Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Κύριε διαχειριστά, κατ' αρχάς οφείλω να ζητήσω συγνώμη για τη χρήση του χαρακτηρισμού "πεφωτισμένοι" σε όποιον (κι εσάς) μπορεί να αισθάνθηκε προσβεβλημένος.

Από εκεί και πέρα, θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι απλώς δεν κατέχετε την τέχνη / τεχνική της συζήτησης, όταν (παρόλο που είσαστε και διαχειριστής) εκτρέπετε την συζήτηση με το ύφος σας που δείχνει εμπάθεια, απέναντι σε κάποιον που δεν γνωρίζετε καν, διαστρεβλώνοντας ταυτόχρονα τις απόψεις του και βάζοντας στο στόμα του άλλες απόψεις που δεν έχει (ενδεικτικό το κείμενο σας στη μέση του ποστ σχετικά με το φλουρί της βασιλόπιτας και τον πάτο του καζανιού). Εν συντομία, αναλώνεστε σε ένα παραλήρημα κατά της VW και της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, όχι μόνο στο παρόν τους αλλά και στο παρελθόν τους, ενώ ταυτόχρονα υποθέτετε ότι εγώ είμαι και ήμουν ανέκαθεν παρωπιδικός και ανευ όρων υπερασπιστής τους. Οπαδός είστε εσείς, όχι εγώ. Εγώ ξεκαθάρισα εξ' αρχής ότι η VAG απέχει από την κορυφή σε θέματα αξιοπιστίας (όπως και όλοι οι άλλοι ευρωπαίοι κατασκευαστές) και δεν ήμουν ποτέ δημόσιος κατήγορος των ιταλικών αυτοκινήτων ούτε "εκπρόσωπος τύπου" των γερμανικών (όπως ΥΠΟΘΕΤΕΤΕ στο κέιμενό σας). Διαβάζοντας για την αυτοκίνηση εδώ και 30 χρόνια, σέβομαι τα επιτεύγματα κάθε εθνικής σχολής αυτοκίνησης, αναγνωρίζοντας σε καθεμία και τα θετικά και τα αρνητικά.

Θα μπορούσα να σας απαντήσω και σε διάφορα σημεία που θέτετε σχετικά με καταναλώσεις, τρόπο οδήγησης κτλ, αλλά τελικά δεν μπορώ να συμμετάσχω περαιτέρω σε μια κουβέντα που θα μπορούσε να είναι πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά εσείς εκτρέψατε σε οπαδικό παροξυσμό...
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Προσωπικά θα εκτιμούσα εάν απαντούσες στο θέμα και όχι στον moderator.
Όμοια, δε θα ήταν άσχημο εάν απαντούσες στις τοποθετήσεις των υπολοίπων εάν δε θες να ασχοληθείς με τον Δημητρόπουλο...
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Προσωπικά θα εκτιμούσα εάν απαντούσες στο θέμα και όχι στον moderator.
Όμοια, δε θα ήταν άσχημο εάν απαντούσες στις τοποθετήσεις των υπολοίπων εάν δε θες να ασχοληθείς με τον Δημητρόπουλο...
Έχεις δίκιο, θα μπορούσα να απαντήσω στις τοποθετήσεις των υπολοίπων και θα λέγαμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα, αλλά πλέον δεν έχω διάθεση να το κάνω. Ξενέρωσα...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Κύριε διαχειριστά, κατ' αρχάς οφείλω να ζητήσω συγνώμη για τη χρήση του χαρακτηρισμού "πεφωτισμένοι" σε όποιον (κι εσάς) μπορεί να αισθάνθηκε προσβεβλημένος.

