Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
348
Reaction score
358
Το τουνελ πισω ηταν για τον αξονα μεταδοσης αλλα ειναι και για την βελτιωση της ακαμψιας. Γιαυτο και δεν ειναι πολυ ψηλο αλλα πλατυ και επιπεδο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.284
Reaction score
143.994
το c-hr+ πότε έρχεται στην Ευρώπη ξέρεις κανείς ;
Τέλη του έτους λένε, πες αρχές του '26 να είσαι σίγουρος.

Οι παραγγελίες όμως, πιθανώς να έχουν ήδη ανοίξει.
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.928
Reaction score
32.911
Tι πίτσες βλέπω πρωί πρωί ....... 😅

Toyotάκιας το έκανε το video; :roflmao:
Tο βέβαιο είναι πως είναι άσχετος. "Οι Tesla και BYD δουλεύουν ακόμα LFP ενώ η Toyota Solid State". :roflmao:
Και η Solid State τι είναι ρε παλικάρι για πες μας. Που κάνεις και videos ενημέρωσης. LFP; NMC; Τζατζικί; :roflmao:

Μόνο θεωρίες και μπαρούφες χωρίς κανένα πραγματικό δεδομένο. Κάπου σταμάτησα να μετράω τις μπαρούφες. Η βασική του video.

Το CHR+ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Solid State Battery.

Ο κόσμος λέει πως εξεπλάγη με την τιμή. Που την είδες την τιμή ρε παλικάρι; :roflmao:
Ο κόσμος είναι ενθουσιασμένος με τη Solid State. Που την είδες την Solid State ρε παλικάρι; :roflmao:

Εντάξει φτάνει. 10΄ άντεξα.
 

Μηνύματα
17.707
Reaction score
25.473
εδώ οι τιμές του c/hr+
1754984247235.png


όχι δεν είναι ακόμα sst.
απο σεπτέμβρη λένε στις εκθέσεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.284
Reaction score
143.994
Το εν λόγω ηλεκτρικό c-hr+, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το υβριδικό c-hr, πέραν του ονόματος.

Πρόκειται για άλλη πλατφόρμα, άλλο αυτοκίνητο εντελώς, διαφορετικό ζώο, και κατά τη γνώμη μου, πολύ καλύτερο.
 

Μηνύματα
17.707
Reaction score
25.473
είναι πλατφόρμα e-tnga όπως και το καινούριο bz.
πιθανότατα κατασκευή ιαπωνία.
το βασικό του πρόβλημα είναι οι διαστάσεις, είναι μεγάλο (ας μην κάνουμε αυτήν την συζήτηση) , αν γίνει αποδεκτό από το κορίτσι (που λόγω βοηθημάτων και απόκρισης γκαζιού ρέγματος μπορεί να το δεχτεί) το Vitara πάει εκδρομή.
έχει όλα τα χαρακτηριστικά άνω του μετρίου προς το καλό (όσον αφορά το drive train) δηλαδή 22KW onboard φορτιστή (ακόμα και στο supermarket δηλαδή βγάζει μια μέρα κίνησης) , έχει 150KW dc δυνατότητα (να δούμε καμπύλη φόρτισης , αλλά για Αθήνα-Θεσ/νικη 15 λεπτά στάση φτάνει και περισσεύει, λες και θα πηγαίνουμε κάθε μέρα), αναμένεται να έχει καλό efficiency (να επιβεβαιωθεί αυτό το 14-17 μεικτές), είναι αισθητικά πιο ηλεκτρικό το εσωτερικό του (όχι σαν του ariya) και είναι αρκετά φορτωμένο με χαζομαρούλες (HUD , 360 καμερες κλπ).
επιπλέον στους 2 τόνους (το λες και οριακά ελαφρύ για ev τέτοιου μεγέθους) έχει μια χαρά επιδόσεις (το 4κίνητο φυσικά, όχι οτι θα το πατήσεις πάνω 4-5 φορές στο χρόνο πάνω, τι ακριβώς να κάνεις το 0-100 σε 5 παρά) και λόγω ηλιθιοδούς φορολόγησης των BEVs (μηδεν, τέλος πάντων ας μην το συζητήσουμε ούτε αυτό) φαίνεται οτι δεν ξεπερνάει τα 50 με ότι πρόκειται να του φορτώσω, (το κινούμαι ηλεκτρικά κάνω οτι δεν το βλέπω, μέχρι τότε ποιος ζει ποιος πεθαίνει) συνεπώς είναι μια κάποια λύση με 11 χρόνια εγγύηση σε όλο το όχημα, από εισαγωγέα που έχει τιμήσει το όνομά του τα τελυταία 30+ χρόνια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.928
Reaction score
32.911
Η Ford ανακοίνωσε χθες σε τι δούλευε η μυστική ομάδα της στην California τα τελευταία 3 χρόνια. Στην ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας αποκλειστικά για BEVs που θα τα κάνει κερδοφόρα. Θα αλλάξει τον τρόπο κατασκευής οχημάτων που ξέρουμε μέχρι σήμερα. Θα είναι προσαρμόσιμη και πάνω από όλα φθηνή και Made in USA.

