Ενεργά ηχεία

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.431
Reaction score
125.784
Το spoiler στο προηγούμενο post μου, είναι η μόνη αποδεκτή "εξαίρεση" ακρόασης σε τυχαίες συνθήκες χώρου ακρόασης για όσο το δυνατόν ασφαλή συμπεράσματα, άλλη εξαίρεση δε γνωρίζω. ;)

Και πάνω σ'αυτό, μπορούμε να σχολιάσουμε ως προβλεπόμενα και ειλικρινή τα συμπεράσματα ακροάσεων τόσων φίλων μας εδώ στο φόρουμ από την όποια τυχαία ακρόασή τους στα Κ+Η 310, σε λάθος συνθήκες ακρόασης. Και βεβαίως, πρόκειται για λανθασμένες εντυπώσεις, αν και απολύτως ειλικρινείς, κι όχι από κουφούς. ;)

Θα μπορούσαν όλοι τους, σε οποιονδήποτε χώρο, να έβαζαν τα 310 στο 1 μέτρο απόσταση ακρόασης για να ακούσουν σοβαρά τι βγάζει το ηχείο, με ένα σωστό τρίγωνο ακρόασης μακριά από πλαϊνούς τοίχους και στην προτεινόμενη από τον κατασκευαστή απόσταση των ηχείων από τον πίσω τοίχο. :)

Το ίδιο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα στη θέση ακρόασης, θα μπορούσαν να έχουν και σε 3μ απόσταση ακρόασης, αλλά σε χώρο με φλατ RT 60 στα 0.3 sec, με παρουσία ικανού σαμπ και με ορθό κροσαρισμα αμφοτέρων (σαμπ & 310). Δι φακτς οφ λαιφ. ;)
 

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Να πω οτι δε διαφωνω καθολου με οτι εγραψε ο Κωστας ....
Κοιτωντας τα σπεκς βλεπω οτι και τα τρια ηχεια της ιδιας σειρας της εταιριας εχουν το ιδιο σημειο κρος βασει αυτων υποθετω τις καλυτερες μεσαιες εχει το μικροτερο ,με κλιμακωτα χειροτερες οσο μεγαλωνει η διαμετρος...ισως εχει δικιο ο Βασιλης με οποιες συνθηκες τα ακουσε..
 

Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Μία ιδιαίτερη αναφορά θα ήθελα να κάνω για το Άνταμ με το 7,5" γουφερ, διότι πραγματικά αξίζει την προσοχή σας, καθώς βρίσκεται σε πολύ προσιτό κόστος για αυτά που προσφέρει.
Με κάτι τέτοιο σε χώρο 35τμ θα χρειαστεί sub;
Βασικά αυτό που με ξενερωνει στο υπάρχον συστημα (pmc fb1i & bryston 4bsst) είναι οτι θέλει γκαζια για να ανοίξει η σκηνή και να ερθει γενική ισορροπία. Το οποίο είναι θέμα σε καθημερινή χρηση.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Με κάτι τέτοιο σε χώρο 35τμ θα χρειαστεί sub;
Βασικά αυτό που με ξενερωνει στο υπάρχον συστημα (pmc fb1i & bryston 4bsst) είναι οτι θέλει γκαζια για να ανοίξει η σκηνή και να ερθει γενική ισορροπία. Το οποίο είναι θέμα σε καθημερινή χρηση.
Παρε ακουστικά...δεν κοροϊδευω .Σε καθημερινη χρηση ειναι σημαντικο πρόβλημα
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.404
Reaction score
79.625
Με κάτι τέτοιο σε χώρο 35τμ θα χρειαστεί sub;
Βασικά αυτό που με ξενερωνει στο υπάρχον συστημα (pmc fb1i & bryston 4bsst) είναι οτι θέλει γκαζια για να ανοίξει η σκηνή και να ερθει γενική ισορροπία. Το οποίο είναι θέμα σε καθημερινή χρηση.
Αυτο που σε ενοχλεί σε χαμηλές στάθμες εξηγείται απο τα γνωστά:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Equal-loudness_contour

Μιας και εχω εικόνα απο το σύστημά σου, πιστεύω πως ειναι μια χαρα ισορροπημένο και κακώς γκρινιάζεις. Σίγουρα ομως θα βελτιωνόταν με παρεμβάσεις στον χώρο και ενεργή ισοσταθμιση. Εκεί εχεις πρόβλημα.

Και ενα καλό σαμπ, ναι, γιατι όχι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.431
Reaction score
125.784
Βασικά αυτό που με ξενερωνει στο υπάρχον συστημα (pmc fb1i & bryston 4bsst) είναι οτι θέλει γκαζια για να ανοίξει η σκηνή και να ερθει γενική ισορροπία. Το οποίο είναι θέμα σε καθημερινή χρηση.
Σε τι απόσταση ακρόασης;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.431
Reaction score
125.784
Με κάτι τέτοιο σε χώρο 35τμ θα χρειαστεί sub;
Σε σχέση με αυτό που έχεις, θα είναι βελτίωση, ξεκάθαρα λόγω μεγέθους γουφερ. Το μέγεθος του γουφερ, δε παλεύεται.

