Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????
Κύριε διαχειριστά, κατ' αρχάς οφείλω να ζητήσω συγνώμη για τη χρήση του χαρακτηρισμού "πεφωτισμένοι" σε όποιον (κι εσάς) μπορεί να αισθάνθηκε προσβεβλημένος.
Από εκεί και πέρα, θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι απλώς δεν κατέχετε την τέχνη / τεχνική της συζήτησης, όταν (παρόλο που είσαστε και διαχειριστής) εκτρέπετε την συζήτηση με το ύφος σας που δείχνει εμπάθεια, απέναντι σε κάποιον που δεν γνωρίζετε καν, διαστρεβλώνοντας ταυτόχρονα τις απόψεις του και βάζοντας στο στόμα του άλλες απόψεις που δεν έχει (ενδεικτικό το κείμενο σας στη μέση του ποστ σχετικά με το φλουρί της βασιλόπιτας και τον πάτο του καζανιού). Εν συντομία, αναλώνεστε σε ένα παραλήρημα κατά της VW και της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, όχι μόνο στο παρόν τους αλλά και στο παρελθόν τους, ενώ ταυτόχρονα υποθέτετε ότι εγώ είμαι και ήμουν ανέκαθεν παρωπιδικός και ανευ όρων υπερασπιστής τους. Οπαδός είστε εσείς, όχι εγώ. Εγώ ξεκαθάρισα εξ' αρχής ότι η VAG απέχει από την κορυφή σε θέματα αξιοπιστίας (όπως και όλοι οι άλλοι ευρωπαίοι κατασκευαστές) και δεν ήμουν ποτέ δημόσιος κατήγορος των ιταλικών αυτοκινήτων ούτε "εκπρόσωπος τύπου" των γερμανικών (όπως ΥΠΟΘΕΤΕΤΕ στο κέιμενό σας). Διαβάζοντας για την αυτοκίνηση εδώ και 30 χρόνια, σέβομαι τα επιτεύγματα κάθε εθνικής σχολής αυτοκίνησης, αναγνωρίζοντας σε καθεμία και τα θετικά και τα αρνητικά.
Θα μπορούσα να σας απαντήσω και σε διάφορα σημεία που θέτετε σχετικά με καταναλώσεις, τρόπο οδήγησης κτλ, αλλά τελικά δεν μπορώ να συμμετάσχω περαιτέρω σε μια κουβέντα που θα μπορούσε να είναι πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά εσείς εκτρέψατε σε οπαδικό παροξυσμό...
Κύριε διαχειριστά, κατ' αρχάς οφείλω να ζητήσω συγνώμη για τη χρήση του χαρακτηρισμού "πεφωτισμένοι" σε όποιον (κι εσάς) μπορεί να αισθάνθηκε προσβεβλημένος.
Από εκεί και πέρα, θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι απλώς δεν κατέχετε την τέχνη / τεχνική της συζήτησης, όταν (παρόλο που είσαστε και διαχειριστής) εκτρέπετε την συζήτηση με το ύφος σας που δείχνει εμπάθεια, απέναντι σε κάποιον που δεν γνωρίζετε καν, διαστρεβλώνοντας ταυτόχρονα τις απόψεις του και βάζοντας στο στόμα του άλλες απόψεις που δεν έχει (ενδεικτικό το κείμενο σας στη μέση του ποστ σχετικά με το φλουρί της βασιλόπιτας και τον πάτο του καζανιού). Εν συντομία, αναλώνεστε σε ένα παραλήρημα κατά της VW και της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, όχι μόνο στο παρόν τους αλλά και στο παρελθόν τους, ενώ ταυτόχρονα υποθέτετε ότι εγώ είμαι και ήμουν ανέκαθεν παρωπιδικός και ανευ όρων υπερασπιστής τους. Οπαδός είστε εσείς, όχι εγώ. Εγώ ξεκαθάρισα εξ' αρχής ότι η VAG απέχει από την κορυφή σε θέματα αξιοπιστίας (όπως και όλοι οι άλλοι ευρωπαίοι κατασκευαστές) και δεν ήμουν ποτέ δημόσιος κατήγορος των ιταλικών αυτοκινήτων ούτε "εκπρόσωπος τύπου" των γερμανικών (όπως ΥΠΟΘΕΤΕΤΕ στο κέιμενό σας). Διαβάζοντας για την αυτοκίνηση εδώ και 30 χρόνια, σέβομαι τα επιτεύγματα κάθε εθνικής σχολής αυτοκίνησης, αναγνωρίζοντας σε καθεμία και τα θετικά και τα αρνητικά.
Θα μπορούσα να σας απαντήσω και σε διάφορα σημεία που θέτετε σχετικά με καταναλώσεις, τρόπο οδήγησης κτλ, αλλά τελικά δεν μπορώ να συμμετάσχω περαιτέρω σε μια κουβέντα που θα μπορούσε να είναι πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά εσείς εκτρέψατε σε οπαδικό παροξυσμό...