Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

γιαννημ εχω βρει ενα 5πορτο focus 1.600 το sport με δισκοφρενα πισω 16αρια,ηλιοροφη και ειναι του 2005.Το αμαξι ειναι καλο και η τιμη του καλη.Μου λενε αρκετα ατομα να το χτυπησω.Τι λες????Αρκετο καιρο δεν καθετε το ηχοσυστημα στο σπιτι μου?????Ασε που πλέον ειμαστε και συναδελφοι,οσον αφορα αυτο που εχει στην δεξια μερια του πορτ μπαγκαζ σου.:116:

Τίμιο αυτοκίνητο, σχετικά βαρύ για τα άλογά του.
Πόσα € κοστίζει?

Να ρωτήσεις αν ταιριάζουν τα ηχεία εμπρός γιατί τα ford έχουν κάποιες ιδιαιτερότητες
Πάρε ένα τηλ τον Νίκο :126:

Συνάδελφοι? Για ξηγήσου :138:
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο από όλα με την VW είναι το γεγονός ότι ενώ αγοράζεις ένα τυπικό λαϊκό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, σε χρεώνουν με την τιμή ενός premium μοντέλου.
Δεν αγοράζεις ούτε merc, ούτε BMW ή mini, VW αγοράζεις...
 

Μηνύματα
4.353
Reaction score
1.769
Απάντηση: Re: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

γιαννημ εχω βρει ενα 5πορτο focus 1.600 το sport με δισκοφρενα πισω 16αρια,ηλιοροφη και ειναι του 2005.Το αμαξι ειναι καλο και η τιμη του καλη.Μου λενε αρκετα ατομα να το χτυπησω.Τι λες????Αρκετο καιρο δεν καθετε το ηχοσυστημα στο σπιτι μου?????Ασε που πλέον ειμαστε και συναδελφοι,οσον αφορα αυτο που εχει στην δεξια μερια του πορτ μπαγκαζ σου.:116:
το 1 ειναι η το 2;

αμα ειναι το 2 παρτο.

το 1 ειναι ψοφιμι.
 

Μηνύματα
2.880
Reaction score
262
Re: Απάντηση: Re: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

το 1 ειναι η το 2;

αμα ειναι το 2 παρτο.

το 1 ειναι ψοφιμι.
το 2.το πρωτο εξαλου δε μαρε'ςςςςςςςς
 

Μηνύματα
2.880
Reaction score
262
Re: Απάντηση: Re: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Τίμιο αυτοκίνητο, σχετικά βαρύ για τα άλογά του.
Πόσα € κοστίζει?

Να ρωτήσεις αν ταιριάζουν τα ηχεία εμπρός γιατί τα ford έχουν κάποιες ιδιαιτερότητες
Πάρε ένα τηλ τον Νίκο :126:

Συνάδελφοι? Για ξηγήσου :138:
αγορασα ακομη εναν 4καναλο ενισχυτη????
 





Μηνύματα
2.880
Reaction score
262
Re: Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο από όλα με την VW είναι το γεγονός ότι ενώ αγοράζεις ένα τυπικό λαϊκό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, σε χρεώνουν με την τιμή ενός premium μοντέλου.
Δεν αγοράζεις ούτε merc, ούτε BMW ή mini, VW αγοράζεις...
συμφωνω οτι οι τιμες ειναι πολυ μεγαλες και χωρις λογο βεβαια.
 


Μηνύματα
31.927
Reaction score
26.796
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΖΙΟΒΑΝΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ Η ΕΔΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΑ.
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ.
Υ.Γ.2: Ποια ακριβώς τεχνολογία προσφέρει απλόχερα η Γερμανία που οι άλλοι τρέχουν καταϊδρωμένοι να προσφέρουν?

ΕΔΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΗΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΕ.
ABS-ESP-ANTISPIN-AIRBAG- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ (ΜΠΟΣ)-ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ-ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΕΣ(ΑΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟΥΣ ΣΟΥΗΔΟΥΣ)-ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ (ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ) ΚΛΠ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 70-80 (ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ 116-126) ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΝΤΗΖΕΛ ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑΜΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΣΤΑ ΝΤΗΖΕΛ ΠΡΩΤΗ ΗΤΑΝ Η ΜΙΣΟΥΣΒΗΣΕΙ ΠΟΥΒΑΛΕ ΑΜΕΣΟ ΣΤΑ ΝΤΗΖΕΛ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤ ΙΔΙΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ. ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ.
 

Μηνύματα
31.927
Reaction score
26.796
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΗΣ ΙΣΩΣ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΛΕΞΟΥΣ.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΕΔΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΗΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΕ.
ABS-ESP-ANTISPIN-AIRBAG- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ (ΜΠΟΣ)-ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ-ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΕΣ(ΑΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟΥΣ ΣΟΥΗΔΟΥΣ)-ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ (ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ) ΚΛΠ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 70-80 (ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ 116-126) ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΝΤΗΖΕΛ ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑΜΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΣΤΑ ΝΤΗΖΕΛ ΠΡΩΤΗ ΗΤΑΝ Η ΜΙΣΟΥΣΒΗΣΕΙ ΠΟΥΒΑΛΕ ΑΜΕΣΟ ΣΤΑ ΝΤΗΖΕΛ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤ ΙΔΙΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ. ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ.

Βρε Γρηγόρη......
Αναφερόμουν στην σημερινή κατάσταση και κυρίως στα οχήματα γήινου κόστους.
Δεν αναφερόμουν στην επίδειξη ισχύος που κάνει ανά 5ετία η merc με τις S-class
Αναφέρομαι πχ στο τι ακριβώς κάνει τεχνολογικά ανώτερο το Golf/focus/Astra από μια Giulietta......
Ή ένα Α4 σε σχέση με μια 159TBi.....

