Τι ειναι η στερεοφωνικη εικονα;

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Πολυ ενδιαφερον αυτο. Με ενδιαφερει το θεμα. Εχετε καποια (ες) - οσο δυνατον περισσοτερες - παραπομπες που να αναλυεται το συγκεκριμενο θεμα πιο πολυ ? για μη κουραζω με ερωτησεις.
Οτιδήποτε ανατρέπει τη γραμμικότητα (εισάγει δηλαδή αισθητές παραμορφώσεις) στη διαχείριση ισχύος και την ισορροπία μεταξύ των καναλιών βλάπτει πρώτα απ'όλα τη στερεοφωνική απεικόνιση,αφού η τελευταία στηρίζεται σε λεπτές ισορροπίες πάνω σε διαφορές στάθμης και φάσης που συλλαμβάνονται από καθένα αυτί ξεχωριστά επεξεργαζόμενες ακολούθως στα εγκεφαλικά ακουστικά κέντρα....(Έτοιμος με μια πρόταση) 8-)
Και μη διαπληκτίζεσθε στο νήμα του Γιάνννη,υπάρχουν τριγύρω μας σπουδαιότερα...΄΄ψάρια΄΄ (με την έννοια των θεμάτων) για τηγάνισμα
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Οτιδήποτε ανατρέπει τη γραμμικότητα (εισάγει δηλαδή αισθητές παραμορφώσεις) στη διαχείριση ισχύος και την ισορροπία μεταξύ των καναλιών βλάπτει πρώτα απ'όλα τη στερεοφωνική απεικόνιση,αφού η τελευταία στηρίζεται σε λεπτές ισορροπίες πάνω σε διαφορές στάθμης και φάσης που συλλαμβάνονται από καθένα αυτί ξεχωριστά επεξεργαζόμενες ακολούθως στα εγκεφαλικά ακουστικά κέντρα....(Έτοιμος με μια πρόταση) 8-)
Συμφωνοι αλλα θεωρητικο. Πρακτικα δηλαδη δεν υπαρχουν διαβαθμισεις ποιοτητας της στεροφωνικης εικονας. Ειναι ολα ή τιποτα ? Η καταρρεει ή ειναι "τελεια" ("ορθη" αλλο θεμα δε με απασχολει σε αυτη φαση να ρωτησω) και ποσο "λεπτες" ειναι αυτες οι ισσοροπιες εννοωντας και με μια λεπτη διαφορα στο +- 1 db μεταξυ των μεγαφωνων καταρρει ? Δε νομιζω απλως δεν ειναι τοσο "καλη".

Επισης αυτα που γραψατε σε αυτο το ποστ σας τωρα σωστα αλλα εμενα με ενδιαφερει το αρχικο σας ποστ που αναφερθηκατε συγκεκριμενα για την ενεργειακη επαρκεια σε ευρος συχνοτητων (και συνηθως αυτες ειναι οι χαμηλες σωστα που δεν εχουν τον ιδιο αντικτυπο στην εικονα αυτη καθαυτη περα φυσικα απο το masking που κανουν βεβαια). Για αυτο μονο το θεμα θα ηθελα μια καθοδηγηση.
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.786
Reaction score
28.217
Δε καταλαβαινω γιατι απευθυνεστε σε μενα, οσον αφορα τη σημασια του χωρου. Φυσικα και εχει σημασια και πολυ μεγαλη. Δε μου λετε τιποτε καινουργιο. (βεβαια εχω τυχει και κατι αδιανοητα και ακραια παραδειγματα που δε μπορω να εξηγησω και εκανα μια μικρη αναφορα που μαλλον ενοχλησε αλλα δεν ειπα ψεμματα στη περιγραφη μου). Δε ξερω εαν αυτο πυροδοτησε την απαντηση σας. Αυτο ηταν σαν παραδειγμα μηπως καποιος ειχε ιδεα για το φαινομενο που περιεγραψα και εαν το εχει συναντησει εστω και σε κακο χωρο. Ισως η ενταση που αναφερει ο κος Bhutia κατι να εξηγει. .

Αποδειξη οτι ακριβως πιστευω οτι ο ρολος του χωρου ειναι καθοριστικος εθεσα και το ερωτημα για το soundstage vs imaging και εαν ο χωρος τα επηρεαζει εξισου στον ιδιο βαθμο. Εαν οχι τοτε ανοιγονται αλλες αποριες.

Ευχαριστω για το καλωσορισμα καθως αποφασια να γραψω καποια πραγματα στο φορουμ (εαν και ειμαι μελος απο το 2008 και οποτε εχω χρονο παρακολουθω). Οποτε το καλωσορισμα το δεχομαι ιδιως στο να μη παρεξηγουμε στο πως εκφραζομαι και τι αποριες θετω.

Αλλα οσον αφορα το καλωσορισμα σας στο θεμα ηχου δε νομιζω οτι χρειαζεται καθως ασχολουμαι λιγο πολυ απο το 1985.

Επισης το εχουμε ... ξεφυγει και εμεις : τι σημαινει ? Εννοειται εμενα , δε νομιζω αλλα εαν νομιζετε οτι κανω κακο με τις αποριες μου στο νημα αρακαλω να μου το πειτε και δε θα ξαναποσταρω.
-
Τά πήρατε όλα στραβά " φίλε μου " .
Δεν είναι έτσι
Και ποιος ειμαι εγώ που θα σας πώ πως έχετε ξεφύγει και να μην ξανα ποστάρεις εδώ !
Αν είναι δυνατόν !
Δέστε το καλοπροαίρετα σας παρακαλώ , δεν θέλω να εκλάβετε καμιά υπόνοια για το άτομο σας . Ισα ίσα που ή γραφή σας εχει ουσία .

:drinks:
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Συμφωνοι αλλα θεωρητικο. Πρακτικα δηλαδη δεν υπαρχουν διαβαθμισεις ποιοτητας της στεροφωνικης εικονας. Ειναι ολα ή τιποτα ? Η καταρρεει ή ειναι "τελεια" ("ορθη" αλλο θεμα δε με απασχολει σε αυτη φαση να ρωτησω) και ποσο "λεπτες" ειναι αυτες οι ισσοροπιες εννοωντας και με μια λεπτη διαφορα στο +- 1 db μεταξυ των μεγαφωνων καταρρει ? Δε νομιζω απλως δεν ειναι τοσο "καλη".

Επισης αυτα που γραψατε σε αυτο το ποστ σας τωρα σωστα αλλα εμενα με ενδιαφερει το αρχικο σας ποστ που αναφερθηκατε συγκεκριμενα για την ενεργειακη επαρκεια σε ευρος συχνοτητων (και συνηθως αυτες ειναι οι χαμηλες σωστα που δεν εχουν τον ιδιο αντικτυπο στην εικονα αυτη καθαυτη περα φυσικα απο το masking που κανουν βεβαια). Για αυτο μονο το θεμα θα ηθελα μια καθοδηγηση.
Και βεβαια υπαρχουν διαβαθμισεις-αυτο θα γινει αντιληπτο αν αρχισεις να φτιαχνεις σταδιακα τον χωρο σου και θα ακους τις διαφορες βημα-βημα.Το εχω ζησει.

