TGD
Thread Gravedigger
- Μηνύματα
- 11.303
- Reaction score
- 10.781
Το απ' έξω δεν θα το βλέπω. Το μέσα με νοιάζει να είναι ωραίο.Άμα σ'αρέσει, πάνε πάρτο. Δεν είναι θέμα συζήτησης.
Το απ' έξω δεν θα το βλέπω. Το μέσα με νοιάζει να είναι ωραίο.Άμα σ'αρέσει, πάνε πάρτο. Δεν είναι θέμα συζήτησης.
Με την πρώτη ευκαιρία (βλάβη) θα ξαναπάρω τηλεόραση. Θα το είχα κάνει ήδη πρόπερσι που χάλασε ο 9300, και ο μόνος λόγος που δεν προχώρησα είναι πως έπρεπε να ξανακάνω ισοστάθμιση τον AV αν άλλαζαν όλα στο δωμάτιο. Και θέλω να το αποφύγω.Καλα, ετσι ελεγε και οχι προτζεκτορα![]()
Με τόση διαφήμιση που είχε φάει από τον James May, λογικό να σκίζει στις πωλήσεις το συγκεκριμένοΥποθέτω πως σε αυτούς ανήκει η συντριπτική πλειοψηφία όσων έχουν ανεβάσει τα ντάτσια στις τοπ πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να δει το ντάτσια και να πει πω τι ωραίο όχημα είναι αυτό..
Κι όμως, είναι κορυφή στις πωλήσεις.
Συγκεκριμένα, το Dacia Sandero είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και έχει διατηρήσει αυτή τη θέση για πολλαπλά έτη, με πωλήσεις άνω των 150.000 μονάδων το πρώτο επτάμηνο του 2025!
View attachment 378556
View attachment 378555
Ναι εσύ πήρες αμάξι που δεν σου αρέσει επειδή είχε καλό software.Α, φυσικά. Καθένας με τις επιλογές του.
Και βεβαίως δεν υπάρχει λόγος θέματα εμφάνισης (όπως πχ σε ηχεία) να τα συζητάει κανείς με οποιονδήποτε άλλο, διότι τα γούστα στην εμφάνιση είναι εντελώς προσωπικά για τον καθένα, και διαφέρουν πολύ από άνθρωπο σε άνθρωπο. Άλλος θέλει άσπρα ηχεία, άλλος κόκκινα, κι άλλος γουστάρει γυαλιστερά ξύλα, που μου προκαλούν εμετό, κομοδίνα. Τι ψάχνεις τώρα..
Ακόμα και στο χρώμα, οι απόψεις είναι εντελώς προσωπικές.
Εσένα σ'αρέσει πχ το 3-άρι σε κόκκινο, εγώ κόκκινο αυτοκίνητο δε θα έπαιρνα ποτέ! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Άμα σ'αρέσει, πάνε πάρτο. Δεν είναι θέμα συζήτησης.
Βάσεις συζήτησης για επιλογή του καλύτερου είναι μόνον τα αντικειμενικά κριτήρια, το σπινοραμα στα ηχεία, η καθαρά ηλεκτρική πλατφόρμα στα EV, οι επιδόσεις, η αεροδυναμική, το software, τα αστέρια στα crash test, το τεστ ταράνδου, το βάρος, κλπ.
Άμα παίρνεις ηχεία πχ για να κάνεις μόστρα, αυτά είναι τα κριτήριά σου, θες πρωτίστως εμφάνιση, με γεια σου και με χαρά σου, και τα γούστα σου δεν έχουν κανένα λόγο να είναι όμοια με τα δικά μου. Είπα, ο καθένας με τις επιλογές του.
Άμα πιάσουμε εμφάνιση, για μένα εκείνο το ξύλο στα model Y/3 στο ταμπλό, είναι εμετούλης, ότι πιο καρακιτς έχω δει έβερ. Κακογουστιά Αμερικής. Τρελή ασχήμια, δεν θα το άντεχα με τίποτα να το βλέπω. Αισχρότητα. Αλλά σε άλλους αρέσει. Τι α κάεις;
Άμα ήθελα μαύρα καθίσματα, θα κάλυπτα αυτά τα ξύλινα τμήματα του ταμπλό την πρώτη μέρα. Ευτυχώς υπάρχουν λύσεις, όπως κάλυψα εκείνες τις άθλιες ταπετσαρίες των καθισμάτων του iD.3. Απλά πράγματα. Άλλος καλύπτει τα σαμπ με χρώμα, πλαστιντίπ, υπάρχουν λύσεις λεμε, βάφεις τα ηχεία, γιατί όχι;.![]()
Μιλαμε για αυτο:Έχω δει και πιο ωραία αυτοκίνητα![]()
Επιτέλους, μοιάζει με Τέσλα.και το εσωτερικο δηλαδη...
Και πολύ λογικής τιμής.το νέο Υ είναι εντυπωσιακό όχημα
Βλέπεις με πρεσβυωπεια την οθόνη κάτω από το παρμπρίζ; Γιατί μου φαίνεται πολύ πιθανό ότι ούτε με τα μακρινά ούτε με τα κοντινά γυαλιά μπορείς να εστιάσεις.Αν και με χαλάνε οι γωνίες της κεντρικής οθόνης της iX3 η P2P οθόνη μαμάει και ας μη βλέπει οθόνη ο οδηγός αλλά καθρέφτη (ή τι δια... είναι αυτό). Γενικά το ταμπλό της iX3 είναι super σε σχέση με της i4.
Και μένα μου φαινόταν μεγάλο στην αρχή.Το Υ, αν ηταν συνολικα 5% μικροτερο, θα ηταν πολυ ενδιαφερον οχημα.
Τωρα το βλεπεις στο δρομο και ειναι σαν να φορας ξαφνικα γυαλια πρεσβυωπιας.![]()