Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Μιας και το παρόν νήμα δεν εγκρίνει τις υψηλές τιμές παραμόρφωσης που θα ξεκινούσαν από πολύ χαμηλή ισχύ,οφείλει να δείξει τι σημαίνουν τα υψηλά ποσοστά υπό πραγματικές συνθήκες ακρόασης αντί εργαστηριακών.

Ας πάρουμε το πρόσφατο παράδειγμα του μονοτελικού Air Tight ATM300R.Αυτός αποδίδει από την τάπα 8ωμ σε συχνότητα 1KHz επί φορτίου 8Ωμ και με όριο ολικής αρμονικής παραμόρφωσης (συν θόρυβος) 3% ισχύ 9 Watt.

Πώς θα μεταφραζόταν όμως αυτή η μέτρηση υπό ρεαλιστικές συνθήκες;Με ένα ηχείο συνηθισμένης ευαισθησίας 88dB/2,83V/1m - και ομαλό 8ωμο φορτίο για να πάρουμε την καλύτερη περίπτωση - οι στάθμες κορυφής σε απόσταση δύο μέτρων θα φτάνουν την τιμή 94 dB περίπου.Αυτές θα αντιστοιχούσαν σε μέγιστη συνεχόμενη στάθμη 80 dB για ένα μέτριο από δυναμικής σκοπιάς πρόγραμμα στα δύο μέτρα.

Το ποσοστό 3% ισοδυναμεί με στάθμη ολικής αρμονικής παραμόρφωσης κατώτερη κατά 30dB.Αυτό συνεπάγεται ότι στη μέγιστη στάθμη η ολική αρμονική παραμόρφωση συν θόρυβος θα φτάνει σε στάθμη 94-30= 64dB και σε μέγιστη συνεχόμενη 80-30= 50dB.

Συμβουλευόμαστε ακολούθως τις κόκκινες(ανανεωμένες) καμπύλες ισοδύναμης ακουστότητας.

Παρατηρούμε ότι το κατώφλι ακουστότητας για όλες τις συχνότητες άνω των 50 Hz θα βρίσκεται σε στάθμες κατώτερες των 40 dB.Διαφορά κατά 10 -τουλάχιστον- dB η οποία θα ισοδυναμούσε με διπλασιασμό ακουστότητας κατά μέσον όρο στη διαδρομή του φάσματος.Επομένως σε κάθε περίπτωση η στάθμη της παραμόρφωσης θα γίνεται έντονα αισθητή.

Επειδή όμως στο παρόν νήμα έχει δοθεί έμφαση στις πρώτες οκτάβες θα το εξειδικεύσουμε περισσότερο,υιοθετώντας κιόλας ευνοϊκότερες συνθήκες setup για τον εξεταζόμενο ενισχυτή.Έστω ότι διαθέτει ο χρήστης ηχεία με πολύ υψηλή ευαισθησία λ.χ. 100dB/2,83V/m και ομαλή εμπέδηση όπως πριν που θα του επέτρεπαν να ακούει το πρόγραμμα χωρίς να ξεφεύγει από τα όρια του ΄΄μαγικού πρώτου Watt΄΄ όπου θα ίσχυε μικρότερη τιμή παραμόρφωσης.Ή ακόμα ότι θα είχε προσαρμόσει εναλλακτικώς ακουστικά στην έξοδο με κάποια γνωστή τεχνική που ταιριάζει τις σχετικές αντιστάσεις,ή ότι θα παρεχόταν ξεχωριστό τύλιγμα στο μετασχηματιστή εξόδου...

Από το φάσμα αρμονικής παραμόρφωσης υπό ισχύ 1 Watt επί φορτίου 8Ωμ και σε καθαρό τόνο ύψους 50Hz η επικρατούσα στον Air Tight ATM-300R δεύτερη αρμονική βρίσκεται σε στάθμη -43 dB (ποσοστό περίπου 1%) σε σχέση προς το θεμελιώδη τόνο.Με στάθμη κορυφής 97 dB στα δύο μέτρα που θα αντιστοιχούσε σε ανώτατη συνεχόμενη περίπου 83dB στο ίδιο πρόγραμμα,οι στάθμες για την επικρατούσα δεύτερη αρμονική θα ήταν 54dB & 40dB αντίστοιχα.


