Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Του κινητήρα της Volvo να λέμε ε?Πάνε αυτές οι εποχές, ωραία αυτοκίνητα πράγματι, όπως επίσης και το cx7. Ήμουν κοντά στην αγορά του, όμως ας όψονται οι 220 του κινητήρα της ford. (Ο γνωστός του ford focus st....).
Να σε ρωτήσω.Ή την άλλη μαλ@κία, το start/stop που το έχω πάντα off.
Στο BMW E46 320d (facelift, 150 άλογα, 6τάχυτο) που είχα στη Γερμανία, το trip computer έδειχνε ακριβώς όσα υπολόγιζα από γέμισμα σε γέμισμα.Δεν κλέβουν αυτά , οι αντλίες κλέβουν κυρίως.
Μετρημένα κουκιά
Ούτε αυτό κλέβει.
Δηλαδή δείχνει περισσότερα αλλά συνειδητά.
Η πραγματική ταχύτητα μετριέται κανονικά , αν δει κανείς την ταχύτητα οχήματος από την διαγνωστική θύρα συμπίπτει με αυτήν του GPS αλλά όλοι οι κατασκευαστές επιλέγουν να δείχνουν περισσότερα χαω στα όργανα
Συγκεκριμένα αυτό που είχες τι χρονολογία/άλογα ήταν?Εκπληκτικό αυτ/το από θέματα άνεσης, ασφάλειας (πολύ στρίψαμπολ και ροπάτο ) και ειδικά κατανάλωσης ήταν το ford fiesta 1,5 diesel. Δεν πέρασε ποτέ τα 5/100. Μην πω και τα 4,7/100. Ο λόγος που το έδωσα ήταν ότι ήταν επαγγελματικό και δεν είχε πίσω καθίσματα.
Έγινε αντικατάσταση για τις ανάγκες της καθημερινότητας με το eco sport που αν θυμάμαι καλά φορούν τον ίδιο κινητήρα. Λόγω μεγάλης διαφοράς βάρους υποθέτω, η κατανάλωση είναι αυξημένη (6/100 με 6,5/100 ) και οι επιδόσεις είναι και αυτές κατώτερες του προηγούμενου.
Ένα άλλο που έχω που τελικιάζει όπως του Μάρκου και λίγο πιο πάνω, ε αυτό όταν πατάς καίει λίγο παραπάνω
Κρύο βγάζει, για όσο έχει κρατημένη ψύξη στο κλιματιστικό, για καναδυό λεπτά δηλαδή. Μόλις αρχίσει να ζεσταίνεται, ανάβει ο κινητήρας για να δώσει ψύξη, και ξανακλεινει μετά.Να σε ρωτήσω.
Αν το έχεις on και σβήσει στο φανάρι ενώ έχεις το a/c να δουλεύει , βγάζει ζεστό ή κρύο αέρα?
Για να τα δίνεις σε μπαταρίες ή και μίζες πιο συχνά ίσως;Προφανώς κάνει και κάποια οικονομία..
Όπως είπε ο Κώστας, Νίκο, βγάζει κρύο όσο υπάρχει καβάντζα και μετά ξεκινά ο κινητήρας.Να σε ρωτήσω.
Αν το έχεις on και σβήσει στο φανάρι ενώ έχεις το a/c να δουλεύει , βγάζει ζεστό ή κρύο αέρα?
Πεζουδάκι 208 diesel του 2015 , μικτή οδήγηση 6.7l/100....
Κρύο βγάζει, για όσο έχει κρατημένη ψύξη στο κλιματιστικό, για καναδυό λεπτά δηλαδή. Μόλις αρχίσει να ζεσταίνεται, ανάβει ο κινητήρας για να δώσει ψύξη, και ξανακλεινει μετά.
Σε καύσωνα με ανοιχτό κλιματιστικό δεν κλείνει ποτέ.
Τι να πω και εγώ....20-25l/100 km..Στις χρυσές εποχές, στην εποχή της αφθονίας, όταν δεν λογίζαμε κόστη κλπ. οι μαούνες ήταν στο φόρτε τους!
Δεν ξεχνώ την ροπή, το κράτημα, την ποιότητα κατασκευής, το δέσιμο , την ηδονή όταν στο φανάρι μου την έπεφτε κανένας πιτσιρίκος με τα γνωστά ''γρήγορα'' της εποχής!
2,5t, 220 ίπποι! Με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο που πέρασε από τα χέρια μου. Βέβαια κάτω από τα 12-14 δεν έπεφτε με τίποτα!
2017 μοντέλο 1,5 πετρέλαιο, ιπποδύναμη δεν θυμάμαι .Συγκεκριμένα αυτό που είχες τι χρονολογία/άλογα ήταν?
Υπερβολικά πολλά ρε συ, γιατί;Τι να πω και εγώ....20-25l/100 km..
Impreza sti...
Subamaniac;Τι να πω και εγώ....20-25l/100 km..
Impreza sti...
Μπορείς να πας νορμάλ με κάτι τέτοιο?Υπερβολικά πολλά ρε συ, γιατί;
Εγώ δεν το έχω δει ποτέ αυτό το νούμερο. Συνέχεια το γκάζι στο πάτωμα ;
όχιΓια να τα δίνεις σε μπαταρίες ή και μίζες πιο συχνά ίσως;
Νορμαλ δεν πας ποτέ. Αλλά για να πιάσεις τέτοια κατανάλωση πρέπει να πηγαίνεις μόνιμα στον κόφτη. Εγώ τοπικά δεν το έχω μετρήσει ποτέ, αλλά σε ταξίδια μεγάλα με μέση ταχύτητα 150-160 και δυό καλά πατήματα ( 260-280) δεν περνάει τα 16-17/100. Δεν ξέρω ίσως να είναι και θέμα χαρτογράφησης του κάθε εγκεφάλου.Μπορείς να πας νορμάλ με κάτι τέτοιο?
Εγώ όσο και να προσπάθησα δεν τα κατάφερα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Άστα απλά εξαιρετικό. Αυτού του είδους τα αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν την έννοια της αυτοκίνησης.
Αυτά..