Ακόμα κι αν πάω πίσω στο χρόνο θα πρέπει να σου υπενθυμίσω μερικά πραγματάκια που είμαι σίγουρος πως και θυμάσαι αλλά και θαύμαζες (όπως όλοι οι petrolheads)
Η Audi πχ έφερε πρώτη την 4κίνηση, αλλά με εντελώς απλό σύστημα (γιαυτό και ήταν απίστευτα δυσκολοδήγητο αλλά ξεχώρισε γιατί αντιμετώπιζε πισωκίνητα που έχαναν πολύ σε πρόσφυση και δεν είχαν μεγάλα περιθώρεια αύξησης ιπποδύναμης)
Στην πράξη, η πραγματική εξέλιξη της τετρακίνησης (με 3πλά μπλοκέ διαφορικά και υψηλή αποτελεσματικότητα) έγινε με τα GroupA και κυρίως με την Lancia Delta σε όλες της τις εκδόσεις (γιαυτό και πήρε τόσα πρωταθλήματα στην σειρά)
Και η εξέλιξη συνεχίστηκε με τους Ιάπωνες (Celica, Lancer & Impreza)

Η γερμανική «πρωτοπορεία» στον συνδυασμό turbo-compressor δεν ήταν πρωτοπορεία
Είχε δουλέψει (και μάλιστα σε αγώνες) ήδη, 20 χρόνια πριν, στην Delta S4

Αν πάμε δεκαετίες πίσω θα δούμε μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων στα παλία bialbero μοτέρ της Alfa, οι αναρτήσεις πήγαν βήματα εμπρός χάρη στους Ιταλούς και Γάλλους, όταν οι γερμανοί έβγαζαν σκαραβαίους και Golf με ημι-υστερούντες και ημιάκαμπτους....

Το ABS μπήκε πρώτα στο Jensen FF το '60 (και όχι την S-class)

Ναι, το esp εξελίχθηκε από την merc & Bmw (τέλη 80)

To antispin ήταν μια ωραία και εντυπωσιακή και οικονομική στα εργοστάσια προσπάθεια αντικατάστασης των μπλοκέ διαφορικών. Θα προτιμούσα ένα καλό μηχανικό μπλοκέ, αλλά είπαμε κοστίζει πολύ παραπάνω.....

Airbags? Δες δεκαετία 70 που μπήκε πρώτα στο Αμέρικα, Ford, GM, Chrysler
Στην Merc μπήκε μετά από 10 χρόνια, στην S-class

O direct ψεκασμός ξεκίνησε στα diesel. Και αν προσπεράσω κάποιες προσπάθειες στο Αμέρικα τη δεκαετία του 70, ουσιαστικά η πρώτη πετυχημένη προσπάθεια έγινε από την Mitsu στα Galant GDi του 96.....

Απλά μας κάνουν εντύπωση κυρίως οι S-class γιατί έχει πολλά μπιχλιμπίδια ταυτόχρονα σε ένα όχημα και γιαυτό την διαφημίζουν τόσο οι δημοσιογράφοι. Αλλά μην ξεχνάμε το κόστος του (πραγματικά πολύ καλού) αυτοκινήτου.....

Ναι, η κουβέντα μπορεί να κρατήσει ώρες...... :138:
 

Μηνύματα
31.927
Reaction score
26.796
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΤΕ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΥΡΕΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ. ΟΙ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ ΧΡΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΤ ΟΥΣΙΑΝ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑ HONDA VTI.
TA AIRBAG ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟΥΠΗΡΧΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΕΣ ΛΑΝΤΣΙΑ ΣΗΜΕΡΑ? ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΑ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΠΛΟΚΕ. ΕΙΧΑ ΤΗΝ 2000 ΜΠΕΡΛΙΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ RS2000 ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΜΠΟ ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΛΤΑ ΑΚΑΕΦΕ 1,6 ΤΟΥΡΜΠΟ (ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ) ΜΕ 130 ΗΡ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΥΘΕΙΑ!!!! ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3,500 ΜΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΤΕΡΜΟΝΗ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΣΤΡΙΒΕΣ.
ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟΟΔΗΓΗΤΩΝ ΥΠΕΡΓΡΗΓΟΡΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
 

Μηνύματα
31.927
Reaction score
26.796
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟΥ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ. Η ΛΙΓΟ ΣΚΛΗΡΗ ΛΑΝΤΣΙΑ ΦΟΥΛΒΙΑ ΚΟΥΠΕ ΤΟΥ 1969 ΜΕ ΦΥΛΛΑ ΣΟΥΣΤΑΣ!!!!! ΚΑΙ ΑΚΑΜΠΤΟ ΑΞΟΝΑ ΕΣΤΡΙΒΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΟΥΝΤ ΣΠΡΙΝΤ!!!! 15 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ!!!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΤΕ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΥΡΕΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
Συμφωνώ απολύτως με αυτή σου την σκέψη.
Θα ήθελα όμως να σου θυμίσω πως τα μπλιμπλίκια (όχι το ABS, αναφέρομαι σε anti-spin & ESP κλπ) έχουν εξελιχθεί και μπαίνουν σε μεγάλο πλήθος οχημάτων κυρίως γιατί έχουν πολύ μικρό κόστος στα εργοστάσια.
Όμως εξακολουθώ να φέρνω αντιρρήσεις.
Γιατί?
Γιατί τα περισσότερα απλά φρενάρουν (ή μηδενίζουν) το πραγματικό ραφινάρισμα αναρτήσεων και πλαισίων των οχημάτων. Πολύ κατασκευαστές, εξακολουθούν να βάζουν υποδεέστερες αναρτήσεις πολύ χαμηλού κόστους και για να συγκρατήσουν την ασφάλεια (στα χαρτιά) βάζουν esp και traction control
Μια καλομελετημένη ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός, multi link πίσω) κοστίζει πολύ σαν κατασκευή και ακόμα περισσότερο σε εξέλιξη και ρύθμιση.
Για μένα αυτό είναι πισωγύρισμα και όχι εξέλιξη

