- Μηνύματα
- 272
- Reaction score
- 1
Δηλαδή να την κλείσω την κατηγορία ρε; :137:
...
οχι, κατι αλλο λεμε :137:
Δηλαδή να την κλείσω την κατηγορία ρε; :137:
...
;;;; εγω ;ο γηραιοτερος της παρεας που ειναι ?
;;;; εγω ;
κολλαω κατι αυτοκολλητα με φωτογραφιες σε θρεντ διπλα
Πάντως, και, ειλικρινά, με κάθε σεβασμό προς το πρόσωπο και την ιστορία σας κε Κωνσταντίνου, είναι άξιο απορίας το πώς έχετε αυτή την πληροφόρηση για "επιστροφές από κάθε γωνιά που πουλήθηκε" και "με προβλήματα που τελικά παρουσιάζονται σε όλα τα ηχεία". Έχει κάπου στο internet αναφερθεί κάτι σχετικό; μήπως έχετε κάποιας μορφής εσωτερική πληροφόρηση; κάτι παρεμφερές;Ομως εδώ υπάρχει σαφές πρόβλημα αξιοπιστίας και επιστροφές προιόντων από καθε γωνιά που πουλήθηκε το ηχείο. Αλλο τα περιστασιακά τυχαία προβλήματα και άλλο τα προβλήματα που τελικά παρουσιάζονται σε όλα τα ηχεία.
Μα τι ρωτάς φίλε mr_jameson; Αφού σε αυτόν τα πηγαίνουν προς επισκευή. Από πρώτο χέρι μιλάει όχι από φήμες.
...
Μα τι είναι αυτά που λες; Μήπως θέλεις να γίνεις συγκεκριμένος;
...
Να δείτε που στο τέλος θα μετανοιώσω που έβγαλα στη φόρα αυτό το review.Οπως ειναι εμφανες στη σελιδα 19 το frequency response μονο ως αχλαδοκαμπος θα μπορουσε να χαρακτηριστει.
Μα μισό λεπτό: Πουλάει ο Χάρτζης σε κάθε γωνιά (φαντάζομαι εννοεί του πλανήτη) και τα επιστρέφουν όλοι στον Κωνσταντίνου για επισκευή; Πώς γίνεται αυτό; Είναι το επίσημο σέρβις της Ανάλυσις;Μα τι ρωτάς φίλε mr_jameson; Αφού σε αυτόν τα πηγαίνουν προς επισκευή. Από πρώτο χέρι μιλάει όχι από φήμες.
...
Να γίνεις Ηλία. Αλλιώς οι παρεμβάσεις σου δεν έχουν νόημα. Οι ερωτήσεις είναι δύο:οχι δεν θελω να γινω συγκεκριμενος. Θα γινω αν καταστει απαραιτητο και ειναι κατι που απευχομαι.
Είναι δεδομένο ότι ο κάθε reviewer ή ο κάθε ακροατής μπορεί να πει ότι θέλει. Ο τρόπος με τον οποίο διαβάζεται όμως ένα διάγραμμα είναι συγκεκριμένος και δεν επιδέχεται υποκειμενικών εκτιμήσεων. Φυσικά, είναι πιθανόν οι μετρήσεις να μην συμβαδίζουν με την ακουστική εκτίμηση. Απλά αυτήν, δεν έχει νόημα να την σχολιάζουμε γιατί ο καθένας μπορεί να λέει το μακρύ του και το κοντό του.Να δείτε που στο τέλος θα μετανοιώσω που έβγαλα στη φόρα αυτό το review.
