- Μηνύματα
- 4.853
- Reaction score
- 4
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Το Καλύτερο Ταυτόχρονα Το Χειρότερο!!!
Αυτό που από την αρχή θέλω να πω είναι ότι μπορεί ένα αυτοκίνητο να είναι καλύτερο από ένα άλλο και ας αποδίδει λιγότερους ίππους, έτσι δεν είναι ?
..ή όποιο υπερτερεί στην δυναμομέτρηση αρκεί να κερδίσει τον τίτλο του "κορυφαίου" ?
Αυτό που προσπάθησα να σου εξηγήσω είναι το εξής : (εδώ σε μεταφορά στο παράδειγμά σου)
- Ποιο (και πόσο) πρέπει να είναι το μεταξόνιο σε ένα κορυφαίο αυτοκίνητο ?
- Ποια η διάμετρος των τροχών ?
κτλ...
Κάθε μια από αυτές τις παραμέτρους επηρεάζει διαφορετικά.
Άλλα τα πλεονεκτήματα των "κοντών σχέσεων" και άλλα στις "μακριές".... δεν μπορείς να τα έχεις και τα δύο.
Το ότι τα atc φημίζονται για την "ανάλυση" τους είναι γνωστό.
Βάζοντας όμως "περισσότερη ανάλυση" τι χάνεις ? ....γιατί δεν μπορεί να μην χάνεις κάτι (νόμος) !!!
Πολύ ωραία τα γράφεις και έτσι πρέπει να είναι !...
Στο θέμα μας τώρα... Το πράγμα είναι πολύ απλό.
....
Αυτό που από την αρχή θέλω να πω είναι ότι μπορεί ένα αυτοκίνητο να είναι καλύτερο από ένα άλλο και ας αποδίδει λιγότερους ίππους, έτσι δεν είναι ?
..ή όποιο υπερτερεί στην δυναμομέτρηση αρκεί να κερδίσει τον τίτλο του "κορυφαίου" ?
Αυτό που προσπάθησα να σου εξηγήσω είναι το εξής : (εδώ σε μεταφορά στο παράδειγμά σου)
- Ποιο (και πόσο) πρέπει να είναι το μεταξόνιο σε ένα κορυφαίο αυτοκίνητο ?
- Ποια η διάμετρος των τροχών ?
κτλ...
Κάθε μια από αυτές τις παραμέτρους επηρεάζει διαφορετικά.
Άλλα τα πλεονεκτήματα των "κοντών σχέσεων" και άλλα στις "μακριές".... δεν μπορείς να τα έχεις και τα δύο.
Το ότι τα atc φημίζονται για την "ανάλυση" τους είναι γνωστό.
Βάζοντας όμως "περισσότερη ανάλυση" τι χάνεις ? ....γιατί δεν μπορεί να μην χάνεις κάτι (νόμος) !!!