Οδηγός αγοράς ενεργών ηχείων

Μηνύματα
41
Reaction score
42
Το μόνο πρόβλημα είναι αν θέλεις να φτιάξεις πολυκάναλο, καθώς κάθε ηχείο προσθέτει 3 db.
Αυτό είναι το μόνο που με απασχόλησε αν και αρχικά θα πάω σε 2.1 και αργότερα 2.2. Αλλά σκέφτομαι ότι ίσως κάποια στιγμή να θέλω να προσθέσω δορυφόρους, ειδικά αν αλλάξω σπίτι. Αλλά βλέπουμε τότε, μπορεί να έχει βγάλει η κάλι ηχεια που δεν φυσάνε :smile:
Προφανώς.

Δεν υπάρχει καμία άλλη πρόταση 3-δρομου με ενσωματωμένα ενισχυτικά στάδια σε αυτά τα λεφτά.

Δεν έχει αντίπαλο στην κατηγορία τιμής του, αναμφισβήτητα.
Κώστα έχεις άποψη για το αντίστοιχο sub της κάλι; Είναι καλύτερα να γίνει matching με την ίδια εταιρεία ή να πάω σε πιο γνωστό, τύπου SVS?
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Κώστα έχεις άποψη για το αντίστοιχο sub της κάλι; Είναι καλύτερα να γίνει matching με την ίδια εταιρεία ή να πάω σε πιο γνωστό, τύπου SVS?
Δεν έχω άποψη.
Ναι καλύτερα της ίδιας φίρμας.

Τα svs γενικώς δε μου "αρέσουν", αν και έχουν υψηλό vfm. Τουλάχιστον, αυτή είναι η δική μου άποψη.
 

Μηνύματα
41
Reaction score
42
Το απολυτο vfm ειναι το 10αρη το krk

Μιλάμε τωρα για παντόλα 50νουμερo αλλά αν παιζει man cave ή διαζύγιο ποιος είμαι εγώ να κρίνω !
Μάλλον σε αυτά θα κατέληγα αν δεν είχα κολλήσει με τα kali, για τα οποια καθισα και είδα ότι βίντεο-κριτική υπάρχει (περισσότερα από τα μισα ήταν biased βεβαια). Ισως φταίει που αυτο το κίτρινο μου έχει κάτσει στο λαιμό :p

Για πες όμως, το λες λόγω προσωπικής εμπειρίας με το ηχείο;
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.867
Reaction score
4.640
Μάλλον σε αυτά θα κατέληγα αν δεν είχα κολλήσει με τα kali, για τα οποια καθισα και είδα ότι βίντεο-κριτική υπάρχει (περισσότερα από τα μισα ήταν biased βεβαια). Ισως φταίει που αυτο το κίτρινο μου έχει κάτσει στο λαιμό :p

Για πες όμως, το λες λόγω προσωπικής εμπειρίας με το ηχείο;
Απο το 10αρη οχι, το 8αρη το g3 έχω ακουσει στο Νάκκα και ήταν μια χαρά. Προσωπικά μου άρεσε περισσότερο απο το παλιό 308 αλλά μπορεί να φταίει και ο χώρος που ημουν.

Τα λεφτά που ζητάει το 10αρη ειναι ψέμα. Που λέει ο λόγος, και να μη σου αρέσουν όταν θα λήξει η προσφορά (συνήθως κοστίζουν πάνω απο 500 ανα τεμάχιο) τα πουλάς και περνεις τα λεφτά σου πίσω.
 




Μηνύματα
4.462
Reaction score
7.734
Οδηγός αγοράς ενεργών ηχείων.

