Ποδήλατο

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.413
Reaction score
22.478
Ένα μαλλον αρκετά σχετικό με την ερώτηση συγκριτικό τεστ από το "Tour"

http://www.conti-tyres.co.uk/conticycle/road_tyres/GP4000sII/WideRaceTyreTest_TOUR_Magazine_2014.pdf
Sotos65, ευχαριστώ για το άρθρο. Θα το διαβάσω και θα επανέλθω.

Τα τελευταία χρόνια έχει ξεπεραστεί το ταμπού των πολύ στενών ελαστικών (<23mm).

Το φαρδύ ελαστικό είναι πιο γρήγορο!

Η αντίσταση κύλισης έχει να κάνει με την παραμόρφωση του ελαστικού γύρω από την επιφάνεια επαφής (contact patch), ενώ η τριβή κύλισης είναι αμελητέα. Στο στενό λάστιχο η επιφάνεια επαφής είναι επιμήκης και παραμορφώνει μεγαλύτερο τμήμα των τοιχωμάτων. Αντίθετα, όσο μεγαλώνει το πλάτος η επιφάνεια επαφής "μοιράζεται" πιο κυκλικά και δημιουργεί μικρότερες παραμορφώσεις. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης και η κατασκευή/πλέξη του σκελετού του ελαστικού.

View attachment 54274

Το φαρδύτερο λάστιχο έχει πολύ καλύτερη συμπεριφορά στην άνεση και μπορεί να διατηρήσει τη μικρότερη αντίσταση κύλισης ακόμα και με χαμηλές πιέσεις. Αν δε, το οδόστρωμα είναι ανώμαλο, οι χαμηλές πιέσεις είναι απαραίτητες για να μη χάνουμε ενέργεια στα "πάνω-κάτω". Γι' αυτό βλέπουμε τους pro στα classics με τα παβέ και το χώμα να χρησιμοποιούν 28άρια ή ακόμα και 32άρια ελαστικά με πολύ χαμηλή πίεση.

Όσο όμως ανεβαίνουμε σε πλάτος "χαλάμε" δύο άλλους σημαντικούς παράγοντες της ποδηλατικής απόδοσης: το βάρος και την αεροδυναμική.

Τι συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε για την επιλογή μας; Πρέπει να σκεφτούμε τα προσωπικά μας δεδομένα και να αποφασίσουμε. Για έναν ερασιτέχνη ποδηλάτη η άνεση έρχεται πρώτη. Μετά το βάρος και η αεροδυναμική. Αυτά όσον αφορά τα του ποδηλάτου. Μετά ερχόμαστε στο σώμα μας. Πόσα κιλά είμαστε και τι σωματότυπο έχουμε. Ένας βαρύς αναβάτης δεν πρέπει να επιλέξει στενά ελαστικά γιατί η πίεση που θα πρέπει να τα δουλεύει θα κάνει το ποδήλατο κούτσουρο. Ένας πλαταράς δεν χρειάζεται να σκάει για την αεροδυναμική των ελαστικών όταν η μετωπική του επιφάνεια είναι ήδη μεγάλη. Αυτός που δεν κινείται σε τέλειο οδόστρωμα πρέπει να κοιτάει ελαστικά άνω των 25mm.

Η χρυσή τομή για έναν ποδηλάτη είναι κατά τη γνώμη μου τα 25mm. Μπορεί επίσης να παίξει με στενότερο ελαστικό μπροστά και φαρδύτερο πίσω.

Υ.Γ. Η αεροδυναμική του τροχού έχει άμεση σχέση με τη σχεδίαση και το πλάτος του στεφανιού.
Ευχαριστώ πολύ για την ενδελεχέστατη, ομολογουμένως, απάντηση. Ίσως να καταλήξω τελικά σε λάστιχο 25mm. Να έρθουν οι τροχοί και βλέπουμε.
 

Μηνύματα
2.883
Reaction score
114
Χαρακτηριστικα μπορεις να δεις εδω (εγω παντως οσο πιο πολυ εψαχνα τοσο πιο πολυ μπερδευομουν για το πιο ειναι το πιο καταλληλο και στην πιο προσιτη τιμη) :
Vittoria
http://www.vittoria.com/tires/road-tire/

Schwalbe
http://www.schwalbe.com/en/road.html

Continental
http://www.continental-tires.com/bicycle/tyres/race-tyres/grand-prix-4000-s2
http://www.continental-tires.com/bicycle/tyres/race-tyres/grand-prix-4-season
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428

Μηνύματα
26.442
Reaction score
20.826
Δίκιο έχει αυτό το "κάτι"! Έχω βέβαια αρκετά χρόνια να ανέβω Μαλάξα με ποδήλατο, αλλά μέσα στο πρόγραμμα είναι κι αυτό!
 