Αγοράζουν οι κατασκευαστές οικονομικότατα προρυθμισμένα esp, τα ψιλορυθμίζουν για να τα προσαρμόσουν στο μοντέλο τους και....voila.
Χαρείτε καταναλωτές που σας δώσαμε καθρεπτάκια και μπεγλέρια (esp) και φάτε στη μάπα ημιάκαμπτους και τιμόνια χωρίς αίσθηση.....





ΟΙ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ ΧΡΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΤ ΟΥΣΙΑΝ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑ HONDA VTI.
Διαφωνώ φίλε....
Η Honda πήρε ένα σύστημα που δούλευε καλά και απέδιδε ακόμα καλύτερα και το πήγε ένα επίπεδο παραπάνω. Η εξέλιξη που έφερε η Honda δεν ήταν το ραφινάρισμα του μεταβλητού χρονισμού. Η εξέλιξη που έφερε ήταν στο ότι συνδύασε σε ένα σύστημα (V-tec) και μεταβλητό χρονισμό αλλά και μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων....
Ναι τους βγάζω το καπέλο.
Και σε πολλές περιπτώσεις τιμώ και σέβομαι τους Ιάπωνες για αυτή τους την μηχανολογική τελειομανία που δίνει εξέλιξη ουσίας μέσω καθαρής και ευφυούς αξιοποίησης της μηχανολογίας, και όχι στα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια που κόβουν για να σε «προστατέψουν» αντί να σε βοηθήσουν να κρατηθείς και πάνω από το όριο.
Η Ιαπωνική κουλτούρα στην μηχανολογία με γοητεύει.




TA AIRBAG ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟΥΠΗΡΧΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΕΣ ΛΑΝΤΣΙΑ ΣΗΜΕΡΑ? ΠΟΥΘΕΝΑ.
Άλλο λοιπόν evolution και άλλο revolution που φωνάζουν οι Γερμανοί!
Ναι, έχουν βοηθήσει σε πολλά πράγματα να ραφιναριστούν και έχουν βγάλει και ωραίες ιδέες. Αλλά όχι στο βαθμό που φωνασκούν......

Η Merc δεν φημίζεται για την 4κίνησή της (παρόλο που είχε και έχει καλά δείγματα)
Περισσότερο φωνάζει η Audi.....
Η Audi που φωνάζει για επανάσταση στην τετρακίνηση με.....συνεκτικούς συμπλέκτες.
Τρομερό!!!
Είναι ελάχιστα τα μοντέλα με πραγματικά διαφορικά που ουσιαστικά έχουν αξιοποιήσει την τεχνολογία της Integrale που γεννήθηκε 25+ χρόνια πίσω!!!
Ναι η Lancia δεν βγάζει 4κίνητα πλεον. Έχει αλλάξει προσανατολισμό (και διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως με τις επιλογές των ceo του grouppo για την Lancia. Για μένα, το να έκλειναν αύριο την Lancia, θαρρώ πως θα ήταν καλύτερο από το να βγάζουν αυτοκινητάκια της σειράς όπως η νέα Delta, Y & Musa.....)




ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΑ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΠΛΟΚΕ. ΕΙΧΑ ΤΗΝ 2000 ΜΠΕΡΛΙΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ RS2000 ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ.
Τα μηχανικά με ελάχιστο ραφινάρισμα θα ήταν αποτελεσματικά και αξιόπιστα.
Έχουν όμως ένα σημαντικό πλεονέκτημα.
Σε βοηθούν να πας ένα και δύο και 5 κλικ παραπάνω. Σε ανώτερο επίπεδο οδήγησης και απόλαυσης και κυρίως ασφάλειας. Σε βοηθούν το καλό να το κάνεις καλύτερο.
Σου δίνουν πρόσφυση και έλεγχο ακόμα και πάνω από το 100%

Τα esp τι κάνουν? Μπαίνεις με 90% και σε φρενάρουν στο....80% για να μην φύγεις γιατί έτσι αποφάσισαν οι αισθητήρες. Μπράβο!! Ωραία εξέλιξη....




ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΜΠΟ ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΛΤΑ ΑΚΑΕΦΕ 1,6 ΤΟΥΡΜΠΟ (ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ) ΜΕ 130 ΗΡ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΥΘΕΙΑ!!!! ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3,500 ΜΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΤΕΡΜΟΝΗ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΣΤΡΙΒΕΣ.
Μιλάς για την Delta 25 ετών πίσω!! Λογικό είναι να ήταν απότομη γιατί είχε μεγάλη τουρμπίνα και όχι ραφιναρισμένο σύστημα τροφοδοσίας....Και πατούσε σε 185/60/14 λάστιχα σχεδίασης 25 ετών πίσω!!
Μην κοιτάμε μόνο την απότομη απόδοση...
Πρέπει να συνυπολογίσουμε και την εξέλιξη σε φρένα, αναρτήσεις, λάστιχα....
Αν και στην πράξη, μια καλοσυντηρημένη Deltona του 1992 (EVO II) μπορεί χαλαρά να ντροπιάσει πολλά ΤΤ, Scirocco και Golf R........

