Μπόχα, βρώμα και δυσωδία...

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Απάντηση: Μπόχα, βρώμα και δυσωδία...

Όταν εγώ πρίν από μερικούς μήνες ανακάλυψα τα αίσχη που λέγονται εδώ μέσα και εξέθεσα τις απόψεις μου σχετικά με τον επώνυμο διασυρμό ανθρώπων που στην τελική αυτό είναι το επάγγελμά τους
Από πότε το επάγγελμα κάποιου τον βάζει στο απυρόβλητο;
Από πότε οι επαγγελματίες είναι υπεράνω κριτικής; Δεν κρίνουμε τους γιατρούς, τους δημοσιογράφους, τους καθηγητές;
Και εν τέλει τι προσόντα έχουν αυτοί που γράφουν στα περιοδικά;
Έχουν σπουδάσει φυσική; Είναι ηλεκτρονικοί; Έχουν βγάλει πολυτεχενείο; Έχουν εξειδικευτεί στο σχεδιασμό ηχείων; Είναι δημοσιογράφοι (άσχετο εντελώς με το θέμα που γράφουν). Είναι ηχολήπτες;
Τι είναι τελικά; Μήπως είναι απλά χομπίστες;

Συγγνώμη για το οτι πετάγομαι, αλλά προσπαθώ να καταλάβω...
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Θα παρακαλουσα παρα πολυ, οποιους εχουν σκοπο να απαντησουν στον audiomusic να το κανουν με τον τροπο που χαρακτηριζει το AVSite.
Κοσμια και με σεβασμο στον φιλοξενουμενο μας...
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Re: Απάντηση: Μπόχα, βρώμα και δυσωδία...

Από πότε το επάγγελμα κάποιου τον βάζει στο απυρόβλητο;
Από πότε οι επαγγελματίες είναι υπεράνω κριτικής; Δεν κρίνουμε τους γιατρούς, τους δημοσιογράφους, τους καθηγητές;
Και εν τέλει τι προσόντα έχουν αυτοί που γράφουν στα περιοδικά;
Έχουν σπουδάσει φυσική; Είναι ηλεκτρονικοί; Έχουν βγάλει πολυτεχενείο; Έχουν εξειδικευτεί στο σχεδιασμό ηχείων; Είναι δημοσιογράφοι (άσχετο εντελώς με το θέμα που γράφουν). Είναι ηχολήπτες;
Τι είναι τελικά; Μήπως είναι απλά χομπίστες;

Συγγνώμη για το οτι πετάγομαι, αλλά προσπαθώ να καταλάβω...
+1

Και να ήταν μόνο ο συγκεκριμένος συντάκτης ή το συγκεκριμένο περιοδικό να πω ότι υπάρχει προκατάληψη...

ΟΛΑ τα περιοδικά και ΟΛΟΙ οι συντάκτες και reviewers υπόκεινται και θα υπόκεινται και στο μέλλον σε κριτική!

Αυτό είναι το νόημα ενός φόρουμ. Ο κάθε καταναλωτής να μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί!!!

Εγώ προσωπικά έχω κριτικάρει πολλές φορές απόψεις και reviews και συγκριτικά που έχουν δημοσιευθεί και στον Ελληνικό Ειδικό Τύπο και θα το κάνω και στο μέλλον! Για τα ίδια περιοδικά έχω πει μπράβο ή έχω αναφέρει άρθρα τους όποτε συμφωνούσα με όσα έγραφαν.

Όποιος από τους κυρίους δεν αντέχει την κριτική ας το γυρίσει στην λογοτεχνία...

Όποιος πάλι φωνάζει είναι ύποπτος... μήπως του χαλάμε την μαγιά;;;
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Re: Απάντηση: Μπόχα, βρώμα και δυσωδία...

Από πότε οι επαγγελματίες είναι υπεράνω κριτικής; Δεν κρίνουμε τους γιατρούς, τους δημοσιογράφους, τους καθηγητές;
Ο unforgiven έχει απόλυτο δίκαιο. Όλοι πρέπει να κρίνονται για αυτό που κάνουν. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο για αυτούς που λειτουργούν ως κριτές σε αυτό που κάνουν.