Μηνύματα
26.442
Reaction score
20.826
Παρεμπιπτόντως, είχες κάνει κύκλο από Μαλάξα, Δρακόνα, Θέρισο; Ή οι φωτογραφίες είναι από διαφορετική έξοδο;
 

Μηνύματα
3.331
Reaction score
1.988
Είχα τον προηγούμενο χρόνο τα Vittoria Rubino Pro, 25άρια. Δεν είχα ούτε μια φορά σκάσιμο. Μπορεί να μην είναι τέλεια σε κανένα τομέα, αλλά τα συνδυάζουν όλα σε πολύ καλή τιμή. Αν αλλάξω θα δοκιμάσω κι εγώ τα Continental Grand Prix 4000 S II.
Τα vittoria μου είναι πιο προσιτά σε τιμή...
Να ρωτήσω και κάτι άλλο...αν αλλάξω μόνο το μπροστινό και βάλω 25άρι θα έχω κάποιο θέμα;
Το πίσω (continental ultra sport 23, αν θυμάμαι καλά) είναι ένα χρόνο λάστιχο ενώ το μπροστά δεν το έχω αλλάξει απο τότε που πήρα το ποδήλατο.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Παρεμπιπτόντως, είχες κάνει κύκλο από Μαλάξα, Δρακόνα, Θέρισο; Ή οι φωτογραφίες είναι από διαφορετική έξοδο;
Είναι από διαφορετικές βόλτες.
Η βάση μου όταν κατεβαίνω Χανιά είναι το χωριό Κατωχώρι στα Κεραμιά. Έτσι στις βόλτες τραβάω ή προς τη μία πλευρά ή προς την άλλη και κάποιες φορές κλείνω κύκλο.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Τα τελευταία χρόνια έχει ξεπεραστεί το ταμπού των πολύ στενών ελαστικών (<23mm).

Το φαρδύ ελαστικό είναι πιο γρήγορο!

Η αντίσταση κύλισης έχει να κάνει με την παραμόρφωση του ελαστικού γύρω από την επιφάνεια επαφής (contact patch), ενώ η τριβή κύλισης είναι αμελητέα.
Η τριβή κύλισης επηρεάζεται από το συνολικό βάρος του οχήματος, στη προκειμένη αναβάτης, ποδήλατο και εξοπλισμός και το Συντελεστή Τριβής.

Η διαφορά σε βάρος των ελαστικών των 25 mm ή και των 28 mm από τα 23 είναι πρακτικά αμελητέα. Μιλάμε για 80-100 γραμμάρια στο ζευγάρι, σε σύνολο περίπου 78-80 κιλών του οχήματος, δηλαδή διαφορά 0,125%.
Ο δε συντελεστής τριβής είναι ίδιος και στις δύο περιπτώσεις αφού αφορά τα υλικά και μόνο, δηλαδή την άσφαλτο και το μείγμα κατασκευής του ελαστικού.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.413
Reaction score
22.478
Η τριβή κύλισης επηρεάζεται από το συνολικό βάρος του οχήματος, στη προκειμένη αναβάτης, ποδήλατο και εξοπλισμός και το Συντελεστή Τριβής.