Φυσικά παίρνουμε ότι μπορεί να αντέξει το πορτοφόλι μας, δεν κάνουμε τρελές ειδικά αυτό τον καιρό.
Με τα ενεργά έχεις τουλάχιστον τους τελικούς ενισχυτές ενσωματωμενους και ξεκινάμε επομένως με γκολ από τα αποδυτήρια. Σε αυτή την περίπτωση αξίζει να δώσουμε και κάτι παραπάνω εάν δούμε ότι κερδίζουμε κάτι σε δυναμικό εύρος κατά κύριο λόγο, άλλωστε τα ενεργά, θα μας συνοδεύσουν λογικά για αρκετά χρόνια, δεν ανήκουμε στην κατηγορία εκείνων που κυνηγάνε την ουρά τους με συνεχή ματσαρισματα και τραμπες.
Ο χώρος παίζει σημαντικό ρόλο, τα προβλήματα του χώρου στις χαμηλές θα κάνουν την παρουσία τους πριν προλάβουμε να πιάσουμε τις προβλεπομενες στάθμες των 85ντιμπι.
Εαν υποθέσουμε ότι παίρνουμε 2 δορυφόρους με επαρκές δυναμικό εύρος ακόμη και για χαμηλές συχνότητες δεν θα μπορούμε να ακουσουμε σε δυνατές στάθμες διότι η διέγερση του χώρου θα είναι τέτοια που θα μας ενοχλεί, τονωσεις για παράδειγμα στις χαμηλές συχνότητες.
Το μυστικό είναι στα σαμπ.
Οι καμπύλες δυναμικού εύρους ενός ηχείου φθίνουν όσο πλησιάζουμε τις χαμηλές συχνότητες ενώ οι καμπύλες ίσης ακουστοτητας αυξάνονται, ε κάποια στιγμή επέρχεται το μοιραίο. Θέλουμε παραπάνω μπάσο και απλά δεν μπορεί να το δώσει ο δορυφόρος.
Επομένως προμηθευομαστε 2 σαμπς για να λυσουμε το πρόβλημα του δυναμικού εύρους στις χαμηλές και παράλληλα να βελτιώσουμε την ακουστική του χώρου κάνοντας πιο ομαλή την απόκριση των χαμηλών συχνοτήτων σε αυτόν.
Σημαντικοί παράμετροι
Διαστάσεις χώρου.
Ευελιξία στην τοποθέτηση ηχείων και θέση ακρόασης στον δεδομένο χώρο. Χωρίς αυτό δεν κάνουμε πολλά πράγματα.
Αποστάσεις ακρόασης και επιθυμητή ένταση (λογικά από 80 ντιμπι και πάνω)
Επιλογή σαμπς με επαρκές δυναμικό εύρος για τα παραπάνω δεδομένα.
Βέλτιστη τοποθέτηση σαμπς-δορυφόρων και θέσης ακροάσεων στον χώρο.
Ακουστική φροντίδα χώρου, κατω από 100Hz είναι αδύνατο σε τυπικό σαλόνι.
Επιλογή δορυφόρων, εύρος, καμπύλη απόκρισης ε ναι να μην είναι τραμπάλα όνομα και μη χωριό, τσεκάρισμα φυσιματος ανάλογα με απόσταση
Δημιουργία Καμπύλης με χρήση λογισμικών ισοστάθμισης ή εκουαλαιζερ ( σύμφωνα με κάποιους, χρήση μέχρι την ζώνη των 300Hz +-max5dB, τα υπόλοιπα με το αυτί καλύτερα, iir filters μόνο ως στέρεο, αριστερό και δεξί μαζί ως ενιαία οντότητα)
 

Μηνύματα
41
Reaction score
42
Οδηγός αγοράς ενεργών ηχείων.

Το μυστικό είναι στα σαμπ.
Οι καμπύλες δυναμικού εύρους ενός ηχείου φθίνουν όσο πλησιάζουμε τις χαμηλές συχνότητες ενώ οι καμπύλες ίσης ακουστοτητας αυξάνονται, ε κάποια στιγμή επέρχεται το μοιραίο. Θέλουμε παραπάνω μπάσο και απλά δεν μπορεί να το δώσει ο δορυφόρος.
Επομένως προμηθευομαστε 2 σαμπς για να λυσουμε το πρόβλημα του δυναμικού εύρους στις χαμηλές και παράλληλα να βελτιώσουμε την ακουστική του χώρου κάνοντας πιο ομαλή την απόκριση των χαμηλών συχνοτήτων σε αυτόν.
Σ
Τα έκανες ταλιράκια για τους αρχάριους (αν και δεν είμαι σίγουρος οτι τα κατάλαβα καλά όλα)

Ακόμα και σε ένα μικρό σαλόνι, που θα παίζει αναγκαστικά λόγω πολυκατοικίας σε χαμηλές εντάσεις θεωρείς ως μινιμουμ τα 2 σαμπς; Πιστεύεις δλδ ότι το ένα είναι αδύνατο να δώσει επαρκή αποτελεσμάτα στις χαμηλές.
 

Μηνύματα
296
Reaction score
546
...
Δημιουργία Καμπύλης με χρήση λογισμικών ισοστάθμισης ή εκουαλαιζερ ( σύμφωνα με κάποιους, χρήση μέχρι την ζώνη των 300Hz +-max5dB, τα υπόλοιπα με το αυτί καλύτερα, iir filters μόνο ως στέρεο, αριστερό και δεξί μαζί ως ενιαία οντότητα)
Γρήγορη ερώτηση, γιατί να μην ισοσταθμίσουμε κάθε κανάλι ξεχωριστά? (αφού πολύ πιθανόν ο χώρος σε ενα τυπικό σαλόνι να μην είναι απόλυτα συμμετρικός) Εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος. Κατα τ αλλα κατατοπιστικότατος!
Ευχαριστω!
 

Μηνύματα
4.462
Reaction score
7.734
Τα έκανες ταλιράκια για τους αρχάριους (αν και δεν είμαι σίγουρος οτι τα κατάλαβα καλά όλα)

Ακόμα και σε ένα μικρό σαλόνι, που θα παίζει αναγκαστικά λόγω πολυκατοικίας σε χαμηλές εντάσεις θεωρείς ως μινιμουμ τα 2 σαμπς; Πιστεύεις δλδ ότι το ένα είναι αδύνατο να δώσει επαρκή αποτελεσμάτα στις χαμηλές.
Γρήγορη ερώτηση, γιατί να μην ισοσταθμίσουμε κάθε κανάλι ξεχωριστά? (αφού πολύ πιθανόν ο χώρος σε ενα τυπικό σαλόνι να μην είναι απόλυτα συμμετρικός) Εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος. Κατα τ αλλα κατατοπιστικότατος!
Ευχαριστω!
Απ ότι θυμάμαι ενας χώρος χαρακτηρίζεται σε γενικές γραμμές μικρός όταν είναι 18τμ και κάτω. Όταν λοιπόν έχουμε έναν μικρό χώρο τότε γίνονται και πιο έντονα τα προβλήματα με στάσιμα, τονώσεις και αλλοιώσεις.
Για παράδειγμα τα krk με 10ιντσες μπάσο είμαι σίγουρος πως μόλις ανεβάσεις ντιμπι πάνω από 70 θα αρχίσεις να ακούς τις κορυφές που δημιουργεί ο χώρος οπότε όπως καταλαβαίνεις το οποίο δυναμικό εύρος πάει περίπατο αφού δεν μπορείς στην παρούσα φάση να το εκμεταλευτεις, χωρίς σαμπς ή εκουαλαιζερ.
Εγω προσπάθησα με διάφορες παραλλαγές θέσεων των δορυφόρων και με ένα σαμπ σε μικρό χώρο να πετύχω αποτέλεσμα έτσι ώστε με την χρήση ενός εκουαλαιζερ να σιδερωσω τις ενοχλητικές κορυφές κάτω των 100Hz.
Εφθασα στο σημείο να αφήνω τα ηχεία ακροσαριστα με παράλληλη πτώση των χαμηλών μέσω δικού τους DSP και το σαμπ να ανεβαίνει πάνω από τα 80Hzμηπως και εξομαλυνω την καμπύλη στις χαμηλές.με δοκιμή τοποθέτησης στις γωνίες μπροστά και μετρήσεις βλέπω σοβαρη βελτίωση, για αυτό θα παραγγείλω ακόμη ένα σαμπ για τα Χριστούγεννα.
Θεωρητικά με χρήση εκουαλαιζερ μπορείς να παίξεις μπάλα αλλά όσο περισσότερα διάβαζα σε διάφορα φόρα τόσο πιο σκεφτικός γινόμουν.
Θέλει προσοχή το θέμα.
Τα iir filters που χρησιμοποιούν κατά κανόνα τα εκουαλαιζερ όταν χρησιμοπουνται ξεχωριστά για αριστερό και ξεχωριστά για δεξί δημιουργούν καθυστερήσεις φάσεως αν το λέω καλά στην ζώνη χρήσης τους με αποτέλεσμα να χειροτερεύει την κατάσταση,ασχετως εάν η καμπύλη φαινεται όμορφη. Δεν είμαι ειδικός, απόψεις στουντιαδων διάβασα, προτείνουν στην ουσία να χρησιμοποιούνται ως στέρεο και για τα 2 μαζί.
Τα FIR filters από την άλλη μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάθε κανάλι ξεχωριστά, αλλά εκεί πρέπει εσύ να τα φτιάξεις και πάει μακριά η βαλίτσα μέχρι την πόρτα του μπουτχια. Δεν έχω την υπομονή για FIR φίλτρα.
 