Επιστρέφουμε στις καμπύλες ισοδύναμης ακουστότητας.Η δεύτερη αρμονική σε θεμελιώδη τόνο 50Hz θα βρίσκεται σε ύψος 100Hz.Σε αυτό το ύψος παρατηρούμε ότι το κατώφλι ακουστότητας βρίσκεται σε στάθμη 25dB.Άρα λοιπόν πάνω από τετραπλάσια ακουστότητα σε σχέση με το κατώφλι για τη δεύτερη αρμονική συνιστώσα της παραμόρφωσης.

Η ενδοδιαμόρφωση βρίσκεται σε στάθμες κατώτερες κατά 75 dB για συνιστώσες πρώτης τάξης και κατά 50 dB για συνιστώσες δεύτερης τάξης.Άρα κι εδώ οι πιο δυσάρεστες μη αρμονικές συνιστώσες θα γίνονται αισθητές (22dB _ 8dB & 47dB _ 33dB αντιστοίχως για παράγωγα πρώτης και δεύτερης τάξης).

Μια επικρατούσα δεύτερη αρμονική από παραμόρφωση προάγει - όπως έχουμε γαλουχηθεί - στην αντίληψη του ακροατή τους θεμελιώδεις τόνους και τις αυθεντικές αρμονικές τους αφού θα βρίσκεται σε διαφορά μιας οκτάβας από εκείνα,κάτι που θα οδηγεί σε ευνοϊκή επικαλυπτική δράση από τις φυσικές αρμονικές στους αναπαραγόμενους φθόγγους και πιο ανεκτή συμπεριφορά ενδοδιαμόρφωσης.Υπάρχει όμως καλοήθης παραμόρφωση;Χμμμ...

Τα έγχορδα όργανα για παράδειγμα από τον βαθμό ακαμψίας στις χορδές που γεννά μη αρμονικά παράγωγα χρειάζονται κούρδισμα (χορδισμό).Ανάλογα με την κατασκευή της,κάθε χορδή όταν ταλαντώνεται από τον οργανοπαίκτη εκτός του θεμελιώδη τόνου παράγει ανώτερες συνιστώσες που δεν είναι απολύτως ακέραια πολλαπλάσια του πρώτου,αλλά βρίσκονται σε ελάχιστα ανώτερο ύψος.Το φαινόμενο αυτό λέγεται Αναρμονικότητα κι εκδηλώνεται υπό μορφή διακροτήματος - διαρκώς παλλόμενος βόμβος χαμηλής συχνόττας - που θα αντιστοιχεί στη διαφορά συχνότητας ανάμεσα στην παραγόμενη αναρμονική συνιστώσα και την επόμενη νότα στην κλίμακα,ανώτερη κατά μια οκτάβα.

Σκοπός του χορδισμού θα είναι ν'αποκαταστήσει μια ισορροπημένη τονική αντίληψη για τον ήχο του οργάνου,έως και να ικανοποιεί το αισθητήριο συγκεκριμένου σολίστα.Στο πλαίσιο εκτέλεσής του τα πραγματικά διαστήματα ανάμεσα στις νότες επιμηκύνονται στις υψηλές οκτάβες- ή στενεύονται στις χαμηλές - σε πολύ μικρό βαθμό (μερικά cents),αλλάζοντας την τέλεια μαθηματική σχέση που προβλέπει ο ίσος συγκερασμός του οργάνου.

Η κλίμακα Railsback αναπαριστά τις αποκλίσεις ανάμεσα σε εφηρμοσμένο χορδισμό πιάνου και τη θεωρητική κλιμακα ΄΄καλού συγκερασμού΄΄.


Επειδή όμως οι ενισχυτές δεν εκτελούν χορδισμό,θα παρέχουν τις αρμονικές συνιστώσες κατά την παραμόρφωση πάντα υπό τέλεια μαθηματική σχέση,οπότε η εξόχως αισθητή δεύτερη αρμονική ως μη διορθωμένη θα δημιουργεί ιδιαίτερη σειρά ενοχλητικών διακροτημάτων συνδυαζόμενη με τον πρώτο σε σειρά υπερτόνο του πιάνου.Αναρμονικούς τόνους παράγουν και άλλα όργανα...

Η θεωρούμενη ως ΄΄ευφωνική΄΄ μονοτελική παραμόρφωση ακόμα και υπό συνθήκες ΄΄μαγικού πρώτου Watt΄΄ θα έχει υποβάλει το αυθεντικό σήμα σε ένα ολότελα δικό της συγκερασμό,χωρίς καν να έχει μπει στο παιγνίδι και η πρόσθετη παραμόρφωση κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή από τη μεριά του ηχείου.

