- Μηνύματα
- 51.355
- Reaction score
- 125.312
Όχι μόνο.Συνοψίζοντας λοιπόν, ο λόγος άμεσου προς έμμεσο ήχο έχει να κάνει με τη χωροταξία και με το στερεοφωνικό τρίγωνο..
Και με την απόσταση ακρόασης (όσο πιο μικρή, τόσο λιγότερη έμμεση, τόσο καλύτερος ο λόγος άμεσης έμμεσης).
Είμαι βέβαιος πως ο μπουτχιας χρησιμοποιεί μικρή απόσταση ακρόασης, αυτό που λέμε νιαρφιλντ, για να έχει πολύ υψηλό λόγο άμεσης προς έμμεση. Αλλά μεις τα λέμε, μεις τα ακούμε. Κι ο ιωαννννης τα ηχεία στα 9μ. αν μπορούσε, στα 10 θα τα έβαζε, να έχει βάθος πανάθεμά τον...
Επηρεάζεται και από την ισοστάθμιση.
Αν έχεις ένα στάσιμο στους 50, μπορείς να μειώσεις επιλεκτικά τη στάθμη αυτής της συχνότητας, μειώνοντας σε μη ενοχλητικά επίπεδα το πρόβλημα της έμμεσης, άρα αλλάζοντας το λόγο άμεσης έμμεσης στην πράξη.
Επηρεάζεται και από τα υλικά διάχυσης και απορρόφησης στο χώρο.
Επηρεάζεται και από την απόσταση της θέσης ακρόασης από τοιχωματικό όριο. Όσο πιο κοντά σε τοίχο, τόσο πιο έντονη η έμμεση.
Last edited: