Ποδήλατο

Μηνύματα
461
Reaction score
741

Ένα διαφωτιστικό βίντεο για τη παραπάνω κουβέντα

Μην μας μπερδεύεις με τα κράνη τώρα... είπαμε αυτό που φοράς θα πάρουμε = kask protone.
Η τεχνολογία MIPS πάντως αν υλοποιεί σωστά αυτά που υπόσχεται έχει νόημα κυρίως για τις coup contrecoup ενδοεγκεφαλικές κακώσεις αλλά και τις διάχυτες νευροαξονικές βλάβες.

Στο θέμα carbon να ξέρετε παίζει πολύ κοροιδία από τις εταιρείες σε διάφορα σπορ και κυρίως σε σύνθετες κατασκευές όπως τα ποδήλατα,, απλά ας δεί κάποιος το ντοκυμαντέρ του discovery channel για τα στάδια κατασκευής του airbus και θα καταλάβει.
 


bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
3.655
Reaction score
12.054
Θεωρώ πως χρειάζεται πολύ δουλειά και έρευνα ακόμα η τεχνολογία MIPS.
Υπάρχουν ένα σωρό υλοποιήσεις ήδη αλλά δεν...

Το Proton είναι ότι καλύτερο έχω βάλει στη κεφάλα μου, ίσως η καλύτερη επιλογή σε αυτά τα χρήματα, δεν είναι καθόλου τυχαίο που αυτή τη εταιρία τη επιλέγουν οι περισσότεροι και ειδικά αυτό το μοντέλο.
Για τη προστασία δεν μπορώ να πω με σιγουριά αλλά για το προηγούμενο μοντέλο (mojito) βάζω το χέρι στη φωτιά...
Το Proton έχει δώσει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στη εργονομία, ξεχνάς ότι φοράς κράνος, η πίεση του σφυκτήρα κατανέμεται ομοιόμορφα και το κράνος γενικότερα τοποθετηθεί το κρανίο πιο βαθιά.
 

Μηνύματα
461
Reaction score
741

Ένα διαφωτιστικό βίντεο για τη παραπάνω κουβέντα

Στο παραπάνω βίντεο το ράγισμα που δείχνει συνοδεύεται από delimitation (αποκόλληση) το οποίο σημαίνει ότι δεν οφείλεται πρωτογενώς στις δυνάμεις αλλά σε κατασκευαστική αστοχία. Η αποκόλληση θα συμβεί όταν μέσα στο υλικό υπάρχουν φυσσαλίδες αέρα ή στρώμα κενού, όταν η ρητίνη δεν έχει πολυμεριστεί σωστά, όταν δεν έχει ασκηθεί σωστή πίεση κατά την διαδικασία "ψησίματος του κάρμπον" - το καλούπι στις επαγγελματικές κατασκευές τοποθετείται σε κλίβανο υποπίεσης συνδυαστικά με φούρνο και εφαρμόζεται αρνητική πίεση -8-10atm προκειμένου να αφαιρεθεί ο αέρας από τα κενά, η υγρασία και η ρητίνη να πολυμεριστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της και τις χημικές της ιδιότητες κλπ κλπ.
Η Boeing έχει εφαρμόσει state of the art τεχνολογία στο airbus και έχει καταφέρει να πάρει σύμφωνα με τα λεγόμενα των επιστημόνων της μόνο το 35% της αντοχής και λοιπών ιδιοτήτων του υλικού αυτού.
Προσωπικά αν ήταν να τα σκάσω χοντρά για καρμπόν σκελετό το πρώτο και κύριο που θα έψαχνα θα ήταν η χώρα και ο τρόπος κατασκευής - που είναι το εργοστάσιο - χωρίς να αποκλείω φυσικά την Κίνα η οποία σε αυτά είναι από τις πρωτοπόρες βιομηχανίας (αφού έχουν την άνεση να μολύνουν την ατμόσφαιρα όσο και με ότι γουστάρουν - τελευταία και με ιούς) και μετά τις γεωμετρίες κλπ. και ότι πληρώσεις θα πάρεις εκεί.
Κατασκευαστής καρμπόν όπλων για ψαροντούφεκο πολύ γνωστός μου έλεγε πως αν είχε πρόσβαση σε ένα κλίβανο υποπίεσης, με 2 χιλιοστά πάχος σωλήνα θα έκανα παπάδες, τα όπλα μου θα ήταν πανάλαφρα και αθάνατα θα τα χτυπούσατε στον τοίχο για πλάκα. Και αυτό ισχύει.
 

