Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Μηνύματα
2.878
Reaction score
261
Το 1,2 δεν εχει,αλλα και το 1,4 παλι χωρις ιντερκουλερ ειναι????Αν ειναι ετσι τα πραγματα
,το καλοκαιρακι με τους 40 βαθμους και βαλε,τι θα γινει το μοτερ???????Σουπα????Ασε που δεν θα ''τραβαει'' και οπως πρεπει!!!!!!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.644
Reaction score
142.572
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

βάλε water injection.
 

Μηνύματα
2.836
Reaction score
1.258
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Έχουν βάλει τουλάχιστον ψυγείο λαδιού ?
 


Μηνύματα
31.800
Reaction score
26.653
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΠΟΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ 1,4 (ΓΙΑ ΤΟ 1,2 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΠΩΘΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ) ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ. ΤΥΧΟΝ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ "Ο ΘΕΙΟΣ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΞΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΟΜΟΝΟΙΑ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ" ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΦΙΚΕΣ Η ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΔΕΙΓΜΑ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΘΑ ΤΟΧΑΝ ΜΥΡΙΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΚΡΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ADAC.
ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΠΟ 140 ΣΕ 150ΗΡ ΚΑΙ ΑΠΟ 170 ΣΕ 180ΗΡ.
ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ.
 

Μηνύματα
2.878
Reaction score
261
Re: Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΠΟ 140 ΣΕ 150ΗΡ ΚΑΙ ΑΠΟ 170 ΣΕ 180ΗΡ.
ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ.
το κανουνε αυτο και στα 1,2 με τα 105 αλογα και 1,4 με τα 122?????
 

Μηνύματα
31.800
Reaction score
26.653
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΤΑ 105ΗΡ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΕΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΚΟΜΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ 122ΗΡ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ 140ΗΡ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ.
ΕΔΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΒΓΗΚΕ Η ΦΤΗΝΟΤΕΡΗ ΤΩΝ 122ΗΡ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΩΝ 140ΗΡ ΣΤΟΙΧΙΖΕ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ ΚΑΤΑ 250 ΕΥΡΩ!!!!!!!!
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΠΟ 140 ΣΕ 150ΗΡ ΚΑΙ ΑΠΟ 170 ΣΕ 180ΗΡ.
ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ.
Αυτό λέει ότι δεν πρέπει να μεταφέρουμε εδώ μέσα ότι κοτσάνα μεταδίδει το ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΛΑ. Μετά συγχωρήσεως.

Τα ίδια βεβαίως ισχύουν και για τις χαζομάρες περί αναξιοπιστίας των TSi.
 

Μηνύματα
4.351
Reaction score
1.769
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

τακη τι εγινε παει το diesel;
 

Μηνύματα
2.878
Reaction score
261
Re: Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

τακη τι εγινε παει το diesel;
δεν θα το ελεγα,παρολο το οτι εχει παει στα βουνα η τιμη του πετρελαιου.Ενας φιλος μου θελει να αγορασει βενζινη και περνωντας απο την σεατ χαλαστικα αρκετα που δεν εχουνε το κλασικο ψυκτιρι μπροστα στην μουρη.
Τωρα για το dieselακι,δεν το εχω ξεχασει,απλα περιμενω να παρω χρηματα απο το τρακαρισμα και να δω μετα τι θα περισεψει ωστε να κανω και την αγορα που θα μας παιρνει εκεινη την ωρα.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Πάντως, ο θείος του 3ο-ξάδελφου που δουλεύει στο Ράδιο Αρβύλα, δεν είναι αόρατος.
Όποιος θέλει να μιλήσει με τον ίδιο ή με κανένα φίλο του, ας μπαίνει στο vwclub.gr ως μέλος
& μετά ας μας μεταφέρει την/τις εμπειρία/ες του :126: :121:

Πρέπει σιγά σιγά να ξεπεράσουμε τον μύθο
Τα γερμανικά χαλάνε και μάλιστα πολύ
Και δυστυχώς για τους ιδιοκτήτες, μιλαμε για ακριβές βλάβες

Εντάξει, οι Γερμανοί έχουν επιτυχημένη διαδικασία προβολής κ προώθησης των οχημάτων τους
Πολλά λεφτά δίνεις, πολλά μαζεύεις
Αλλά με λίγες αναζητήσεις φαίνεται το παιχνιδάκι
Οπότε δεν χρειάζεται να παίζουμε το ίδιο παιχνίδι και εμείς οι εν δυνάμει αγοραστές
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Πάντως, ο θείος του 3ο-ξάδελφου που δουλεύει στο Ράδιο Αρβύλα, δεν είναι αόρατος.
Όποιος θέλει να μιλήσει με τον ίδιο ή με κανένα φίλο του, ας μπαίνει στο vwclub.gr ως μέλος
& μετά ας μας μεταφέρει την/τις εμπειρία/ες του
:126: :121:

Πρέπει σιγά σιγά να ξεπεράσουμε τον μύθο
Τα γερμανικά χαλάνε και μάλιστα πολύ
Και δυστυχώς για τους ιδιοκτήτες, μιλαμε για ακριβές βλάβες

Εντάξει, οι Γερμανοί έχουν επιτυχημένη διαδικασία προβολής κ προώθησης των οχημάτων τους
Πολλά λεφτά δίνεις, πολλά μαζεύεις
Αλλά με λίγες αναζητήσεις φαίνεται το παιχνιδάκι
Οπότε δεν χρειάζεται να παίζουμε το ίδιο παιχνίδι και εμείς οι εν δυνάμει αγοραστές
+1352

Από βλάβες: μικρές και μεγάλες... και νομίζω το χουμε ξαναπεί, οτι τώρα πια με τα φόρουμ ο καθένας μπορεί να πληροφορηθεί εκ των έσω, να φιλτράρει και να βγάλει τα συμπεράσματά του...

Yπήρξε εποχή που σπάγανε κινητήρες, έκλαιγε κόσμος με μαύρο δάκρυ... και παρ΄όλα αυτά δεν χλώμιαζαν οι πωλήσεις του ''βασιλιά της κατηγορίας''...
Μεγάλο ρόλο πάντως στη μυθοπλασία έχει παίξει και η προβολή στον τύπο όπως είπες, αλλά και οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι...
Το να ανακηρύσσεις κάποιο μοντέλο πχ ''ηγέτη'' πριν ακόμα καλά καλά το δεις, καταντάει γραφικό (ή γραφικότερο... αν θέλετε)
 

Μηνύματα
4.351
Reaction score
1.769
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

τουλαχιστον τα γερμανικα κρατανε την αξια τους με αυτο το μυθο.

μπορειτε να συνεχισεται να τα αγοραζεται αφοβα.

εγω ειμαι ευτυχισμενος με το στιλακι μου και ας μην κανη φραγκο ποια.

τα γλυτωσα απο τα συνεργεια που δεν εχω πατηση εφταμιση χρονια και απο την τιμη αγορας

που ητανε 5.000 φτηνοτερο απο τον ηγετη οταν το πηρα.
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Ευχαριστώ βρε παιδιά που μας ανοίγετε τα μάτια. Όλοι όσοι αγοράζουν group VAG και TSi (και είναι πολλοί) είναι βλάκες, υποχείρια του marketing κι ευτυχώς που υπάρχουν οι πεφωτισμένοι που γνωρίζουν την αλήθεια και ενημερώνουν τον κόσμο για τις θλιβερές ζημιάρες "λαδιέρες".

Να σας πω κι εγώ τη γνώμη μου (χωρίς βεβαίως την επιστημονική τεκμηρίωση που προσφέρει ο ξάδελφος) ως κάτοχος εδώ και 3 χρόνια ενός T(F)Si, αλλά και με κανένα κόλλημα με μάρκες;
Τα T(F)Si και εν γένει τα group VAG προσφέρουν μια αξιοπιστία στο μέσο όρο της κατηγορίας (δεν είναι σαν τα καλά γιαπωνέζικα και κορεάτικα, αλλά δεν είναι και ρημάδια) και δικαιολογούν την υψηλή τιμή τους (ως VW μόνο, γιατί Seat και Skoda είναι αρκετά φθηνά) με την πολύ καλή ποιότητα υλικών και φινιρίσματος και την προηγμένη τεχνολογία κινητήρων και κιβωτίων σε ένα πακέτο που μπορεί να μην είναι ερωτεύσιμο, αλλά τα κάνει όλα πολύ καλύτερα από το μέσο όρο της κατηγορίας.

Η προσωπική μου εμπειρία με πάνω από 45.000 Km σε 3 χρόνια με ένα Α3 2.0 TFSi S-Tronic 250 ίππων (με πρόγραμμα), είναι συνολικά θετική, με τις παρακάτω βλάβες/ενστάσεις: 2 πολλαπλασιαστές χαλασμένους (ενοχλητική βλάβη επειδή βάζει το αυτοκίνητο σε safe mode - κόστος 50 Ευρώ έκαστος), ένα διπλωμένο σωληνάκι νερού για το πλυστικό των xenon (20 Ευρώ στο μάστορα) και "ξεβαμμένοι" διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων (απαράδεκτο για την κατηγορία του αυτοκινήτου - κόστος 50 Ευρώ). Πολλά ή λίγα, εσείς θα κρίνετε.

Είναι όμως μία μόνο μαρτυρία, οπότε στατιστικά είναι ασήμαντη. Μην ξεχνάτε βεβαίως ότι ένας δυσαρεστημένος πελάτης ακούγεται ΠΑΝΤΑ περισσότερο από 10 ευχαριστημένους.

Κλείνω με τη σημερινή μου κατανάλωση σε ένα ημερήσιο ταξίδι από το σπίτι μου στο Μαρούσι ως το Γύθειο και πίσω. Χρόνος κάθε σκέλους του ταξιδιού 2 ώρες και 45 λεπτά, μέση ταχύτητα 93 Km/h (μαζί με κάποιες αστικές διαδρομές εντός Μαρουσίου και Γυθείου) και συνολική κατανάλωση 8,3 lt / 100 Km. Όταν λοιπόν κάνω ένα σβέλτο ταξίδι (πολύ κάτω βεβαίως από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου) με κατανάλωση αντίστοιχη με το παλιό μου Focus 1.6 Ti-VCT των 115 ίππων και πολύ πιο ξεκούραστος, τότε μπορώ να μιλάω για προηγμένη (πολύ περισσότερο από το μέσο όρο της κατηγορίας) εφαρμοσμένη τεχνολογία στην υπηρεσία του οδηγού, την οποία μόλις πρόσφατα (προσπαθεί να) προσφέρει ο ανταγωνισμός.

Y.Γ.: Δε νομίζετε ότι έχει παλιώσει η καραμέλα με το θαυματουργό marketing της VW και τα "πουλητάρια" δημοσιογράφους που έχουν "κάνει μάγια" στο αδαές ελληνικό αγοραστικό κοινό; Το group VAG είναι πρώτο πανευρωπαϊκά με διαφορά και οι "κουτόφραγκοι", έχοντας πολύ μεγαλύτερη εμπειρία στην αυτοκίνηση από εμάς, δεν παραμυθιάζονται καθόλου εύκολα...
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Eγώ δεν παρατήρησα να έγραψε κάποιος χαρακτηρισμούς για κάποιους όπως υποχείρια, βλάκες, ζημιάρες λαδιέρες και τέτοια...
Ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα παρουσιάζουν βλάβες, είναι γεγονός...
Αν κάποιοι θέλουν να πιστεύουν σε παροιμιώδεις αξιοπιστίες ή αντιθέτως οτι κάποια σκουριάζουν κλπ είναι δικό τους θέμα...
Ομοίως αν κάποιοι θέλουν να νομίζουν οτι στον 21ο αιώνα κατασκευάζονται ''καλά'' και ''κακά'' αυτοκίνητα ή οτι η διαχείριση της εμπορικότητας μέσω της διαφήμισης έχει παρέλθει, πάλι δικό του θέμα είναι...
Η VAG είναι αυτή που είναι, και βγάζει και μοντέλα που προσωπικά μου αρέσουν πολύ, αλλά το να βλέπουμε και το golf και να πέφτουμε στα γόνατα, πάει πολύ... (προσωπική άποψη)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Δεν έχω ούτε τη διάθεση, ούτε την όρεξη να πείσω κανέναν και για τίποτα.
Απλά γελάω διαβάζοντας στα forum των vw σχόλια του τύπου:
«όλα τα αυτοκίνητα τρίζουν»
«εντάξει βρε παιδιά, όλα τα αυτοκίνητα χαλάνε»
«παιδιά είναι λογικό να καίει λάδι»
«παιδιά μην ανησυχείτε....Έχει βγει καινούριο update και πηγαίνετε στο συνεργείο να ρυθμίσετε τον εγκέφαλο»
«είναι γνωστό το πρόβλημα αλλά ελπίζουμε να βρει η μαμά εταιρία τι φταίει για να το φτιάξουμε»
«παιδιά, και τι έγινε? Όλες οι εταιρίες βγάζουν check engine. Δρν χάλασε και ο κόσμος»
«ναι...είναι γνωστό το θέμα με το κλιματιστικό που δουλεύει όταν θέλει»
κοκ....

Κάνετε τον κόπο να διαβάσετε?
Ή βαριέστε?
Ορίστε: www.vwclub.gr (ένα από τα πολλά)
Σε κάθε μοντέλο έχει ξεχωριστή υποενότητα με βλάβες. Διαβάστε με υπομονή...


Γιατί γελάω?
Γιατί τόσα χρόνια οι «γερμανόφιλοι» μας είχαν ζαλίσει για την uber alles ποιότητα των οχημάτων τους....Και κορόιδευαν τα ιταλικά και τα γαλλικά πως τρίζουν και καίνε λάδια......
(«ξεχνούσαν» όμως να αναφέρουν πως έστριβαν και σε «έφτιαχναν» να στρίψεις και να ξεζουμίσεις)
Από την άλλη, ξεχνούσαν να μας αναφέρουν πως είναι αδύνατον να χαλάσει ένα ηλεκτρικό παράθυρο αν ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.....Ή ξεχνάτε πως την δεκαετία του 90 όλα τα γερμανικά έρχονταν με γρύλους στα παράθυρα, με χειροκίνητες ασφάλειες και μηχανικά τιμόνια χωρίς υποβοήθηση. Οπότε πως θα χαλούσε κάτι που δεν υπάρχει?
Από την άλλη, όταν τα μοτέρ των «κυρίαρχων» της κατηγορίας segment C, τα Golf, έβγαζαν 55 ή 60 ψοφίμια, δεν μπορούσαν να κάψουν λάδι για πολλούς λόγους....
Γιατί κανένα μοτέρ βενζίνης με προδιαγραφές ευστροφίας και απόδοσης ντιζελοκίνητου, ΔΕΝ μπορεί να κάψει λάδι.....Χώρια που κανείς οδηγός δεν ζόριζε τα μοτέρ αυτά γιατί απλά δεν είχε λόγο να το κάνει!!!!

Να συζητήσω για την τεράστια λίστα των extras?
Να συζητήσω για το μπορντέλο το Golf MK3 που ερχόταν γυμνό?
Που πλήρωνες extra τον....δεξί καθρέπτη?
Που δεν είχε καν τάσια στους τροχούς?
Που είχε χειροκίνητα παράθυρα?
Που πλήρωνες extra τα......φιμέ τζάμια?
Που πλήρωνες extra τις ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές?
Που πήγαινες στην αντιπροσωπία και σου έλεγαν πως «ναι βγάζει 60 άλογα αλλά είναι ροπάτο το μοτέρ» Μπουαχαχαχα.....Που ο Στρατισίνο έγραφε πως αν ανέβαινες ανηφόρα με MK3 1.4 και 3 άτομα στο αυτοκίνητο, σε προσπερνούσαν τα στρογγυλοφάναρα C50?

Πως να χαλάσει (τότε) κάτι που δεν είχε ούτε απόδοση ούτε εξοπλισμό?
Αν σε ένα σπίτι δεν βάλεις τίποτα, περιμένεις να χαλάσει κάτι?

Αυτή ήταν η αξιοπιστία των γερμανών....

Και τώρα, που αναγκαστικά έπρεπε να ανεβάσουν τις επιδόσεις (γιατί εκτός των άλλων η ηλίθια τακτική πλύσης εγκεφάλου των γερμανών μας οδήγησε σε 4μετρα αυτοκίνητα των 1100 κιλών και segment c των 1400+ κιλών για να τρακάρουμε με ασφάλεια), άρχισαν να καίνε και λάδια και να χαλάνε. Γιατί όσο ανεβαίνει η απόδοση τόσο αυξάνεται η πιθανότητα βλαβών. Και όταν το λογιστήριο κάνει καταμερισμός των χρημάτων για την εξέλιξη, κάπου θα κόψει κάπου θα δώσει....

Και τώρα που τα γερμανικά απέκτησαν αξιοπρεπή (και αλπυροπληρωμένο) εξοπλισμό, άρχισαν να χαλάνε.....Τυχαίο?

Και που είναι ο σεβασμός στον πελάτη, που τόσο διαφημίζουν?
Ακόμα και μεμονωμένα παραδείγματα να δω, θα κλαίνε και οι ρέγγες.....
Ή νομίζεις πως είναι δείγμα αξιοπιστίας και σεβασμού το να βγάζει επί σειρά ετών η VW γρύλους παραθύρων (σε όλα τα οχήματα του group) που σπάνε? (Α3, Leon, Golf) Και πάντα αντικαθίστανται στην εγγύηση με το ίδιο ακριβώς ανταλλακτικό. Που ξανασπάει...
Και όταν βγει εκτός εγγύησης ο πελάτης ξαναπληρώνει το ίδιο κακοσχεδιασμένο ανταλλακτικό? Όταν στο εμπόριο υπάρχει (φθηνότερο) σωστά σχεδιασμένο ανταλλακτικό?
Να μιλήσω για πολλαπλασιαστές στα 1.8Τ?
Nα μιλήσω για οθόνες κλιματιστικού στα Leon MKI, A3?
Να μιλήσω για σασμάν στα Golf 1.6 MK4?
Να μιλήσω για κλιματιστικά στα ίδια αυτοκίνητα?
Να μιλήσω για τα στρογγυλοφάναρα Polo που έβγαλαν παντού βλάβες?

Όλα αυτά είναι της φαντασίας μου?

Να θυμηθούμε για τα δεκάδες προβλήματα των Merc τη δεκαετία του 90? Που έριξε την εταιρία από το Top 5 στην.....38η θέση?
Και όλοι «ξέχασαν»? Συμπεριλαμβανομένων των «αδιάβλητων» περιοδικών?
Που έπαιρναν τεράστια ποσά για διαφημίσεις?
Ή ξεχάσαμε και το σκάνδαλο στην Αμερική των πολλών μυρίων $ για να «σπρώχνουν» την Merc στην αγορά?

Η λίστα είναι μεγάλη....
Και μπορώ να την μεγαλώσω πολύ....
Αλλά εξακολουθώ να γελάω γιατί οι ανώτατες εταιριάρες της Γερμανίας, τώρα που μπήκε το αγγούρι, κάνουν τις πάπιες. Και δικαιολογούν καταναλώσεις 1 και 2 λίτρων λαδιών στα μοτέρ τους για 2000km. Και δικαιολογούν το να τρίζει ένα αυτοκίνητο γιατί «όλα τρίζουν»

Μήπως να πιάσω και το θέμα.......αξίας μεταπώλησης? Εκεί να δεις γέλιο....



Κλείνω όμως με κάτι που με χαλάει περισσότερο από όλα.
Έκανα copy paste τις εκφράσεις σας, ως τιμητές της Γερμανικής uber alles τεχνολογίας.
Για τα ξαδέλφια και για τα Ραδιο Αρβύλα εσείς γράψατε.
Όμως εγώ (και κανείς άλλος συνομιλητής) δεν σας χαρακτήρισε ή ειρωνεύτηκε....
Τα περί πεφωτισμένων και βλακών και κουτόφραγκοι κοκ εσείς τα γράψατε και καλά θα κάνετε να τα ζυγίζετε περισσότερο πριν τα γράψετε την επόμενη φορά.....
Δεν ξέρω αν εσείς τρώτε το κουτόχορτο ή πείθεστε με τις δικαιολογίες που λέγονται μετά από άλλη μια βλάβη της Γερμανικής τελειότητας, αλλά εγώ δεν το τρώω.....



Υ.Γ.1: Με μέση ωριαία ταχύτητα 93km/h τα 8.3lt/100km είναι πολλά. Και αν γεμίζατε και το ρεζερβουάρ μάλλον θα ήταν περισσότερα

Υ.Γ.2: Ποια ακριβώς τεχνολογία προσφέρει απλόχερα η Γερμανία που οι άλλοι τρέχουν καταϊδρωμένοι να προσφέρουν?
 



Μηνύματα
4.351
Reaction score
1.769
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

φιλε μου κανεις δεν ειπε κανεναν βλακα.

αντιθετα αλλοι ειναι που κοροιδευουν τα ιταλικα οτι μενουν στο δρομο και βαζουν νερα και αλλα τετοια

ωραια.

οπως πολυ σωστα ειπες η γνωμη ενος μονο ατομου δεν λεει τιποτα.

ωστοσο πριν καποια 2000-2004 δουλευα σε εταιρεια με ενοικιαζομενα αυτ/τα και ζωντας καθημερινα

τις βλαβες 250 αυτοκινητων εχω να σου πω οτι τα nissan που ειχαμε εβγαζαν μηδεν βλαβες οπως και

τα fiat (τα seicento κατι ψιλα,τα μεγαλυτερα τιποτα)

τα citroen και τα vw ολα ζημιες ηταν.

αυτος ηταν και ο λογος που με εκανε να αγορασω fiat μαζι με την εγγυηση των 5 χρονων γιαιτι

παρολο που μου αρεσε εμφανισιακα και εγω τα φοβομουν με οσα ακουγα.

τελικα ειμαι υπερ ευχαριστημενος.
 

Μηνύματα
2.878
Reaction score
261
γιαννημ εχω βρει ενα 5πορτο focus 1.600 το sport με δισκοφρενα πισω 16αρια,ηλιοροφη και ειναι του 2005.Το αμαξι ειναι καλο και η τιμη του καλη.Μου λενε αρκετα ατομα να το χτυπησω.Τι λες????Αρκετο καιρο δεν καθετε το ηχοσυστημα στο σπιτι μου?????Ασε που πλέον ειμαστε και συναδελφοι,οσον αφορα αυτο που εχει στην δεξια μερια του πορτ μπαγκαζ σου.:116:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.414
Μηνύματα
3.011.044
Members
38.453
Νεότερο μέλος
Xatzisjim
Top