Και εν τέλει τι προσόντα έχουν αυτοί που γράφουν στα περιοδικά;Έχουν σπουδάσει φυσική; Είναι ηλεκτρονικοί; Έχουν βγάλει πολυτεχενείο; Έχουν εξειδικευτεί στο σχεδιασμό ηχείων; Είναι δημοσιογράφοι (άσχετο εντελώς με το θέμα που γράφουν). Είναι ηχολήπτες; Τι είναι τελικά; Μήπως είναι απλά χομπίστες; Συγγνώμη για το οτι πετάγομαι, αλλά προσπαθώ να καταλάβω...
Για να διασαφηνίσουμε τα πράγματα, αν κάποιος είναι φυσικός, ηλεκτρονικός ή πολυτεχνίτης, δεν σημαίνει ότι έχει και τη σαφέστερη άποψη για το πως ηχούν τα φυσικά όργανα, πως ακούγεται η ζωντανή μουσική και πότε ένα σύστημα πλησιάζει τον φυσικό ήχο. Το συγκεκριμένο θεωρητικό υπόβαθρο δεν έχει καμία συνεπαγωγή με την ικανότητα κάποιου να κρίνει το ποσοστό απόκλισης του αναπαραγόμενου ήχου από τον φυσικό ήχο.

Από την άλλη, αν κάποιος είναι ηχολήπτης και ταυτόχρονα έχει σημαντική εξοικείωση με ζωντανές μουσικές παραστάσεις ή είναι επαγγελματίας μουσικός ή είναι έστω και ένας ερασιτέχνης οργανοπαίκτης με πολλές ώρες τριβής, τότε διαθέτει τα σημαντικότερα εφόδια για να γίνει ένας καλός αξιολογητής των ηχητικών επιδόσεων μιας συσκευής.

Τώρα, αν οι αναγνώστες ενδιαφέρονται περισσότερο για το ηλεκτρονικό σχέδιο μιας συσκευής, τις μετρήσεις και τις τεχνολογικές καινοτομίες που έχουν εφαρμόσει σε αυτή, τότε οι καταλληλότεροι κριτές είναι οι φυσικοί, οι ηλεκτρονικοί και οι πολυτεχνίτες.

Κατά την προσωπική μου άποψη, μια ιδεατή κατάσταση για ένα περιοδικό που ασχολείται με την κρητική των μηχανημάτων, θα ήταν να διαθέτει μια ομάδα από ηχολήπτες και μουσικούς που να ασχολούνται με τις ηχητικές επιδόσεις των συσκευών και μια ομάδα φυσικών και ηλεκτρονικών που να ασχολούνται με τις μετρήσεις και τα τεχνικά θέματα. Δηλαδή, κάτι ανάλογο το Stereophile.

Όσο και αν σας φανεί περίεργο, στο δικό μας High Fidelity έχουμε απ' όλα.:cool_4: Η αφεντιά μου ασχολείται τα τελευταία 5 χρόνια με την ηχοληψία και πρόσφατα πήρα και ένα χαρτάκι (έτσι για το τυπικό - και φυσικά όχι από το τρελάδικο :crazy_1:) και ο Μαρκουλής είναι ο επιστήμονας της παρέας όπου αναλαμβάνει όλα τα τεχνικά και τις μετρήσεις. Παρά τα όποια μειονεκτήματα μας, προσπαθούμε πάντα να βελτιωνόμαστε και σε αυτό θα βοηθήσετε και εσείς με την πολύτιμη κρητική σας.


Εγώ προσωπικά έχω κριτικάρει πολλές φορές απόψεις και reviews και συγκριτικά που έχουν δημοσιευθεί και στον Ελληνικό Ειδικό Τύπο και θα το κάνω και στο μέλλον! Για τα ίδια περιοδικά έχω πει μπράβο ή έχω αναφέρει άρθρα τους όποτε συμφωνούσα με όσα έγραφαν. Όποιος από τους κυρίους δεν αντέχει την κριτική ας το γυρίσει στην λογοτεχνία... Όποιος πάλι φωνάζει είναι ύποπτος... μήπως του χαλάμε την μαγιά;;;
Χρήστο, αναγνώστες σαν και εσένα, είναι πραγματικά πολύτιμοι για εμάς. Αν εσύ και οποιοσδήποτε Χρήστος δεν κάνει την κριτική του, τότε εμείς ως περιοδικό θα είμαστε σαν κάποιον που προσπαθεί να χτενιστεί και να ξυριστεί χωρίς καθρέφτη.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Νικόλα, σε ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις.
Έμπλεξα τους φυσικούς και τους ηλεκτρονικούς γιατί πολλές φορές διαβάζω αναλύσεις για τον σχεδιασμό των ηλεκτρονικών που ή πρέπει να έχεις κάνει μεταπτυχιακό για να τις καταλάβεις ή να τις έχεις αντιγράψει από κάπου.
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Νικόλα, σε ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις.
Έμπλεξα τους φυσικούς και τους ηλεκτρονικούς γιατί πολλές φορές διαβάζω αναλύσεις για τον σχεδιασμό των ηλεκτρονικών που ή πρέπει να έχεις κάνει μεταπτυχιακό για να τις καταλάβεις ή να τις έχεις αντιγράψει από κάπου.
Μερικές απλές περιγραφές τις μαθαίνεις και εμπειρικά με το πέρασμα του χρόνου. Όταν βέβαια το πράγμα χοντραίνει, εκεί επιβάλαιται τηλέφωνο στον Βαγγέλη ή τον κάθε Βαγγέλη του κάθε περιοδικού.