Μηνύματα
7.400
Reaction score
5.659
Boeing έχει εφαρμόσει state of the art τεχνολογία στο airbus Dreamliner
fixed (μα που στα διάλα έχει παίξει μπάλα η airbus με τα ανθρακονήματα στην πολιτική αεροπορία και δεν το ξέρω εγώ ο γίγαντας της αεροδιαστημικής τεχνολογίας )
 

Μηνύματα
461
Reaction score
741
Α σώθηκες τώρα ψάξε την εκπομπή που είναι αφιερωμένη στο airbus πάνε χρόνια είχα nova τότε θα το τσεκάρω στο YouTube μπας και το πετύχω.
fixed (μα που στα διάλα έχει παίξει μπάλα η airbus με τα ανθρακονήματα στην πολιτική αεροπορία και δεν το ξέρω εγώ ο γίγαντας της αεροδιαστημικής τεχνολογίας )

Στο 32:30 και αλλού. Δεν είναι η εκπομπή που θυμάμαι αλλά τέλος πάντων. Τώρα περί αεροπλάνων δεν γνωρίζω μην παρεξηγηθώ... και από ανθρακονήματα τα βασικά σαν DIYer (σκάφη windsurf κατασκευή-επισκευές, σωλήνες για ψαροτούφεκα)...

Πιο πάνω αντί για delimitation βάζουμε delimination
 
Last edited:


Μηνύματα
461
Reaction score
741
αν δεν το βρίσκεις δοκίμασε να ψάξεις για το dreamliner
:rofl:
Dreamliner επειδή το project απέτυχε?

To innovation που θυμάμαι πάντως με την επεξεργασία του κάρμπον αν ενδιαφέρει είναι οτι χρησιμοποιούσαν laser παχύμετρο, μετρούσαν με ακρίβεια τα σημεία που το πάχος είχε και την ελάχιστη απόκλιση και ρομποτικά κόβανε ακριβώς τα μπαλώματα που απαιτούνταν για ένα απόλυτα συμμετρικό πάχος - τα υφάσματα προεμποτισμένα και η πλέξη/βάρος ειδική παραγγελία. Και οι κλίβανοι τεράστιοι.
Σήμερα βέβαια με υλικά όπως το zylon πχ αυτά θα ακούγονται αστεία φαντάζομαι...


Το νευρικό μου σύστημα με τους αυτόματους διορθωτές... DELAMINATION.-
 

Μηνύματα
7.400
Reaction score
5.659
dreamliner γιατί έτσι ονομάζεται το 787 που δεν απέτυχε αλλά αντιθέτως αναγνωρίστηκε από τον ανταγωνιστή της boeing , την airbus σαν ορόσημο στην αεροναυπηγική τεχνολογία , καθώς είναι το πρώτο (και μοναδικό μέχρι στιγμής) πολιτικό αεροσκάφος ευρείας παραγωγής που κατασκευάστηκε από σύνθετα υλικά και μείωσε το βάρος και την κατανάλωση του σχεδόν 40% σε σχέση με κλασσικές αλουμινένιες κατασκευές.
εκτός αν αναφέρεσαι σε άλλο θέμα.
 