Η διαφορά σε βάρος των ελαστικών των 25 mm ή και των 28 mm από τα 23 είναι πρακτικά αμελητέα. Μιλάμε για 80-100 γραμμάρια στο ζευγάρι, σε σύνολο περίπου 78-80 κιλών του οχήματος, δηλαδή διαφορά 0,125%.
Ο δε συντελεστής τριβής είναι ίδιος και στις δύο περιπτώσεις αφού αφορά τα υλικά και μόνο, δηλαδή την άσφαλτο και το μείγμα κατασκευής του ελαστικού.
Επειδή όταν "πιάνετε" τις "τεχνικούρες" εμένα μου φαίνονται κινέζικα ( :) ), με την άποψη του missxfader συμφωνείς ή διαφωνείς;
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Επειδή όταν "πιάνετε" τις "τεχνικούρες" εμένα μου φαίνονται κινέζικα ( :) ), με την άποψη του missxfader συμφωνείς ή διαφωνείς;
Μικρή σημασία έχει το τι λέω εγώ με τις λίγες γνώσεις μου γύρω από το ποδήλατο.
Αν και συμφωνώ με τον Αλέξανδρο, από τη στιγμή που πολλές κορυφαίες επαγγελματικές ομάδες τα τελευταία χρόνια φοράνε ποιο φαρδιά ελαστικά από τα κλασικά 23αρια στα ποδήλατα τους, αυτό τα λέει όλα.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.413
Reaction score
22.478
@PeterMeni: Αυτό για τις ομάδες δεν το ήξερα, αλλά τώρα που το έμαθα, πείθομαι λίγο παραπάνω να βάλω 25mm εξωτερικά στους καινούριους τροχούς.

Ποδηλασία 06/12: “H ποδηλασία της ανηφοριάς”
Απόσταση: 89,55χλμ
Διάρκεια: 4:13:49
Ταχύτητα: 21,1χλμ/ώρα, 62,7χλμ μέγιστη ταχύτητα
Θερμίδες: 2597
Μέση θερμοκρασία: 14 βαθμοί Κελσίου
Μέγιστο υψόμετρο: 1218
Στροφές/λεπτό: 77
Πεταλιές (συνολικά): 16643

Την Κυριακή που μας πέρασε, ήμασταν έξι (6) ποδηλάτες. Ξεκινήσαμε να καλύψουμε μια διαδρομή περίπου 90χλμ, η οποία περίπου στη μέση (συγκεκριμένα στα 45,75χλμ) κορύφωνε την ανάβαση. Ανεβήκαμε σε ύψος 1218 μέτρων.

Οι δύο εκ των έξι, αποφάσισαν να έρθουν από τα σπίτια τους στο σημείο εκκίνησης με τα ποδήλατα. Σημείωση: Τα σπίτια τους απείχαν 45χλμ μακριά από το σημείο εκκίνησης - βασικά ήρθαν από τη Λάρνακα ποδηλατώντας. ΟΚ, τον ένα εκ των τον ήξερα και μάλιστα είχαμε κάνει την ίδια διαδρομή (των 90χλμ) το καλοκαίρι. Μόλις μου είπε τι έκαναν, του απάντησα ότι δεν μπορούσε να βρει χειρότερη ποδηλασία για να "φορτώσει" τα πόδια του με 45χλμ επιπλέον - τα οποία θα έπρεπε να τα ποδηλατήσει για να πάει πίσω! "Ρε φίλε" του λέω "θα "κόψεις" 180 χλμ σε μια ημέρα. ΟΚ, μπορείς, δεν το αμφισβητώ, αλλά έπρεπε να βρεις μια πιο "flat" διαδρομή για να το κάνεις! Αφού ξέρεις τι μας περιμένει μέχρι να φτάσουμε στον Πολύστυπο (προορισμός)". Κούνησε το κεφάλι του συγκαταβατικά, χωρίς να πει λέξη.

Ο κορυφαίος δεν ήταν αυτός. Ο κορυφαίος ήταν ένας ποδηλάτης ο οποίος πρώτη φορά ερχόταν μαζί μας, ο οποίος διάβασε το post στο Facebook κι αποφάσισε να έρθει. Μέχρις εδώ καλά. Το πρόβλημα είναι ότι ο τύπος ήρθε με το κοντό ποδηλατικό κολάν, το κοντομάνικο ποδηλατικό jersey και τα finger-less γάντια! Σημείωση: Στο event στο Facebook, υπήρχε αναλυτικό post με τη διαδρομή καθώς και την προτροπή οι συμμετέχοντες να ντυθούν κατάλληλα και, μεταξύ άλλων, να φέρουν κι ένα αντιανεμικό για την κατάβαση - εννοώ, Jesus ρε φίλε, θα κατέβουμε από τα 1200 τόσα μέτρα, θα κάνει ΚΡΥΟ ffs, πού πας με τα κοντά;
Λίγο πριν να ξεκινήσουμε του λέω "Δεν με ανησυχεί κάτι περισσότερο από το γεγονός ότι τα δάχτυλά σου είναι ακάλυπτα". Με κοιτάει με απορημένο ύφος, οπότε του εξηγώ: "Κατά τη διάρκεια της κατάβασης θα κάνει κρύο (=κρύος αέρας by default και χαμηλή θερμοκρασία - 11 βαθμοί όπως φάνηκε εκ των υστέρων). Εάν μουδιάσουν τα δάχτυλά σου από το κρύο, πώς θα πατήσεις φρένο, εάν, ω μη γένοιτο, χρειαστεί;" Ε, "κόλλησε" λίγο στη σκέψη, μου λέει "ΟΚ, πάμε και θα δω τι θα κάνω" και ξεκινήσαμε.

