Ποδήλατο

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
10.299
Reaction score
13.861
(γράφω από κινητό - damn! - οπότε δεν μπορώ να γράψω πολλά).

@symos Σχετικά με το βάρος αναβάτη/ποδηλάτου, θα σου κάτι που λένε οι φίλοι μας οι Αγγλοσάξονες:
Losing a pound from your bike, may cost you a thousand pounds. Losing a pound from your weight, is free!

Γενικά (κι αυτό αφορά και τον @ZaBBalos που έγραψε πιο πριν), προτιμήστε να πάρετε ποδήλατο με όσο καλύτερο σκελετό επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας κι ας μην έχει "κορυφαία" σειρά περιφεριακών, παρά το αντίθετο. Τα περιφερειακά, συν τω χρόνω, αναβαθμίζονται, ο σκελετός όχι.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
741
Reaction score
1.793
το δικό μου δεν είναι gravel , φούλ άσφαλτος.
Η Canyon το λέει gravel, όχι εγώ!


1623938888710.png


Αν και τώρα πρόσεξα ότι το τι βγάζει εκεί, εξαρτάται από ποιό μενού μπήκες.
Το έχει και στα Road και στα Gravel.
Γενικά (κι αυτό αφορά και τον @ZaBBalos που έγραψε πιο πριν), προτιμήστε να πάρετε ποδήλατο με όσο καλύτερο σκελετό επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας κι ας μην έχει "κορυφαία" σειρά περιφεριακών, παρά το αντίθετο. Τα περιφερειακά, συν τω χρόνω, αναβαθμίζονται, ο σκελετός όχι.
Μαζί σου. Απλά ως άσχετος, εκτός από το βάρος δεν ξέρω τι άλλο να αξιολογήσω. Όλα όμορφα φαίνονται.
Ενώ τα περιφερειακά είναι πιο εύκολα συγκρίσιμα, βάσει σειράς, τιμής κλπ. Για τους σκελετούς το μόνο που μπορώ να πω είναι "ε, για να είναι πιο ακριβό, θα είναι καλύτερο". Κι αν είναι απλά... χάιεντ;
 

Μηνύματα
9.773
Reaction score
10.484
δεν είναι gravel , αν το πάς χώμα θα το κόψεις στη μέση.
έχουν κάνει μλκ στην καταχώρηση στο outlet (είναι περσινό μοντέλο)
τα περιφεριακά όντως αναβαθμίζονται αλλά αν τα πάρεις έτοιμα γλυτώνεις πολύ ψάξιμο, εργασία και λεφτά.
βέβαια αυτά τα μαθαίνεις αφού μπεις στο παιχνίδι αφενώς και μπορεί να μην έχουν νόημα αν δεν ξέρεις πόσο θα κάνεις.
είχα και εγώ τον φόβο μην ξεκινήσω και τα αφήσω στη μέση και απλά δώσω μεγάλη αξία στην αποθήκη μου.
 

Μηνύματα
225
Reaction score
95
Αν δεν κοιτάς να ανταγωνιστείς άλλους, αλλά το θές για δική σου εξάσκηση για μένα δεν έχει νόημα να κοιτάς το βάρος.
Δε λέω να πάρεις κάτι >15 κιλά φυσικά.

Είτε 8 είτε 13 την ίδια διασκέδαση θα εισπράξεις και την ίδια εξάσκηση θα κάνεις (με άλλες ταχύτητες/αποστάσεις/χρόνους κλπ που προσωπικά δε με ενδιαφέρουν).

Τη βελτίωση σου θα τη βλέπεις συγκρίνοντας μόνο με τον εαυτό σου και τον δικό σου εξοπλισμό εξάλλου.
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
521
Reaction score
1.698
Το website της canyon με βγάζει για xs, 172 ύψος, 82 inseem. Τι στο διάολο για μπασκετμπολίστες τα φτιάχνουν τα ποδήλατα εκεί? Το endurace το κάρμπον είναι αυτό που έχεις?
Αν είδες τη σειρά Endurace είσαι οριακά. Μπορείς και S. Εμένα με έχει M. Μην ξεχνάς ότι οι βορειοευρωπαίοι είναι ποιο ψηλοί σαν μέσο όρο.