Βλεπω εισαι και καρντασι!:drinks:Θεσσαλονικιος οπως εγω;

Εχεις καποιο προβλημα με το στησιμο του χωρου σου και χρειαζεσαι βοηθεια;
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Και βεβαια υπαρχουν διαβαθμισεις-αυτο θα γινει αντιληπτο αν αρχισεις να φτιαχνεις σταδιακα τον χωρο σου και θα ακους τις διαφορες βημα-βημα.Το εχω ζησει.

Βλεπω εισαι και καρντασι!:drinks:Θεσσαλονικιος οπως εγω;

Εχεις καποιο προβλημα με το στησιμο του χωρου σου και χρειαζεσαι βοηθεια;
Καρντασι δε λες τιποτε. Αλλα μενω Αθηνα εδω και πολλα χρονια (δυστυχως) λογω δουλειας. Οχι μονο αυτο το σπιτι μου στη Θεσ/νικη ειναι και κοντα σου (νομιζω Ολυμπιαδος καπου διαβασα οτι αναφερθηκες). Αρα ειμαιστε και γειτονες. Αλλα δεν ανεβαινω συχνα δυστυχως.

Κανενα και απειρα προβληματα (καθως οσα εχω τα γνωριζω αυτο μετραει). Απλως επειδη εχω ακουσει το συστημα μου σε πολλα σπιτια λογω μετακομισης ξερω οπλυ καλα οσα περιγραφεις και φυσικα ισχυουν. Οχι μονο βημα βημα το καταλαβαινεις. Αυτο δεν ειναι τιποτε. Παρε το συστημα σου και στειστο σε ενα αλλο σπιτι σου και εκει να δεις τι θα ακουσεις ιδιως απο μεγεθος εικονας σκηνης (οχι τοσο απο imaging ισως δε ξερω) και εξ ου και οι αποριες μου.

Εαν καπου νοιωσεις οτι αυτα που γραφω ενοχλουν το νημα σου και αλλαζουν την πορεια του σε παρακαλω να μου το πεις καθως εκτιμω πολυ αυτα που λες εδω μεσα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Συμφωνοι αλλα θεωρητικο. Πρακτικα δηλαδη δεν υπαρχουν διαβαθμισεις ποιοτητας της στεροφωνικης εικονας. Ειναι ολα ή τιποτα ? Η καταρρεει ή ειναι "τελεια" ("ορθη" αλλο θεμα δε με απασχολει σε αυτη φαση να ρωτησω) και ποσο "λεπτες" ειναι αυτες οι ισσοροπιες εννοωντας και με μια λεπτη διαφορα στο +- 1 db μεταξυ των μεγαφωνων καταρρει ? Δε νομιζω απλως δεν ειναι τοσο "καλη".

Επισης αυτα που γραψατε σε αυτο το ποστ σας τωρα σωστα αλλα εμενα με ενδιαφερει το αρχικο σας ποστ που αναφερθηκατε συγκεκριμενα για την ενεργειακη επαρκεια σε ευρος συχνοτητων (και συνηθως αυτες ειναι οι χαμηλες σωστα που δεν εχουν τον ιδιο αντικτυπο στην εικονα αυτη καθαυτη περα φυσικα απο το masking που κανουν βεβαια). Για αυτο μονο το θεμα θα ηθελα μια καθοδηγηση.
Η ανεπάρκεια απαραμόρφωτης ισχύος από ανεπαρκή οδήγηση συνοδεύεται με το εξής φαινόμενο : Η ισχύς όχι μόνο δεν θα φτάνει,αλλά θα καταναλίσκεται κυρίως στις μονάδες χαμηλών - εφόσον βεβαίως δεν θα έχουμε ενεργά ηχεία με ξεχωριστά ενισχυτικά αρθρώματα για καθέναν δρόμο.Κάτι τέτοιο έχει ως προέκταση να στερούνται απαραίτητης ισχύος και τα μεγάφωνα στους υπόλοιπους δρόμους,μεσαίων και υψηλών.Οπότε η συμπίεση της ηχητικής σκηνής κυριολεκτική από πλευράς δυναμικών και μεταφορική από πλευράς διαστάσεων θα εκδηλώνεται ολιστικά και όχι επιλεκτικά.

Επιπλέον η φασματική ισορροπία στις χαμηλές οκτάβες επηρεάζει και τον τρόπο που αντιλαμβάνεται ο ακροατής τις ανώτερες.Επομένως έστω και αν δεν υπήρχε συμπίεση από ανεπαρκή οδήγηση,οι ανισορροπίες στις χαμηλές από τη διαρρύθμιση του setup σε σχέση με την ανταπόκριση δεδομένου χώρου θα επεκτείνονται και στην αντίληψη για τις ανώτερες οκτάβες.
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
-
Τά πήρατε όλα στραβά " φίλε μου " .
Δεν είναι έτσι
Και ποιος ειμαι εγώ που θα σας πώ πως έχετε ξεφύγει και να μην ξανα ποστάρεις εδώ !
Αν είναι δυνατόν !
Δέστε το καλοπροαίρετα σας παρακαλώ , δεν θέλω να εκλάβετε καμιά υπόνοια για το άτομο σας . Ισα ίσα που ή γραφή σας εχει ουσία .

:drinks:
Ευχαριστω γιατι δε καταλαβαινω και πολυ καλα το πνευμα οσων γραφονται πολλες φορες στο φορουμ απο πολλους και μου αρεσει καποιος να μου λεει κατευθειαν τι εννοει οχι οτι εχω αδυναμια να κατανοησω τα παντα αλλα δε με αρεσει να συνδιαλεγομαι με υπονοουμενα (που εδω καποιοι λογω γνωριμιας ισως χρονων εχουν αναπτυξει). Στα "νεα" μελη καλα ειναι εσεις οι παλιοι να δειχνετε (που δειχνετε δε λεω οχι παντα βεβαια) καποια ευελεξια.

Καταλαβαινω οτι πολλα μπορει να εχουν ξανααναλυθει αλλα με μια παραπομπη καπου μεσα στο φορουμ μπορειτε να κατευθυνετε τα νεα μελη. (δυσκολο για καποιον που ξερει πολλα αλλα αναγκαιο για την επικοινωνια σε ενα φορουμ.)


Ευχαριστω
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Η ανεπάρκεια απαραμόρφωτης ισχύος από ανεπαρκή οδήγηση συνοδεύεται με το εξής φαινόμενο : Η ισχύς όχι μόνο δεν θα φτάνει,αλλά θα καταναλίσκεται κυρίως στις μονάδες χαμηλών - εφόσον βεβαίως δεν θα έχουμε ενεργά ηχεία με ξεχωριστά ενισχυτικά αρθρώματα για καθέναν δρόμο.Κάτι τέτοιο έχει ως προέκταση να στερούνται απαραίτητης ισχύος και τα μεγάφωνα στους υπόλοιπους δρόμους,μεσαίων και υψηλών.Οπότε η συμπίεση της ηχητικής σκηνής κυριολεκτική από πλευράς δυναμικών και μεταφορική από πλευράς διαστάσεων θα εκδηλώνεται ολιστικά και όχι επιλεκτικά.