Μηνύματα
41
Reaction score
42
Απ ότι θυμάμαι ενας χώρος χαρακτηρίζεται σε γενικές γραμμές μικρός όταν είναι 18τμ και κάτω. Όταν λοιπόν έχουμε έναν μικρό χώρο τότε γίνονται και πιο έντονα τα προβλήματα με στάσιμα, τονώσεις και αλλοιώσεις.
Για παράδειγμα τα krk με 10ιντσες μπάσο είμαι σίγουρος πως μόλις ανεβάσεις ντιμπι πάνω από 70 θα αρχίσεις να ακούς τις κορυφές που δημιουργεί ο χώρος οπότε όπως καταλαβαίνεις το οποίο δυναμικό εύρος πάει περίπατο αφού δεν μπορείς στην παρούσα φάση να το εκμεταλευτεις, χωρίς σαμπς ή εκουαλαιζερ.
Εγω προσπάθησα με διάφορες παραλλαγές θέσεων των δορυφόρων και με ένα σαμπ σε μικρό χώρο να πετύχω αποτέλεσμα έτσι ώστε με την χρήση ενός εκουαλαιζερ να σιδερωσω τις ενοχλητικές κορυφές κάτω των 100Hz.
Εφθασα στο σημείο να αφήνω τα ηχεία ακροσαριστα με παράλληλη πτώση των χαμηλών μέσω δικού τους DSP και το σαμπ να ανεβαίνει πάνω από τα 80Hzμηπως και εξομαλυνω την καμπύλη στις χαμηλές.με δοκιμή τοποθέτησης στις γωνίες μπροστά και μετρήσεις βλέπω σοβαρη βελτίωση, για αυτό θα παραγγείλω ακόμη ένα σαμπ για τα Χριστούγεννα.
Θεωρητικά με χρήση εκουαλαιζερ μπορείς να παίξεις μπάλα αλλά όσο περισσότερα διάβαζα σε διάφορα φόρα τόσο πιο σκεφτικός γινόμουν.
Θέλει προσοχή το θέμα.
Τα iir filters που χρησιμοποιούν κατά κανόνα τα εκουαλαιζερ όταν χρησιμοπουνται ξεχωριστά για αριστερό και ξεχωριστά για δεξί δημιουργούν καθυστερήσεις φάσεως αν το λέω καλά στην ζώνη χρήσης τους με αποτέλεσμα να χειροτερεύει την κατάσταση,ασχετως εάν η καμπύλη φαινεται όμορφη. Δεν είμαι ειδικός, απόψεις στουντιαδων διάβασα, προτείνουν στην ουσία να χρησιμοποιούνται ως στέρεο και για τα 2 μαζί.
Τα FIR filters από την άλλη μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάθε κανάλι ξεχωριστά, αλλά εκεί πρέπει εσύ να τα φτιάξεις και πάει μακριά η βαλίτσα μέχρι την πόρτα του μπουτχια. Δεν έχω την υπομονή για FIR φίλτρα.
Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση.
Και εγώ έτσι λέω να ξεκινησω με ένα και σε δεύτερο χρόνο να δω για το 2ο, αν και μάλλον δεν θα το αποφυγω.

