"Στροφή" σε επαγγελματικά ηχεία για home cinema;;

Μηνύματα
7.783
Reaction score
5.636
Δεν είναι τυχαίο που όλες οι εταιρείες που έχουν σινεμά είτε τους πουλάνε είτε μπαίνουν μέσα με τα μπούνια.
Νομοτελειακά θα γίνουν όπως οι εφημερίδες .
Θα επιζήσουν ελάχιστα και για άλλους λόγους .
Όποιος έχει νετφλιξ πχ θα πάει σινεμά μόνο για πχ James bond.
Κάθε 2-4 φορές τον χρόνο και αν .
Γι'αυτό πέφτει το επίπεδο του σινεμά .
Δεν είναι τυχαίο που πανε 90% πιτσιρίκια παρέες μόνο .
Και ναι , 90 % που έχει λοξα το home cinema έχει καλύτερο ήχο από οποιοδήποτε σινεμά
 

Μηνύματα
2.554
Reaction score
3.164
Τελευταία φορά πήγα στον κινηματογράφο στο προ-προηγούμενο Star Wars. Στο Village, Dolby Atmos αίθουσα. Και δεν ξαναπάω. Τέλος.

Υπέφερα, ο ήχος ήταν άθλιος. Στα π@πάρια μας το πως, σε ποιον χώρο και με ποιους αλγόριθμους γίνεται η μίξη για κινηματογράφους, και στα π@πάρια μας επίσης οτιδήποτε άλλο έχετε αναφέρει. Όλα όμως. Το αποτέλεσμα μετράει.
Ακουγόταν χάλια, πιο χάλια και απο home cinema με Marantz και Klipsch.

Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να το συζητάμε μεταξύ μας, και να υπάρχουν κάποιοι που να υποστηρίζουν πως ο κινηματογράφος εχει καλύτερο ήχο. Για γέλια δηλαδή.

Σοβαρευτείτε.
Ακουγόταν χάλια. Από μετρήσεις όμως πως ηταν;
Ποτε δεν ακούμε...μόνο μετράμε.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.009
Reaction score
90.284
Ακουγόταν χάλια. Από μετρήσεις όμως πως ηταν;
Ποτε δεν ακούμε...μόνο μετράμε.
Χαχαχα. Πολύ αστείο.

ΓΤΠΚ θα είναι, και γι αυτό ακούγεται χάλια.
Ακόμα δεν το έμαθαν μερικοί: ο,τι ακούγεται χάλια, μετράει χάλια.
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Μπορεί όμως στη master αίθουσα όπου παίζανε με τα κουμπάκια τους οι μαστεράδες καλά να πέρασαν.

Και μετά πήγαν σπίτι και κοιμήθηκαν ευχαριστημένοι και περήφανοι. Είπαμε, home cinema δεν έχουν, ούτε στο τοπικό σινεμά πηγαίνουν. Αποτοξίίνωση. Επαγγελματίες είναι. Τους φτάνει το πρωινό παιχνίδι στη δουλειά. :)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.840
Reaction score
32.804
Προσωπικά δεν ξέρω ούτε έναν ηχολήπτη που να έχει κάτι σοβαρό στο σπίτι.
Ξέρουν κάποιους που δεν έχουν τίποτα.
Ζαλάδα όλη μέρα, αρκετά.
Τα ίδια έκανα και εγώ κάποτε.
Ούτε καν το άνοιγα.

Ασε που, ο ηχολήπτης είναι η μοναδική δουλειά στον κόσμο που δεν μπορείς να ακούσεις μουσική εν ώρα εργασίας. 😁
ΓΤΠΚ θα είναι, και γι αυτό ακούγεται χάλια.
Ακόμα δεν το έμαθαν μερικοί: ο,τι ακούγεται χάλια, μετράει χάλια.
Να το πεις αυτό και στους Toole και Olive που μέτρησαν χάλια ένα ηλεκτροστατικό σε mono, μαύρα χάλια, και μετά σε stereo playback ήταν μια χαρά, είπε. Ούτε coloration, τίποτα.

