- Μηνύματα
- 4.634
- Reaction score
- 4.484
Δε λέει 6.22 kW, λέει 6 φορτιστές των 22kWΟ Βασιλόπουλος, όπως κι άλλα σουπερμάρκετ, έχει βάλει απλό οικιακό wallbox 7kW:
View attachment 216903
6.22 kW λέει, είναι ένα απλό οικιακό μονοφασικό wallbox.
Α, τόσο ήτανε; Ωραία, να μην έχω τύψεις λοιπόν που δεν στηρίζω τον ΑΒ.Ως προωθητική ενέργεια, η φόρτιση των οχημάτων μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα γίνεται δωρεάν
Άσχετο, χθες βράδυ που έφυγα από Golden Hall ήταν 3 Tesla στη σειρά και φόρτιζαν στους Superchargers.Είδα πως έχει ένα 50-αρη στο ικεα, θα πα να το δοκιμάσω.
Ποιο ηλεκτρικο αυτοκινητο εχεις;Άσχετο, χθες βράδυ που έφυγα από Golden Hall ήταν 3 Tesla στη σειρά και φόρτιζαν στους Superchargers.
Άσχετο Νο.2:
Προχθές στην Εθνική όπως ανέβαινα πέτυχα μπροστά μου ένα Tesla. Ο τύπος πήγαινε στην αριστερή με 110 (κάτι τέτοιο) ενώ είχε χώρο να κάνει δεξιά. Αλλά σου λέει "φιλαράκ, έχω Τέσλα, μόκο". Κάποια στιγμή που με αντιλήφθηκε, αντί να κάνει δεξιά, πατάει μια γκαζιά του τύπου "καλά, δεν θα με ξαναδείς". Ακολουθώ κι εγώ κατά πόδας, αν και αρχικά μου ξέφυγε λίγο γιατί περίμενα να κάνει δεξιά, όχι να το σανιδώσει. Το έκανε άλλες 3-4 φορές, κολλημένος από πίσω εγώ. Στο τέλος έκανε δεξιά. Είμαι σίγουρος από μέσα του σκεφτότανε "Τισκατατώρα, τιντούτο, εμένα μου είπανε δεν θα με κοντράρει κανείς".
Άσχετο Νο.3:
Πριν ξεκινήσω βέβαια την "κόντρα" είχα δει το "Dual Motor" από πίσω, οπότε ήξερα πως έστω και για λίγο με τρώει. Ο συγκεκριμένος ήταν μέγιστος καραγκιόζης σαν οδηγός οπότε δεν έπαιξε ρόλο. Αλλά ομολογώ πως όπως τον έβλεπα από πίσω, με πείραξε λίγο που αυτός ο βατραχοκουβάς είναι πιο γρήγορος (έστω μόνο στην ευθεία).
Άσχετο Νο.4:
Ο εν λόγω καραγκιόζης λοιπόν μετά την γκαζιά που πάταγε, μετά πάταγε απευθείας φρένο. Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα αρχικά, μετά κατάλαβα πως μάλλον άφηνε το γκάζι απότομα και λόγω regeneration το Tesla άναβε τα στοπ. Δεν ξέρω κατά πόσο οφειλόταν στον οδηγό ή στο αυτοκίνητο, αλλά γενικά ήταν αρκετά επικίνδυνο αυτό που συνέβαινε φαινομενικά. Δηλαδή να πηγαίνει ένα αυτοκίνητο στην αριστερή λωρίδα και ξαφνικά κάθε λίγο να ανάβουν τα στοπ σαν να φρενάρει. Το δικό μου δεν έχω δει τι κάνει και πόσο ευαίσθητο είναι στο άφημα του πεντάλ (πόσο απότομα δηλαδή πρέπει να το αφήσεις για να ανάψουν τα φώτα).
Αναβοσβήνουν γρήγορα και ανάβουν και τα alarm αν ειναι απότομο το φρενάρισμα μετά τα 50km.Δλδ Αν ανάβουν έτσι με το φρένο τι θα κάνουν ? θα βγάζουν σήμα αλεξίπτωτο?
Δεν είναι απλά "άφημα του γκαζιού". Στα ηλεκτρικά, όταν έχεις την ανάκτηση ενέργειας ρυθμισμένη στο υψηλό (στα Tesla δεν σε αφήνει πλέον να επιλέξεις κάτι άλλο) το αυτοκίνητο φρενάρει κανονικότατα αν αφήσεις απότομα και τελείως το γκάζι. Θα ήταν επικίνδυνο να μην άναβαν τα στοπ.Δεν στέκει να ανάβουν τα στοπ με το άφημα του γκαζιού.
Δλδ Αν ανάβουν έτσι με το φρένο τι θα κάνουν ? θα βγάζουν σήμα αλεξίπτωτο?
Ένα i-PaceΠοιο ηλεκτρικο αυτοκινητο εχεις;
Δεν υπάρχει τρόπος να το αφήσεις απλά να ρολάρει με τη φόρα που έχει, σαν να πατούσες συμπλέκτη σε ένα συμβατικό;Δεν είναι απλά "άφημα του γκαζιού". Στα ηλεκτρικά, όταν έχεις την ανάκτηση ενέργειας ρυθμισμένη στο υψηλό (στα Tesla δεν σε αφήνει πλέον να επιλέξεις κάτι άλλο) το αυτοκίνητο φρενάρει κανονικότατα αν αφήσεις απότομα και τελείως το γκάζι.
Το βίντεο είναι πρακτικά άχρηστο, όπως και όλες οι μετρήσεις που έχουν πάρει. Πετάνε συνέχεια τη μπάλα στον θεατή να κρίνει εάν οι μετρήσεις τους έχουν κάποια σημασία. Spoiler alert: Όχι.Έχετε ρίξει μια ματιά στην ακτινοβολία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων? Μήπως θα έπρεπε?
Μπορείς να πατάς ελαφρά το "γκάζι" ή να το ρυθμίσεις στην χαμηλότερη σκάλα, για τα οχήματα που το επιτρέπουν.Δεν υπάρχει τρόπος να το αφήσεις απλά να ρολάρει με τη φόρα που έχει, σαν να πατούσες συμπλέκτη σε ένα συμβατικό;
Κακό αυτό. Θα ήταν καλό αν μπορούσες να ρολάρεις, ΚΑΙ να έχεις την ανάκτηση σε υψηλή τιμή. Και να διαλέγεις τι από τα δύο θα κάνεις κατά περίπτωση. Ελπίζω στο μέλλον αυτό να υποστηριχθεί.Μπορείς να πατάς ελαφρά το "γκάζι" ή να το ρυθμίσεις στην χαμηλότερη σκάλα, για τα οχήματα που το επιτρέπουν.