Αν θες πες μας και το σύστημα σου και τι λογισμικό χρησιμοποιείς;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Αυτό που αγοράζει κάποιος τσίμα τσίμα Ηχεια με την απόσταση δεν το καταλαβαίνω.....
Η απόσταση είναι να την μετράς για να μην πάρεις κάτι μικρότερο από αυτό που θα σε καλύψει .....από κεί και πέρα όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο ......( νομίζω) στο κάτω κάτω θα σε ανταμείψει με μεγαλύτερες στάθμες ......υπέρ σου είναι !
.......μη κάνετε τσιγκουνιές.......
Είναι ζήτημα αρχιτεκτονικής Jio...Xωρίς διάθεση ν'ανακατεύομαι σε ξένα ζητήματα,κρίνεται εσφαλμένη η ενέργεια να έπαιρνε κάποιος monitor με αποστάσεις μεγαφώνων που θα επέβαλαν ενοποίηση των επιμέρους λοβών σε μέσο πεδίο και να βάζει κατόπιν θέση ακρόασης σε εγγύς πεδίο...

Τα ομοαξονικά λόγω της ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής τους βοηθούν στο λύγισμα τέτοιων κανόνων συγχωρώντας μειιώσεις στις προβλεπόμενες για δεδομένο monitor αποστάσεις ακρόασης.Τα ΄΄Get Hard΄΄ ενδέχεται όμως να συγχωρούν λιγότερο σε σχέση με κλασσικά ομοαξονικά,αφού πρέπει να έχουν ενσωματώσει κάποιες χρονικές υστερήσεις για την επίτευξη του ΄΄καρδιοπαθούς΄΄ μοτίβου με συμβατικές μεθόδους...
Γρήγορη ερώτηση, γιατί να μην ισοσταθμίσουμε κάθε κανάλι ξεχωριστά? (αφού πολύ πιθανόν ο χώρος σε ενα τυπικό σαλόνι να μην είναι απόλυτα συμμετρικός) Εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος. Κατα τ αλλα κατατοπιστικότατος!
Ευχαριστω!
Ιδεώδες είναι να ισοσταθμίζεται σε πρώτο στάδιο καθένα από τα επιμέρους κανάλια ξεχωριστά,αλλά για τις τελικές επεμβάσεις πρέπει να εξετάζεται η απόκριση όταν εκπέμπουν μαζί,αφού υπό πραγματικές συνθήκες έτσι θα ακούγονται.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.230
Reaction score
27.013
Μιας και η κουβέντα είναι πάντα σχετική με τις αποστάσεις ακρόασης, που τελικά καθορίζονται αυστηρά από τα ηχεία, να γράψω κάτι για τα ΑΤΜΟΣ. Που δεν ξέρω αν το έχει παρατηρήσει κανείς γιατί δεν είδα κάτι σχετικό να έχει γραφτεί στο φόρουμ.
Το μέσο ύψος σε μια τυπική σημερινή κατοικία είναι 2,7 μ. (αλλά και σε παλιότερα σπίτια, άντε να ήταν 3-3,5 πολύ λέω) Τα αυτιά του καθιστού ακρατή είναι περίπου στο 1,00 με 1,20. Απόσταση ακρόασης 1,5 με 1,7 δηλαδή. Άσχετα από τις αποστάσεις ακρόασης στο οριζόντιο επίπεδο, αυτές στο κάθετο είναι αναπόδραστες και επιβάλουν γούφερ 6'' με 6,5'', σε καμιά περίπτωση μεγαλύτερο. Αν λοιπόν οι οριζόντιες αποστάσεις είναι της τάξεως των 2 μ. και άνω δεν μπορεί να εφαρμοστεί η θεωρία "ίδιοι δορυφόροι παντού".
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Όοοοοοοοοοολα τα ηχεία, έχουν ένα χρήσιμο εύρος απόστασης ακρόασης.

Όλα. Ανεξαιρέτως.

Τα νιαρφιλντ, χονδρικά παίζουν 0.5-2μ.
Τα μιντφιλντ, χονδρικά 2-4μ.
Τα φαρφιλντ, πάλι χονδρικά, 4-8μ.

Για μεγαλύτερες αποστάσεις, τα public address (PA) τα οποία ας πούμε αναγράφουν 10-25μ, 20-50μ, κλπ.