Δεν τα λέω εγώ βέβαια, μόνος του τα είπε. 🙂
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.009
Reaction score
90.284
Να το πεις αυτό και στους Toole και Olive
Μάλλον δεν κατάλαβες. Ξαναδιάβασέ τα όλα απο την αρχή.
Μπορεί όμως στη master αίθουσα όπου παίζανε με τα κουμπάκια τους οι μαστεράδες καλά να πέρασαν.

Και μετά πήγαν σπίτι και κοιμήθηκαν ευχαριστημένοι και περήφανοι. Είπαμε, home cinema δεν έχουν, ούτε στο τοπικό σινεμά πηγαίνουν. Αποτοξίίνωση. Επαγγελματίες είναι. Τους φτάνει το πρωινό παιχνίδι στη δουλειά. :)
Το προβλημα δεν είναι (μόνο) οι μαστεράδες. Αλλά είναι κυρίως το οικονομικό, το να φτιαχτεί σοβαρός ήχος σε μια τεράστια αίθουσα είναι ασύμφορο.
Και το Dolby certification είναι προφανώς ένα πολύ χαμηλό εμπόδιο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.663
Αλλά είναι κυρίως το οικονομικό, το να φτιαχτεί σοβαρός ήχος σε μια τεράστια αίθουσα είναι ασύμφορο.
Εννοείται.

Η ποιότητα σε μεγάλη απόσταση ακρόασης είναι τραγικά ακριβή.

Δεν μπορούν οι ελληνικές αίθουσες κινηματογράφων να πλησιάσουν ούτε για πλάκα σε αναλογία τετραγωνικών το μπάτζετ των λίγων από εμάς βλαμμενων..

Στην παρούσα κατάσταση, όποιος πάει σε κινηματογράφο και φεύγει ικανοποιημένος από εικόνα και ήχο, τα έχει κάνει μαντάρα στο σπιτάκι του..
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.319
Reaction score
15.541
Δεν το πάω τώρα. Από την αρχή μιλάω για την απόλυτη ησυχία, στην οποία το hum και το hiss ενός επαγγελματικού PA ηχείου αγγίζει και πολλές φορές ξεπερνά τα όρια του ανυπόφορου.
δεν ξερω σε ποια ηχεια PA αναφερεται, τα δικα μου δεν ακουγωνται καθολου μα καθολου
σε θορυβο υποβαθρου 27 DB ενιοτε 26 μεχρι και 25!!!:)
 

Μηνύματα
29
Reaction score
66
Άσχετο με το θέμα, αλλά εμένα πάντως με προβληματίζει η ασυμφωνία που παρατηρώ (διαβάζοντας τα reviews ηχείων του Αμίρ συγκεκριμένα) ανάμεσα στα αντικειμενικά δεδομένα των μετρήσεων αφενός και στις υποκειμενικές ακουστικές εντυπώσεις του ιδίου αφετέρου. Πολύ συχνά ηχεία που μετράνε άσχημα, με ανομοιόμορφο dispersion, κοιλάδες και βουνά στο FR, καραμπινάτα resonances και που γενικά θα περίμενε κανείς βλέποντας τα διαγράμματα να μην είναι τόσο αρεστά, τελικώς στα συμπεράσματα τα βγάζει ως προτεινόμενα και με ήχο που εν πολλοίς τον ικανοποιεί.

Οπότε: αν δεχθούμε ότι ό,τι ακούγεται χάλια, μετράει και χάλια, ισχύει και το αντίστροφο; Αν ναι, πώς εξηγείται το παρατηρούμενο dissonance στις κριτικές του ASR; Πώς γίνεται να απορρίπτει π.χ. το KEF Q350 με Olive score 5.6 αλλά να προτείνει, έστω και διστακτικά, το Fluid Audio FX50 με score 2.9 (τυχαία παραδείγματα αλλά είναι και τα 2 δίδρομα με αμοαξονική διάταξη); Είναι ζήτημα θετικού bias προς ότι φέρνει ηχητικά και κατασκευαστικά σε JBL/Harman; Μήπως και το ίδιο το μοντέλο του Olive δεν είναι και τόσο robust αφού προβλέπει ένα correlation της τάξης του 0.86; Τι συμβαίνει τελικά; Ερωτήματα!
 


Μηνύματα
19.086
Reaction score
23.033
Το Άλεξ έχει κλείσει εδώ και 10 χρόνια...
η όψη ξεγελάει....αλλά από μέσα ήταν μπιμπελό

τα Ηλύσια να βάζεις άλλη φορά
Α, νόμιζα είπες τίποτε για τον Φλοίσβο :) :) :)

Είμαι συντονισμένος, όταν λες κάτι κακό για σινεμάδες Αλεξανδρούπολης χά χά. μου έρχεται ειδοποίηση.
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.968
Reaction score
4.819
Άσχετο με το θέμα, αλλά εμένα πάντως με προβληματίζει η ασυμφωνία που παρατηρώ (διαβάζοντας τα reviews ηχείων του Αμίρ συγκεκριμένα) ανάμεσα στα αντικειμενικά δεδομένα των μετρήσεων αφενός και στις υποκειμενικές ακουστικές εντυπώσεις του ιδίου αφετέρου. Πολύ συχνά ηχεία που μετράνε άσχημα, με ανομοιόμορφο dispersion, κοιλάδες και βουνά στο FR, καραμπινάτα resonances και που γενικά θα περίμενε κανείς βλέποντας τα διαγράμματα να μην είναι τόσο αρεστά, τελικώς στα συμπεράσματα τα βγάζει ως προτεινόμενα και με ήχο που εν πολλοίς τον ικανοποιεί.

Οπότε: αν δεχθούμε ότι ό,τι ακούγεται χάλια, μετράει και χάλια, ισχύει και το αντίστροφο; Αν ναι, πώς εξηγείται το παρατηρούμενο dissonance στις κριτικές του ASR; Πώς γίνεται να απορρίπτει π.χ. το KEF Q350 με Olive score 5.6 αλλά να προτείνει, έστω και διστακτικά, το Fluid Audio FX50 με score 2.9 (τυχαία παραδείγματα αλλά είναι και τα 2 δίδρομα με αμοαξονική διάταξη); Είναι ζήτημα θετικού bias προς ότι φέρνει ηχητικά και κατασκευαστικά σε JBL/Harman; Μήπως και το ίδιο το μοντέλο του Olive δεν είναι και τόσο robust αφού προβλέπει ένα correlation της τάξης του 0.86; Τι συμβαίνει τελικά; Ερωτήματα!
Σχετικά με τον αλγόριθμο του ολιβ, απο τον ολιβ τον ίδιο, δες την σελιδα 45 της παρουσίασης που εκανε στον εριν και νομίζω οτι θα καταλάβεις οτι ο αλγόριθμος είναι ενα εργαλείο που λειτουργεί εντός πλαισίου και περιορισμών:

1633888360800.png


Απλο παράδειγμα , ποσο δυνατα παιζ το ρημάδι ειναι αδιάφορο για τον αλγόριθμο! Αναφορικά με τα kef που γράφεις εδώ δεν του άρεσαν τα R3 θα του αρέσουν τα Q350 ? Η πλάκα ειναι οτι συμφωνώ απόλυτα μαζί του ακόμα και γω (που είμαι μυρωδιάς) γιατί στα μισά τραγούδια που ακουγα στα R η σκηνή μου φαινόταν αφύσικη.

Άλλο παράδειγμα, το dbr62 που είχα στον αλγόριθμο είχε 5.7, το in-8 v2 λιγότερο (5.3 αν δεν κάνω λάθος), σε διαβεβαιώνω οτι αυτά που κάνει το kali με την σκηνή στο δωμάτιο το elac τα έκανε σε πολύ μικρότερες εντάσεις και σε πολύ συγκεκριμένα σημεία.

Στην τελική ομως η αποψη είναι άποψη, σε αλλους αρέσουν τα καμπανάκια και η πορδές και σε άλλους το τρας μέταλ και η ρήξη τυμπάνου.

Προκατάληψεις έχει ο καθένας μας, όχι μόνο ο αμιρ. Τα δεδομένα όμως για την χαρμαν (εκτός των revel) δείχνουν άλλα, δες πχ παρακάτω:

1633890519675.png


Μονο 3/16 έχουν 4 στο rating του.

Στα revel οκ, έχει πανυγύρι αλλα αμφιβαλει κανένας οτι τα συγκεκριμένα ηχεία (εκτός του M55XC) σπέρνουν;

1633890758878.png


Για το M55XC τι πέτρα έφαγε δεν το κατάλαβα ούτε εγώ, οκ είναι ηχεία εξωτερικού χώρου που δεν παίζουν εντελώς τελείως χάλια, του θύμισαν μεγαλύτερα revel γράφει, μην κάνουμε όμως την τρίχα τριχια. Τουλάχιστον ο αμιρ, ο εριν και η ομαδα εκει μέσα δεν γράφουν για χροιές, για μέλια και ηχοχρώματα.
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.425
Στην τελική ομως η αποψη είναι άποψη, σε αλλους αρέσουν τα καμπανάκια και η πορδές και σε άλλους το τρας μέταλ και η ρήξη τυμπάνου.
:laugh::laugh:
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Εννοείται.

Η ποιότητα σε μεγάλη απόσταση ακρόασης είναι τραγικά ακριβή.

Δεν μπορούν οι ελληνικές αίθουσες κινηματογράφων να πλησιάσουν ούτε για πλάκα σε αναλογία τετραγωνικών το μπάτζετ των λίγων από εμάς βλαμμενων..

Στην παρούσα κατάσταση, όποιος πάει σε κινηματογράφο και φεύγει ικανοποιημένος από εικόνα και ήχο, τα έχει κάνει μαντάρα στο σπιτάκι του..
Ακόμα και με ηχομπάρα 5.1 να είσαι, καλύτερη απολαβή έχεις στο σαλόνι σου σε σύγκριση με τον κινηματογράφο της γειτονιάς. Ευκρίνεια διαλόγων θέλεις; αμεσότητα; αίσθηση surround; εντυπωσιακό μπάσο; κρυστάλλινα πρίμα; Σε όλα υπερτερεί το οικιακό σετάπ.

Τα cinema pro ηχεία είναι πολύ μικρά και πολύ μακριά αναλογικά με το μέγεθος της κινηματογραφικής αίθουσας. Γκαρίζουν και τσιρίζουν από μακριά, τι να κάνουν τα καημένα. Αποτέλεσμα κάποιοι να παραπονιούνται ότι είναι δυνατά ή κάποι άλλοι ότι δεν ακούγονται καθόλου τα πίσω.
Λογικό είναι. Εκατοντάδες καθίσματα, πώς να δημιουργηθεί ηχόσφαιρα για τόσα άτομα, ταυτόχρονα ιδανική για κάθε θέση;
Και άσε την ηχόσφαιρα, την απλή
αίσθηση surround 5.1 πολλές φορές δεν έχεις.
 

Μηνύματα
29
Reaction score
66
Σχετικά με τον αλγόριθμο του ολιβ, απο τον ολιβ τον ίδιο, δες την σελιδα 45 της παρουσίασης που εκανε στον εριν και νομίζω οτι θα καταλάβεις οτι ο αλγόριθμος είναι ενα εργαλείο που λειτουργεί εντός πλαισίου και περιορισμών:

View attachment 225682

Απλο παράδειγμα , ποσο δυνατα παιζ το ρημάδι ειναι αδιάφορο για τον αλγόριθμο! Αναφορικά με τα kef που γράφεις εδώ δεν του άρεσαν τα R3 θα του αρέσουν τα Q350 ? Η πλάκα ειναι οτι συμφωνώ απόλυτα μαζί του ακόμα και γω (που είμαι μυρωδιάς) γιατί στα μισά τραγούδια που ακουγα στα R η σκηνή μου φαινόταν αφύσικη.