Λόλα,να ένα...ξεκούρδιατο όργανο...;)
 
Last edited:

A

amoustakas

Guest
Επειδή όμως οι ενισχυτές δεν εκτελούν χορδισμό,θα παρέχουν τις αρμονικές συνιστώσες κατά την παραμόρφωση πάντα υπό τέλεια μαθηματική σχέση,οπότε η εξόχως αισθητή δεύτερη αρμονική ως μη διορθωμένη θα δημιουργεί ιδιαίτερη σειρά ενοχλητικών διακροτημάτων συνδυαζόμενη με τον πρώτο σε σειρά υπερτόνο του πιάνου. Αναρμονικούς τόνους παράγουν και άλλα όργανα...

Η θεωρούμενη ως ΄΄ευφωνική΄΄ μονοτελική παραμόρφωση ακόμα και υπό συνθήκες ΄΄μαγικού πρώτου Watt΄΄ θα έχει υποβάλει το αυθεντικό σήμα σε ένα ολότελα δικό της συγκερασμό,χωρίς καν να έχει μπει στο παιγνίδι και η πρόσθετη παραμόρφωση κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή από τη μεριά του ηχείου.

Λόλα,να ένα...ξεκούρδιατο όργανο...;)
audiatur et altera pars. :D

[DOUBLEPOST=1553238529][/DOUBLEPOST]
Επειδή όμως οι ενισχυτές δεν εκτελούν χορδισμό,θα παρέχουν τις αρμονικές συνιστώσες κατά την παραμόρφωση πάντα υπό τέλεια μαθηματική σχέση,οπότε η εξόχως αισθητή δεύτερη αρμονική ως μη διορθωμένη θα δημιουργεί ιδιαίτερη σειρά ενοχλητικών διακροτημάτων συνδυαζόμενη με τον πρώτο σε σειρά υπερτόνο του πιάνου.Αναρμονικούς τόνους παράγουν και άλλα όργανα...

Η θεωρούμενη ως ΄΄ευφωνική΄΄ μονοτελική παραμόρφωση ακόμα και υπό συνθήκες ΄΄μαγικού πρώτου Watt΄΄ θα έχει υποβάλει το αυθεντικό σήμα σε ένα ολότελα δικό της συγκερασμό,χωρίς καν να έχει μπει στο παιγνίδι και η πρόσθετη παραμόρφωση κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή από τη μεριά του ηχείου.

Λόλα,να ένα...ξεκούρδιατο όργανο...;)
Εξαιρετική η παρατήρησή σου. Για το λόγο αυτό ένα πιάνο πρέπει να κουρδίζεται από έμπειρο χορδιστή.

Από την άλλη όμως το πιάνο ξεκουρδίζεται και το αυτί ακόμη και χαμπάρι να το παίρνει δεν ενοχλείται παρά μόνο αν η απόκλιση μεγαλώσει πολύ. Κάπου το έγραψε και ο Κώστας αυτό νομίζω για την αντίληψη του τονικού ύψους. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
audiatur et altera pars. :D


Εξαιρετική η παρατήρησή σου. Για το λόγο αυτό ένα πιάνο πρέπει να κουρδίζεται από έμπειρο χορδιστή.

Από την άλλη όμως το πιάνο ξεκουρδίζεται και το αυτί ακόμη και χαμπάρι να το παίρνει δεν ενοχλείται παρά μόνο αν η απόκλιση μεγαλώσει πολύ. Κάπου το έγραψε και ο Κώστας αυτό νομίζω για την αντίληψη του τονικού ύψους. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Δεν γίνεται να υπολογιστεί η ανεκτικότητα σε διάφορα διακροτήματα για κάθε ακροατή.