Από την άλλη, και πολλά Rallye έφευγαν από το δρόμο (τα περισσότερα έπεφταν σε κολώνες και δέντρα) αλλά αλήθεια, θα ήθελα να έχω ένα 106GTi στα χέρια μου σε σχέση με ένα Rallye 1.6T του 2011. Χωρίς esp, χωρίς 17άρες και μπλιμπλίκια. Μόνο αίσθηση στα χέρια και στο σώμα και λίγο βάρος για να μπορώ να στρίβω γρηγορότερα ακόμα και με τα ταπεινά 185/45/14



ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟΟΔΗΓΗΤΩΝ ΥΠΕΡΓΡΗΓΟΡΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
Τουλάχιστον σε εκείνα (συνήθως) ήξερες τι παίζει ανάμεσα σε σένα, το όχημα και το δρόμο.
Τώρα καβαλάς Scirocco R και τα κάνει μόνο του αφήνοντας σε σένα μόνο την πληρωμή της βενζίνης και των δόσεων στην τράπεζα......
Ευχαριστώ, δεν θα πάρω :107:
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Κλείνω όμως με κάτι που με χαλάει περισσότερο από όλα.
Έκανα copy paste τις εκφράσεις σας, ως τιμητές της Γερμανικής uber alles τεχνολογίας.
Για τα ξαδέλφια και για τα Ραδιο Αρβύλα εσείς γράψατε.
Όμως εγώ (και κανείς άλλος συνομιλητής) δεν σας χαρακτήρισε ή ειρωνεύτηκε....
Τα περί πεφωτισμένων και βλακών και κουτόφραγκοι κοκ εσείς τα γράψατε και καλά θα κάνετε να τα ζυγίζετε περισσότερο πριν τα γράψετε την επόμενη φορά.....
Δεν ξέρω αν εσείς τρώτε το κουτόχορτο ή πείθεστε με τις δικαιολογίες που λέγονται μετά από άλλη μια βλάβη της Γερμανικής τελειότητας, αλλά εγώ δεν το τρώω.....



Υ.Γ.1: Με μέση ωριαία ταχύτητα 93km/h τα 8.3lt/100km είναι πολλά. Και αν γεμίζατε και το ρεζερβουάρ μάλλον θα ήταν περισσότερα

Υ.Γ.2: Ποια ακριβώς τεχνολογία προσφέρει απλόχερα η Γερμανία που οι άλλοι τρέχουν καταϊδρωμένοι να προσφέρουν?
Αγαπητέ διαχειριστά, μου φαίνεται ότι το γεγονός ότι είστε γνωστό fan boy της Alfa Romeo, σας εμποδίζει όχι μόνο στο να είστε στοιχειωδώς αντικειμενικός, αλλά και στο να κατανοείτε τα γραπτά των άλλων και να μπορείτε να βοηθήσετε μια συζήτηση, ως οφείλετε με βάση την ειδικότητά σας.

Κατ' αρχάς το Ράδιο Αρβύλα αναφερόταν στις ανυπόστατες φήμες περί βελτίωσης της ιπποδύναμης στα 1.4 TSi με αναβάθμιση λογισμικού στο πρώτο σέρβις. Όσο για την αναφορά στον ξάδελφο, εσείς την κάνατε πρώτος στο ποστ σας #11 και αυτό εγώ απλώς επανέλαβα (copy paste).

Κατά δεύτερον, ούτε εγώ σας ειρωνεύτηκα στο προηγούμενό μου ποστ και σε αυτό σας απαντάω στον τόνο που εσείς δίνετε (βλέπε "τιμητής της Γερμανικής uber alles τεχνολογίας", "τρώτε το κουτόχορτο"). Επιπλέον τι μπορεί να σημαίνει για το πνευματικό επίπεδο κάποιου το ότι οι επιλογές του είναι αποτέλεσμα μόνο επιτυχημένου marketing και πουλημένων δημοσιογράφων;

Οι αναφορά μου σε "λαδιέρες" είναι απλώς επανάληψη της κύριας μομφής κατά των TSi, με μια δόση αυτοσαρκασμού. Κι εμένα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που χρειάζεται συμπλήρωμα περί τα 1200ml κάθε 10.000 Km, αλλά το έχω αποδεχτεί ως χαρακτηριστικό αυτών των κινητήρων και όχι πρόβλημα (it's not a bug, it's a feature όπως λένε και οι αγγλοσάξωνες). Εξάλλου εσείς τουλάχιστον, ως οπαδός της Alfa Romeo, αυτό θα πρέπει να το καταλαβαίνετε...

Κατά τ' άλλα, οι αναφορές σας στο παρελθόν των γερμανικών εταιριών είναι απλώς εκτός θέματος. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν γνωρίσει πάνω και κάτω στην ιστορία τους - θυμηθείτε την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία από το ζενίθ των 60ς στο ναδίρ των 90ς...

Όσο για τις ποικίλες αναφορές σας σε προβλήματα που έχουν γραφεί στο forum του vwclub, δεν μου λένε και πολλά πράγματα, καθώς αντίστοιχες θα βρείτε και στα fora των υπόλοιπων ευρωπαίων κατασκευαστών. Εξάλλου το είπαμε, η VW σαφώς υπολείπεται σε αξιοπιστία των κορυφαίων ιαπώνων και κορεατών, όντας κάπου στο μέσο όρο.