Άλλο παράδειγμα, το dbr62 που είχα στον αλγόριθμο είχε 5.7, το in-8 v2 λιγότερο (5.3 αν δεν κάνω λάθος), σε διαβεβαιώνω οτι αυτά που κάνει το kali με την σκηνή στο δωμάτιο το elac τα έκανε σε πολύ μικρότερες εντάσεις και σε πολύ συγκεκριμένα σημεία.

Στην τελική ομως η αποψη είναι άποψη, σε αλλους αρέσουν τα καμπανάκια και η πορδές και σε άλλους το τρας μέταλ και η ρήξη τυμπάνου.

Προκατάληψεις έχει ο καθένας μας, όχι μόνο ο αμιρ. Τα δεδομένα όμως για την χαρμαν (εκτός των revel) δείχνουν άλλα, δες πχ παρακάτω:

View attachment 225688

Μονο 3/16 έχουν 4 στο rating του.

Στα revel οκ, έχει πανυγύρι αλλα αμφιβαλει κανένας οτι τα συγκεκριμένα ηχεία (εκτός του M55XC) σπέρνουν;

View attachment 225690

Για το M55XC τι πέτρα έφαγε δεν το κατάλαβα ούτε εγώ, οκ είναι ηχεία εξωτερικού χώρου που δεν παίζουν εντελώς τελείως χάλια, του θύμισαν μεγαλύτερα revel γράφει, μην κάνουμε όμως την τρίχα τριχια. Τουλάχιστον ο αμιρ, ο εριν και η ομαδα εκει μέσα δεν γράφουν για χροιές, για μέλια και ηχοχρώματα.
Μα ναι, δεν μίλησε κανείς για χροιές και μέλια. Σιγά σιγά χτίζεται εκεί μέσα μία βάση μετρητικών δεδομένων (αν μπορούμε να το πούμε έτσι) ηχείων και ηλεκτρονικών που μπορεί να αποτελέσει έναν πολύ καλό μπούσουλα για κάθε επίδοξο αγοραστή, αρχάριο ή παλιά audiophile καραβάνα, στο βαθμό που ο δεύτερος έχει απαλλαγεί από τα βαρίδια και τις παρωπίδες του χόμπι. Αλλά όταν ο ίδιος ο δημιουργός του αλγορίθμου αναγνωρίζει τους περιορισμούς και τις αδυναμίες του (προς τιμήν του), δεν βλέπω πως εμείς νομιμοποιούμαστε να είμαστε τόσο άτεγκτοι και απόλυτοι στις τοποθετήσεις μας. Το τι καθιστά ένα ηχείο αντικειμενικά καλό είναι εύκολο να το βρεις, το ξέρουμε, δεν υπάρχει ασάφεια εκεί. Η δυσκολία έγκειται αλλού, και συγκεκριμένα στη συσχέτιση των 2 επιπέδων, στη γεφύρωση του χάσματος ανάμεσα στα αντικειμενικά δεδομένα και τις υποκειμενικές ακουστικές εντυπώσεις. Εκεί υπάρχουν πολλά περιθώρια για βελτίωση και φανερώνουν πως το μοντέλο αν και λειτουργικό, δεν είναι πανάκεια.

Το ότι ο αλγόριθμος του Olive δεν λαμβάνει υπόψιν το power handling του ηχείου ή το δυναμικό εύρος του εξηγεί γιατί τα μικρά τζενελεκάκια σαν το 8010 ή το 8320 έχουν τόσο υψηλή βαθμολογία (και δικαίως) αλλά φυσικά θα είναι εντελώς ακατάλληλα για ακρόαση πέραν του 1 μέτρου και αν.