Επιπλέον η φασματική ισορροπία στις χαμηλές οκτάβες επηρεάζει και τον τρόπο που αντιλαμβάνεται ο ακροατής τις ανώτερες.Επομένως έστω και αν δεν υπήρχε συμπίεση από ανεπαρκή οδήγηση,οι ανισορροπίες στις χαμηλές από τη διαρρύθμιση του setup σε σχέση με την ανταπόκριση δεδομένου χώρου θα επεκτείνονται και στην αντίληψη για τις ανώτερες οκτάβες.
Ευχαριστω καταλαβα. Ενα τελευταιο -πολυ σημαντικο για μενα παρακαλω απαντηστε εστω και με κινδυνο να μη πεσετε απολυτα μεσα και οποιος σας την "πει" για τη μαντεψια σας θα τον φαω - παλι πρακτικο για να εδραιωσω οτι καταλαβα σωστα. Εμενα που με την αυξηση εντασης (και να θεωρησουμε οτι εχω και προβληματα οδηγησης - που μπορει να μην εχω - ας το θεωρησουμε υποθεση εργασιας) ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ η σκηνη μου (λογω σωστα των φαινιμενων που αναφερετε και ιδιως του φαινομενου της συμπιεσης ΘΑ μεγαλωσει ή θα μικρυνει ??

Γιατι εμενα με ενταση μεγαλωνει. Δεν επρεπε να μικραινει με το φαινομενο της συμπιεσης εαν υπηρχε ? Και ενταξει αφηστε τη συμπιεση στην ακρη. Τι αλλο θεωρειται οτι μπορει να συμβαινει και να μεγαλωνει η σκηνη (ενω νομιζω λογικα επρεπε να μικραινει με τη συμπιεση).


Επισης σας παρακαλω επειδη σας παρακολυθω αρκετα (οσο μπορω) και εχετε τρομερες γνωσεις, να απομπελησετε αυτη τη σταση σας να μη "επικοινωνειτε" σε μας τους υπολοιπους τη γνωση σας σε πιο παρακτικο επιπεδο (με ερωτησεις μελων). Καταλαβαινω οτι μαλλον θελετε να μην δινετε καποια δικαιωματα να σας χρεωνουν λαθος "συμπερασματα" και καλα κανατε (ξερετε μαλλον τι κανατε) αλλα δε μπορειτε να φανταστειτε τι καλο θα εκανε στο φορουμ και στα μελη του πιστευω μιας και ειστε βασικος contributor εδω. Συγχωρηστε με μη το παιρνετε σαν υποδειξη απλως ηθελα να το πω. Τελωσπαντων οποτε μοπρειτε να το κανετε χωρις να διακινδυνευετε.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Ευχαριστω καταλαβα. Ενα τελευταιο -πολυ σημαντικο για μενα παρακαλω απαντηστε εστω και με κινδυνο να μη πεσετε απολυτα μεσα και οποιος σας την "πει" για τη μαντεψια σας θα τον φαω - παλι πρακτικο για να εδραιωσω οτι καταλαβα σωστα. Εμενα που με την αυξηση εντασης (και να θεωρησουμε οτι εχω και προβληματα οδηγησης - που μπορει να μην εχω - ας το θεωρησουμε υποθεση εργασιας) ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ η σκηνη μου (λογω σωστα των φαινιμενων που αναφερετε και ιδιως του φαινομενου της συμπιεσης ΘΑ μεγαλωσει ή θα μικρυνει ??

Γιατι εμενα με ενταση μεγαλωνει. Δεν επρεπε να μικραινει με το φαινομενο της συμπιεσης εαν υπηρχε ? Και ενταξει αφηστε τη συμπιεση στην ακρη. Τι αλλο θεωρειται οτι μπορει να συμβαινει και να μεγαλωνει η σκηνη (ενω νομιζω λογικα επρεπε να μικραινει με τη συμπιεση).


Επισης σας παρακαλω επειδη σας παρακολυθω αρκετα (οσο μπορω) και εχετε τρομερες γνωσεις, να απομπελησετε αυτη τη σταση σας να μη "επικοινωνειτε" σε μας τους υπολοιπους τη γνωση σας σε πιο παρακτικο επιπεδο (με ερωτησεις μελων). Καταλαβαινω οτι μαλλον θελετε να μην δινετε καποια δικαιωματα να σας χρεωνουν λαθος "συμπερασματα" και καλα κανατε (ξερετε μαλλον τι κανατε) αλλα δε μπορειτε να φανταστειτε τι καλο θα εκανε στο φορουμ και στα μελη του πιστευω μιας και ειστε βασικος contributor εδω. Συγχωρηστε με μη το παιρνετε σαν υποδειξη απλως ηθελα να το πω. Τελωσπαντων οποτε μοπρειτε να το κανετε χωρις να διακινδυνευετε.
Αυτο που μπορω να φανταστω ειναι οτι ακους σε σχετικα χαμηλες εντασεις και οταν ανεβαζεις την σταθμη,πλησιαζει ενα σημειο οπου πλεον ακους καθαρα ολες τις λεπτομερειες της μουσικης,χωρις να καλυπτονται αυτες απο την σταθμη θορυβου του χωρου ακροασης.

Μπορουμε να ξερουμε τα db που αναφερεσαι;
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Αυτο που μπορω να φανταστω ειναι οτι ακους σε σχετικα χαμηλες εντασεις και οταν ανεβαζεις την σταθμη,πλησιαζει ενα σημειο οπου πλεον ακους καθαρα ολες τις λεπτομερειες της μουσικης,χωρις να καλυπτονται αυτες απο την σταθμη θορυβου του χωρου ακροασης.