Η συγκεκριμένη ανάγκη προέκυψε από πολύ παλιά για εμάς. Αν θυμάμαι καλά από τις αναδρομές που έχω κάνει σε παλαιότερα reviews, αυτός ο σύνθετος τρόπος αξιολόγησης θα πρέπει να εμφανίστηκε κάπου στις αρχές του 80', όταν κάποιοι θεωρητικοί γνώστες του αντικειμένου των ηλεκτρονικών, που εργάζονταν ως reviewers και ταυτόχρονα είχαν μεγάλη εμπειρία σε θέματα ηχητικής αξιολόγησης, ξεκίνησαν να αιτιολογούν τα ιδιαίτερα ηχητικά χαρακτηριστικά της κάθε συσκευής σύμφωνα με το signal path που δημιουργούσε ο εκάστοτε σχεδιαστής στα κυκλώματα των υλοποιήσεων του.

Όλα είναι καλά. Ο κάθε ένας αντιλαμβάνεται, βιώνει και αντλεί ικανοποίηση από το hobby του με τον δικό του τρόπο. Αρκεί να βρει τι τον γεμίζει περισσότερο και να το ακολουθήσει. Όλα είναι καλά και όλα χρειάζονται.
Σε γενικές γραμμές πάντως, οι αναγνώστες δείχνουν μια μεγαλύτερη "συμπάθεια" στα reviews που κάνουν αναφορές σε συγκριτικά αποτελέσματα μεταξύ των ηχητικών επιδόσεων κάποιων συσκευών. Κάτι που σπανίζει από τα Ελληνικά περιοδικά, αλλά και από τα περισσότερα ξένα.

Τέλος πάντων, τα τελευταία μας μηνύματα ξέφυγαν λίγο από το θέμα του thread. Ελπίζω να ήταν κάπως ευχάριστη αυτή η παρένθεση. Επίσης, ελπίζω η επαναφορά στο θέμα να γίνει με ηπιότερους τόνους και κάποια στιγμή να δώσουμε ένα τέλος, αφού μέχρι τώρα δεν έχουμε καταφέρει να κάνουμε κάποιες επώνυμες καταγγελίες και να βοηθήσουμε την κατάσταση. Χωρίς να θέλω να θίξω την όλη συζήτηση, πιστεύω ότι η ανωνυμία που τηρήθηκε, μπέρδεψε τα πράγματα και άφησε πολλά υπονοούμενα να αιωρούνται στην ατμόσφαιρα.
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Εγώ πάντως για έναν reviewer δεν θα ζητήσω ούτε πτυχίο ούτε πιστοποίηση...

Τις γνώσεις μπορεί να τις αποκτήσει ο καθένας... την εμπειρία ελάχιστοι...

Και οι μεγάλοι reviewers του εξωτερικού αποκτούν την αξιοπιστία τους μέσα από τα κείμενά τους και φυσικά από την εμπειρία τους... Κανείς δεν έγινε αξιόπιστος reviewer από το πρώτο του κείμενο λόγω των πτυχίων του και τα μεγάλα ονόματα "δοκιμάστηκαν" πολλές φορές από τους απλούς καταναλωτές στο πέρασμα των χρόνων... Η αξιοπιστία δεν πιστοποιείται... κερδίζεται!
 

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Προς κ. Κορακάκη

Κύριε Κορακάκη καλημέρα σας.

