Τύφλα να χει το...Dirac (διόρθωση απόκρισης δικαναλικού)

Μηνύματα
5.281
Reaction score
6.428
Δοκιμασες να αλλαξεις τα ηχεια δεξι αριστερο?
Σε καθε περιπτωση δε πρεπει να λησμονουμε και την αποσταση του μεγαφωνουν αποτο πατωμα... (100-200hz)
Oυτε και τη θεση ακροασης...εαν εισαι και σε νεκρη ζωνη .....συνδιαστικα με αλλα συνορα (εδω μπορει για το 50hz)...
Oρθη διευκρινιστικη επαναληψη. Δοκιμασες να αλλαξεις θεση το δεξι στη θεση του αριστερου και το αντιθετο?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Oρθη επεναληψη. Δοκιμασες να αλλαξεις θεση το δεξι στη θεση του αριστερου και το αντιθετο?
Βεβαίως.Υπενθυμίζεται ότι η απόκριση πλάτους από το δεξί κανάλι θα συμβάδιζε ομαλά με τις προδιαγραφές του μοντέλου.Εδώ γίνεται προσπάθεια να διαχειριστούμε ΄΄χαριστική΄΄ από το κέρδος χώρου ενέργεια.
θα σε χρειαστω εντος ημερων!
Δεν έχω αντίρρηση να βοηθούσα στο μέτρο του εφικτού,αλλά χρειάζεται μελέτη όσων έχουν αναλυτικά παρουσιαστεί ώστε να μπορεί κάθε χρήστης να...αυτοδιορθώνεται.Το παν είναι η αυτοφροντίδα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Γεγονός είναι ότι κάθε απόπειρα ν'αποκτήσουμε διαχειρίσιμη ενέργεια στις πρώτες οκτάβες με τη συνδρομή των τοιχωμάτων και άνευ sub ισοδυναμεί με άσκηση ισορροπίας πάνω σε δίκοπο μαχαίρι.Στη συγκεκριμένη περίπτωση και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των HS8 όποια ωφέλιμη ενέργεια προκύπτει κάτω των 50 Hz προέρχεται από κέρδος προσέγγισης των ηχείων στο οπίσθιο προς εκείνα τοίχωμα.Κάτι τέτοιο δεν αποτελεί δωρεάν εισιτήριο,αλλά έχει και παρενέργεις στην απόκριση.Ο οπίσθιος προσανατολισμός στο bass reflex δυσχεραίνει περαιτέρω το εγχείρημα,ενώ μοναδικοί σύμμαχοι θα έχουν μείνει η ευρυχωρία σε συνδυασμό με τη μακρινή από τοίχους θέση ακρόασης και τις αυτοσχέδιες διαχυτικές διατάξεις.

Ας δούμε λοιπόν τι καταφέρθηκε...

Διορθωμένες Κρουστικές Αποκρίσεις στη θέση ακρόασης χωρίς την παραμικρή εξομάλυνση:

Αριστερό:
1584517469164.png


Δεξί:
1584517566401.png


Παρατηρούμε εξαιρετικές καμπύλες με περιορισμένους πρόωρους κωδωνισμούς και ισοδύναμα σκέλη στον κρουστικό παλμό,παρά την εμπλοκή bass reflex και του διαφοροποιημένου προφίλ ισοστάθμισης ανάμεσα σε αριστερό και δεξί κανάλι.

Ας δούμε και τα group delay

Αριστερό:
1584519676486.png


Δεξί:
1584518670551.png


Όπως ήταν επόμενο,οι προβληματικές στενές ζώνες έχουν παραμείνει,μόνο που εδώ δεν πρόκειται πλέον για εμφάνιση υπό συνθήκες Vector Averaging,αλλά για απευθείας παράθεση της διορθωμένης αρχικής μέτρησης στο sweet spot.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η υπερβάλλουσα φάση (μαύρη καμπύλη) είναι πρακτικώς μηδενική στη ζώνη 30-40 Hz όπου επικρατεί θεμελιώδης ιδιορρυθμός από διάσταση του χώρου,ενώ οι αποκλίσεις κάτω των 30 Hz αφορούν σε ζώνη όπου δεν υφίσταται ούτως ή άλλως ωφέλιμη απόκριση.