Θέλω να πω οτι αν κάνει κάποιος τον κόπο, εκτός από το να ρίξει ματιές στα σχήματα, να διαβάσει και λίγες γραμμές, θα διαπιστώσει οτι το κείμενο κρίνει ως πολύ καλή την απόκριση του ηχείου, εξαιρώντας τις πολύ χαμηλές (αφού λέει οτι στους 30Hz είναι -3db) και τις πάνω από 13KHz συχνότητες (όπου το roll-off που εμφανίζεται λέει πως ίσως και να σημαίνει υψηλή ουδετερότητα). Ταυτόχρονα βέβαια ψιλο-αναιρεί και αυτά τα συμπεράσματα, κάνοντας λόγο για βοήθεια από το δωμάτιο ακρόασης, για κάπως πλούσιο μεσοχαμηλό και για συγκρατημένο μεσοϋψηλό, ενώ παρακάτω μιλάει για 87db ευαισθησία που δεν είναι ακριβώς έτσι, γιατί μετρήσανε από τα τέσσερα μέτρα και μετά έκαναν διορθωτικούς υπολογισμούς κλπ, κλπ. Δείτε και το γενικό συμπέρασμα, όπου αναφέρεται οτι το μεγάλο προσόν των ηχείων είναι αυτό ακριβώς το ribbon, που "ακούγεται τόσο ανοιχτό και διάφανο", και που πιο πάνω θεωρείται συγκρατημένο. Κάπου εκεί γράφει μάλιστα οτι όλα αυτά τα εντυπωσιακά και μεγάλα πάνελ είναι από τη φύση τους αναίσθητα, κάτι που έχει απορριφθεί νωρίτερα σε αυτό εδώ το thread.
ΔΕΝ λέω οτι το review είναι για πέταμα και οτι μας δουλεύουν, λέω όμως οτι προφανώς είναι αρκετά παλιό (τότε που τα ηχεία κόστιζαν 4500 λίρες !!! αχ κε Χάρτζη...) άρα ίσως κουβαλάει μια διαφορετική φιλοσοφία reviewing από την σύγχρονη, και οτι, επίσης προφανώς, είναι μάλλον λίγο άσχετος ο πρώτος reviewer. Ο δεύτερος δεν μπλέκει με μετρήσεις και παρατηρήσεις, λέει απλώς τι άκουσε, και χαρακτηρίζει το ηχείο πολύ υψηλής ποιότητας.
Τώρα αν λείπουν ή όχι υψηλές ή χαμηλές ή βάθη ή χροιές ή δεν ξέρω τι άλλο, μερικές ακροάσεις (και όχι μία, αυτό είναι σίγουρο) θα βοηθήσουν.
Προφανώς και όχι, αλλά από ότι φαίνεται, αυτό δεν σταματά χρήστες να του πηγαίνουν ηχεία προς επισκευή. Δεν νομίζω να εννοεί ηχεία που πωλούνται στην Αμερική αλλά στην Ελλάδα. Και η Analysis δεν πουλάει σε κάθε γωνιά του πλανήτη... Αυτό που τουλάχιστον κατάλαβα εγώ, είναι ότι αναφέρεται σε ηχεία που έρχονται σε αυτόν. Ας το ξεκαθαρίσει αν θέλει.Μα μισό λεπτό: Πουλάει ο Χάρτζης σε κάθε γωνιά (φαντάζομαι εννοεί του πλανήτη) και τα επιστρέφουν όλοι στον Κωνσταντίνου για επισκευή; Πώς γίνεται αυτό; Είναι το επίσημο σέρβις της Ανάλυσις;
Να δείτε που στο τέλος θα μετανοιώσω που έβγαλα στη φόρα αυτό το review.
Θέλω να πω οτι αν κάνει κάποιος τον κόπο, εκτός από το να ρίξει ματιές στα σχήματα, να διαβάσει και λίγες γραμμές, θα διαπιστώσει οτι το κείμενο κρίνει ως πολύ καλή την απόκριση του ηχείου, εξαιρώντας τις πολύ χαμηλές (αφού λέει οτι στους 30Hz είναι -3db) και τις πάνω από 13KHz συχνότητες (όπου το roll-off που εμφανίζεται λέει πως ίσως και να σημαίνει υψηλή ουδετερότητα). Ταυτόχρονα βέβαια ψιλο-αναιρεί και αυτά τα συμπεράσματα, κάνοντας λόγο για βοήθεια από το δωμάτιο ακρόασης, για κάπως πλούσιο μεσοχαμηλό και για συγκρατημένο μεσοϋψηλό, ενώ παρακάτω μιλάει για 87db ευαισθησία που δεν είναι ακριβώς έτσι, γιατί μετρήσανε από τα τέσσερα μέτρα και μετά έκαναν διορθωτικούς υπολογισμούς κλπ, κλπ. Δείτε και το γενικό συμπέρασμα, όπου αναφέρεται οτι το μεγάλο προσόν των ηχείων είναι αυτό ακριβώς το ribbon, που "ακούγεται τόσο ανοιχτό και διάφανο", και που πιο πάνω θεωρείται συγκρατημένο. Κάπου εκεί γράφει μάλιστα οτι όλα αυτά τα εντυπωσιακά και μεγάλα πάνελ είναι από τη φύση τους αναίσθητα, κάτι που έχει απορριφθεί νωρίτερα σε αυτό εδώ το thread.
