Ποδήλατο



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.288
Reaction score
54.224
Γιατί υπάρχει και άλλη σχέση για ανηφόρα?
Τη πρώτη δεν τη βάζουμε ποτέ καλέ, τη κρατάμε πάντα για ασφάλεια σε μια άγνωστη ανάβαση...
Ένα μικρό tip, πάντα και πριν σηκωθούμε ορθοπέταλο στη ανηφόρα (ή και sprint στη ευθεία) ρίχνουμε 1-2 ταχύτητες.
Το βάρος του σώματος μπορεί να διαχειριστή το πιο βαρύ βήμα, επιστρεφοντας στο κάθισμα ανεβάζεις μια ταχύτητα ή ανεβάζεις μια και κρατάς πιο δυνατό ρυθμό αν έχεις κατεβάσει δγιό ταχύτητες.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.288
Reaction score
54.224
Η σχέση με τα πόδια! Κατεβαίνεις, και το τραβάς πάνω! :gamer: :geek: :roflmao:
Κλαίω.... 🤣 😭 :cry:

ΥΓ.
Αυτό στη καλύτερη περίπτωση Σώτο, παίζει και το να μη προλάβει να ξεκουμπωσει κάποιος από τη κούραση και να πέσει κουμπωμένος σαν τηλεγραφόξυλο... 🤣
 
Last edited:

Μηνύματα
2.482
Reaction score
5.505
Η σχέση με τα πόδια! Κατεβαίνεις, και το τραβάς πάνω! :gamer: :geek: :roflmao:
Ακόμα δεν το έχω κάνει....βέβαια πάω σε γνωστές ανηφόρες...
Τη πρώτη δεν τη βάζουμε ποτέ καλέ, τη κρατάμε πάντα για ασφάλεια σε μια άγνωστη ανάβαση...
Ένα μικρό tip, πάντα και πριν σηκωθούμε ορθοπέταλο στη ανηφόρα (ή και sprint στη ευθεία) ρίχνουμε 1-2 ταχύτητες.
Το βάρος του σώματος μπορεί να διαχειριστή το πιο βαρύ βήμα, επιστρεφοντας στο κάθισμα ανεβάζεις μια ταχύτητα ή ανεβάζεις μια και κρατάς πιο δυνατό ρυθμό αν έχεις κατεβάσει δγιό ταχύτητες.
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες
γιατί είσαι αγωνιάρης για αυτό...
Κολοκύθια με τη ρίγανη είμαι...
Όπως έχω ξαναπεί, όλη την 105 μου τη χάρισε ένας συνάδελφος, ο οποίος πιθανότατα πήγαινε μόνο ευθείες....
 

Μηνύματα
17.736
Reaction score
25.542
Τη πρώτη δεν τη βάζουμε ποτέ καλέ, τη κρατάμε πάντα για ασφάλεια σε μια άγνωστη ανάβαση...
Ένα μικρό tip, πάντα και πριν σηκωθούμε ορθοπέταλο στη ανηφόρα (ή και sprint στη ευθεία) ρίχνουμε 1-2 ταχύτητες.
Το βάρος του σώματος μπορεί να διαχειριστή το πιο βαρύ βήμα, επιστρεφοντας στο κάθισμα ανεβάζεις μια ταχύτητα ή ανεβάζεις μια και κρατάς πιο δυνατό ρυθμό αν έχεις κατεβάσει δγιό ταχύτητες.
και 3 γρανάζια μικρότερα πάω όρθιος αλλά δεν αντέχω πολύ ώρα. ανεβάζω 175+ και σύντομα κόβω. να κρατήσω αξιοπρεπές cadence στα επίμαχα σημεία δεν παίζει ακόμα , μόνο όρθιος
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.288
Reaction score
54.224
Παναγιώτ πρέπει ότι και να γίνει να κρατάς πάνω από 80 rpm.
Υπό όλες τις συνθήκες ιδανικά αλλά στον ανήφορο απαραίτητα.
85 rpm ακόμα καλύτερα!