Βεβαίως, κάθε ηχείο αξιοπρεπές, αναγράφει επακριβείς τιμές ιδανικού εύρους απόστασης ακρόασης.

Εκτός αυτών των ορίων, αδικείς το ηχείο, δε παίζει σωστά.

Είναι ανοησία να πάρεις φαρφιλντ ηχείο για χρήση στα 2,5-3μ, εκτός των προδιαγραφών του. Εντελώς βλακεία μάλιστα, πόσο μάλλον στο 1,5 και στα 2μ... Πάρε μιντφιλντ άνθρωπε.. πάρε νιαρφιλντ, πάρε το σωστό ηχείο για την απόσταση ακρόασης!

Το μέσο ύψος σε μια τυπική σημερινή κατοικία είναι 2,7 μ. (αλλά και σε παλιότερα σπίτια, άντε να ήταν 3-3,5 πολύ λέω) Τα αυτιά του καθιστού ακρατή είναι περίπου στο 1,00 με 1,20. Απόσταση ακρόασης 1,5 με 1,7 δηλαδή.

Λάθος τα υπολογίζεις.

Τα πάνω ηχεία δεν είναι στην ευθεία πάνω από το κεφάλι σου, αλλά ας πούμε το εμπρός δεξί άτμος είναι στην ευθεία περίπου του εμπρός δεξιού ηχείου σου, δηλαδή τυπικά 1-1,5μ προς τα δεξιά, και περίπου 1,5μ πιο μπροστά από τη θέση ακρόασης, για να επιτευχθεί η σωστή γωνία.

Υπάρχουν οι τύποι, οι γωνίες, τα calculators, όλα.

Έτσι, μια χαρά μπορεί να είναι στα 2,5μ απόσταση από το αυτί σου το εμπρός άνω δεξί ηχείο, σε δωμάτιο τυπικού ύψους.


223665_c93345738dbde91761c03fa07041bc7c.jpg


εν ολίγοις, τα άτμος ηχεία είναι πολύ κοντά στα εμπρός κυρίως ηχεία και στα πίσω σαράουντ, αλλά στο ταβάνι, κι όχι στην ευθεία του κεφαλιού σου, οπότε η απόσταση εύκολα είναι μεγάλη.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.462
Reaction score
7.734
Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση.
Και εγώ έτσι λέω να ξεκινησω με ένα και σε δεύτερο χρόνο να δω για το 2ο, αν και μάλλον δεν θα το αποφυγω.

Αν θες πες μας και το σύστημα σου και τι λογισμικό χρησιμοποιείς;
Νομίζω ότι για το ηχοσυστημα αν και κάτοχος πιο καλά τα ξέρει ένας συμφορουμιτης εδώ μέσα, δεν τα έχει ακούσει σε κανένα χώρο αλλά μπορεί να σε πει ιστορίες, όρεξη να εχεις :biggrin:
Τεσπα, 2.1 nubert nupro A-500 & nusub XW- 700
όπως είπα γίνεται 2.2 και μετά θα κοιτάξω για ισοστάθμιση.
Προς το παρόν μπορείς για τα σαμπ να αποθηκεύσεις μέτρηση με το κινητό, εκουαλαιζερ για σαμπ.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.130
Ακόμα και σε ένα μικρό σαλόνι, που θα παίζει αναγκαστικά λόγω πολυκατοικίας σε χαμηλές εντάσεις θεωρείς ως μινιμουμ τα 2 σαμπς; Πιστεύεις δλδ ότι το ένα είναι αδύνατο να δώσει επαρκή αποτελεσμάτα στις χαμηλές.
Αν και θα ακούσω γκρίνια μάλλον :p πολλές φορές μπορείς και με ένα.
Προσωπικά έχω δύο... όμως η βελτίωση που έφερε το δεύτερο (μιας και δεν ήρθαν ταυτόχρονα) δεν ήταν πολύ μεγάλη.
Στην αρχή ήταν πιο μεγάλη... όσο έπαιζα με τα φίλτρα, EQ κ.λπ. και μάθαινα, τόσο μπορούσα πιο εύκολα με το ένα.
Πλέον θα μπορούσα και με ένα να ζήσω άνετα (και το κάνω κάποιες φορές... μέχρι που ξεχνάω αν έχω το στήσιμο για ένα ή δύο)
Όμως για να λέω όλη την αλήθεια, υπάρχει πρόβλημα στην τοποθέτηση των δορυφόρων και σαμπς στις καλύτερες θέσεις... μπορώ να διαλέξω τοποθέτηση σε λίγα μόνο σημεία και έτσι, όχι... το δεύτερο σαμπ δεν κάνει παπάδες.
Σε δοκιμη που όμως δε μπορούσε να είναι μόνιμη και με τον εξοπλισμό στις καλύτερες θέσεις (τουλάχιστον όσες είχα εντοπίσει) η ψαλίδα 1 vs 2 sub άνοιγε πιο πολύ.
Ο χώρος μου είναι μικρός (13τμ) και είναι όλα (δορυφόροι 6'' και σαμπς 10'' στο 1 μέτρο)
 