Σχετικά με τα υστερόγραφα:
Υ.Γ.1: Για να μην υποθέσω ότι είστε απλώς αντιδραστικός, θα υποθέσω ότι δεν γνωρίζετε τη διαδρομή για Γύθειο για να συμπεραίνετε ότι η ταχύτητα των 93 Km/h είναι χαμηλή για την κατανάλωση. Από τα 540 Km ταξιδιού, τα 200 αντιστοιχούν σε ορεινό επαρχιακό δρόμο με πολύ στροφιλίκι και αναγκαστικά χαμηλές ταχύτητες, τα 20 σε πόλη και μόνο τα 320 σε εθνική οδό. Ως εκ τούτου η μεση πραγματική ταχύτητα των 93 Km/h και ο χρόνος των 2 ωρών και 45 λεπτών αντικατοπτρίζουν μια σχετικά σβέλτη οδήγηση σε δρόμους με έντονες υψομετρικές διαφορές. στοιχεία που επιβαρύνουν την κατανάλωση. Όσο για το trip computer έχει αποδειχτεί κατ' εξακολούθηση, σε διασταύρωση με φουλαρίσματα, πολύ ακριβές (με αποκλίσεις της τάξης του 0,1 lt / 100 Km). Εν γένει (και κατά γενική ομολογία) ο συνδυασμός των TSi με τα DSG έχει αποδειχτεί εξαιρετικά οικονομικός σε κατανάλωση.
Υ.Γ.2: Οι τεχνολογίες που εισήγαγε πρώτη η VW μαζικά στις μικρομεσαίες κατηγορίες είναι το downsizing στους κινητήρες και τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, τα οποία ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι ευρωπαίοι κατασκευαστές (και κάποιοι εκτός Ευρώπης) έσπευσαν να υιοθετήσουν εκ των υστέρων.

Και για να προσθέσω και ένα δικό μου υστερόγραφο:
Υ.Γ.3: Εγώ στα 25 χρόνια που οδηγώ, έχω αγοράσει ιαπωνικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά (τότε ιταλικά στην ουσία), κορεάτικα αυτοκίνητα και αισθάνομαι ευτυχής γιατί δεν πάσχω από οπαδισμό και μπορώ να διαλέγω κάθε φορά το μοντέλο, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΦΙΡΜΑΣ, που πιστεύω ότι μου προσφέρει περισσότερα για τα λεφτά μου τη δεδομένη στιγμή. Μπορείτε να πείτε το ίδιο και για σας;
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Αγαπητέ διαχειριστά, μου φαίνεται ότι το γεγονός ότι είστε γνωστό fan boy της Alfa Romeo, σας εμποδίζει όχι μόνο στο να είστε στοιχειωδώς αντικειμενικός, αλλά και στο να κατανοείτε τα γραπτά των άλλων και να μπορείτε να βοηθήσετε μια συζήτηση, ως οφείλετε με βάση την ειδικότητά σας.
Είναι προφανές πως δεν παρακολουθείτε συζητήσεις εδώ μέσα.....
Συζητήσεις όχι του τελευταίου έτους μόνο.
Αν το κάνατε, θα βλέπατε πως μπορεί να μου αρέσουν οι Alfa Romeo αλλά ουδέποτε θα πρότεινα σε κάποιον να αγοράσει Alfa Romeo αν δεν άφηνε να εννοηθεί πως του ταιριάζει ο χαρακτήρας τους. Σε πάρα πολλές ερωτήσεις περί απόκτησης νέου οχήματος, δεν έχω προτείνει «πάρε Alfa» όπως θα έκανε ένα fan boy.
Το αν είμαι αντικειμενικός ή όχι, αφήνω τα μέλη να το κρίνουν. Αν δεν με θεωρείτε αντικειμενικό, ειλικρινά δεν με στεναχωρεί......
Άλλο όμως αυτό και άλλο να λέτε πως δεν μπορώ να βοηθήσω σε μια συζήτηση....
Αν το πιστεύετε αυτό, τότε δυστυχώς για εσάς, δεν μπορείτε ούτε κατά διάνοια να ζυγίσετε καταστάσεις και συζητήσεις που έχουν γραφτεί εδώ.

Ευτυχώς για εμάς, δεν είστε ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος
Θα ζήσουμε όμως

Επιπροσθέτως, δεν υπάρχει θέμα «ειδικότητας» εδώ στο τμήμα «αυτοκίνητα/μοτοσυκλέτες»
Είναι ένα υπο-φόρουμ στο οποίο συζητάμε για πραγματάκια που μας αρέσουν.
Δεν βγάζω λεφτά από τις συζητήσεις, η δουλειά μου δεν έχει καμία σχέση με τα «αυτοκινητιστικά».
Όσο «ειδικός» είμαι εγώ, άλλο τόσο μπορεί να είναι κάθε μέλος που συμμετέχει.
Ίσως βέβαια, η «εξειδίκευσή μου» να είναι άλλη μια βιαστική κρίση σας, που απλά αποδεικνύει πόσο ρηχά κρίνετε τους συνομιλητές σας.
Επίσης δεκτό.....






Κατ' αρχάς το Ράδιο Αρβύλα αναφερόταν στις ανυπόστατες φήμες περί βελτίωσης της ιπποδύναμης στα 1.4 TSi με αναβάθμιση λογισμικού στο πρώτο σέρβις. Όσο για την αναφορά στον ξάδελφο, εσείς την κάνατε πρώτος στο ποστ σας #11 και αυτό εγώ απλώς επανέλαβα (copy paste).
Το Ράδιο Αρβύλα το είπατε εσείς....
Τον ξάδελφο τον ανέφερε ο Γρηγόρης (tigergreg)
Μήπως πέρα από τις βιαστικότατες κρίσεις σας για τους συνομιλητές σας, ξεχνάτε να διαβάζετε και τα κείμενα που εμφανίζονται στις συζητήσεις?
Διαβάστε λοιπόν το #5 post του thread και προσέξτε ποιος ανέφερε πρώτος τον...ξάδελφο
Ευτυχώς, δεν διεκδικώ το ©.........



