Ενεργά ηχεία

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.930
Reaction score
41.197
Με τη μικρή μου εμπειρία να πω ότι δίδρομο ηχείο με 8"-1" συνδυασμό μου φάνηκε υποδέεστερο του συνδυασμού 6.5"-1". Βέβαια ήταν χαμηλής κατηγορίας τιμής (yamaha hs7 - hs8) οπότε επιφυλάσσομαι για τα πολύ ακριβότερα που αναφέρεστε εδώ πέρα.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.384
Reaction score
125.510
Μία ιδιαίτερη αναφορά θα ήθελα να κάνω για το Άνταμ με το 7,5" γουφερ, διότι πραγματικά αξίζει την προσοχή σας, καθώς βρίσκεται σε πολύ προσιτό κόστος για αυτά που προσφέρει.

adam-audio-s2x-studio-monitor-1100x1500px-768x1047.jpg


Όπως μπορείτε να δείτε στην σελίδα της φίρμας, πρόκειται για ένα πολύ εξελιγμένο 7,5" μεγάφωνο, το οποίο χρησιμοποιείται σε πολύ ακριβά μόνιτορ της εταιρείας, με 2" πηνίο φωνής και υψηλότατες ικανότητες πρόσληψης ισχύος, εξ'ου και ο ισχυρός class d ενσωματωμένος ενισχυτής, ο οποίος είναι από κάθε άποψη άριστος.

adam-audio-technologies-pwm-amplifier-768x512.jpg


Η εξέλιξη του γουφερ είναι τέτοια, που όντως του επιτρέπει απίστευτες για την διάμετρό του στάθμες.

adam-audio-woofer-sx-series-768x768.jpg


adam-audio-technologies-honeycomb-woofer-768x512.jpg



Το δε τουιτερ ταινίας, έχει τέτοια εξέλιξη και τόσο απίστευτα χαρακτηριστικά, που μπορεί πραγματικά να αγγίξει παράλογες στάθμες..

adam-audio-x-art-tweeter-768x734.jpg
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.384
Reaction score
125.510
adam-audio-x-art-driver-tweeter-768x1553.jpg


Τον εξαιρετικό αναπαραγωγέα αυτόν, τον οδηγούν με ενίσχυση τάξης ΑΒ, για να μη περιορίζεται η απόκριση συχνότητας στους 20 χιλιοκυκλους από το φίλτρο εξόδου των class d, και επειδή λόγω πολύ υψηλής ευαισθησίας του αρκούν 50 βατ για να σας κουφανει, οπότε να το αναγκαίο ενισχυτικό, άριστο επίσης για την εφαρμογή:

adam-audio-technologies-tweeter-amp-768x512.jpg


Οι δυνατότητες ρύθμισης είναι όντως αξιόλογες και αξίζει μνείας:

item3.png


Και οι μετρήσεις του ηχείου δείχνουν μία συνολικά άρτια υλοποίηση, που είναι ικανή για κάθε χρήση και απαίτηση.

Σε μεγάλους οικιακούς χώρους είναι προφανές ότι ένα σαμπ θα χρειαστεί, αλλά αυτά είναι ευνόητα.

Το μεγαλύτερο μοντέλο της φίρμας, αρχίζει να μπαίνει στην κατηγορία των υπεροπλων, και δεν έχει ανάγκη καμίας αναφοράς εκ μέρους μου, μόνο ίσως μία φωτό για οφθαλμολουτρο:

adam-audio-s3x-h-studio-monitor-1600x980px-768x470.jpg
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.384
Reaction score
125.510
Το ίδιο 7,5" γουφερ φοράει το άνωθεν οφθαλμόλουτρο που ακούει στο όνομα S3X, και ομολογώ ότι σε ένα πολυκάναλο σεταπ με φουλ S2X, παρά την εμμονή μου για 7 ίδια ηχεία, θα έμπαινα στον πειρασμό να το χρησιμοποιήσω για κεντρικό! :oops:

Το ίδιο 7,5" μεγάφωνο χρησιμοποιείται ως μιντ στο πολύ S6X:

adam-audio-s6x-main-monitor-1600-768x470.jpg


Για το οποίο η φίρμα δίνει τα εξής χαρακτηριστικά:

2 x 12“ and 2 x 7.5" Woofer (HexaCone)
Amp. Power RMS / Music: 2250 W / 3150 W
Frequency Response: 23Hz - 50 kHz
Max. SPL per pair at 1 m: ≥133 dB


Και αφού φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, ας θαυμάσουμε για μία ακόμη φορά τη ναυαρχίδα της σειράς SX:

adam-audio-s7a-studio-monitor-1600x980-768x470.jpg


2 x 15“ and 2 x 9" Woofer

Amp. Power RMS / Music: 2750 W / 3850 W

Frequency Response: 20Hz - 50 kHz

Max. SPL per pair at 1 m: ≥138 dB


Sorry για την τσόντα, αυστηρώς ακατάλληλο για χαιεντάδες..:D
 

PPG

Πίπιτζι
Μηνύματα
3.869
Reaction score
5.854
Κώστα
View attachment 69040

Το εξαιρετικό αναπαραγωγέα αυτό, τον οδηγούν με ενίσχυση τάξης ΑΒ, για να μη περιορίζεται η απόκριση συχνότητας στους 20 χιλιοκυκλους από το φίλτρο εξόδου των class d, και επειδή λόγω πολύ υψηλής ευαισθησίας του αρκούν 50 βατ για να σας κουφανει, οπότε να το αναγκαίο ενισχυτικό, άριστο επίσης για την εφαρμογή:

View attachment 69041

Οι δυνατότητες ρύθμισης είναι όντως αξιόλογες και αξίζει μνείας:

View attachment 69042

Και οι μετρήσεις του ηχείου δείχνουν μία συνολικά άρτια υλοποίηση, που είναι ικανή για κάθε χρήση και απαίτηση.

Σε μεγάλους οικιακούς χώρους είναι προφανές ότι ένα σαμπ θα χρειαστεί, αλλά αυτά είναι ευνόητα.

Το μεγαλύτερο μοντέλο της φίρμας, αρχίζει να μπαίνει στην κατηγορία των υπεροπλων, και δεν έχει ανάγκη καμίας αναφοράς εκ μέρους μου, μόνο ίσως μία φωτό για οφθαλμολουτρο:

View attachment 69043
Κωστα ποια η γνώμη σου για αυτά?

https://www.thomann.de/gr/prod_AR_404052.htm
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.384
Reaction score
125.510
Με τη μικρή μου εμπειρία να πω ότι δίδρομο ηχείο με 8"-1" συνδυασμό μου φάνηκε υποδέεστερο του συνδυασμού 6.5"-1". Βέβαια ήταν χαμηλής κατηγορίας τιμής (yamaha hs7 - hs8) οπότε επιφυλάσσομαι για τα πολύ ακριβότερα που αναφέρεστε εδώ πέρα.
Πριν σου απαντήσω, πες μου τις συνθήκες ακρόασης που σε οδήγησαν σε αυτήν την προσωπική εντύπωση.
Δηλαδή, απόσταση ακρόασης, στάθμες, και παρουσία ή όχι σαμπ.
[DOUBLEPOST=1485094908][/DOUBLEPOST]
Κώστα

Κωστα ποια η γνώμη σου για αυτά?

https://www.thomann.de/gr/prod_AR_404052.htm
Για τα λεφτά τους, προφανώς είναι εξαιρετικές περιπτώσεις.
 
  • Like
Reactions: PPG


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.384
Reaction score
125.510
Yπάρχει και νέος παίχτης στα 2 χιλιαρικάκια.
Την JBL την έχω σε ιδιαίτερη θέση ανάμεσα σε όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές, η εκτίμησή μου σε αυτή την φίρμα είναι δεδομένη.

Τόσο σε επαγγελματικό επίπεδο (studio & PA) όσο και σε οικιακό επίπεδο (κονσουμερ & Hi-end) διαθέτει επιλογές που αξίζουν ιδιαίτερης σημασίας. ;)
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Πριν σου απαντήσω, πες μου τις συνθήκες ακρόασης που σε οδήγησαν σε αυτήν την προσωπική εντύπωση.
Δηλαδή, απόσταση ακρόασης, στάθμες, και παρουσία ή όχι σαμπ.
Θες και χρωμα μαλλιων της πωλήτριας ? περιφερεια μέσης,υψος φούστας ,αν έσκυψε .......:oops:
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.930
Reaction score
41.197
Πριν σου απαντήσω, πες μου τις συνθήκες ακρόασης που σε οδήγησαν σε αυτήν την προσωπική εντύπωση.
Δηλαδή, απόσταση ακρόασης, στάθμες, και παρουσία ή όχι σαμπ.
Χωρίς σαμπ, από τα 3 μ., στάθμες κατ'εκτίμηση 90dB.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.384
Reaction score
125.510
Χωρίς σαμπ, από τα 3 μ., στάθμες κατ'εκτίμηση 90dB.
Λάθος συνθήκες για αμφότερα, οπότε οι οποιεσδήποτε εντυπώσεις δεν έχουν αξία, αλλά παρόλα αυτά υφίστανται.. :)

Είναι όμως ερμηνεύσιμες:

Η ομαλότερη πτώση σε περισσότερο εύρος φάσματος του μικρού, έδωσε την εντύπωση λιγότερης τονικής αλλοίωσης από το μεγαλύτερο, το οποίο (συγκριτικά) υπερτονιστηκε στα χαμηλομεσαία, ενώ η ανυπαρξία της κατώτερης οκτάβας ήταν κοινή και δεν μπορούσε να αποτελέσει διακριτό κριτήριο.

Αν άκουγες το μικρό στο 1μ και το μεγαλύτερο στα 2, θα ήταν πανομοιότυπο το άκουσμα, με λίγη παραπάνω αίσθηση ατάκας στο μεγαλύτερο (ή επιθετικότητας, όπως θες δες το).

