ξέρω γιατί :roflmao:


Τι σημαίνει;

Να διαβάσεις και να απαντήσεις . Θελουμε την άποψη σου που ως γνωστών είναι πιο άμεση ,κατανοητή και περιεκτική από τους Κώστα και μπουτχια.....
 


Μηνύματα
12.849
Reaction score
10.064
Να διαβάσεις και να απαντήσεις . Θελουμε την άποψη σου που ως γνωστών είναι πιο άμεση ,κατανοητή και περιεκτική από τους Κώστα και μπουτχια.....
Να σου πω την απάντησή του; "Πάρε DIRAC"
 

Μηνύματα
2.226
Reaction score
2.742
Έχω την εντύπωση ότι το νήμα έχει καταντήσει πολύ κουραστικό.
Έχετε πολύ κουράγιο πάντως.
Εγώ με τα άτομα αυτά δε θα ασχολιόμουν καθόλου,είναι τραγικοί.
Για τον Λέανδρο λέω και τον γιαννννννη.
Πόση υπομονή που έχετε,σας βγάζω το καπέλο.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Έχω την εντύπωση ότι το νήμα έχει καταντήσει πολύ κουραστικό.
Έχετε πολύ κουράγιο πάντως.
Εγώ με τα άτομα αυτά δε θα ασχολιόμουν καθόλου,είναι τραγικοί.
Για τον Λέανδρο λέω και τον γιαννννννη.
Πόση υπομονή που έχετε,σας βγάζω το καπέλο.
:party: ;):laugh::gotcha::gotcha::tongue::lolsign::lolsign::fuckyou::fuckyou:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.865.440
Members
37.934
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top