Μέτρηση στη διορθωμένη απόκριση πλάτους με τα δύο ηχεία εκπέμποντα ταυτόχρονα στο sweet spot και υπό σταθερή εξομάλυνση 1/12 octave :
1584519203376.png


Παρατηρούμε μικρότερες μεταπτώσεις στη μορφή της καμπύλης με στάθμη αναφοράς στα 80 dB για τα δύο κανάλια μαζί.

Η ουσία είναι ότι κατορθώνουμε να δώσουμε ωφέλιμη απόκριση από ύψος 30 Hz σε ηχεία των οποίων οι προδιαγραφές προβλέπουν ωφέλιμη απόκριση από τα 50 Hz.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Για πειραματικούς λόγους εκτελέσθηκε διόρθωση ενδεικτικά για το αριστερό κανάλι έχοντας όμως ενεργοποιήσει το filter linearization για τη διάταξη bass reflex,με προσαρμοσμένες αναλόγως τις διορθώσεις για την επίτευξη μηδενικής φάσης από 30 Hz και με καμπύλη-στόχο την Harman Bass Limited χωρίς ν'αφεθεί αντισταθμιστική τόνωση σε σχέση με το δεξί κανάλι.

Η προκύπτουσα υπό αυτές τις συνθήκες κρουστική απόκριση θα έχει ελάχιστα πιο άνισα σκέλη και υποδεέστερη βηματική απόκριση με εντονότερα φαινόμενα πρόωρου κωδωνισμού :

1584532792387.png
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ας δούμε και την αφετηρία με τις αυθεντικές κρουστικές αποκρίσεις στο sweet spot πριν τις διορθωτικές επεμβάσεις:

Αριστερό:
1584636482747.png

Δεξί:
1584636531561.png


Παρατηρώντας την αρχική ασυμμετρία ανάμεσα στα δύο κανάλια,βλέπουμε πόσο ευεργετική αποβαίνει η διορθωτική επέμβαση με την ομοιομορφία που εγκαθιστά.

Περνάμε στο ακροαματικό μέτωπο...

1584638987391.png


Υπό μέση στάθμη στη θέση ακρόασης με τιμή αναφοράς 80 dB :

Εντυπωσιάζουν οι διαστάσεις στην προκύπτουσα στερεοφωνική σκηνή από δύο μόνο 8ιντσα κανάλια.
Φυσικότητα στην τονική υπογραφή του setup.
Χαμηλές οκτάβες με αισθητό παλμό πάνω στη θέση ακρόασης σα να συμμετείχε sub.

Και θα ήμουν εξίσου ευχαριστημένος με τη μεταβατική απόκριση εάν δεν είχα ως αναφορά τη στακάτη αίσθηση από τα setup με Dynaudio 18S,μα και την αβίαστη συμπεριφορά μέχρι και από το διορθωμένο της αφετηρίας με τα sub JBL.

Μολονότι τα διορθωμένα Yamaha HS8 παρέχουν ισχυρές χαμηλές για το μέγεθός τους,αυτές ακούγονται ελαφρώς ΄΄λασκαρισμένες΄΄ ρυθμικά σε σχέση με τα ανώτερα setup αναφοράς.Αυτό φανερώνεται και από την εκτροπή μεταξύ 40-50 Hz στις τιμές του group delay.

Κρίνεται δε εκ των υστέρων επόμενο αφού καλούνται να παίξουν έξω από τις φυσιολογικές τους προδιαγραφές.
Κι εφόσον εμπλέκονται διατάξεις bass reflex δεν προκαλεί εντύπωση το ότι θα ζορίζονταν εκείνες περισσότερο με ό,τι συνεπάγεται για την ηλεκτρομηχανική συμπεριφορά γύρω από το θεμελιώδη συντονισμό στο ηχειακό σύστημα.

Φανερώνεται έτσι ο βαθμός δυσχέρειας ιδίως για υψηλότερες στάθμες όποτε προσπαθούμε να υποκαταστήσουμε την απουσία ανεξάρτητων sub μονάδων.