Μηνύματα
461
Reaction score
741
Θεωρώ πως χρειάζεται πολύ δουλειά και έρευνα ακόμα η τεχνολογία MIPS.
Υπάρχουν ένα σωρό υλοποιήσεις ήδη αλλά δεν...

Το Proton είναι ότι καλύτερο έχω βάλει στη κεφάλα μου, ίσως η καλύτερη επιλογή σε αυτά τα χρήματα, δεν είναι καθόλου τυχαίο που αυτή τη εταιρία τη επιλέγουν οι περισσότεροι και ειδικά αυτό το μοντέλο.
Για τη προστασία δεν μπορώ να πω με σιγουριά αλλά για το προηγούμενο μοντέλο (mojito) βάζω το χέρι στη φωτιά...
Το Proton έχει δώσει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στη εργονομία, ξεχνάς ότι φοράς κράνος, η πίεση του σφυκτήρα κατανέμεται ομοιόμορφα και το κράνος γενικότερα τοποθετηθεί το κρανίο πιο βαθιά.
Η τεχνολογία ΜΙΡS υπόσχεται πολλά αλλά επειδή το αποτέλεσμα ενος τραυματισμού είναι μέρος της δουλειάς μου έχω τις επιφυλάξεις μου... εδώ δεν το έχουν καταφέρει στα κράνη μοροσυκλετών αυτό να απορροφήσουν τις αξονικές δυνάμεις μετατόπισης.
dreamliner γιατί έτσι ονομάζεται το 787 που δεν απέτυχε αλλά αντιθέτως αναγνωρίστηκε από τον ανταγωνιστή της boeing , την airbus σαν ορόσημο στην αεροναυπηγική τεχνολογία , καθώς είναι το πρώτο (και μοναδικό μέχρι στιγμής) πολιτικό αεροσκάφος ευρείας παραγωγής που κατασκευάστηκε από σύνθετα υλικά και μείωσε το βάρος και την κατανάλωση του σχεδόν 40% σε σχέση με κλασσικές αλουμινένιες κατασκευές.
εκτός αν αναφέρεσαι σε άλλο θέμα.
Τώρα αν σου πω ότι νόμιζα πως το airbus είναι μοντέλο της Boeing? :) Για αυτό σε μπέρδεψα τελείως μάλλον... τέλος πάντων δεν έχω τα λ7 να αγοράσω αεροπλάνο για αυτό δεν έχω ιδέα :) Για το θηρίο αυτό το αεροπλάνο μίλαγα εξ αρχής όπως και να το λένε...
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
3.655
Reaction score
12.054
Η μπαταρία κρατάει 4-5 μήνες το χειμώνα και λίγο περισσότερο τους θερμούς μήνες ή 8.000 χλμ~
Η μπαταρία πλέον πήρε τη κάτω βόλτα με τη 8050 di2...
Κρατάει γύρω στις 2.000 χλμ., το είχα διαβάσει αλλά δεν μπορούσα να το πιστέψω αφού στη 6770 που φόραγα πριν και ειδικά με το τελευταίο firmware μπορούσες να κλείσεις το bt ή το ant+ και να εξοικονομεί μπόλικη ενέργεια.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι ενεργοβόρο και γονατίζει έτσι τη μπαταρία...
Έλεγξα ξανά τις ρυθμίσεις, μόλις κλείσεις το GPS σταματάει και το ant+ του ποδηλάτου, όλα είναι όπως πριν.
Η μόνη διαφορά είναι στα βηματικα μοτεράκια, η προηγούμενη σειρά είχε πιο μεγάλα, τώρα είναι και στα 2 ντεραγιέ πιο μικρά, ειδικά αυτό στο πίσω ντεραγιέ είναι απίστευτα μικρό.
Λες αυτά να κάνουν τη ζημιά?
Οι προδιαγραφές στη μπαταρία είναι το ίδιο, δεν έχουν αλλάξει από τότε μέχρι τη 8050.
 