Μπορουμε να ξερουμε τα db που αναφερεσαι;
Ευχαριστω θα το σκεφτω. Αλλα δε νομιζω να ειναι θεμα λεπτομερειων. Τωρα που το ειπες ββαια σκεφτομαι οτι λεω βλακειες και ειναι μαλλον ο ογκος των οργανων που μεγαλωνουν και οι ανακλσαεις (και τα decays κλππ αναπτυξη αρμονικων δε ξερω εαν συνεισφερει στο εφε) που δεινουν αυτο το ¨πραγμα". Παντως εαν μεγαλωνει η σκηνη δειχενι προβλημα συμπιεσης αυτο θελω μονο να βγαλω απο το ερωτημα μου. Δεν ειμαι πλεονεκτης ... σιγα σιγα.
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Ευχαριστω θα το σκεφτω. Αλλα δε νομιζω να ειναι θεμα λεπτομερειων. Τωρα που το ειπες ββαια σκεφτομαι οτι λεω βλακειες και ειναι μαλλον ο ογκος των οργανων που μεγαλωνουν και οι ανακλσαεις (και τα decays κλππ αναπτυξη αρμονικων δε ξερω εαν συνεισφερει στο εφε) που δεινουν αυτο το ¨πραγμα". Παντως εαν μεγαλωνει η σκηνη δειχενι προβλημα συμπιεσης αυτο θελω μονο να βγαλω απο το ερωτημα μου. Δεν ειμαι πλεονεκτης ... σιγα σιγα.
Επισης εαν εχεις παρατηρησει περα απο τα προβληματα που λεμε (χωρος, συμπιεση, και 1000000 αλλα) μαλλον καθε ηχογραφηση απο τη μανα της μαλλον εχει μια σωστη σταθμη που αναπαραγει σωστα την εικονα. Δηλαδη καθε χωρος αλλα και σε συνδυασμο με την καθε ηχογραφηση εχει μια μονο θεση στο volume που θα παρεις "σωστη" σε μεγεθος τουλαχιστον εικονα. Εαν τη ξεπερασεις τοτε τα οργανα μεγαλωνουν σε ογκο και δεν ακους "πιστα". Αρα πρεπει να μιλαμε οχι για δυνατα ή χαμηλα αλλα για μια μονο θεση που ακουγονται ολα σωστα (αναλογα ηχογραφησης αλλα και χωρου). Το εχεις παρατηρησει αυτο εχιεις καποια αποψη ή δεν ισχυει ? . Ειμαι σιγουρος οτι τοθυλαχιστον για την ηχογραφηση καποιος επαγγελματιας εδω μπορει να μας διαφωτισει εαν οντως υπαρχει αυτο που περιγραφω ως κατασταση και τι συμβαινει τεχνικα) σε αυτη τη κατασταση και εαν υπαρχουν τεχνικοι "λογοι" - "περιορισμοι" που μπορει να την απιβαλουν. Για το χωρο δε ξερω εαν ισχυει επισης παντως σιγουρα αυτο θα απντηθει πιο ευκολα (εαν δεν εχει απντηθει σιγουρα καπου και δε το ξερω) καθως εδω υπαρχουν πολλοι ειδικοι στο θεμα "χωρος".
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ευχαριστω καταλαβα. Ενα τελευταιο -πολυ σημαντικο για μενα παρακαλω απαντηστε εστω και με κινδυνο να μη πεσετε απολυτα μεσα και οποιος σας την "πει" για τη μαντεψια σας θα τον φαω - παλι πρακτικο για να εδραιωσω οτι καταλαβα σωστα. Εμενα που με την αυξηση εντασης (και να θεωρησουμε οτι εχω και προβληματα οδηγησης - που μπορει να μην εχω - ας το θεωρησουμε υποθεση εργασιας) ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ η σκηνη μου (λογω σωστα των φαινιμενων που αναφερετε και ιδιως του φαινομενου της συμπιεσης ΘΑ μεγαλωσει ή θα μικρυνει ??

Γιατι εμενα με ενταση μεγαλωνει. Δεν επρεπε να μικραινει με το φαινομενο της συμπιεσης εαν υπηρχε ? Και ενταξει αφηστε τη συμπιεση στην ακρη. Τι αλλο θεωρειται οτι μπορει να συμβαινει και να μεγαλωνει η σκηνη (ενω νομιζω λογικα επρεπε να μικραινει με τη συμπιεση).


Επισης σας παρακαλω επειδη σας παρακολυθω αρκετα (οσο μπορω) και εχετε τρομερες γνωσεις, να απομπελησετε αυτη τη σταση σας να μη "επικοινωνειτε" σε μας τους υπολοιπους τη γνωση σας σε πιο παρακτικο επιπεδο (με ερωτησεις μελων). Καταλαβαινω οτι μαλλον θελετε να μην δινετε καποια δικαιωματα να σας χρεωνουν λαθος "συμπερασματα" και καλα κανατε (ξερετε μαλλον τι κανατε) αλλα δε μπορειτε να φανταστειτε τι καλο θα εκανε στο φορουμ και στα μελη του πιστευω μιας και ειστε βασικος contributor εδω. Συγχωρηστε με μη το παιρνετε σαν υποδειξη απλως ηθελα να το πω. Τελωσπαντων οποτε μοπρειτε να το κανετε χωρις να διακινδυνευετε.
Παρακινδυνευμένες οι εικασίες βασισμένες σε εντυπώσεις άλλων ακροατών...Γενικώς τις αποφεύγω....

Ανατρέχοντας σε εμπειρίες από τότε που έπαιζα κυρίως με ασθενείς λυχνιακούς τελικούς,κατά την υπέρμετρη - ανάλογα με τις ενεργειακές απαιτήσεις κάθε φορά - αύξηση στάθμης είχα την αίσθηση ότι μπορεί να φαίνονταν μεγαλύτερα μεμονωμένα είδωλα από τα όργανα σα να έρχονταν πιο κοντά,αλλά συμπιεζόταν η διαστρωμάτωση στην ολική ηχητική σκηνή...Σκέφτομαι επίσης ότι αρκετές φορές η προοδευτική εκδήλωση παραμορφώσεων στις χαμηλές δίνει λόγω της πληθώρας αρμονικών αίσθηση...βροντερότερου μπάσου.Άλλος παράγοντας που έχει επιβεβαιωθεί να επηρεάζει τον αντιλαμβανόμενο όγκο των ειδώλων θα ήταν και ισχυρές σε ενέργεια κατοπτρικές ανακλαστικές συνιστώσες από πλευρικές τοιχωματικές επιφάνειες

Παρατίθεται και σύνδεσμος από τη ΄΄Λειτουργία της Ακοής΄΄ όπου αναλύονται συγγενικά φαινόμενα.
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Παρακινδυνευμένες οι εικασίες βασισμένες σε εντυπώσεις άλλων ακροατών...Γενικώς τις αποφεύγω....

Ανατρέχοντας σε εμπειρίες από τότε που έπαιζα κυρίως με ασθενείς λυχνιακούς τελικούς,κατά την υπέρμετρη - ανάλογα με τις ενεργειακές απαιτήσεις κάθε φορά - αύξηση στάθμης είχα την αίσθηση ότι μπορεί να φαίνονταν μεγαλύτερα μεμονωμένα είδωλα από τα όργανα σα να έρχονταν πιο κοντά,αλλά συμπιεζόταν η διαστρωμάτωση στην ολική ηχητική σκηνή...Σκέφτομαι επίσης ότι αρκετές φορές η προοδευτική εκδήλωση παραμορφώσεων στις χαμηλές δίνει λόγω της πληθώρας αρμονικών αίσθηση...βροντερότερου μπάσου.Άλλος παράγοντας που έχει επιβεβαιωθεί να επηρεάζει τον αντιλαμβανόμενο όγκο των ειδώλων θα ήταν και ισχυρές σε ενέργεια κατοπτρικές ανακλαστικές συνιστώσες από πλευρικές τοιχωματικές επιφάνειες