Υπάρχει βεβαίως και η άλλη πλευρά του νομίσματος.
Το ακουστικό σύστημα προσαρμόζεται και συνηθίζει στο να εκλαμβάνει την αναρμονική συνήχηση ως κανονική.Γι αυτό το λόγο ένα πιάνο που ξεκουρδίζεται προοδευτικώς λ.χ. από εναλλαγές θερμοκρασίας και υγρασίας στο περιβάλλον αλλοιώνει πάνω απ'όλα την τονική αντίληψη όσων θα εξασκούνται πάνω σ'εκείνο.Και γι αυτό επίσης τα πιάνα θέλουν χόρδισμα λ.χ. μια φορά το χρόνο έστω και αν δεν χρησιμοποιούνται.Διότι είναι βλαβερό για την μουσική αντίληψη να γινόταν η απόκλιση...συνήθεια.;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.113
Reaction score
124.682
Υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος.
Αυτός που ακούει από λάμπες, έχει στρεβλή άποψη για το πώς ακούγεται η μουσική, λόγω συνήθειας.
Νόμισμα, νομίζει:
Νομίζει ότι όλα τα υπόλοιπα παίζουν λάθος, ενώ λάθος παίζει μόνο το δικό του. Που του "αρέσει".:D

Λόλα, λολός παπάς σε βάφτισε. :p
 
Last edited:

A

amoustakas

Guest
Αυτός που ακούει από λάμπες, έχει στρεβλή άποψη για το πώς ακούγεται η μουσική, λόγω συνήθειας.
Νόμισμα, νομίζει:
Νομίζει ότι όλα τα υπόλοιπα παίζουν λάθος, ενώ λάθος παίζει μόνο το δικό του. Που του "αρέσει".:D

Λόλα, λολός παπάς σε βάφτισε. :p
Δεν είναι όλες οι λάμπες ίδιες. Εμείς ακούμε μόνο αυτές που έχουν laid back ήχο και πέπλο. Όσες "τρανζιστορίζουν" εις τον κάλαθον των αχρήστων. Γουστάρουμε παραμόρφωση λέμε. :dance2:
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.142
Reaction score
26.706
Από την άλλη όμως το πιάνο ξεκουρδίζεται και το αυτί ακόμη και χαμπάρι να το παίρνει δεν ενοχλείται παρά μόνο αν η απόκλιση μεγαλώσει πολύ.
Το ακουστικό σύστημα προσαρμόζεται και συνηθίζει στο να εκλαμβάνει την αναρμονική συνήχηση ως κανονική.Γι αυτό το λόγο ένα πιάνο που ξεκουρδίζεται προοδευτικώς λ.χ. από εναλλαγές θερμοκρασίας και υγρασίας στο περιβάλλον αλλοιώνει πάνω απ'όλα την τονική αντίληψη όσων θα εξασκούνται πάνω σ'εκείνο.Και γι αυτό επίσης τα πιάνα θέλουν χόρδισμα λ.χ. μια φορά το χρόνο έστω και αν δεν χρησιμοποιούνται
Έτσι ακριβώς.

Δεν είναι όλες οι λάμπες ίδιες
Αυτή είναι καλή. Κάνει και διάχυση
1-26 διαχυση.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.113
Reaction score
124.682
Διότι είναι βλαβερό για την μουσική αντίληψη να γινόταν η απόκλιση...συνήθεια
Μεγάλη αλήθεια. :angel:

Δυστυχώς, στο χώρο του όντιο, η απόκλιση είναι συνήθεια, και το τι "αρέσει" στον καθένα, στρεβλό.

Λένε βέβαια, πως οφείλει αυτό που του "αρέσει", να είναι σεβαστό τοις πάσι.

Στην πεζή πραγματικότητα, οφείλει πρώτος απ'όλους ο ίδιος να μη το σέβεται, αναγνωρίζοντας πως αυτό είναι στρεβλό, και "βλαβερό για την μουσική αντίληψη" που λέει "με τρόπο" ο μπούτχιας, αντί να πει "στο γάμο του Καραγκιόζη".:gotcha:
 


Μηνύματα
348
Reaction score
685
Ξεκουρδιατοι παίζουν πολύ διάσημοι κιθαριστες...με υπέροχα αποτελέσματα...:D


Πραγματικά τώρα πιστεύετετε ότι οι λαμπάτοι αλλοιώνουν την τονική αντίληψη όσων.. εξασκούνται πάνω σε αυτούς?:D

Σε λίγο θα ζητάτε να εξοπλίζονται και με pitch knob σαν τα synthesizers ! :lolsign:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.113
Reaction score
124.682
Πραγματικά τώρα πιστεύετετε ότι οι λαμπάτοι αλλοιώνουν την τονική αντίληψη όσων.. εξασκούνται πάνω σε αυτούς?
Δεν είναι θέμα "πίστης". :D

Αυτά αποδεικνύονται με αντικειμενικά τεχνικά κριτήρια. 8-)