Θες να στον χαρακτηρίσω με μια λέξη μόνο?
Ναιιι!!!! :lolsign:

Εγώ έχω το CF8 της Canyon. Εξαιρετικό ποδήλατο, εμένα μου ταίριαξε καλά. Νουμερακι M για εμένα, καλό μου έκατσε, όταν εκανα fitting μόνο ίσως να χρειαστώ λαιμό μπροστά μου είπε, αν το σώμα μου πάρει την αγωνιστική καμπύλη (μουυυχαχαχα), το ξεχνάμε δηλαδή.

Εξαιρετικο ποδήλατο, αλλά για χώμα ούτε καν. Ίσως για κάτι χωμάτινα της Ευρώπης με χώμα βατό να πας λίγο, αλλά εδώ πάνω στη φυτευτή πετρούλα, θα ακούσεις κρακ και μετά κλάψ. Είναι πούπουλο, σαν παιδικό παιχνίδι είναι.

Συμβουλή του σιδεροκωλου Χρήστου, πολύ καλή συμβουλή. Ξερει το αντικείμενο και ξεστραβώνει και εμάς τους noobs.

Μια τελευταία συμβουλή, το Carbon σαν σκελετός, είναι πολύ ποιο φιλικός στο δρόμο από το αλουμίνιο. Πολύ ποιο φιλικό, απλά να το έχεις υπόψην, υπάρχουν και προσιτές λύσεις
 
Last edited:

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
10.299
Reaction score
13.861
Κι αν είναι απλά... χάιεντ;
Με πολλή απλοποίηση, οι αλουμινένιοι σκελετοί είναι τα "παθητικά ηχεία" κι οι carbon είναι τα "ενεργά ηχεία". Υπάρχουν και τα "semi-passive" που έχουν αλουμινένιο σκελετό με carbon πηρούνι (σαν το δικό μου). Η διαφορά στην τιμή μεταξύ ποδηλάτων με ίδιο υλικό κατασκευής σκελετού έγκειται στα περιφερειακά, στο συνολικό βάρος και στο κράμα του carbon - ίσως και στη γεωμετρία του σκελετού (π.χ. αγωνιστική ή endurance κτλ). Όσο πιο ελαφρύ (συνολικά) τόσο πιο ακριβό.

Εμείς οι κοινοί θνητοί (οι εξωγήινες μπάμιες εξαιρούνται) δεν "καταλαβαίνουμε" από διαφορές στο βάρος που κυμαίνονται μεταξύ 2-3 κιλών.
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
5.811
Reaction score
19.056
Όσον αφορά το υλικό του frame είναι όπως αναφέρθηκε πχιο πάν, το carbon frame εκτός ότι είναι ελάχιστα πιο ελαφρύ από το αλουμίνιο, λειτουργεί και ως αποσβεστήρας κραδασμών σε σχέση με το αλουμίνιο.
Η ιδιότητα αυτή βοηθάει τα σημεία επαφής του αναβάτη να αντέχουν πολύ περισσότερη ώρα πάνω στο σύνολο.
Αλουμινένιο frame με carbon πιρούνι επίσης καταφέρνει μια τέτοια απόσβεση αλλά μόνο για τα χέρια και εφόσον ο λαιμός του πιρουνιού είναι επίσης από carbon.
Αν ο λαιμος είναι από αλουμίνιο και του πιρούνι carbon δεν αποσβένει σχεδόν τίποτα...
Όσον αφορά το βάρος του ποδηλάτου βοηθάει κυρίως στο ανήφορο, ένα ελαφρύ σύνολο συνήθως είναι φροντισμένο σε όλα τα επιμέρους εξαρτήματα, θα μας βγάλει όμως εκτός προϋπολογισμού κατά πολλές χιλιάδες €...
Θα το διατυπώσω ακριβώς όπως το έχω βιώσει σε θέμα χρημάτων.
Αν σε γαργαλάει και νιώθεις πως θα ασχοληθείς με το άθλημα ουσιαστικά μη κοιτάς ντίπ ένα ποδήλατο των 1000€, ένα ποδήλατο των 2.000€ είναι προτιμότερο αλλά να ξέρεις πως πολύ γρήγορα θα χρειαστείς τροχούς και λίγα ακόμα εξαρτήματα, αν τώρα θες di2 θα σου στοιχίσει 3.500€ όπου και σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να αλλάξεις τροχούς και εξαρτήματα.
Ένα σύνολο με ηλεκτρονική γύρω στα 4.500-5.000 θα ήταν απλά το ιδανικό.
 

xfader

Imbecility rules
Administrator
Μηνύματα
27.005
Reaction score
49.567
Και κάτι ψυχολογικό. Αν είσαι χαρακτήρας hi-end, φουλ καταναλωτικός, δεν θα υπάρξει ποτέ φρένο. Πάντα κάτι καλύτερο θα υπάρχει, κάποια νέα τεχνολογία, ένα νέο πείραμα.