Παρατίθεται και σύνδεσμος από τη ΄΄Λειτουργία της Ακοής΄΄ όπου αναλύονται συγγενικά φαινόμενα.
Μαλιστα ευχαριστω πολυ. Ναι λογω αρμονικων εχουμε τη λεγομενη "ελεφαντιαση" οπως τη λεω της σκηνης αλλα συνηθως σε τριοδους Α ταξης και ακομα πιο συγκεκριμενα στα πολλα watt 25-30 και πανω (ξερω γω).
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Γενικά δεν φέρνω άτομα ήχου στο σπίτι μου. Θεωρώ ότι τα περισσότερα από τα audiophiles είναι ηλίθιοι των Ζόμπι και αισθάνομαι απίστευτα βαρεθεί όταν κάθονται στο δωμάτιό μου, όταν τους περιστρέφω ο Josef Hofman παίζει Rachmaniniff ή ο Furtwangler παίζει Brahms και αυτοί οι Morons με ρωτούν: "Εντάξει, ... και που είναι ο διάσημος ήχος του Romy's; " Συνήθως έχω πολύ υψηλή ικανότητα αναγνώρισης των ηχητικών ηλίθων : η εκτίμησή μου είναι περίπου το 97% όλων των audiophiles εκεί έξω και δεν τους επιτρέπω στο δωμάτιο ακρόασης. :):drinks:

Η σύγχρονη κίνηση Hi-Fi μοιάζει με τον τρόπο που απεικονίζεται σε αυτήν την υπέροχη απεικόνιση (βρίσκεται κάπου στον Ιστό. Δεν ξέρω ποιος είναι ο ιδιοκτήτης αυτής της εικόνας). Οι άνθρωποι Hi-Fi (στην πλειοψηφία τους) είναι μια ομάδα απομακρυσμένων ανθρώπων που χρησιμοποίησαν αρκετά αμφισβητήσιμα μέσα και μεθόδους για την επίτευξη πολύ αμφισβητήσιμων στόχων.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.492
Reaction score
37.569
O romy the cat ειναι μορφη ρε συ ... στην Αμερικη. Μαλιστα τον εχει απασχολησει σε aρκετα νηματα του το θεμα που εθεσα imaging Vs soundstage και ποιο απο τα δυο ειναι πιο σημαντικο σαν ενδειξη καλης αναπαραγωγης και κατεληξε οτι το imaging ειναι πιο σημαντικο.

Δε νομιζω να συμφωνεις και σε πολλα καθως α) ακουει μονο κλασικη και θεωρει οποιον δεν ακουει αμορφωτο και χωρις παιδεια και καλα θα κανει να μην ακουει μουσικη β) δεν εχει φροντιδα χωρου αλλα εχει δικη του "ανακαλυψη" τα DIPOLS (θεση ηχειων) γ) του αρεσουν οι λαμπες και μαλιστα μονο τριοδοι class A σε καθε κορνα και οχι μονο αυτο, θεωρει οτι το μπασο των τρανσιστορ ειναι απαραδεκτο συγκριτικα με αυτο της λαμπας και για αυτο προσπαθησε να φτιαξει >200 w class A λαμπατο για να οδηγησει τα woofer του για την κατω οκταβα και πολλα αλλα.
.. ετσι Thva, .. ναι διαβασα καμποσα νηματα του και συνεχιζω να συμφωνω με τον Ρομυ το Γατονι, ακομα και να μην συμφωνω καπου με καληπτει η φιλοσοφια πανω στην οποια σκεπτεται και (ραδι)ενεργει δια τον ιδιο πρωτιστως και για τους υπολοιπους κατ' επεκταση, το αμορφωτος χωρις παιδεια δε διαφερει και πολυ απο το μαιμουδισιο αλτερ ιγκο( αραγε?!) μου εδω που τα λεμε. 🐒
Αφενως εχει πληρη καληψη του ακουστικου φασματως (ακομα και με καποιες φορες ανορθοδοξο τροπο), κατανοηση των εννοιων και εφαρμογη αυτων , αγνωστο δε το αποτελεσμα καθοτι δεν εχουμε μετρησεις καπου.

Ναι, και εγω ειμαι υπερ του ιματζιγκ (σωματα?! δε τα λενε στη χαλιεντικη?) καθοτι το σαουστειτζ βρισκω οτι ειναι επιρεαζομενο και απο το καθε μαστερ. Ακομα και σε αυτα τα δγυο, ειπαρχουν αρκετες διαβαθμισεις στο ποθο καθαρο ή θολο ειναι ευρη ή στενο και σο ον...και σο φορθ... (μτφ και παει παιζοντας)
-
Επισημα, ειμαι υπερ της αρτιας(και κατα το δυνατο πιο σωστης) αναπαραγωγης πληρους ακουστικου φα(ντα)σματως - ή οπως γραφει ο Μεσιε Γκουρου :
Από την άλλη πλευρά,οι μετρήσεις θα ήταν απολύτως απαραίτητες πριν από οποιαδήποτε διαρρύθμιση στις πρώτες οκτάβες καθώς και για την επιβεβαίωση της ισορροπίας ανάμεσα στα επιμέρους κανάλια σε όλο το φάσμα,κάτι που αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την αρτιότητα στη στερεοφωνική απεικόνιση...Δεν γίνεται διαφορετικά,αφού το ους ξεγελά σε αρκετούς τομείς,δες το σχετικό άγος με το setup του Jio...
και επεκτεινεται στις υπολοιπες αναρτησεις. :thumbsup:
-
Προσωπικα, δεν αναφερομαι σε προσωπικες εμπειριες ή προσωπικα σεταπ-αφενως διοτι ειναι προσωπικα- αλλα και γιατι ειναι αρκετα πολυπλοκο ακομα το πραμα στο κεφαλι μου (καθοτι ακομα το εξερευνω-οπως και τη μουσικη) και ετσι αρκετα επιπονο να τα αποτυπωνω σε λεξεις.
20200819_193357.jpg

τς τς τς.. 🙈 😷 8-) :beach: :angel:
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.134
Reaction score
26.692
.. ετσι Thva, .. ναι διαβασα καμποσα νηματα του και συνεχιζω να συμφωνω με τον Ρομυ το Γατονι, ακομα και να μην συμφωνω καπου με καληπτει η φιλοσοφια πανω στην οποια σκεπτεται και (ραδι)ενεργει δια τον ιδιο πρωτιστως και για τους υπολοιπους κατ' επεκταση, το αμορφωτος χωρις παιδεια δε διαφερει και πολυ απο το μαιμουδισιο αλτερ ιγκο( αραγε?!) μου εδω που τα λεμε. 🐒
Αφενως εχει πληρη καληψη του ακουστικου φασματως (ακομα και με καποιες φορες ανορθοδοξο τροπο), κατανοηση των εννοιων και εφαρμογη αυτων , αγνωστο δε το αποτελεσμα καθοτι δεν εχουμε μετρησεις καπου.