"Πίστη" αναγνωρίζεται μόνο σε αυτούς που εθελοτυφλούν κι επιμένουν στην δήθεν ορθότητα των στρεβλών υλοποιήσεων, αδιαφορώντας για τις χειροπιαστές αποδείξεις περί του αντιθέτου, όπως στην θρησκεία για το Άγιο φως, όπως για την επίπεδη γη, όπως για την ομοιοπαθητική και όπως για τους εμβολιασμούς. Συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια.:D
 

Μηνύματα
348
Reaction score
685
Αυτά αποδεικνύονται με αντικειμενικά τεχνικά κριτήρια. 8-)
Σαν να λέμε πχ ότι ο μουσικός που ακούει απο λαμπάτο , διαστρεβλώνει την τονική αντίληψη του και έπειτα δεν μπορεί να εναρμονιστεί με την υπόλοιπη ορχήστρα.

Εδω μιλάμε καταστρέφονται καριέρες !!! :D:roflmao:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ξεκουρδιατοι παίζουν πολύ διάσημοι κιθαριστες...με υπέροχα αποτελέσματα...:D


Πραγματικά τώρα πιστεύετετε ότι οι λαμπάτοι αλλοιώνουν την τονική αντίληψη όσων.. εξασκούνται πάνω σε αυτούς?:D

Σε λίγο θα ζητάτε να εξοπλίζονται και με pitch knob σαν τα synthesizers ! :lolsign:
Θεμέλια Αρχή στην υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής είναι το αποδιδόμενο σήμα εξόδου στο ενιαίο σύστημα να αντιπροσωπεύει με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια το σήμα εισόδου.Αυτή η Αρχή δεν είναι διαπραγματεύσιμη υπό καμία άποψη και συνθήκη.

Αντιθέτως σε κατάσταση μουσικής δημιουργίας αντί αναπαραγωγής,θεμέλια Αρχή είναι το παραγόμενο σήμα να υποτάσσεται στις ιδιαίτερες επιθυμίες του εκάστοτε δημιουργού.Σε συνάρτηση με ηλεκτρικώς ενισχυόμενα όργανα,το παραγόμενο σήμα από τον ενισχυτή του οργάνου δεν θα ακολουθεί σε όλες τις περιπτώσεις γραμμικά το σήμα εισόδου ,αλλά μπορεί να του προσδίδεται ένα ιδιαίτερο ηχόχρωμα που θα επιδιώκει συνειδητά ο καλλιτέχνης.Δεν είναι αυτός υποχρεωμένος σε γραμμική απόδοση,τουναντίον μάλιστα.

Ενώ τα συστήματα αναπαραγωγής προϋποθέτουν χρήση εντός ωφέλιμων και γραμμικών ορίων λειτουργίας,τα ηλεκτρονικά συστήματα παραγωγής ήχου για τους καλλιτέχνες οδηγούνται αρκετές φορές ηθελημένα από εκείνους σε συνθήκες μη γραμμικής λειτουργίας,ούτως ώστε να επιτυγχανόταν κάποια προεπιλεγείσα δημιουργική έκφανση.

Και η δεύτερη θεμέλια Αρχή είναι εξίσου αδιαπραγμάτευτη,αλλά και ανεξάρτητη από την πιστή αναπαραγωγή της εκάστοτε καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Και για να καταρριφθεί οριστικώς η ανάλογη επιχειρηματολογία,είναι προφανές ότι οι δύο ξεχωριστές Αρχές δεν ταυτίζονται και είναι άστοχη και διαστρεβλωτική της πραγματικότητας η αναγωγή των συνθηκών παραγωγής ενός έργου σ'εκείνες της αναπαραγωγής του.
Σαν να λέμε πχ ότι ο μουσικός που ακούει απο λαμπάτο , διαστρεβλώνει την τονική αντίληψη του και έπειτα δεν μπορεί να εναρμονιστεί με την υπόλοιπη ορχήστρα.

Εδω μιλάμε καταστρέφονται καριέρες !!! :D:roflmao:
Ιδού το καθιερωμένο σύγχρονο πρότυπο τονικής εναρμόνισης για τους μουσικούς και τα μέλη ορχήστρας.
(λο)Λα 440 Hz.
https://en.wikipedia.org/wiki/Concert_pitch
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.113
Reaction score
124.682
Άσε ήσυχους τους μουσικούς.
Αυτοί παράγουν τέχνη, όπως θέλουν. Αν θέλουν με ξεκούρδιστα πιάνα, με ξεκούρδιστα. Παραμόρφωση στην κιθάρα με τους τόνους, ή χωρίς παραμόρφωση. Ο καλλιτέχνης αποφασίζει.