Από εκεί και πέρα, θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι απλώς δεν κατέχετε την τέχνη / τεχνική της συζήτησης, όταν (παρόλο που είσαστε και διαχειριστής) εκτρέπετε την συζήτηση με το ύφος σας που δείχνει εμπάθεια, απέναντι σε κάποιον που δεν γνωρίζετε καν, διαστρεβλώνοντας ταυτόχρονα τις απόψεις του και βάζοντας στο στόμα του άλλες απόψεις που δεν έχει (ενδεικτικό το κείμενο σας στη μέση του ποστ σχετικά με το φλουρί της βασιλόπιτας και τον πάτο του καζανιού). Εν συντομία, αναλώνεστε σε ένα παραλήρημα κατά της VW και της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, όχι μόνο στο παρόν τους αλλά και στο παρελθόν τους, ενώ ταυτόχρονα υποθέτετε ότι εγώ είμαι και ήμουν ανέκαθεν παρωπιδικός και ανευ όρων υπερασπιστής τους. Οπαδός είστε εσείς, όχι εγώ. Εγώ ξεκαθάρισα εξ' αρχής ότι η VAG απέχει από την κορυφή σε θέματα αξιοπιστίας (όπως και όλοι οι άλλοι ευρωπαίοι κατασκευαστές) και δεν ήμουν ποτέ δημόσιος κατήγορος των ιταλικών αυτοκινήτων ούτε "εκπρόσωπος τύπου" των γερμανικών (όπως ΥΠΟΘΕΤΕΤΕ στο κέιμενό σας). Διαβάζοντας για την αυτοκίνηση εδώ και 30 χρόνια, σέβομαι τα επιτεύγματα κάθε εθνικής σχολής αυτοκίνησης, αναγνωρίζοντας σε καθεμία και τα θετικά και τα αρνητικά.

Θα μπορούσα να σας απαντήσω και σε διάφορα σημεία που θέτετε σχετικά με καταναλώσεις, τρόπο οδήγησης κτλ, αλλά τελικά δεν μπορώ να συμμετάσχω περαιτέρω σε μια κουβέντα που θα μπορούσε να είναι πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά εσείς εκτρέψατε σε οπαδικό παροξυσμό...

Αρχίσατε το....«στρίβειν αλά...Γερμανικά»? :138:
Επί της ουσίας θα πείτε κάτι?
Έχουν ειπωθεί παραπάνω ένα κάρο πράγματα.....
Αλλά αποφεύγετε να απαντήσετε.

Υ.Γ.1: Για το παρόν των Γερμανοβιομηχανιών έχω ήδη πει.... Έτσι και πιάσουμε και το παρελθόν (με κάτι ανεκδιήγητα οχήματα τύπου σκαραβαίου πχ), θα γελάμε για πολύ καιρό ακόμα.....

Υ.Γ.2: Τα σχόλια τύπου «θα μπορούσα να απαντήσω αλλά δεν το κάνω» δείχνουν πόσο θέλετε να συζητήσετε. Δεν ξέρω (ούτε με ενδιαφέρει) αν είναι έλλειψη επιχειρημάτων ή τεχνική αποφυγής.

Υ.Γ.3: Είναι η δεύτερη φορά που ζητώ να σταματήσετε τους χαρακτηρισμούς. Μπορεί να έχετε συνηθίσει να χαρακτηρίζετε (όπως κάνουν οι Γερμανοί) αλλά είναι η τελευταία φορά που το ζητώ ευγενικά. Γράψτε ό,τι θέλετε, υποστηρίξτε τις απόψεις σας (αν έχετε επιχειρήματα) αλλά αποφύγετε χαρακτηρισμούς
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Έχεις δίκιο, θα μπορούσα να απαντήσω στις τοποθετήσεις των υπολοίπων και θα λέγαμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα, αλλά πλέον δεν έχω διάθεση να το κάνω. Ξενέρωσα...
Μάλλον θα το αφήσω ασχολίαστο αυτό.............. :121:
 

Μηνύματα
4.351
Reaction score
1.769
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

εχω αλλαξει 10 αυτοκινητα.

nissan,audi,mercedes,renault,fiat.

πρωτη φορα κατοχος ιταλικου.

απο ολα ημουν ευχαριστημενος εκτος απο το audi.