Υπάρχουν όμως και ποδηλάτες που μπορεί σε 10 χρόνια να ξοδεύουν μόνο για τα αναλώσιμα.

Για το βάρος ειπώθηκαν τα περισσότερα. Να προσθέσω ότι αν δεν υπάρχει η "λόξα του καλύτερου", χρειάζονται πολλά χρόνια μέχρι να φτάσουμε στο σημείο που το μόνο που μένει για να κάνει τη διαφορά είναι ένα ποδήλατο 1-2 κιλά λιγότερα. Ένας καλός ποδηλάτης αγώνων έχει σωματικό λίπος κάτω από 6%, όταν ο μέσος όρος των ερασιτεχνών είναι πάνω από 20%.
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
5.811
Reaction score
19.056
Ξέχασα στη παραπάν σούμα να προσθέσω ένα ιδανικό μηχανικό ποδήλατο, 3.000-3.500 θα σου στοιχίσει.
Ξερω πως για ποδήλατο είναι πολλά, αλλά έτσι έχει το πράμα...
Όσο στοιχίζει μόνο το πίσω ντεραγιέ στο κίτρινο (200 €) πήρα ολοκαίνουριο ποδήλατο για τη δουλειά, είναι ένα σάπιο τρεκινκ που το έχω για να πηγαίνω στη καντίνα για καφέ, δλδ γύρω στα 3km απόσταση τη μέρα, για αυτή τη δλειά είναι ότι πρέπει, χιλιόμετρο παραπάν όμως γιατί θα σακατευτώ :biggrin:
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
10.299
Reaction score
13.861
@symos Κάτι συμπληρωματικό για το βάρος και την ταχύτητα του ποδηλάτου: Τροχοί! Στο 99% των περιπτώσεων, οι τροχοί με τους οποίους πωλούνται τα ποδήλατα είναι, ας πούμε, υποδεέστεροι του συνόλου και σχεδόν πάντοτε χρήζουν αλλαγής με καλύτερους (-> καλύτεροι = ελαφρύτεροι = ακριβότεροι). Ψιλά γράμματα για τώρα, απλώς για να πάρεις μια ιδέα για τη σχέση βάρους και κόστους.

Τέλος, εννοείται ότι εάν αγοράσεις καινούριο ποδήλατο, θα πας σε ποδηλατικό κατάστημα κι όχι στο Praktiker. :)
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
5.811
Reaction score
19.056
Γιώργο το σάπιο τρέκινγκ από ποδηλαταδικο το πήρα, στο πρακτικερ θα βρεις ακόμα πχιο σάπιο ποδήλατο στα ίδια λεφτά :lolsign:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
741
Reaction score
1.793
Ευχαριστώ πολύ!

Οκ, το θέμα βάρους απαντήθηκε επαρκώς. Το ίδιο και το carbon vs αλουμίνιο (άσχετα αν θα καταλήξω εκεί τελικά).

Μια τελευταία ερώτηση για το carbon. Από αυτά που ξέρω είναι μεν ελαφρύτερο αλλά όχι λιγότερο ανθεκτικό, σωστά; Θέλω να πω, δεν έχω λόγο να μην προτιμήσω carbon λόγω κιλών, χώματος κλπ.;

Μιλάω προφανώς για ποδήλατα ίδιας κατηγορίας, όχι να συγκρίνουμε ένα MTB αλουμίνιο με χοντρό σκελετό με ένα racing carbon.
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
5.811
Reaction score
19.056
Όχι κάνεις λάθος, το carbon εκτός ότι αντέχει κάνει και πιο άκαμπτο το σύνολο.
Αν η τσέπη σου αντέχει ένα carbon frame μη διστάσεις, άλλωστε ξέρω αρκετό κόσμο στα κυβικά που παίζεις πάνω road frame.
Ένας από αυτούς ήμουν και εγώ κάποτε :biggrin:
105 κιλά ήμανε κάποτε...
 