Ο ακροατής δεν παράγει τέχνη στο σπίτι του, αναπαραγάγει την τέχνη του μουσικού.
Όπως την έφτιαξε ο μουσικός, είτε κουρδισμένη, είτε ξεκούρδιστη, είτε παραμορφωμένη είτε χωρίς ψαλιδισμους και παραμορφώσεις, ακριβώς όπως έγινε η ηχογράφηση.

Ο ακροατής που θεωρεί τον εαυτό του καλλιτέχνη, υποθέτω πως χρήζει αναθεώρησης.

Μπορεί να βλέπει και τις ταινίες στον προβολέα του φορώντας πράσινα γυαλιά, δίνοντας το δικό του "καλλιτεχνικό" στίγμα στην εικόνα, αλλά δυστυχώς όλες οι ταινίες δεν είναι πρασινωπές όπως το Μάτριξ, και τελικά μόνο ο ίδιος ζει στο δικό του Μάτριξ. 8-)
 
Last edited:

Μηνύματα
348
Reaction score
685
Ο μπούτχιας κάπου έγραψε για αλλοίωση τονικής αντίληψης όταν παίζεις σε ξεκούρδιστο όργανο . Θεώρησα ότι το παραλλήλίζει με τις ξεκούρδιστες "λόλες" εξού και οι αχρείαστες τελικά υπερβολές μου.

Ο ακροατής που θεωρεί τον εαυτό του καλλιτέχνη, υποθέτω πως χρήζει αναθεώρησης.
Και αν είναι και τα 2?

 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.932
Και αν είναι και τα 2?
Τη στιγμή που ειναι ακροατής ειναι μόνο ακροατής.
Ενω τη στιγμή που είναι καλλιτέχνης (όταν παίζει ή μιξάρει) είναι και τα δυο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ο μπούτχιας κάπου έγραψε για αλλοίωση τονικής αντίληψης όταν παίζεις σε ξεκούρδιστο όργανο . Θεώρησα ότι το παραλλήλίζει με τις ξεκούρδιστες "λόλες" εξού και οι αχρείαστες τελικά υπερβολές μου.
Και αν είναι και τα 2?
Σε ωδεία κι επαγγελματικές εφαρμογές όπου το πιάνο θα υφίσταται καθημερινή καταπόνηση,χρειάζεται κατά κανόνα συχνότερο κούρδισμα απ'ότι σε τυπικές οικιακές εφαρμογές.Η επίδραση ενός ξεκούρδιστου οργάνου είναι ακόμα πιο κρίσιμη για την τονική αντίληψη όσων θα εξασκούνται σε αυτό ευρισκόμενοι σε διαδικασία μάθησης.Και κατ'επέκτασιν στους ενισχυτές,για όσους χρήστες δεν θα ήταν οι ίδιοι...φτασμένοι μουσικοί,δηλαδή την πλειοψηφία.:D
 

Μηνύματα
501
Reaction score
705
Πάντως αυτές που περιγράφετε πιο πάνω είναι οι δυο μεγαλύτερες άτυπες σχολές στο hi-fi/high-end, δηλαδή ή όσο πιο κοντά στην ηχογράφηση ή όσο πιο ωραίο στο αυτί. Γούστα είναι και τα δυο αρκεί να υπάρχει στοιχειώδης αυτογνωσία.
 

Μηνύματα
348
Reaction score
685
Μπορεί να βλέπει και τις ταινίες στον προβολέα του φορώντας πράσινα γυαλιά, δίνοντας το δικό του "καλλιτεχνικό" στίγμα στην εικόνα, αλλά δυστυχώς όλες οι ταινίες δεν είναι πρασινωπές όπως το Μάτριξ, και τελικά μόνο ο ίδιος ζει στο δικό του Μάτριξ. 8-)

Red Pill
: A life of harsh knowledge, desperate freedom, and the brutal truths of reality -> EAR , BHUTIA , κλπ..

Blue Pill: A life of luxurious security, tranquil happiness, and the blissful ignorance of illusion -> όλοι εμείς οι λαμπάτοι !

:D:D
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.318
Μηνύματα
2.858.384
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top