Ναι, και εγω ειμαι υπερ του ιματζιγκ (σωματα?! δε τα λενε στη χαλιεντικη?) καθοτι το σαουστειτζ βρισκω οτι ειναι επιρεαζομενο και απο το καθε μαστερ. Ακομα και σε αυτα τα δγυο, ειπαρχουν αρκετες διαβαθμισεις στο ποθο καθαρο ή θολο ειναι ευρη ή στενο και σο ον...και σο φορθ... (μτφ και παει παιζοντας)
-
Επισημα, ειμαι υπερ της αρτιας(και κατα το δυνατο πιο σωστης) αναπαραγωγης πληρους ακουστικου φα(ντα)σματως - ή οπως γραφει ο Μεσιε Γκουρου : και επεκτεινεται στις υπολοιπες αναρτησεις. :thumbsup:
-
Προσωπικα, δεν αναφερομαι σε προσωπικες εμπειριες ή προσωπικα σεταπ-αφενως διοτι ειναι προσωπικα- αλλα και γιατι ειναι αρκετα πολυπλοκο ακομα το πραμα στο κεφαλι μου (καθοτι ακομα το εξερευνω-οπως και τη μουσικη) και ετσι αρκετα επιπονο να τα αποτυπωνω σε λεξεις.
View attachment 176755
τς τς τς.. 🙈 😷 8-) :beach: :angel:
Άρα, συμφωνείς κι εσύ.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.492
Reaction score
37.569
Άρα, συμφωνείς κι εσύ.
...μα αγαπητε μας Σταυρο, αν δεν αγαπας τον αλλο για τα ελλατωματα του (της τακσης λ-Α'-μπα για σαμπγουφερ?!) πχοιο το νοημα 8-) .. In monkey we entrust and the cat advocated... :king: :angel:

-> μα εχω δηλωσει οτι ο παραγωντας ατομο (κατοχος-ιδιοκτητης) ειναι ο πρωτος και πχιο σημαντικος απο καθε αλλο υψισταμενο χαρακτηριστικο του συστηματως. 🐒
 
Last edited:

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Η στερεοφωνικη εικονα ή αλλιως εικονα ενος συστηματος ειναι η ικανοτητα να αναπαραγεται η ηχογραφηση οπως ακριβως γραφτηκε,απο την σκοπια της πιστης τοποθετησης των οργανων στον χωρο,στην ηχητικη σκηνη οπως συχνα αναφερομαστε.

Το ακουστικο αποτελεσμα της σωστης αυτης αναπαραγωγης ειναι να βγαινει ο ηχος εξω απο τα ηχεια,να ακουμε το καθε οργανο ή την ακουστικη του χωρου εγγραφης στο καταλληλο σημειο,το οποιο μπορει να ειναι πολυ αριστεροτερα ή πολυ δεξιοτερα του εξωτερικου ηχειου,πιο ψηλα απο το τουιτερ και ως συνηθως πολυ μα πολυ βαθυτερα απο το πλανο των ηχειων!

Υπαρχουν μελη που κυνηγανε αυτο το εφε με πολλα ηχεια και καναλια ή-και με ψηφιακη επεξεργασια του ηχου.Το χειροτερο της υποθεσης ομως ειναι οτι πολλοι δεν εχουν ακουσει το συγκεκριμενο εφε το οποιο οριζει την ποιοτητα των μηχανηματων ενος συστηματος και ακομα περισσοτερο την σωστη φροντιδα του χωρου ακροασης!

Επισης,για να αποφευχθουν οι παρεξηγησεις,δεν ακουγονται μονο τα κουδουνακια εξω απο τα ηχεια...Μπορει να συμβαινει το ιδιο με το κοντρα μπασσο,ενα πνευστο,την μποτα ή τα πιατινια και τις φωνες.

Ειναι αλλο να εξαφανιζονται τα ηχεια και αλλο να ακουτε βιολι στο ταβανι ή την μποτα απο πισω-το δευτερο ειναι λαθος και εντυπωσιασμος κατα την αποψη μου...



Ενα κολπο για να καταλαβεις ποσο καλα εικονιζει το συστημα σου,ειναι να κλεισεις τα ματια κατα την διαρκεια της ακροασης ενος κομματιου.Οταν τα ανοιξεις στο τελος του και ξαφνικα αισθανθεις οτι ο χωρος μπροστα σου μικρυνε πολυ,εισαι σε πολυ καλο σημειο!
Γιάννη παρακάτω ο Rob Watts περιγράφει με ακρίβεια και σαφήνεια τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα στερεοφωνικό άκουσμα. Ας δούμε όλοι εάν το σύστημά μας πληρεί αυτες τις προϋποθέσεις:

"1. Instrument separation and focus.

With instrument separation you are observing how separate the instruments sound. When this is poor, you get a loudest instrument phenomena: the loudest instrument constantly attracts your attention away from quieter instruments. When instrument separation gets better, then you can easily follow very quiet instruments in the presence of a number of much louder instruments. When instrument separation gets to be first rate then you start to notice individual instruments sounding much more powerful, tangible and real. Very few recordings and systems actually have a natural sense of instrument power - only very rarely do you get the illusion of a powerful instrument completely separate from the rest of the recording, in the way that un-amplified music can do. Poor instrument separation is often caused by inter-modulation distortion, particularly low frequency.

2. Detail resolution.

Detail resolution is fairly obvious - you hear small details that you have not heard before- such as tiny background sounds or the ambient decay - and this is one measure of transparency. But its asymmetric - by this I mean you make an improvement, hear details you have not heard before, then go back, and yes you can just about make it out - once heard its easy to spot again with poorer detail resolution. Additionally, its possible to get the impression of more detail resolution through noise floor modulation - a brighter, etched sound quality can falsely give the appearance of more detail; indeed, it is a question of balance too; details should be naturally there, not suppressed or enhanced. This illustrates how difficult it is to get right. Small signal non-linearity is normally the culprit for poor detail resolution.

3. Inner detail.

Inner detail is the detail you get that is closely associated with an instrument - its the sound of the bow itself on a violin for example, or the subtle details that go into how a key on a piano is played. Technically, its caused by small signal non linearity and poor time domain performance - improving the accuracy of transient timing improves inner detail.

4. Sound-stage depth.

A favorite of mine, as I am a depth freak. Last autumn we were on holiday in Northern Spain and we visited Montserrat monastery. At 1pm the Choir sing in the basilica, and we were fortunate enough to hear them. Sitting about 150 feet away, shutting ones eyes, and the impression of depth is amazing - and vastly better than any audio system. Why is the impression of depth so poor? Technically, small signal non-linearity upsets the impression of depth - but the amazing thing is that ridiculously small errors can destroy the brains ability to perceive depth. Indeed, I am of the opinion that any small signal inaccuracy, no matter how small, degrades the impression of depth.

5. Sound-stage placement focus.

Fairly obvious - the more sharply focused the image the better. But - when sound-stage placement gets more accurately focused, the perception of width will shrink, as a blurred image creates an artificial impression of more width. Small signal non-linearity, transient timing and phase linearity contribute to this.