Δεκτά και κατανοητά όλα όσα αναφέρετε, όμως μήπως θα μπορούσατε να μου δείξετε σε ποιό σημείο του avsite, δεν κρίνουν αλλά κατακρίνουν τα γραπτά σας, καταλήγοντας ότι είστε για γιαούρτια και ντομάτες;

Σας παρακαλώ δώστε μου το λινκ για να το δω και εγώ, διότι όσο και αν έψαξα δυστυχώς δεν κατάφερα να βρώ πουθενά κάποια αντίστοιχη με αυτή του συναδέλφου σας κ. Παναγόπουλου.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
301
Απάντηση: Μπόχα, βρώμα και δυσωδία...

Λοιπόν για να συνεχίσουμε την ιστορία με τα λαμόγια και τα φερέφωνα. Είχαμε μείνει στο σημείο που το φερέφωνο προσκολλάτε σε έναν λαμόγιο.

Λοιπόν η μετέπειτα πορεία του φερέφωνου είναι να πιάσει δουλειά σε ένα μαγαζί του χώρου, με την βοήθεια πάντα του λαμόγιου που έχει διασυνδέσεις. Έτσι ο φερέφωνος μπαίνει μέσα στο "κύκλωμα" και αρχίζει να γνωρίζει από κοντά πρόσωπα και καταστάσεις. Συνήθως δεν ευδοκιμεί μέσα στον χώρο γιατί κανένας εργοδότης δεν σε πληρώνει για να κάνεις δημόσιες σχέσεις, αλλά σε πληρώνει για να δουλεύεις. Μετά την απόλυση ο φερέφωνος θεωρείτε "έμπειρος" μιας που πλέον γνωρίζει ονόματα και καταστάσεις από μέσα.

Έτσι λοιπόν μετά από μία σύντομη πορεία στον χώρο ο φερέφωνος πλέον είναι έτοιμος για να ανεβεί ένα στάδιο παραπάνω. Αυτό όμως δεν είνια ποτέ εύκολο για πολλούς λόγους. Πρώτος και κυριότερος:
Ο λαμόγιος έχει πάντα πολλούς φερέφωνους οπότε η "προαγωγή" είναι δύσκολη υπόθεση. Έτσι αναπτύσσεται ένας ανταγωνισμός μεταξύ τους. Όλοι οι φερέφωνοι προσπαθούν να αποδείξουν ότι είναι καλύτεροι από τους άλλους, γλύφωντας τον λαμόγιο και τους συνλαμόγιους του.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.099
Reaction score
20.576
Re: Απάντηση: Μπόχα, βρώμα και δυσωδία...

Λοιπόν για να συνεχίσουμε την ιστορία με τα λαμόγια και τα φερέφωνα. Είχαμε μείνει στο σημείο που το φερέφωνο προσκολλάτε σε έναν λαμόγιο.

Λοιπόν η μετέπειτα πορεία του φερέφωνου είναι να πιάσει δουλειά σε ένα μαγαζί του χώρου, με την βοήθεια πάντα του λαμόγιου που έχει διασυνδέσεις. Έτσι ο φερέφωνος μπαίνει μέσα στο "κύκλωμα" και αρχίζει να γνωρίζει από κοντά πρόσωπα και καταστάσεις. Συνήθως δεν ευδοκιμεί μέσα στον χώρο γιατί κανένας εργοδότης δεν σε πληρώνει για να κάνεις δημόσιες σχέσεις, αλλά σε πληρώνει για να δουλεύεις. Μετά την απόλυση ο φερέφωνος θεωρείτε "έμπειρος" μιας που πλέον γνωρίζει ονόματα και καταστάσεις από μέσα.

Έτσι λοιπόν μετά από μία σύντομη πορεία στον χώρο ο φερέφωνος πλέον είναι έτοιμος για να ανεβεί ένα στάδιο παραπάνω. Αυτό όμως δεν είνια ποτέ εύκολο για πολλούς λόγους. Πρώτος και κυριότερος:
Ο λαμόγιος έχει πάντα πολλούς φερέφωνους οπότε η "προαγωγή" είναι δύσκολη υπόθεση. Έτσι αναπτύσσεται ένας ανταγωνισμός μεταξύ τους. Όλοι οι φερέφωνοι προσπαθούν να αποδείξουν ότι είναι καλύτεροι από τους άλλους, γλύφωντας τον λαμόγιο και τους συνλαμόγιους του.
Ρε παιδιά, ένα λεξικό ρε παιδιά! Ήμαρτον δηλαδή. Για συγγνώμη, για να καταλάβω. Το λαμόγιο κατέχει ρόλο πασπαρτού, για ολωνώνε των ειδών τις συσκευές, ενώ το φερέφωνο εξειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο είδος; Και ποιό; Για να ξέρω δηλαδή, με τί πρέπει να ασχοληθώ ως φερέφωνο για να βγάλω πιο πολλά; Με προενισχυτές, με τελικούς, με ηχεία; Να σας πω! ΜΕ καλώδια αποκλείεται. Μου φέρνουν αλλεργία...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.099
Reaction score
20.576
Επίσης, θα ήθελα να μάθω πώς πάει η ιεραρχία: φερέφωνο - λαμόγιο, ή λαμόγιο - φερέφωνο; Υπάρχουν κι άλλα επίπεδα; Και ποια;
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
301
Απάντηση: Μπόχα, βρώμα και δυσωδία...