Κατά δεύτερον, ούτε εγώ σας ειρωνεύτηκα στο προηγούμενό μου ποστ και σε αυτό σας απαντάω στον τόνο που εσείς δίνετε (βλέπε "τιμητής της Γερμανικής uber alles τεχνολογίας", "τρώτε το κουτόχορτο"). Επιπλέον τι μπορεί να σημαίνει για το πνευματικό επίπεδο κάποιου το ότι οι επιλογές του είναι αποτέλεσμα μόνο επιτυχημένου marketing και πουλημένων δημοσιογράφων;
Δεν είμαι ο μόνος που βρίσκω ειρωνικό τον τρόπο γραφής σας.....
Ή ξεχάσατε πάλι να διαβάσετε τους συνομιλητές σας?
Αλλά ακόμα και αν θέλετε να εφαρμόσετε το «στρίβειν αλά Γαλλικά» (ή μάλλον....Γερμανικά), μπορείτε με ειλικρίνεια να μας πείτε σε ποιους αναφέρεστε όταν αναφέρετε τον χαρακτηρισμό «πεφωτισμένοι»?





Οι αναφορά μου σε "λαδιέρες" είναι απλώς επανάληψη της κύριας μομφής κατά των TSi, με μια δόση αυτοσαρκασμού. Κι εμένα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που χρειάζεται συμπλήρωμα περί τα 1200ml κάθε 10.000 Km, αλλά το έχω αποδεχτεί ως χαρακτηριστικό αυτών των κινητήρων και όχι πρόβλημα (it's not a bug, it's a feature όπως λένε και οι αγγλοσάξωνες). Εξάλλου εσείς τουλάχιστον, ως οπαδός της Alfa Romeo, αυτό θα πρέπει να το καταλαβαίνετε...
Το πως εξελίσσεται η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία (ΙΜΗΟ πάντα) υπάρχει παραπάνω......Και δεν ήταν off topic επειδή δεν σας βολεύει....
Το αυτοκίνητό σας είναι λαδιέρα, ανεξάρτητα αν το λέτε χαριτολογώντας για να δικαιολογήσετε τα 30+ χιλιάρικα που δώσατε και πρέπει δυστυχώς να στρογγυλέψετε στα αυτιά όλων όσων σας διαβάζουν!!
Και όχι, δεν το χαρακτηρίζω εγώ λαδιέρα.....
Έτσι το χαρακτηρίζατε εσείς και πολλοί ακόμα το κάθε όχημα με κατανάλωση λαδιού, πριν από μερικά χρόνια, όταν αναφερόσαστε σε οχήματα άλλης προέλευσης.
Τότε που πολύς κόσμος, επειδή δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί εκείνα τα καταραμένα τα Ιταλικά αυτοκίνητα ήταν τόσο γρηγορότερα και καλύτερα στο δρόμο και έπρεπε κάτι να τους προσάψουν......
Τι να κάνουμε?
Τώρα ο όρος λαδιέρα μπήκε και στο engine bay πολλών γερμανικών οχημάτων.....
Μικρός που είναι ο κόσμος.....

Και τώρα ξαφνικά, όλοι ο «γερμανόφιλοι» θυμήθηκαν το αγγλοσαξονικό ύφος και σχόλια τύπου: «it's not a bug, it's a feature» :138:
Μερικά χρόνια πριν όμως έσκιζαν τα ιμάτιά τους πως τα Ιταλικά και τα Γαλλικά είναι μπορντέλα και καίνε λάδια και τρίζουν και σαπίζουν και και και.....
Τώρα που αυτά εμφανίζονται στα «Γερμανάκια», δεν είναι προβλήματα, είναι....χαρακτήρας
:135:

Δυστυχώς για εσάς, δεν έχω τέτοιες καταναλώσεις λαδιού.
ΔΕΝ τις κρίνω, αλλά άνετα κοροϊδεύω την αλλαγή πλεύσης των γερμανόφιλων......
Ναι, θεωρώ φυσιολογική την καύση λαδιού, ΑΝΑΛΟΓΩΣ του στυλ οδήγησης και απόδοσης και σχεδίασης ενός κινητήρα, αλλά τώρα που έγινε η θάλασσα γιαούρτι, κάποιοι έχασαν τα κουτάλια τους..... Τι κρίμα.....
Πληρώστε σήμερα 30% παραπάνω για να πάρετε αυτά που τόσα χρόνια πριν κοροϊδεύατε.....




Κατά τ' άλλα, οι αναφορές σας στο παρελθόν των γερμανικών εταιριών είναι απλώς εκτός θέματος. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν γνωρίσει πάνω και κάτω στην ιστορία τους - θυμηθείτε την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία από το ζενίθ των 60ς στο ναδίρ των 90ς...
Οι συζητήσεις στην κατηγορία αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών δεν ήταν ποτέ αυστηρές και on topic. Πάντα άπλωναν προς πολλές κατευθύνσεις που όμως άφηναν μια ωραία γεύση γιατί ήταν συζητήσεις για κάτι που μας παθιάζει: την αυτοκίνηση.....
Αλλά είπαμε....Πιθανότατα να μην διαβάζατε τις συζητήσεις, ή να μην διαβάζατε όλες τις κουβέντες κάποιων συζητήσεων....
Όσο όμως έχω εγώ «τα κλειδιά» της κατηγορίας, αφήστε σε μένα να ελέγχω την άνεση με την οποία γράφουν όλοι εδώ.
Δεν είδα κάποιον να ενοχλείται από τα «off topic»
Και με τον Γρηγόρη (tigergreg) έχουμε διαφορές στις απόψεις, αλλά προφανώς έχει και εκείνος το ίδιο πάθος με την αυτοκίνηση και του αρέσει να «πλαταίνει» τις κουβέντες.
Μάλλον είστε ο μόνος που ενοχλήθηκε....