ΔΕΝ λέω οτι το review είναι για πέταμα και οτι μας δουλεύουν, λέω όμως οτι προφανώς είναι αρκετά παλιό (τότε που τα ηχεία κόστιζαν 4500 λίρες !!! αχ κε Χάρτζη...) άρα ίσως κουβαλάει μια διαφορετική φιλοσοφία reviewing από την σύγχρονη, και οτι, επίσης προφανώς, είναι μάλλον λίγο άσχετος ο πρώτος reviewer. Ο δεύτερος δεν μπλέκει με μετρήσεις και παρατηρήσεις, λέει απλώς τι άκουσε, και χαρακτηρίζει το ηχείο πολύ υψηλής ποιότητας.
Τώρα αν λείπουν ή όχι υψηλές ή χαμηλές ή βάθη ή χροιές ή δεν ξέρω τι άλλο, μερικές ακροάσεις (και όχι μία, αυτό είναι σίγουρο) θα βοηθήσουν.
Αν κατάλαβες καλά, η διαφωνίες μας δεν είναι θέματα που θα στηριχτούν σε "απόψεις" οπότε μπορεί να βγει άκρη. Και αν μη τι άλλο, ουδεμία σχέση με τον κο Κωνσταντίνου έχω, όπως και με τον κο Χάρτζη. Ακούγοντας διάφορα στην πιάτσα, προσπαθώ να ξετυλίξω ένα κουβάρι αδιαφορώντας για το ποιός έχει δίκιο. Εάν παράγονται επί της ουσίας ελαττωματικά ηχεία, τότε πρέπει να ενδιαφερθεί ο κος Χάρτζης. Εάν είναι απλές φήμες, τότε ο κος Κων/νου δεν μας τα λέει καλά. Δυστυχώς μέχρι στιγμής, τα επιχειρήματα που πέφτουν στο τραπέζι, μαζί με το γεγονός ότι πολλά ηχεία πάνε για service, συνηγορούν υπέρ της πρώτης άποψης. Επίσης, όπως είπα και στον Ηλία σε μεταξύ μας συνομιλία, μου φαίνεται ότι για να ανέχεστε μερικές καταστάσεις ορισμένοι, έχετε παραπάνω υπομονή από το κανονικό. Τα audiostatic όπως και τα magnepan τα έχω μετρήσει άπειρες φορές στην προσπάθειά μου να τα "εντάξω" σωστά στον χώρο μου. Τα audiostatics έχουν roll off ψιλά, όπως όλα τα ηλεκτροστατικά αλλά σε καμία περίπτωση τέτοιο. :126:Τελικά έχεις τον τρόπο σου να με φέρεις πίσω να γράψω κι άλλα... χε, χε, σε πάω τελικά...
Ας είναι... Να σε πω βρε μάναμ' μη μας μιλάς ταυτόχρονα εμένα και του Ηλία. γιατί έτσι φαίνεται οτι στην πέφτουμε οι δυό μας νυχτιάτικα και είσαι μόνος και πώς να τα βγάλεις πέρα, χε, χε, χε...
Έχεις όμως δίκιο όταν λες "μη μου λέτε για ακροάσεις, έχετε μετρητικά αυτιά;" μού'ριξες καλάθι, σωστό σε βρίσκω και το βουλώνω. Το αυτόν επίσης στο "έχει μετρήσει κανείς κάτοχος το ηχείο;" όχι πασάμ' δεν ξέρω πως το κάνουν αυτό, αλλά κι αν το έκανα, ποιός θα με έπαιρνε στα σοβαρά; Αυτά τα κάνουν άνθρωποι που έχουν τη σχετική γνώση, την εμπειρία και τα εργαλεία. Εσύ ας πούμε τόσα χρόνια που είχες τα audiostatic έκατσες ποτέ να τα μετρήσεις; Προτιμούσες να ακούς μουσική; το καταλαβαίνω...