Αναλόγως στάθμης που θα χρειαστείς, μπορεί να μη "χρειαστείς" σαμπ, αν σου φτάσουν τα ενσωματωμένα ρυθμιστικά τονικότητας του ηχείου, για κάποια βασική ισοστάθμιση.

Αυτό που θα δώσει στην περίπτωσή σου τελική απάντηση, είναι οι χρόνοι αντήχησης του χώρου σου, και η πονηρή τοποθέτηση των ηχείων.

Εντελώς ψυχρά και αντικειμενικά, ναι, θες σαμπ για να ακούς άψογα την τελευταία οκτάβα σε ικανές στάθμες σε χώρο 35τμ.

Τώρα αυτό είναι που δε φτάνει (χάνεται στον όγκο του χώρου η μικρή μετακίνηση του γουφερ από το ηχείο σου) και δε "γεμίζει" αν δε το γκαζωσεις καλά. Οι σοφά μελετημένη καμπίνα της φίρμας, δεν αλλάζει τα δεδομένα του μεγέθους του εμβόλου..
 
Last edited:

Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Dimfoot Όχι. Δεν ανοίγει η σκηνή σωστα και χάνεται πληροφορια.

Απόσταση πανω απο 2 κάτω απο 2,5.
2,27 απο tweeter σε tweeter και 2,45 απο κάθε ηχείο στο sweet spot. Το θέμα δεν είναι το μπάσο. Αυτό με το transmission line έρχεται νωρις. Η μεσαία είναι που ακούγεται "μικρή" και δεν έχει αέρα. Θέλει γύρω στα 80db ενταση προγράμματος για να ανοίξει σωστα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.431
Reaction score
125.784
Σε χαμηλή στάθμη έτσι κι αλλιώς χάνεται πληροφορία. Δε ξέρω αν εννοείς κάτι άλλο..
 

Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Αυτό εννοώ αν σώζεται με ενεργό κρος.
Ή αν προτιμότερη είναι λύση πολύ ευαίσθητου ηχειου με οτι φόβο αυτό φέρνει για βομβους κλπ θέματα γείωσης.
 

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Eγω νομιζω οτι ο φιλος παει για φουλρειντσ ντουγρου...:whistling: η καποια καλη κορνα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.431
Reaction score
125.784
Αυτό εννοώ αν σώζεται με ενεργό κρος.
Ή αν προτιμότερη είναι λύση πολύ ευαίσθητου ηχειου με οτι φόβο αυτό φέρνει για βομβους κλπ θέματα γείωσης.
Δεν έχουν σχέση αυτά που αναφέρεις, ούτε οι κόρνες και τα φουλρειντζ που λέει ο σοκος.

Η αντίληψη του φάσματος του ήχου σε διαφορετικές στάθμες έχει καταγραφεί με ακρίβεια και είναι οι γραμμές φλετσερ μανσον, γραμμές ακουστοτητας ή λαουντνες, ηχηροτητας.

Το ενεργό κροσοβερ προσδίδει κατασκευαστικά πλεονεκτήματα στο ηχείο, που δε ξεπερνιουνται με κανένα τρόπο με παθητικό δικτυωμα κρος.

Το πολύ ευαίσθητο ηχείο θα ανεβάσει στάθμη με πολύ λιγότερη ισχύ, κι αν δεν υπάρχει θέμα ανεπάρκειας οδήγησης και δυναμικής συμπίεσης, δε μας ενδιαφέρει.

Έχεις μετρήσει χρόνους αντήχησης;

Υλοποιείς ισοσταθμιση χώρου;
 

Μηνύματα
174
Reaction score
266
Ελπίζω να ανέβει η φωτογραφία γιατί δεν το έχω επιχειρήσει πάλι....
Καλησπέρα σε όλους.
Παρακολουθώ το νήμα από την αρχή και ομολογώ ότι αλλιώς τα είχα υπολογίσει και τελικά αλλού θα καταλήξω. Σύμφωνα με τις διαστάσεις του χώρου μου φτάνουν μόνα τους τα m-audio m3-8; Στάθμες περίπου 85db max (σύμφωνα με μία εφαρμογή που μετράειdb στο κινητό,...) μου είναι οκ. Τι λέτε? Προενισχυτής ο Pro-Ject Pre Box RS.
 

Attachments



Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Ναι. Και έχω θέμα χαμηλά. Τύπου 0,9 sec κάπου κάτω απο τα 80hz ενω απο ψηλά και μέχρι τα 200 είμαι στα 0,45. Στο ενδιάμεσο απο 200 μεχρι 80 είναι η ανηφορα αν θυμάμαι.
Ισοστάθμιση δοκιμαζα να παίξω με το rew (trial) αλλα απο δυο τρεις γρήγορες απόπειρες βγήκε παρα πολλή βαβουρα στο background και το παράτησα.
 