ΥΓ.
Είναι πολύ φθηνός ένας 34 δίσκος μπροστά, θα φτιάξεις τις στροφές και θα ανέβεις και πιο γρήγορα
 


Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
Κλαίω.... 🤣 😭 :cry:

ΥΓ.
Αυτό στη καλύτερη περίπτωση Σώτο, παίζει και το να μη προλάβει να ξεκουμπωσει κάποιος από τη κούραση και να πέσει κουμπωμένος σαν τηλεγραφόξυλο... 🤣
Και αυτό, όπως επίσης πιθανό είναι να πέσει κάποιος και στην προσπάθεια να ξεκινήσει ξανά και να κουμπώσει, αν η ανηφόρα έχει μεγάλη κλίση! :rolleyes: :geek:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.288
Reaction score
54.224
μέχρι το Πάσχα δε θα γειάνω λες...
(άμα δεν γειάνω , να πάρω έναν δίσκο 34)
Να πας να το πάρεις πριν γειάνεις, πας σκοτωμένος και αυτό μόνο κακό μπορεί να κάνει...
Όταν γειάνεις βάζεις πάνω τον 36.

Με 34 θα ανέβεις πιο γρήγορα Υμηττό , αν όχι να μη με λένε μπάμια!! :biggrin:
 

Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
Παναγιώτ πρέπει ότι και να γίνει να κρατάς πάνω από 80 rpm.
Υπό όλες τις συνθήκες ιδανικά αλλά στον ανήφορο απαραίτητα.
85 rpm ακόμα καλύτερα!

ΥΓ.
Είναι πολύ φθηνός ένας 34 δίσκος μπροστά, θα φτιάξεις τις στροφές και θα ανέβεις και πιο γρήγορα
Μπορεί να συνδυαστεί μικρός 34αρης με μεγάλο 52αρη; Βγαίνει εκτός χωρητικότητας του ντεραγιέ νομίζω... τουλάχιστον στις επίσημες προδιαγραφές της shimano (ή και sram, campagnolo).
 


Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
Ωραίο, για να βάλω εγώ το ανάποδο δηλαδή, μεγάλο 52αρη αντί για 50αρη (αφού ο μικρός είναι ήδη 34). 8-)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.288
Reaction score
54.224
Ότι θες μπορείς να κάνεις, θα πρέπει να ασχοληθείς λίγο παραπάνω ώστε να βρεις τη ιδανική ρύθμιση.


 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.460
Reaction score
22.546
@pankrok Το cadence που θα έγραψες είναι χαμηλό. Γεμίζουν τα πόδια σου γαλακτικό οξύ πρόωρα και κουράζεσαι τζάμπα. Βάλε στόχο το 80-85 για να δεις αποτελέσματα.

@mitsubae Τι 25 πίσω ρε, είσαι μαζόχας; :roflmao: Βάλε ρε έναν ανθρώπινο δίσκο πίσω, να βρεις την υγεία σου.8-)
 

Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
Ότι θες μπορείς να κάνεις, θα πρέπει να ασχοληθείς λίγο παραπάνω ώστε να βρεις τη ιδανική ρύθμιση.


Ναι, το ξέρω, εξάλλου όπως έχω ξαναγράψει είχα βάλει κασέτα με 36 γρανάζι πίσω για ένα χρόνο, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα (κάποια θεματάκια υπήρχαν στα άκρα, κυρίως στο μικρό γρανάζι...) οπότε και το 34-52 δίσκοι, κάτι ανάλογο θα είναι (αν και θέλει σίγουρα άλλη ρύθμιση το μπροστινό ντεραγιέ στην περίπτωση αυτή, να σηκωθεί πιο ψηλά μάλλον).
@pankrok Το cadence που θα έγραψες είναι χαμηλό. Γεμίζουν τα πόδια σου γαλακτικό οξύ πρόωρα και κουράζεσαι τζάμπα. Βάλε στόχο το 80-85 για να δεις αποτελέσματα.