Ως αποφασισμένος όμως να τραβήξει το τρέχον πείραμα μέχρι τέλους,θα γίνει μια πρόσθετη παραχώρηση για να δούμε πόσο θα μπορούσε να βελτιωθεί η μεταβατική συμπεριφορά.Έχοντας δεδομένο ότι το εξεταζόμενο setup χρησιμοποιείται συνήθως σε μέσες στάθμες όχι ανώτερες των 75 dB πάνω στη θέση ακρόασης,επιλέγεται φραγή στις διατάξεις bass reflex κι επεξεργασία από την αρχή με χαμηλότερη στάθμη αναφοράς στην καμπύλη-στόχο.

Ξεκινάμε λοιπόν με τις αποκρίσεις πλάτους για τα φραγμένα ηχεία στη θέση ακρόασης

Αριστερό πράσινη καμπύλη - δεξί μπλε.
1584642325123.png
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.334
Δοκίμασες να κάνεις κρος στους 80-90-100-110 και να μιξάρεις το σήμα των δύο καναλιών σε ένα κανάλι, και μετά να το επιστρέψεις στα ίδια ηχεία, ώστε ως μονοφωνικό να μη σε νοιάζει διόλου η απόκριση ενός εκάστου ηχείου, αλλά μόνο το άθροισμα της απόκρισής τους, καθώς το άθροισμα μπορεί πολύ ευκολότερα να ισοσταθμιστεί απ' ότι το καθένα χώρια, λόγω των γνωστών παραμέτρων;

Δεν γνωρίζω βέβαια αν αυτή η διαδικασία είναι εύκολα υλοποιήσιμη με τον εξοπλισμό που διαθέτεις..

Το σημείο κλειδί σε αυτό το σκεπτικό, είναι πως η μέτρηση ταυτόχρονα των δύο καναλιών, δείχνει να είναι έως εξαιρετική, μα δεν ανταποκρίνεται διόλου στην στερεοφωνική πραγματικότητα, αλλά μόνον στην απόλυτα ...μονοφωνική. ;)

Άρα στην πράξη, είναι "ηχογραφησοεξαρτώμενη", και σε κάποιες ηχογραφησεις θα ακούγεται πολύ καλύτερα από άλλες, αναλόγως της "μονοφωνικότητάς" της, στο φάσμα που ενδιαφέρει.

Στην περίπτωση των πολλαπλών σαμπ, εξασφαλίζεται εκ των προτέρων η μονοφωνικότητα των χαμηλών, οπότε μόνο το άθροισμα όλων των πηγών χαμηλών έχει σημασία, και παύει να αξιολογείται η απόκριση ενός εκάστου.

Άρα, η χρήση των γουφερ των δύο δορυφόρων και ως "σαμπ", κατά βάση προϋποθέτει την χρήση τους στις χαμηλές, ως πολλαπλών πηγών που αναπαράγουν το .1 κανάλι. :)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Θέλουμε λεπτομέρειες!!
Αριθμό. Θέσεις. Δορυφόρους.
Έχουν αναφερθεί στο πρόσφατο παρελθόν αλλά οποιαδήποτε παρουσίαση σ'εκείνα προβλέπεται να καθυστερήσει λόγω των περιστάσεων.
Δοκίμασες να κάνεις κρος στους 80-90-100-110 και να μιξάρεις το σήμα των δύο καναλιών σε ένα κανάλι, και μετά να το επιστρέψεις στα ίδια ηχεία, ώστε ως μονοφωνικό να μη σε νοιάζει διόλου η απόκριση ενός εκάστου ηχείου, αλλά μόνο το άθροισμα της απόκρισής τους, καθώς το άθροισμα μπορεί πολύ ευκολότερα να ισοσταθμιστεί απ' ότι το καθένα χώρια, λόγω των γνωστών παραμέτρων;

Δεν γνωρίζω βέβαια αν αυτή η διαδικασία είναι εύκολα υλοποιήσιμη με τον εξοπλισμό που διαθέτεις..

