Ηλεκτρικό ποδηλατο





Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
δεν μπορώ να μπω στην λογική του σπαστού , δεν βρίσκω χρησιμότητα για τις δικές μου μετακινήσεις.
προσωπικά πιο κρίσιμο είναι για μένα το βάρος που το ανεβάζω 5 ορόφους από σκάλες (επίλογή μου) το πρωί παρά το να διπλώνει.
 


Μηνύματα
6.566
Reaction score
5.135
Άστη να χοροπηδάει.

Μην επιμένεις. 15 κιλά.
Στα 17,5 κιλά το Fiido D3 pro

Παιδικό τελείως. Θα πρέπει να μην πέσεις ποτέ σε λακούβα και ποτέ σε ανηφόρα.
Οδήγησα ένα ηλεκτρικό Fiido D2s μια φορά γύρω από το τετράγωνο. Σαν να ανέβηκα σε παιδικό παιχνίδι. Ασταθές, αδύναμο και ανυπόφορο στις λακούβες. Κατάφερα με τρελό πετάλι να ανέβω και μια ανηφορίτσα. Ο γύρος από το τετράγωνο ήταν ένας μικρός άθλος.

fido d3pro.jpg
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.668
Α, πολύ ωραία, να μη το πάρω το fiido.

Βρείτε με ένα αξιόλογο, με ανάρτηση, κι ιδιαίτερα ελαφρύ, πούπουλο αν γίνεται, να το πάρω.

Κι όχι πολλά λεφτά, γιατί άμα είναι με πολλά λεφτά, προτιμώ ταξι.

ΥΓ. Προτιμώ ντόπιο μαγαζί, για υποστήριξη, κι όχι από Αλβανία, Κίνα, Αμερική, ρωσσια, ή άλλη χώρα μέσω eBay κλπ κλπ κλπ.

Να πάω στο μαγαζί, να το έχει, να ανέβω, να δω πως πάει, να δω τι πρόσθετα έχει, και να το βάλω στο αυτοκίνητο να φύγω.
 

Μηνύματα
6.566
Reaction score
5.135
Εσύ μάλλον ψάχνεις δικαιολογία για να ΜΗΝ πάρεις, όχι λόγο για να πάρεις.

"Θα έπαιρνα ποδήλατο, αλλά τι να κάνω, δεν υπάρχει όπως το θέλω".
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
Εσύ μάλλον ψάχνεις δικαιολογία για να ΜΗΝ πάρεις, όχι λόγο για να πάρεις.

"Θα έπαιρνα ποδήλατο, αλλά τι να κάνω, δεν υπάρχει όπως το θέλω".
αυτό το πρόβλημα έχω και εγώ για να αλλάξω αυτοκίνητο (και πήρα ποδήλατο)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.668
Εσύ μάλλον ψάχνεις δικαιολογία για να ΜΗΝ πάρεις, όχι λόγο για να πάρεις.
No.

Ψάχνω εντελώς συγκεκριμένα πράματα.

Ξαναδιάβασε τι ψάχνω.

αυτό το πρόβλημα έχω και εγώ για να αλλάξω αυτοκίνητο
Εσύ αργά ή γρήγορα, θα πάρεις ev.

Όσο πιο αργά, τόσο το χειρότερο για σένα.
Τα χρόνια περνάνε, και δε ξαναγυρνανε.

Χιντ: πάνε κάνε ένα τεστ ντραιβ το KIA EV6. Έτσι, για το γ@μωτο, να μας πεις εντυπώσεις.
 

Μηνύματα
6.566
Reaction score
5.135
Ψάχνεις κάτι που δεν μπορεί να υπάρξει όμως.

Και 15 κιλά, και πάμφθηνο, της ξεφτίλας δηλαδή, κάτω από 500 ευρώ, και με ανάρτηση μπρος πίσω και να είναι της προκοπής για άντρα δυο μέτρα.
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
Εσύ αργά ή γρήγορα, θα πάρεις ev.
αυτό είναι δεδομένο, απλά δεν μου αρέσει κάτι και δεν αγοράζω αν δεν είναι 4κίνητο με 180+ απόσταση από έδαφος , τύπου suv η station και με ηλιοροφάρα.
περιορισμένες επιλογές.
άσε που δεν υπάρχει και πολύ νόημα πλέον γιατί δεν θα το χρησιμοποιώ.
 

TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.073
Προσοχή.
Ο αγοραστής ηλεκτρικού ποδηλάτου υπογράφει υπεύθυνη δήλωση ότι το όχημα που αγοράζει ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές του νόμου και του ΚΟΚ.
Αυτό σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται να προχωράει αν δεν κάνεις πεντάλ. Μεταρτοπή με χειρόγκαζα, σκούτερ κλπ δεν είναι ποδήλατα, και όχι μόνο δεν επιτρέπεται να επιδοτούνται, αλλά λογικά θέλουν και δίπλωμα Α1.
 

Μηνύματα
6.566
Reaction score
5.135
Ανεβάζεις όχι μόνο υπεύθυνη δήλωση αγοραστή, αλλά και πωλητή, και η αγορά να είναι μόνο από Ευρωπαική Ένωση, και ανεβάζεις και τις πιστοποιήσεις κατασκευαστή.

Πήρα δύο νόμιμα ηλεκτρικά και τις επιδοτήσεις τους, φτάνει.

Τώρα θέλω ένα τερατάκι με fat λάστιχα και με αποθέματα ισχύος να βγάλω γούστα με throttle cruising σε όλα τα εδάφη.
Και σπαστό, να το έχω στο πορτμπαγκάζ και να κάνω διαδρομές σε νέα μέρη.
 


Μηνύματα
6.566
Reaction score
5.135
Από πέρσι το ήθελα αυτό: σπαστό, με fat λάστιχα, και τέρας ροπής, να μη μασάει σε ανηφόρες.

CMACEWheel RX20 Pro 2023

Κι επιτέλους το όνειρο έγινε παραγματικότητα!

Με τη νέα 17,5Ah LG μπαταρία, με δισκόφρενα και με τη νέα οθόνη. Dual motor βέβαια, 750W μπροστά και 750W πίσω.

Το δοκίμασα και στις πιο απότομες ανηφόρες στην Άνω Πόλη. Τις καταπίνει με χαρακτηριστική άνεση όταν δουλεύει και το μπροστινό μοτέρ. Θα πρέπει η κλίση να φτάσει τις 45 μοίρες για να πέσει η ταχύτητα στα 15χλμ/ώρα. Δεν αγκομαχάει ποτέ.

3B31E9EF-2890-4947-AFE9-ABE9195D09AC.jpeg


4D23290F-581D-45FE-B466-5D49D461B89E.jpeg
91BD2340-E84A-4432-9B82-BDFF83EC7319.jpeg
 

Μηνύματα
239
Reaction score
260
Ψάχνομαι για ηλεκτρικό για καθημερινή χρήση (6-10χλμ + επιστροφή)
Έχω καταλήξει σε σπαστό καθώς μένω σε όροφο και υποχρεωτικά πρέπει να μπει σε ασανσερ για να ανέβει σπίτι. αν είχα την πολυτέλεια χώρου θα έπαιρνα κανονικό μάλλον cube...
Κοιτάω κυρίως τα lacros S400xl καθώς είναι από τα λίγα με μεγάλο τροχό 24" που να φαίνονται και ποιοτικά.
Τα φέρνει η kosmoride.
Θα ήθελα τη γνώμη σας για την μάρκα αν έχει κανείς εμπειρία αλλά και για την kosmoride.
Από αντοχή τα ηλεκτρικά πως είναι; Αντέχουν και άντε κάθε 2-3 χρόνια να θέλουμε μπαταρία ή θα θέλουμε και μοτέρ;
Επίσης με προβληματίζει το θέμα κλοπής. Θα το αφήνατε για 15' έξω από σούπερ μαρκετ ας πούμε με αναδιπλούμενη ABUS, ringlock που φοράει από το εργοστάσιο και κανένα από τους φτηνούς συναγερμούς που κυκλοφορούν ή θα το κλαίω. (εννοείτε όχι κέντρο Αθήνας αλλά κυρίως νότια προάστια).
Το ποδήλατο βγαίνει και με μοτέρ στο κέντρο/ εσωτερικές ταχύτητες και με ιμάντα αντί αλυσίδα με +1.000€. Αξίζει η διαφορά και αν ναι σε τι; αντοχή; ποιότητα κύλισης; σέρβις;
Τέλος αν πειραχτεί το όριο υποβοήθησης από τα 25χλμ/ω στα 30 ή 35 επηρεάζετε η αντοχή του μοτέρ;
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Τα σπαστά που βλέπετε είναι γιατί στην Ευρώπη νομίζω λέει ο νόμος ότι πρέπει να είναι σπαστό για να μπαίνει στο μετρό. Στην Γερμανία έχουν και βαγόνι ορισμένο για ποδήλατα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.274
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top