Όσο για τις ποικίλες αναφορές σας σε προβλήματα που έχουν γραφεί στο forum του vwclub, δεν μου λένε και πολλά πράγματα, καθώς αντίστοιχες θα βρείτε και στα fora των υπόλοιπων ευρωπαίων κατασκευαστών. Εξάλλου το είπαμε, η VW σαφώς υπολείπεται σε αξιοπιστία των κορυφαίων ιαπώνων και κορεατών, όντας κάπου στο μέσο όρο.
Και φθάσαμε στο φλουρί της βασιλόπιτας....
Στον πάτο του καζανιού....
Δεν σας λένε τίποτα τα όσα γράφουν οι ιδιοκτήτες των οχημάτων του VAG.....
ΟΚ
Τα παραδείγματα ήταν σαφείς αναφορές που φέρνουν τις απόψεις σας, των προηγούμενων ετών, αντιμέτωπες με το σήμερα.....
Ό,τι κοροϊδεύατε τόσα χρόνια, το λούζεστε σήμερα.
Και για να μαλακώσετε τον πόνο από το ξύλο που σας ρίχνει η vag στα πλευρά, αρχίζετε να μιλάτε για αγγλοσαξονικό ύφος και χαρακτήρα και πως είναι φυσιολογικό να καίει λάδια και και και.....
Αυτά που τόσα χρόνια ήταν πεδίο γέλιου σας για τις άλλες εταιρίες, τώρα που σας λούζει και γλιτώνετε την πιτυρίδα, σας αρέσει....

Τώρα ξαφνικά, οι Γερμανικές εταιρίες, δεν είναι η σούπερ-ντούπερ αξιόπιστες που φωνάζατε τόσο καιρό. Τώρα ξαφνικά έγιναν «μέσος όρος» και τα ταπεινά Hyundai που δείχνατε με το δάκτυλο και χαμογελούσατε ειρωνικά, έγιναν αξιόπιστα και σκυλιά.....

Τώρα που δεν μπορείτε να ισχυρισθείτε πως τα Γερμανικά υπερέχουν σε παθητική ασφάλεια, που δεν υπερέχουν σε αξιοπιστία, που δεν υπερέχουν σε σχεδιασμό κοκ, αρχίζετε να μιλάτε για «απτή ποιότητα», για ποιοτικό ήχος στο κλείσιμο της πόρτας και για τεχνολογία downsizing....
Βέβαια....
Οι Γερμανοί ανακάλυψαν τον τροχό και έφεραν στην αγορά μοτέρ που υπήρχαν ήδη στην αγορά 10+ χρόνια πιο πριν.....
Αλλά βέβαια. Τότε τα Punto GT με 1.4lt και 136 ίππους ήταν λαδιέρες και έτριζαν
Τώρα τα Golf με 1.4lt και 120 άλογα που είναι λαδιέρες και τρίζουν και κάνουν αναλογικά και περισσότερα €, είναι η τεχνολογική υπεροχή και μοναδικότητα που όλοι αντιγράφουν......
Όταν κυκλοφορούσαν R5 GT οι Γερμανοί έφτιαχναν τρομερά και υπέροχα μοτέρ 1.8t με 90 άλογα και τα πουλούσαν σαν.....GT (Golf 1.8 GT, mk2 & mk3)
Όταν υπήρχαν Uno Turbo i.e. οι Γερμανοί μιλούσαν για αναξιόπιστα αυτοκίνητα και έβγαζαν στην αγορά το πιο αναξιόπιστο σύστημα υπερτροφοδότησης: G-lader
Ή το ξεχάσαμε και αυτό?
Ξεχάσαμε τα αυτοδιαλυόμενα G40 & G60? Αλλά ναι...Ήταν χαρακτήρας και αυτά......
Μάλιστα.....






Σχετικά με τα υστερόγραφα:
Υ.Γ.1: Για να μην υποθέσω ότι είστε απλώς αντιδραστικός, θα υποθέσω ότι δεν γνωρίζετε τη διαδρομή για Γύθειο για να συμπεραίνετε ότι η ταχύτητα των 93 Km/h είναι χαμηλή για την κατανάλωση. Από τα 540 Km ταξιδιού, τα 200 αντιστοιχούν σε ορεινό επαρχιακό δρόμο με πολύ στροφιλίκι και αναγκαστικά χαμηλές ταχύτητες, τα 20 σε πόλη και μόνο τα 320 σε εθνική οδό. Ως εκ τούτου η μεση πραγματική ταχύτητα των 93 Km/h και ο χρόνος των 2 ωρών και 45 λεπτών αντικατοπτρίζουν μια σχετικά σβέλτη οδήγηση σε δρόμους με έντονες υψομετρικές διαφορές. στοιχεία που επιβαρύνουν την κατανάλωση. Όσο για το trip computer έχει αποδειχτεί κατ' εξακολούθηση, σε διασταύρωση με φουλαρίσματα, πολύ ακριβές (με αποκλίσεις της τάξης του 0,1 lt / 100 Km). Εν γένει (και κατά γενική ομολογία) ο συνδυασμός των TSi με τα DSG έχει αποδειχτεί εξαιρετικά οικονομικός σε κατανάλωση.