η mercedes μπορει να ηταν το καλυτερο αυτοκινητο απο ολα

αλλα ηταν βαρυ και δυσκινητο αυτοκινητο.

αυτο που θελω απο ενα αυτοκινητο μου το δινη το stilo.

οπως εγραψε και ο δημητροπουλος απο ολες τις χωρες υπαρχουν

αξιολογα αυτοκινητα.

παρτε οτι σας αρεση και ξεχαστε τα περι αξιοποιστιας κλπ.

δεν υπαρχουν ποια αυτα.

ακομα και για τα ιαπωνεζικα αρχιζουν και ακουγονται

παραπονα πλεον.

ισως σε μερικα χρονια να κλειση η ψαλιδα και προς τα εκει.
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Αρχίσατε το....«στρίβειν αλά...Γερμανικά»? :138:
Επί της ουσίας θα πείτε κάτι?
Έχουν ειπωθεί παραπάνω ένα κάρο πράγματα.....
Αλλά αποφεύγετε να απαντήσετε.

Υ.Γ.1: Για το παρόν των Γερμανοβιομηχανιών έχω ήδη πει.... Έτσι και πιάσουμε και το παρελθόν (με κάτι ανεκδιήγητα οχήματα τύπου σκαραβαίου πχ), θα γελάμε για πολύ καιρό ακόμα.....

Υ.Γ.2: Τα σχόλια τύπου «θα μπορούσα να απαντήσω αλλά δεν το κάνω» δείχνουν πόσο θέλετε να συζητήσετε. Δεν ξέρω (ούτε με ενδιαφέρει) αν είναι έλλειψη επιχειρημάτων ή τεχνική αποφυγής.

Υ.Γ.3: Είναι η δεύτερη φορά που ζητώ να σταματήσετε τους χαρακτηρισμούς. Μπορεί να έχετε συνηθίσει να χαρακτηρίζετε (όπως κάνουν οι Γερμανοί) αλλά είναι η τελευταία φορά που το ζητώ ευγενικά. Γράψτε ό,τι θέλετε, υποστηρίξτε τις απόψεις σας (αν έχετε επιχειρήματα) αλλά αποφύγετε χαρακτηρισμούς
Άς παραβώ λοιπόν την προηγούμενη δήλωση μου περί αποχής και ας απαντήσω επί της ουσίας, σε κάποια από τα πράγματα που έχουν ειπωθεί εν συντομία κι επιγραμματικά:

1. Η ουσία του downsizing δεν είναι η κατασκευή μικρών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων (που υπάρχουν από τη δεκαετία του 80), αλλά η δυνατότητα μείωσης της κατανάλωσης μέσω της συνδυαστικής χρήσης μιας σειράς τεχνολογιών (υπερτροφοδότηση, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός, 6άρια κιβώτια με μακριές σχέσεις που καλύπτονται από την παρεχόμενη ροπή κτλ).
2. Ένας κινητήρας TSi (εδώ μπορείτε να βάλετε στη θέση του και τους αντίστοιχους του ανταγωνισμού) σαφώς και μπορεί να κινηθεί σε ένα μεγάλο εύρος κατανάλωσης. Εμένα όμως μου αρκεί ότι η κατανάλωση του δικού μου δίλιτρου T(F)Si, μπορεί με έξυπνα σβέλτη οδήγηση να είναι αντίστοιχη σε ίδιες συνθήκες με ενός ατμοσφαιρικού 1600αριού με λιγότερο από τη μισή ιπποδύναμη. Σαφώς και είναι αναμενόμενο ότι αν βγάλω βόλτα και τα 250 άλογα θα πρέπει να τα ταϊσω και τον αντίστοιχο σανό...
3. Σε κοινό χαλαρό ταξίδι δύο φίλων σε κονβόι από Αθήνα στα Ιωάννινα, ο ένας με Focus 2.0 145 ίππων και ο άλλος με Golf 1.4 TSi 140 ίππων, η διαφορά στην κατανάλωση άγγιξε τα 2lt/100Km υπέρ του δεύτερου, με το πρόσθετο bonus ότι έφτασε πιο ξεκούραστος, έχοντας πολύ πιο άνετες προσπεράσεις και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου (λόγω 6ης σχέσης).
4. Θα ξαναγράψω ότι όλα τα fora των αυτοκινητιστικών club βρίθουν από αναφορές σε βλάβες. Είμαι βέβαιος ότι αντίστοιχες παραπομπές με αυτές που αναφέρθηκαν από το vwclub μπορεί κανείς να βρείς και στα clubs των υπόλοιπων κατασκευαστών.
5. Επειδή μπερδευτήκατε με τα χιλιόμετρα, τους χρόνους και τις μέσες ταχύτητες και καταναλώσεις του χθεσινού ταξιδιού μου, κρατήστε μόνο το σημαντικό: ότι είχα την ίδια κατανάλωση που θα είχα σε αντίστοιχες συνθήκες (μάλλον σχεδόν αντίστοιχες γιατί θα ήμουν πιο αργός και λιγότερο ξεκούραστος) με το παλαιό ατμοσφαιρικό 1600άρη Focus μου. Κι αν αντί για δίλιτρο TFSi είχα ένα 1.4 TFSi θα ήμουν σημαντικά οικονομικότερος.
6. Η VW βεβαίως δεν δικαιούται τα εύσημα για την ανακάλυψη των τεχνολογιών που χρησιμοποιεί, αλλά τη μαζική εισαγωγή τους στις γραμμές παραγωγής "ταπεινών" μικρομεσαίων αυτοκινήτων, οδηγώντας και τον ανταγωνισμό στο να προσφέρει συνολικά καλύτερα αυτοκίνητα για το μέσο ή και απαιτητικό χρήστη.
7. Για την ιστορία παρελθούσων δεκαετιών, δεν θα μιλήσω, καθώς καμία σχέση δεν έχει σε ένα θέμα για TSi. Απλώς θα πω ότι όλοι οι κατασκευαστές έχουν μεγάλες επιτυχίες και απίστευτες αποτυχίες στο παρελθόν τους. Αν θέλετε ανοίξτε κάποιο θέμα με ιστορικές αναδρομές για όλες τις μάρκες και θα τα συζητήσουμε εκεί.

Κατά τ' άλλα, μάλλον κάποιο λάθος κάνετε όταν κατηγορείτε εμένα για χαρακτηρισμούς, όταν εσείς έχετε πράξει τα ίδια και χειρότερα. Μην ξεχνάτε ότι αν εγώ οφείλω ως μέλος του avsite να είμαι μια φορά σωστός στη συμπεριφορά μου εδώ μέσα, εσείς θα πρέπει, λόγω θέσης, να είστε δέκα φορές πιο σωστός!

Υ.Γ.: Αν μου ξέφυγε κάποιο θέμα ουσίας, παρακαλώ υποδείξτε το μου, ώστε να απαντήσω για να μη ληφθεί ως "έλλειψη επιχειρημάτων ή τεχνική αποφυγής".
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Προσπερνώ τις υποδείξεις για τα off topic
Προσπερνώ τα περί πεφωτισμένων
Προσπερνώ και τα περί fan boy & πως δεν μπορώ να καταλάβω τι γράφετε και έλλειψη αντικειμενικότητας κλπ
Μπορείτε να μας εξηγήσετε γιατί είμαστε και βλάκες & ανίδεοι?
Γράφατε αυτά......

Αυτό λέει ότι δεν πρέπει να μεταφέρουμε εδώ μέσα ότι κοτσάνα μεταδίδει το ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΛΑ. Μετά συγχωρήσεως.

Τα ίδια βεβαίως ισχύουν και για τις χαζομάρες περί αναξιοπιστίας των TSi.

.....και αυτά σχολίασα.
Μετά αρχίσατε τα περί ανωτερότητας των Γερμανών και πολλά ακόμα.
Τελικά είναι ράδιο αρβύλα?