Για λέγε όμως για το Kali κάτι παραπάνω, γιατί με όσα ακούγονται και γράφονται σκέφτομαι να το πάρω μόνο και μόνο για να δω αν είναι όντως δικαιολογημένο το hype. Φαντάζομαι ότι για το βάθος ή το πλάτος της σκηνής ευθύνεται η ομοαξονική αρχιτεκτονική και μάλλον εκεί υπερτερεί έναντι του Elac; Revel δεν έχω ακούσει και δυστυχώς είναι υπερκοστολογημένα στην Ελλάδα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.840
Reaction score
32.804
Είναι προφανές ότι δεν καταλάβατε τι είπα.

Επίσης είναι προφανές ότι έχετε συνηθίσει στο λάθος, τον ήχο πεντακοσιών τετραγωνικών στα 30m2.
Δηλαδή σας αρέσει ο εντυποσιασμός και η υπερβολή. Θέλετε πχ μια έκρηξη να πέσει το σπίτι σε εικόνα 75" στα 25m2 - 30m2. Βλέπετε στην ταινία έναν σταθμό τρένων και θέλετε ambient sounds διαστάσεων γηπέδου ενώ βλέπετε σπιρτόκουτο σε ένα χώρο που ίσως και να ακουμπάς τοίχο καθήμενος.
Δίνετε μεγαλύτερη βαρύτητα στην ποιότητα της αναπαραγωγής και όχι στην ποιότητα της μίξης που θα δώσει και την πολυπόθητη και πολύ σημαντική σύνδεση εικόνας - ήχου - χώρου. Ότι θέλει ο καθένας, εκεί θα τα χαλάσουμε;

Ειναι σίγουρο πως ότι είπα πρώτη φορά το ακούσατε οπότε σας πέφτει και κάπως ξένο ή υπερβολικό. Είτε το δέχεστε όμως είτε όχι είναι η πραγματικότητα.

Προφανώς αυτός που έχει επεξεργαστή μερικών χιλιάδων ευρώ και ηχεία στημένα στον πόντο δεν ακούει καν τι λέω και γελάει. Δεν υπάρχει κανένα θέμα, έχει κάνει τις επιλογές του βάση όσων γνωρίζει και των ενδιαφέρουν.

Υγ: Ποτέ δεν έγραψα ότι μια αίθουσα έχει καλύτερο FR ή οτιδήποτε άλλο από ένα καλό οικιακό σύστημα. Αυτό όμως κατάλαβαν κάποιοι γιατί νομίζουν ότι η ποιότητα στην θέαση ταινιών είναι ίδια με αυτή της ακρόασης μουσικής.
Αυτό που είπα, και το ξαναλέω, είναι πως αν δεν υπάρχει σύνδεση εικόνας - ήχου - χώρου στα μεγέθη, δεν υπάρχει σωστή αναπαρωγή ταινίας. Και βέβαια δεν τα λέω μόνο εγώ αλλά όλοι οι εμπλεκόμενοι στην παραγωγή μιας ταινίας στον τομέα του Post Production. Είτε μας αρέσει είτε όχι.
Δόξα το θεό έχω δουλέψει με ανθρώπους που έχουν κάνει δουλειές και στο Hollywood και με άλλους που έχουν φτάσει μέχρι και καθηγητές πανεπιστημίων στην Αγγλία. Με κάποιους από αυτούς ήμασταν και συνάδελφοι.

Αν υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι τα ξέρει καλύτερα ας κάνει ότι καταλαβαίνει.

