Να παρουσιάσω και γω ρε παιδιά τον χώρο μου και τα μηχανήματά μου

Μηνύματα
19.470
Reaction score
23.524
Να πάρω κανα μασίνι του 70-80 δηλαδή, μόνο και μόνο επειδή έχει αραιοκατοικημένες πλακέτες με γκουμούτσες εξαρτήματα για να μπορώ να τ αλλάζω :p
Να βάλω και ...λουκούμι στο σωληνάκι της βενζίνας στο αυτοκίνητο;;;;; :p
Εννοει οτι δεν ξερεις να τα φτιάχνεις βρε συ ...
 


Μηνύματα
30.098
Reaction score
29.829
Εννοει οτι δεν ξερεις να τα φτιάχνεις βρε συ ...
Εννοώ ότι λόγω smd δεν θα φιάχνονται , θα χρειάζεται αντ/ση πλακέτας που δεν θα υπάρχει , και θα τα πετάξει.
Ηδη γίνεται αυτό σε πολλά νέα μηχανήματα .Αλλά και να υπάρχει η πλακέτα , έχει τόσο μεγάλο κόστος που είναι πλέον ασύμφορο να το επισκευάσεις το μηχάνημα , πάρε άλλο σου λένε , πιό φτηνά θα σου βγεί.
Να πάρω κανα μασίνι του 70-80 δηλαδή, μόνο και μόνο επειδή έχει αραιοκατοικημένες πλακέτες με γκουμούτσες εξαρτήματα για να μπορώ να τ αλλάζω :p
Να βάλω και ...λουκούμι στο σωληνάκι της βενζίνας στο αυτοκίνητο;;;;; :p
Δεν μπορείς να το πληρώσεις το μασίνι του 70-80 πλέον. Αν μιλάμε για ενεργά. Ναι υπήρχαν κάποια λίγα από τότε.
Οσο για τις πλακέτες , δεν είναι καθόλου αραιοκατοικημένες πίστεψέ το.
Το λουκούμι ρε συ το έβαζαν στα μοτοσακό . :dance2:
 




Μηνύματα
19.470
Reaction score
23.524
Ο παπαγάλος που μας σύστησε ο wnet ο σε νέες περιπέτειες 🦜

Χωρίς πλάκα είναι αλήθεια. Είχε ο γαμπρός μου, εναν ίδιο στο σπίτι και όταν έπαιζε μπουζούκι "τραγουδούσε" και σφύριζε με τη μελωδία. Εϊχαμε ψοφήσει στο γέλιο. Πέθανε ή άφησε τίποτε ανοιχτά η αδελφή μου να μπεί, όλως τυχαίως, καμια γάτα μέσα στο σπίτι χα χα. Αδιευκρίνηστο ακόμη.
 


Μηνύματα
19.470
Reaction score
23.524
Χωρίς πλάκα είναι αλήθεια. Είχε ο γαμπρός μου, εναν ίδιο στο σπίτι και όταν έπαιζε μπουζούκι "τραγουδούσε" και σφύριζε με τη μελωδία. Εϊχαμε ψοφήσει στο γέλιο. Πέθανε ή άφησε τίποτε ανοιχτά η αδελφή μου να μπεί, όλως τυχαίως, καμια γάτα μέσα στο σπίτι χα χα. Αδιευκρίνηστο ακόμη.
Διευκρίνιση για τους φιλόζωους : Ο παπαγάλος ήταν αγαπητός σε όλους μας και πέθανε απο γεράματα, δεν τον έφαγε κάποια γάτα, ήταν αστείο εννοείται. :)

Λόγω των γεγονότων με τον πόλεμο και αυτά που ακούμε περί απαγορεύσεων :



Oresteia (1887 - 1894), Tatiana Kolomizheva, Belorussian State Opera - Act One, Scene One, 16:47 - Act One, Scene Two, 40:00 - Act One, Scene Three, 01:13:19 - Act Two, Scene One, 01:19:30 - Act Two, Scene Two, 01:33:27 - Act Three, Scene One, 02:10:38 - Act Three, Scene Two, 02:21:39 - Act Three, Scene Three, 02:33:22 Agamemnon, bass Clytemnestra, contralto Aegisthus, baritone Cassandra, soprano Elektra, soprano Orestes, tenor Apollo, baritone Pallas Athena, soprano Sentinel (Watchman), bass Judge of the Areopagus, bass Slave, bass Oresteia (opera) Oresteia (Орестея in Cyrillic) is an opera in three parts, eight tableaux, by Sergei Taneyev, composed during 1887-1894. (Strictly speaking, the composer titled the work a "musical trilogy.") The Russian libretto was adapted by A.A. Wenkstern from the The Oresteia of Aeschylus. The opera was premiered on October 29 [O.S. October 17] 1895 at the Mariinsky Theatre. The most well-known excerpt from Oresteia is the entr'acte played before the second tableau of Part III, "The Temple of Apollo at Delphi." This passage, as well as other themes from the opera, figured into one of Taneyev's other works, namely, his orchestral overture entitled Oresteia (1889). This overture -- not included in the printed score of this opera -- constitutes a separate 18-minute-long symphonic poem based on themes from the trilogy.
 
Last edited:













Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.311
Μηνύματα
3.047.962
Members
38.539
Νεότερο μέλος
intergrale
Top