Μηνύματα
41
Reaction score
42
Αν και θα ακούσω γκρίνια μάλλον :p πολλές φορές μπορείς και με ένα.
Προσωπικά έχω δύο... όμως η βελτίωση που έφερε το δεύτερο (μιας και δεν ήρθαν ταυτόχρονα) δεν ήταν πολύ μεγάλη.
Στην αρχή ήταν πιο μεγάλη... όσο έπαιζα με τα φίλτρα, EQ κ.λπ. και μάθαινα, τόσο μπορούσα πιο εύκολα με το ένα.
Πλέον θα μπορούσα και με ένα να ζήσω άνετα (και το κάνω κάποιες φορές... μέχρι που ξεχνάω αν έχω το στήσιμο για ένα ή δύο)
Όμως για να λέω όλη την αλήθεια, υπάρχει πρόβλημα στην τοποθέτηση των δορυφόρων και σαμπς στις καλύτερες θέσεις... μπορώ να διαλέξω τοποθέτηση σε λίγα μόνο σημεία και έτσι, όχι... το δεύτερο σαμπ δεν κάνει παπάδες.
Σε δοκιμη που όμως δε μπορούσε να είναι μόνιμη και με τον εξοπλισμό στις καλύτερες θέσεις (τουλάχιστον όσες είχα εντοπίσει) η ψαλίδα 1 vs 2 sub άνοιγε πιο πολύ.
Ο χώρος μου είναι μικρός (13τμ) και είναι όλα (δορυφόροι 6'' και σαμπς 10'' στο 1 μέτρο)
Αυτό έχω στο μυαλό μου. Να πάρω ένα στην αρχή, να πειραματιστώ με ισοσταθμίσεις και χωροταξικά για τα οποία τώρα δεν έχω σοβαρή (έως μηδαμινή) ιδέα και μετά αν χρειαστεί να κάνω το upgrade, ώστε να καταλάβω και τη διαφορά.
Οι δορυφόροι μου από οτι φαίνεται θα είναι 8ινστα, τα kali, αλλά βέβαια ο δικός μου χώρος είναι και μεγαλύτερος και η απόσταση ακρόασης θα είναι η διπλάσια, οποτε λογικα δεν θα το γλιτώσω. Είναι όμως και νταμάρια τα άτιμα και να δω που στα κομμάτια θα μπουν :smile:
 

Μηνύματα
4.462
Reaction score
7.734
Γρήγορη ερώτηση, γιατί να μην ισοσταθμίσουμε κάθε κανάλι ξεχωριστά? (αφού πολύ πιθανόν ο χώρος σε ενα τυπικό σαλόνι να μην είναι απόλυτα συμμετρικός) Εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος. Κατα τ αλλα κατατοπιστικότατος!
Ευχαριστω!
Βρήκα το συγκεκριμένο απόσπασμα,οσον αφορά την χρήση iir φίλτρων.
always process right and left the same with an iir filter. Separately different equalization is only possible with a fir filter. that has something to do with group duration and phase. an iir fliter is not phase linear. if you equalize the frequency on the right differently than on the left then the equalized frequencies arrive at the listening position at a later point in time, depending on the type of filter. that shoots the phantom center and stereo image. so in the end you worsen the more important properties of a loudspeaker in favor of a simply optically more beautiful frequency response on the measurement.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.337
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top