1000002436.png


- Το πρώτο όχημα αυτής της νέας πλατφόρμας θα είναι ένα midsize truck παραδοτέο το 2027. Θα έχει περισσότερους εσωτερικούς χώρους από ένα RAV4, θα είναι πιο γρήγορο από μια Mustang, με εξελιγμένο software, μεγάλη εμβέλεια, και V2H ικανό να κρατήσει ένα σπίτι για 6 μέρες. Η τιμή του θα ξεκινά από τα $30.000.
- Η μπαταρία θα είναι με prismatic LFP cells Made in USA. Μάλλον παίρνει ξανά μπροστά η κατασκευή εργοστασίου σε συνεργασία με την CATL. Είχε παγώσει.

Η νέα γραμμή παραγωγής θα έχει μεγάλα castings και θα σπάει σε 3 τμήματα. Κάθε τμήμα θα δίνει έτοιμο προϊόν για τελική συναρμολόγηση. Τα 3/4 των εξαρτημάτων του σασί έφυγαν. Τα 2/3 των συγκολλήσεων έφυγαν. Το 50% από βίδες, παξιμάδια, ροδέλες, κλιπς, πλαστικά συνδετικά, πριτσίνια, κόλλες, ταινίες κ.α έφυγαν. 1250 μέτρα καλωδίωσης, έφυγαν. Δεν θα μπει ποτέ ξανά ταμπλό ή κάθισμα από το άνοιγμα της πόρτα. O χρόνος παραγωγής ενός οχήματος μειώθηκε κατά 40%.

1000002435.jpg




Ford's mantra "The best part is no part".

Ποιος το έχει πει αυτό, ποιος το έχει πει. 🧐
💡Lars Moravy/ VP Vehicle Engineering @ Tesla.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.284
Reaction score
143.994
Αν δεν ακολουθήσουν ΟΛΟΙ τις κατασκευαστικές αρχές της Τέσλα, δε θα κάνουν δουλειά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.116
Reaction score
90.591
είναι πλατφόρμα e-tnga όπως και το καινούριο bz.
πιθανότατα κατασκευή ιαπωνία.
το βασικό του πρόβλημα είναι οι διαστάσεις, είναι μεγάλο (ας μην κάνουμε αυτήν την συζήτηση) , αν γίνει αποδεκτό από το κορίτσι (που λόγω βοηθημάτων και απόκρισης γκαζιού ρέγματος μπορεί να το δεχτεί) το Vitara πάει εκδρομή.
έχει όλα τα χαρακτηριστικά άνω του μετρίου προς το καλό (όσον αφορά το drive train) δηλαδή 22KW onboard φορτιστή (ακόμα και στο supermarket δηλαδή βγάζει μια μέρα κίνησης) , έχει 150KW dc δυνατότητα (να δούμε καμπύλη φόρτισης , αλλά για Αθήνα-Θεσ/νικη 15 λεπτά στάση φτάνει και περισσεύει, λες και θα πηγαίνουμε κάθε μέρα), αναμένεται να έχει καλό efficiency (να επιβεβαιωθεί αυτό το 14-17 μεικτές), είναι αισθητικά πιο ηλεκτρικό το εσωτερικό του (όχι σαν του ariya) και είναι αρκετά φορτωμένο με χαζομαρούλες (HUD , 360 καμερες κλπ).
επιπλέον στους 2 τόνους (το λες και οριακά ελαφρύ για ev τέτοιου μεγέθους) έχει μια χαρά επιδόσεις (το 4κίνητο φυσικά, όχι οτι θα το πατήσεις πάνω 4-5 φορές στο χρόνο πάνω, τι ακριβώς να κάνεις το 0-100 σε 5 παρά) και λόγω ηλιθιοδούς φορολόγησης των BEVs (μηδεν, τέλος πάντων ας μην το συζητήσουμε ούτε αυτό) φαίνεται οτι δεν ξεπερνάει τα 50 με ότι πρόκειται να του φορτώσω, (το κινούμαι ηλεκτρικά κάνω οτι δεν το βλέπω, μέχρι τότε ποιος ζει ποιος πεθαίνει) συνεπώς είναι μια κάποια λύση με 11 χρόνια εγγύηση σε όλο το όχημα, από εισαγωγέα που έχει τιμήσει το όνομά του τα τελυταία 30+ χρόνια.
Να πάει κάποιος για test drive. Στα χαρτιά είμαστε ΟΚ, και από τιμή. Να δούμε και τι ψάρια πιάνει στο δρόμο.
 

