argi
"Επαγγελματίας"
- Μηνύματα
- 30.020
- Reaction score
- 6.879
και κανα σκουφακι ή καλυμα αυτιων κλεινει την γκαρνταρομπα
Εγώ με βλέπω για φέτος να φτάνω στο πρώτο "αν ζορίσει..."σκουφακι (φλις)
γαντια
ισοθερμικο
μπουφανακι λεπτο
κολαν
καλτσες
Αμα ζοριζει ο καιρος αντι για ισοθερμικο μπαινει φλις,
και αν ζορισει πιο πολυ μπουφαν ισοθερμικο
Αν ζορισει και αλλο εχει μπουφαν με επυνδυση
και συμπισετικα σε γαμπες μηρους...
σε ακομα χειροτερη κατασταση εχει χιονισει - εκει δεν βγαινω
H CycleOps είναι κορυφαία εταιρεία. Η σειρά Fluid είναι κορυφαία, με τη σειρά της, στην κατηγορία της, με καλύτερο μοντέλο τοΤι γνώμη έχεις για τα Cycleops Fluid Άλεξ; Αρκετά οικονομικά νομίζω, και το σκέφτομαι για το χειμώνα (δεν μου αρέσει με τίποτα η βροχή και το ποδήλατο μαζί, ούτε και το κρύο! )
Πέτρο, ευχαριστούμε για τις πολύ χρήσιμες συμβουλές!Μερικές γενικές συμβουλές...
Δεν βγαίνουμε έξω υπερβολικά ντυμένοι.
Για τα πρώτα 10 λεπτά επάνω στο ποδήλατο θα πρέπει να κρυώνουμε ελαφρώς, ως ένδειξη σωστού ντυσίματος. Μετά θα αισθανόμαστε μια χαρά.
Ποτέ δεν ξεκινάμε φορώντας το αντιανεμικό. Θα ιδρώσουμε πολύ γρήγορα και μάλλον θα αρρωστήσουμε.
Το αντιανεμικό είναι ΜΟΝΟ για τη τσέπη (εγώ το βάζω στη δεύτερη μπουκαλοθήκη που σπανίως χρησιμοποιώ το χειμώνα) και το βγάζουμε μόνο στη κατάβαση ή αν πιάσει ψιλόβροχο.
Το ότι το χειμώνα δεν ιδρώνουμε τόσο πολύ δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να καταναλώνουμε υγρά. Απλά μια μικρή γουλιά κάθε 20 λεπτά ποδηλασίας είναι αρκετή.
Σε περίπτωση που μας πιάσει βροχή...
Προσέχουμε την ταχύτητα του ποδηλάτου ώστε σε κάθε περίπτωση να μπορούμε να το ελέγξουμε.
Αραιά και που πατάμε ελαφρά τα φρένα, ώστε να απομακρύνετε το πολύ νερό και να είναι αποτελεσματικά σε περίπτωση χρήσης τους.
Δεν κάνουμε απότομες κινήσεις ή αλλαγές κατεύθυνσης και η δύναμη στα πετάλια δίνεται ομαλά.
Μεγάλη προσοχή στις αλλαγές ταχύτητας, όπου η ροπή στον πίσω τροχό αλλάζει και μπορεί να χάσουμε τον έλεγχο του πίσω μέρους, σε συνδυασμό με την ολισθηρότητα του δρόμου.
Φροντίζουμε να έχουμε κόψει ταχύτητα πολύ πριν μας χρειαστεί.
Υπολογίζουμε ότι το αυτοκίνητο μπροστά, λόγο συνθηκών, μπορεί να μην μας έχει δει καν.
Δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη στα ποδηλατικά παπούτσια με τα σχαράκια ότι θα μας συγκρατήσουν στο σταμάτημα, όπως συμβαίνει στο στεγνό.
Όταν φρενάρουμε με πολύ γλίτσα, λόγο βροχόπτωσης, απασφαλίζουμε τα παπούτσια πάντα γιατί το πέσιμο έρχεται ακαριαία.
Αυτά τα λίγα που τα έχω βρει μπροστά μου μου έρχονται στο μυαλό...
Άψογος, thanks!H CycleOps είναι κορυφαία εταιρεία. Η σειρά Fluid είναι κορυφαία, με τη σειρά της, στην κατηγορία της, με καλύτερο μοντέλο το
Jet Fluid Pro.
Αυτό που έχει αλλάξει τα τελευταία 3-4 χρόνια στο χώρο των turbo trainers είναι η είσοδος της αλληλεπίδρασης μέσω PC, λάπτοπ και τάμπλετ. Μπορούμε να συνδέσουμε το προπονητήριο με το κατάλληλο software και να μεταφερθούμε σε καταστάσεις virtual reality. Από απλά γραφήματα και νούμερα, μέχρι συμμετοχή σε ΕΤΑΠ του Γύρου Γαλλίας με βιντεοσκοπημένο περιβάλλον. Έχουν ξεφυτρώσει δεκάδες start-up εταιρείες που προσφέρουν software ελέγχου του trainer. Υπάρχουν θέματα συμβατότητας, ακρίβειας, bugs κλπ. Μερικές δημοφιλείς εφαρμογές είναι:
* Trainerroad
* PerfPRO Studio
* FulGaz
* PeriPedal
* Zwift
Αντίστοιχο software προσφέρουν πλέον και όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές προπονητηρίων για τις hardware προτάσεις τους που υποστηρίζουν χαρακτηριστικά smart.
* CycleOps
* Tacx
* Elite
Και φυσικά υπάρχουν τα smart trainers που κατασκευάστηκαν γι' αυτόν ακριβώς το λόγο.
* Computrainer από εδώ ξεκίνησε το virtual training
* Wahoo o σύγχρονος βασιλιάς
* Bkool το ολοκληρωμένο σύστημα του "φτωχού".
Οι καλές εφαρμογές "δουλεύουν" με συνδρομή στο πλαίσιο της γενικότερης κατεύθυνσης των online και μη υπηρεσιών.
Υ.Γ. Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που προσφέρουν τα ακριβότερα προπονητήρια, πέρα από αίσθηση, ακρίβεια, προσομοίωση φυσικών συνθηκών κλπ, είναι η ένδειξη ισχύος σε Watt που είναι το Α και το Ω στη σύγχρονη ποδηλατική προπονητική. Στα πιο φτηνά, τα Watt υπολογίζονται προσεγγιστικά μέσω στατιστικών από καμπύλες μετρήσεων. Για έναν αθλητή όμως ακόμα και μία απόκλιση της τάξης του 5% είναι απαράδεκτη, γιατί αυτό το 5% μπορεί να είναι το συνολικό κέρδος π.χ. μίας δίμηνης προετοιμασίας.
Εδώ πάλι έφυγε η ελατηριοανάρτηση, και ήρθε μία αερονάρτηση!εφυγε η αεραναρτηση και ηρθε κατι πιο light