Ξαναδείτε τους αριθμούς...
540km σε λιγότερο από 3 ώρες δεν δίνει μ.ω.τ 93km/h
Φαντάζομαι πως μιλάτε για μέση ωριαία στο ένα σκέλος της διαδρομής.....
Από την άλλη, η κατανάλωση που αναφέρατε δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μικρή (ούτε και μεγάλη)
Τέτοια νούμερα μπορεί να πετύχει ένα πολύ μεγάλο πλήθος οχημάτων, ανεξάρτητα αν είναι T(F)si, TSi, FSi, XLi, GLi......
Αν δεν το πιστεύετε, δοκιμάστε με οποιοδήποτε άλλο όχημα και θα δείτε πως είναι εύκολος στόχος

Αυτό που «διακριτικά» μας κρύβετε όμως είναι το εξής:
Τις τεράστιες αποκλίσεις στα νούμερα των καταναλώσεων αναλόγως τον τρόπο οδήγησης.
Σε ένα κλασικό ατμοσφαιρικό, όσο και να πιείτε το αίμα του σε ένα ταξίδι, θα δείτε ένα 7.5-8 στις χαμηλές και άντε να φθάσει σε ένα 11 στις υψηλές καταναλώσεις.
Ένα T(F)Si όμως, μπορεί να παίξει στα 8 αλλά και στα....18.....





Υ.Γ.2: Οι τεχνολογίες που εισήγαγε πρώτη η VW μαζικά στις μικρομεσαίες κατηγορίες είναι το downsizing στους κινητήρες και τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, τα οποία ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι ευρωπαίοι κατασκευαστές (και κάποιοι εκτός Ευρώπης) έσπευσαν να υιοθετήσουν εκ των υστέρων.
Είπαμε....Οι γερμανοί ανακάλυψαν τον τροχό!!!
Τα μόνα που δέχομαι είναι τα διπλού συμπλέκτη κιβώτια που δεν εξελίχθηκαν μόνο από τους γερμανούς.....Ταυτόχρονα υπήρξαν και στην Ιαπωνία (GT-R).
Παρόλα αυτά μπορώ να δεχθώ την ωραία τεχνολογική εφαρμογή και να πω μπράβο στην ιδέα και την υλοποίηση.
Δείτε όμως πως άργησαν στο ραφινάρισμα και άλλες εταιρίες έβγαλαν αντίστοιχα κιβώτια με πιο τελειοποιημένο τρόπο λειτουργίας.





Και για να προσθέσω και ένα δικό μου υστερόγραφο:
Υ.Γ.3: Εγώ στα 25 χρόνια που οδηγώ, έχω αγοράσει ιαπωνικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά (τότε ιταλικά στην ουσία), κορεάτικα αυτοκίνητα και αισθάνομαι ευτυχής γιατί δεν πάσχω από οπαδισμό και μπορώ να διαλέγω κάθε φορά το μοντέλο, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΦΙΡΜΑΣ, που πιστεύω ότι μου προσφέρει περισσότερα για τα λεφτά μου τη δεδομένη στιγμή. Μπορείτε να πείτε το ίδιο και για σας;
Ευτυχώς για μένα έχω δοκιμάσει και άλλες εταιρίες και μερικές εξακολουθώ να τις στηρίζω τακτικότατα (βλέπε Hyundai για παράδειγμα).
Και συνειδητά, με βάση τις δικές μου ανάγκες και απαιτήσεις έχω επιλέξει να οδηγώ Alfa Romeo. Τώρα.....
Μπορεί το επόμενό μου αυτοκίνητο να είναι Ιαπωνικό ή Γαλλικό πχ
Θα μπορούσε να είναι ακόμα και Γερμανικό, αν αλλάξουν κάποια στεγανά στις επιλογές των σχεδιαστών των γερμανικών εταιριών.
Προς το παρόν είμαι ευχαριστημένος από τις επιλογές μου.
Όταν αύριο-μεθαύριο πρέπει να αλλάξω όχημα, θα δω τις μου προσφέρει η αγορά και θα διαλέξω.

ΑΝ διαβάζατε, θα βλέπατε πως συχνά πυκνά αναφέρω μοντέλα άλλων εταιριών που μου αρέσουν πολύ (πχ S2000, 106GTi, Clio RS, 500 Abarth, Punto Evo, DS3, M3, M5 E39 και μόνο, TypeR, GT-R, Genesis, Ceed XL, S60, 306 S16, Deltona, Land Cruiser, Pajero, Range Rover, C63 AMG, SL, EVO X, STi, mini works, 207 RC κοκ)
Αλλά μάλλον, δεν διαβάζατε..........
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑΜΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΣΤΑ ΝΤΗΖΕΛ ΠΡΩΤΗ ΗΤΑΝ Η ΜΙΣΟΥΣΒΗΣΕΙ ΠΟΥΒΑΛΕ ΑΜΕΣΟ ΣΤΑ ΝΤΗΖΕΛ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤ ΙΔΙΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ. ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ.
Μικρή διόρθωση. Η Mitsubishi έβαλε πρώτη άμεσο ψεκασμό σε κινητήρα βενζίνης και όχι diesel.

Σε diesel είχε μείνει πολύ πίσω και μόλις το 2010 έβγαλε τον πρώτο diesel της στη μικρομεσαία κατηγορία (εξαιρούνται 4Χ4 και μεγάλα SUV), τον 1.8 του ASX. Μέχρι τώρα δανειζόταν τον 2.0 TDi της VAG.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.596
Μηνύματα
3.019.008
Members
38.472
Νεότερο μέλος
nickger
Top