Ο ένας που ήρθε από τη Λάρνακα, εννοείται ότι έμενε πίσω σε όλη τη διαδρομή. ΟΚ, δεν κάναμε αγώνα ή κάτι, αλλά ρε πούστη, καθυστερείς όλο το group επειδή σου καύλωσε να ποδηλατήσεις 45χλμ πριν να ξεκινήσεις την ανάβαση. Με τα πολλά, φτάσαμε στην κορυφή, βγάλαμε τα αντιανεμικά, τα φορέσαμε και γύρισα να δω τι θα κάνει ο τύπος με τα κοντά. Κοίταζε λίγο αμήχανα δεξιά κι αριστερά, ώσπου τον παίρνει είδηση ένας άλλος από το group, ο οποίος κουβαλούσε μια τσάντα στην πλάτη στην οποία μέσα (για κάποιο δικό του λόγο) είχε μια αθλητική ζακέτα. Την έδωσε στον τύπο με τα κοντά, τη φόρεσε και ξεκινήσαμε την κατάβαση.

Δύσκολη διαδρομή. Μεγάλη κλίση (σε κάποια σημεία είχε -9%!!!), αρκετές κλειστές στροφές, ευτυχώς είχε αραιή τροχαία κίνηση από το αντίθετο ρεύμα. Φτάνοντας στο σημείο που θα κάναμε regrouping, εμφανίζεται τελευταίος ο τύπος με τα κοντά. Τον ρωτάω (σιγά μην τον αφήσω σε "χλωρό κλαρί"): "Τελικά, χρειαζόταν το αντιανεμικό; Τα δάχτυλά σου, τα νιώθεις;". Δαγκώνει τα χείλη του, κουνάει το κεφάλι του και μου λέει "Είχες δίκιο. Άλλη φορά θα διαβάζω πιο προσεκτικά τις λεπτομέρειες της διαδρομής". Σκέφτομαι "Αφού δεν σκοτώθηκες, πάλι καλά...".

Συνεχίσαμε χωρίς απρόοπτα το δρόμο της επιστροφής, φτάσαμε στο σημείο εκκίνησης κι αποχαιρετήσαμε τους δύο παλαβούς που θα ποδηλατούσαν άλλα 45χλμ για να πάνε πίσω στα σπίτια τους. Καλά ήταν. Αυτό το Σ/Κ έχει "αποχή" από τις ποδηλασίες, την Κυριακή 20/12 όλα και κάτι θα κανονίσουμε. Stay tuned!
 

Μηνύματα
3.331
Reaction score
1.988
Εχτές, μιλώντας με το ιδιοκτήτη του μοναδικού σοβαρού μαγαζιού με ποδήλατα στην Σαλαμίνα, μου είπε πως πλέον τα 7 στα 10 ποδήλατα δρόμου έρχονται από το εργοστάσιο με τροχούς 25.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
@PeterMeni: Αυτό για τις ομάδες δεν το ήξερα, αλλά τώρα που το έμαθα, πείθομαι λίγο παραπάνω να βάλω 25mm εξωτερικά στους καινούριους τροχούς.
Δες εδώ την παράγραφο 6 όπου γίνεται εκτενής αναφορά στα ελαστικά.
http://www.teamsky.com/teamsky/home/article/32122#Pe1EUvH15Q5MebFS.97

και εδώ την τρίτη παράγραφο που αναφέρει τα λάστιχα...
http://cyclingtips.com.au/2014/01/2014-bikes-of-the-worldtour-part-1/
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.773
Reaction score
97.578
Η τριβή κύλισης επηρεάζεται από το συνολικό βάρος του οχήματος, στη προκειμένη αναβάτης, ποδήλατο και εξοπλισμός και το Συντελεστή Τριβής.

