- Μηνύματα
- 2.482
- Reaction score
- 5.505
34 πίσω?
Μόνο εγώ σα λακαμας έχω 25 πίσω....
Μόνο εγώ σα λακαμας έχω 25 πίσω....
Η σχέση με τα πόδια! Κατεβαίνεις, και το τραβάς πάνω!Γιατί υπάρχει και άλλη σχέση για ανηφόρα?
Τη πρώτη δεν τη βάζουμε ποτέ καλέ, τη κρατάμε πάντα για ασφάλεια σε μια άγνωστη ανάβαση...Γιατί υπάρχει και άλλη σχέση για ανηφόρα?
γιατί είσαι αγωνιάρης για αυτό...34 πίσω?
Μόνο εγώ σα λακαμας έχω 25 πίσω....
Κλαίω....Η σχέση με τα πόδια! Κατεβαίνεις, και το τραβάς πάνω!![]()
![]()
![]()
Ακόμα δεν το έχω κάνει....βέβαια πάω σε γνωστές ανηφόρες...Η σχέση με τα πόδια! Κατεβαίνεις, και το τραβάς πάνω!![]()
![]()
![]()
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίεςΤη πρώτη δεν τη βάζουμε ποτέ καλέ, τη κρατάμε πάντα για ασφάλεια σε μια άγνωστη ανάβαση...
Ένα μικρό tip, πάντα και πριν σηκωθούμε ορθοπέταλο στη ανηφόρα (ή και sprint στη ευθεία) ρίχνουμε 1-2 ταχύτητες.
Το βάρος του σώματος μπορεί να διαχειριστή το πιο βαρύ βήμα, επιστρεφοντας στο κάθισμα ανεβάζεις μια ταχύτητα ή ανεβάζεις μια και κρατάς πιο δυνατό ρυθμό αν έχεις κατεβάσει δγιό ταχύτητες.
Κολοκύθια με τη ρίγανη είμαι...γιατί είσαι αγωνιάρης για αυτό...
και 3 γρανάζια μικρότερα πάω όρθιος αλλά δεν αντέχω πολύ ώρα. ανεβάζω 175+ και σύντομα κόβω. να κρατήσω αξιοπρεπές cadence στα επίμαχα σημεία δεν παίζει ακόμα , μόνο όρθιοςΤη πρώτη δεν τη βάζουμε ποτέ καλέ, τη κρατάμε πάντα για ασφάλεια σε μια άγνωστη ανάβαση...
Ένα μικρό tip, πάντα και πριν σηκωθούμε ορθοπέταλο στη ανηφόρα (ή και sprint στη ευθεία) ρίχνουμε 1-2 ταχύτητες.
Το βάρος του σώματος μπορεί να διαχειριστή το πιο βαρύ βήμα, επιστρεφοντας στο κάθισμα ανεβάζεις μια ταχύτητα ή ανεβάζεις μια και κρατάς πιο δυνατό ρυθμό αν έχεις κατεβάσει δγιό ταχύτητες.
Και αυτό, όπως επίσης πιθανό είναι να πέσει κάποιος και στην προσπάθεια να ξεκινήσει ξανά και να κουμπώσει, αν η ανηφόρα έχει μεγάλη κλίση!Κλαίω....![]()
![]()
ΥΓ.
Αυτό στη καλύτερη περίπτωση Σώτο, παίζει και το να μη προλάβει να ξεκουμπωσει κάποιος από τη κούραση και να πέσει κουμπωμένος σαν τηλεγραφόξυλο...![]()
Να πας να το πάρεις πριν γειάνεις, πας σκοτωμένος και αυτό μόνο κακό μπορεί να κάνει...μέχρι το Πάσχα δε θα γειάνω λες...
(άμα δεν γειάνω , να πάρω έναν δίσκο 34)
Μπορεί να συνδυαστεί μικρός 34αρης με μεγάλο 52αρη; Βγαίνει εκτός χωρητικότητας του ντεραγιέ νομίζω... τουλάχιστον στις επίσημες προδιαγραφές της shimano (ή και sram, campagnolo).Παναγιώτ πρέπει ότι και να γίνει να κρατάς πάνω από 80 rpm.