Μηνύματα
10.569
Reaction score
5.475
Τώρα πλησιάζει τα 43.000 χμ το δικό μου carbon, κι που δεν έχει πάει... δηλαδή από το αρχικό ποδήλατο μόνο ο σκελετός έχει μείνει ο ίδιος, για να δικαιολογώ ότι έχω το ίδιο ποδήλατο εδώ και 4 χρόνια! :geek: 8-)
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
741
Reaction score
1.793
Όχι κάνεις λάθος, το carbon εκτός ότι αντέχει κάνει και πιο άκαμπτο το σύνολο.
Αν η τσέπη σου αντέχει ένα carbon frame μη διστάσεις
Αφού κι εγώ αυτό είπα ότι ξέρω, πώς κάνω λάθος; 😋
Απλά ήθελα να το επιβεβαιώσω. Άρα πάμε για carbon ιδανικά.

Αυτό που ρώτησα για τα λάστιχα I guess δεν είναι και τόσο σημαντικό. Δοκιμάζω αν είναι με 40άρια και το βλέπω στην πράξη. Αν δεν κάνουν, αλλάζω, δεν χάθηκε και ο κόσμος.

Μένει στην ουσία το δίλημμα μεταξύ mountain και gravel. Αυτό πρέπει να το φιλοσοφήσω λίγο...
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
5.811
Reaction score
19.056
Αφού κι εγώ αυτό είπα ότι ξέρω, πώς κάνω λάθος; 😋
Απλά ήθελα να το επιβεβαιώσω. Άρα πάμε για carbon ιδανικά.
Τη παροιμία που λέει "αλλά λέει η θειάμ κι άλλα ακούν τα αφτιάμ" τη ξέρς? :roflmao: :lolsign:
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
521
Reaction score
1.698
Δεν χρειάζεται να φιλοσοφήσεις, το έχουν κάνει άλλοι πριν από εσένα ήδη.

-Τα πράγματα πως έχουν, δρόμος και πορείες πάνω απο 25-30 χιλιόμετρα την φορά σε άσφαλτο, πας μόνο road bike.

-Θες βουνο ελληνικό? Υμηττο π.χ,? Mountain και τέρμα, δεν υπάρχει άλλη λύση. Σου κάνει και για βόλτες μέχρι 10-15 χιλιόμετρα σε ευχάριστο mood σε άσφαλτο. Παραπάνο κουράζει.

-θες κάτι ψιλοενδιαμεσο? Άσε το gravel, στη χώρα μας δεν έχουν χώρο, έχουμε ακραίο βουνό και πολύ πέτρα για να παίξουν μπαλα σωστα, με ένα Trekking κάτι θα κάνεις, όχι τέλεια ομως. Ποιο αργά στις ασφάλτινες διαδρομές αλλα αρκετα ποιο ευχάριστα από ένα mountain. Ποιο αργά σε ένα βουνό, αλλά θα μπορείς να πας με κάποιες παραχωρήσεις, λίγο ποιο αργά και λίγο ποιο προσεκτικά, αλλά θα πας.

Ιδανικη λύση 2 ποδήλατα. Ένα φέτος, ένα του χρόνου, ποδηλατοδανειο, ληστεία, πούλημα ασημικά, έχει ποικιλία… :tongue: Ότι ρωτας αν πας πίσω κανα χρόνο τα ίδια ρώταγα. Τελικά τα πράγματα είναι όπως σου αναφερω, συγκεκριμένα πράγματα.
 

Μηνύματα
9.773
Reaction score
10.484
το trecking στη μορφή που πωλείται ειδικά στις χαμηλές κατηγορίες τιμής είναι πρακτικά ποδήλατο πόλης , στο χώμα δεν κάνει τίποτα
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
5.811
Reaction score
19.056
Θα συμφωνήσω με τον φίλο από πάν, τα τρέκινγκ ουσιαστικά είναι ποδήλατα για μια φλάτ πόλη, δεν αγαπάνε τα υψομετρικά, έχουν συνήθως χάλια περιφέρεια, με λίγα λόγια είναι μια κατηγορία που φαντάζει ιδανική στα μάτια ενός αρχάριου για όλα τα τερέν, αλλά δεν είναι...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
160.402
Μηνύματα
2.528.320
Members
36.128
Νεότερο μέλος
Raimo
Top