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Δεν έχουν σχέση αυτά που αναφέρεις, ούτε οι κόρνες και τα φουλρειντζ που λέει ο σοκος.

Η αντίληψη του φάσματος του ήχου σε διαφορετικές στάθμες έχει καταγραφεί με ακρίβεια και είναι οι γραμμές φλετσερ μανσον, γραμμές ακουστοτητας ή λαουντνες, ηχηροτητας.

Το ενεργό κροσοβερ προσδίδει κατασκευαστικά πλεονεκτήματα στο ηχείο, που δε ξεπερνιουνται με κανένα τρόπο με παθητικό δικτυωμα κρος.

Το πολύ ευαίσθητο ηχείο θα ανεβάσει στάθμη με πολύ λιγότερη ισχύ, κι αν δεν υπάρχει θέμα ανεπάρκειας οδήγησης και δυναμικής συμπίεσης, δε μας ενδιαφέρει.

Έχεις μετρήσει χρόνους αντήχησης;

Υλοποιείς ισοσταθμιση χώρου;
Δασκαλε τα ιδια λεμε αλλα δεν το καταλαβες, εχω ψηλιαστει οτι ο φιλος βγαζει σπυρακια με τα dsp klp και δεν ειναι ο μονος, να πω οτι υποψιαζομενος υψηλους χρονους αντηχησης, οι προτασεις μου ειδικα αυτη φουλ ρειντσ με τα γνωστα ρολοφφ ψηλα και χαμηλα , με την υπεροχη μεσαια τους θα δεσει μια χαρα, η παει για τα ψηφιακα κολπα και φυσικα με μεγαλυτερη ακριβεια...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.404
Reaction score
79.625
Ναι. Και έχω θέμα χαμηλά. Τύπου 0,9 sec κάπου κάτω απο τα 80hz ενω απο ψηλά και μέχρι τα 200 είμαι στα 0,45. Στο ενδιάμεσο απο 200 μεχρι 80 είναι η ανηφορα αν θυμάμαι.
Ισοστάθμιση δοκιμαζα να παίξω με το rew (trial) αλλα απο δυο τρεις γρήγορες απόπειρες βγήκε παρα πολλή βαβουρα στο background και το παράτησα.
Εχεις ενα τυπικό δύσκολο οικογενειακό σαλόνι. Και μικρο παιδί.

Δες τι μπορείς να βελτιώσεις μετακινώντας ηχεία μπρος-πίσω, και μετρώντας με το REW, στα περιθώρια που σου επιτρέπει η χρήση του χωρου απο όλη την οικογένεια. Το οτι παίζεις στην μικρη διάσταση του παραλληλόγραμμου ειναι απο μονο του ενα προβλημα, αλλα δεν νομίζω να μπορείς να το αλλαξεις αυτο.
Πρώτες ανακλάσεις δεν εχεις καθόλου, και ούτε εχεις περιθώριο για καποια παρέμβαση εκεί. Διάχυση ισως στον πίσω τοίχο;;;;

Bass trapping μπορείς να κάνεις, εχεις τις πάνω γωνιές του ταβανιού να εκμεταλλευτείς.

Δοκίμασε και το trial του Dirac, αφού εχεις πάρει umik εύκολο ειναι.

Και παλι λεω πως δεν είσαι καθόλου άσχημα, τζάμπα γκρινιάζεις. (Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε κι οι παντρεμένες)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.431
Reaction score
125.784
Dimfoot Όχι. Δεν ανοίγει η σκηνή σωστα και χάνεται πληροφορια.

Απόσταση πανω απο 2 κάτω απο 2,5.
2,27 απο tweeter σε tweeter και 2,45 απο κάθε ηχείο στο sweet spot. Το θέμα δεν είναι το μπάσο. Αυτό με το transmission line έρχεται νωρις. Η μεσαία είναι που ακούγεται "μικρή" και δεν έχει αέρα. Θέλει γύρω στα 80db ενταση προγράμματος για να ανοίξει σωστα.
Ισχύει ο αρχικός μου προβληματισμός για το μέγεθος του μεγαφώνου.
Δοκίμασε έστω για μία φορά, μόνο για δοκιμή, απόσταση ακρόασης έστω οριακά κάτω από 2 μέτρα.
Και πες τι άκουσες.
 

Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Βρε δε γκρινιαζω.
Θέλω τη σκηνή και τη λρπτομερεια των 80db στα 65. Αλλα δε βλεπω να γίνεται.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.404
Reaction score
79.625
Βρε δε γκρινιαζω.
Θέλω τη σκηνή και τη λρπτομερεια των 80db στα 65. Αλλα δε βλεπω να γίνεται.
Δεν ξυπνάνε τα μωρά απο τη μουσική. Μη μασάς :D

Ενα σαμπάκι ομως, λέει...
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.687
Μηνύματα
2.869.963
Members
37.945
Νεότερο μέλος
konstantinos2k
Top