Μηνύματα
17.707
Reaction score
25.473
αν έρθει με το καλό θα πάω.
εναλλακτικά θεωρώ οτι δεν έχει καμία ουσιαστική διαφορά απο το bz4x το φετινό , που είναι ίδιο όχημα με μεγαλύτερο μήκος
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.284
Reaction score
143.994
θεωρώ οτι δεν έχει καμία ουσιαστική διαφορά απο το bz4x το φετινό , που είναι ίδιο όχημα με μεγαλύτερο μήκος
Σωστά.

Λόγω σχήματος και μάλλον καλύτερης αεροδυναμικής, φαίνεται το νέο να έχει λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους από το bz4, αλλά καλού κακού ψάξτε αν βάζουν τζάμια ηχοαπορρόφησης, ειδάλλως θα είναι θορυβώδες.

Στο τεστ ντραιβ που θα κάνετε, προσέξτε και τους αεροδυναμικούς θορύβους, αλλά και τους θορύβους κύλισης των ελαστικών. Αυτά, σε ένα EV, μπορούν να είναι αρκετά ενοχλητικά.

Αναρτήσεις κλπ δε νομίζω να έχουν αλλάξει κάτι, οπότε, μέχρι νεωτέρας, δείτε τα τεστ του bz4.

Αρκετοί reviewers λένε ότι τα ελαστικά (ιδιαίτερα τα στάνταρ 18" ή 20" Bridgestone/Dunlop) παράγουν αισθητό θόρυβο.

Σε βίντεο από Edmunds, λένε ότι ο θόρυβος κύλισης είναι σαφώς πιο έντονος από ό,τι σε "premium EVs" όπως το Tesla Model Y. Το AWD μοντέλο, με πιο "off-road" προσανατολισμό, παράγει ελαφρώς περισσότερο θόρυβο λόγω των ελαστικών.

Σε ταχύτητες 100-120 km/h αναφέρουν ισχυρούς αεροδυναμικούς θορύβους, κυρίως από τους πλαϊνούς καθρέφτες και την περιοχή των παραθύρων.

Σε βίντεο reviews, όπως από το Motor Trend, λένε ότι ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται πιο αισθητός σε αυτοκινητόδρομους, αλλά δεν είναι ενοχλητικός. Το σχήμα του αμαξώματος δεν εξαλείφει πλήρως τον θόρυβο σε υψηλές ταχύτητες. Κάποιοι reviewers, όπως από το Car and Driver, λένε ότι ο θόρυβος από τον αέρα είναι "αξιοσημείωτος αλλά όχι υπερβολικός" σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου.

Κατά τη γνώμη μου, ελαφρώς συγκαλυμμένα αλλά με σαφήνεια παρουσιάζεται από όλους σαν θορυβώδες στο δρόμο σε ταχύτητες από 100 και άνω.
 
Last edited:



Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.882
Μηνύματα
3.032.270
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top