Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Γειά σου και από εμένα καλέ μου φίλε Νικολή... MICRO_USER
Μας έδωσες μεγάλη χαρά που ήρθες στην παρέα μας...
Εδώ θα βρισκόμαστε και θα τα λέμε...:107:

φιλικά
ο φίλος
Δαμιανός
:107:
 

Μηνύματα
16
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Γειά σου και από εμένα καλέ μου φίλε Νικολή... MICRO_USER
Μας έδωσες μεγάλη χαρά που ήρθες στην παρέα μας...
Εδώ θα βρισκόμαστε και θα τα λέμε...:107:

φιλικά
ο φίλος
Δαμιανός
:107:
Γειά σου φίλε Δαμιανέ.

A little theory.
Four strokes (four cycle, Otto cycle,) engines, when spinning fast, need the spark to happen many degrees before the piston reaches the top of the cylinder. This allows time for the flame front to pass through the fuel and air mixture in the cylinder to be at its full potential as the piston begins to descend on the power stroke. But at low speeds, the flame front still happens at the same speed, so at low revs it is therefore necessary for the spark to happen a little later, so the maximum power in the fuel and air mixture still happens as the piston begins to descend. To allow this to happen, most four stokes have an 'advance and retard' unit, which senses the engine speed and times the spark at the right place according to the engine revs.

Some engines don't have an advance unit, and because its a small engine with plenty of flywheel, it can run happily without an advance and retard unit.
Many small four strokes can also run happily without an advance and retard unit. But larger four stokes cannot and may damage the piston and crank bearings if the timing is not ideal.

Therefore most four strokes need an advance and retard unit. On early machines, up to around 1985's this is a centrifugal mechanical device, but on modern machines, this is often incorporated in the electronics box. The mechanical designs are usually easy to modify. The latest designs are not easy to do and not discussed here.
So if you do not have a mechanical advance unit, then your machine will have to look elsewhere for a solution. Some possible options are described later.

Two Strokes.
Two stroke (two cycle) engines, because of their design, do not need the spark to advance with increasing engine revs. Tick over on a two stroke works quite happily at the fully advanced setting used for full power, and as such, there is no need to have an advance and retard unit. This makes it very easy to fit almost any electronic ignition unit.

Αυτά για να κλείσουμε με το κεφάλαιο σπινθυρας και ΑΝΣ.
 

Μηνύματα
16
Reaction score
0
Κάπου Ζήση μου ανέφερες ότι δεν ήξερες τι έγινε και σταμάτησε η μηχανή που είχες η δίχρονη και σταμάτησε να λειτουργεί και το μπουζί ήταν κολλημένο? τελος πάντων.. επειδή κάθε μηχανή έχει μια συγκεκριμένη ηλεκτρονική με συγκεκριμένο χρονισμό για συγκεκριμένα οκτάνια και καύσιμο χρονισμό με δικό τους Table οι microcontroller για speed κλπ , απαιτείται σωστός χρονισμός αλλιως μπουμ και πανε τα μηχανολογικά κομμάτια , είναι επιίνδυνο γιατι με λαθος χρονισμο θα εχεις αναφλεξη την στιγμη που θα ρουφαει καυσιμο η μηχανη πριν κλεισει η βαλβιδα εισαγωγης και μπουμ μεχρι το τεποζιτο είτε μπουμ στην στιγμη που ειναι ανοιχτη η βαλβιδα εξαγωγης και με το πεταμενο καυσιμο στην εξατμιση μπουμ και χαμος :126:

Επίσης οι ηλεκτρονικές των αμαξιών και μηχανών έχουν πάνω τους μνήμη που κρατάει μέσα παλαιοτερα data σε tables ειτε εβδομαδιαιο είτε μηνων την εκαστοτε οδηγικη συνηθεια του των οδηγων. Αν βγάλεις τον πολο της μπαταριας για ωρες σε μερικες ηλεκτρονικες που δεν γραφουν σε eeprom τα tables ειναι δυνατον να να σβηστουν. Αν ακομα ομως και αυτες εχουν battery backup τοτε θελει μηνες για να αδειασει η μπαταρια αυτη... αυτο εχει να κανει και με τον σχεδιασμο σωστης EFIE.
Οπότε ναι μεν έχεις EFIE που ειναι ο ενδιαμεσος κρικος απο την ηλεκτρονικη προς το μοτερ για μετατροπη των τασεων του λ sensor αλλα και ο microcontroller του αμαξου δεν μπορει να εχει οτι θελει στα tables. Γιατι αν συμπεσει να εχει περαστει τετοια εγγραφη στην eeprom τοτε θα εκτελεσει οτι ξερει ηδη...Οπότε καλο είναι να σβηστούν παλαιοτερες εγγραφες στην ηλεκτρονικη ωστε να κανεις την ρυθμιση με νερο απο την αρχη σωστα.
Ελπιζω να βοηθαω λιγακι.
 


Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Γειά σου φίλε Δαμιανέ.

A little theory.
Four strokes (four cycle, Otto cycle,) engines, when spinning fast, need the spark to happen many degrees before the piston reaches the top of the cylinder.
Αυτό είναι το αβάνς ή προπορεία...:107:

This allows time for the flame front to pass through the fuel and air mixture in the cylinder to be at its full potential as the piston begins to descend on the power stroke. But at low speeds, the flame front still happens at the same speed, so at low revs it is therefore necessary for the spark to happen a little later, so the maximum power in the fuel and air mixture still happens as the piston begins to descend.
Ναί έτσι είναι...

To allow this to happen, most four stokes have an 'advance and retard' unit, which senses the engine speed and times the spark at the right place according to the engine revs.
Είναι στις παιλιές μηχανές αυτό που λέγαμε το αυτοματάκι του αβάνς

Some engines don't have an advance unit, and because its a small engine with plenty of flywheel, it can run happily without an advance and retard unit.
Many small four strokes can also run happily without an advance and retard unit. But larger four stokes cannot and may damage the piston and crank bearings if the timing is not ideal.
Όλα αυτά στ σύγχρονα αυτοκινητα τα ελέγχει το ECM ECU...

Therefore most four strokes need an advance and retard unit. On early machines, up to around 1985's this is a centrifugal mechanical device, but on modern machines, this is often incorporated in the electronics box. The mechanical designs are usually easy to modify. The latest designs are not easy to do and not discussed here.
So if you do not have a mechanical advance unit, then your machine will have to look elsewhere for a solution. Some possible options are described later.
Ναι:107:

Two Strokes.
Two stroke (two cycle) engines, because of their design, do not need the spark to advance with increasing engine revs. Tick over on a two stroke works quite happily at the fully advanced setting used for full power, and as such, there is no need to have an advance and retard unit. This makes it very easy to fit almost any electronic ignition unit.
Στις δίχρονες όντως η πίεση... φεύγει εγκαίρως από τις οπές και ανακουφίζει ο Crankshaft...:107:

Αυτά για να κλείσουμε με το κεφάλαιο σπινθυρας και ΑΝΣ.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ καλέ μας φίλε Νικολή, για την πολυτιμότατη συμμετοχή σου και τις χρησιμότατες πληροφορίες σου:107:

ο φίλος
Δαμιανός
 


Μηνύματα
901
Reaction score
0
Η ThunderGen λειτουργεί με Hall Sensor ως αισθητήρα έχει ηλεκτρονική αναφλεξη πλεον με έλεγχο προποριας ΑΝΣ και μιας και Ενεργειακός Ηλεκτρολόγος μηχανικός φέρει συγχρονα συστήματα αυτοματισμών και ηλεκτρόνικων όλα κατασκευασμένα από εμένα με microcontroller PIC18F452. Επίσης έχει και μίζα για να παίρνει μπροστά. Παρατήρησα ότι αρκούσε ένας απλά παλμός από τον μαγνήτη προς τον Hall sensor για να πάρει μπροστά η γεννήτρια αν τοτε τραβούσα την κορφονίερα αντί 5 -10 φορές τράβιγμα για να πάρει μπροστά με κορδονιερα και βενζίνη. Σκέφτομαι να βάλω πάνω και σύστημα τηλεμετρίας να γραψω κώδικα και για αυτό ώστε να μεγαφέρει χρήσιμες πληροφορίες με τηλεμετρία μέσω GPRS.
Μάλιστα Νίκο....

Απ ότι κατάλαβα έχεις κάνει κι εσύ αρκετά ψαγμένη δουλειά..!!
Έβαλες στην Θάντερgen ένα Hall effect sensor για πολλούς λόγους.:
- Να κάνεις monitor την ταχύτητα της μέσω ενός συχνόμετρου.
- Να ελενξείς το σημείο του σπινθήρα ανάλογα με τις στροφές ανα λεπτό της μηχανής
- Ίσως να κάνεις και μάνουαλ αλλαγή του σημείου του σπινθήρα σε περίπτωση που βάλουμε νερό....(?!)

Όσο για τη 2χρονή μου....
Κάπου Ζήση μου ανέφερες ότι δεν ήξερες τι έγινε και σταμάτησε η μηχανή που είχες η δίχρονη και σταμάτησε να λειτουργεί και το μπουζί ήταν κολλημένο? τελος πάντων.. επειδή κάθε μηχανή έχει μια συγκεκριμένη ηλεκτρονική με συγκεκριμένο χρονισμό για συγκεκριμένα οκτάνια και καύσιμο χρονισμό με δικό τους Table οι microcontroller για speed κλπ , απαιτείται σωστός χρονισμός αλλιως μπουμ και πανε τα μηχανολογικά κομμάτια , είναι επιίνδυνο γιατι με λαθος χρονισμο θα εχεις αναφλεξη την στιγμη που θα ρουφαει καυσιμο η μηχανη πριν κλεισει η βαλβιδα εισαγωγης και μπουμ μεχρι το τεποζιτο είτε μπουμ στην στιγμη που ειναι ανοιχτη η βαλβιδα εξαγωγης και με το πεταμενο καυσιμο στην εξατμιση μπουμ και χαμος
Την πρώτη φορά έλιωσε και κόλλησε το μπουζί απο τις υψηλές θερμοκρασίες στις ακίδες.
Την δεύτερη φορά, κάτι έπαθε ο πολλαπλασιαστής. Ακόμα και μέχρι σήμερα, δεν μπορώ να εφαρμόσω το κύκλωμα (Vexus replication) που ενισχύει τον σπινθήρα, διότι ότι κι αν ακουμπήσω στην κορυφή του μποζιού, σταματάει ο σπινθήρας....
 

Μηνύματα
16
Reaction score
0
Μάλιστα Νίκο....

Απ ότι κατάλαβα έχεις κάνει κι εσύ αρκετά ψαγμένη δουλειά..!!
Έβαλες στην Θάντερgen ένα Hall effect sensor για πολλούς λόγους.:
- Να κάνεις monitor την ταχύτητα της μέσω ενός συχνόμετρου.
- Να ελενξείς το σημείο του σπινθήρα ανάλογα με τις στροφές ανα λεπτό της μηχανής
- Ίσως να κάνεις και μάνουαλ αλλαγή του σημείου του σπινθήρα σε περίπτωση που βάλουμε νερό....(?!)

..
Τώρα που αρχίσατε να διαισθανεστε τις παμπολλες μεταβλητες που παιζουν στο παιχνίδι, η συνεχεια..
Δεν χρειάζεται συχνόμετρο Ζήση μου , ο Hall sensor παει τα δεδομένα (φαντάσου κυμματομορφές τετραγωνικές) απευθείας στον μC και εκεί τρέχει κώδικας που ξέρει τα RPM. Έπειτα υπάρχουν tables που με βάση τα RPM ρυθμίζεις το angle / avance για την πυροδότηση του των μπουζί. Μέσα λοιπόν από έναν άλλο αισθητήρα "βλέπει" αν αυτο το καύσιμο είναι νερό ή οτιδήποτε άλλο και ανάλογα εκτελεί το ανάλογο table. Πιο εύκολα γίνεται και με κουμπάκια , πχ το μπλέ για νερό και το κόκκινο για βενζίνη.
Πρέπει να πάω σε μια δουλειά θα τα πούμε.
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Τώρα που αρχίσατε να διαισθανεστε τις παμπολλες μεταβλητες που παιζουν στο παιχνίδι, η συνεχεια..
Δεν χρειάζεται συχνόμετρο Ζήση μου , ο Hall sensor παει τα δεδομένα (φαντάσου κυμματομορφές τετραγωνικές) απευθείας στον μC και εκεί τρέχει κώδικας που ξέρει τα RPM. Έπειτα υπάρχουν tables που με βάση τα RPM ρυθμίζεις το angle / avance για την πυροδότηση του των μπουζί. Μέσα λοιπόν από έναν άλλο αισθητήρα "βλέπει" αν αυτο το καύσιμο είναι νερό ή οτιδήποτε άλλο και ανάλογα εκτελεί το ανάλογο table. Πιο εύκολα γίνεται και με κουμπάκια , πχ το μπλέ για νερό και το κόκκινο για βενζίνη.
Πρέπει να πάω σε μια δουλειά θα τα πούμε.
Καλέ μας φίλε Νίκο, θα μας διευκόλυνες πάρα πολύ, και εφ όσον δεν σου κάνει κόπο, να ανεβάσεις κανα δυό φωτογραφίες για να δούμε κι εμείς τί γίνεται...:107:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Παιδιά, ένα πολύ μεγάλο μπράβο για τις προσπάθειές σας! :107:
Μακάρι να είχα χρόνο να βοηθήσω...... :122:

Αν χρειάζεστε βοήθεια πχ για να ανεβάσετε φωτογραφίες στο tread ή zip αρχεία κοκ, ενημερώστε με για να βοηθήσω.
Μπορεί να μην είναι άμεση βοήθεια αλλά έστω και παράπλευρα ό,τι χρειάζεστε, φωνάξτε
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Σ' εχαριστούμε θερμά καλέ μας φίλε Γιάννη...
Την οποιαδήποτε έστω και μικρή βοήθεια, την ερμηνεύουμε με τον τρόπο μας, σαν την πιό ευγενική χειρονομία:107:
 

Μηνύματα
16
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Καλέ μας φίλε Νίκο, θα μας διευκόλυνες πάρα πολύ, και εφ όσον δεν σου κάνει κόπο, να ανεβάσεις κανα δυό φωτογραφίες για να δούμε κι εμείς τί γίνεται...:107:
Αυτό το διάστημα είμαι τρομερά πιεσμένος απο διάφορες καταστάσεις και δεν έχω χρόνο για ταξίδια. Η μηχανή βρίσκεται μακριά απο εμένα αυτή τη στιγμή. Με την πρώτη ευκαιρία θα τραβήξω φωτος. Αύριο πάω για interview για δουλειά. Θα τα πούμε.
 


Μηνύματα
16
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Καλή επιτυχία στην συνέντευξη!! :107:
Thanks john :126:

Υπάρχουν πολλά sites που λένε λένε για νερό κλπ πολλά άτομα που την ψάχνουν την δουλειά. Μια ερώτηση θέλω απλά να θέσω. ΑΝ υπήρχε έτοιμο αυτό που συζητάμε εδω, αυτός που το έφτιαξε δεν θα έχει πρόβλημα με την ζωή του μετά? και μια άλλη ερώτηση επειδή πολλά τα συμφέροντα απο πετρελαιάδες κλπ τι γίνεται μετά? Επίσης εγω δαπάνησα εκατομμύρια από την εταιρια πού έιχα και εργατοώρες για έρευνα και ανάπτυξη μιας και κανείς όσο και αν το εψαξα δεν θελει να δωσει δρχ για να πλήρωνε την έρευνα αυτή. Βρήκα επιχειρηματίες κλπ και κανείς δεν θέλησε να συμμετάσχει επειδή υπήρχε φόβος απειλών κτλ.... αυτά τα σκέφτηκε κανείς?