Το σημείο κλειδί σε αυτό το σκεπτικό, είναι πως η μέτρηση ταυτόχρονα των δύο καναλιών, δείχνει να είναι έως εξαιρετική, μα δεν ανταποκρίνεται διόλου στην στερεοφωνική πραγματικότητα, αλλά μόνον στην απόλυτα ...μονοφωνική. ;)

Άρα στην πράξη, είναι "ηχογραφησοεξαρτώμενη", και σε κάποιες ηχογραφησεις θα ακούγεται πολύ καλύτερα από άλλες, αναλόγως της "μονοφωνικότητάς" της, στο φάσμα που ενδιαφέρει.

Στην περίπτωση των πολλαπλών σαμπ, εξασφαλίζεται εκ των προτέρων η μονοφωνικότητα των χαμηλών, οπότε μόνο το άθροισμα όλων των πηγών χαμηλών έχει σημασία, και παύει να αξιολογείται η απόκριση ενός εκάστου.

Άρα, η χρήση των γουφερ των δύο δορυφόρων και ως "σαμπ", κατά βάση προϋποθέτει την χρήση τους στις χαμηλές, ως πολλαπλών πηγών που αναπαράγουν το .1 κανάλι. :)
Όχι δεν δοκίμασα,αφού αυξάνονται οι διατυπώσεις και τα εμπλεκόμενα λογισμικά.Απώτερος σκοπός εξάλλου είναι η απλούστερη δυνατή διαδικασία.

Για να εξαλειφθεί ένα τέτοιο ζήτημα κατά την επεξεργασία των ηχείων με φραγμένα τα bass reflex θα εφαρμοστεί ακόμα πιο επιθετική ισοστάθμιση με αρκετά χαμηλότερη στάθμη-στόχο για την καμπύλη αναφοράς και ομοιομορφία στο προφίλ για καθένα εκ των καναλιών..
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Κατανοώ πόσο οξύμωρο μπορεί να φαίνεται σε κάποιους εξοικειωμένους με τα γνωστά και μη εξαιρετέα μέσα.

Όμως βολεύει - δίνοντας εφάμιλλά αποτελέσματα - όποιον χρήστη θα είναι κλεισμένος σπίτι διαθέτοντας ήδη μετρητικό εξοπλισμό,αρκετό χρόνο και τίποτε άλλο,όπως sub κι επεξεργαστές.

Θεωρώ δε ότι η επιμονή να μην καταφεύγουμε απευθείας σε κοστοβόρες λύσεις μάλλον δικαιώθηκε από τις περιστάσεις,αφού επέδειξαν αυτές πόσο εύκολα μπορεί να καταρριφθεί ένας οικονομικός σχεδιασμός από τη μια στιγμή στην άλλη.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.901
Reaction score
12.532
Υπάρχει πιθανότητα (ή ακόμα καλύτερα, σχέδιο δράσης) για δοκιμή HS8 + sub? Ή οι περιορισμοί σε χώρο/εξοπλισμό/διάθεση το αποτρέπουν?

Please? Pretty please? (κάνω γλυκά ματάκια να ξέρεις) :geek::angel:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Υπάρχει πιθανότητα (ή ακόμα καλύτερα, σχέδιο δράσης) για δοκιμή HS8 + sub? Ή οι περιορισμοί σε χώρο/εξοπλισμό/διάθεση το αποτρέπουν?

Please? Pretty please? (κάνω γλυκά ματάκια να ξέρεις) :geek::angel:
Βεβαίως και υπάρχει,αλλά όχι πλέον άμεσα.Ιδίως υπό εφαρμογή περιορισμού κατά τις μετακινήσεις ανάμεσα σε διαφορετικούς τόπους διαμονής.Έχω ήδη εξηγήσει σχετικά σε άλλο νήμα.

Ο σχεδιασμός προέβλεπε HS8 κροσαρισμένα ειδικά με τα Dynaudio 18S με περαιτέρω προοπτική για πολυκαναλικό 5.5 με μονάδα 18S αφιερωμένη ξεχωριστά σε καθένα δορυφορικό κανάλι - για να δινόταν και προσωπική εκτίμηση στο ζήτημα πόσα sub θα κρίνονταν σκόπιμα.Το δεύτερο σκέλος αναστέλλεται όπως καταλαβαίνουμε επ'αόριστον.

