zakman35
Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 1.985
- Reaction score
- 4.008
Το cross είναι στους 85? με τί κλίσση?
σε τί απόσταση έγεινε η μέτρηση?
ποιά η απόσταση του woofer από το μιντ?
σε τί απόσταση έγεινε η μέτρηση?
ποιά η απόσταση του woofer από το μιντ?
Την εκτίμησή μου και το πρώτο αυτόγραφο όταν γίνω διάσημος μουσικοσυνθέτηςΤί κέρδισα?
Ωραία αφού βρήκες την λύση.
Δείξε μας και το αποτέλεσμα, αν θες.
Μια χαρά τα έκανες, το Delay ήταν το κλειδί για να έρθει το σωστά το κροσσ.Ναι, αλλά κι εσύ δεν είπες τίποτα για το πως και το γιατί.
Τί ρόλο παίζει η απόσταση των woofers, τί η κλίση κλπ, πες τα ντε, με το τσιγκέλι μιλάτε πια όλοι εδώ μέσα.
Μόνο εγώ γράφω μ@λ@κιες με 2σέλιδα posts.
Ουφ, στα διάλα πια, μούργα, καθιζίματα....
Θα πρέπει όμως αφού έχεις ένα sub, να το τοποθετήσεις συμμετρικά ανάμεσα από τους δορυφόρους σου, εκτός και αν μπορείς να ρυθμίσεις διαφορετικά delay για τον κάθε δορυφόρο.
Σε καμία.Σε ποιο σημείο cross καθίσταται αδιάφορη η θέση του sub, ώστε να μπορεί να μπει στο καλύτερο σημείο του χώρου ανεξαρτήτως συμμετρίας; Περι τα 40Hz;
Αν βρεις καλή άκρη με το cross του σαμπ σου, δε βλέπω το λόγο να μη μείνεις σε δικάναλο dac.Λοιπόν, οι αλλαγές στο setup είναι οι εξής.
Η motu παροπλίστηκε, το ίδιο και τα pv1.
Το setup είναι απλό. Mdac σε ρόλο pro, με όλες τις συσκευές πάνω του και balanced έξοδο στο Sub6.
To sub6 crossάρει και δίνει σήμα στα solo.
Κερδίσαμε απλοποίηση στο setup, πλήρη τηλεχειρισμό.
Χάσαμε ελάχιστα στον ήχο, κυρίως στο κομμάτι του cross, που με τα ρυθμιστικά των focal είναι πολύ φλου.
Με δοκιμές και μετρήσεις ήρθε στα ίσα του.
Οι διορθώσεις σε eq, στο υπόλοιπο φάσμα, γίνονται με το deq2496 που συνδέεται ανάμεσα στο squeezebox και το mdac. Οι υπόλοιπες πηγές δεν το χρειάζονται
Με τη motu και τα pv1 είχα ένα τσικ καλύτερο ήχο συνολικά και λίγο πιο σφιχτό χαμηλό.
Με mdac/sub6, έχω πιο εκτενές μπάσο (με το eq έγινε super) και απείρως καλύτερη εμπειρία χρήσης, ευκολία κλπ.
Στο μέλον, τη θέση του mdac παίρνει μια metric. Ή κάτι άλλο, τεσπά, που προσφέρει πολλαπλά inputs, parametric eq τουλάχιστον 10 περιοχών και τηλεχειρισμό.
Το setup έγινε όσο εύχρηστο πρέπει να είναι ένα σαλονίσιο σετάπιον και όσο χαλιεντάδικο πρέπει να είναι ένα σύστημα, στα λεφτά που διαθέτω.
Και εις άλλα με υγεία.
Αυτό θα κάνω προς το παρόν, απλά ένα audio interface σου δίνει άπειρες δυνατότητες.Αν βρεις καλή άκρη με το cross του σαμπ σου, δε βλέπω το λόγο να μη μείνεις σε δικάναλο dac.
Σίγουρα, απλά μας χωρίζουν 400 ευρώ με το dirac αυτή τη στιγμή. Μάλλον θα γίνει όμως. Όταν βρω χρόνο θα ξαναπάρω ένα trial να το δοκιμάσω περισσότερο.Επίσης, κατά τη γνώμη μου λύσεις drc τύπου dirac υπερτερούν έναντι απλών eq γιατί διορθώνουν και τη χρονική απόκριση και γενικά έχουν μεγαλύτερη ακρίβεια.
Χμμ, δύσκολη η εφαρμογή αυτού στα solo6 (οριζόντιο reflex, και μπροστά), αλλά αξίζει μια δοκιμή.Τέλος, θα είχε ενδιαφέρον να δοκιμάσεις φυσική κάτω αποκοπή των δορυφόρων σου κλείνοντας τις οπες τους. Αν πετύχεις αντίστοιχα καλή μετάβαση στο σαμπ, είναι προτιμότερη λύση.
Συμφωνώ, και εγώ που σου το προτείνω ακόμη δεν το έχω δοκιμάσει γιατί είναι μεγάλη η ευκολία να κόβεις ηλεκτρονικά όπου θες με ένα κλικ. Όμως, θεωρητικά το κλείσιμο της οπής έχει το πλεονέκτημα ότι δε θα έχεις πια καμία συνεισφορά της οπής στις μεσαίες συχνότητες που συνήθως όλο και κάτι έχουν, και πιθανώς να έχεις και καλύτερη απόσβεση στα μεσοχαμηλά όπου το ηχείο θα δουλεύει σαν κλειστού τύπου. Επίσης, δε θα υπάρχει καθόλου φίλτρο στους δορυφόρους. Για τις παραμορφώσεις όμως μάλλον έχεις δίκαιο. Ίσως και κλείσιμο της οπής, και HPF, ταυτόχρονα;Χμμ, δύσκολη η εφαρμογή αυτού στα solo6 (οριζόντιο reflex, και μπροστά), αλλά αξίζει μια δοκιμή. Μην ξεχνάμε, βέβαια, ότι το hpf απαλλάσσει το ηχείο από τις χαμηλές. Είναι πολύ πιο εύκολη η δουλειά του όταν δεν καλείται να αναπαράγει 40 κύκλους, με μικρότερες παραμορφώσεις κλπ, έστω κι αν τελικά δεν έχεις output στους 40 κύκλους λόγω 'ταπώματος' του bass reflex.