Ποδήλατο





bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
8.805
Reaction score
29.071
Μια πολύ καλή σε mtb κράνος


Το έχει και σε άλλα χρώματα.
 

Μηνύματα
12.547
Reaction score
15.949
αυτά τι να λένε;
 

Μηνύματα
13.674
Reaction score
8.558
Δεν ξέρω τα συγκεκριμένα, αλλά κάποια παρόμοια της Giro που είχα πάρει πριν καιρό, είχαν αρκετά γρήγορη φθορά στα δάχτυλα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
31.818
Reaction score
68.746
Δυστυχώς, ένα μεγάλο όνομα της επαγγελματικής ποδηλασίας σκοτώθηκε σε τροχαίο.

Ο Davide Rebellin, ο ποδηλάτης που έγινε γνωστός για τη μεγαλύτερη επαγγελματική (καριέρα 30 χρόνια!!! ) είχε σταματήσει επίσημα την αγωνιστική δράση πριν ένα μήνα, στα 51 του χρόνια. Κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης, μία νταλίκα που βγήκε από μία διασταύρωση τον χτύπησε και τον σκότωσε ακαριαία. Ο οδηγός δεν σταμάτησε, και από τα μέχρι τώρα στοιχεία, πιθανόν να μην κατάλαβε τίποτα από το δυστύχημα...

Ένας από τους αγαπημένους μου ποδηλάτες των 2000s που κατάφερνε να διακριθεί σε όλους τους τύπους τερέν. Τον είχα γνωρίσει στον Γύρο της Ελλάδας του 2012 που είχε βγει δεύτερος.

https://www.velonews.com/news/road/davide-rebellin-killed-after-being-hit-by-a-truck/


qPUZKpkvzNFQbNJf5P7jQQ.jpg
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
31.818
Reaction score
68.746
Κάποια στατιστικά που δείχνουν ότι είμαστε σε καλή θέση αλλά κυρίως λόγω μικρού ποσοστού ποδηλατών στον δρόμο. Όσο λιγότεροι κάνουν ποδήλατο τόσο λιγότεροι σκοτώνονται.


1.png
2.png
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
14.501
Reaction score
23.169
IMG_20221130_210339.jpg


Αν αφαιρέσουμε το πιο αόριστο 'longer and healthier lives' που λογίζεται για 73 δις ευρώ ετήσια κέρδη, παλι μιλάμε για καμια 80ρια δις ευρω κερδος τον χρόνο. Στην ΕΕ. Νομίζω δικαιολογεί κάποια σοβαροτερα εργα απο τους γελοίους ποδηλατοδρομους της χωρας μας.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
31.818
Reaction score
68.746
Κοιτώντας το γράφημα καταλαβαίνουμε ότι τα στατιστικά της Ελλάδας έχουν σχέση με το συνολικό αριθμό των ποδηλατών και την εγκατάλειψη της ποδηλασίας μετά μία ηλικία.

33.png



Εδώ διαπιστώνουμε την αλήθεια κι ας είναι τα νούμερα του 2014. Και πάλι αισιόδοξα τα βρίσκω, μάλλον επειδή στην πόλη δεν έχουμε τα ποσοστά της επαρχίας.

cycleeu.jpg
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
14.501
Reaction score
23.169
Και παλι ομως, δεν εχουμε και την τεραστια διαφορά πχ από τη Γαλλία (στους καθημερινούς και συχνούς) αλλά τα ποσοστα σε θυματα ειναι 2 φορες κατω. Ή με Πορτογαλία, Ισπανία.

Δεν συζητώ για Ρουμανία. Εκεί οι τακτικοί ποδηλατες δεν ειναι ούτε διπλάσιοι αναλογικα, αλλά οι νεκροί 7πλασιοι.

Νομίζω η Φινλανδία έχει τα καλύτερα στατιστικά δεδομένης και της μεγάλης χρήσης ποδηλατου.
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
31.818
Reaction score
68.746
Δυστυχώς, ένα μεγάλο όνομα της επαγγελματικής ποδηλασίας σκοτώθηκε σε τροχαίο.

Ο Davide Rebellin, ο ποδηλάτης που έγινε γνωστός για τη μεγαλύτερη επαγγελματική (καριέρα 30 χρόνια!!! ) είχε σταματήσει επίσημα την αγωνιστική δράση πριν ένα μήνα, στα 51 του χρόνια. Κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης, μία νταλίκα που βγήκε από μία διασταύρωση τον χτύπησε και τον σκότωσε ακαριαία. Ο οδηγός δεν σταμάτησε, και από τα μέχρι τώρα στοιχεία, πιθανόν να μην κατάλαβε τίποτα από το δυστύχημα...

Ένας από τους αγαπημένους μου ποδηλάτες των 2000s που κατάφερνε να διακριθεί σε όλους τους τύπους τερέν. Τον είχα γνωρίσει στον Γύρο της Ελλάδας του 2012 που είχε βγει δεύτερος.

https://www.velonews.com/news/road/davide-rebellin-killed-after-being-hit-by-a-truck/


View attachment 272011
Ο οδηγός της νταλίκας που σκότωσε τον Rebellin βρέθηκε στη Γερμανία. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, μετά το δυστύχημα κατέβηκε από την νταλίκα, είδε το νεκρό σώμα του Davide, ξαναμπήκε κι έφυγε... Δεν μπορεί όμως να συλληφθεί γιατί υπάρχει νομικό κενό.