Έχεις όμως άδικο όταν δίνεις αβάντα στον κο Κωνσταντίνου "του πάνε χρήστες ηχεία για επισκευή". Ε και; Ξέρει πόσα πουλάει ο Χάρτζης και βγάζει ποσοστά βλαβών; "Από κάθε γωνιά που πουλήθηκαν επιστρέφουν όλα με προβλήματα" δεν είναι υπερβολικός όταν λέει κάτι τέτοιο; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; Αυτό τόλμησα να ρωτήσω ο ασήμαντος εγώ, μόνο αυτό.
Να απαντήσω επίσης αυτό που ρωτάς τον Ηλία: Ναι πηγαίνουν και στον κο Κων/νου για επισκευή. Κυρίως είναι γιατί δεν ξέρουν ποιός είναι ο κατασκευαστής. Εγώ όταν πρόσφατα ρώτησα κόστη επισκευών στον κο Χάρτζη ΔΕΝ μου ζήτησε 13500 ευρώ (τόσο έχουν καινούργια). Αντίθετα, θεώρησα τις διάφορες τιμές που μου ανέφερε εξαιρετικά φυσιολογικές. ΔΕΝ ρώτησα τον κο Κων/νου γιατί δεν ήξερα οτι υπάρχει, έτσι απλά.
Αυτά και καλό βράδυ, έχω εγερτήριο πολύ πριν ξημερώσει το αύριο...
Αυτά είναι λοιπόν σοβαρά θέματα. Τα ερωτήματα λοιπόν προς τον κο Χάρτζη είναι τα εξής:Οσο αφορά το κατασκευαστικό μέρος, το μεγαλύτερο πρόβλημα αφορά το υλικό της ανάρτησης. Επιλέχθηκε φυσικό λάστιχο το οποίο δεν αντέχει στο χρόνο. Μετά από λίγο πολυμερίζεται και σπαει. ΣΕ ΟΛΑ ανεξαιρέτως. Νομίζω ότι στη φυσική του γυμνασίου υπήρχε αναφορά γιά την αντοχή του φυσικού ελαστικού και γιά τη σημασία του βουλκανισμού. Το δεύτερο πρόβλημα αφορά το τρόπο κοπής των δρόμων αλουμινίου επάνω στο φέρων υλικό του ribbon. H κοπή γινόταν με φαλτσέτα και αφου κοληθεί το αλουμίνιο επάνω στο πλαστικό υλικό (Kapton- mylar- etc). Λίγο περισσότερη πίεση στη φαλτσέτα και χαρασσόταν η πλαστική λωρίδα. Μετά από κάποιο χρόνο λειτουργίας και χιλιάδες ταλαντώσεις, έσπαγε στα χαρακωμένα σημεία και έτριζε. Σοβαρές εταιρείες όπως η Magnepan εφαρμόζει μεθόδους φωτοχημικής αφαίρεσης υλικού.
Οποιος επιθυμεί ας έρθει να δεί δείγματα στο εργαστηριό μου. Αλλά νομίζω ότι και ιδιοκτήτες μέσα από το φόρουμ τα γνωρίζουν αυτά και μπορούν να τα επιβεβαιώσουν.Κι αν ακόμα υπάρχουν δύσπιστοι πηγαίνουμε στο σπίτι φίλου που έχει πρόβλημα να τα δούμε από κοντά ( κουράγιο Δημήτρη η επισκευή θα γίνει σύντομα).
Και γιά να είμαι απολύτως δίκαιος, αυτά ισχύουν γιά ηχεία μέχρι κάποιας χρονολογίας. Τελευταία ηχεία δεν έχουν έρθει στα χέρια μου και δε μπορώ να εκφέρω άποψη περί αξιοπιστίας.
και μια μικρη προσθηκη. οταν εχεις σκοπο να μετρησεις στα 4 μετρα (ελαχιστη κυματικη βοηθαει σε αυτο οσον αφορα τις υψηλες αλλα ας το ξεπερασουμε), τα ηχεια πρεπει να τοποθετηθουν κατακορυφα και οχι με κλιση προς τα πισω.
Σε καθε περιπτωση, η ακροαση επιβαλλεται (και με γεννητρια συχνοτητων ακομα καλυτερα μιας και στο συστημα τα 20Hz ακουγονται ξεκαθαρα, και το εννοω οπως και τα 19-20ΚHz - μια ακροαση αρκει για να λυθει καθε απορια επιτοπου).