6. Timbre.

This is where bright instruments simultaneously sound bright together with rich and dark instruments - the rich and smooth tones of a sax should be present with the bright and sharp sound of a trumpet. Normally, variation in timbre is suppressed, so everything tends to sound the same. Noise floor modulation is a factor - adding hardness, grain or brightness, and the accuracy of timing of transients makes a big difference."
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
.. ετσι Thva, .. ναι διαβασα καμποσα νηματα του και συνεχιζω να συμφωνω με τον Ρομυ το Γατονι, ακομα και να μην συμφωνω καπου με καληπτει η φιλοσοφια πανω στην οποια σκεπτεται και (ραδι)ενεργει δια τον ιδιο πρωτιστως και για τους υπολοιπους κατ' επεκταση, το αμορφωτος χωρις παιδεια δε διαφερει και πολυ απο το μαιμουδισιο αλτερ ιγκο( αραγε?!) μου εδω που τα λεμε. 🐒
Αφενως εχει πληρη καληψη του ακουστικου φασματως (ακομα και με καποιες φορες ανορθοδοξο τροπο), κατανοηση των εννοιων και εφαρμογη αυτων , αγνωστο δε το αποτελεσμα καθοτι δεν εχουμε μετρησεις καπου.

Ναι, και εγω ειμαι υπερ του ιματζιγκ (σωματα?! δε τα λενε στη χαλιεντικη?) καθοτι το σαουστειτζ βρισκω οτι ειναι επιρεαζομενο και απο το καθε μαστερ. Ακομα και σε αυτα τα δγυο, ειπαρχουν αρκετες διαβαθμισεις στο ποθο καθαρο ή θολο ειναι ευρη ή στενο και σο ον...και σο φορθ... (μτφ και παει παιζοντας)
-
Επισημα, ειμαι υπερ της αρτιας(και κατα το δυνατο πιο σωστης) αναπαραγωγης πληρους ακουστικου φα(ντα)σματως - ή οπως γραφει ο Μεσιε Γκουρου : και επεκτεινεται στις υπολοιπες αναρτησεις. :thumbsup:
-
Προσωπικα, δεν αναφερομαι σε προσωπικες εμπειριες ή προσωπικα σεταπ-αφενως διοτι ειναι προσωπικα- αλλα και γιατι ειναι αρκετα πολυπλοκο ακομα το πραμα στο κεφαλι μου (καθοτι ακομα το εξερευνω-οπως και τη μουσικη) και ετσι αρκετα επιπονο να τα αποτυπωνω σε λεξεις.
View attachment 176755
τς τς τς.. 🙈 😷 8-) :beach: :angel:
"Προσωπικα, δεν αναφερομαι σε προσωπικες εμπειριες ή προσωπικα σεταπ-αφενως διοτι ειναι προσωπικα."

Ναι καταλαβαινω απολυτα αυτο που κανεις και κατι αναλογο ειπε και ο κος Bhutia. Και καταλαβαινω και τους λογους. Και εγω αυτο θα εκανα. Για αυτο και εγω εαν δεις δεν ανεφερα ουτε το συστημα μου ουτε οτι χρειαζομαι τιποτε, απλως γενικα εθεσα ενα ερωτημα (που στην ουσια μπορει να ειναι ειδικο για μενα ή και αλλους) αλλα θετοντας το γενικα απο-πρωσοποποιειται (εαν υπαρχει τετοια λεξη) δινοντας σε εναν προθυμο να απαντησει, χωρο για να απαντησει χωρις να δημιουργηθει καποιο προβλημα. Η απαντηση του μπορει να κινηθει σε λογικο -μαθηματικο πλαισιο π.χ. ναι το εχω συναντησει (ή οχι δεν εχει σημασια) και κατα τη γνωμη μου συμβαινει το α), το β) το γ) .... Ξερω οτι ειναι κατι πολυ κουραστικο (θελει πραγματικη γνωση και συνθετικη ικανοτητα και λογικη) και φαινεται γενικο αλλα δεν ειναι καθολου γενικο. Καποιος ή εγω που θα το διαβασει θα κανει αμεσως τους συνειρμους και τις δοκιμες του και θα μπορεσει να λυσει ή τουλαχιστον να καταλαβει (και μετα ξερει τι θα κανει) το προβλημα στην ουσια του.

Να εμπλακει καποιος σε προσωπικες αποψεις και ο αλλος να αντιδρα και παει λεγοντας δε προσφερει τιποτε οχι σαν αδυναμια μεθοδου αλλα θελει πολυ ωριμους χαρακτηρες για να επιτευχθει. Οπως και στη κοινωνια. Οποτε ολοι αποτραβιουνται, αλλο μεσα στους εγωισμους τους κλπ κλπ

Αυτο παντως σα μεθοδος σκεψης - διαδικασιας δε ειναι κατι δυσκολο που λεω και τουλαχιστον οποιος εχει τελειωσει θετικες επιστημες ειναι κλασικη επιστημονη σκεψη και λογικη. Μια επιστημονικη εργασια να εχεις γραψει ειναι απαραιτητη μεθοδος για να βγαλεις συμπερασματα και να οργανωσεις οχι μονο την απαντηση αλλα κυριως την ερωτηση. Οπως εκανε εαν δεις ο κος Bhtuia στην απαντηση του σε μενα και συνεννοηθηκαμε με 2 ποστ και τερμα. Δε ξερω την εργασια του αλλα σιγουρα η λογικη του ειναι επιστημονικη. Δεν την εχουν τη λογικη αυτη ολοι οι επιστημονες μη νομιζεις (ειναι και στον ανθρωπο).

Εαν δεις και εσυ μου απαντας με αυτη τη λογικη (ασχετα εαν σταματας προς τιμην σου μεχρι εκει που θεωρεις οτι εχεις φτασει).

Οποτε οταν τιθεται ενα ερωτημα γενικα απο ενα μελος (ιδιως νεο) καλο θα ηταν να προσπαθουν τουλαχιστον οι γνωστες να απαντουν οσο μπορουνε γενικα και αυτοι (και ας φαινεται δεν ειναι γενικο - θα βοηθηθει πολυς κοσμος να δει μονος του ποια ειναι η "αληθεια". Με το ζορι γνωση και υπακοη σε αυτην δε γινεται. Τα αποτελεσματα ειναι ασχημα). Μονο καποιος μη καλου επιπεδου ανθρωπος ή με αλλα στο μυαλο του θα τον παρεξηγησει. Και εαν το κανει κανενας φοβος τα μελη που διαβαζουν εχουν τη εμπειιρια να κρινουν ποιος πραγματικα βοηθα και ποιος οχι. Βαζω στοιχημα οτι οπως και εγω πολλοι μπορει να μη συμμετεχουν για πολλους και διαφορους λογους αλλα διαβαζουν. Εαν τους στερηθει (ιδιως στα νεα ή πιο απειρα μελη) και η δυνατοτητα να απευθυνουν ενα γενικο ερωτημα (αλλα βεβαια καπως "λογικο") (που ξαναλεω στην ουσια δε θα ειναι καθολου γενικο) πως θα γινει για ??