Both Il Gazzettino and Il Corriere della Sera report that the German driver had committed two previous offences on Italian roads. In 2001, he pleaded guilty to a non-fatal hit and run incident in Foggia, though the sentence was quashed due to the statute of limitations. In 2014, the same driver was charged with driving under the influence of alcohol in Chieti.

The driver works for a haulage company based in Recke in northern Germany and he was in Italy on Wednesday to collect cargo from the freight terminal in Verona. After fleeing the scene of Rebellin's death, the driver reportedly made a delivery to Berlin before returning to Recke.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
31.818
Reaction score
68.746


The entry-level build for the 2023 Madone SLR 6 (with Shimano 105 Di2) comes in at $8,000. That is a $1,100 increase over the 2021 Madone SLR 6 equipped with mechanical-shifting Shimano Ultegra. Top-of-the-range Dura-Ace and Red eTap builds retail for $12,750 and $13,200, respectively.


trek-madone-7-0252-tested-1669830963.jpg
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
8.805
Reaction score
29.071
Λεφτά είπαμε έχουμε Αλεξ, η δόξα μας λείπει :biggrin:
Πλάκα πλάκα, ήταν που ήταν απλησιαστα τα ποδήλατα, ήρθαν και οι νέες τεχνολογίες να εκτοξεύσουν περαιτέρω τις τιμές.
Εδώ και πολύ καιρό παρακολουθώ τις τιμές στους τροχούς, ανεβάζει η μία εταιρία, τσούπ ανεβάζουν και οι άλλες με τις ίδιες τεχνολογίες. Άσε που κάποιοι χώρες πουλάνε όσο θέλουν, βλέπε Ελλάδα, δεν αξίζει πλέον να αγοράσεις ούτε ντίζα για τις ταχύτητες, οι τιμές γενικώς έχουν ξεφύγει άσχημα στη ποδηλασία.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
31.818
Reaction score
68.746
Λεφτά είπαμε έχουμε Αλεξ, η δόξα μας λείπει :biggrin:
Πλάκα πλάκα, ήταν που ήταν απλησιαστα τα ποδήλατα, ήρθαν και οι νέες τεχνολογίες να εκτοξεύσουν περαιτέρω τις τιμές.
Εδώ και πολύ καιρό παρακολουθώ τις τιμές στους τροχούς, ανεβάζει η μία εταιρία, τσούπ ανεβάζουν και οι άλλες με τις ίδιες τεχνολογίες. Άσε που κάποιοι χώρες πουλάνε όσο θέλουν, βλέπε Ελλάδα, δεν αξίζει πλέον να αγοράσεις ούτε ντίζα για τις ταχύτητες, οι τιμές γενικώς έχουν ξεφύγει άσχημα στη ποδηλασία.
Συμβαίνει ό,τι και στα περισσότερα τεχνολογικά προϊόντα. Η παγκόσμια ζήτηση είναι μεγαλύτερη από την προσφορά/παραγωγή. Το αποτέλεσμα είναι αναπόφευκτο: αύξηση τιμών.

Έμμεσα έχουμε κι άλλο ένα επακόλουθο. Οι εταιρείες δημιουργούν μεγαλύτερη διαθεσιμότητα στα ακριβά τους μοντέλα. Σου λέει, αν θες κάτι γρήγορα, έχω μόνο το ακριβό. Αλλιώς περίμενε.
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
8.805
Reaction score
29.071
Σε σχέση με μερικούς μήνες πριν, υπάρχει πλέον διαθεσιμότητα σε ότι χρειαστείς. Το θεμα είναι πως για αυτούς που ξέρουν τι θέλουν οι τιμές πήραν ένα 20-30% πάνω.
Η καινούργια di2 πχ. δεν έχει να προσφέρει κάτι καινούριο σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά , πήρε όμως 1000-1500€ αύξηση.
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
31.818
Reaction score
68.746
Σε σχέση με μερικούς μήνες πριν, υπάρχει πλέον διαθεσιμότητα σε ότι χρειαστείς. Το θεμα είναι πως για αυτούς που ξέρουν τι θέλουν οι τιμές πήραν ένα 20-30% πάνω.
Η καινούργια di2 πχ. δεν έχει να προσφέρει κάτι καινούριο σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά , πήρε όμως 1000-1500€ αύξηση.
Μιλούσα γενικά πέρα από τα ποδήλατα.

Η τιμή καθορίζεται από το ποσό που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι πελάτες. Εφόσον αγοράζουν ακριβά θα τους πουλάνε ακριβά.

Το τι παραπάνω προσφέρει μια νέα σειρά ή ένα νέο μοντέλο ποδηλάτου είναι δευτερεύον και συζητήσιμο. Η πλειοψηφία θέλει να έχει το νέο, το τελευταίο. Όπως στα smartphones.

Πρέπει επίσης να σκεφτούμε ότι οι ίδιες τιμές φαίνονται πιο ακριβές όσο μικρότερο εισόδημα έχουμε.

Παραθέτω έναν πίνακα με το διάμεσο ( όχι το μέσο) εισόδημα χώρων. Βλέπουμε τη θέση της Ελλάδας και καταλαβαίνουμε ότι η ίδια παγκόσμια τιμή ενός προϊόντος έχει διαφορετική αξία για μας.

IMG_20221203_003009.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
166.810
Μηνύματα
2.714.571
Members
37.129
Νεότερο μέλος
Vassosuser1
Top