Υγεία.
Καλημέρες.
:drinks:
 
Last edited:

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.968
Reaction score
4.819
Για λέγε όμως για το Kali κάτι παραπάνω, γιατί με όσα ακούγονται και γράφονται σκέφτομαι να το πάρω μόνο και μόνο για να δω αν είναι όντως δικαιολογημένο το hype. Φαντάζομαι ότι για το βάθος ή το πλάτος της σκηνής ευθύνεται η ομοαξονική αρχιτεκτονική και μάλλον εκεί υπερτερεί έναντι του Elac; Revel δεν έχω ακούσει και δυστυχώς είναι υπερκοστολογημένα στην Ελλάδα.
Για το kali, η ομοαξονική αρχιτεκτονική και το ότι ειναι τριδρομο ειναι σοβαρότατα selling points τα οποία ευτυχώς επιβεβαιώνονται στη πράξη. Προφανώς τίποτα δεν είναι για όλους οπότε η συνταγή λέει αγορά απο θομαν και επιστροφή αν δεν σου αρέσουν.

Τα ρεβελ ειναι αρρωστια, το f208 στα 5κ είναι end game ηχείο συνεπώς με λίγο μασάζ για καλύτερη τιμή , ακομα και στην ελλάδα, δικαιολογείται η αγορά του. Στην Αμερική βέβαια περιμένεις λίγο και το αγοράζεις στα 2.5Κ που ως ποσό είναι ανέκδοτο για το πόσο ηχείο αγοράζεις.
 


Μηνύματα
5.643
Reaction score
9.818
εγω εχω την εξης απορια σχετικα με την ταυτοτητα των ηχειων στον οικιακο χωρο. σε 2 εξαιρετικα στουντιο τα msm studio και arri media χρησιμοποιουνε διαφορετικων διαστασεων ηχεια, παντα τα ηχεια μεγαλυτερων διαστασεων βρισκονται μπροστα και τα υπολοιπα σαφως μικροτερα απαρτιζουν τα σαραουντ και τα οροφης. Οτι τα 3 μπροστινα πρεπει να ειναι ομοια κατανοητο, οτι ολα για λογους ομοιογενειας θα πρεπει να ειναι της ιδιας σειρας θα λεγαμε και αυτο κατανοητο.
το ερωτημα ειναι γιατι καποιος θα πρεπει να αποκτησει, να πληρωσει δλδ εναν σκασμο λεφτα για να αγορασει 9 ομοια ηχεια καποιων διαστασεων οταν οι επαγγελματιες στο στουντιο και στις 2 περιπτωσεις κανουν την δουλεια τους με διαφορετικη εγκατασταση <<παραβαινοντας>> τον κανονα ?
θελω να πω, εδω δεν το ακολουθουν οι κορυφες ,θα το κανω εγω στο σπιτι?
1633933515948.png


1633933615477.png


ΥΓ. ετσι οπως το πανε θα σας απαγορευσουν οχι μονο να πηγαινεται στο σινεμα αλλα και σε συναυλιες, μενουμε σπιτι με ενα σαμπ αγκαλια:biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.840
Reaction score
32.804
Για immersive music ίσως να υπάρχει κάποια λογική για ίδια ηχεία παντού.
Ειναι διαφορετικό format με άλλο τρόπο Mastering.

Για το Cinema, πόσο μάλλον για το Home Cinema, δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι ίδια. Κανένας.
Στα surrounds και στα heights δεν πάει ποτέ ήχος που να θέλει ίδια ηχεία με τα LCR. Όλο το ξύλο στην ταινία το τρώνε τα LCR και το περισσότερο από τα αυτά το κεντρικό. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι θα ήταν καλό κάποιος να βάλει μεγαλύτερο κεντρικό από τα LR.
Με όποιο Studio και να μιλήσεις θα σου πει το ίδιο πράγμα. Δεν υπάρχει ούτε ένας σκηνοθέτης που να θέλει να τραβήξει την προσοχή του κοινού εκτός οθόνης. Όλο το νταβαντούρι είναι μπροστά. Τα υπόλοιπα ηχεία είναι για το immersion.

Screenshot_20210909_121800.jpg
Screenshot_20210909_121716.jpg
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.818
Μηνύματα
3.028.972
Members
38.498
Νεότερο μέλος
antikotsos
Top