Η διαφορά σε βάρος των ελαστικών των 25 mm ή και των 28 mm από τα 23 είναι πρακτικά αμελητέα. Μιλάμε για 80-100 γραμμάρια στο ζευγάρι, σε σύνολο περίπου 78-80 κιλών του οχήματος, δηλαδή διαφορά 0,125%.
Ο δε συντελεστής τριβής είναι ίδιος και στις δύο περιπτώσεις αφού αφορά τα υλικά και μόνο, δηλαδή την άσφαλτο και το μείγμα κατασκευής του ελαστικού.
Για την αντίσταση κύλισης, για χάρη βιασύνης, έβγαλα από την εξίσωση την τριβή κύλισης και τη χαρακτήρισα "αμελητέα" που δεν ισχύει επιστημονικά, αλλά διευκολύνει την κατανόηση της βασικής αιτίας που φρενάρει το ποδήλατο, αυτής που "σηκώνει" περισσότερες βελτιώσεις, των παραμορφώσεων του ελαστικού και του οδοστρώματος (π.χ. χώμα).

Για την αύξηση βάρους έχεις δίκιο αλλά η μικρή διαφορά έχει μεγαλύτερη σημασία όταν πρόκειται για τους τροχούς και ιδιαίτερα για την περιοχή της περιμέτρου. Η επίδραση έχει να κάνει με την δυσκολία στην αυξομείωση της ταχύτητας. Φυσικά και το ξέρεις, απλά το επαναλαμβάνω για τους υπόλοιπους.

Κατά τ' άλλα χαίρομαι να κάνουμε τέτοιου είδους συζητήσεις! :thumbsup:

Για τους geeks υπάρχει και το κατάλληλο section του analytic cycling για τον υπολογισμό της αντίστασης κύλισης.


Εχτές, μιλώντας με το ιδιοκτήτη του μοναδικού σοβαρού μαγαζιού με ποδήλατα στην Σαλαμίνα, μου είπε πως πλέον τα 7 στα 10 ποδήλατα δρόμου έρχονται από το εργοστάσιο με τροχούς 25.
Η διάσταση των ελαστικών του ποδηλάτου μαζί με τα γρανάζια της κασέτας αποτελούν ένα μεγάλο μύθο στην ποδηλασία. Ο βασικός λόγος είναι εμφανισιακός και έχει προέλευση τους επαγγελματίες: Το κουρσάκι "πρέπει" να έχει όσο το δυνατόν πιο στενά λάστιχα και και "γρήγορη" κασέτα, με μικρά γρανάζια δηλαδή. Χωρίς να σκέφτονται ότι η απόσταση δυνατοτήτων από έναν pro μπορεί να είναι τεράστια.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Για την αντίσταση κύλισης, για χάρη βιασύνης, έβγαλα από την εξίσωση την τριβή κύλισης και τη χαρακτήρισα "αμελητέα" που δεν ισχύει επιστημονικά, αλλά διευκολύνει την κατανόηση της βασικής αιτίας που φρενάρει το ποδήλατο, αυτής που "σηκώνει" περισσότερες βελτιώσεις, των παραμορφώσεων του ελαστικού και του οδοστρώματος (π.χ. χώμα).

Για την αύξηση βάρους έχεις δίκιο αλλά η μικρή διαφορά έχει μεγαλύτερη σημασία όταν πρόκειται για τους τροχούς και ιδιαίτερα για την περιοχή της περιμέτρου. Η επίδραση έχει να κάνει με την δυσκολία στην αυξομείωση της ταχύτητας. Φυσικά και το ξέρεις, απλά το επαναλαμβάνω για τους υπόλοιπους.

Κατά τ' άλλα χαίρομαι να κάνουμε τέτοιου είδους συζητήσεις! :thumbsup:
Η διευκρίνιση που έκανα έγινε για να επιβεβαιώσει ότι καλά έκανες και την άφησες απ'έξω, αφού πρακτικά η διαφορά των δύο καταστάσεων είναι αμελητέα.