Αναγκάστηκα να αλλάξω πόλη , να κλείσω δουλειά λόγω απειλών. Σήμερα ψάχνω δουλειά για αυτό το λόγο. Επίσης θα αναφέρω κατι ακόμα. Πήγα ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ πηγα ΠΑΣΟΚ έπιασα τράπεζες είπα οτι έλυσα το ενεργειακό πρόβλημα , το αμέσως μετά αποτέλεσμα ήταν να γινει μπαμ με το πετρέλαιο , να γίνονται ανατιμήσεις στα πάντα και στην ΔΕΗ και παει λέγοντας... και για να γελάσετε έκλεισαν και συμφωνία εκείνο το διάστημα μετά για τον αγωγό φυσικού αερίου αχαχαχαχα. αυτά εγκυκλοπαιδικά...!!! Δείτε το Zeitgeist 1 kai Zeitgeist 2 αν δεν τα έχετε δει. και θα καταλάβετε...Νίκος
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Αυτό το διάστημα είμαι τρομερά πιεσμένος απο διάφορες καταστάσεις και δεν έχω χρόνο για ταξίδια. Η μηχανή βρίσκεται μακριά απο εμένα αυτή τη στιγμή. Με την πρώτη ευκαιρία θα τραβήξω φωτος. Αύριο πάω για interview για δουλειά. Θα τα πούμε.
Σ'ευχαριστώ καλέ μας φίλε Νίκο για την προσπάθεια που κάνεις:107:
Όποτε ευκαιρήσεις και χωρίς άγχος...:107:
Εδώ θα είμαστε:107:
Θα γίνουμε μία καλή team και όλα θα πάνε καλά:107:

φιλικά
ο φίλος
Δαμιανός
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ουδέν κακόν αμιγές καλού...
Για να κάνει ο κόσμος τόση φασαρία στο φίλο μας το Νίκο, πάει να πεί ότι και οι ίδιοι... κάπου το πιστεύουν ότι η μηχανή... θα δουλέψει:126:
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Ρε συ Νίκο.... Ξέρεις που έπρεπε να πάς.??

Στην Coca-Cola.!!
Να τους πεις:
- Λοιπόν παιδιά. Είμαι αυτός κι αυτός, έχω αυτά τα πτυχία, σχέδια και ιδέες, μπορώ να σας κάνω όλη την κοκα κόλα χελλάς να μην καίει καθόλου ενέργεια. Θα το χρηματοδοτήσετε.??
Επίσης θέλω και μερικά χρήματα, με τη χοριγία σας, να προχωρήσω αυτή την εφαρμογή (πχ. σε αυτοκίνητο).
Θέλω επίσης να με προστατεύσετε εμένα και την οικογένειά μου, μέχρι να τελειώσει το έργο. Κάθε έλλειψη της σωματικής μας ακεραιότητας, θα είναι εις βάρος σας.

Δεν θα με πείραζε καθόλου να είχα αυτοκόλλητα της κοκακόλα πάνω στο πείραμα μου....

Μεγάλα λόγια λέω ε...?? :133: :142:
(Στα όρια της πλάκας πάντα... μην παρεξηγηθώ.... :403:)
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Από τις πλάκες... καμιά φορά βγαίνουν και τα σοβαρά:126:
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση, να σου πώ και κάτι άλλο...
Αυτή η "ψώρα" που έχουμε σχετικά με τις εφευρέσεις είναι μέσα στο DNA μας...
Είναι η ευγενική τρέλα μας...
Άλλος έχει τρέλα με το ποδόσφαιρο, άλλος με κάτι άλλο... εμάς μας κινεί την περιέργεια να μάθουμε καινούρια πράγματα μέσα από τα πειράματα...
Επίσης μας αρέσει να φτιάχνουμε καινούρια πράγματα... να λειτουργούμε συνδυαστικά και να βρίσκουμε λύσεις που μας λύνουν τα χέρια:126:

Υ.Γ.
Εύχομαι να μας βγεί σε καλό:114:
 

Μηνύματα
225
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????

Ζήση, να σου πώ και κάτι άλλο...
Αυτή η "ψώρα" που έχουμε σχετικά με τις εφευρέσεις είναι μέσα στο DNA μας...
Είναι η ευγενική τρέλα μας...
Άλλος έχει τρέλα με το ποδόσφαιρο, άλλος με κάτι άλλο... εμάς μας κινεί την περιέργεια να μάθουμε καινούρια πράγματα μέσα από τα πειράματα...
Επίσης μας αρέσει να φτιάχνουμε καινούρια πράγματα... να λειτουργούμε συνδυαστικά και να βρίσκουμε λύσεις που μας λύνουν τα χέρια:126:

Υ.Γ.
Εύχομαι να μας βγεί σε καλό:114:

ψιτ?
που εισαι συ βρε?:126:
 


Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • spylab
    TrumpoMusk

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.750
Μηνύματα
3.026.312
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top