Το φερέφωνο είναι το wanna be Λαμόγιο. Ασχολείτε μόνο με όσα του επιτρέπει το Λαμόγιο...

Ο Λαμόγιος από την άλλη δεν επιδέχεται άλλης βελτίωσης έχει φτάσει στο απώτερο στάδιο εξειδίκευσης. Όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.099
Reaction score
20.576
Και καλά τα λαμόγια στο high end, εντάξει, τα παίρνουν σε είδος. Αυτός ο πουλημένος δημοσιογράφος που δεν γράφει όλα τα φαρμακεία στην Κουάλα Λουμπούρ, με τί πληρώνεται; Με ασπιρίνες ή depon;
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
301
Απάντηση: Re: Μπόχα, βρώμα και δυσωδία...

Και καλά τα λαμόγια στο high end, εντάξει, τα παίρνουν σε είδος. Αυτός ο πουλημένος δημοσιογράφος που δεν γράφει όλα τα φαρμακεία, με τί πληρώνεται; Με ασπιρίνες ή depon;
προφυλακτικά;
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.099
Reaction score
20.576
Πάντως, λαμόγιο και πληρωμένος σε είδος, μπα, δε λέει. Καλά ρε, τόσο ηλίθιοι είναι; Εγώ στη θέση τους θα προτιμούσα ζεστό χρήμα. Μηχανήματα έχω, δίσκους έχω, ε, να πάω και για κανένα σουβλάκι. Με τί να τον πληρώσω το σουβλατζή; Πστ, παιδί, πιάσε δύο με απ' όλα χωρίς τζατζίκι και πάρε ένα προενισχυτή άστρωτο; Ρεζιλίκια πράματα...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.099
Reaction score
20.576
Re: Απάντηση: Re: Μπόχα, βρώμα και δυσωδία...

προφυλακτικά;
Τί να τα κάνει τόσα προφυλακτικά ρε; Να χρησιμοποιήσει καμιά δεκαριά τη μέρα, άντε είκοσι. Τα υπόλοιπα;

Προφυλακτικά από την Κουάλα Λουμπούρ... Χμ, θα είναι άραγε πιστοποιημένα με CE;
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.099
Reaction score
20.576
Ρε Σπύρο, το ανθυπολαμόγιο πού εντάσσεται; Δεν είναι μεταξύ υπολαμόγιου και φερέφωνου;
 


Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Μερικές απλές περιγραφές τις μαθαίνεις και εμπειρικά με το πέρασμα του χρόνου.

Εαν καταλαβα καλα θεωρεις φυσιολογικη κατασταση την ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ προσεγγιση, οταν προκειται για ενα ριβιουερ.
Ομως καταδικαζεις την ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ και προχειρη δουλεια του μαστρο Μητσου σε σχεση με τον LEVINSON, oπως αναφερεις αλλου. Πρεπει να διαλεξεις. Η ελαστικοτητα οταν κρινεται ενας ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ειτε ειναι αποδεκτη για ολους ειτε για κανενα. Κατα την γνωμη μου εκεινος που επιδιωκει να ζησει απο μια δραστηριοτητα πρεπει να εχει ξεπερασει αυτο το αρχικο επιπεδο.


Όταν βέβαια το πράγμα χοντραίνει,
Ποτε συμβαινει αυτο ?
Τελος παντων πως το εννοεις το χοντραινει ?
εκεί επιβάλαιται τηλέφωνο στον Βαγγέλη ή τον κάθε Βαγγέλη του κάθε περιοδικού.