Υπό όλες τις συνθήκες ιδανικά αλλά στον ανήφορο απαραίτητα.
85 rpm ακόμα καλύτερα!
ΥΓ.
Είναι πολύ φθηνός ένας 34 δίσκος μπροστά, θα φτιάξεις τις στροφές και θα ανέβεις και πιο γρήγορα
Ναι, το ξέρω, εξάλλου όπως έχω ξαναγράψει είχα βάλει κασέτα με 36 γρανάζι πίσω για ένα χρόνο, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα (κάποια θεματάκια υπήρχαν στα άκρα, κυρίως στο μικρό γρανάζι...) οπότε και το 34-52 δίσκοι, κάτι ανάλογο θα είναι (αν και θέλει σίγουρα άλλη ρύθμιση το μπροστινό ντεραγιέ στην περίπτωση αυτή, να σηκωθεί πιο ψηλά μάλλον).Ότι θες μπορείς να κάνεις, θα πρέπει να ασχοληθείς λίγο παραπάνω ώστε να βρεις τη ιδανική ρύθμιση.
Βρε παιδιά είναι εύκολο να λέμε για 80-85 cadence στην ανηφόρα, αλλά αυτό μπορεί να επιτευχθεί σε μικρές σχετικά κλίσεις. Αν αρχίσουν τα 8%, 9%, 10%+, είναι πολύ δύσκολο να κρατηθεί αυτό το cadence για τα δεδομένα μίας τυπικής σχέσης όπως αυτή που έχει ο Παναγιώτης, ή εγώ ως πρώτη ταχύτητα (και ακόμα πιο δύσκολο για τις μεγαλύτερες φυσικά)! Γιατί αυτό το cadence σημαίνει και συγκεκριμένη ταχύτητα και πάνω, και συγκεκριμένη ταχύτητα και πάνω, σημαίνει συγκεκριμένη ισχύς και πάνω, που αν δεν υπάρχει (αν δεν είσαι ΄bretsos' δηλαδή...
O bre λέει πως είναι ότι πρέπει για άντριδες αυτό...
Βρε μή συγκρίνεις την βούρτσα με την ...ουτσα....Αν θυμάμαι καλά πάνω 10% έχω 80rpm cadense με 39-25.
Σου λέω, αυτό είναι εύκολο να το λες, αν έχεις διαθέσιμη ισχύ για να το κάνεις! Έχεις δει φαντάζομαι το bike calculator, οπότε μπορείς να υπολογίσεις τι ισχύ χρειάζεται για μία δεδομένη κλίση, με συγκεκριμένο βάρος (αναβάτη και ποδήλατου) για να διατηρηθεί μία συγκεκριμένη ταχύτητα. Όμως cadence και ταχύτητα είναι τελείως αλληλοεξαρτώμενοι παράμετροι, για μία συγκεκριμένη σχέση ταχυτήτων. Αν θέλεις λοιπόν 80-85, η μόνη εναλλακτική λύση αν λείπει η ισχύς είναι να μειωθεί η ταχύτητα, με μεγαλύτερο γρανάζι πίσω! Ακόμα και πολύ μεγαλύτερο (φτάνουμε και στα MTB), ανάλογα με την κλίση. Και επειδή αυτό προφανώς δεν είναι εφικτό (για ποδήλατο δρόμου), μικρότερη ταχύτητα (για να μπορείς να ανέβεις με δεδομένη ισχύ που έχεις διαθέσιμη) σημαίνει και μικρότερο cadence... physics is a bitchΡε συ Σώτο είναι τελείως απαράδεκτο να μη μπορείς να κρατήσεις πάνω από 80rpm σε μια κλίση 7-8%+ με 34 chainring & 32 κασέτα.
Αν θυμάμαι καλά πάνω 10% έχω 80rpm cadense με 39-25.
Θέλει απλά σωστή διαχείριση ξέροντας τη διάρκεια και τη κλίση αυτού που πας να κάνεις.