Αν κροσαρες αμφότερα τα ηχεία στους 100 κυκλους, με ένα σαμπ ανάμεσά τους να σε κοιτάει στα μάτια και να συμπληρώνει σωστά το φάσμα (με ισοσταθμιση), τότε στα 3 μέτρα θα υπερτερούσε το μεγαλύτερο, με σαφέστερη οριοθέτηση και αντίληψη των χαμηλών συχνοτήτων, λόγω επαρκεστερης αντίληψής τους από τις υποβοηθητικές προς αυτόν τον σκοπό πιο "σωματωδεις" χαμηλομεσαίες, δηλαδή του φάσματος 100-300 κύκλων.

Αν το σαμπ (και τα ηχεία) μπορούσε να κροσαριστει στους 300 κύκλους, δε θα άκουγες καμία σημαντική διαφορά, παρά ίσως μία προτίμηση στο μικρό λόγω καλύτερης εστίασης (συγκριτικά καλύτερη προσέγγιση σημειακής πηγής).

Προφανώς, σε κάθε ξεχωριστή περίπτωση από όλες τις ανωτέρω αλλά και γενικότερα, η σχολαστική ισοσταθμιση χώρου πριν κάθε ακρόαση είναι απαραίτητη προϋπόθεση ώστε να μην οδηγηθούμε σε τυχαία και παραπλανητικά μονοπάτια "εμπειριών ακρόασης".

Σε κάθε συγκριτικό άκουσμα για αντικειμενική σύγκριση και όσο το δυνατόν πιο ασφαλή συμπεράσματα, σε τέτοια απόσταση ακρόασης, θεωρώ δεδομένη την αναγκαιότητα ισοσταθμισης χώρου, ώστε να μειωθούν στο κατά δύναμη οι τονικές αλλοιώσεις των ανακλάσεων. Ειδάλλως, ακούει και κρίνει κανείς μόνο τη συμπεριφορά του χώρου σε αυτό το ερέθισμα που λαμβάνει από το εκάστοτε ηχείο, κι όχι αυτό καθεαυτό το ηχείο, καθώς σε τέτοιες συνθήκες ακρόασης ο λόγος άμεσης προς ανακλώμενη δεν υπερβαίνει το 20%.

Κατανοητή η δυσκολία της όλης διαδικασίας μιας σχολαστικής ισοσταθμισης χώρου για κάθε συγκριτική αξιολόγηση μέσω ακροάσεων, αλλά έχω αδιαπραγματευτα κι αντικειμενικά επιχειρήματα για την αναγκαιότητα αυτής της διαδικασίας.

Στην αντίθετη περίπτωση, η διαδικασία μου θυμίζει τις ανούσιες χαϊεντίλες δήθεν σχολαστικων ακροάσεων ακόμα και σε φιλικά σπίτια, όπου οι έννοιες των χρόνων αντήχησης και της ισοσταθμισης είναι εκτός της φαντασίας των κατόχων.

Σε εμάς που είναι εκτός της φαντασίας μας η ακρόαση στο χώρο μας χωρίς ισοσταθμιση, θα πρέπει να είναι ομοίως εκτός της φαντασίας μας η αξιολόγηση συσκευών σε οποιεσδήποτε τυχαίες τέτοιες συνθήκες.

Οπότε, σε αυτές τις συνθήκες, το μόνο που μένει σε μας να αξιολογήσουμε, είναι χονδρικά μόνο οι μέγιστες στάθμες, και αναλυτικά και σχολαστικά η εμφάνιση των προς ακρόαση δοκιμίων. ;)

Ασφαλής επιλογή για λόγους συγκριτικής αξιολόγησης ηχείων ικανών για nearfield ακροάσεις, είναι προφανώς η .. Nearfield ακρόασή τους (!!!) και μάλιστα στην ελάχιστη δυνατή απόσταση, τουτέστιν στο 1 μέτρο, ώστε να επικρατεί η άμεση ακτινοβολία των ηχείων στην προσλαμβανόμενη από τα χρυσά αυτιά μας ηχητική ενέργεια.

Οπότε, έτσι για πλάκα, όταν έχεις χρόνο και διάθεση, ξαναπάνε να ακούσεις τα δύο αυτά μόνιτορ, αλλά τώρα σε απόσταση ακρόασης 1 μέτρου και μόνο φρόντισε να απέχει το "τρίγωνο ακρόασης" το μέγιστο δυνατό από οποιονδήποτε τοίχο. ;)
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.930
Reaction score
41.197
Προφανώς γνωρίζεις τον όρο ceteris paribus.
Anyway το παρακάτω ήταν ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά που εγώ διέκρινα από την "πρόχειρη" αντιπαράθεση των δύο μοντέλων μαζί με κάποια "τρύπα" (αν μπορώ να το πώ έτσι) στις μεσαίες... εκεί που είναι τέλος πάντων η φωνή του Πάριου :p

παρά ίσως μία προτίμηση στο μικρό λόγω καλύτερης εστίασης (συγκριτικά καλύτερη προσέγγιση σημειακής πηγής).
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.428
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top