Ας δούμε στη συνέχεια τις κρουστικές αποκρίσεις εκκίνησης για τα σφραγισμένα HS8

Αριστερό:
1584698009734.png

Δεξί:
1584698056949.png


Παρατηρούμε ότι μια από τις επιπτώσεις της φραγής είναι η ανώτερη ομοιομορφία κατά τις κρουστικές αποκρίσεις ανάμεσα στα κανάλια.

Σημειώνεται ότι χρησιμοποιείται πλέον μονίμως η δεύτερη μέθοδος από εκείνες που έχουν περιγραφεί στον κορμό της παρουσίασης....

Ας δούμε τώρα τη μορφή που λαμβάνει η υπερβάλλουσα φάση κατά την εισαγωγή σε περιβάλλον rePhase. και ύστερα από την εντολή filter linearization για το κρος mid/woofer - tweeter σε ύψος 2000 Hz

Αριστερό:
1584698599293.png

Δεξί:
1584698667922.png


Εκτός από την εξίσωση με το μηδενικό άξονα δίχως άλλη παρέμβαση στο κατώτερο μέρος του φάσματος,παρατηρείται κι εδώ ανώτερη ομοιομορφία ανάμεσα στα κανάλια.Οι δε αποκλίσεις είναι ευκόλως διαχειρίσιμες.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.216
Reaction score
26.976
HS8 κροσαρισμένα ειδικά με τα Dynaudio 18S με περαιτέρω προοπτική για πολυκαναλικό 5.5 με μονάδα 18S αφιερωμένη ξεχωριστά σε καθένα δορυφορικό κανάλι
:eek:
Μπορούν τα Γιαμαχάκια να ακολουθήσουν? Και μάλιστα 1/1 ...?
...
Κι άλλη ερώτηση: Τέτοιο σετάπ, θα μπορούσε άραγε να υλοποιηθεί χωρίς AV?
Και με Ρουν ενδεχομένως??
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
:eek:
Μπορούν τα Γιαμαχάκια να ακολουθήσουν? Και μάλιστα 1/1 ...?
...
Κι άλλη ερώτηση: Τέτοιο σετάπ, θα μπορούσε άραγε να υλοποιηθεί χωρίς AV?
Και με Ρουν ενδεχομένως??
Όχι για στάθμες και setup επιπέδου...Ear.Θ'αποτελούσε όμως ωραία πειραματική εφαρμογή με εξοπλισμό ήδη κατεχόμενο ως επί το πλείστον για να διαπιστωνόταν η αποτελεσματικότητα της μεθόδου υπό πολυκαναλική αρχιτεκτονική.Για εναλλακτική από διάφορα ΄΄καταπιεστικά΄΄ καθεστώτα συσκευών και λογισμικών.

Υπενθυμίζεται κιόλας ότι δεν θα ενδιαφερόμουν ο ίδιος ειδικώς για AV setup και Roon.Το δε πολυκαναλικό setup που σχεδιαζόταν θα ήταν αποκλειστικώς για μουσικά αρχεία.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.216
Reaction score
26.976
Όχι για στάθμες και setup επιπέδου...Ear
Αυτό εννοείται. Απλά, το ερώτημα είναι μήπως η υλοποίηση μπορούσε να γίνει με πιο οικονομικά σαμπς, αν είναι αμελητέος ο συμβιβασμός ;)
Όπως και νάχει ...
δεν θα ενδιαφερόμουν ο ίδιος ειδικώς για AV setup και Roon
Roon χωρίς AV, αυτό είναι κάτι που θα επεδίωκα. Παρακολουθώ εκείνον τον Κάλμαν Ρόμπινσον του Στερο-όφι, μα μού πέφτουν κάπως μπερδεμένα όπως τα γράφει :redface:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Αυτό εννοείται. Απλά, το ερώτημα είναι μήπως η υλοποίηση μπορούσε να γίνει με πιο οικονομικά σαμπς, αν είναι αμελητέος ο συμβιβασμός ;)
Όπως και νάχει ...