Μηνύματα
7.400
Reaction score
5.659
Η τεχνολογία ΜΙΡS υπόσχεται πολλά αλλά επειδή το αποτέλεσμα ενος τραυματισμού είναι μέρος της δουλειάς μου έχω τις επιφυλάξεις μου... εδώ δεν το έχουν καταφέρει στα κράνη μοροσυκλετών αυτό να απορροφήσουν τις αξονικές δυνάμεις μετατόπισης.


Τώρα αν σου πω ότι νόμιζα πως το airbus είναι μοντέλο της Boeing? :) Για αυτό σε μπέρδεψα τελείως μάλλον... τέλος πάντων δεν έχω τα λ7 να αγοράσω αεροπλάνο για αυτό δεν έχω ιδέα :) Για το θηρίο αυτό το αεροπλάνο μίλαγα εξ αρχής όπως και να το λένε...
έχω πετάξει.
μεγαλειώδες , αυτό που αφήνει καλή εντύπωση στον επιβάτη είναι το επίπεδο θορύβου , που σε μία μεγάλη πτήση (8+ ώρες) έχει μεγάλη σημασία στο αν θα φτάσεις ξεκούραστος η όχι
 

Μηνύματα
461
Reaction score
741
έχω πετάξει.
μεγαλειώδες , αυτό που αφήνει καλή εντύπωση στον επιβάτη είναι το επίπεδο θορύβου , που σε μία μεγάλη πτήση (8+ ώρες) έχει μεγάλη σημασία στο αν θα φτάσεις ξεκούραστος η όχι
Εγώ δεν έχω θέμα και στριμωχτά να είμαι στα αεροπλάνα αλλά βγάζω πάντα έντονο jet lag και χάνω 1 ημέρα... σε κυριλάτο δεν έχω ταξιδέψει βέβαια...
 

Μηνύματα
17
Reaction score
22
Το λάστιχο της tacx έχει πολύ υλικό στο σημείο επαφής και αντιστέκεται στις θερμοκρασίες.
Μπορεί να είναι λίγο ακριβό, αντέχει όμως πάρα πολυυυυ
TACKX απο προσωπικη εμπειρια αντοχη γυρο στα 10.000km (5 years old) το αγορασα περισσοτερο για λιγοτερο θορυβο αλλα μικρη η διαφορα στα αυτια μου.
 

Attachments


Μηνύματα
461
Reaction score
741
E ε έρχεται

IMG_0875.JPG

IMG_0874.JPG


Και λόγω των ημερών συμπληρωματικά:

IMG_0873.JPG

IMG_0872.PNG


Αρχές της επόμενης εβδομάδας θα το έχω στα χέρια μου...
TACKX απο προσωπικη εμπειρια αντοχη γυρο στα 10.000km (5 years old) το αγορασα περισσοτερο για λιγοτερο θορυβο αλλα μικρη η διαφορα στα αυτια μου.
Αυτό που λέμε φάνηκαν τα λινά...
 




Μηνύματα
7.400
Reaction score
5.659
για να καταλάβω η διαφορά στην "κατανάλωση" του δικού σου από ένα trekking είναι 20% και βάλε;
είχες γράψει ότι σε ένα trekking μόνο τα watt ανεβαίνουν , αλλά τόσο μεγάλη διαφορά;
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
3.655
Reaction score
12.054
για να καταλάβω η διαφορά στην "κατανάλωση" του δικού σου από ένα trekking είναι 20% και βάλε;
είχες γράψει ότι σε ένα trekking μόνο τα watt ανεβαίνουν , αλλά τόσο μεγάλη διαφορά;
Μη δίνεις σημασία στα δικά νούμερα, είναι τα αποτελέσματα υπερκατανάλωσης μπάμιας 🤣
Σοβαρά τώρα, δεν κατάλαβα το ερώτημα...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
155.284
Μηνύματα
2.373.403
Members
35.201
Νεότερο μέλος
akis1969
Top