Βεβαια αυτα ειναι μια ρομαντικη προσεγγιση επικοινωνιας και μαλλον εχω αδικο αλλα εδω στα γενικα θεματα θα μπορουσε να υπαρχει μια πιο μεγαλη ευελεξια (στα τεχνικα οχι ΟΚ , αλλα στα τεχνικα δε συμμετεχει ενα απλο μελος σαν εμενα που δεν εχει γνωσεις παρα μονο οπλο του ειναι να προσεγγισει το θεμα με τις εμπειριες του και λιγο φιλοσοφικοφιλολογικα).

Ο ρομυ βεβαια που συμπαθεις (ουμε)(ουνε) θα μου επαιρνε το κεφαλι εαν ρωτουσα κατι απλο αλλα εκει υποτειθεται ειναι προσωπικο του σαιτ και θελει να κρατησει ενα επιπεδο (αυτο που θεωρει αυτος τελωσπαντων). Ετσι πρεειι να ειναι και ενα φορουμ σαν το avsite.? Δε ξερω να σας απαντησω. Δε ξερω εγω απο αυτα. Οτι πει αφεντικο. Εντωμεταξυ ο Ρομυ παρολο που ριχνει κραξιμο εαν προσεξεις α) και αυτος παρολο που μπορει να εχει αποψη το ερωτημα το θετει γενικα ιδιως στην αρχη ... χα χα Καταλαβες. Καλα κανει αλλα δε μπορει παντα να το "υποστηριξει" αυτο. Του ξεφευγει και μετα all hell breaks loose. Παντως το προσπαθει πολυ εαν το παρατηρησεις αλλα του ειναι και δυσκολο μαλλον λογω χαρακτηρα.. εχει πολυ πλακα παντως. Ιδιως στις κορνες δε του ξεφευγει τιποτε. Δες την αναλυση του για της ελληνικης κατασκευης κορνες. Ειναι καλη αληθεια.
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Γιάννη παρακάτω ο Rob Watts περιγράφει με ακρίβεια και σαφήνεια τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα στερεοφωνικό άκουσμα. Ας δούμε όλοι εάν το σύστημά μας πληρεί αυτες τις προϋποθέσεις:

"1. Instrument separation and focus.

With instrument separation you are observing how separate the instruments sound. When this is poor, you get a loudest instrument phenomena: the loudest instrument constantly attracts your attention away from quieter instruments. When instrument separation gets better, then you can easily follow very quiet instruments in the presence of a number of much louder instruments. When instrument separation gets to be first rate then you start to notice individual instruments sounding much more powerful, tangible and real. Very few recordings and systems actually have a natural sense of instrument power - only very rarely do you get the illusion of a powerful instrument completely separate from the rest of the recording, in the way that un-amplified music can do. Poor instrument separation is often caused by inter-modulation distortion, particularly low frequency.

2. Detail resolution.

Detail resolution is fairly obvious - you hear small details that you have not heard before- such as tiny background sounds or the ambient decay - and this is one measure of transparency. But its asymmetric - by this I mean you make an improvement, hear details you have not heard before, then go back, and yes you can just about make it out - once heard its easy to spot again with poorer detail resolution. Additionally, its possible to get the impression of more detail resolution through noise floor modulation - a brighter, etched sound quality can falsely give the appearance of more detail; indeed, it is a question of balance too; details should be naturally there, not suppressed or enhanced. This illustrates how difficult it is to get right. Small signal non-linearity is normally the culprit for poor detail resolution.

3. Inner detail.

Inner detail is the detail you get that is closely associated with an instrument - its the sound of the bow itself on a violin for example, or the subtle details that go into how a key on a piano is played. Technically, its caused by small signal non linearity and poor time domain performance - improving the accuracy of transient timing improves inner detail.

4. Sound-stage depth.

A favorite of mine, as I am a depth freak. Last autumn we were on holiday in Northern Spain and we visited Montserrat monastery. At 1pm the Choir sing in the basilica, and we were fortunate enough to hear them. Sitting about 150 feet away, shutting ones eyes, and the impression of depth is amazing - and vastly better than any audio system. Why is the impression of depth so poor? Technically, small signal non-linearity upsets the impression of depth - but the amazing thing is that ridiculously small errors can destroy the brains ability to perceive depth. Indeed, I am of the opinion that any small signal inaccuracy, no matter how small, degrades the impression of depth.

5. Sound-stage placement focus.

Fairly obvious - the more sharply focused the image the better. But - when sound-stage placement gets more accurately focused, the perception of width will shrink, as a blurred image creates an artificial impression of more width. Small signal non-linearity, transient timing and phase linearity contribute to this.

6. Timbre.

This is where bright instruments simultaneously sound bright together with rich and dark instruments - the rich and smooth tones of a sax should be present with the bright and sharp sound of a trumpet. Normally, variation in timbre is suppressed, so everything tends to sound the same. Noise floor modulation is a factor - adding hardness, grain or brightness, and the accuracy of timing of transients makes a big difference."

Τα αλλα ολα ΟΚ. Αυτο το 5 εγω εχω μεγαλη αδυναμια να το επεξεργαστω και να το αποδεχτω (κολλαω πολυ) μαλλον λογω του γουστου μου.? Εαν το κανουμε super focus που το λεει για καλο (και το εχω ακουσει αυτο ειναι η τηλεοραση που ελεγα και πηγα να φαω και λιγο κραξιμο) δεν ειναι ρε παιδια ωραιο , μου φαινεται αποκοσμο και δε υπαρχει με τιποτε στη ζωντανη μουσικη τετοιο πραγμα. Το καπως πιο blurred image δεν ειναι πιο κοντα στην "αισθηση" της πραγματικοτητας.? Το εχω ακουσει το εφε τρομερο δε λεω για να εντυπωσιασεις τους φιλους σου με το συστημα σου αλλα πολυ ψευτικο μου ακουγεται. Ασε που απο την εμπειρια μου συνηθως σημαινει κατι μικρα σωματα - ογκους - μινιατουρες μουσικοι σε αποσταση - ελλειψη αναπτυξης συναισθηματικης κατστασης - ασε που τετοιο pin point imaging οργανων (που λενε ιδιως οι ρεβιουερς αλλα και αλλοι) δεν εχω ακουσει ποτε. Ουτε καν στην κλασικη σε χωρους σαν το μεγαρο κλπ. Θα μου πεις και αυτο ειναι μελετημενο, εχει ανακλασεις και σαν εσωτερικος χωρος υποκειται σε περιορισμουσ. Αλλα και σε ενα πανηγυρι να πας και να βαρανε τα οργανα δε το εχω συναντησει.

Βεβαια δε εχω ακουσει επι ωρες ενα τετοιο συστημα και να μη μιλαω αλλα λιγο που ακουσα δε μπορεσα να εδραιωσω αποψη (το πρωτο μου ενστινκτο ηταν να αντιδρασω μπορει λογω το οτι εχω μαθει -συνηθισει " λαθος " να ακουω.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.087
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top