Roon χωρίς AV, αυτό είναι κάτι που θα επεδίωκα. Παρακολουθώ εκείνον τον Κάλμαν Ρόμπινσον του Στερο-όφι, μα μού πέφτουν κάπως μπερδεμένα όπως τα γράφει :redface:
Εκτιμώ ότι ειδικά στα sub δεν χωράνε αβαρίες.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.412
Roon χωρίς AV, αυτό είναι κάτι που θα επεδίωκα. Παρακολουθώ εκείνον τον Κάλμαν Ρόμπινσον του Στερο-όφι, μα μού πέφτουν κάπως μπερδεμένα όπως τα γράφει :redface:
Δικός μας ειναι αυτός, τελείως, πολυκάναλος και Δρ.Νευροφυσιολογίας.

Roon πολυκάναλο είναι δύσκολο άθλημα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Επιλέχθηκε ξανά η Harman Bass Limited για καμπύλη αναφοράς με εκκίνηση υποχώρησης στα 50 Hz και στάθμη-στόχο 68 dB.Είναι δε προφανές ότι τέτοια στάθμη δεν θ'άρμοζε σε παθητικά προενισχυτικά στάδια.Προφίλ για τα αυτοματοποιημένα φίλτρα ισοστάθμισης :

Αριστερό
1584869080441.png

Δεξί
1584869125268.png


Παρατηρούμε ότι έχουν επιλεγεί διαφοροποιημένα κάτω όρια εφαρμογής για καθένα κανάλι - ανάλογα με το βαθμό πιστότητας στην καμπύλη στόχο - ενώ αφέθηκαν ελεύθερες οι πρώτες οκτάβες προκειμένου να συνεχιστούν οι επεμβάσεις χειροκίνητα σε περιβάλλον rePhase.

Σημειωτέον ότι στην τρέχουσα περίπτωση εφόσον είναι φραγμένες οι διατάξεις bass reflex ορίζουμε τιμή 12dB/octave για την κλίση υποχώρησης στην καμπύλη αναφοράς.

Οι τελικές διορθωτικές καμπύλες όπως δημιουργήθηκαν στο παράθυρο εργασίας του rePhase.

Αριστερό:
1584869764873.png


Δεξί:
1584869878701.png


Για να επιτευχθεί αυτός ο βαθμός ομοιομορφίας χρησιμοποιήθηκαν πάνω από εκατό ζώνες ισοστάθμισης για καθένα κανάλι κάτω από τα 200 Hz και με υψηλές τιμές Q συνήθως μεταξύ 18 -22.Εφόσον θα έχει πραγματοποηθεί πολύ μελετημένα,μοναδική παρενέργεια θα είναι η ανάγκη για χρήση ανώτερου πλήθους taps.

Άλλο καλό με το λογισμικό του rePhase είναι ότι για να εφαρμόσουμε τα φίλτρα ισοστάθμισης έχουμε πρώτα εισαγάγει την υπό διόρθωση απόκριση,οπότε εάν χρειαστούν και μικρές διορθωτικές τονώσεις σε σημεία όπου δεν θα υπερβαίναμε το πλάτος της αυθεντικής καμπύληςαυτό δεν θα έχει δυσάρεστες επιπτώσεις στην ανώτατη στάθμη για την ολική καμπύλη.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.412
Μπορούμε να προβλέψουμε, έστω και στο περίπου, που οφείλεται η τρύπα στους 150 κύκλους? Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, τρύπα στους 120 και μόνο στο αριστερό κανάλι, λόγω ασυμμετρίας χώρου προφανώς.

View attachment 157407

Τις κορυφές τις φτιάχνει η ισοστάθμιση, στις χαράδρες όμως δυσκολεύεται.
Επειδή βλέπω παρόμοια ακύρωση στο υποπολλαπλάσιο (60Hz) υποψιάζομαι πως εχει σχέση με την τοποθέτηση ηχείου σε σχέση με τα τοιχωματικά όρια (SBIR)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.560
Μηνύματα
2.865.598
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top