Η συγκεκριμένη ανάγκη προέκυψε από πολύ παλιά για εμάς. Αν θυμάμαι καλά από τις αναδρομές που έχω κάνει σε παλαιότερα reviews, αυτός ο σύνθετος τρόπος αξιολόγησης θα πρέπει να εμφανίστηκε κάπου στις αρχές του 80', όταν κάποιοι θεωρητικοί γνώστες του αντικειμένου των ηλεκτρονικών, που εργάζονταν ως reviewers και ταυτόχρονα είχαν μεγάλη εμπειρία σε θέματα ηχητικής αξιολόγησης, ξεκίνησαν να αιτιολογούν τα ιδιαίτερα ηχητικά χαρακτηριστικά της κάθε συσκευής σύμφωνα με το signal path που δημιουργούσε ο εκάστοτε σχεδιαστής στα κυκλώματα των υλοποιήσεων του.

Η διπλη προσεγγιση μιας συσκευης Ηχου (Τεχνοκρατικη + Αισθησιοκρατικη) κατα την διαδικασια ενος Review ειναι εγγενης αναγκη και υπηρξε παντα ετσι. Δεν διαμορφωθηκε σε καποια φαση.
Αυτο διοτι οι συσκευες Ηχου ειναι μεν εργα Τεχνολογιας αλλα εχουν σαν προορισμο την παρουσιαση εργων Τεχνης.
H πληροτητα ενος τεστ προυποθετει ΚΑΙ τις δυο προσεγγισεις, στην ΣΩΣΤΗ αναλογια.
Δυστυχως οι περισσοτεροι ριβιουερς ΔΕΝ διαθετουν αρτιες τεχνικες γνωσεις, γι αυτο αναλωνονται συνηθως σε υπερκαρυκευμενες παρουσιασεις τυπου παραμυθι-ταξιδι και ακατασχετη αμπελοφιλοσοφια.
Αυτο το υφος προσωπικα με απωθει, καθως μεσα απ' αυτο γινεται προφανης η προσπαθεια να αποκρυβει το Ερασιτεχνικο επιπεδο.
Ο ειδικος τυπος στην Ελλαδα χρονολογειται απο τον Απριλιο του 1973 οταν εκδοθηκε το 1ο τευχος του "ΗΧΟΣ & Hi Fi"
και απο τοτε παλευει να βρει τον στοχο και τις ισορροπιες. (Ενδεικτικα τα πρωτα 40 τευχη του ΗΧΟΥ στην διαθεση σου
εαν σε ενδιαφερουν)

Όλα είναι καλά. Ο κάθε ένας αντιλαμβάνεται, βιώνει και αντλεί ικανοποίηση από το hobby του με τον δικό του τρόπο. Αρκεί να βρει τι τον γεμίζει περισσότερο και να το ακολουθήσει. Όλα είναι καλά και όλα χρειάζονται.
Σε γενικές γραμμές πάντως, οι αναγνώστες δείχνουν μια μεγαλύτερη "συμπάθεια" στα reviews που κάνουν αναφορές σε συγκριτικά αποτελέσματα μεταξύ των ηχητικών επιδόσεων κάποιων συσκευών.

Ελπιζω να γινεται αντιληπτο οτι οι ΗΧΗΤΙΚΕΣ επιδοσεις ΔΕΝ μπορουν
1) να περιγραφουν αποτελεσματικα μεσω του γραπτου ή προφορικου λογου.
2) παρα να εκφραζουν την ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ αντιληψη του γραφοντος.
Αρα οι πινακες αξιολογησης που υποθετω οτι εννοεις καλυτερα να λειπουν. Ακροατες-καταναλωτες που βαδιζουν αποκλειστικα βασει πινακων αξιολογησης ειναι αξιοι της τυχης τους.

Κάτι που σπανίζει από τα Ελληνικά περιοδικά, αλλά και από τα περισσότερα ξένα.
Ο χωρος του Ελληνικου Ειδικου Τυπου θελει πολυ δουλεια ακομη, κυριως προς την κατευθυνση της αποδεσμευσης του απο τον παραγοντα συμφερον. Εδω χρειαζονται ΗΡΩΕΣ...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.099
Reaction score
20.576
- Καλημέρα σας, ένα κιλό βλήτα παρακαλώ...
- Δυστυχώς μόλις μας τελείωσαν. Έχουμε φερέφωνα ΑΑ. Να βάλω δυό κιλά;
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.581
Μηνύματα
2.864.924
Members
37.932
Νεότερο μέλος
JimmyP
Top