Ο τύπος Τ= μ x N ,
όπου το Τ είναι η δύναμη της τριβής, μ ο συντελεστής τριβής και αφορά μόνο το υλικό των επιφανειών και Ν το βάρος του σώματος, αφορά ιδανικές καταστάσεις, όπου το υποτιθέμενο αντικείμενο είναι εντελώς άκαμπτο και δεν παρουσιάζει παραμορφώσεις.
Στο πραγματικό κόσμο όμως, που οι παραμορφώσεις του ελαστικού, της ζάντας και του πλαισίου είναι υπαρκτές, το μεγάλο κέρδος έρχεται συνολικά από εκεί.

Αυτό ισχύει αναφορικά με τη δύναμη που απαιτείται για την διατήρηση της κινητικής κατάστασης του ποδηλάτου και όχι για μεταβολή αυτής, δηλαδή επιτάχυνση ή επιβράδυνση.
Για αλλαγές κατάστασης τα είπες άψογα σχετικά με το βάρος.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.413
Reaction score
22.478
Ουφ! Δεν άντεξα σήμερα! Ήρθα δουλειά με το ποδήλατο!

Ξύπνησα λίγο πιο νωρίς, ετοίμασα το ποδήλατο, ντύθηκα (leg warmers, αντιανεμικό, base layer, σκουφί, κράνος, γυαλιά, bib short, jersey, γάντια, shoe covers), τσάντα με ρούχα στην πλάτη και βουρ! 18.2χλμ με μέση θερμοκρασία 12 βαθμούς κι ελάχιστη 10 (!!!). Καλά ήταν! Μπανάκι και φρέσκος φρέσκος για δουλειά! Αυτά είναι!
 

Μηνύματα
3.331
Reaction score
1.988
Ουφ! Δεν άντεξα σήμερα! Ήρθα δουλειά με το ποδήλατο!

Ξύπνησα λίγο πιο νωρίς, ετοίμασα το ποδήλατο, ντύθηκα (leg warmers, αντιανεμικό, base layer, σκουφί, κράνος, γυαλιά, bib short, jersey, γάντια, shoe covers), τσάντα με ρούχα στην πλάτη και βουρ! 18.2χλμ με μέση θερμοκρασία 12 βαθμούς κι ελάχιστη 10 (!!!). Καλά ήταν! Μπανάκι και φρέσκος φρέσκος για δουλειά! Αυτά είναι!
:hi:
Αυτά είναι.....
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.413
Reaction score
22.478
Για σήμερα δεν το είχα σκοπό, αλλά κοιμήθηκα χτες με τη σκέψη ότι αυτό το Σ/Κ μάλλον δεν θα ποδηλατήσω, οπότε είπα να "καλύψω" τη "χασούρα" με μια ποδηλασία σήμερα.

Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ δύο φορές την εβδομάδα να κάνω τη διαδρομή σπίτι-δουλειά-σπίτι με το ποδήλατο. Έχω δει πολλά οφέλη, με τα κυριότερα να είναι η μείωση του ποσού που δαπανώ κάθε μήνα για καύσιμο (βενζίνη) αυτοκινήτου, η διατήρηση της φυσικής κατάστασης και - το αγαπημένο μου - η ευεξία που νιώθω καθ' όλη τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας.

Μακάρι να μπορούσα να το κάνω κάθε μέρα, αλλά δεν το επιτρέπουν διάφορες καταστάσεις και παράπλευρες υποχρεώσεις.
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Είχα τον προηγούμενο χρόνο τα Vittoria Rubino Pro, 25άρια. Δεν είχα ούτε μια φορά σκάσιμο. Μπορεί να μην είναι τέλεια σε κανένα τομέα, αλλά τα συνδυάζουν όλα σε πολύ καλή τιμή. Αν αλλάξω θα δοκιμάσω κι εγώ τα Continental Grand Prix 4000 S II.
Θα συμφωνήσω απόλυτα για τα Vittoria Rubino Pro.
Φορούσα 23αρια πριν τρία χρόνια και μου έσκασε μόνο το πίσω μία φορά, μάλιστα στη πρώτη βόλτα που έκανα με αυτά, και αυτό λόγο τεράστιας λακκούβας ανεβαίνοντας την Κηφισίας στο ύψος του ΚΑΤ.
Έκτοτε κανένα σκάσιμο συν καλή αντοχή, πολύ καλό ρολάρισμα και κράτημα σε βρεγμένο.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.878
Μηνύματα
3.031.980
Members
38.511
Νεότερο μέλος
ztv
Top