@mitsubae Τι 25 πίσω ρε, είσαι μαζόχας; :roflmao: Βάλε ρε έναν ανθρώπινο δίσκο πίσω, να βρεις την υγεία σου.8-)
Βρε παιδιά είναι εύκολο να λέμε για 80-85 cadence στην ανηφόρα, αλλά αυτό μπορεί να επιτευχθεί σε μικρές σχετικά κλίσεις. Αν αρχίσουν τα 8%, 9%, 10%+, είναι πολύ δύσκολο να κρατηθεί αυτό το cadence για τα δεδομένα μίας τυπικής σχέσης όπως αυτή που έχει ο Παναγιώτης, ή εγώ ως πρώτη ταχύτητα (και ακόμα πιο δύσκολο για τις μεγαλύτερες φυσικά)! Γιατί αυτό το cadence σημαίνει και συγκεκριμένη ταχύτητα και πάνω, και συγκεκριμένη ταχύτητα και πάνω, σημαίνει συγκεκριμένη ισχύς και πάνω, που αν δεν υπάρχει (αν δεν είσαι ΄bretsos' δηλαδή... :geek:8-) )... κατεβάζεις τελικά το cadence σε 60αρια ή και χαμηλότερα... :eek::gamer:

Τυπικό παράδειγμα πχ για μένα, μία ανηφόρα με μέσο όρο 10,6% (αλλά και αρκετά παραπάνω σε κομμάτι της) που με το ζόρι πήγαινα με 61rpm μο στην τελευταία βόλτα εκεί, δύο εβδομάδες πριν (και έκανα και pr μάλιστα, μισό λεπτό κάτω! )

power.jpg
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.288
Reaction score
54.224
Ρε συ Σώτο είναι τελείως απαράδεκτο να μη μπορείς να κρατήσεις πάνω από 80rpm σε μια κλίση 7-8%+ με 34 chainring & 32 κασέτα.
Αν θυμάμαι καλά πάνω 10% έχω 80rpm cadense με 39-25.
Θέλει απλά σωστή διαχείριση ξέροντας τη διάρκεια και τη κλίση αυτού που πας να κάνεις.
 

Μηνύματα
2.482
Reaction score
5.505
@mitsubae Τι 25 πίσω ρε, είσαι μαζόχας; :roflmao: Βάλε ρε έναν ανθρώπινο δίσκο πίσω, να βρεις την υγεία σου.8-)
O bre λέει πως είναι ότι πρέπει για άντριδες αυτό...
Που τους είδε τους άντριδες δεν ξέρω....
Αν θυμάμαι καλά πάνω 10% έχω 80rpm cadense με 39-25.
Βρε μή συγκρίνεις την βούρτσα με την ...ουτσα....
 

Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
Ρε συ Σώτο είναι τελείως απαράδεκτο να μη μπορείς να κρατήσεις πάνω από 80rpm σε μια κλίση 7-8%+ με 34 chainring & 32 κασέτα.
Αν θυμάμαι καλά πάνω 10% έχω 80rpm cadense με 39-25.
Θέλει απλά σωστή διαχείριση ξέροντας τη διάρκεια και τη κλίση αυτού που πας να κάνεις.
Σου λέω, αυτό είναι εύκολο να το λες, αν έχεις διαθέσιμη ισχύ για να το κάνεις! Έχεις δει φαντάζομαι το bike calculator, οπότε μπορείς να υπολογίσεις τι ισχύ χρειάζεται για μία δεδομένη κλίση, με συγκεκριμένο βάρος (αναβάτη και ποδήλατου) για να διατηρηθεί μία συγκεκριμένη ταχύτητα. Όμως cadence και ταχύτητα είναι τελείως αλληλοεξαρτώμενοι παράμετροι, για μία συγκεκριμένη σχέση ταχυτήτων. Αν θέλεις λοιπόν 80-85, η μόνη εναλλακτική λύση αν λείπει η ισχύς είναι να μειωθεί η ταχύτητα, με μεγαλύτερο γρανάζι πίσω! Ακόμα και πολύ μεγαλύτερο (φτάνουμε και στα MTB), ανάλογα με την κλίση. Και επειδή αυτό προφανώς δεν είναι εφικτό (για ποδήλατο δρόμου), μικρότερη ταχύτητα (για να μπορείς να ανέβεις με δεδομένη ισχύ που έχεις διαθέσιμη) σημαίνει και μικρότερο cadence... physics is a bitch :geek: :rolleyes: :gamer:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.969
Μηνύματα
3.036.283
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top