Δεν μπορώ τώρα να γράψω περισσότερα γιατί γράφω από το κινητό.
Θα το κάνω το βράδυ όμως
Μέχρι τότε, δείτε από ποια αφορμή ξεκίνησα
Δεν μπορείτε να χαρακτηρίζετε ως ψέμα (& ψεύτες) κάποιους που περιγράφουν την αλήθεια

Τελικά, είχατε δίκιο στην δήλωσή σας περί Αρβυλών και χαζομάρων?
 

Μηνύματα
31.810
Reaction score
26.665
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ 2-3 ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΑ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΤΟ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ Η ΤΟΥΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΦΟΥΜΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Xωρίς να θέλω να προκαλέσω ή να αντιπαρατεθώ... απλά επειδή συζητήθηκε το θέμα προβολής/διαφήμισης...
Πάρτε το χαλαρά, σαν ανέκδοτο... εγώ γέλασα πολύ... :114:


ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ GTI ?
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
ΑΦΟΥ ΚΟΝΤΑΡΟΧΤΥΠΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ
ΠΑΝΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ, ΤΕΛΙΚΑ ΝΙΚΗΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΝΑΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ
GOLF GTI
KATATAΞΗ:
1 GOLF GTI
2 GOLF GTD
3 POLO GTI
4 GOLF R
5 GOLF TSI

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑUΤΟ ΒΙLD TΕΥΧΟΣ 162 05/11/2010

http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=486&page_id=3701#bottom
 

Μηνύματα
31.810
Reaction score
26.665
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΟΥΝ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ. Ο ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ.....
 

Μηνύματα
2.878
Reaction score
261
Re: Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

αφου διαβασα ολα τα παραπανω,εχω να πω οτι τα πιο πολλα αμαξια πλεον εχουνε προβληματα.Το θεμα που εβαλα το εκανα γιατι πιστευω οτι το θερμο κλιμα της χωρας μας δεν συμβαδιζει με την απουσια ενος ιντερκουλερ.Πως συμπεριφερετε ενα τετοιο μοτερ στον καυσωνα????
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Βρε συ Τάκη, αφού σου εγραψα ότι έχουν intercooler, βάζοντας και τη σχετική παραπομπή.
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ 2-3 ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΑ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΤΟ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ Η ΤΟΥΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΦΟΥΜΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
Αυτό είναι κάτι που αφήνουν να πλανάται οι πωλητές για λόγους marketing.

Η πραγματικότητα είναι ότι καμιά αναβάθμιση λογισμικού δεν γίνεται στο πρώτο σέρβις για αύξηση ιπποδύναμης, αλλά ότι όλοι οι TSi στο δυναμόμετρο βγάζουν παραπάνω ιπποδύναμη από τη θεωρητική (ο 1.2 TSi περί τους 120 ίππους από 105, οι 1.4 135 αντί για 122, 155 αντί για 140 και 180 αντί για 170, ο 1.8 175+ αντί για 160 και ο 2.0 210-220 αντί για 200). Επαναλαμβάνω όχι ως προϊόν αναβάθμισης, αλλά από το εργοστάσιο.
 

Μηνύματα
2.878
Reaction score
261
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ???

το λινκ ειναι στα εγκλεζικα.δεν κατεχω πραμα.στα ρωμαιηκα δεν μπορουμε να το εχουμε βρε παιδακι μου,μπας και βγαλουμε ακρη?
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Για τελευταία φορά θα σας απαντήσω:

Προσπερνώ τις υποδείξεις για τα off topic
Δεν μπορείτε να δεχτείτε ότι σε μια κουβέντα περί TSi είναι off topic η ιστορική αναδρομή σε όλα τα λάθη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ή θεωρείτε ότι λόγω θέσεως είστε υπεράνω υποδείξεων;
Προσπερνώ τα περί πεφωτισμένων
Εγώ έκανα την αυτοκριτική μου και απολογήθηκα γι' αυτό. Εσείς;
Προσπερνώ και τα περί fan boy & πως δεν μπορώ να καταλάβω τι γράφετε και έλλειψη αντικειμενικότητας κλπ
Νομίζω ότι είναι γνωστή σε όλους η λατρεία που τρέφετε για τα Alfa Romeo (και η αντιπάθεια σε κάποιους άλλους) και πως σας εμποδίζει να είστε αντικειμενικός.
Μπορείτε να μας εξηγήσετε γιατί είμαστε και βλάκες & ανίδεοι?
Αυτά είναι πράγματα που όχι μόνο δεν είπα, αλλά ούτε καν υπαινίχθηκα. Γιατί θέλετε να δημιουργήσετε εντυπώσεις, δημιουργώντας περαιτέρω ένταση κύριε διαχειριστά;
Γράφατε αυτά...............και αυτά σχολίασα.
Μετά αρχίσατε τα περί ανωτερότητας των Γερμανών και πολλά ακόμα.
Τελικά είναι ράδιο αρβύλα?
Νομίζω ότι ήταν προφανές από την αρχική παραπομπή μου ότι το ράδιο αρβύλα αναφερόταν στις φήμες που κυκλοφορούν ευρέως περί αύξησης της ιπποδύναμης μέσω αναβάθμισης εντός του επισήμου δικτύου. Σας το ξαναέγραψα, αλλά εσείς επιμένετε.

Δεν μπορώ τώρα να γράψω περισσότερα γιατί γράφω από το κινητό.
Θα το κάνω το βράδυ όμως
Μέχρι τότε, δείτε από ποια αφορμή ξεκίνησα
Δεν μπορείτε να χαρακτηρίζετε ως ψέμα (& ψεύτες) κάποιους που περιγράφουν την αλήθεια

Τελικά, είχατε δίκιο στην δήλωσή σας περί Αρβυλών και χαζομάρων?
ΕΛΕΟΣ! Ποιον χαρακτήρισα ψεύτη; Γιατί κατασκευάζετε τέτοιες κατηγορίες;

Και ποια αλήθεια περιγράφετε; Το ότι υπάρχουν μεμονωμένα θέματα αξιοπιστίας, όπως σε όλους τους ευρωπαίους κατασκευαστές;
Ναι, κατά την άποψη μου, είχα δίκιο και περί αρβυλών (όταν αναφερόμουν στην εργοστασιακή αναβάθμιση) και περί χαζομαρών (όταν αναφερόμουν στην προβληματική αναξιοπιστία).

Καταλαβαίνω ότι έχετε χάσει την ψυχραιμία σας και τον έλεγχο, προσπαθώντας να δημιουργήσετε ένταση, ενώ θα έπρεπε λόγω θέσης να κάνετε το αντίθετο. Γι' αυτό ΔΕΝ θα συνεχίσω να γράφω σε αυτό το thread, όσο κι αν συνεχίσετε να με προκαλείτε. Το έκανα μια φορά το λάθος και επανήλθα, δεν πρόκειται να το κάνω και δεύτερη...
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντε

το λινκ ειναι στα εγκλεζικα.δεν κατεχω πραμα.στα ρωμαιηκα δεν μπορουμε να το εχουμε βρε παιδακι μου,μπας και βγαλουμε ακρη?
Όπως σου έχω γράψει και στο post#4:
Και τα δύο TSi έχουν ένα μικρό intercooler ενσωματωματωμένο στην πολλαπλή εισαγωγής.
 

Μηνύματα
2.878
Reaction score
261
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε

Όπως σου έχω γράψει και στο post#4:
Και τα δύο TSi έχουν ένα μικρό intercooler ενσωματωματωμένο στην πολλαπλή εισαγωγής.
και πως δουλευεο εκει που το εχουνε????
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.435
Μηνύματα
3.011.800
Members
38.453
Νεότερο μέλος
Xatzisjim
Top